Інформація «Земельної спілки України»

Різні новини, що стосуються Асоціації "Земельна Спілка України"
Правила форуму
Будьте уважними! Перед створенням теми перечитайте Правила форуму і ще раз перевірте, чи дана тема не існує. Теми, які дублюють інші, видаляються без попередження! Повідомлення, які містять не прихований адрес E-mail, видаляються без попередження!
Аватар користувача
dzi
Спец
Спец
Повідомлень: 1223
З нами з: 16 жовтня 2008 09:24
Репутація: 7
Область: м.Київ

Re: Інформація «Земельної спілки України»

Повідомлення dzi »

dexter3000 писав:Чи потрібне ліцензування землевпорядних робіт?
Роман Третяк, кандидат економічних наук]
Толкове обгрунтування, якби ще його реально хтось втілив у життя, на жаль, це буде точно не Держкомзем.
Lleyton
Вже не початківець
Вже не початківець
Повідомлень: 26
З нами з: 24 вересня 2009 18:59
Репутація: 0
Область: Дніпропетровська

Re: Інформація «Земельної спілки України»

Повідомлення Lleyton »

dzi писав: Толкове обгрунтування, якби ще його реально хтось втілив у життя, на жаль, це буде точно не Держкомзем.
Деркомзем все это прочтет, и сделает все наоборот...ужесточив, усилив...и.т.д.
Аватар користувача
gena
Спец
Спец
Повідомлень: 118
З нами з: 23 вересня 2008 20:48
Репутація: 16

Re: Інформація «Земельної спілки України»

Повідомлення gena »

http://www.zsu.org.ua/news/?id=35045
Представники громадськості розкажуть журналістам про корупцію у Держкомземі
irka
Спец
Спец
Повідомлень: 359
З нами з: 27 березня 2009 19:20
Репутація: 2

Re: Інформація «Земельної спілки України»

Повідомлення irka »

Народ какое решение принял суд?
Аватар користувача
dexter3000
Спец
Спец
Повідомлень: 1353
З нами з: 29 серпня 2007 17:38
Репутація: 10
Область: м.Київ
Місце роботи: Не маю відношення до землевпорядкування

Re: Інформація «Земельної спілки України»

Повідомлення dexter3000 »

Коментар Земельної спілки України до проекту постанови Кабінету Міністрів України, що підготовлений Держкомземом
http://www.zsu.org.ua/news/?id=35152
Spoiler
Коментар Земельної спілки України до проекту постанови Кабінету Міністрів України, що підготовлений Держкомземом
30.04.2010
На офіційному веб-сайті Держкомзему 02.04.2010 р. було оприлюднено проект постанови Кабінету Міністрів України «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 4 липня 2001 р. № 756 і від 20 травня 2009 р. № 477». Зазначеним проектом нормативно-правового акту передбачено внести зміни до переліку документів, які додаються до заяви про видачу ліцензії для проведення робіт із землеустрою, землеоціночних робіт та земельних торгів, а також критеріїв, за якими оцінюється ступінь ризику від провадження господарської діяльності та визначається періодичність проведення планових заходів з державного контролю за використанням та охороною земель.

Автори проекту постанови обумовлюють необхідність його прийняття тим, що останнім часом до земельного законодавства внесено суттєві зміни щодо послаблення державного управління і контролю у сфері регулювання діяльності, пов’язаної з проведенням робіт із землеустрою та землеоціночних робіт. В пояснювальній записці також вказується, що дерегуляція у сфері господарської діяльності, пов’язаної з проведенням землевпорядних та землеоціночних робіт, яка здійснюється одночасно з розширенням їх повноважень та ролі у прийнятті рішень про оцінку та відчуження земель, у тому числі державної та комунальної власності, повинна здійснюватися з одночасним посиленням відповідальності таких суб’єктів за результати та наслідки своєї діяльності, підвищенням якості їх кваліфікації тощо.

На думку Держкомзему, існують численні зловживання з боку зазначених суб’єктів, що має наслідком порушення інтересів держави, територіальних громад та громадян, зменшення надходження коштів до державного та місцевих бюджетів, загострення соціальної напруги, погіршення стану довкілля.

Асоціація «Земельна спілка України» висловлює обурення черговою спробою Держкомзему перекласти відповідальність за негаразди земельних відносин на приватний сектор, суб’єкти якого, попри всі бюрократичні перепони, що створюються чиновництвом, докладають левової частки зусиль для забезпечення безперешкодної реалізації громадянами та юридичними особами своїх конституційних прав на землю.

Ймовірно, на думку нинішнього керівництва Держкомзему, саме приватний сектор в ручному режимі розподіляє бланки державних актів на право власності на землю та створює при потребі їх штучний «дефіцит», а також роками здійснює їх заповнення та реєстрацію, мабуть саме у приватному секторі на відповідальні посади системно призначаються випадкові люди без фахової освіти та досвіду роботи у сфері землеустрої, які уповноважуються на здійснення організаційно-розпорядчих функцій щодо розгляду і погодження документації із землеустрою, очевидно саме приватний сектор уже десятиріччя не може створити повноцінну земельно-кадастрову систему, яка змогла б забезпечити усіх зацікавлених осіб повною і достовірною інформацією про земельні ресурси, мабуть саме приватний сектор приймає рішення про розпорядження земельними ділянками державної та комунальної власності, ймовірно саме приватний сектор організовує передвиборчі шапкозакидацькі кампанії та нецільове використання бюджетних коштів на сотні мільйонів гривень, ймовірно саме приватний сектор місяцями не може поставити підпис та печатку на кваліфікаційних документах оцінювачів з експертної грошової оцінки земельних ділянок, мабуть саме приватний сектор готує проекти нормативно-правових актів, що мають на меті створення нових корупційних ніш у земельних відносинах.

Мета пропонованих змін до постанови Кабінету Міністрів України від 20.05.2009 № 477 «Про затвердження критеріїв, за якими оцінюється ступінь ризику від провадження господарської діяльності та визначається періодичність проведення планових заходів з державного контролю за використанням та охороною земель» – віднести виконавців робіт із землеустрою та землеоціночних робіт до групи суб'єктів з високим ступенем ризику провадження господарської діяльності.

При цьому головна ціль, яку переслідує Держкомзем, очевидна – відновити адміністративний тиск на суб’єктів господарювання, адже, відповідно до Закону України від 15.12.2009 № 1759-VI «Про внесення змін до деяких законів України щодо спрощення умов ведення бізнесу в Україні» (Урядовий кур’єр від 30.12.2009 – № 244), до 1 січня 2011 року встановлено мораторій на здійснення заходів державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності органами державної влади, їх посадовими чи службовими особами щодо суб’єктів малого підприємництва, але за виключенням тих суб’єктів господарювання, господарська діяльність яких віднесена до високого ступеня ризику. Внаслідок цього, Держкомзем на протязі 2010 року не має права здійснювати заходи контролю за додержанням Ліцензійних умов провадження господарської діяльності щодо проведення землевпорядних та землеоціночних робіт щодо переважної більшості землевпорядних та оціночних підприємств, а також фізичних осіб-підприємців, які є суб’єктами малого підприємництва.

В той же час, Держкомземом у 2010 році всупереч встановленому законодавством мораторію постійно видавалися накази про проведення перевірок «неугодних» суб’єктів господарювання, за результатами яких вони масово позбавлятися ліцензій на проведення землевпорядних та землеоціночних робіт.

Проявом відвертого правового нігілізму з боку Держкомзему є те, що суб’єктів господарювання, які виконують землевпорядні та землеоціночні роботи, пропонується зробити об’єктом перевірок у порядку здійснення державного контролю за використанням та охороною земель. Інакше кажучи, постанова Кабінету Міністрів України від 20.05.2009 № 477 встановлює критерії, що визначають рівень можливого негативного впливу від провадження господарської діяльності на стан земель, додержання встановленого законодавством режиму використання земель. Тобто, за логікою цієї постанови, яка прийнята у розвиток законів України від 05.04.2007 № 877-V «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності» та від 19.06.2003 № 963-IV «Про державний контроль за використанням та охороною земель», об’єктом перевірок мають бути ті суб’єкти господарювання, що є власниками землі та землекористувачами, а предметом перевірок є додержання ними режиму використання земель.

Держкомзем, по суті, хоче відволікти Держземінспекцію від свого прямого обов’язку – контролю за станом земель – і натомість примусити інспекторів виконувати невластиві їм функції перевірок процесу господарської діяльності.

Держкомземом не приймається до уваги, що господарська діяльність щодо проведення землевпорядних та землеоціночних робіт вже регулюється державою багатьма способами:

1. Відповідно до статті 28 Закону України від 22.05.2003 № 858-IV «Про землеустрій», розробники документації із землеустрою зобов'язані дотримуватися законодавства України, що регулює земельні відносини, а також державних стандартів, норм і правил при здійсненні землеустрою. Згідно статті 23 згаданого Закону України, нормативно-правові акти з питань здійснення землеустрою встановлюють порядок організації, державні стандарти, норми і правила виконання робіт із землеустрою, їх склад і зміст. Нормативно-правові акти з питань здійснення землеустрою є обов'язковими до виконання всіма суб'єктами землеустрою.

Статтями 16, 17 та 18 Закону України від 11.12.2003 № 1378-IV «Про оцінку земель» передбачено, що бонітування ґрунтів, економічна оцінка земель та нормативна грошова оцінка земельних ділянок проводяться відповідно до державних стандартів, норм, правил, а також інших нормативно-правових актів. Статтею 19 згаданого Закону України вказано, що експертна грошова оцінка земельних ділянок проводиться суб'єктами оціночної діяльності у сфері оцінки земель відповідно до вимог цього Закону, Закону України від 12.07.2001 № 2658-III «Про оцінку майна, майнових прав і професійну оціночну діяльність в Україні», а також інших нормативно-правових актів та державних стандартів, норм і правил.

Таким чином, державою застосовується такий засіб державного регулювання проведення робіт із землеустрою та землеоціночних робіт як стандартизація. При розробленні документації із землеустрою та землеоціночної документації повинні забезпечуватися, серед іншого, додержання вимог стандартів, а результати цих робіт можуть бути допущені на ринок тільки у разі їх відповідності державним стандартам, нормам і правилам.

2. Відповідно до Закону України від 17.06.2004 № 1808-IV «Про державну експертизу землевпорядної документації», в Україні здійснюється державна експертиза землевпорядної документації – це діяльність, метою якої є дослідження, перевірка, аналіз та оцінка об'єктів експертизи на предмет їх відповідності вимогам законодавства, встановленим стандартам, нормам і правилам, а також підготовка обґрунтованих висновків для прийняття рішень щодо об'єктів експертизи. Відповідно до статті 6 згаданого Закону України, об'єктами державної експертизи є документація із землеустрою та документація з оцінки земель, види яких визначені законом, а також матеріали і документація державного земельного кадастру. Державна експертиза проводиться в обов'язковій, вибірковій та добровільній формах.

Таким чином, державою застосовується такий засіб державного регулювання проведення робіт із землеустрою та землеоціночних робіт як державна експертиза. Відповідність документації із землеустрою та землеоціночної документації вимогам законодавства, встановленим стандартам, нормам і правилам встановлюється під час обов'язкової, вибіркової та добровільної державної експертизи.

3. Відповідно до статті 7 Закону України від 11.12.2003 № 1378-IV «Про оцінку земель», оцінювачами з експертної грошової оцінки земельних ділянок можуть бути громадяни України, іноземці та особи без громадянства, які склали кваліфікаційний іспит та одержали кваліфікаційне свідоцтво оцінювача з експертної грошової оцінки земельних ділянок відповідно до вимог цього Закону та Закону України від 12.07.2001 № 2658-III «Про оцінку майна, майнових прав і професійну оціночну діяльність в Україні».

Статтею 8 згаданого Закону України визначено, що кваліфікаційне свідоцтво оцінювача з експертної грошової оцінки земельних ділянок отримують фізичні особи, які пройшли навчання за програмою базової підготовки з експертної грошової оцінки земельних ділянок та стажування протягом одного року у складі суб'єкта оціночної діяльності разом з оцінювачем з експертної грошової оцінки земельних ділянок, який має не менше ніж дворічний досвід практичної діяльності з експертної грошової оцінки земельних ділянок, отримали його позитивну рекомендацію та успішно склали кваліфікаційний іспит.

У разі неодноразового грубого порушення оцінювачем нормативно-правових актів з оцінки земель, а також за рішення суду за фактами непрофесійної оцінки земельних ділянок, оцінювач може бути позбавлений кваліфікаційного свідоцтва оцінювача з експертної грошової оцінки земельних ділянок.

Таким чином, державою застосовується такий засіб державного регулювання проведення робіт із експертної грошової оцінки земельних ділянок як професійна підготовка оцінювачів з експертної грошової оцінки земельних ділянок із видачею кваліфікаційного свідоцтва. Складання звітів з експертної грошової оцінки земельних ділянок здійснюється оцінювачами, що мають відповідну кваліфікацію та одержали спеціальний документ, що підтверджує цю кваліфікацію – кваліфікаційне свідоцтво.

Крім засобів державного регулювання, контроль якості господарської діяльності щодо проведення експертної грошової оцінки земельних ділянок додатково здійснюється через рецензування звітів з експертної грошової оцінки земельних ділянок (стаття 22 Закону України від 11.12.2003 № 1378-IV «Про оцінку земель»).

Таким чином, державне регулювання господарської діяльності щодо проведення робіт із землеустрою, землеоціночних робіт наразі здійснюється через ліцензування, стандартизацію, державну експертизу, видачу та позбавлення кваліфікаційних свідоцтв, регламентацію господарської діяльності на рівні актів законодавства. Таким чином, за сучасних умов, віднесення виконавців робіт із землеустрою та землеоціночних робіт до групи суб'єктів з високим ступенем ризику провадження господарської діяльності є неприпустимим і невиправданим.

Стосовно пропозицій Держкомзему щодо внесення змін до переліку документів, які додаються до заяви про видачу ліцензії для проведення робіт із землеустрою, землеоціночних робіт та земельних торгів, що затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 04.07.2001 № 756, Асоціація «Земельна спілка України» відзначає, що внесення змін у цей нормативних акт необхідне, але, на нашу думку, вони повинні бути наступними:

«1. У постанові Кабінету Міністрів України від 4 липня 2001 р. № 756 пункт 22 переліку документів, які додаються до заяви про видачу ліцензії для окремого виду господарської діяльності викласти у такій редакції:

22. Проведення робіт із землеустрою, землеоціночних робіт та земельних торгів

засвідчені в установленому порядку копії:

- документів про повну вищу освіту працівника за спеціальністю «Землевпорядкування та кадастр» (у разі отримання ліцензії для проведення робіт із землеустрою);

- кваліфікаційного свідоцтва оцінювача з експертної грошової оцінки земельних ділянок та витягу з Державного реєстру оцінювачів з експертної грошової оцінки земельних ділянок (у разі отримання ліцензії для проведення землеоціночних робіт);

- кваліфікаційного свідоцтва ліцитатора з проведення земельних аукціонів та правил проведення та арбітражу земельних торгів (у разі отримання ліцензії для проведення земельних торгів);

- засвідчені підписом заявника – суб’єкта господарювання відомості про наявність у нього нормативних документів, стандартів, норм і правил щодо виконання робіт, що ліцензуються»

Звертаємо увагу на те, що вимоги до наявності стажу роботи за спеціальністю у працівників, а також інших кваліфікацій, крім землевпорядної, є неправомірними, оскільки відповідно до статті 66 Закону України «Про землеустрій» від 22.05.2003 № 858-IV: «Професійною діяльністю у сфері землеустрою можуть займатися громадяни, які мають спеціальну вищу освіту відповідного рівня і професійного спрямування. Підготовка спеціалістів у сфері землеустрою здійснюється на факультетах землевпорядного профілю у спеціальних вищих навчальних закладах відповідного рівня акредитації», тобто законодавство не встановлює вимог до стажу у виконавців робіт і встановлює єдину кваліфікаційну вимогу – наявність спеціальної вищої освіти.

Неправомірною є вимога щодо наявності землевпорядної освіти для оцінювачів з експертної грошової оцінки земельних ділянок та виконавців земельних торгів, адже чинне законодавство (зокрема, Закон України від 11.12.2003 № 1378-IV «Про оцінку земель») не передбачає таких вимог до їх кваліфікації.

Зважаючи на викладене, Асоціація «Земельна спілка України» вважає запропонований Держкомземом проект постанови Кабінету Міністрів України «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 4 липня 2001 р. № 756 і від 20 травня 2009 р. № 477» неприйнятним у частині внесення змін до критеріїв, за якими оцінюється ступінь ризику від провадження господарської діяльності та визначається періодичність проведення планових заходів з державного контролю за використанням та охороною земель, а також таким, що потребує істотного доопрацюванні у частині внести зміни до переліку документів, які додаються до заяви про видачу ліцензії для проведення робіт із землеустрою, землеоціночних робіт та земельних торгів. Прийняття цього проекту постанови містить значні корупційні ризики щодо посилення адміністративного тиску на суб’єктів малого підприємництва – виконавців робіт із землеустрою, землеоціночних робіт.

Вважаємо, що розробку пропозицій щодо внесення змін до переліку документів, які додаються до заяви про видачу ліцензії для проведення робіт із землеустрою, землеоціночних робіт та земельних торгів доцільно підготувати за участі професійних землевпорядних організацій та саморегулівних організацій оцінювачів з експертної грошової оцінки земельних ділянок, а також провідних науковців. Проект відповідної постанови Кабінету Міністрів України варто попередньо розглянути на засіданнях Науково-технічної ради Держкомзему та Громадської ради при Держкомземі.

Земельна спілка України офіційно поінформує про свою позицію з приводу проекту постанови Кабінету Міністрів України «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 4 липня 2001 р. № 756 і від 20 травня 2009 р. № 477» її розробника – Держкомзем, а також Кабінет Міністрів України, Державний комітет України з питань регуляторної політики та підприємництва, Міністерство юстиції України, Раду підприємців при Кабінеті Міністрів України, а також Комітет з питань промислової і регуляторної політики та підприємництва Верховної Ради України.

Земельна спілка України
Аватар користувача
dexter3000
Спец
Спец
Повідомлень: 1353
З нами з: 29 серпня 2007 17:38
Репутація: 10
Область: м.Київ
Місце роботи: Не маю відношення до землевпорядкування

Re: Інформація «Земельної спілки України»

Повідомлення dexter3000 »

http://zsu.org.ua/news/?id=35289
Коментар Земельної спілки України з приводу результатів засідання Наглядової ради з питань експертної грошової оцінки земельних ділянок
25.05.2010
За повідомленням офіційного веб-сайту Держкомзему, 18 травня 2010 року у цьому відомстві відбулося засідання Наглядової ради з питань експертної грошової оцінки земельних ділянок (далі – Наглядової ради), яка є утвореним згідно статті 8 Закону України від 11.12.2003 № 1378-IV «Про оцінку земель» постійно діючим органом, основним завданням якого є здійснення контролю за якістю професійної підготовки оцінювачів з експертної грошової оцінки земельних ділянок. До складу наглядової ради включаються представники Держкомзему, Фонду державного майна та саморегулівних організацій оцінювачів, що проводять експертну грошову оцінку земельних ділянок.

Асоціація «Земельна спілка України» звертає увагу громадськості, органів влади, оцінювачів та фахівців, що попереднє позачергове засідання Наглядової ради пройшло ще 12 липня 2009 року, а планове засідання, що мало відбутися 4 серпня 2009 року, із незрозумілих причин так і не було проведене. Таким чином, між засіданнями Наглядової ради пройшло понад 11 місяців, а це свідчить про те, що голова цієї ради і одночасно Голова Держкомзему Олег Кулініч грубо порушує вимоги Положення про наглядову раду з питань експертної грошової оцінки земельних ділянок, що затверджене постановою Кабінету Міністрів України від 17.11.2004 № 1552. Адже згідно пункту 7 цього Положення, засідання Наглядової ради мають скликатися щомісячно.

Зважаючи на те, що засідання Наглядової ради є однією із форм здійснення повноважень з громадського регулювання оціночної діяльності саморегулівними організаціями у сфері оцінки земель, відповідно до законів України від 12.07.2001 № 2658-III «Про оцінку майна, майнових прав та професійну оціночну діяльність в Україні» (стаття 21) та від 11.12.2003 № 1378-IV «Про оцінку земель» (стаття 8 ), виникають підозри, що Олегом Кулінічем, як Головою Держкомзему та головою Наглядової ради, фактично вчинялося правопорушення, відповідальність за яке передбачена статтею 170 Кримінального кодексу України від 05.04.2001 № 2341-III – перешкоджання законній діяльності громадських організацій.

Глибоку стурбованість Асоціації «Земельна спілка України» також викликає низка тез, що були висловлені Олегом Кулінічем під час засідання Наглядової ради 18 травня 2010 року. Зокрема, за повідомленням веб-сайту Держкомзему, «обговорюючи питання про перегляд угод про співробітництво щодо професійної підготовки оцінювачів з експертної грошової оцінки земельних ділянок з навчальними закладами, Олег Кулініч запропонував розробити нові вимоги до навчальних закладів, які готуватимуть оцінювачів, та встановлення квоти за кількістю навчальних закладів, котрі в подальшому співпрацюватимуть з Держкомземом».

Земельна спілка України вважає неприпустимими будь-які спроби монополізації сфери освітніх послуг з професійної підготовки оцінювачів з експертної грошової оцінки земельних ділянок. Натомість, відповідно до статті 7 Закону України від 11.12.2003 № 1378-IV «Про оцінку земель», центральний орган виконавчої влади з питань земельних ресурсів повинен сприяти створенню конкурентного середовища серед навчальних закладів. Звертаємо увагу на те, що, відповідно до статті 15 Закону України від 11.01.2001 № 2210-III «Про захист економічної конкуренції», антиконкурентними діями органів влади визнаються будь-які централізовані розподіли ринків між суб’єктами господарювання. Вчинення антиконкурентних дій органів влади забороняється і тягне за собою відповідальність згідно з законом.

Не можна інакше, ніж з сумною іронією, сприймати пропозицію Олега Кулініча про те, щоб «на базі Головного інституту землеустрою постали нові центри підготовки висококваліфікованих оцінювачів», адже зусиллями нинішнього керівництва Держкомзему цей, колись потужний, науково-дослідний та проектний інститут фактично доведено до стану, близького до банкрутства. Із науковців у цьому підприємстві залишився лише один працівник (і той працює за сумісництвом) – Олександр Павлович Канаш, ветеран, якого заслужено поважають у професійному співтоваристві. Таким чином, виникають цілком обґрунтовані сумніви щодо можливості Головного інституту землеустрою, очолюваного призначеною Олегом Кулінічем колишньою працівницею банку «Надра», яка має надзвичайно опосередковане відношення до землеустрою, оцінки земель та освітньої діяльності, надавати якісні освітні та наукові послуги у відповідності із вимогами Міністерства освіти і науки України.

Оцінка земельних ділянок є надзвичайно важливим для суспільства видом діяльності, а тому досить сумнівні із правової точки зору ініціативи органу регулювання, що спрямовані на штучне обмеження економічної конкуренції, потребують рішучої протидії з боку професійної спільноти. Зважаючи на це, Асоціація «Земельна спілка України» уважно відстежуватиме додержання Держкомземом вимог законодавства України у сфері оцінки земель, в тому числі вживатиме усіх можливих заходів для недопущення монополізації сфери освітніх послуг з професійної підготовки оцінювачів з експертної грошової оцінки земельних ділянок.

Асоціація «Земельна спілка України» офіційно поінформує про свою позицію, викладену у цій заяві, Кабінет Міністрів України, Генеральну прокуратуру України, Міністерство освіти і науки України, Держкомзем, Держкомпідприємництва, Міністерство юстиції України, Антимонопольний комітет України, а також ВГО «Ліга оцінювачів земель» та ВГО «Спілка оцінювачів землі».

Земельна спілка України
Аватар користувача
Сергуня1
Спец
Спец
Повідомлень: 291
З нами з: 09 січня 2009 15:42
Репутація: 7

Re: Інформація «Земельної спілки України»

Повідомлення Сергуня1 »

Сильно, мабуть, правдиво, але думаю.........безрезультатно, а жаль Ushas
Аватар користувача
Oleg
Спец
Спец
Повідомлень: 2311
З нами з: 03 квітня 2007 11:55
Репутація: 82
Область: Волинська
Місце роботи: Інше

Re: Інформація «Земельної спілки України»

Повідомлення Oleg »

Коментар Земельної спілки України з приводу скасування деяких наказів Держкомзему
26.05.2010
Spoiler
Як стало відомо Асоціації «Земельна спілка України», відповідно до доручення Кабінету Міністрів України від 29.04.2010 № 22171/1/1-10 до листа Мін’юсту від 20.04.2010 № 24-03/45, Держкомземом було видано наказ від 14.05.2010 № 370, яким скасовано попередні накази Держкомзему, правомірність яких одразу викликала сумнів професійної спільноти.

Цим документом скасовано накази Держкомзему від 22.06.2009 № 326 «Про деякі питання реалізації положень Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо документів, що посвідчують право на земельну ділянку, а також порядку поділу та об’єднання земельних ділянок», від 20.11.2009 № 602 «Про упорядкування обігу бланків державних актів на право власності на земельну ділянку форма яких затверджена постановою Кабінету Міністрів України від 02.04.2002 № 449», від 15.02.2010 № 168 «Про затвердження Порядку присвоєння кадастрових номерів земельним ділянкам».

Наказом від 22.06.2009 № 326 Держкомзем, усупереч вимогам статті 126 Земельного кодексу України від 25.10.2001 № 2768-III, вніс до процедури здійснення відмітки про перехід права власності на земельну ділянку на державних актах додатковий бюрократичний бар’єр – державне підприємство «Центр державного земельного кадастру». Те, що закон однозначно заборонив вимагати для здійснення відмітки та державної реєстрації прав на нерухоме майно та їх обмежень документи, не передбачені статтею 126 Земельного кодексу України (в тому числі про оплату будь-яких адміністративних послуг), розробники наказу до уваги не взяли. Вочевидь, посадовці Держкомзему керувались комерційними інтересами підвідомчого державного підприємства, а тому «Тимчасовий регламент реалізації положень пункту 4 Порядку здійснення відмітки про перехід права власності на земельну ділянку», затверджений згаданим наказом, передбачав територіальним органом земельних ресурсів копії квитанцій про оплату послуг внесення запису до Поземельної книги та внесення відомостей до бази даних до (формально неіснуючої) автоматизованої системи Державного земельного кадастру.

Чи намагався Олега Кулініч, видаючи цей наказ, неправомірно сприяти, використовуючи своє службове становище, юридичній особі – державному підприємству «Центр державного земельного кадастру» – у здійсненні ним господарської діяльності, всупереч вимогам статті 5 Закону України від 05.10.1995 № 356/95-ВР «Про боротьбу з корупцією», очевидно, ще тільки належить встановити правоохоронним органам.

Не менше питань ставив і наказ Держкомзему від 20.11.2009 № 602 «Про упорядкування обігу бланків державних актів на право власності на земельну ділянку форма яких затверджена постановою Кабінету Міністрів України від 02.04.2002 № 449». Є обґрунтовані підстави вважати, що цей наказ використовувався як інструмент для створення в регіонах України штучного «дефіциту» бланків державних актів на право власності на земельну ділянку. Зокрема, відносно безпроблемне одержання бланків ставало можливим лише для виконання популістсько-політичної кампанії із безоплатної видачі державних актів, а усі інші громадяни та юридичні особи ставились у ситуацію, коли оформлення прав на земельні ділянки стримувалося через «відсутність бланків». При цьому досить легко можна було знайти «добрих», хоч і вельми небезкорисливих людей, які могли запропонувати вирішити цю проблему.

Наказом від 15.02.2010 № 168 «Про затвердження Порядку присвоєння кадастрових номерів земельним ділянкам» Держкомзем спробував вчергове ускладнити життя для власників землі та землекористувачів в Україні і поліпшити показники фінансової діяльності підвідомчого державного підприємства. На неправомірність цього наказу однією із перших вказала Асоціація «Земельна спілка України» у своєму коментарі від 24.02.2010. У подальшому, Міністерство юстиції України за результатами правової експертизи встановило, що наказ Держкомзему від 15.02.2010 № 168 підлягає державній реєстрації в Міністерстві юстиції, оскільки містить нові правові норми, що зачіпають права, свободи й законні інтереси громадян та мають міжвідомчій характер. Саме тому він є нечинним, а його застосування є порушенням законодавства про державну реєстрацію нормативно-правових актів.

Асоціація «Земельна спілка України» відзначає, що скасування Держкомземом власних наказів, які були видані із порушенням чинного законодавства, є яскравим підтвердженням непрофесійності нинішнього керівництва Держкомзему. Показовим у цій ситуації є те, що чиновники виправили свої помилки лише тоді, коли на них йому вказав Кабінет Міністрів України. Правовий нігілізм, повна зневага до думки професійної спільноти, яка оперативно реагує на досить сумнівні шедеври держкомземівської «нормотворчості», відсутність будь-якої співпраці із громадськістю – це невід’ємні ознаки стилю керівництва теперішніх очільників відомства.

Асоціація «Земельна спілка України» і надалі постійно відстежуватиме регуляторну діяльність Держкомзему та офіційно інформуватиме з цього приводу Кабінет Міністрів України, Генеральну прокуратуру України, Держкомпідприємництва, Міністерство юстиції України, Антимонопольний комітет України, а також широку громадськість.
Аватар користувача
zemservis
Спец
Спец
Повідомлень: 51
З нами з: 20 лютого 2008 16:03
Репутація: 0
Область: Дніпропетровська
Місце роботи: Юридичні послуги
Контактна інформація:

Re: Інформація «Земельної спілки України»

Повідомлення zemservis »

Шановні колеги, а як справи з усіма позовами, що подавалися з приводу ліцензійних умов в кінці минулого року?? Що там? чи є вже рішення?
yuliya
Повідомлень: 7
З нами з: 13 січня 2009 13:41
Репутація: 0

Re: Інформація «Земельної спілки України»

Повідомлення yuliya »

Люди добрые, подскажите пожалуйста.........
Я сдала экзамен и получила свидетельство. Что мне нужно, по порядку, для открытия лицензии на проведение оценки?
Аватар користувача
dexter3000
Спец
Спец
Повідомлень: 1353
З нами з: 29 серпня 2007 17:38
Репутація: 10
Область: м.Київ
Місце роботи: Не маю відношення до землевпорядкування

Re: Інформація «Земельної спілки України»

Повідомлення dexter3000 »

yuliya писав:Я сдала экзамен и получила свидетельство. Что мне нужно, по порядку, для открытия лицензии на проведение оценки?
http://zakon1.rada.gov.ua/cgi-bin/laws/ ... g=z0821-09 + 3000 у.е.
Аватар користувача
Gardner
Спец
Спец
Повідомлень: 310
З нами з: 17 вересня 2009 16:02
Репутація: 18
Область: Житомирська

Re: Інформація «Земельної спілки України»

Повідомлення Gardner »

dexter3000 писав:+ 3000 у.е.
а вистачить?
Аватар користувача
Oleg
Спец
Спец
Повідомлень: 2311
З нами з: 03 квітня 2007 11:55
Репутація: 82
Область: Волинська
Місце роботи: Інше

Re: Інформація «Земельної спілки України»

Повідомлення Oleg »

Активность общественности вызывает яростное сопротивление не чистых на руку чиновников. Заявление Земельного союза Украины
9.09.2010
В конце рабочего дня 8 сентября сайт Ассоциации Земельный союз Украины подвергся DDoS-атаке, вследствие которой сайт был временно недоступен.

Как сообщили Земельному союзу Украины в компании ДиаВест, осуществляющей поддержку работы сайта и обеспечивающей доступ к нему пользователей сети Интернет, злоумышленники атаковали непосредственно сайт Ассоциации. В результате массированной атаки нанесен ущерб работе серверов компании и некоторым другим сайтам, размещенным на этих серверах.

Благодаря умелым действиям специалистов компании ДиаВест, атака была успешно блокирована. Сайт восстановил свою работу.

Факт несанкционированного вмешательства в работу сайта Земельного союза Украины задокументирован. Ассоциация готовит соответствующее обращение в правоохранительные органы.

Земельный союз Украины напрямую связывает атаку на свой сайт с принципиальной позицией Ассоциации по целом ряду актуальных вопросов в сфере земельных отношений. Активность Ассоциации, ее успехи в деле восстановления справедливости, регулярное информирование общественности о фактах коррупции в земельной сфере, о произволе, чинимом чиновниками разных уровней, и о незаконных действиях руководства Госкомзема не остались незамеченными. К сожалению, люди, не способные решать земельные проблемы на основе закона, оказались не способны и к ведению цивилизованной дискуссии. Вместо открытого честного диалога, какой Земельному союзу Украины удалось наладить с другими органами власти, включая и высшие, группа коррупционеров и нечистых на руку и душой личностей решила по привычке идти незаконным путем.

В то же время, попытки оппонентов воздействовать на Ассоциацию незаконными методами расцениваются нами, как признание высокой эффективности работы Земельного союза Украины.

Напоминаем, что 8 сентября неизвестными злоумышленниками также была блокирована работа сайта Профсоюза работников сферы земельных отношений, на страницах которого опубликовано большое количество материалов о незаконной деятельности нынешнего руководства Госкомзема и разоблачающих различные коррупционные схемы. Руководитель профсоюза Дмитирий Филипчук неоднократно выступал с критическими заявлениями в адрес действующего руководства Госкомзема.

Ранее руководитель компании OPEN Knowledge Антон Куценко, специализирующейся на исследованиях рынка недвижимости, анализе земельного законодательства и проведении учебных семинаров, заявлял о давлении, которое оказывала на редакцию сайта компании чиновник Госкомзема Татьяна Банна. По словам А. Куценко, чиновник Госкомзема требовала убрать со страниц сайта неугодную Госкомзему информацию. В случае отказа выполнить неправомерные требования, Т. Банна обещала устроить компании и ее сайту «большое и светлое будущее».

Справка ЗСУ

DDoS атака (Distributed Denial of Service, отказ в обслуживании) – атака на вычислительную систему, предпринимаемая с целью выведения ее из строя или затруднения (полного закрытия) доступа к сетевым ресурсам легитимным пользователям. Также DDoS атака может быть предпринята с целью незаконного овладения сетевым ресурсом (сайтом).

Земельный союз Украины

Додано через 4 годин 25 хвилин 34 секунди:
Прес-конференція «Земельні відносини в Україні: чи є світло в кінці тунелю?»
10.09.2010
У вівторок, 14 вересня, у прес-центрі інформагентства УНІАН (м. Київ, вул. Хрещатик, 4) о 14:30 відбудеться прес-конференція на тему «Земельні відносини в Україні: чи є світло в кінці тунелю?»

У прес-конференції візьмуть участь перший заступник Голови Ради Асоціації «Земельна спілка України» Анатолій Вовк, член-кореспондент Української академії аграрних наук Антон Третяк, докторант Національного університету біоресурсів та природокористування Андрій Мартин, завідуючий кафедрою Навчально-наукового інституту економіки природних ресурсів та екології землекористування Державної екологічної академії післядипломної освіти та управління Анатолій Юрченко.

Учасники прес-конференції спробують дати відповідь на такі питання:

- Земельна реформа в Україні триває вже 20 років: до чого «дореформувалися»?

- Чи запрацює ринок земель? Чому у 2010 році заблокований продаж ділянок державної власності і немає надходжень до бюджету?

- Чому земельні відносини вважаються найбільш корумпованими? Що треба зробити щоб подолати корупційні прояви та зробити земельні відносини прозорими і зрозумілими для пересічного громадянина?

- Що відбувається із земельним кадастром? Чому держава сьогодні не гарантує права власників землі і землекористувачів?

- Безоплатна видача державних актів на землю: передвиборча кампанія скінчилась – що робити далі?

- Чи винні приватні землевпорядні підприємства у тому, що в Україні складно оформити право на земельну ділянку?

- Що робити для виправлення стану земельних відносин в Україні? Як зробити землю ближчою до людей, а не чиновників? Якими мають бути першочергові кроки парламенту та уряду?

До участі у прес-конференції запрошуються представники засобів масової інформації.
Земельна спілка України

Додано через 1 день 10 годин 38 хвилин 22 секунди:
Селянам соромно за чиновників Держкомзему. Відкритий лист мешканців Київської області до Президента України
10.09.2010
До Земельної спілки України надійшов відкритий лист мешканців смт. Коцюбинське Київської області та власників земельних часток (паїв) КСП «Требухівське», (с. Требухів Київської області) до Президента України Віктора Януковича.
У своєму емоційному зверненні селяни в черговий раз намагаються звернути увагу влади на системне покриття беззаконня вищими посадовцями Держкмзему України. Автори листа вважають недопустимим подальше перебування Олега Кулініча на посаді Голови Держкомзему, оскільки, на їх думку, ця особа своєю діяльністю не тільки дискредитувала звання державного службовця, але й нанесла пряму шкоду державі та її народу.
Наводимо текст відкритого листа повністю без скорочень і редакторської правки.
Spoiler
Президенту України
Януковичу В.Ф.

Копії:

Прем’єр-міністру України
Азарову М.Я.

Голові Верховної Ради України
Литвину В.М.

Голові фракції «Блок Юлії Тимошенко»
у Верховній Раді України
Кириленку І.Г.

Голові фракції Блоку «Наша Україна – Народна самооборона» у Верховній Раді України
Мартиненку М.В.

Голові фракції Комуністичної партії України у Верховній Раді України
Симоненку П.М.

Голові фракції «Блок Литвина» у Верховній Раді України
Шарову І.Ф.

Голові Всеукраїнського громадського об’єднання «Спілка землевпорядників України»
Третяку А.М.

Голові Ради Асоціації «Земельна спілка України»
Калюжному М.Н.

Голові Профспілки працівників галузі земельних відносин України
Філіпчуку Д.В.

Головному редактору газети «Дзеркало Тижня»

Мостовій Ю.В.

Газета «Сегодня»
Головному редактору газети «Сільські Вісті»
Грузіну Д.В.

Редактору газети «Україна молода»
Дорошенку М.І.

Головному редактору журналу «Кореспондент»
Сичу В.В.



Голови ініціативної групи громадян смт Коцюбинське Київської області
Єременка Миколи Олександровича

08298, Київська обл., смт. Коцюбинське,

вул. ХХХХХХХ

Власників земельних часток (паїв) КСП «Требухівське» в кількості 1407 чоловік в особі комісії з врегулювання земельних відносин
07454, Київська обл., Броварський р-н, с.

Требухів, вул.ХХХХХХХ

Охріменко Тетяни Адамівни

07454, Київська обл., Броварський р-н, с.

Требухів, вул. Городня, 23

Мельниченко Ганни Миколаївни

07454, Київська обл., Броварський р-н, с.

Требухів, вул. ХХХХХХХ

ВІДКРИТИЙ ЛИСТ
жителів Київської області

Шановний Вікторе Федоровичу!

Нам досі не зрозуміло, чому влада так тримається за цього непорядного керівника – голови Держкомзему України Кулініча О.М.?

Нічого путнього для розв’язання земельних проблем селянства та захисту природоохоронних земель від олігархів-загарбників він не зробив. Не придумав жодного достойного поваги документа, яким би вніс позитивні зміни в регулювання земельних відносин. Навпаки – заплутав та пересварив усі землевпорядні організації з місцевим самоврядуванням та населенням!

Особливо незрозумілою є позиція голови Народної Партії Литвина В.М. (за квотою якого Кулініч О.М. був призначений головою Держкомзему України) – він чомусь робить вигляд, що Народна Партія не несе відповідальності за діяльність призначених від її імені людей. Взагалі, якщо партія не несе відповідальності за неприпустимі дії своїх ставлеників, спрямовані на розвал економіки держави, то навіщо нам такі партії???

Нам важко повірити, що чиновники в газетах брешуть один про одного, і нібито незаслужено кривдять голову Держкомзему. Ми ж, бачимо справжні результати праці голови Держкомзему та ЙОГО підлеглих! Нам не потрібно навіть дивитись телевізор чи читати газети – достатньо спробувати оформити

право власності на належні нам по закону земельні ділянки, або піти до річки чи лісу і не побачити ні те, ні інше, а лише безкінечні паркани та гектари свіжозрубаних пнів.

Яскравим прикладом є незаконне виділення 72 га лісів Коцюбинської селищної ради, які передано 501 громадянину під забудову. При цьому в селі діють шкідливі для довкілля великі об’єкти промисловості: завод з виготовлення поліетиленової плівки «Пластмодерн», завод «Катех» з мідеплавильною піччю. Так чим же ті селяни та сусідній Київ будуть дихати, якщо нещадно вирубати всі ліси навкруги?

Виникає питання, чому голова сільської ради, начальник земельних ресурсів району, архітектор району, які причетні до незаконних оборудків із виділенням 72 га лісів, не притягнуті до кримінальної відповідальності? Чому голова Держкомзему України Кулініч О.М. робить вигляд, що не несе за це відповідальності?????

Лісів в Україні за останні два роки поменшало майже вдвічі! І сільськогосподарських земель стало вдвоє менше – скрізь маєтки для «паничів» усіх видів і рангів! І річки через забаганки «новоукраїнських феодалів» щодо стихійного намиву прибережних зон – обміліли, змінили русла та подекуди стали заболоченими.

За керування Кулініча О.М. Держкомземом, держава, розпоряджаючись землями України, перетворилося в очах народу на суцільну дійну корову, яку останній раз годували кілька років тому, а от за молочком – черга тільки збільшується.

Схаменіться!

Ви ж копаєте могилу майбутньому добробуту держави!

Поки ви там стукаєтесь до Євросоюзу та, червоніючи, виправдовуєтесь за безлад та низький рівень життя населення України, ВОНИ – ЇХ-то і людьми назвати важко – ці чиновники Держкомзему України всіх рівнів – розбазарюють єдину українську цінність, яка ще залишилась з часів розвалу Радянського Союзу, - землю!

Невже вам подобається стояти навколішки перед світом, продовжуючи задовольняти забаганки цих ненажерливих та розбещених недолюдей – «нових українців», які не можуть ніяк натішитись один перед одним своїми палацами, рахунками у банках, орденами, званнями – коротше кажучи, усім нахапаним?

Але, вам зручніше стояти на колінах, ніж нам. Соціальний статус все-таки передбачає комфортне стояння. А от нам – настільки важко, що хочеться махнути на все рукою з горя, та податися на заробітки до сусідніх країн. Онуки пишуть звідти, що там влада турбується і про громадян, і про довкілля, і про розвиток науки, і про спорт…

А що роблять ці «володарі земель»? Цією весною намагались заволодіти у Криму «меккою» українських та російських скелелазів - історико-архітектурною пам’яткою Красний Камінь. Діти поїхали туди тренуватись, а там – під самим Красним Каменем новоспечені землевласники вже встигли вирити котлован для майбутньої «хатинки» якогось заможного росіянина! В такий спосіб чиновники Держкомзему турбуються про нинішніх та майбутніх спортсменів-скелелазів, призерів міжнародних змагань! ЇМ байдуже, що там тренуються діти з усіх областей України, байдуже, що це – унікальна пам’ятка природи, байдуже, що туристам потім нічого буде показати – в НИХ же ще кишені не достатньо повні – в цих любителів давати автографи на дозвільних папірцях!

Питання: що зробив голова Держкомзему України Кулініч О.М., щоб не допустити це беззаконня?

Відповідь: НІЧОГО!!!!!

Добре, що люди згуртувалися разом з громадськими організаціями та Федерацією альпінізму і скелелазіння України і захистили інтереси народу і держави! Але чому держава не бореться за заповідні землі силами своїх численних виконавчих органів? Чому купка маленьких хитрих держкомземівців диктує державі, що залишиться для нащадків, а що сховають за високим парканом якогось олігарха з обмеженою уявою по сутність життя?

Згодні, чиновники і раніше крали та розбазарювали майно задля власного задоволення! Але ж не до такої міри!!!

За останні два роки примхи можновладців стали такими відверто-вульгарними, що вже землі, вкрадені у селах, не можуть задовольнити ЇХ бажань – ВОНИ почали нищити заповідники!

Ми слідкували за історією з ганебною аферою, коли чиновникам Кабінету Міністрів України (за часів керівництва Ю.Тимошенко) за допомогою «доброї волі» керівництва Держкомзему були подаровані землі заповідника «Чернечий ліс». І як ВОНИ – ці безсоромні керманичі Держкомзему – досі відбріхуються та ховаються від громадського осуду та кримінальної відповідальності!

Питання: зробив голова Держкомзему України Кулініч О.М., щоб повернути незаконно відібрані земельні ділянки (ліс) громаді?

Відповідь: НІЧОГО!!!!!

Вся країна ЙОГО зневажає за це!

А ВІН все ще тримається за крісло!

А чого варте дворічне «чухання потилиці» та здивоване блимання очима голови Держкомзему України Кулуніча О.І. на численні звернення та запити народних депутатів України, прокурорів та селян щодо порушення права на землю жителів с.Требухів, с.Щасливе, с.Проліски, с.Княжичі, с.Зазим’я, с.Дударків та інших сіл? Це ж яке повинно бути у людини притуплене почуття гідності, щоб тисячам людей і керівництву держави брехати в обличчя та удавати турботливого керівника земельної галузі?

А ми – важко працюємо, годуємо та виховуємо дітей і онуків, бігаємо по судах, щоб захистити себе і своє майбутнє від таких от безталанних керівників, та ще й намагаємось навчити дітей поважати владу, бути перш за все людьми, а не варварами, як ТІ, що кочують із крісла в крісло з року в рік у пошуках наживи.

Нам соромно за таких чиновників. Соромно за те, що ВОНИ шукають дірки у законах, щоб не виконувати протести прокуратури на незаконно прийняті Держкомземом рішення. Соромно за те, що ВОНИ призначають керівниками регіональних відділів Держкомзему самих жадібних до хабарів людей. Особливо соромно за начальника Управління Держкомзему в Києво-Святошинському районі Київської області Литвина В.В., якого через ті ж дірки у законах прокуратура більше року не має можливості посадити за грати, що дозволяє цьому чиновнику продовжувати обкрадати державу, користуючись своїм посадовим становищем. Соромно за трусливі кляузи керівництва Держкомзему на дії контрольно-ревізійних органів. Соромно за те, що хабарі Держкомзему виросли до розмірів цілих островів на кшталт острова Муромець. Соромно за розшматування урочища Ласпі в Криму, де дивовижну природу з віковими деревами тепер кромсають бульдозери місцевих міліцейських чинів, яким Держкомзем подарував в порушення всіх законів лісові ділянки…

Народу, за дії Держкомзему – соромно! А от у голови Держкомзему України Кулініча О.М. почуття сорому відсутнє! Воно ЙОМУ просто не притаманне, як не притаманне і почуття відповідальності перед нащадками за нещадне нищення земельних ресурсів держави.

Допоможіть нам хоча б розумінням проблеми!

Хоча б рішучістю в недопустимості перебування на керівних посадах аморальних корумпованих чиновників, які своїм ім’ям заплямовують імідж нашої держави в світі. Через НИХ, таких невдалих розпорядників землі Української, наша країна продовжує жебракувати на задвірках Європи, замість того, щоб піднімати економіку через розвиток фермерства, туризм, спорт та відпочинок у казкових за своєю красою куточках України.

Шановний Вікторе Федоровичу, просимо навести порядок у земельній сфері, звільнивши із займаної посади недобросовісного чиновника - голову Держкомзему України Кулініча О.М.

Недобросовісні керівники Держкомзему України, які, переслідуючи тільки свої власні інтереси, а не інтереси народу і держави, підривають Ваш авторитет, чинять перешкоди у відновленні потенціалу нашої країни, сприяють розповсюдженню та укоріненню земельного рейдерства, корупції та розбазарюванню земель державної власності.

За роки поневірянь у пошуках захисту наших конституційних прав на землю та збереження довкілля, ми побачили всю цю «земельну кухню» зсередини. За останні два роки земельні розпорядники стали такими хапугами, що не можна не погодитись з народною мудрістю: «риба гниє з голови». І ніяка постанова Кабінету Міністрів України № 844 від 05.08.2009р. не зробить з НИХ людей! ВОНИ нею тільки невдало прикривають свої безсоромні обличчя, оббираючи людей і державу!

Ми не згодні терпіти безсовісних корупціонерів на керівних посадах Держкомзему! Ми будемо боротись за майбутнє наших дітей і онуків, і будемо звертатись до всіх не байдужих до захисту довкілля, збереження культурних пам’яток та недопущення занепаду сіл і знищення родючих земель громадських організацій, засобів масової інформації, телеканалів.

З цього дня, 09.09.2010р., ми розпочинаємо збір підписів за відставку голови Держкомзему України Кулініча О.М., і цим відкритим листом проголошуємо НАРОДНИЙ РЕФЕРЕНДУМ щодо висловлення недовіри корумпованому керівництву Держкомзему України.

Маємо надію, що разом з Вами, шановний Вікторе Федоровичу, ми зможемо побороти корупцію та навести лад в земельній галузі.

З повагою,
Голова ініціативної групи громадян
Смт. Коцюбинське Київської області

Власників земельних часток (паїв) КСП «Требухівське» в кількості 1407 чоловік в особі комісії з врегулювання земельних відносин
Додано через 2 дня 17 годин 27 хвилин 46 секунд:
Admin писав:Прес-конференція «Земельні відносини в Україні: чи є світло в кінці тунелю?»
Онлайн тут

Додано через 38 хвилин 57 секунд:
Admin писав:Онлайн тут
Переривається Ushas Будемо надіятись, що йде запис. Хотілося б почути все і повністю...
Аватар користувача
DeNos
Спец
Спец
Повідомлень: 156
З нами з: 19 травня 2008 22:12
Репутація: 0
Область: Миколаївська
Місце роботи: Приватні проектні організації

Re: Інформація «Земельної спілки України»

Повідомлення DeNos »

На сайті УНІАН немає жодної згадки про сьогоднішню прес-конференції стосовно землі, а жаль.....
Аватар користувача
dexter3000
Спец
Спец
Повідомлень: 1353
З нами з: 29 серпня 2007 17:38
Репутація: 10
Область: м.Київ
Місце роботи: Не маю відношення до землевпорядкування

Re: Інформація «Земельної спілки України»

Повідомлення dexter3000 »

DeNos писав:На сайті УНІАН немає жодної згадки про сьогоднішню прес-конференції стосовно землі, а жаль.....
http://press.unian.net/ukr/pressnews/
Spoiler
[15:48 14.09.2010] УНІАН
Експерти виступають за невідкладне ухвалення закону про завершення земельної реформи

Київ. 14 вересня. УНІАН. В Україні необхідно невідкладно ухвалити закон про завершення земельної реформи.

Таку думку висловив на прес-конференції в УНІАН завідувач кафедрою навчально-наукового інституту економіки природних ресурсів і екології землекористування Державної екологічної академії післядипломної освіти і управління Анатолій ЮРЧЕНКО.

«Нам у будь-якому разі необхідно, щоб невідкладно було прийнято закон про завершення земельної реформи. Якщо земельна реформа 20 років триває і кінця їй не видно, то необхідно припинити ті заходи, які довели свою неефективність, ухвалити закон, який би розчистив всі ті нашарування, які мають місце, – і юридичні, і технічні, і організаційні, – і нормально будувати земельну політику країни», - сказав експерт.

Під час прес-конференції перший заступник голови ради Асоціації «Земельний союз України» Анатолій ВОВК відзначив, що в результаті земельної реформи в Україні, яка проводиться вже 20 років (з 1990 року), на сьогодні більш як 26 млн. земельних ділянок перебувають у приватній власності і більш як половина сільськогосподарських земель - в приватних руках. При цьому із загальної кількості земель враховано тільки 34%. Водночас приватизація земельних ділянок, на яких розміщено житлові будинки, дачні будинки тощо, так і не відбулася.

А.ВОВК також акцентував увагу на тому, що інвентаризація і розмежування земель державної і комунальної власності не завершені, ринкові відносини на земельному ринку повністю заблоковані, у тому числі і через мораторій на продаж сільгоспземель.

«Мораторій є тим гальмом, яке блокує подальше реформування земельних відносин», - додав експерт.

Разом з тим, за його оцінками, розвиток сільського господарства гальмують перешкоди для створення великих сільськогосподарських підприємств, які були б власниками землі, тому що земля розпайована і перебуває у власності селян.

У свою чергу докторант Національного університету біоресурсів і природокористування України Андрій МАРТИН відзначив, що ринок земель несільськогосподарського призначення не функціонує, оскільки прийнятий урядом тимчасовий порядок продажу земель на земельних торгах діє лише до кінця цього року.

За його оцінками, від продажу землі бюджет країни міг би щорічно одержувати 2-3 млрд. грн.

Крім того, неврегульованим залишається питання власності земельних паїв, якщо у власника паю відсутні спадкоємці. Зокрема, А.МАРТИН відзначив, що основними власниками земельних паїв є пенсіонери. Якщо у них немає спадкоємців, після їх смерті «земля зависає в повітрі».

Серед пропозицій, переданих експертами до Кабінету міністрів і Адміністрації Президента, - введення диференційованої орендної плати за землю залежно від терміну оренди для того, щоб простимулювати товаровиробників до довгострокової роботи, а також забезпечення гласності щодо того, що «робиться у владних коридорах».
vovaz
Спец
Спец
Повідомлень: 787
З нами з: 01 червня 2008 21:44
Репутація: 30
Область: Житомирська
Місце роботи: Інше

Re: Інформація «Земельної спілки України»

Повідомлення vovaz »

DeNos писав:На сайті УНІАН немає жодної згадки про сьогоднішню прес-конференції стосовно землі, а жаль.....
Была видеотрансляция пресс-конференции на сайте УНИАН !!!
http://www.radiosvoboda.org/content/art ... 57859.html
Аватар користувача
Deputat33
Спец
Спец
Повідомлень: 155
З нами з: 19 березня 2008 23:35
Репутація: 4
Область: Київська
Місце роботи: Інше

Re: Інформація «Земельної спілки України»

Повідомлення Deputat33 »

Николай Азаров не решился "обезглавить" Госкомзем до выборов
http://ua-reporter.com/novosti/95454
Це все одно відбулось
Востаннє редагувалось 16 жовтня 2010 20:54 користувачем Deputat33, всього редагувалось 1 раз.
Аватар користувача
pyps
Вже не початківець
Вже не початківець
Повідомлень: 21
З нами з: 27 листопада 2009 21:00
Репутація: 0
Область: Закарпатська

Re: Інформація «Земельної спілки України»

Повідомлення pyps »

Deputat33 писав:Так що держкомзем зможе продовжити боротьбу з корупціонерами в структурі
В Закарпатті уже добряче попрацювали. Начальника Держкомзему і ДЗК вже взяли

Додано через 4 хвилини 53 секунди:
http://www.land-ukraine.com/index.php?p ... le&id=5762
Аватар користувача
Katze
Спец
Спец
Повідомлень: 444
З нами з: 18 грудня 2008 09:53
Репутація: 1
Область: Дніпропетровська

Re: Інформація «Земельної спілки України»

Повідомлення Katze »

Держкомпідприємництва відмовився погоджувати Ліцензійні умови провадження господарської діяльності щодо проведення робіт із землеустрою, землеоціночних робіт http://zsu.org.ua/news/?id=36492
Spoiler
Держкомпідприємництва відмовився погоджувати Ліцензійні умови провадження господарської діяльності щодо проведення робіт із землеустрою, землеоціночних робіт
15.10.2010
До Земельної спілки України надійшов лист Державного комітету України з питань регуляторної політики та підприємництва (Держкомпідприємництва) щодо звернення ЗСУ з питання Ліцензійних умов провадження господарської діяльності щодо проведення робіт із землеустрою, землеоціночних робіт.

У листі Держкомпідприємництва говориться, що згідно з дорученням Кабінету Міністрів України від 19.06.2010 р. усі міністерства та відомства України до 1 серпня ц.р. повинні переглянути ліцензійні умови з метою скорочення видів господарської діяльності, які необґрунтовано підпадають під ліцензування.

Державним комітетом України із земельних ресурсів 8 серпня 2010 р. було оприлюднено проект нових Ліцензійних умов провадження господарської діяльності щодо проведення робіт із землеустрою, землеоціночних робіт. Держкомпідприємництва зазначає, що проект нової редакції Ліцензійних умов передбачає скорочення ліцензування видів землевпорядних і землеоціночних робіт з 30 до 8. Проте, фактичного скорочення видів робіт, що підлягає ліцензуванню, не відбулось, оскільки ці роботи були функціонально об’єднані. Крім того, у новій редакції документу відсутні організаційні, кваліфікаційні та технологічні вимоги щодо кожного із запропонованих видів робіт.

Держкомпідприємництва повідомляє про своє рішення про відмову у погодженні проекту Ліцензійних умов провадження господарської діяльності щодо проведення робіт із землеустрою, землеоціночних робіт.

Земельна спілка України
Аватар користувача
Землемір
Спец
Спец
Повідомлень: 58
З нами з: 09 квітня 2010 22:13
Репутація: 0
Область: Чернівецька

Re: Інформація «Земельної спілки України»

Повідомлення Землемір »

Admin писав:Окружним адміністративним судом міста Києва відкрито провадження по адміністративній справі за позовом Одеської обласної асоціації роботодавців Півдня України до Державного комітету України із земельних ресурсів про визнання протиправним та не чинним наказу Держкомзему "Про затвердження ліцензійних умов провадження господарської діяльності щодо проведення робіт із землеустрою, землеоціночних робіт" від 05.08.2009 № 423, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України від 31.08.2009 № 821/16837. Судове засідання відбудеться 23.02.2010 о 10.30 в приміщенні Окружного адміністративного суду міста Києва за адресою: м. Київ, вул. Хрещатик, 10, ІІ поверх, каб. 4.
Чим закінчилось?
Аватар користувача
amenshun
Спец
Спец
Повідомлень: 203
З нами з: 13 вересня 2009 07:55
Репутація: 1
Область: Сумська
Місце роботи: Приватні проектні організації

Re: Інформація «Земельної спілки України»

Повідомлення amenshun »

senth писав:Главный государственный инспектор Госинспекции по контролю за использованием и охраной земель в Харьковской области «погорел» на взятке
Там уже і Інспекцію створили?
Аватар користувача
dzi
Спец
Спец
Повідомлень: 1223
З нами з: 16 жовтня 2008 09:24
Репутація: 7
Область: м.Київ

Re: Інформація «Земельної спілки України»

Повідомлення dzi »

amenshun писав:Там уже і Інспекцію створили?
Та ні, то їм Департамент, який діяв після ліквідації Держземінспекції, придумав такі назви посад. Замість головного спеціаліста - "Главный государственный инспектор", хоч би законодавство почитали, наприклад статтю 238-1 КУпАП. Куди цілий рік дивилась прокуратура, коли у постановах вказувались такі посади?
Аватар користувача
Katze
Спец
Спец
Повідомлень: 444
З нами з: 18 грудня 2008 09:53
Репутація: 1
Область: Дніпропетровська

Re: Інформація «Земельної спілки України»

Повідомлення Katze »

"Власть готовится снять мораторий на продажу земли: кто выиграет? " http://www.zsu.org.ua/ru/news/?id=36637
Spoiler
26.10.2010
На днях, выступая в Ровно на заседании Регионального комитета экономических реформ, Президент Украины Виктор Янукович пообещал инициировать проведение земельной реформы, которая создаст прозрачные условия продажи земли. Продажа земли – один из самых острых политических вопросов последних лет. Среди желающих стать собственниками земли, как латифундисты, арендующие сотни тысяч гектар, так и фермеры, чьи земельные наделы поскромнее. Продажа земли – самый чувствительный вопрос для тех фракций, которые считают крестьянство своим электоратом.

19 января парламент преодолел вето Президента на закон о моратории на продажу земли до 2012 года, и, в соответствии с Конституцией Украины, Президент должен был его подписать. Но 2 февраля на сайте Верховной Рады был обнародован закон о продлении моратория на продажу земли до 2012 года.

Известно, что над вопросом земельной реформы работает правительственная группа, которая готовит снятие моратория на продажу земли. Будет ли сниматься мораторий на продажу, или предварительно будет приниматься пакет законов, который ограничит землепользование (ограничение покупки, скорее всего, ударит по интересам латифундистов), создаст земельный банк (своего рода госрегулятор на рынке земли), земельный кадастр (классификатор земли). В конце концов, способен ли Кабинет министров при латифундистском характере развития нашего аграрного сектора, создать прозрачные условия и равный доступ на рынок земли?

Об этом мы спросили фермеров и экспертов.

Геннадий Новиков, фермер, председатель Аграрного Союза:

ДЕСЯТЬ ГЕКТАРОВ В СТЕПИ - ЭТО НИЧЕГО, А ДЕСЯТЬ ГЕКТАРОВ В КАРПАТАХ - ЭТО ОГО-ГО

Я с другими членами Агарного союза участвую в рабочей группе правительства, которая сейчас работает над законом о рынке земель сельскохозяйственного назначения. С чем-то мы соглашаемся, некоторые позиции правительства вызывают возражения. Пока мы не пришли к общему мнению относительно размера участка, который может иметь собственник. То, с чем не соглашаются члены нашего союза, - с возможностью покупать землю юридическим лицам. Пусть даже в законе будет прописано, что эти юрлица - представители Украины. Если землю будут покупать юрлица, сложно будет контролировать реальных учредителей предприятия, реальных собственников. Наша позиция в том, что покупателями должны стать физические лица. Кроме того, необходимо ограничить землепользование. Относительно того, каким участком ограничить, предложения звучали разные. Тут все должно зависеть от зоны. Потому что десять гектаров в степи - это ничего, а десять гектаров в Карпатах - это ого-го. Для каждой зоны должно быть свое предельное количество соток в одни руки. В степи я бы ограничил размер аренды от пяти до десяти тысяч гектаров. В Полтавской области позволил где-то пять тысяч гектаров. Если говорить о покупке, то это не более 700-800 гектаров. И подойти ко всему надо взвешенно, чтобы, с одной стороны, не дробить фермерское хозяйство, а с другой стороны, чтобы не нагромождать агрохолдингов, которые потом сотрут села с лица земли. Параллельно с законопроектом о рынке земли рассматривается вопрос создания банка земли. Если снимать мораторий, то нужно заранее создать инструменты для регулирования этого рынка. У нас есть предостережения, что на нынешнем этапе предложения на рынке земли будет серьезно превышать спрос и это приведет к снижению цены на землю. По сути, люди будут отдавать по низкой цене. Поэтому, чтобы не было обвала цен на землю, первым покупателем на рынке должно быть государство. И потом оно то ли в виде земельного банка то ли в виде другого учреждения должно при покупке земли формировать большие лоты и либо сдавать в аренду, либо выставлять на продажу и чтобы рынок был управляем. По-другому мы просто обдерем рынок, пустив землю в свободную продажу. Потому что сразу много людей захотят продать землю. На заседании рабочей группы рассматривается много поправок к разным аграрным законам, поскольку снятие моратория на продажу земли корреспондируется с разными законодательными актами. Я не думаю, что закон о снятии моратория можно будет запускать быстро. Он тянет за собой слишком много спорных моментов. В том числе и для Верховной Рады. Поэтому работа над ним будет не один день и не одну ночь. Аграрный Союз внес около тридцати замечаний, из них двадцать пять был учтено. При всех моих претензиях к власти, я вижу в них желание создать и запустить эти инструменты. Я внутри процесса вижу, что документы по аграрной сфере готовятся. Правда, иногда бывает, что они за ночь изменяются кардинально. Бывает позиция минфина очень сложная, с минэкономики у нас постоянная война. Но рассчитываю, что мы придем к общему знаменателю.

Я считаю, что нынешний латифундистский характер аграрного производства - это зло для Украины. Хотя ее сторонники убеждают нас в преимуществах так называемых вертикально-интегрированных компаний, заявляют, как они много могут сделать, «подключают» представителей науки, и в отличие от фермеров смогут проплатить законы в парламенте. Но особенность новых агрохолдингов такова, что они пришли заработать и уйти, такова природа капитала, он просто стирает границы села.

Мы считаем, что добро для Украины - это развитие кооперации. Это когда фермерские хозяйства по три – пять тысяч гектар могут кооперироваться, создавать свои перерабатывающие предприятия, строить элеваторы. Такие сельхозкооперативы, объединяющие несколько хозяйств, служат селообразующим предприятием. А если совместно работают пять-шесть сельских хозяйств, границы не стерты, люди хотят тут жить и развивать села.

Я надеюсь, что депутаты в парламенте не проголосуют закон о рынке земле, в том виде, в котором он желателен пяти-шести фамилиям.

Василь Петринюк, герой Украины, генеральный директор ООО «Старт»:

ЗАЧЕМ МНЕ СОБСТВЕННОСТЬ, КОТОРОЙ Я НЕ МОГУ РАСПОРЯДИТЬСЯ?

Земля должна покупаться и продаваться. Если она моя, то я должен иметь право делать с ней, что захочу. Неправильно, что мораторий существует. Мораторий - это политическая акция. Если мы говорим, что мы идем в рынок, и земля - это собственность, то зачем мне и вам собственность, которой я не могу распоряжаться? Если она моя, я должен иметь реальное право делать с ней то, что хочу. Но государство при этом должно предотвратить, чтобы всякие жулики не смогли меня обмануть. Еще в 2003 году я разработал проект, предлагая запустить пилотный проект. Выбрать три района в разных регионах Украины, и для этих районов отработать схему применения аграрных законов, касающихся как создания инструментов аграрного рынка, так и рынка земли. В 2003 году, когда Янукович был премьер-министром, я был у него и у меня есть документы с его резолюцией, он поддерживал мое решение. Но чиновники его заблокировали. Они пошли на бандитский шаг – наложили мораторий. Мораторий наложили те, кто уже завладел большими размерами земельных наделов. Да, при снятии моратория есть риски. И чтобы земля не пошла за бесценок, государство должно установить на нее минимальную цену. Также, как есть минимальная цена на сахар. Также должны быть правила. Примите закон про земельный банк, про земельный кадастр, опробуйте на практике. Сделайте так, чтобы землю покупали бы по правилам. А пока мораторий есть, землю разгребают, а правил никто не формирует. В обиде тот, кого считают собственником.

С одной стороны, я понимаю, что мораторий - это пиар, и его надо снимать. Хотя понимаю, что будут те, кто пропьет землю, будут те, кто отдаст за бесценок. Предвижу злоупотребления и неконтролируемые ситуации.

С другой стороны, если процесс пошел и новая власть решила сформировать правила на этом рынке и создать инфраструктуру, то пусть работает. Столько терпели, еще потерпим.

Александер Ковалив, заместитель директора Департамента регулирования отношений собственности и социального развития села Министерства аграрной политики:

ОТПУСКАТЬ ВСЕХ КРЕСТЬЯН В «СВОБОДНОЕ РЫНОЧНОЕ ПЛАВАНИЕ» НЕЛЬЗЯ

Мораторий на продажу земли - это плохо. Люди уже поумирали, не дождавшись реализации права на землю, и не получив землю в собственность. А теневой оборот земли, как существовал, так и существует.

Вопреки здравому смыслу и народной мудрости, которая завещает семь раз отмерять и только один раз резать, в Украине разделили около 26 миллионов гектаров, в том числе 18 миллионов гектаров плодородных больших полей почти на семь миллионов кусочков земли (преимущественно на бумаге, потому что большинство полей не размежевано). Украина - единственное государство в мире, которое как бы подарило землю миллионам граждан, насильно выдав им госакты на землю. Она сама придумала сколько земли дать, сама написала в среднем сколько это стоит. Сегодня надо исправить ошибки «земельной реформы». «Земельная реформа» не сопровождалась комплексом работ государственного землеустройства, не осуществлялись мероприятия по формированию минимально неделимых участков (полей) по их функциональному назначению, а также не создавались механизмы рационального использования и охраны почв. К крестьянским наделам в результате этого попали крутые склоны, заболоченные и природоохранные земли, земли, которые подлежат застройке, добыче полезных ископаемых и тому подобное. А главное — земля так и не принадлежит тем, кто ее обрабатывает. Потому что борьба за аренду паев и теневой рынок земли идет полным ходом. Арендные отношения на селе вышли из-под контроля и не руководствуются не только законами, но и минимальным здравым смыслом, причем по всему государству (и на Востоке, и на Западе). «Арендаторы» лелеют надежды легко получить, используя теневые схемы, права собственности на землю. И такие их попытки часто выливаются в рейдерськие действия и правонарушения.

Внедрение рынка земли в условиях высоких кредитных ставок и низкой арендной платы угрожает стране тем, что стоимость земельных паев (участков) с внедрением предлагаемого «свободного рынка» уменьшится на порядок, а возможно, и больше. Чтобы предотвратить такие огромные и в сущности непредсказуемые потери, законом следует предусмотреть, что лишь государство может иметь право на покупку земли у пайщика в случае ее первичного отчуждения или необходимости изменения целевого назначения. При этом необходимо немедленно (до принятия законов о рынке земли и о государственном земельном кадастре) предоставить возможность отчуждать (продавать в государственную собственность) земельные паи, приобретенные безвозмездно в собственность всеми теми, кому они не нужны и кому неотложно нужны деньги. Просто налагать мораторий или отпускать всех крестьян в «свободное рыночное плавание», учитывая, что из них больше половины пенсионеров, нельзя. Ведь, повторю, так и не дождавшись отмены моратория и возможности продать свои паи, многие люди уже умерли.

Чтобы сделать невозможной теневые схемы обращения земли и устранить посредников, нужно сформировать эффективные сельхозпредприятия и минимально неделимые земельные массивы. При этом должны осуществляться картографирование и геодезические съемки, инвентаризация и сертификация земель, установления их владельцев и пользователей. При этом необходимо возрождение естественных агролесоландшафтов, водообеспечение и водорегуляция. Только после выполнения всех этих требований выкупленные у пайщиков упомянутым государственным учреждением участки (лоты) должны прозрачно и открыто выставляться на тендер (продажу, аренду, аренду с выкупом) на вторичном рынке.

УНИАН
Відповісти