kurilov писав: ↑04 серпня 2017 23:54Тож питання номеро уно: чи є для особи, яка визначена кваліфікаційною комісією як експерт державної експертизи, "методика експертизи" керівним у його діяльності документом? Відповідь: є.
Ви дійсно так однозначно про це стверджуєте?
Відповідно до пункту 1.1. Методики проведення державної експертизи землевпорядної документації, затвердженої Наказом Державного комітету України по земельних ресурсах №391 від 3 грудня 2004 року, дана Методика визначає
організаційні засади і вимоги щодо організації та проведення державної експертизи землевпорядної документації, ведення звітності у цій сфері.
Відповідно п. 1.4. вищезгаданої норми, Методика проведення експертизи землевпорядної документації поширюється
на виконавців та замовників державної експертизи, а також на розробників документації із землеустрою та суб’єктів оціночної діяльності у сфері оцінки земель.
Ст. 1 Закону України «Про державну експертизу землевпорядної документації» визначає, що державна експертиза землевпорядної документації (далі – державна експертиза) – це діяльність, метою якої є дослідження, перевірка, аналіз та
оцінка об'єктів експертизи на предмет їх відповідності вимогам законодавства, встановленим стандартам, нормам і правилам, а також підготовка обґрунтованих висновків для прийняття рішень щодо
об'єктів експертизи.
Об'єктами державної експертизи є документація із землеустрою та документація з оцінки земель,
види яких визначені законом, а також матеріали і документація державного земельного кадастру, відповідно ст. 6 Закону України «Про державну експертизу землевпорядної документації».
Відповідно до п. 13 Тимчасово Порядку взаємодії між територіальними органами... (екстериторіальність) розгляд та погодження або відмова у погодженні проектів землеустрою здійснюються експертами державної експертизи у порядку черговості їх надходження
відповідно до вимог, установлених статтею 186-1 Земельного кодексу України.
Ст. 186-1 Земельного кодексу України визначає повноваження органів виконавчої влади стосовно
погодження проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок.
Із цього усього доволі зрозуміло, що погодження проекту землеустрою =!= його державна експертиза, адже це різні види діяльності. Проект, поданий на погодження, не є об'єктом державної експертизи, експерт, до якого подають проект на погодження, не є виконавцем державної експертизи (навіть якщо він за основним місцем робити працює у відділі експертизи ГУ ДГК) і ніякою методикою експертизи він керуватися не може.
Відправлено через 32 хвилини 32 секунди:
ппзкб писав: ↑09 серпня 2017 08:48Від самого початку , тобто вже багато років в проектах робимо крім кадастрового плану план відведення, де і зазначаються проектні угіддя
У нас роблять навпаки на плані відведення - згідно 6-зем, на кадастровому - проектні. Усі так роблять і робили уже багато років, бо це логічно, але на когось зійшло осяяння недавно і це вже виявилось неправильним. Варіант, про який говорить Azhimut, на мою думку, незаконний: для зміни складу угідь земельної ділянки необхідні підстави - відповідна документація із землеустрою. Але навіть це півбіди, він просто додає зайвого, зовсім непотрібного клопоту СІЗам, замовникам і кадастровим реєстраторам. Така схема забиратиме наш час і гроші і не приноситиме ніякої користі. Добре від неї хиба що виробникам паперу і CD-дисків, з якими замовники по 10 раз бгатимуть у ЦНАП. Нам ж так не вистачає бюрократичної метушні.