Сторінка 1 з 1

Черненко Наталя Миколаївна

Додано: 05 грудня 2016 15:03
Denver
Заступник начальника Відділу Держгеокадастру у Скадовському районі Херсонської області

Висновок 1
Висновок 2

Черненко Наталя Миколаївна

Додано: 05 грудня 2016 15:13
MAFIA
Щодо другого зауваження - чим передбачено необхідність долучення плану зонування або детального плану території (ст.50 ЗУ "Про землеустрій" не передбачено), до того ж ця ділянка сільськогосподарського призначення, та ще й за межами населених пунктів?

Черненко Наталя Миколаївна

Додано: 05 грудня 2016 15:47
Marisa
Хороше запитання))
У нас детальний план вимагають. Але не вкладати в роботу, а просто показати, що він є. У світі єкстериторіальності не знаю як це зробити)) Але, на мою думку, якщо висновок архітектури додати до проекту - то питань не повинно виникати, так як це все ж таки їх компетенція.
Також зауважу, що в ст. 24 написано, що забороняется саме передавати ділянки у власність. А це стосується більше органів місцевого самоврядування. Тобто погодити проект можно. А передавати чи ні - вирішує орган місц. самоврядування. Наприклад, замовник може розробити проект, погодити його, а потім замовити розроблення детального плану, а вже потім подавати до місц.ради на затвердження.

Черненко Наталя Миколаївна

Додано: 05 грудня 2016 15:49
lina14
Але, на мою думку, якщо висновок архітектури додати до проекту - то питань не повинно виникати, так як це все ж таки їх компетенція. На мою думку - теж. А на думку експерта, яка готувала мені відмову - ні

Черненко Наталя Миколаївна

Додано: 05 грудня 2016 21:53
saa
Denver писав: Заступник начальника Відділу Держгеокадастру у Скадовському районі Херсонської області
Кримінальний кодекс України
Стаття 356. Самоправство
Самоправство, тобто самовільне, всупереч установленому законом порядку, вчинення будь-яких дій, правомірність яких оспорюється окремим громадянином або підприємством, установою чи організацією, якщо такими діями була заподіяна значна шкода інтересам громадянина, державним чи громадським інтересам або інтересам власника, -

карається штрафом до п'ятдесяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або виправними роботами на строк до двох років, або арештом на строк до трьох місяців.

Черненко Наталя Миколаївна

Додано: 05 грудня 2016 22:32
Denver
saa, це до чого тут?

Черненко Наталя Миколаївна

Додано: 05 грудня 2016 23:42
saa
Denver писав: це до чого тут?
До відповідальності "експертів"...

Черненко Наталя Миколаївна

Додано: 06 грудня 2016 08:37
zemrob
Відповідно до статті 123 Земельного кодексу України фактом надання земельної ділянки із земель державної або комунальної власності вважається рішення органів, визначених у статті 122 Земельного кодексу України, яке приймається на підставі проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки.
Тобто, вимога частини З статті 24 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності" безпосередньо стосується затвердження таких проектів. Прямої заборони щодо їх розроблення та погодження законодавством не встановлено.

Черненко Наталя Миколаївна

Додано: 06 грудня 2016 10:19
Андрей1978
Основне питання до експерта - це яким чином вона визначила, що земельна ділянка буде надаватися для містобудівних потреб? Якщо відповідь: "а якщо він там буде ...", то це дійсно самоправство. Цільове призначення - індивідуальне садівництво. Будівництво може бути може й ні. Проект землеустрою на ці питання не мусить відповідати. Порядок будівництва регулюється окремо. Надумає Власник будуватися - архітектор йому й розповість, яку містобудівну документацію потрібно робити.

Черненко Наталя Миколаївна

Додано: 06 грудня 2016 12:52
Lucky
Згідно ст. 186-1 п.7 Кожен орган здійснює розгляд та погодження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки самостійно та незалежно від погодження проекту іншими органами, зазначеними у частинах першій - третій цієї статті, у визначений законом строк.
Тому наявність чи відсутність висновку архітектора не повинна впливати на рішення експерта. Експект повинен розглядати проект самостійно з точки зору земельних відносин. Всі питання містобудування та намірів (або їх відсутності) замовника з точки зору забудови ділянки повинні досліджуватися архітектором. Свої зауваження чи приписи він зробить у своєму висновку. Оскільки, в ст.50 відсутній припис обов'язкової наявності в проекті землеустрою ДПТ чи генплану, напевно не зовсім правомірно їх вимагати експертом землевпорядної служби. Нерідко траплялося і раніше, що одна інстанція погоджує проект, а інша - ні. Тому вважаю, висновок експерта недостатньо обгрунтованим. Дане зауваження було б коректним лише з боку архітектора (на мою думку).
Щодо зауваження 1, то оскільки вимога щодо зазначення кад номерів сусідніх ділянок є, то зауваження є коректним, але чи достатнім для непогодження проекту (на скільки це впливає на суть проекту?)?

Черненко Наталя Миколаївна

Додано: 08 грудня 2016 13:00
Marisa
Ось ще! Коллегам такий висновок прийшов.
► Показати
Говорять, що по першим трьом зауваженням - все є.
З четвертого зауваження я тихенько сповзла під стіл.
Ну а п'яте - це вже класика жанру нарівні з актом меж.знаків. facepalm

Черненко Наталя Миколаївна

Додано: 08 грудня 2016 13:05
lina14
Ганьба !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Відправлено через 42 секунди:
Таке відчуття, що перевіряли одну титулку та тз.

Черненко Наталя Миколаївна

Додано: 08 грудня 2016 13:07
Marisa
Знову ж таки. Чому всі пишуть закон "Про містобудівні умови"?? Тому що під копірочку все lol2
Шановні експерти, не позортесь!!!!!! Немає такого закону!!! ПОЗОР! Хоч би відкрили його та й почитали хоча б назву!! facepalm

Черненко Наталя Миколаївна

Додано: 08 грудня 2016 13:12
lina14
Мені більш всього сподобалось:
- відсутні матеріали погодження проекту землеустрою. lol2

Відправлено через 26 секунди:
Абра-кадабра

Відправлено через 53 секунди:
так землевпорядник і хоче отримати у Вас ці "малеріали" та додати до проекту.