Наказ №36 26.02.18 Про деякі питання ведення обліку адмінпослуг

Питання, які виникають при здачі звітів і т.д. і т.п.
Правила форуму
Будьте уважними! Перед створенням теми перечитайте Правила форуму і ще раз перевірте, чи дана тема не існує. Теми, які дублюють інші, видаляються без попередження! Повідомлення, які містять не прихований адрес E-mail, видаляються без попередження!
Відповісти
Vlada
Повідомлень: 3
З нами з: 19 березня 2015 08:46
Репутація: 0
Область: Запорізька
Місце роботи: Територіальний відділ земельних ресурсів(місто, район, область)

Наказ №36 26.02.18 Про деякі питання ведення обліку адмінпослуг

Повідомлення Vlada » 21 квітня 2018 00:46

Прошу поділитися, в кого є, формами табличок у форматі Excel з Наказу №36 26.02.18 Про деякі питання ведення обліку адміністративних послуг:
форма звіту про надання платних адміністративних послуг;
форма звіту про надання безоплатних адміністративних послуг.
Не по темі
Накази з новими й зміненими формами звітів затвержуються, а як їх виконувати та заповнювати, схоже, що особливо ніхто й не замислюється. І це ж кожен відділ (управління) на місцях повинен витратити час та інші ресурси, щоб форму того звіту відсканувати-розпізнати, відредагувати-підлаштувати для нормальної роботи. ;(
І телефонувати "нагору" виконавцю такого "опусу" - марна трата часу: пошлють у будь-якому випадку.
Це вже не кажучи про те, що взагалі можна було б, наприклад, доналаштувати "Докпроф" на надання такої інформації в автоматичному режимі...

Реклама

Відповісти

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 1 гість