Сhibis писав: ↑02 липня 2025 20:45
Прийняли постанову.
Постанова КМУ від 02 липня 2025 р. № 794 "Деякі питання реалізації пілотного проекту щодо внесення до Державного земельного кадастру відомостей про земельні ділянки сертифікованими інженерами-землевпорядниками"
ну, і одразу питання до тих, хто це проштовхував. Беремо цитату з Постанови:
"
4) крім установлених законодавством вимог сертифіковані інженери-землевпорядники повинні відповідати таким критеріям:
стаж роботи сертифікованого інженера-землевпорядника становить не менш як два роки;
відсутність прийнятих Державною службою з питань геодезії, картографії та кадастру рішень про позбавлення, анулювання, зупинення дії кваліфікаційного сертифіката сертифікованого інженера-землевпорядника з підстав, визначених Законом України “Про землеустрій”;
середня кількість розроблених та поданих для внесення до Державного земельного кадастру документацій із землеустрою сертифікованим інженером-землевпорядником (за винятком документацій із землеустрою, розроблених та поданих протягом періоду воєнного стану) становить не менш як 100 на рік"
І, власне, питання:
1. Як впливає наявність рішення Держгеокадастру, наприклад, про зупинення дії кваліфікаційного сертифіката? Можливо, малось на увазі відсутність ЧИННОГО на момент розгляду заяви рішення? Адже частина подібних рішень неактуальна, бо скасовується (анулюється, втрачає чинність і т.п.) судом або самим Держгеокадастром?
2. Чи тотожні поняття, наприклад, "НАКАЗ Держгеокадастру про зупинення дії кваліфікаційного сертифіката сертифікованого інженера-землевпорядника " і "РІШЕННЯ Держгеокадастру про зупинення дії кваліфікаційного сертифіката сертифікованого інженера-землевпорядника"?
3. Як і на підставі якої методики буде рахуватися "середня кількість розроблених та поданих для внесення до Державного земельного кадастру документацій із землеустрою"? Тобто на перший погляд начебто все просто
Ср=К/П, Ср>100, де
К - кількість у шт., а
П - період у роках, але ж скільки нюансів, як можна порахувати ці
К та
П ...
4. Чи рахуватиметься загальна кількість документацій за весь термін існування сертифікату, чи буде братися якийсь інший період, і якщо так, то який це саме період, і на якій підставі застосовуватиметься такий підхід (бажання сертифікованого або бажання посадової особи, яка виконує розрахунок, чи інші обставини типу особливостей обліку ДОКПРОФ або НКС)?
5. Чи береться до цієї загальної кількості документацій ВНЕСЕННЯ ЗМІН (виправлення помилок, таких як, наприклад, уточнення виду угідь, чи зміна цільового призначення на підставі витягу з містобудівного кадастру, чи внесення виправлених відомостей до ДЗК про координати поворотних точок меж ЗД, і т.п.)?
6. Чи означає це, що СІЗ, що отримав сертифікат в період воєнного стану, автоматично позбавлений права участі у пілотному проекті, незважаючи навіть на наявність стажу у два роки? Це ж буде чистим проявом дискримінації.
7. Чи виключається із розрахунку тільки КІЛЬКІСТЬ документацій із землеустрою, розроблених та поданих протягом періоду воєнного стану (тобто коригується числівник дробу), чи одночасно виключається і сам ПЕРІОД воєнного стану (тобто коригується знаменник дробу)?
8. Якщо сертифікат отримано в період роботи на держслужбі, чи виключається цей період роботи із загально періоду
Ср=К/П, Ср>100? Наприклад, як буде рахуватися
Ср за наявності сертифікату з 2013 року до цього часу, держслужба до 2018 року, кількість документацій 900, з них 500 - в період воєнного стану. Варіанти відповідей:
А. Ср = (900-500)/(2025-2013)=33,3шт
Б. Ср = (900-500)/(2025-2018)=57,1шт
В. Ср = (900-500)/(2022-2013)=44,4шт
Г. Ср = (900-500)/(2022-2018)=100шт
У вас недостатньо прав для перегляду приєднаних до цього повідомлення файлів.