Підпадає....Anatoliy2209 писав:Чи не підпадає таке під корупційні дії?
Реєстрація договорів оренди землі, змін до них. Зміна орендної плати...
Правила форуму
Будьте уважними! Перед створенням теми перечитайте Правила форуму і ще раз перевірте, чи дана тема не існує. Теми, які дублюють інші, видаляються без попередження! Повідомлення, які містять не прихований адрес E-mail, видаляються без попередження!
Будьте уважними! Перед створенням теми перечитайте Правила форуму і ще раз перевірте, чи дана тема не існує. Теми, які дублюють інші, видаляються без попередження! Повідомлення, які містять не прихований адрес E-mail, видаляються без попередження!
- Solpadeine
- Спец
- Повідомлень: 1102
- З нами з: 29 листопада 2011 19:22
- Репутація: 0
- Область: Дніпропетровська
- Місце роботи: Інше
- Контактна інформація:
http://zakon4.rada.gov.ua/laws/show/703-2011-пPogannka писав:обгрунтуйте, плііііііз....а якщо проплатить інша державна установа?
хто заявник, той і повинен сплачувати...10. Заявник разом із заявою про державну реєстрацію подає органові державної реєстрації прав, нотаріусові необхідні для такої реєстрації документи, визначені цим Порядком, їх копії, документ, що підтверджує внесення плати за надання витягу з Державного реєстру прав, та документ про сплату державного мита.
- Volodar
- Спец
- Повідомлень: 1795
- З нами з: 17 квітня 2008 12:41
- Репутація: 52
- Область: Житомирська
- Місце роботи: Інше
Так вся суть запитання, чи може ОМС чи РДА уповноважити громадянина здійснити державну реєстрацію право комунальної чи державної власності?Solpadeine писав:хто заявник, той і повинен сплачувати...
На мою думку - сумнівно, оскільки це повноваження органів влади, а питання передачі повноважень органів влади іншим субєктам повинно бути врегульовано законом (а я такого не знаю). Хіба що "притягувати" це як залучення окремих субєктів (приватних осіб) безкоштовно надати послуги міській раді чи то адміністрації повязані із проведленням державної реєстрації обєкта нерухомості. Як варіант через комунальне підприємство, яке укладе договір з міської радою на надання таких послуг. Перепрошую за думки вслух, може і дурниці...але колективний розум форум може і напрацює якийсь дієвий механізм, який вирішить це питання.
- Solpadeine
- Спец
- Повідомлень: 1102
- З нами з: 29 листопада 2011 19:22
- Репутація: 0
- Область: Дніпропетровська
- Місце роботи: Інше
- Контактна інформація:
- Solpadeine
- Спец
- Повідомлень: 1102
- З нами з: 29 листопада 2011 19:22
- Репутація: 0
- Область: Дніпропетровська
- Місце роботи: Інше
- Контактна інформація:
- Solpadeine
- Спец
- Повідомлень: 1102
- З нами з: 29 листопада 2011 19:22
- Репутація: 0
- Область: Дніпропетровська
- Місце роботи: Інше
- Контактна інформація:
- Dreder
- Спец
- Повідомлень: 137
- З нами з: 21 лютого 2013 20:44
- Репутація: 0
- Область: Полтавська
- Місце роботи: Інше
Починається практика подвійної реєстрації договорів оренди. Земельні ділянки перебувають в користуванні однієї юридичної особи, є зареєстровані договори оренди до 2013 року. Проте інша юридична особа подає на первинну реєстрацію земельні ділянки для подальшої реєстрації прав оренди. Я передивився статтю 24 та не побачив нормальних підстав для відмови в такій реєстрації. Виходить я проведу дурну роботу та потім через суд перший орендар поскасовує мої рішення та не відомо чим це все закінчиться. Хто має досвід з цього питання, поділіться будь-ласка.
Ситуація патова. ОМС, адміністрації платити за витяги немає грошей, громадянин чи іншій юридична особа платити за них не може. І це питання не тільки нової оренди земель державної та комунальної власності, а взагалі ВСІХ ділянок (продовження старих договорів оренди, приватизації громадяними своїх присадибних ділянок, надання, передача для любих видів цільового використання). Півроку вже нічого не реєструється і не буде реєструватися, бо коштів немає. Та й взагалі, якщо добре подумати, то це добре спланована акція для доведення країни до стану, з якого можна потім вибиратись дуже довго, або там і залишитися. І я не вірю що там зверху, якщо вони туди потрапили, сидять вже такі невігласи, що не бачать цього, просто в них є своя мета, яку вони втілюють в життя.
-
- Повідомлень: 5
- З нами з: 15 серпня 2011 09:24
- Репутація: 0
- Область: Київська
- Місце роботи: Інше
Дякую, я теж так гадав, адже:ValD писав: Підпадає....
Відповідно до статті 17 Закону України "Про засади запобігання і протидії корупції", органам державної влади, органам місцевого самоврядування забороняється одержувати від фізичних, юридичних осіб безоплатно послуги та майно, крім випадків, передбачених законами або чинними міжнародними договорами України.
Ні законами, ні міжнародними договорами не передбачено, що ЗА РЕЄСТРАЦІЮ ПРАВ НА ЗЕМЕЛЬНІ ДІЛЯНКИ (ВИТЯГУ) ПОВИННІ СПЛАЧУВАТИ ФІЗИЧНІ ОСОБИ, ЯКІ ЗАЦІКАВЛЕНІ В ОФОРМЛЕННІ ДОГОВОРУ ОРЕНДИ НА НИХ.
В реєстраційній службі неофіційно пропонують саме видачу довіреності на орендарів, щоб вони і сплачували і оформлювали за нас реєстрацію.
Відповідно до частини 2 статті 19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Такого способу законом не встановлено, тому ДУЖЕ не хочеться підставляти голову РДА, адже довіреності має підписувати керівник :shock:
Коштів на витяги немає, людям необхідно допомогти (від орендарів вже телефон червоний), ні себе , ні керівництво підставляти не хочеться. Ситуацію б вирішило лише безкоштовне отримання державними органами витягу при реєстрації прав, але таке теж прямо не передбачено жодним нормативно-правовим актом Ushas
Дозволю собі ще раз процитувати Головне науково-експертне управління Апарату Верховної Ради України в своєму висновку на проект Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо вдосконалення порядку державної реєстрації речових прав на земельні ділянки державної та комунальної власності у зв’язку з їх розмежуванням (реєстр. № 2303-2 від 27.02. 2013 р.) вказує:
На думку управління, зайвим є доповнення частини 4 статті 29 Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» новим положенням щодо звільнення органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування від плати за надання витягу з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, оскільки ці органи вже мають таку пільгу. Відповідно до частини 4 статті 29 цього Закону органи місцевого самоврядування та інші органи державної влади (посадові особи) звільняються від плати за отримання інформаційної довідки з Державного реєстру прав), що можна вважати ідентичним. Так, у частині 1 статті 28 цього Закону зазначається, що інформація з Державного реєстру прав про державну реєстрацію прав та їх обтяжень надається у формі витягу, інформаційної довідки та виписки. При цьому Державний реєстр прав є скороченою назвою Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, про який йде мова у проекті (це зазначено у постанові Кабінету Міністрів України «Про затвердження Порядку державної реєстрації прав на нерухоме майно та їх обтяжень і Порядку надання інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно» від 22 червня 2011 р. № 703 (із наступними змінами)).
Узагальнюючий висновок: за результатами розгляду в першому читанні законопроект може бути прийнятий за основу з урахуванням висловлених зауважень і пропозицій.
І скажіть мені, що в тому самому управлінні не знають реальності, яка виникла зараз на місцях. І якщо даний законопроект буде прийнятий, з урахуванням висловлених зауважень і пропозицій, залишаться всі там де і були.
На думку управління, зайвим є доповнення частини 4 статті 29 Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» новим положенням щодо звільнення органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування від плати за надання витягу з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, оскільки ці органи вже мають таку пільгу. Відповідно до частини 4 статті 29 цього Закону органи місцевого самоврядування та інші органи державної влади (посадові особи) звільняються від плати за отримання інформаційної довідки з Державного реєстру прав), що можна вважати ідентичним. Так, у частині 1 статті 28 цього Закону зазначається, що інформація з Державного реєстру прав про державну реєстрацію прав та їх обтяжень надається у формі витягу, інформаційної довідки та виписки. При цьому Державний реєстр прав є скороченою назвою Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, про який йде мова у проекті (це зазначено у постанові Кабінету Міністрів України «Про затвердження Порядку державної реєстрації прав на нерухоме майно та їх обтяжень і Порядку надання інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно» від 22 червня 2011 р. № 703 (із наступними змінами)).
Узагальнюючий висновок: за результатами розгляду в першому читанні законопроект може бути прийнятий за основу з урахуванням висловлених зауважень і пропозицій.
І скажіть мені, що в тому самому управлінні не знають реальності, яка виникла зараз на місцях. І якщо даний законопроект буде прийнятий, з урахуванням висловлених зауважень і пропозицій, залишаться всі там де і були.
- Oleg
- Спец
- Повідомлень: 2311
- З нами з: 03 квітня 2007 11:55
- Репутація: 82
- Область: Волинська
- Місце роботи: Інше
Не по темі
Знають! Але звітують усі наверх - починаючи від районних територіальних Держземагентсва та Укрдержреєстру, що вони реєструють, у них все гаразд. Доволі глянути на сайт агентства. Там "ударними" темпами йде реєстрація!DANEK писав:І скажіть мені, що в тому самому управлінні не знають реальності, яка виникла зараз на місцях. І якщо даний законопроект буде прийнятий, з урахуванням висловлених зауважень і пропозицій, залишаться всі там де і були.
-
- Повідомлень: 5
- З нами з: 15 серпня 2011 09:24
- Репутація: 0
- Область: Київська
- Місце роботи: Інше
Є ще один такий випадок з реєстрацією:
В грудні 2012 року розпорядженням голови РДА було продовжено договір оренди земельної ділянки (с/г призначення).
Договір розроблений, підписаний сторонами. Орендар звернувся до реєстраційної служби для реєстрації оренди, але там вказали на необхідність реєструвати право власності.
Хто має реєструвати це право, коли:
З 01.01.2013 року РДА не розпоряджається землями с/г призначення (тому теоретично не може зареєструвати це право тепер).
З 01.01.2013 року ГУД розпоряджається землями с/г призначення, але в оренду надала РДА в 2012 році...
ХТО МАЄ РЕЄСТРУВАТИ? :?:
В грудні 2012 року розпорядженням голови РДА було продовжено договір оренди земельної ділянки (с/г призначення).
Договір розроблений, підписаний сторонами. Орендар звернувся до реєстраційної служби для реєстрації оренди, але там вказали на необхідність реєструвати право власності.
Хто має реєструвати це право, коли:
З 01.01.2013 року РДА не розпоряджається землями с/г призначення (тому теоретично не може зареєструвати це право тепер).
З 01.01.2013 року ГУД розпоряджається землями с/г призначення, але в оренду надала РДА в 2012 році...
ХТО МАЄ РЕЄСТРУВАТИ? :?:
- Volodar
- Спец
- Повідомлень: 1795
- З нами з: 17 квітня 2008 12:41
- Репутація: 52
- Область: Житомирська
- Місце роботи: Інше
http://zakon0.rada.gov.ua/laws/show/524 ... 9958221674Anatoliy2209 писав:ХТО МАЄ РЕЄСТРУВАТИ?
5. Державна реєстрація права держави чи територіальної громади на земельні ділянки, зазначені у пунктах 3 і 4 цього розділу, здійснюється на підставі заяви органів, які згідно із статтею 122 Земельного кодексу України передають земельні ділянки у власність або у користування, до якої додається витяг з Державного земельного кадастру про відповідну земельну ділянку.
-
- Повідомлень: 5
- З нами з: 15 серпня 2011 09:24
- Репутація: 0
- Область: Київська
- Місце роботи: Інше
Дякую!Volodar писав: http://zakon0.rada.gov.ua/laws/show/524 ... 9958221674
Але на момент передачі в оренду статтею 122 ЗКУ було передбачено, що передають РДА, а на момент реєстрації статтею 122 передбачено що їх передають ГУД. Отже більше всього, що РДА (бо на момент передачі це належало до її компетенції)?
-
- Повідомлень: 5
- З нами з: 15 серпня 2011 09:24
- Репутація: 0
- Область: Київська
- Місце роботи: Інше
Але тоді вийде, що власність зареєстрована за одним органом, а в оренду надав інший орган.... :shock:Volodar писав: чомусь думаю, що треба жити сьогоднішнім днем, а не вчорашнім. Тому на мою думку реєструвати землі с/г призначення за межами повинно облДЗА (за довіреністю райземи)
[upd=1366885271][/upd]
Це як?Dreder писав:Які думки по подвійній реєстрації прав оренди?
-
- Спец
- Повідомлень: 60
- З нами з: 18 лютого 2013 08:08
- Репутація: 0
- Область: Дніпропетровська
- Місце роботи: Інше
Які можуть бути думки... Згідно нашого нового законодавства не передбачено, що при наявності відомостей про оренду яка виникла до 01.01.2013 року ми відмовляємо і т. д. Також відкіля державний реєстратор дізнається, що земельна ділянка в оренді, так як формі відповіді з ДЗК не передбачено дані про оренду… А також в порядку ведення державного реєстру та порядку проведення державної реєстрації, а ні слова не написано про дії реєстратора у випадку виявлення відомостей про оренду. Тому, на сьогоднішній день, якщо власник земельної ділянки звернувся в реєстраційну службу і переєстрував свій державний акт в новий реєстр потім зможе без проблем зареєструвати право оренди з «Івановим»… і не зважаючи на те, що у цього власника земельної ділянки уже є чинний - зареєстрований договір оренди з «Петровим»… Потім один варіант «Перову» в суд… І реєстратор не винний, що реєстрував право оренди з «Івановим» так як діяв згідно чинного законодавства…Dreder писав:Які думки по подвійній реєстрації прав оренди?
- Solpadeine
- Спец
- Повідомлень: 1102
- З нами з: 29 листопада 2011 19:22
- Репутація: 0
- Область: Дніпропетровська
- Місце роботи: Інше
- Контактна інформація:
підстав відмовити нема ну тільки якщо в вас не лежить в реєстраційній справі витяг з ДЗК про земельну ділянку, де є інформація щодо вже зареєстрованого договору оренди... morgayu тоді можна "подані документи не дають змоги встановити відповідність заявлених прав документам, що їх посвідчують" (с) а судова практика є... "другі" договори звичайно будуть скасовуватисьDreder писав:Які думки по подвійній реєстрації прав оренди?
але вносити зміні до реєстру буде вже Київ... можна буде писати клопотання, що територіальний орган не є належним відповідачем
Доброго вечора всім. Є таке питання. Договір оренди земельних ділянок у разі реорганізації юридичної особи. Частиною четвертою статті 32 Закону України "Про оренду землі" встановлено, що перехід права власності на орендовану земельну ділянку до іншої особи, а також реорганізація юридичної особи - орендаря не є підставою для зміни умов або розірвання договору, якщо інше не передбачено договором оренди землі. Тобто внесення змін до договорів оренди земельних ділянок у разі реорганізації товариства не є обов'язковим, якщо інше не передбачено в самому договорі оренди зазначеної земельної ділянки, оскільки має місце перехід прав та обов'язків від реорганізованого підприємства до підприємства-правонаступника. Виходить, що ніхто зміни реєструвати не зобов'язаний, змінили назву і сидять собі довольні. Скажіть яким чином кадастрові реєстратори і реєстратори майнових прав отримають інформацію про зміну сторони договору. У кого які думки?
- Solpadeine
- Спец
- Повідомлень: 1102
- З нами з: 29 листопада 2011 19:22
- Репутація: 0
- Область: Дніпропетровська
- Місце роботи: Інше
- Контактна інформація: