Право постійного користування

Проекти відведення і всі питання щодо них
Правила форуму
Будьте уважними! Перед створенням теми перечитайте Правила форуму і ще раз перевірте, чи дана тема не існує. Теми, які дублюють інші, видаляються без попередження! Повідомлення, які містять не прихований адрес E-mail, видаляються без попередження!
Аватар користувача
Volodar
Спец
Спец
Повідомлень: 1784
З нами з: 17 квітня 2008 12:41
Репутація: 33
Область: Житомирська
Місце роботи: Інше

Право постійного користування

Повідомлення Volodar » 22 листопада 2016 09:51

thom yorke писав: Відповідно до ЗУ "Щодо внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо розмежування земель державної та комунальної власності" власником земельних ділянок є власник нерухомого майна, яке розташоване на них. У вашому випадку - територіальні громади області, які реалізують його через орган місцевого самоврядування - обласну раду.
no ...упс... посилання на конкретну норму цього закону, де таке написано.
І будь-ласка проконсультуйте, що за термін такий "територіальні громади області", де таке використовується в нормативно-правових актах.
Дякую.
______________________________
одесса писав: маємо намір присвоїти кадастрові номери шляхом розроблення технічної документації щодо встановлення (відновлення) меж.
хто має надати згоду на відновлення меж?
http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/5245-17
6. У разі якщо відомості про земельні ділянки, зазначені у пунктах 3 і 4 цього розділу, не внесені до Державного реєстру земель, надання дозволу на розроблення документації із землеустрою, що є підставою для державної реєстрації таких земельних ділянок, а також її затвердження здійснюються:
у межах населених пунктів - сільськими, селищними, міськими радами;
за межами населених пунктів - органами виконавчої влади, які відповідно до закону здійснюють розпорядження такими земельними ділянками.

Реклама

thom yorke
Спец
Спец
Повідомлень: 473
З нами з: 24 лютого 2013 20:12
Репутація: 164
Область: Закарпатська
Місце роботи: Приватні проектні організації

Право постійного користування

Повідомлення thom yorke » 22 листопада 2016 14:19

Volodar писав: упс... посилання на конкретну норму цього закону, де таке написано.
З дня набрання чинності цим Законом землями комунальної власності відповідних територіальних громад вважаються:
земельні ділянки:
- на яких розташовані будівлі, споруди, інші об’єкти нерухомого майна комунальної власності відповідної територіальної громади;
- які перебувають у постійному користуванні органів місцевого самоврядування, комунальних підприємств, установ, організацій;
Volodar писав: "територіальні громади області"
Це не термін, це словосполучення. Термін територіальна громада можете подивитись ЗУ "Про місцеве самоврядування в Україні", а області в Україні закріплені самою Конституцією.
Територіальні громади області - це всі територіальні громади області, а не одна територіальна громада всієї області.
Якщо Ви мали на увазі, що територіальна громада не може бути суб'єктом спільної власності, то треба було відразу так казати, а не ганяти по термінах morgayu
Volodar писав: . У разі якщо відомості про земельні ділянки, зазначені у пунктах 3 і 4 цього розділу, не внесені до Державного реєстру земель, надання дозволу на розроблення документації із землеустрою, що є підставою для державної реєстрації таких земельних ділянок, а також її затвердження здійснюються:
у межах населених пунктів - сільськими, селищними, міськими радами;
за межами населених пунктів - органами виконавчої влади, які відповідно до закону здійснюють розпорядження такими земельними ділянками.
Все б добре якби не ст. 55 ЗУ "Про Землеустрій", написана після ЗУ "...щодо розмежування..."
Технічна документація із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) включає:
згоду власника земельної ділянки, а для земель державної та комунальної власності - органу, уповноваженого здійснювати розпорядження земельною ділянкою, на відновлення меж земельної ділянки користувачем;
Ви вважаєте власником земельної ділянки сільську раду територіальну громаду села, в межах якого знаходиться земельна ділянка, надана в постійне користування установі комунальної власності не цієї територіальної громади? Все вже обговорено тут http://www.zemres.com/forum/viewtopic.php?f=6&t=5871
Істини тут нема, є тільки дві думки із слабкими й сильними сторонами.

Завжди радий проконсультувати.

Аватар користувача
Volodar
Спец
Спец
Повідомлень: 1784
З нами з: 17 квітня 2008 12:41
Репутація: 33
Область: Житомирська
Місце роботи: Інше

Право постійного користування

Повідомлення Volodar » 22 листопада 2016 18:48

thom yorke писав: Все б добре якби не ст. 55 ЗУ "Про Землеустрій", написана після ЗУ "...щодо розмежування..."
і шо?
thom yorke писав: ...включає: згоду власника земельної ділянки...
див. статтю 125 ЗКУ: право власності наступає після її державної реєстрації...
Пропоную розрізняти поняття "власник земель" і "власник земельної ділянки". morgayu

Відправлено через 19 хвилини 16 секунди:
thom yorke писав: Ви вважаєте власником земельної ділянки сільську раду територіальну громаду села, в межах якого знаходиться земельна ділянка, надана в постійне користування установі комунальної власності не цієї територіальної громади?
Так... адже є первинне право - право власності, і вторинне - оренда, постійне користування і т.д., в тому числі і спільна власність "територіальних громад області". Мені невідомо існування у "територіальних громад області" "первинної" власності (а не спільної), мабуть мало досвіду...

thom yorke
Спец
Спец
Повідомлень: 473
З нами з: 24 лютого 2013 20:12
Репутація: 164
Область: Закарпатська
Місце роботи: Приватні проектні організації

Право постійного користування

Повідомлення thom yorke » 23 листопада 2016 00:36

Volodar писав: див. статтю 125 ЗКУ: право власності наступає після її державної реєстрації...
Пропоную розрізняти поняття "власник земель" і "власник земельної ділянки".
Тільки там ще про розпорядника далі. Та й державний акт вже все-таки є. Земельна ділянка вже є земельною ділянкою, а не землями. На момент видачі державного акту ні 125, ні 79-1 статті ЗКУ в теперішньому їх виді не існувало, а "зворотньої сили" Закон не має.
Volodar писав: і вторинне - оренда, постійне користування і т.д., в тому числі і спільна власність
Право постійного користування - вторинне право. Але чому право спільної власності - вторинне? Чим воно в цьому плані відрізняється від права власності одноосібної? Якщо я володію ділянкою на праві спільної власності, яке ще право первинне поперед мого? Без іронії про консультування і багатий досвід.

І, найцікавіше, що на вашу думку, все-таки треба робити якщо земельна ділянка перебуває і в межах, і за межами населеного пункту?

Аватар користувача
Volodar
Спец
Спец
Повідомлень: 1784
З нами з: 17 квітня 2008 12:41
Репутація: 33
Область: Житомирська
Місце роботи: Інше

Право постійного користування

Повідомлення Volodar » 23 листопада 2016 14:53

thom yorke писав: Тільки там ще про розпорядника далі.
так знову з таки розпорядник "земельною ділянкою". І відповідний орган розпорядником буде лише після того як зареєструє право власності (державна/комунальна) на земельну ділянку.
thom yorke писав: На момент видачі державного акту ні 125,
упс... Ось редакція 2002 року
1. Право власності та право постійного користування на
земельну ділянку виникає після одержання її власником або
користувачем документа, що посвідчує право власності чи право
постійного користування земельною ділянкою, та його державної
реєстрації.
Держакт на право власності був зареєстрований? сумніваюся...
thom yorke писав: Та й державний акт вже все-таки є
на власність?... мабуть на постійне користування. А це не дає підстав для розпорядження...
thom yorke писав: Але чому право спільної власності - вторинне?
то й же ЗКУ
Стаття 87. Виникнення права спільної часткової власності на земельну ділянку
1. Право спільної часткової власності на земельну ділянку виникає:
а) при добровільному об'єднанні власниками належних їм земельних ділянок;
б) при придбанні у власність земельної ділянки двома чи більше особами за цивільно-правовими угодами;
в) при прийнятті спадщини на земельну ділянку двома або більше особами;
г) за рішенням суду.
Як бачимо спільна власніть може виникнути лише у випадку коли є у власності земельна ділянка (земельні ділянки)...
Стаття 89. Спільна сумісна власність на земельну ділянку
1. Земельна ділянка може належати на праві спільної сумісної власності лише громадянам, якщо інше не встановлено законом.
Тут лише громадяни... Закони які визначають що спільна власність територіальних громад є сумісною мені невідомо.
Знаю випадки коли районна рада визначала своїм рішенням долю кожної громади в спільній власності залежно від чисельності населення...

Відправлено через 1 годину 56 хвилини 4 секунди:
thom yorke писав: І, найцікавіше, що на вашу думку, все-таки треба робити якщо земельна ділянка перебуває і в межах, і за межами населеного пункту?
Це різні кадастрові зони (хоча можуть бути винятки), і тому тут дві окремі ділянки як не крути. Отже і дві процедури.

thom yorke
Спец
Спец
Повідомлень: 473
З нами з: 24 лютого 2013 20:12
Репутація: 164
Область: Закарпатська
Місце роботи: Приватні проектні організації

Право постійного користування

Повідомлення thom yorke » 23 листопада 2016 16:53

Volodar писав: Держакт на право власності був зареєстрований? сумніваюся...
Виходячи з цієї логіки зараз будь який ОМС може спокійно роздавати земельні ділянки, право власності на які посвідчено державними актами старого взірця чи навіть нового, під цією ж самою школою чи, наприклад, надані громадянам. Адже таке право не зареєстроване в Державному реєстрі прав, такі земельні ділянки взагалі не земельні ділянки, а землі не надані у власність чи користування. Сам ж державний акт - папірець, яким можна розтопити камін, а не документ, що посвідчує право.

Ще одне питання, яке виникає в цьому контексті. Як тоді бути з державною власністю в межах населених пунктів? Держава також не є власником чи розпорядником земель (чи земельних ділянок), на яких знаходиться її майно чи які надані у користування її підприємствам, установам, організаціям? Адже своє право вона не зареєструвала. Аналогічно, місцеві громади - за межами населених пунктів. Це ставить під сумнів все розмежування земель в принципі.
Volodar писав: на власність?... мабуть на постійне користування
Яким чином похідне право користування існує без первинного права власності?
Стаття 87. Стаття 89.
Тут бити нічним. Це, як я відразу й писав, те з чого й треба починати. Величезний косяк через неузгодження Земельного кодексу і ЗУ "...щодо розмежування..."
Volodar писав: Це різні кадастрові зони
От тут взагалі не факт. Кадастрове зонування, межі населених пунктів і межі земельних ділянок живуть кожна своїм життям. І дуже часто не узгоджені одна із одною.

І ще одне питання. Допустимо, ми розробили таку технічну документацію із дозволу сільської/селищної/міської ради. Хто буде її затверджувати? Відповідно до того ж пункту 6 Прикінцевих і перехідних положень - зрозуміло. Але тут ми ще маємо ст. 186 ЗКУ а там "Органами виконавчої влади або органами місцевого самоврядування відповідно до повноважень, визначених статтею 122 цього Кодексу, у разі якщо земельна ділянка перебуває у державній або комунальній власності". Але право територіальної громади на момент затвердження не зареєстроване, відповідно тієї ж 125 статті. Отже як юридичного факту його не існує і ОМС не є розпорядником даної земельної ділянки, відповідно Вашої ж логіки. Ви не бачите тут суперечностей?

Аватар користувача
Volodar
Спец
Спец
Повідомлень: 1784
З нами з: 17 квітня 2008 12:41
Репутація: 33
Область: Житомирська
Місце роботи: Інше

Право постійного користування

Повідомлення Volodar » 23 листопада 2016 17:20

thom yorke писав: Виходячи з цієї логіки зараз будь який ОМС може спокійно роздавати земельні ділянки, право власності на які посвідчено державними актами старого взірця
Якщо ці державні акти зареєстровані, то право власності виникло, якщо ні - права не має.
thom yorke писав: Як тоді бути з державною власністю в межах населених пунктів?
В чому сумнів? Державна/комунальна власність на землі закріплена законом. Але право розпоряджатися виникає лише після формування земельної ділянки і реєстрації права державно/комунальної власності на неї.
thom yorke писав: Яким чином похідне право користування існує без первинного права власності?
На той момент було інше законодавство, права не реєструвалися...було безправіє morgayu
thom yorke писав: Величезний косяк через неузгодження Земельного кодексу і ЗУ "...щодо розмежування..."
А в чому неузгодженість? в тому що окремі посадовці в обласних радах хочуть подеребанити землі громад?
thom yorke писав: Кадастрове зонування, межі населених пунктів і межі земельних ділянок живуть кожна своїм життям.
Це не в тему, оскільки ми говоримо про "в межах" і "за межами". Межа є, повноваження різні, отже різні процедури...
thom yorke писав: ще одне питання. Допустимо, ми розробили таку технічну документацію із дозволу сільської/селищної/міської ради. Хто буде її затверджувати?
Все просто, оскільки різні етапи: формування земельної ділянки - один орган, реєстрація права (ось він факт виникнення права на земельну ділянку) потенційний власником і потім ним же розпорядження.
До моменту реєстрації права на земельну ділянку - діють прикінцеві перехідні положення про розмежування, після реєстрації - норми ЗКУ. Для цього і існують "перехідні положення"
Не по темі
Ви мене не тролите?

thom yorke
Спец
Спец
Повідомлень: 473
З нами з: 24 лютого 2013 20:12
Репутація: 164
Область: Закарпатська
Місце роботи: Приватні проектні організації

Право постійного користування

Повідомлення thom yorke » 23 листопада 2016 18:03

Не по темі
Volodar писав: Ви мене не тролите?
Просто Ваша позиція має слабкі місця. Але на цьому можна й закінчити. Вибирати топікстартеру.

vov10
Молоденький(ка)
Молоденький(ка)
Повідомлень: 12
З нами з: 18 березня 2011 17:10
Репутація: 1
Область: м.Київ

Право постійного користування

Повідомлення vov10 » 06 лютого 2017 15:57

На земельній ділянці знаходиться споруда, яка у власності двох структур державної форми власності, землею користуються спільно. Яким чином вирішити питання спільне сумісне постійне користування???

thom yorke
Спец
Спец
Повідомлень: 473
З нами з: 24 лютого 2013 20:12
Репутація: 164
Область: Закарпатська
Місце роботи: Приватні проектні організації

Право постійного користування

Повідомлення thom yorke » 07 лютого 2017 01:06

vov10 писав:
06 лютого 2017 15:57
На земельній ділянці знаходиться споруда, яка у власності двох структур державної форми власності, землею користуються спільно. Яким чином вирішити питання спільне сумісне постійне користування???
Повернутись до початку
Критерій спільності поширюється тільки на право власності. Власник земельної ділянки тут один - держава Україна. Обидва користувачі земельною ділянкою, є суб'єктами постійного користування, а не власності. Спільного постійного користування Земельний кодекс, як мені відомо, не знає. Так, що тут у Вас можуть виникнути проблеми.
Я б передав земельну ділянку у постійне користування одній державній установі, а право на землю іншої оформив через договір земельного сервітуту.

НастяКащук
Повідомлень: 2
З нами з: 08 липня 2016 14:30
Репутація: 0
Область: Житомирська
Місце роботи: Землевпорядник органу місцевого самоврядування

Право постійного користування

Повідомлення НастяКащук » 19 квітня 2017 11:27

Добро дня! Звертаюся з таким питанням організації (СВАТ) в 1994 році був виданий державний акт на право постійного користування, у 1999 відбуласі реорганізація підприємства (стало Товариство з доатковою відповідальність), у 2016 році підприємство предає в комунальну власмність житловий будинок, земельна ділянка під яким внесена в державний акт на право постійного користування, підприємство хоче і її передати в постійне користування,чи можливо шляхом вилучення зем. ділянки з державного акту припиноти їх право постійного користування?

Аватар користувача
ппзкб
Спец
Спец
Повідомлень: 1710
З нами з: 19 лютого 2015 13:13
Репутація: 301
Область: Вінницька
Місце роботи: Приватні проектні організації

Право постійного користування

Повідомлення ппзкб » 19 квітня 2017 13:48

НастяКащук, можливо, розподіл треба зробити

Полтавчанка
Спец
Спец
Повідомлень: 178
З нами з: 04 квітня 2013 18:19
Репутація: 6
Область: Полтавська
Місце роботи: Приватні проектні організації

Право постійного користування

Повідомлення Полтавчанка » 19 квітня 2017 18:51

на земельній ділянці розташована будівля (школа), що перебуває у власності територіальної громади (сільська рада). Є рішення про надання дозволу на розробку проекту щодо відведення земельної ділянки сільській раді 03.02 Для будівництва та обслуговування будівель закладів освіти. Буде розроблено проект та зареєстровано ділянку на сільську раду . Яка Ваша думка, чи вірно

Аватар користувача
ппзкб
Спец
Спец
Повідомлень: 1710
З нами з: 19 лютого 2015 13:13
Репутація: 301
Область: Вінницька
Місце роботи: Приватні проектні організації

Право постійного користування

Повідомлення ппзкб » 20 квітня 2017 10:00

Полтавчанка, а це з якої сторони подивитись. якщо по функціональному призначенню будівлі то 03.02, а якщо по власнику будівлі - 03.01. Я робив ділянку під музеєм, якій належить ОМС, то наполягли на 03.05, тоді питання, а якщо музей приватний, то це теж культурно-просвітницька будівля, чи комерційна?

inferi_
Молодший спец :)
Молодший спец :)
Повідомлень: 46
З нами з: 13 січня 2016 17:02
Репутація: 0
Область: Одеська
Місце роботи: Приватні проектні організації

Право постійного користування

Повідомлення inferi_ » 27 квітня 2017 16:09

Добро дня! Допоможіть з таким питанням - є акт в постійне користування на МПП площею 0,8514 га від 1994 року. У 2006 році міська рада в межах даної ділянки отводить під грп 0,0017 га для іншого підприємства. А зараз міська рада надає дозвіл на складання тех. док. щодо встановлення (відновлення) меж на ту площу що залишилась і спираються на ст. 107 ЗКУ. Хіба тут технічка?

Аватар користувача
Prometheus
Спец
Спец
Повідомлень: 1222
З нами з: 31 березня 2011 12:13
Репутація: 235
Область: Житомирська
Місце роботи: Приватні проектні організації

Право постійного користування

Повідомлення Prometheus » 28 квітня 2017 00:18

Полтавчанка, ппзкб, якщо школа то Для будівництва та обслуговування будівель закладів освіти, музей - культурно-просвітницька будівля. Робимо для ОМС землю під магазин 03.07, адже ми(чи розпорядник) визначає цільове призначення будівлі, а не КВЕД. На даний час оформляю, школу(ПК), музей(ПК), ділянку під промисловість(ст 120) та торгівлю(торги) і все це все на ОМС, яка потім передасть, використовуватиме та реалізовуватиме землю.
НастяКащук писав:Добро дня! Звертаюся з таким питанням організації (СВАТ) в 1994 році був виданий державний акт на право постійного користування, у 1999 відбуласі реорганізація підприємства (стало Товариство з доатковою відповідальність), у 2016 році підприємство предає в комунальну власмність житловий будинок, земельна ділянка під яким внесена в державний акт на право постійного користування, підприємство хоче і її передати в постійне користування,чи можливо шляхом вилучення зем. ділянки з державного акту припиноти їх право постійного користування?
Розумно буде зробити проект. Припиниться ПК створиться 2 ділянки з різними цільовими призначеннями.
.

dvadvanulia7
Молоденький(ка)
Молоденький(ка)
Повідомлень: 17
З нами з: 10 грудня 2011 13:06
Репутація: 1
Область: Рівненська

Право постійного користування

Повідомлення dvadvanulia7 » 10 травня 2017 20:13

Колеги! Потрібна Ваша допомога!
Чи можуть органи місцевого самоврядування набувати право постійного користування вільної від забудови земельної ділянки?
Ситауція така: Розроблений проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки в постійне користування Управлінню у справах сім'ї, молоді та спорту виконавчого комітету міської ради. Ділянка знаходиться на території міста. Отримали негативний висновок Дергеокадастру, мовляв орган місцевого самоврядування не підпадає під ст. 92 ЗКУ.
ст. 92 ЗКУ: "Права постійного користування земельною ділянкою із земель державної та комунальної власності набувають:
а) підприємства, установи та організації, що належать до державної та комунальної власності..."

В нашому випадку Управління у справах сім'ї, молоді та спорту є виконавчим комітетом міської ради. Згідно довідки з ЄДРПОУ організаційно-правова форма за КОПФГ 420 - Органи місцевого самоврядування. Правовий статус - юридична особа.
Із цієї Класифікації організаційно-правових форм господарювання (впроваджену наказом Державного комітету статистики України від 25.06.2004 року N 401) код/назва:
► Показати
3.4.3 ОРГАН МІСЦЕВОГО САМОВРЯДУВАННЯ - місцеве самоврядування здійснюється територіальними громадами сіл, селищ, міст як безпосередньо, так і через сільські, селищні, міські ради та їх виконавчі органи, а також через районні та обласні ради, які представляють спільні інтереси територіальних громад сіл, селищ, міст.
Органи державної влади та органи місцевого самоврядування не є суб’єктами господарювання (1, ст. 140); (3, ст. 8); (10, ст. 2).
3.4.5 КОМУНАЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ (УСТАНОВА, ЗАКЛАД) - утворюється компетентним органом місцевого самоврядування в розпорядчому порядку на базі відокремленої частини комунальної власності і входить до сфери його управління.

При цьому це трохи суперечить ст. 63 Господарського кодексу України: Залежно від форм власності, передбачених законом, в Україні можуть діяти підприємства таких видів:
... - комунальне підприємство, що діє на основі комунальної власності територіальної громади;
- державне підприємство, що діє на основі державної власності..."

Знаю, зараз будете наводити 1000 прикладів, як Ви відводили землю сільській чи міські раді(да-да, сама собі), але цікавить буква закону.
Саме смішно, це двадцятий проект для будівництва спортивного майданчика, всі пройшли, а один експерт надав отаку відмову, і він по-ходу правий.
Можливо якесь роз'яснення ст. 92 ЗКУ?! HELP!
У вас недостатньо прав для перегляду приєднаних до цього повідомлення файлів.
Востаннє редагувалось 12 травня 2017 15:43 користувачем dvadvanulia7, всього редагувалось 1 раз.

Iskrin
Спец
Спец
Повідомлень: 78
З нами з: 09 січня 2013 16:16
Репутація: 5
Область: Черкаська
Місце роботи: Приватні проектні організації

Право постійного користування

Повідомлення Iskrin » 12 травня 2017 00:06

На скільки я знаю не може орган сам собі передати ділянку, може хто знає моменти, я б і сам радий почути думку

testdrive
Повідомлень: 8
З нами з: 13 жовтня 2016 10:39
Репутація: 0
Область: Хмельницька
Місце роботи: Приватні проектні організації

Право постійного користування

Повідомлення testdrive » 12 травня 2017 13:23

Iskrin, На мою думку, орган місцевого самоврядування не може сам собі давати дозвіл на розробку проекту землеустрою. Рішення мало б звучати по іншому. З метою необхідності формування земельної ділянки замовити проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки. А вже після розробки та внесення інформації до кадастру просто затвердити його та уповноважити таку то особу внести інформацію про право комунальної власності до реєстру.

Canjok3005
Вже не початківець
Вже не початківець
Повідомлень: 28
З нами з: 04 лютого 2009 15:45
Репутація: 0

Право постійного користування

Повідомлення Canjok3005 » 02 липня 2017 18:29

Виникає схоже питання чи можна відводити землю в постійне користування районній раді для
03.15 Для будівництва та обслуговування інших будівель громадської забудови (будівля басеїну на балансі районної ради з кінця 92 року, документи на яку відсутні ) за дозволом місцевої ради

Аватар користувача
solim
Спец
Спец
Повідомлень: 841
З нами з: 06 листопада 2013 13:47
Репутація: 17
Область: Рівненська
Місце роботи: Територіальний відділ земельних ресурсів(місто, район, область)

Право постійного користування

Повідомлення solim » 03 липня 2017 10:20

Якщо будівля на їхньому балансі, то доцільніше 03.01

Canjok3005
Вже не початківець
Вже не початківець
Повідомлень: 28
З нами з: 04 лютого 2009 15:45
Репутація: 0

Право постійного користування

Повідомлення Canjok3005 » 03 липня 2017 11:10

в рішенні - для розміщення та обслуговування інших будівель громадської забулови, але питтання в іншому чи небуде питання в експертів на рахунок відведення районній раді, а не комунальному підприємству

IAlexandrI
Спец
Спец
Повідомлень: 92
З нами з: 07 лютого 2010 18:33
Репутація: 0
Область: Миколаївська
Місце роботи: Приватні проектні організації

Право постійного користування

Повідомлення IAlexandrI » 10 серпня 2017 16:19

З метою ремонту дороги межах населеного пункту потрібно отримати кадастровий номер на земельну ділянку. Яким чином це краще зробити.

Розглядаємо варіант відведення земельної ділянки сільській раді (не територіальній громаді) у постійне користування (не у комунальну власність) для розміщення та експлуатації будівель і споруд автомобільного транспорту та дорожнього господарства.

Аватар користувача
ппзкб
Спец
Спец
Повідомлень: 1710
З нами з: 19 лютого 2015 13:13
Репутація: 301
Область: Вінницька
Місце роботи: Приватні проектні організації

Право постійного користування

Повідомлення ппзкб » 11 серпня 2017 10:00

IAlexandrI, А як це може бути відведення ділянки сільській раді не у комунальну власність?!
IAlexandrI писав:
10 серпня 2017 16:19
З метою ремонту дороги межах населеного пункту потрібно отримати кадастровий номер на земельну ділянку
та й взагалі мета цікава, а без постійного користування дорога не ремонтується? ;-P

Azhimut
Спец
Спец
Повідомлень: 859
З нами з: 28 грудня 2012 11:17
Репутація: 93
Область: Миколаївська
Місце роботи: Приватні проектні організації

Право постійного користування

Повідомлення Azhimut » 11 вересня 2017 20:10

Відведення ЗД у постійне користування військовій частині №хххх, наявність будівель (військове містечко №хх), витяг: власник центральний орган, тобто неспівпадіння... І як вийти з цього? Дякую.

Відповісти

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 1 гість