Погодження проектів відведення
Правила форуму
Будьте уважними! Перед створенням теми перечитайте Правила форуму і ще раз перевірте, чи дана тема не існує. Теми, які дублюють інші, видаляються без попередження! Повідомлення, які містять не прихований адрес E-mail, видаляються без попередження!
Будьте уважними! Перед створенням теми перечитайте Правила форуму і ще раз перевірте, чи дана тема не існує. Теми, які дублюють інші, видаляються без попередження! Повідомлення, які містять не прихований адрес E-mail, видаляються без попередження!
-
- Вже не початківець
- Повідомлень: 20
- З нами з: 21 січня 2012 14:13
- Репутація: 0
- Область: Тернопільська
Добрий день! Проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки державної власності в оренду затверджений у кінці 2012 року. Земельну ділянку беремо в оренду у 2014 році так як виготовлялась нормативно-грошова оцінка та відбулись зміни у земельному законодавстві. Надали затверджений проект в обласне Держземагенство щоб укласти договір а вони направили відмову , мотивуючи тим, що подали проект на затвердження а згідно чинного на 2014 рік законодавства у ньому є недоліки які потрібно усунути. Питання чи є право у Держземагенства ще раз затверджувати проект землеустрою який затверджений у кінці 2012 року згідно чинного на той час законодавства? І як укладається договір оренди у нашому випадку .
-
- Вже не початківець
- Повідомлень: 20
- З нами з: 21 січня 2012 14:13
- Репутація: 0
- Область: Тернопільська
Рішення не втратило чинність, оскільки його ніхто не відмінив. Можливо це недоречне запитання, але до якого органу подавати вказані Вами документи, тоді коли я вже подала затверджений проект, в якому є оригінал розпорядження (перепрошую, що раніше говорила рішення) голови райдержадміністрації про затвердження і виписку з кадастрового реєстру теж надала в обласне держземагенство а там переглянули вже затверджений у 2012 році проект і сказали привести у відповідність до законодавства станом на 2014 рік, щоб Обласне Держземагенство його затвердило?
-
- Спец
- Повідомлень: 2015
- З нами з: 18 листопада 2007 16:32
- Репутація: 88
- Область: Черкаська
- Місце роботи: Територіальний відділ земельних ресурсів(місто, район, область)
Згідно статті 50 ЗУ "Про землеустрій",проект повинен містити:
акт приймання-передачі межових знаків на зберігання (у разі формування земельної ділянки);
Згідно наказу Держкомзему 18.05.2010 N 376 "Про затвердження Інструкції про встановлення (відновлення) меж земельних ділянок в натурі (на місцевості) та їх закріплення межовими знаками", сказано, що межовий знак - спеціальний знак встановленого зразка, яким
закріплюється місцеположення поворотних точок меж земельної ділянки в натурі (на місцевості). Також Інструкцією визначено форму Акта прийомки-передачі межових знаків на зберігання, в якому вказано що саме знаками встановленого зразка втсановлюються межі, із додаванням списку цих знаків та схем прив'язки межових знаків до об'єктів і контурів місцевості/абриси (кроки).
Також Інструкцію визначено, що :
Проте проект поступає на погодження до його затвердження, а Акт повинен вже бути, що суперечить Інструкції.
Хто як поступаєв даному випадку? І чи вимагаєте при погодженні неухильного дотримання щодо форми даного акту, а саме щодо встановлення межових знаків встановленого зразка, списку цих самих межових знаків та та схем прив'язки межових знаків до об'єктів і контурів місцевості/абриси (кроки)?
Дякую.
акт приймання-передачі межових знаків на зберігання (у разі формування земельної ділянки);
Згідно наказу Держкомзему 18.05.2010 N 376 "Про затвердження Інструкції про встановлення (відновлення) меж земельних ділянок в натурі (на місцевості) та їх закріплення межовими знаками", сказано, що межовий знак - спеціальний знак встановленого зразка, яким
закріплюється місцеположення поворотних точок меж земельної ділянки в натурі (на місцевості). Також Інструкцією визначено форму Акта прийомки-передачі межових знаків на зберігання, в якому вказано що саме знаками встановленого зразка втсановлюються межі, із додаванням списку цих знаків та схем прив'язки межових знаків до об'єктів і контурів місцевості/абриси (кроки).
Також Інструкцію визначено, що :
Так от, приносять проект на погодженні, заглядаєм у статтю 50 ЗУ "Про землеустрій", там вказано щоб був вищевказаний акт.2.1. Встановлення меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) здійснюється на підставі розробленої та затвердженої
технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості),
технічної документації із землеустрою щодо поділу та об'єднання земельних ділянок або проекту землеустрою щодо відведення
земельної ділянки.
Проте проект поступає на погодження до його затвердження, а Акт повинен вже бути, що суперечить Інструкції.
Хто як поступаєв даному випадку? І чи вимагаєте при погодженні неухильного дотримання щодо форми даного акту, а саме щодо встановлення межових знаків встановленого зразка, списку цих самих межових знаків та та схем прив'язки межових знаків до об'єктів і контурів місцевості/абриси (кроки)?
Дякую.
вже десь обговорювали це...дійшли до спільної думки, щоб в Акті, який включається до проекту, не ставити датуcerdred писав:Так от, приносять проект на погодженні, заглядаєм у статтю 50 ЗУ "Про землеустрій", там вказано щоб був вищевказаний акт.
Проте проект поступає на погодження до його затвердження, а Акт повинен вже бути, що суперечить Інструкції.
Хто як поступаєв даному випадку?
-
- Спец
- Повідомлень: 2015
- З нами з: 18 листопада 2007 16:32
- Репутація: 88
- Область: Черкаська
- Місце роботи: Територіальний відділ земельних ресурсів(місто, район, область)
А якщо даний акт взагалі не вкидати в проект при його погодженні? І пояснювати це тим, що проект додаються необхідні матеріалів по мірі проведення певних дій, а саме акт додається після його затвердження згідно вищевказаної Інструкції.
В статті 186-1 ЗКУ начебто ніде не написано, що проект при його погодженні повинен містити виключно тільки той перелік документів, що вказаний в статті 50 ЗУ "Про землеустрій", а вказано, що забороняється вимагати більше, чим у переліку.
Ніхто не стикався з перевірками, наприклад, прокуратури, щодо перевірки питання погодження документації? Що вони співають по цьому поводу? Моде в когось я якісь роз'яснення, Держкомзему наприклад з цього приводу?
Дякую.
В статті 186-1 ЗКУ начебто ніде не написано, що проект при його погодженні повинен містити виключно тільки той перелік документів, що вказаний в статті 50 ЗУ "Про землеустрій", а вказано, що забороняється вимагати більше, чим у переліку.
Ніхто не стикався з перевірками, наприклад, прокуратури, щодо перевірки питання погодження документації? Що вони співають по цьому поводу? Моде в когось я якісь роз'яснення, Держкомзему наприклад з цього приводу?
Дякую.
-
- Спец
- Повідомлень: 1797
- З нами з: 28 грудня 2012 11:17
- Репутація: 358
- Область: Одеська
- Місце роботи: Приватні проектні організації
В акті є слово "власник"? Тому дата в акті - дата рішення про затвердження та передачу у власність.
[upd=1408687223][/upd]
[upd=1408687223][/upd]
Здоровий глузд: як оминути ризик конфліктів по межі? Чому ОМС має передавати неузгоджену суміжниками ділянку?cerdred писав:А якщо даний акт взагалі не вкидати в проект при його погодженні?
-
- Спец
- Повідомлень: 2015
- З нами з: 18 листопада 2007 16:32
- Репутація: 88
- Область: Черкаська
- Місце роботи: Територіальний відділ земельних ресурсів(місто, район, область)
Правильно! Фактично при погодженні громадянин якому надано дозвіл, та й навіть при реєстрації ЗД, ні власником, ні користувачем не являється. Інше діло - коли він самовільно використовував, то це діло відповідної інспекції. Власником він стане з моменту реєстрації прав.Azhimut писав:В акті є слово "власник"? Тому дата в акті - дата рішення про затвердження та передачу у власність.
- solim
- Спец
- Повідомлень: 1062
- З нами з: 06 листопада 2013 13:47
- Репутація: 196
- Область: Рівненська
- Місце роботи: Землевпорядник органу місцевого самоврядування
Напевно я не коректно написав.
У наші області була практика в документації прикладати "Протокол встановлення та погодження межі земельної ділянки в натурі (на місцевості)" - на підставі статті 198 ЗКУ та окремо "Акт приймання-передавання межових знаків на збереження. З 2010 року "Інструкція про встановлення (відновлення) меж земельних ділянок в натурі (на місцевості) та їх закріплення межовими знаками" містить вичерпний перелік матеріалів - відповідно від Протоколу відмовилися - вважається, що погодження межі фіксується в Акті.
Знову ж таки, згідно ст. 198 погодження меж відбувається на етапі кадастрової зйомки.
У наші області була практика в документації прикладати "Протокол встановлення та погодження межі земельної ділянки в натурі (на місцевості)" - на підставі статті 198 ЗКУ та окремо "Акт приймання-передавання межових знаків на збереження. З 2010 року "Інструкція про встановлення (відновлення) меж земельних ділянок в натурі (на місцевості) та їх закріплення межовими знаками" містить вичерпний перелік матеріалів - відповідно від Протоколу відмовилися - вважається, що погодження межі фіксується в Акті.
Знову ж таки, згідно ст. 198 погодження меж відбувається на етапі кадастрової зйомки.
-
- Спец
- Повідомлень: 113
- З нами з: 14 січня 2013 22:01
- Репутація: 3
- Область: Одеська
- Місце роботи: Приватні проектні організації
Шановні форумчани є питаннячко, поділіться будь ласка.
На підставі яких документів, відділ ДЗА має надати:
- довідку з державної статистичної звітності про наявність земель та розподіл їх за власниками земель, землекористувачами, угіддями (за даними форми 6-зем), та
-інформацію про наявність або відсутність обмеженнь та серітутів на земельні ділянки? Заздалегідь дякую
На підставі яких документів, відділ ДЗА має надати:
- довідку з державної статистичної звітності про наявність земель та розподіл їх за власниками земель, землекористувачами, угіддями (за даними форми 6-зем), та
-інформацію про наявність або відсутність обмеженнь та серітутів на земельні ділянки? Заздалегідь дякую
-
- Спец
- Повідомлень: 2015
- З нами з: 18 листопада 2007 16:32
- Репутація: 88
- Область: Черкаська
- Місце роботи: Територіальний відділ земельних ресурсів(місто, район, область)
На підставі заяви. Також можна додати копію рішення (наприклад про надання дозволу), в деяких випадках ще просимо щоб надали щось типа довідки про існуючий стан земельної ділянки. Хоча чіткий перелік документів для надання даної послуги начебто ніде не визначений.Alex-xxx писав:довідку з державної статистичної звітності про наявність земель та розподіл їх за власниками земель, землекористувачами, угіддями (за даними форми 6-зем),
[upd=1408864782][/upd]
Стаття 38 ЗУ "Про ДЗК"Alex-xxx писав:-інформацію про наявність або відсутність обмеженнь та серітутів на земельні ділянки?
-
- Спец
- Повідомлень: 2015
- З нами з: 18 листопада 2007 16:32
- Репутація: 88
- Область: Черкаська
- Місце роботи: Територіальний відділ земельних ресурсів(місто, район, область)
Безпосередньо за цю довідку термін начебто ніде не встановлено, проте якщо іі прирівняти до відомостей з ДЗК, то 10 робочих днів з дня реєстрації заяви про надання послуги (таке було написано в інформаційних картках про дану адмінпослугу).DeNos писав:то може сказати, де є чітко прописано, в який термін видається довідка з державної статистичної звітності про наявність земель та розподіл їх за власниками земель,землекористувачами, угіддями (за даними форми 6-зем). Дякую.
[upd=1409579348][/upd]
Надійшов на погодження проект. ОМС відводе собі частину земельної ділянки для оформлення права комунальної власності, яка згідно форми 6 зем використовує райСТ (земля комерційного призначення). Є у проекті довідка райст, що мовляв не претендує на дану ЗД. В клопотанні до сесії ОМС, сільрада просить надати дозвіл на розробку проекту щодо відведення земельної ділянки для розміщення та обслуговування об'єкту торгівлі facepalm за рахунок земель комерційного використання.
Хто що підкаже, є тут ньюанси в погодженні? Особисто мені щось не дуже хочеться писати позитивний висновок, але не найду поки що причини дати висновок негативний.
Дякую.
- solim
- Спец
- Повідомлень: 1062
- З нами з: 06 листопада 2013 13:47
- Репутація: 196
- Область: Рівненська
- Місце роботи: Землевпорядник органу місцевого самоврядування
Будівля є? Чия? Якщо сільради, то все дуже просто.
Рада не може згідно законодавства займатися торгівлею, то для чого їй земля для торгівлі.
Доцільніше код 03.01. - для будівництва та обслуговування будівель органу місцевого самоврядування (незалежно чи є будівля, чи ні) - підходить і для школи, і для медпункту, і для гуртожитку/бібліотеки.
Рада не може згідно законодавства займатися торгівлею, то для чого їй земля для торгівлі.
Доцільніше код 03.01. - для будівництва та обслуговування будівель органу місцевого самоврядування (незалежно чи є будівля, чи ні) - підходить і для школи, і для медпункту, і для гуртожитку/бібліотеки.
-
- Спец
- Повідомлень: 2015
- З нами з: 18 листопада 2007 16:32
- Репутація: 88
- Область: Черкаська
- Місце роботи: Територіальний відділ земельних ресурсів(місто, район, область)
Будівлі немає, вільна земельна ділянка, яка згідно 6 зем користується райСТ.solim писав:Будівля є? Чия? Якщо сільради, то все дуже просто.
Підкажіть, де це прописано в НПА. В даному випадку це просто неправильно написане клопотання.solim писав:Рада не може згідно законодавства займатися торгівлею, то для чого їй земля для торгівлі.
В даному випадку сільрада проектом землеустрою формує ЗД комерційного призначення, реєструє на себе власність, і з подальшим наданням її в оренду кому вона вже сама захоче.
- solim
- Спец
- Повідомлень: 1062
- З нами з: 06 листопада 2013 13:47
- Репутація: 196
- Область: Рівненська
- Місце роботи: Землевпорядник органу місцевого самоврядування
Років 5-7 тому позиція ГУ була така: сільська рада не може виготовляти документи на землю під кладовищем, смітником, школою, бо не передбачено здійснення ними господарської діяльності (ЗУ Про місцеве самоврядуванн...). Однак потім позиція змінилася - викотовляють і на смітники, і на медпункти (будівлі на балансі ради).
Не такий вже й поганий варіант "сільрада проектом землеустрою формує ЗД комерційного призначення, реєструє на себе власність, і з подальшим наданням її в оренду кому вона вже сама захоче" щоб передавати рішенням і не робити проекти відведення.
Не такий вже й поганий варіант "сільрада проектом землеустрою формує ЗД комерційного призначення, реєструє на себе власність, і з подальшим наданням її в оренду кому вона вже сама захоче" щоб передавати рішенням і не робити проекти відведення.
-
- Спец
- Повідомлень: 57
- З нами з: 30 липня 2014 02:35
- Репутація: 1
- Область: Вінницька
- Місце роботи: ДЗК(область, район)
Якщо відсутній об"єкт нерухомості то не зрозуміла ціль відведення, яким чином передбачене цільове призначення земельної ділянки та взагалі, підстави для прийняття рішення ОМР. На мою думку, в таких випадках, приймаючи до уваги наявність відомостей про земельну ділянку в 6-зем, доцільно здійснити інвентаризацію земельної ділянки з метою її формування та подальшого продажу права оренди на земельних торгах. Або якщо проект відведення то для продажу прав оренди.solim писав:Будівля є? Чия? Якщо сільради, то все дуже просто.
Рада не може згідно законодавства займатися торгівлею, то для чого їй земля для торгівлі.
Доцільніше код 03.01. - для будівництва та обслуговування будівель органу місцевого самоврядування (незалежно чи є будівля, чи ні) - підходить і для школи, і для медпункту, і для гуртожитку/бібліотеки.
-
- Спец
- Повідомлень: 2015
- З нами з: 18 листопада 2007 16:32
- Репутація: 88
- Область: Черкаська
- Місце роботи: Територіальний відділ земельних ресурсів(місто, район, область)
Скажіть, а хто як погоджує проекти виготовлених районними виробничими підрозділами філій ДЗК? Хоча вони й пишуть що є юридичною особою, але ж брешуть, вони ними не являються, а згідно ЗУ "Про землеустрій" - то тільки фізичні та юридичні особи. Тобто, ці виробничі віддіи фактично не мають право на вигтовлення документації із землеустрою, а так - вони нікому не потрібні взагалі в такому випадку.
[upd=1409727962][/upd]
[upd=1409727962][/upd]
Підкажіть, а не потрібно нотаріально засвідчену згоду райст на вилучення земельної ділянки в даному випадку з доданням її в проект?cerdred писав:Надійшов на погодження проект. ОМС відводе собі частину земельної ділянки для оформлення права комунальної власності, яка згідно форми 6 зем використовує райСТ (земля комерційного призначення). Є у проекті довідка райст, що мовляв не претендує на дану ЗД
- solim
- Спец
- Повідомлень: 1062
- З нами з: 06 листопада 2013 13:47
- Репутація: 196
- Область: Рівненська
- Місце роботи: Землевпорядник органу місцевого самоврядування
Потрібно - ст. 123 ЗКУ, ст. 50 ЗУ Про землеустрій.cerdred писав:а не потрібно нотаріально засвідчену згоду
Десь вже на форумі з'ясовували чи потрібно - всі згоди на вилучення, які я бачив у нашій області були нотаріально посвідчені.
Востаннє редагувалось 03 вересня 2014 10:58 користувачем solim, всього редагувалось 1 раз.