Проектна документація - запитання,відповіді, поради
Правила форуму
Будьте уважними! Перед створенням теми перечитайте Правила форуму і ще раз перевірте, чи дана тема не існує. Теми, які дублюють інші, видаляються без попередження! Повідомлення, які містять не прихований адрес E-mail, видаляються без попередження!
"дозвіл надається виконкому виготовити проект відведення у комунальну власність органу місцевого самоврядування"
Дозвіл надається ліцитатору, як організатору торгів (аукціону). Він є замовником проекту, з ним заключається договір землевопрядник-виконавець робіт. Ліцитатор отримує довідку 6-зем (або землевпорядник-виконавець робіт якщо таке прописано в договорі). Ліцитатор приймає межові знаки на зберігання.
geo-zem-polt писав: ↑27 липня 2017 22:55Дозвіл надається ліцитатору
У нас колись був спеціаліст якоїсь категорії у районному відділі і вона казала що під комерцію не можно надавати ділянку громадянину тільки підприємствам які мають право займатись комерцією. Це в неї були критичні дні чи дійсно вона права була?
Хто зіштовхувався з випадками відводу землі під КНС. якими нормативними актами керуватись (закони, ДБН). як правильно спроектавати відведення землі. чи є якісь заборони та санітрані норми...
Перед усім повинен бути детальний план території, який і буде обгрунтовувати конфігурацію та площу земельної ділянки. Згідно ДБН_В.2.5-75:2013, т. 30 санітарно-захисна зона, в залежності від об'єму (в ДПТ повинно бути вказано) прокачки - від 15 до 30 м.
Доброго дня!Шановні, поділиться думками, як можна відвести земельну ділянку під об'єктом нежитловї нерухомості, якщо ця нерухомість знаходиться у спільній частковій власності територіальної громади села та фізичної особи? Перше,що приходить на думку - оренда, але сільська рада, яка представляє тер.громаду не може сама з собою укласти договір оренди.Ділити землю під об'єктом нерухомості наче не можна. Як бути?
ymleg писав: ↑17 січня 2018 11:11якщо ця нерухомість знаходиться у спільній частковій власності територіальної громади села та фізичної особи
1)розділити нерухомість на самостійні об'єкти нерухомого майна в цілих частках з присвоєнням окремої адреси кожній. 2)Зареєструвати право власності на кожну нерухомІсть вже не як спільна часткова, як ціла частина за кожним власником. Поділ нерухомості проводиться відповідно до інструкції http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/z0774-07
3)І потім вже оформляти землю
Astreya, вклинюсь із схожим питанням, а якщо це 3-х поверхова будівля, 1-й поверх належить- держ установі, 2-й комунальній, 3 - й винаймать ФОПи, як тік голову не ламав, всеодно неможу зрозуміть як відвести землю, а саме головне у чию власність?
Astreya писав: ↑17 січня 2018 13:481)розділити нерухомість на самостійні об'єкти нерухомого майна в цілих частках з присвоєнням окремої адреси кожній. 2)Зареєструвати право власності на кожну нерухомІсть вже не як спільна часткова, як ціла частина за кожним власником. Поділ нерухомості проводиться відповідно до інструкції http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/z0774-07
3)І потім вже оформляти землю
Есть случаи когда раздел недвижимости не возможен. Например каждый этаж в собственности разных субъектов (мы называем это слоями). В этом случае по действующему законодательству оформить землю под ним не возможно.
"Вісить" в мене проект зміна цільового призначення для облаштування спортивного майданчика (Секція Е 07.02) за рахунок земель, які використовуються для розміщення та обслуговування ринкової торгівлі (Секція В 03.10). Є рішення селищної ради де вона надає дозвіл Сектору з питань фізичної культури та спорту РДА.
Чи можлива така зміна цільового?
Є ще така думка, оформити землю на балансоутримувача будівлі! А разом з цим виникає логічне питання, як може бути кожний поверх у власності інших осіб? Може там звичайна оренда приміщень?
marley18, ні. Тому що Сектор з питань фізичної культури та спорту РДА не є окремим комунальним підприємствою чи організацією. Це структурний підрозділ РДА.
Korum писав: ↑17 січня 2018 15:55Astreya писав: ↑17 січня 2018 13:48
1)розділити нерухомість на самостійні об'єкти нерухомого майна в цілих частках з присвоєнням окремої адреси кожній. 2)Зареєструвати право власності на кожну нерухомІсть вже не як спільна часткова, як ціла частина за кожним власником. Поділ нерухомості проводиться відповідно до інструкції http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/z0774-07
3)І потім вже оформляти землю
Есть случаи когда раздел недвижимости не возможен. Например каждый этаж в собственности разных субъектов (мы называем это слоями). В этом случае по действующему законодательству оформить землю под ним не возможно.
Було і в мене в практиці, а віз і нині там (2 ФОП, громадянин і ОМС). Парадоксально те, що навіть якщо погодити проект, то ОМС сама собі не може менше 3% поставити орендної плати. Сам собі плати, сам собі роби та нічого зробити не можна. Питання дуже гостре, а з приходом ОТГ і розвитком села не можливо уявити орендаря який прийде і поставить рано чи пізно питання про оформлення землі. Більшість людей при оренді, якщо їм все підходить хочуть викупити приміщення, а відповідно і землю з своєю часткою для обслуговування. Чому до цього часу це нікому не потрібно, не знаю? Хоча можна було б по типу прибудинкової відводити у постійне користування (створити по факту "заліпушне" ОСББ) з класифікатором 02.10, але чи це реально - не знаю - підскажіть.