Для кадровиків - новини законодавства

Форуми по кадрових питаннях (Пошук і пропозиція вакансій на Дошці оголошень!)
Правила форуму
Будьте уважними! Перед створенням теми перечитайте Правила форуму і ще раз перевірте, чи дана тема не існує. Теми, які дублюють інші, видаляються без попередження! Повідомлення, які містять не прихований адрес E-mail, видаляються без попередження!
Аватар користувача
Oleg
Спец
Спец
Повідомлень: 2311
З нами з: 03 квітня 2007 11:55
Репутація: 82
Область: Волинська
Місце роботи: Інше

Для кадровиків - новини законодавства

Повідомлення Oleg »

ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ
Н А К А З
07.07.2009 N 183
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
28 липня 2009 р.
за N 706/16722

Про затвердження Порядку
інформування центральними, місцевими
органами виконавчої влади, іншими
державними органами про зміни
облікових даних державних
службовців

Spoiler
На виконання постанови Кабінету Міністрів України
від 08.06.2004 N 746 ( 746-2004-п ) "Про затвердження Програми
розвитку державної служби на 2005-2010 роки" (зі змінами) та
відповідно до Типового положення про кадрову службу органу
виконавчої влади, затвердженого постановою Кабінету Міністрів
України від 02.08.96 N 912 ( 912-96-п ) (зі змінами), Положення
про Головне управління державної служби України, затвердженого
постановою Кабінету Міністрів України від 26.09.2007 N 1180
( 1180-2007-п ) (зі змінами), з метою вдосконалення порядку
інформування центральними, місцевими органами виконавчої влади,
іншими державними органами про зміни облікових даних державних
службовців та якісного наповнення даних підсистеми обліку
державних службовців єдиної державної комп'ютерної системи
"Кадри" Н А К А З У Ю:

1. Затвердити Порядок інформування центральними, місцевими
органами виконавчої влади, іншими державними органами про зміни
облікових даних державних службовців, що додається.

2. Визнати таким, що втратив чинність, наказ Головдержслужби
від 16.12.96 N 43 ( z0734-96 ) "Про затвердження Порядку
інформування центральними і місцевими органами виконавчої влади,
іншими державними органами про зміни облікових даних керівників,
спеціалістів та осіб, зарахованих до кадрового резерву на ці
посади", зареєстрований у Міністерстві юстиції України 20.12.96 за
N 734/1759.

3. Департаменту персоналу державних органів та місцевого
самоврядування подати цей наказ на державну реєстрацію до
Міністерства юстиції України.

4. Управлінню організаційно-аналітичного забезпечення роботи
керівника та кадрової роботи після державної реєстрації в
Міністерстві юстиції України опублікувати цей наказ у черговому
номері науково-практичного видання Головдержслужби "Вісник
державної служби України".

5. Управлінню організаційної роботи, документообігу та
контролю разом з департаментом персоналу державних органів та
місцевого самоврядування після державної реєстрації в Міністерстві
юстиції України забезпечити розсилку наказу центральним органам
виконавчої влади, іншим державним органам, територіальним органам
Головдержслужби, Раді міністрів Автономної Республіки Крим,
обласним, Київській і Севастопольській міським державним
адміністраціям.

6. Управлінню організаційної роботи, документообігу та
контролю ознайомити з цим наказом першого заступника, заступників
Начальника Головдержслужби та керівників структурних підрозділів
Головдержслужби.

7. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника
Начальника Головдержслужби відповідно до розподілу обов'язків.

8. Наказ набирає чинності через 10 днів після державної
реєстрації в Міністерстві юстиції України.

Начальник Головдержслужби Т.Мокренко


ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Головдержслужби
07.07.2009 N 183

Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
28 липня 2009 р.
за N 706/16722


ПОРЯДОК
інформування центральними, місцевими
органами виконавчої влади іншими
державними органами про зміни
облікових даних державних
службовців


1. Цей Порядок розроблено на виконання постанови Кабінету
Міністрів України від 08.06.2004 N 746 ( 746-2004-п ) "Про
затвердження Програми розвитку державної служби на 2005-2010 роки"
(зі змінами) та відповідно до Положення про Головне управління
державної служби України, затвердженого постановою Кабінету
Міністрів України від 26.09.2007 N 1180 ( 1180-2007-п ) (зі
змінами), Типового положення про кадрову службу органу виконавчої
влади, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України
від 02.08.96 N 912 ( 912-96-п ) (зі змінами), з метою
удосконалення ведення, накопичення даних та підтримки в
актуальному стані бази даних підсистеми обліку державних
службовців (система "Картка") єдиної державної комп'ютерної
системи "Кадри".

2. Цей Порядок поширюється на центральні, місцеві органи
виконавчої влади, інші державні органи, в яких працюють державні
службовці та на яких поширюється дія Закону України "Про державну
службу" ( 3723-12 ).

3. Цим Порядком регулюються вимоги щодо інформування
Головдержслужби та її територіальних органів стосовно виду, змісту
строків подання інформації.

4. Кадрові служби центральних, місцевих органів виконавчої
влади, інших державних органів здійснюють заходи щодо своєчасної
підготовки і подання необхідної інформації до Головдержслужби та
її територіальних органів відповідно до цього Порядку.

5. Інформація про зміни облікових даних працюючих державних
службовців, призначення на посади та звільнення з посад державних
службовців I-III категорії подається до Головдержслужби.
Інформацію подають центральні, місцеві органи виконавчої
влади інші державні органи в паперовому та електронному вигляді з
супровідним листом.
У паперовому вигляді:
у разі призначення на посаду державного службовця подається
копія особової картки П-2ДС, копія додатка 1 до неї (автобіографія
робота з початку трудової діяльності) та копія документа про
призначення на посаду (наказ або розпорядження керівника органу),
завірені в установленому порядку;
у разі звільнення з посади державного службовця подається
копія документа про звільнення (наказ або розпорядження керівника
органу), завірена в установленому порядку;
про зміни облікових даних працюючих державних службовців
інформація щодо державних службовців I-III категорії посад
подається у вигляді таблиці згідно з додатком.

6. Інформація про зміни облікових даних працюючих державних
службовців, призначення на посади та звільнення з посад державних
службовців IV-VII категорії подається до територіальних органів
Головдержслужби відповідно до територіального розміщення.
Інформацію подають центральні органи виконавчої влади, їх
територіальні органи, місцеві органи виконавчої влади, інші
державні органи, їх територіальні органи тільки в електронному
вигляді з супровідним листом.

7. Інформація в електронному вигляді облікових даних
державних службовців формується засобами підсистеми обліку
державних службовців (система "Картка") єдиної державної
комп'ютерної системи "Кадри" відповідно до отриманої в
Головдержслужбі версії програмного забезпечення та подається до
Головдержслужби та її територіальних органів на магнітних або
флеш-носіях після змін облікових даних працюючих державних
службовців, призначення на посади та звільнення з посад державних
службовців.
Інформація в електронному вигляді повинна повністю
відповідати інформації в паперовому вигляді.

8. Інформація до Головдержслужби та її територіальних органів
подається:
про призначення на посади або звільнення з посад державних
службовців станом на 1 число місяця щомісячно до 5 числа місяця,
наступного за звітним;
про зміни облікових даних державних службовців станом на 1
число місяця щоквартально до 5 числа місяця, наступного за звітним
періодом.
Якщо протягом звітного періоду призначення на посади,
звільнення з посад, змін облікових даних працюючих державних
службовців не відбулося, органи інформують про це у встановлені
терміни Головдержслужбу або її територіальні органи.

9. У разі якщо облік державних службовців у відповідному
органі ведеться за допомогою автоматизованої системи, іншої ніж
система "Картка", дані про державних службовців подаються до
Головдержслужби чи її територіальних органів в електронному
вигляді у форматі, опис якого отримано в Головдержслужбі.

10. Головдержслужба та її територіальні органи на основі
поданої інформації про державних службовців центральних, місцевих
органів державної влади, інших державних органів підтримують
актуальний стан, супроводжують ведення і проводять постійне
оновлення інформації в базі даних підсистеми обліку державних
службовців (система "Картка") єдиної державної комп'ютерної
системи "Кадри".

Директор департаменту
персоналу державних органів
та місцевого самоврядування Ю.Піжук


Додаток
до Порядку інформування
центральними, місцевими
органами виконавчої влади,
іншими державними органами
про зміни облікових даних
державних службовців


Інформація щодо державних службовців
I-III категорії посад

_________________________________________________________________
(назва органу)

Подається щоквартально до 5 числа місяця, наступного за
звітним періодом, станом на 1 _________ 20__ року.

--------------------------------------------------------------------
| Кількість посад |Прізвище,|Посада| Дата | Зміни |Примітка|
| I-III |ім'я, по | |призначення|облікових| |
| категорії |батькові | | на посаду | даних* | |
|------------------| | | | | |
| за | з них | | | | | |
|штатним |вакантних| | | | | |
|розписом| | | | | | |
|--------+---------+---------+------+-----------+---------+--------|
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
|--------+---------+---------+------+-----------+---------+--------|
| | | | | | | |
| | |---------+------+-----------+---------+--------|
| | | | | | | |
| | |---------+------+-----------+---------+--------|
| | | | | | | |
|------------------------------------------------------------------|
| Урядові органи державного управління (щодо кожного окремо) |
|------------------------------------------------------------------|
| | | | | | | |
|--------+---------+---------+------+-----------+---------+--------|
| | | | | | | |
|--------+---------+---------+------+-----------+---------+--------|
| | | | | | | |
|--------+---------+---------+------+-----------+---------+--------|
| | | | | | | |
|--------+---------+---------+------+-----------+---------+--------|
| | | | | | | |
--------------------------------------------------------------------

----------------
*Графа заповнюється з посиланням на номер розділу та пункту
особової картки П-2ДС, відповідно до якого вносяться зміни.

Керівник кадрової служби ______ ___________________________
м.п. (підпис) (прізвище, ім'я, по батькові)
Рада
Аватар користувача
Oleg
Спец
Спец
Повідомлень: 2311
З нами з: 03 квітня 2007 11:55
Репутація: 82
Область: Волинська
Місце роботи: Інше

Re: Для кадровиків - новини законодавства

Повідомлення Oleg »

ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ
НАЦІОНАЛЬНА АКАДЕМІЯ ДЕРЖАВНОГО УПРАВЛІННЯ
ПРИ ПРЕЗИДЕНТОВІ УКРАЇНИ
Н А К А З
28.09.2009 N 239/251
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
28 вересня 2009 р.
за N 908/16924

Про внесення змін до Загального порядку
проведення іспиту кандидатів на заміщення
вакантних посад державних службовців

Набрання чинності 01.01.2010
28092009239251.7z
Або на сайті Ради
У вас недостатньо прав для перегляду приєднаних до цього повідомлення файлів.
Аватар користувача
dzi
Спец
Спец
Повідомлень: 1223
З нами з: 16 жовтня 2008 09:24
Репутація: 7
Область: м.Київ

Re: Для кадровиків - новини законодавства

Повідомлення dzi »

Гаряча лінія кадровика

http://www.kadrovik01.com.ua

Актуальна та своєчасна інформація.
Зареєстровані користувачі на ФОРУМІ можуть отримати відповіді на будь-які питання стосовно кадрової роботи.
Аватар користувача
dzi
Спец
Спец
Повідомлень: 1223
З нами з: 16 жовтня 2008 09:24
Репутація: 7
Область: м.Київ

Для кадровиків - новини законодавства

Повідомлення dzi »

Роз"яснення Мін"юсту (відповідальність бухгалтерів)

Лист від 19.02.2010 N 607-0-26-10-34
"Про застосування Положення про головних бухгалтерів,
затвердженого постановою Ради Міністрів СРСР від 24 січня 1980 року N 59,
та підстави звільнення бухгалтерів від кримінальної та адміністративної відповідальності
http://zakon1.rada.gov.ua/cgi-bin/laws/ ... 607-323-10
Spoiler
МІНІСТЕРСТВО ЮСТИЦІЇ УКРАЇНИ
Л И С Т
19.02.2010 N 607-0-26-10-34
Про застосування Положення про головних бухгалтерів,
затвердженого постановою Ради Міністрів СРСР від 24 січня 1980 року N 59,
та підстави звільнення бухгалтерів від кримінальної та адміністративної відповідальності

(Витяг)
Міністерство юстиції розглянуло <...> запит щодо застосування Положення про головних бухгалтерів, затвердженого постановою Ради Міністрів СРСР від 24 січня 1980 року N 59 ( v0059400-80 ) (далі - Положення), підстав звільнення бухгалтерів від кримінальної та адміністративної відповідальності та, з урахуванням листа Міністерства фінансів України від 12 лютого 2010 року N 31-34000-10-5/3091 (додається) ( v3091201-10 ), повідомляє.
Абзацами першим та другим пункту 15 Положення ( v0059400-80 ) визначено, що головному бухгалтеру забороняється приймати до виконання та оформлення документи, пов'язані з операціями, які суперечать законодавству і визначеного порядку прийому, зберігання і використання грошових ресурсів, товарно-матеріальних та інших цінностей.
У випадку отримання від керівника об'єднання, підприємства, організації, установи розпорядження вчинити такі дії головний бухгалтер, не виконуючи його, у письмовій формі звертає увагу керівника на незаконність наданого ним розпорядження. При отриманні від керівника повторного письмового розпорядження головний бухгалтер виконує його. Повну відповідальність за незаконність здійсненої операції несе керівник об'єднання, підприємства, організації, закладу.
Згідно з Постановою Верховної Ради України від 12 вересня 1991 року N 1545-XII ( 1545-12 ) "Про порядок тимчасової дії на території України окремих актів законодавства Союзу РСР" до прийняття відповідних актів законодавства України на території республіки застосовуються акти законодавства Союзу РСР з питань, які не врегульовані законодавством України, за умови, що вони не суперечать Конституції ( 254к/96-ВР ) і законам України.
При цьому правові засади регулювання, організації, ведення бухгалтерського обліку та складання фінансової звітності в Україні визначаються Законом України від 16 липня 1999 року N 996-XIV ( 996-14 ) "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні" (далі - Закон).
Згідно з частиною другою статті 6 Закону ( 996-14 ) регулювання питань методології бухгалтерського обліку та фінансової звітності здійснюється Міністерством фінансів України, яке затверджує національні положення (стандарти) бухгалтерського обліку, інші нормативно-правові акти щодо ведення бухгалтерського обліку та складання фінансової звітності.
Відповідно до частин третьої, восьмої статті 8 та частини восьмої статті 9 Закону ( 996-14 ) відповідальність за організацію бухгалтерського обліку та забезпечення фіксування фактів здійснення всіх господарських операцій у первинних документах, збереження оброблених документів, регістрів і звітності протягом установленого терміну, але не менше трьох років, несе власник (власники) або уповноважений орган (посадова особа), який здійснює керівництво підприємством відповідно до законодавства та установчих документів.
Відповідальність за бухгалтерський облік господарських операцій, пов'язаних з ліквідацією підприємства, включаючи оцінку майна і зобов'язань підприємства та складання ліквідаційного балансу і фінансової звітності, покладається на ліквідаційну комісію, яка утворюється відповідно до законодавства.
Відповідальність за несвоєчасне складання первинних документів і регістрів бухгалтерського обліку та недостовірність відображених у них даних несуть особи, які склали та підписали ці документи.
Також частинами шостою та сьомою статті 8 Закону ( 996-14 ) визначено, що керівник підприємства зобов'язаний створити необхідні умови для правильного ведення бухгалтерського обліку, забезпечити неухильне виконання всіма підрозділами, службами та працівниками, причетними до бухгалтерського обліку, правомірних вимог бухгалтера щодо дотримання порядку оформлення та подання до обліку первинних документів.
Головний бухгалтер або особа, на яку покладено ведення бухгалтерського обліку підприємства:
- забезпечує дотримання на підприємстві встановлених єдиних методологічних засад бухгалтерського обліку, складання і подання у встановлені строки фінансової звітності;
- організує контроль за відображенням на рахунках бухгалтерського обліку всіх господарських операцій;
- бере участь в оформленні матеріалів, пов'язаних з нестачею та відшкодуванням втрат від нестачі, крадіжки і псування активів підприємства;
- забезпечує перевірку стану бухгалтерського обліку у філіях, представництвах, відділеннях та інших відокремлених підрозділах підприємства.
Одночасно зазначаємо, що головний бухгалтер за вчинення неправомірних дій несе відповідальність у випадках, передбачених чинним законодавством, зокрема Кодексом України про адміністративні правопорушення ( 80731-10, 80732-10 ) та Кримінальним кодексом України ( 2341-14 ).
Згідно з частинами третьою - п'ятою статті 41 Кримінального кодексу України від 5 квітня 2001 року N 2341-III ( 2341-14 ) не підлягає кримінальній відповідальності особа, яка відмовилася виконувати явно злочинний наказ або розпорядження.
Особа, що виконала явно злочинний наказ або розпорядження, за діяння, вчинені з метою виконання такого наказу або розпорядження, підлягає кримінальній відповідальності на загальних підставах.
Якщо особа не усвідомлювала і не могла усвідомлювати злочинного характеру наказу чи розпорядження, то за діяння, вчинене з метою виконання такого наказу чи розпорядження, відповідальності підлягає тільки особа, що віддала злочинний наказ чи розпорядження. <...>
Заступник міністра Н.Богашевий
Кабінет Міністрів України прийняв цікаву постанову, якою змінив порядок формування кадрового резерву на посади 1-3 категорій держслужбовців. Якщо раніше претендувало декілька осіб і переможця визначала комісія за умовами конкурсу, тепер конкурс скасовано, кого потрібно в резерв, того і включать (списком своїх людей для усіх органів виконавчої влади)
Spoiler
КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
П О С Т А Н О В А
від 12 квітня 2010 р. N 303
Київ
Деякі питання формування кадрового резерву на посади
державних службовців першої-третьої категорії, призначення
на які здійснюється Президентом України за поданням Кабінету
Міністрів України та Кабінетом Міністрів України, на 2010 рік

Кабінет Міністрів України п о с т а н о в л я є:
1. Установити, що кадровий резерв на посади державних службовців першої-третьої категорії, призначення на які здійснюється Президентом України за поданням Кабінету Міністрів України та Кабінетом Міністрів України, на 2010 рік формується відповідно до абзацу третього пункту 15 Порядку проведення конкурсу із зарахування до кадрового резерву на посади державних службовців першої-третьої категорії, призначення на які здійснюється Президентом України за поданням Кабінету Міністрів України та Кабінетом Міністрів України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21 лютого 2007 р. N 272 ( 272-2007-п ) (Офіційний вісник України, 2007 р., N 14, ст. 531; 2009 р., N 14, ст. 425), без застосування конкурсного відбору, передбаченого зазначеним Порядком ( 272-2007-п ).
2. Зупинити до 30 листопада 2010 р. дію пункту 2-1 Положення про формування кадрового резерву для державної служби, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 28 лютого 2001 р. N 199 ( 199-2001-п ) (Офіційний вісник України, 2001 р., N 9, ст. 367; 2006 р., N 30, ст. 2149).
3. Міністрам, керівникам інших центральних та місцевих органів виконавчої влади сформувати кадровий резерв на посади державних службовців першої-третьої категорії, призначення на які здійснюється Президентом України за поданням Кабінету Міністрів України та Кабінетом Міністрів України, на 2010 рік та подати до 1 травня 2010 р. Головному управлінню державної служби матеріали, передбачені абзацом четвертим пункту 15 Порядку проведення конкурсу із зарахування до кадрового резерву на посади державних службовців першої-третьої категорії, призначення на які здійснюється Президентом України за поданням Кабінету Міністрів України та Кабінетом Міністрів України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21 лютого 2007 р. N 272 ( 272-2007-п ), для узагальнення та подання до 1 червня 2010 р. Кабінету Міністрів України.

Прем'єр-міністр України М.АЗАРОВ
Додано через 3 дня 18 годин 24 хвилини 20 секунд:
Указ Президента України, який визначає обов"язковість погодження з головами місцевих державних адміністрацій призначення та звільнення керівників територіальних органів міністерств, інших центральних органів виконавчої влади.....

"Про деякі питання забезпечення здійснення повноважень місцевими державними адміністраціями"
http://www.president.gov.ua/documents/11077.html
Spoiler
УКАЗ ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ № 542/2010
Про деякі питання забезпечення здійснення повноважень місцевими державними адміністраціями

З метою посилення взаємодії центральних та місцевих органів виконавчої влади у вирішенні питань добору і розстановки керівних кадрів у територіальних органах міністерств, інших центральних органів виконавчої влади, урядових органів державного управління, на підприємствах, в установах та організаціях, що належать до сфери управління таких міністерств, інших центральних органів виконавчої влади, створення умов для забезпечення ефективного виконання місцевими державними адміністраціями покладених на них Конституцією та законами України повноважень, недопущення дестабілізації соціально-економічного розвитку відповідних територій, запобігання порушенню прав і свобод людини і громадянина постановляю:

1. Кабінету Міністрів України:

1) забезпечити безумовне виконання міністерствами, іншими центральними органами виконавчої влади вимог законодавства щодо погодження з головами місцевих державних адміністрацій призначення та звільнення керівників територіальних органів міністерств, інших центральних органів виконавчої влади, урядових органів державного управління, керівників підприємств, установ, організацій, що належать до сфери управління міністерств, інших центральних органів виконавчої влади, та притягнення в установленому порядку до дисциплінарної відповідальності посадових осіб, які допускають систематичне порушення таких вимог;

2) розробити та затвердити порядок погодження з головами місцевих державних адміністрацій призначення та звільнення керівників територіальних органів міністерств, інших центральних органів виконавчої влади, урядових органів державного управління, керівників підприємств, установ, організацій, що належать до сфери управління міністерств, інших центральних органів виконавчої влади, передбачивши, зокрема, строки подання міністерством, іншим центральним органом виконавчої влади на погодження голові місцевої державної адміністрації призначення, звільнення відповідного керівника, строки для розгляду та надання головою місцевої державної адміністрації вмотивованої відмови погодити таке призначення, звільнення, строки повідомлення головою обласної державної адміністрації про підтримку вмотивованої відмови голови районної державної адміністрації погодити призначення, звільнення відповідного керівника.

2. Головам місцевих державних адміністрацій повідомляти Кабінету Міністрів України про факти порушення вимог законодавства щодо погодження з ними призначення на посади та звільнення з посад керівників територіальних органів міністерств, інших центральних органів виконавчої влади, урядових органів державного управління, керівників підприємств, установ, організацій, що належать до сфери управління міністерств, інших центральних органів виконавчої влади.

3. Адміністрації Президента України здійснювати моніторинг погодження головами місцевих державних адміністрацій призначень на посади та звільнення з посад керівників територіальних органів міністерств, інших центральних органів виконавчої влади, урядових органів державного управління, керівників підприємств, установ, організацій, що належать до сфери управління міністерств, інших центральних органів виконавчої влади.

4. Цей Указ набирає чинності з дня його опублікування.

Президент України Віктор ЯНУКОВИЧ

16 квітня 2010 року
Аватар користувача
dzi
Спец
Спец
Повідомлень: 1223
З нами з: 16 жовтня 2008 09:24
Репутація: 7
Область: м.Київ

Re: Для кадровиків - новини законодавства

Повідомлення dzi »

natasha22 писав:підкажуть будь ласка як діяти кадровику у такій ситуації: працівник хоче взяти відпустку на 30 днів на період реорганізації, але наскільки мені відомо це не можливо...
Після затвердження нової структури та штатного розпису і введення їх у дію усіх працівників під розпис попереджують про можливе майбутнє вивільнення (дозволяється вивільнення не раніше ніж через два місяці). Тобто, працівник, який попереджений про реорганізацію, спокійно може йти у відпустку, якщо вона передбачена графіком відпусток. Якщо відпустка передбачена на інший строк рішення про відпустку приймає керівник органу де працює особа.
Аватар користувача
Gardner
Спец
Спец
Повідомлень: 310
З нами з: 17 вересня 2009 16:02
Репутація: 18
Область: Житомирська

Re: Для кадровиків - новини законодавства

Повідомлення Gardner »

Нові форми звітності по кадрах
Пис рег форми ГУДС.rar
У вас недостатньо прав для перегляду приєднаних до цього повідомлення файлів.
Аватар користувача
dzi
Спец
Спец
Повідомлень: 1223
З нами з: 16 жовтня 2008 09:24
Репутація: 7
Область: м.Київ

Для кадровиків - новини законодавства

Повідомлення dzi »

МІНІСТЕРСТВО ЮСТИЦІЇ УКРАЇНИ
Р О З' Я С Н Е Н Н Я
25.01.2011


Гарантії працівників у разі ліквідації або реорганізації
підприємства, установи, організації

Spoiler
Питання, пов'язані з розірванням трудового договору з ініціативи власника або уповноваженого ним органу, вирішуються відповідно до положень Кодексу законів про працю України ( 322-08 ) (далі-Кодекс).
Пунктом 1 статті 40 Кодексу ( 322-08 ) визначено, що трудовий договір, укладений на невизначений строк, а також строковий трудовий договір до закінчення строку його чинності можуть бути розірвані власником або уповноваженим ним органом у випадку змін в організації виробництва і праці, в тому числі ліквідації, реорганізації, банкрутства або перепрофілювання підприємства, установи, організації, скорочення чисельності або штату працівників (далі - зміни в організації виробництва і праці).
Відповідно до статті 104 Цивільного кодексу України ( 435-15 ) юридична особа припиняється в результаті передання всього свого майна, прав та обов'язків іншим юридичним особам - правонаступникам (злиття, приєднання, поділу, перетворення) або в результаті ліквідації.
Юридична особа є такою, що припинилася, з дня внесення до єдиного державного реєстру запису про її припинення.
Статтею 59 Господарського кодексу України ( 436-15 ) передбачено, що припинення діяльності суб'єкта господарювання здійснюється шляхом його реорганізації (злиття, приєднання, поділу, перетворення) або ліквідації - за рішенням власника (власників) чи уповноважених ним органів, за рішенням інших осіб - засновників суб'єкта господарювання чи їх правонаступників, а у випадках, передбачених законами, - за рішенням суду.
У разі злиття суб'єктів господарювання усі майнові права та обов'язки кожного з них переходять до суб'єкта господарювання, що утворений внаслідок злиття.
У разі приєднання одного або кількох суб'єктів господарювання до іншого суб'єкта господарювання до цього останнього переходять усі майнові права та обов'язки приєднаних суб'єктів господарювання.
У разі поділу суб'єкта господарювання усі його майнові права і обов'язки переходять за роздільним актом (балансом) у відповідних частках до кожного з нових суб'єктів господарювання, що утворені внаслідок цього поділу. У разі виділення одного або кількох нових суб'єктів господарювання до кожного з них переходять за роздільним актом (балансом) у відповідних частках майнові права і обов'язки реорганізованого суб'єкта.
У разі перетворення одного суб'єкта господарювання в інший до новоутвореного суб'єкта господарювання переходять усі майнові права і обов'язки попереднього суб'єкта господарювання.
Порядок припинення юридичної особи в процесі відновлення її платоспроможності або банкрутства встановлюється законом.
Згідно з частиною третьою статті 64 Господарського кодексу України ( 436-15 ) підприємство самостійно визначає свою організаційну структуру, встановлює чисельність працівників і штатний розпис.
Отже, ліквідація - це така форма припинення юридичної особи, при якій припиняються всі її права та обов'язки. У разі ліквідації вся чисельність працівників скорочується та весь штат працівників ліквідується.
При реорганізації юридична особа також припиняється. Водночас, можливість для звільнення працівників у разі реорганізації підприємства, допускається тільки за умови скорочення штату або чисельності працівників. Право визначити чисельність і штат працівників належить тільки власникові або уповноваженому їм органу.
Відповідно до частини третьої статті 36 Кодексу ( 322-08 ) у разі зміни власника підприємства, а також у разі його реорганізації (злиття, приєднання, поділу, виділення, перетворення) дія трудового договору працівника продовжується. Припинення трудового договору з ініціативи власника або уповноваженого ним органу можливе лише у разі скорочення чисельності або штату працівників (пункт 1 частини першої статті 40).
Скорочення чисельності або штату працівників може бути зумовлене, зокрема, вдосконаленням виробництва, суміщенням професій, зменшенням обсягу виробництва продукції, перепрофілюванням підприємства, установи, організації (далі - підприємство) тощо.
Скорочення чисельності та скорочення штату - це різні поняття. Так, скорочення чисельності передбачає звільнення працівників, натомість скорочення штату - зменшення кількості або ліквідацію певних посад, спеціальностей, професій тощо. При цьому одночасно можуть вводитися інші посади, спеціальності, професії тощо, в результаті чого кількість працівників може і не зменшуватися, а в окремих випадках навіть збільшуватися.
Отже, при змінах в організації виробництва і праці власник або уповноважений ним орган повинен додержуватися такого порядку дій:
1) якщо на підприємстві створена первинна профспілкова організація, власник або уповноважений ним орган має дотримуватися вимог частини третьої статті 22 Закону України "Про професійні спілки, їх права та гарантії діяльності" ( 1045-14 ). У разі, якщо роботодавець планує звільнення працівників з причин економічного, технологічного, структурного чи аналогічного характеру або у зв'язку з ліквідацією, реорганізацією, зміною форми власності підприємства, установи, організації, він повинен завчасно, не пізніше як за три місяці до намічуваних звільнень надати первинним профспілковим організаціям інформацію щодо цих заходів, включаючи інформацію про причини наступних звільнень, кількість і категорії працівників, яких це може стосуватися, про терміни проведення звільнень, а також провести консультації з профспілками про заходи щодо запобігання звільненням чи зведенню їх кількості до мінімуму або пом'якшення несприятливих наслідків будь-яких звільнень. Профспілки мають право вносити пропозиції органам державної влади, органам місцевого самоврядування, роботодавцям, їх об'єднанням про перенесення термінів, тимчасове припинення або скасування заходів, пов'язаних з вивільненням працівників, які є обов'язковими для розгляду. У випадку коли на підприємстві немає профспілки, зазначені питання бажано погоджувати з виборним представником від трудового колективу; слід отримати згоду від виборного органу первинної профспілкової організації (профспілкового представника) на розірвання трудового договору з підстав, передбачених пунктом 1 статті 40 Кодексу ( 322-08 ), щодо кожного працівника, крім випадків, коли така згода не вимагається. Подання власника або уповноваженого ним органу розглядається в порядку, передбаченому статтею 43 Кодексу ( 322-08 );
2) Видати відповідний наказ про внесення змін в організацію виробництва і праці, в якому розкривається зміст цих змін, утворюються комісії з проведення ліквідації або реорганізації, яким доручається здійснити заходи, пов'язані з ліквідацією або реорганізацією підприємства;
3) Скласти і затвердити в установленому порядку новий штатний розпис;
4) Видати наказ, яким уповноважити відділ кадрів або інший відділ підприємства, на який покладено здійснення функції відділу кадрів (далі - відділ кадрів), провести необхідні заходи в зв'язку зі звільненням працівників (не пізніше ніж за два місяці до їх проведення), включаючи ознайомлення працівників з наказом під розпис та вручення письмового повідомлення про звільнення (Відділ кадрів повинен підготувати письмове повідомлення про можливе звільнення працівників та за два місяці до запланованого вивільнення персонально (під розпис) ознайомити кожного працівника з наказом про внесення змін в організацію виробництва і праці та вручити письмове повідомлення. Одночасно з попередженням пропонується працівникові іншу роботу на тому ж підприємстві, в установі, організації. Протягом двох місяців від дати попередження від працівників, істотні умови праці яких зміняться, доцільно отримати письмову заяву про згоду продовжувати роботу після зміни істотних умов праці або відмову від цього).
При цьому слід зазначити, що розірвання власником або уповноваженим ним органом трудового договору з працівником відповідно до пункту 1 статті 40 Кодексу ( 322-08 ) передбачає дотримання певних гарантій для працівника.
Так, за загальним правилом встановленим частиною першою статті 49-2 Кодексу ( 322-08 ) про наступне вивільнення працівників персонально попереджають не пізніше ніж за два місяці.
Власнику або уповноваженому ним органу слід пам'ятати, що працівники в будь-який час вправі змінити своє рішення: скасувати раніше дану згоду на продовження роботи, скасувати раніше заявлену відмову від продовження роботи.
Звільнення може відбуватися не раніше закінчення двомісячного строку з моменту попередження.
Водночас, якщо сам працівник виявить бажання звільнитись раніше, ніж закінчиться зазначений строк попередження про звільнення, власник повинен провести звільнення у строк, про який просить працівник. При цьому працівник може подати заяву з відповідним проханням власнику або уповноваженому ним органу скоротити строк попередження про звільнення та зазначити дату, з якої він бажає бути звільненим. У трудовій книжці робиться запис про звільнення за пунктом 1 статті 40 Кодексу ( 322-08 ).
Працівники, яких попереджено про наступне вивільнення, і посади яких відсутні у новому штатному розписі, продовжують працювати ще не менше двох місяців і отримують заробітну плату. Виплата заробітної плати у даному випадку здійснюється на підставі положень чинного трудового договору, дію якого не припинено, тобто трудовий договір продовжується. Статтею 94 Кодексу ( 322-08 ) передбачено, що заробітна плата - це винагорода, обчислена, як правило, у грошовому виразі, яку власник або уповноважений ним орган виплачує працівникові за виконану ним роботу.
Частиною другою статті 49-2 Кодексу ( 322-08 ) передбачено, що при вивільненні працівників у випадках змін в організації виробництва і праці має враховуватися переважне право на залишення на роботі, передбачене законодавством.
Власник або уповноважений ним орган при вивільнені працівників у випадках змін в організації виробництва і праці повинен дотримуватися вимог статті 42 Кодексу ( 322-08 ), якою встановлено, що при скороченні чисельності чи штату працівників у зв'язку із змінами в організації виробництва і праці переважне право на залишення на роботі надається працівникам з більш високою кваліфікацією і продуктивністю праці.
При рівних умовах продуктивності праці і кваліфікації перевага в залишенні на роботі надається:
1) сімейним - при наявності двох і більше утриманців;
2) особам, в сім'ї яких немає інших працівників з самостійним заробітком;
3) працівникам з тривалим безперервним стажем роботи на даному підприємстві, в установі, організації;
4) працівникам, які навчаються у вищих і середніх спеціальних учбових закладах без відриву від виробництва;
5) учасникам бойових дій, інвалідам війни та особам, на яких поширюється чинність Закону України "Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту" ( 3551-12 );
6) авторам винаходів, корисних моделей, промислових зразків і раціоналізаторських пропозицій;
7) працівникам, які дістали на цьому підприємстві, в установі, організації трудове каліцтво або професійне захворювання;
8) особам з числа депортованих з України, протягом п'яти років з часу повернення на постійне місце проживання до України;
9) працівникам з числа колишніх військовослужбовців строкової служби та осіб, які проходили альтернативну (невійськову) службу, - протягом двох років з дня звільнення їх зі служби.
Перевага в залишенні на роботі може надаватися й іншим категоріям працівників, якщо це передбачено законодавством України.
У разі звільнення працівників за пунктом 1 статті 40 Кодексу ( 322-08 ) діють обмеження щодо звільнення окремих категорій працівників, встановлені статтями 184, 186-1 Кодексу ( 322-08 ), а саме: вагітних жінок і жінок, які мають дітей віком до трьох років (до шести років - у випадках, передбачених частиною другою статті 179 Кодексу) ( 322-08 ), одиноких матерів при наявності дитини віком до 14 років або дитини-інваліда); батьків, які виховують дітей без матері (в тому числі в разі тривалого перебування матері в лікувальному закладі), а також опікунів (піклувальників), прийомних батьків.
При ліквідації підприємства правила пункту 1 статті 40 Кодексу ( 322-08 ) можуть застосовуватись і в тих випадках, коли після припинення його діяльності одночасно утворюється нове підприємство. В цих випадках працівник не вправі вимагати поновлення його на роботі на заново утвореному підприємстві, якщо він не був переведений туди в установленому порядку.
При відсутності роботи за відповідною професією чи спеціальністю, а також у разі відмови працівника від переведення на іншу роботу на тому ж підприємстві, в установі, організації працівник, за своїм розсудом, звертається за допомогою до державної служби зайнятості або працевлаштовується самостійно. Водночас власник або уповноважений ним орган доводить до відома державної служби зайнятості про наступне вивільнення працівника із зазначенням його професії, спеціальності, кваліфікації та розміру оплати праці (частина третя статті 49-2 Кодексу) ( 322-08 ).
Державна служба зайнятості пропонує працівникові роботу в тій же чи іншій місцевості за його професією, спеціальністю, кваліфікацією, а при її відсутності - здійснює підбір іншої роботи з урахуванням індивідуальних побажань і суспільних потреб. При необхідності працівника може бути направлено, за його згодою, на навчання новій професії (спеціальності) з наступним наданням йому роботи (частина четверта статті 49-2 Кодексу) ( 322-08 ).
Доцільно звернути увагу на те, що у разі прийняття рішення стосовно звільнення працівників слід дотримуватись положень статей 47 та 116 Кодексу ( 322-08 ).
Так, відповідно до статті 47 Кодексу ( 322-08 ) в день звільнення власник або уповноважений ним орган зобов'язаний видати працівникові належно оформлену трудову книжку і провести з ним розрахунок у строки, зазначені в статті 116 Кодексу ( 322-08 ).
У разі звільнення працівника з ініціативи власника або уповноваженого ним органу він зобов'язаний також у день звільнення видати йому копію наказу про звільнення з роботи. В інших випадках звільнення копія наказу видається на вимогу працівника.
Згідно з частиною першою статті 116 Кодексу ( 322-08 ) при звільненні працівника виплата всіх сум, що належать йому від підприємства, установи, організації, провадиться в день звільнення. Якщо працівник в день звільнення не працював, то зазначені суми мають бути виплачені не пізніше наступного дня після пред'явлення звільненим працівником вимоги про розрахунок. Про нараховані суми, належні працівникові при звільненні, власник або уповноважений ним орган повинен письмово повідомити працівника перед виплатою зазначених сум.
При припиненні трудового договору з підстави, зазначеної пунктом 1 частини першої статті 40 Кодексу ( 322-08 ), працівникові виплачується вихідна допомога у розмірі не менше середнього місячного заробітку (стаття 44 Кодексу) ( 322-08 ).
Також слід враховувати, що відповідно до статті 240-1 Кодексу ( 322-08 ) у разі, коли працівника звільнено без законної підстави або з порушенням встановленого порядку, але поновлення його на попередній роботі неможливе внаслідок ліквідації підприємства, установи, організації, орган, який розглядає трудовий спір, зобов'язує ліквідаційну комісію або власника (орган, уповноважений управляти майном ліквідованого підприємства, установи, організації, а у відповідних випадках - правонаступника), виплатити працівникові заробітну плату за весь час вимушеного прогулу. Одночасно орган, який розглядає трудовий спір, визнає працівника таким, якого було звільнено за пунктом 1 статті 40 Кодексу ( 322-08 ). На такого працівника поширюються пільги і компенсації, передбачені статтею 49-3 Кодексу ( 322-08 ) для вивільнюваних працівників, а його зайнятість забезпечується відповідно до Закону України "Про зайнятість населення" ( 803-12 ).
Огляд практики розгляду трудових спорів, пов'язаних зі звільненням за пунктом 1 статті 40 Кодексу ( 322-08 ), детально викладено у пункті 19 постанови Пленуму Верховного Суду України від 6 листопада 1992 р. N 9 ( v0009700-92 ) (далі - постанова Пленуму).
Так у цьому пункті зазначається, зокрема, що "розглядаючи трудові спори, пов'язані зі звільненням за пунктом 1 статті 40 КЗпП ( 322-08 ), суди зобов'язані з'ясувати, чи дійсно у відповідача мали місце зміни в організації виробництва і праці, зокрема, ліквідація, реорганізація або перепрофілювання підприємства, установи, організації, скорочення чисельності або штату працівників, чи додержано власником або уповноваженим ним органом норм законодавства, що регулюють вивільнення працівника, які є докази щодо змін в організації виробництва і праці, про те, що працівник відмовився від переведення на іншу роботу або що власник або уповноважений ним орган не мав можливості перевести працівника з його згоди на іншу роботу на тому ж підприємстві, в установі, організації, чи не користувався вивільнюваний працівник переважним правом на залишення на роботі та чи попереджувався він за 2 місяці про наступне вивільнення.
При реорганізації підприємства або при його перепрофілюванні звільнення за пунктом 1 статті 40 КЗпП ( 322-08 ) може мати місце, якщо це супроводжується скороченням чисельності або штату працівників, змінами у їх складі за посадами, спеціальністю, кваліфікацією, професіями. Працівник, який був незаконно звільнений до реорганізації, поновлюється на роботі в тому підприємстві, де збереглося його попереднє місце роботи.
При ліквідації підприємства (установи, організації) правила пункту 1 статті 40 КЗпП ( 322-08 ) можуть застосовуватись і в тих випадках, коли після припинення його діяльності одночасно утворюється нове підприємство. В цих випадках працівник не вправі вимагати поновлення його на роботі на заново утвореному підприємстві, якщо він не був переведений туди в установленому порядку.
Судам слід мати на увазі, що при проведенні звільнення власник або уповноважений ним орган вправі в межах однорідних професій і посад провести перестановку (перегрупування) працівників і перевести більш кваліфікованого працівника, посада якого скорочується, з його згоди на іншу посаду, звільнивши з неї з цих підстав менш кваліфікованого працівника. Якщо це право не використовувалось, суд не повинен обговорювати питання про доцільність такої перестановки (перегрупування).
В усіх випадках звільнення за пунктом 1 статті 40 КЗпП ( 322-08 ) провадиться з наданням гарантій, пільг і компенсацій, передбачених главою III-А КЗпП ( 322-08 ). Чинне законодавство не передбачає виключення із строку попередження працівника про наступне звільнення (не менш ніж за 2 місяці) часу знаходження його у відпустці або тимчасової непрацездатності. При недодержанні строку попередження працівника про звільнення, якщо він не підлягає поновленню на роботі з інших підстав, суд змінює дату його звільнення, зарахувавши строк попередження, протягом якого він працював".

Заступник Міністра юстиції України Л.М.Горбунова

В.о. директора Департаменту соціального,
трудового та гуманітарного законодавства І.В.Солодка

( Тeкcт взято з сайту ВРУ - zakon1.rada.gov.ua )

http://zakon1.rada.gov.ua/cgi-bin/laws/ ... 0017323-11
Аватар користувача
Oleg
Спец
Спец
Повідомлень: 2311
З нами з: 03 квітня 2007 11:55
Репутація: 82
Область: Волинська
Місце роботи: Інше

Re: Для кадровиків - новини законодавства

Повідомлення Oleg »

ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ
Н А К А З
08.07.2011 N 164
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
28 липня 2011 р.
за N 930/19668

Про затвердження Загального порядку проведення іспиту кандидатів на заміщення вакантних посад державних службовців
Аватар користувача
KalininaII
Молодший спец :)
Молодший спец :)
Повідомлень: 39
З нами з: 25 листопада 2009 13:30
Репутація: 0
Область: Сумська
Місце роботи: Територіальний відділ земельних ресурсів(місто, район, область)

Re: Для кадровиків - новини законодавства

Повідомлення KalininaII »

natasha22 писав:Народ, я перечитала про категорії. Там нічого нема про зав.сектором. міськрайонного управління. Його куди до сьомої чи до шостої категорії? UPS
До речі, актуальне питання. Хтось знає на нього відповідь?
Аватар користувача
dzi
Спец
Спец
Повідомлень: 1223
З нами з: 16 жовтня 2008 09:24
Репутація: 7
Область: м.Київ

Re: Для кадровиків - новини законодавства

Повідомлення dzi »

KalininaII писав: До речі, актуальне питання. Хтось знає на нього відповідь?
Краще всього направити офіційний запит до Держкомзему, щоб не було лишніх запитань при перевірці роботи кадрової служби.
Аватар користувача
Volodar
Спец
Спец
Повідомлень: 1795
З нами з: 17 квітня 2008 12:41
Репутація: 52
Область: Житомирська
Місце роботи: Інше

Re: Для кадровиків - новини законодавства

Повідомлення Volodar »

KalininaII писав: До речі, актуальне питання. Хтось знає на нього відповідь?
Шоста
http://zakon1.rada.gov.ua/cgi-bin/laws/ ... 3-2005-%F0
шоста - начальник відділу, завідуючий сектором у складі
апарату районної державної адміністрації, її самостійного
управління, відділу та інших структурних підрозділів,
територіальних підрозділів центрального органу виконавчої влади в
районах
та містах обласного значення, посади спеціалістів
територіальних органів центральних органів виконавчої влади,
посади працівників торговельно-економічних місій у складі
закордонних дипломатичних представництв України.
http://guds.gov.ua/control/uk/publish/article?sho ... t_id=35382&ctime=1231778956336 (п.89)
Аватар користувача
Deputat33
Спец
Спец
Повідомлень: 155
З нами з: 19 березня 2008 23:35
Репутація: 4
Область: Київська
Місце роботи: Інше

Re: Для кадровиків - новини законодавства

Повідомлення Deputat33 »

Зараз листи з Пр... розіслали - надати інформацію про держслужбовців та їх родичів...
Майте на увазі - це в рамках боротьби з корупцією
Але дана інформація в держустановах є конфіденційною, і може надаватись за умови відкритої кримінальної справи , або запиту Суду,
кадровики які на підставі листа розкрили конфіденційну інформацію вже притягуються за перевищення повноважень та...
Аватар користувача
dzi
Спец
Спец
Повідомлень: 1223
З нами з: 16 жовтня 2008 09:24
Репутація: 7
Область: м.Київ

Повідомлення dzi »

НАЦІОНАЛЬНЕ АГЕНТСТВО УКРАЇНИ З ПИТАНЬ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ

НАКАЗ

05.03.2012 № 43

Зареєстровано в Міністерстві юстиції України
28 квітня 2012 р. за № 709/21022

Про затвердження Типового порядку проведення конкурсу на зайняття посад державної служби

http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/z0709-12


НАЦІОНАЛЬНЕ АГЕНТСТВО УКРАЇНИ З ПИТАНЬ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ

НАКАЗ

05.03.2012 № 44

Зареєстровано в Міністерстві юстиції України
27 квітня 2012 р. за № 651/20964

Про затвердження Порядку ведення, обліку та зберігання особових справ державних службовців

http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/z0651-12

Додано через23 годину 12 хвилин 35 секунд:
НАЦІОНАЛЬНЕ АГЕНТСТВО УКРАЇНИ З ПИТАНЬ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ

НАКАЗ

06.04.2012 № 65

Зареєстровано в Міністерстві юстиції України
4 травня 2012 р. за № 713/21026

Про затвердження Порядку підвищення рівня професійної компетентності державних службовців

http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/z0713-12


НАЦІОНАЛЬНЕ АГЕНТСТВО УКРАЇНИ З ПИТАНЬ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ

НАКАЗ

05.03.2012 № 46

Зареєстровано в Міністерстві юстиції України
28 квітня 2012 р. за № 710/21023

Про затвердження Типового порядку оцінювання результатів службової діяльності державних службовців

http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/z0710-12
Аватар користувача
dzi
Спец
Спец
Повідомлень: 1223
З нами з: 16 жовтня 2008 09:24
Репутація: 7
Область: м.Київ

Повідомлення dzi »

КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
ПОСТАНОВА
від 20 червня 2012 р. № 559
Київ

Про затвердження Порядку обчислення стажу державної служби

http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/559-2012-п

КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
ПОСТАНОВА
від 20 червня 2012 р. № 551
Київ

Про затвердження Порядку надання державним службовцям
додаткових оплачуваних відпусток


http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/551-2012-п

Додано через 14 днів 1 годину 30 хвилин 41 секунду:
КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
ПОСТАНОВА
від 4 липня 2012 р. № 605
Київ

Про затвердження Порядку відшкодування непередбачуваних витрат державного службовця
у зв’язку з його відкликанням із щорічної основної або додаткової оплачуваних відпусток


Відповідно до частини третьої статті 51 Закону України “Про державну службу” Кабінет Міністрів України постановляє:

1. Затвердити Порядок відшкодування непередбачуваних витрат державного службовця у зв’язку з його відкликанням із щорічної основної або додаткової оплачуваних відпусток, що додається.

2. Ця постанова набирає чинності одночасно з набранням чинності Законом України від 17 листопада 2011 р. № 4050-VI “Про державну службу”.

Прем’єр-міністр України М. АЗАРОВ

Інд.26
Spoiler
ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 4 липня 2012 р. № 605

ПОРЯДОК
відшкодування непередбачуваних витрат державного службовця
у зв’язку з його відкликанням із щорічної основної
або додаткової оплачуваних відпусток


1. Цей Порядок визначає механізм відшкодування непередбачуваних витрат державного службовця у зв’язку з його відкликанням із щорічної основної або додаткової оплачуваних відпусток (далі — непередбачувані витрати).

2. Державні службовці для виконання невідкладних і непередбачуваних завдань можуть бути відкликані із щорічної основної або додаткової оплачуваних відпусток за рішенням суб’єкта призначення.

3. Частина невикористаної щорічної основної або додаткової оплачуваних відпусток надається державному службовцю у будь-який час відповідного року чи приєднується до такої відпустки в наступному році з відповідним відшкодуванням непередбачуваних витрат.

4. Відшкодування непередбачуваних витрат здійснюється у межах видатків, передбачених на утримання відповідної бюджетної установи.

5. Відшкодування непередбачуваних витрат можливе у разі перебування державного службовця в санаторно-курортних закладах, на будь-якому іншому відпочинку чи під час відвідання інших місць як у межах України, так і за кордоном, у зв’язку з чим державний службовець змушений здійснити непередбачувані витрати, пов’язані з поверненням на роботу.

6. Державному службовцю відшкодовуються:

1) у разі відкликання його до виїзду на відпочинок, лікування:

втрати, пов’язані з поверненням квитків;

втрати, пов’язані з розірванням цивільно-правових договорів щодо організації відпочинку, лікування;

втрати, пов’язані з відмовою від бронювання квитків, місць проживання та інших послуг;

документально оформлені витрати, пов’язані з правилами в’їзду та перебування в місці відпочинку (оформлення візи, страхування, дозволи, збори тощо);

2) у разі відкликання державного службовця, який вже перебуває на відпочинку, лікуванні:

втрати, пов’язані із заміною (поверненням) квитка чи придбанням нового (у разі неможливості повернути попередній квиток) до місця проживання;

витрати за оплачені невикористані дні відпочинку, лікування у разі неповернення відповідних коштів надавачем послуг (втрати під час часткового повернення коштів), у тому числі за цивільно-правовими договорами.

7. Непередбачувані витрати відшкодовуються у місячний строк суб’єктом призначення на підставі наказу про відкликання державного службовця відповідно до його письмової заяви за наявності документів в оригіналі, що засвідчують вартість таких витрат, зокрема транспортних квитків або транспортних рахунків (багажних квитанцій), цивільно-правових договорів та рахунків (квитанцій) на їх оплату, електронних квитків за наявності посадкового талона та документа про сплату рахунків, отриманих із готелів (мотелів) або від інших осіб, що надають послуги з розміщення та проживання державного службовця, зокрема за бронювання місць у місцях проживання, страхових полісів.
Додано через 3 дня 22 годину 47 хвилин 44 секунди:
КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
ПОСТАНОВА
від 4 липня 2012 р. № 605
Київ

Про затвердження Порядку відшкодування непередбачуваних витрат державного службовця у зв’язку
з його відкликанням із щорічної основної або додаткової оплачуваних відпусток


http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/605-2012-п
Spoiler
Про затвердження Порядку відшкодування непередбачуваних витрат державного службовця у зв’язку з його відкликанням із щорічної основної або додаткової оплачуваних відпусток

Відповідно до частини третьої статті 51 Закону України “Про державну службу” Кабінет Міністрів України постановляє:

1. Затвердити Порядок відшкодування непередбачуваних витрат державного службовця у зв’язку з його відкликанням із щорічної основної або додаткової оплачуваних відпусток, що додається.

2. Ця постанова набирає чинності одночасно з набранням чинності Законом України від 17 листопада 2011 р. № 4050-VI “Про державну службу”.

Прем'єр-міністр України
М.АЗАРОВ

Інд. 26

ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 4 липня 2012 р. № 605


ПОРЯДОК
відшкодування непередбачуваних витрат державного службовця у зв’язку з його відкликанням із щорічної основної або додаткової оплачуваних відпусток


1. Цей Порядок визначає механізм відшкодування непередбачуваних витрат державного службовця у зв’язку з його відкликанням із щорічної основної або додаткової оплачуваних відпусток (далі - непередбачувані витрати).

2. Державні службовці для виконання невідкладних і непередбачуваних завдань можуть бути відкликані із щорічної основної або додаткової оплачуваних відпусток за рішенням суб’єкта призначення.

3. Частина невикористаної щорічної основної або додаткової оплачуваних відпусток надається державному службовцю у будь-який час відповідного року чи приєднується до такої відпустки в наступному році з відповідним відшкодуванням непередбачуваних витрат.

4. Відшкодування непередбачуваних витрат здійснюється у межах видатків, передбачених на утримання відповідної бюджетної установи.

5. Відшкодування непередбачуваних витрат можливе у разі перебування державного службовця в санаторно-курортних закладах, на будь-якому іншому відпочинку чи під час відвідання інших місць як у межах України, так і за кордоном, у зв’язку з чим державний службовець змушений здійснити непередбачувані витрати, пов’язані з поверненням на роботу.

6. Державному службовцю відшкодовуються:

1) у разі відкликання його до виїзду на відпочинок, лікування:

втрати, пов’язані з поверненням квитків;

втрати, пов’язані з розірванням цивільно-правових договорів щодо організації відпочинку, лікування;

втрати, пов’язані з відмовою від бронювання квитків, місць проживання та інших послуг;

документально оформлені витрати, пов’язані з правилами в’їзду та перебування в місці відпочинку (оформлення візи, страхування, дозволи, збори тощо);

2) у разі відкликання державного службовця, який вже перебуває на відпочинку, лікуванні:

втрати, пов’язані із заміною (поверненням) квитка чи придбанням нового (у разі неможливості повернути попередній квиток) до місця проживання;

витрати за оплачені невикористані дні відпочинку, лікування у разі неповернення відповідних коштів надавачем послуг (втрати під час часткового повернення коштів), у тому числі за цивільно-правовими договорами.

7. Непередбачувані витрати відшкодовуються у місячний строк суб’єктом призначення на підставі наказу про відкликання державного службовця відповідно до його письмової заяви за наявності документів в оригіналі, що засвідчують вартість таких витрат, зокрема транспортних квитків або транспортних рахунків (багажних квитанцій), цивільно-правових договорів та рахунків (квитанцій) на їх оплату, електронних квитків за наявності посадкового талона та документа про сплату рахунків, отриманих із готелів (мотелів) або від інших осіб, що надають послуги з розміщення та проживання державного службовця, зокрема за бронювання місць у місцях проживання, страхових полісів.
Аватар користувача
Ангелина
Спец
Спец
Повідомлень: 376
З нами з: 25 жовтня 2010 15:44
Репутація: 4
Область: Кіровоградська
Місце роботи: Територіальний відділ земельних ресурсів(місто, район, область)

Повідомлення Ангелина »

Колеги , підкажіть я начальник відділу Держземагентства хочу піти в відпустку але по структурі відділу в мене не має заступника, тобто і не було розподілу обов'язків між заступником і начальником.... А мені пояснюють, що в зв'язку з новим Указом гаранта , я тепер не маю права йти у відпустку, бо не має вже такого поняття, як виконуючий обов'язки.. Я щось нічого не розумію.... Є якись вихід? Може в когось була подібна ситуація????
Аватар користувача
yurats
Вже не початківець
Вже не початківець
Повідомлень: 26
З нами з: 08 травня 2009 09:40
Репутація: 0
Область: Вінницька
Місце роботи: Приватні проектні організації

Повідомлення yurats »

Ангелина писав:бо не має вже такого поняття, як виконуючий обов'язки
Вам можно идти в отпуск , В.о. нельзя назначать на вакатную должность в связи с новим указом, если это должность не вакантная то назначать можно. Krutelyk Скажите пускай внимательно читают УКАЗИ
Аватар користувача
Ангелина
Спец
Спец
Повідомлень: 376
З нами з: 25 жовтня 2010 15:44
Репутація: 4
Область: Кіровоградська
Місце роботи: Територіальний відділ земельних ресурсів(місто, район, область)

Повідомлення Ангелина »

yurats, Шановний, а можете номер і число Указа підказати????
Аватар користувача
yurats
Вже не початківець
Вже не початківець
Повідомлень: 26
З нами з: 08 травня 2009 09:40
Репутація: 0
Область: Вінницька
Місце роботи: Приватні проектні організації

Повідомлення yurats »

УКАЗ ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ № 307/2013
Про заходи щодо забезпечення здійснення місцевими державними адміністраціями виконавчої влади на відповідній території

[upd=1374778868][/upd]
призначень виконуючих обов'язки, тимчасово виконуючих обов'язки, покладення виконання обов'язків, тимчасового виконання обов'язків керівників територіальних органів центральних органів виконавчої влади, керівників структурних підрозділів територіальних органів центральних органів виконавчої влади, що забезпечують реалізацію повноважень інших центральних органів виконавчої влади, у разі якщо такі посади є вакантними;
Аватар користувача
Ангелина
Спец
Спец
Повідомлень: 376
З нами з: 25 жовтня 2010 15:44
Репутація: 4
Область: Кіровоградська
Місце роботи: Територіальний відділ земельних ресурсів(місто, район, область)

Повідомлення Ангелина »

yurats, А як те що в мене не має заступника? На завідувача сектора можна? facepalm
Аватар користувача
yurats
Вже не початківець
Вже не початківець
Повідомлень: 26
З нами з: 08 травня 2009 09:40
Репутація: 0
Область: Вінницька
Місце роботи: Приватні проектні організації

Повідомлення yurats »

Да можно,наказом головного управлиння!!!
Аватар користувача
dzi
Спец
Спец
Повідомлень: 1223
З нами з: 16 жовтня 2008 09:24
Репутація: 7
Область: м.Київ

Повідомлення dzi »

Нові форми довідок про заробітну плату
для державних службовців для нарахування (перерахунку) пенсії

ПРАВЛІННЯ ПЕНСІЙНОГО ФОНДУ УКРАЇНИ
ПОСТАНОВА

04.09.2013 № 15-1

Зареєстровано в Міністерстві юстиції України
26 вересня 2013 р. за № 1661/24193

Про виконання рішень Окружного адміністративного суду міста Києва по справах № 2а-8893/12/2670, № 2а-4753/09/2670

http://zakon4.rada.gov.ua/rada/show/z1661-13
Аватар користувача
dzi
Спец
Спец
Повідомлень: 1223
З нами з: 16 жовтня 2008 09:24
Репутація: 7
Область: м.Київ

Повідомлення dzi »

МІНІСТЕРСТВО СОЦІАЛЬНОЇ ПОЛІТИКИ УКРАЇНИ
Департамент заробітної плати та умов праці

ЛИСТ

04.09.2013 № 963/13/84-13

Щодо надання матеріальної допомоги для вирішення соціально-побутових питань держслужбовцю

http://zakon2.rada.gov.ua/rada/show/v963_739-13
Spoiler
МІНІСТЕРСТВО СОЦІАЛЬНОЇ ПОЛІТИКИ УКРАЇНИ
Департамент заробітної плати та умов праці


ЛИСТ
04.09.2013 № 963/13/84-13

Щодо надання матеріальної допомоги для вирішення соціально-побутових питань держслужбовцю

Департамент заробітної плати та умов праці розглянув лист щодо надання матеріальної допомоги для вирішення соціально-побутових питань державному службовцю та працівнику бюджетної сфери і в межах компетенції повідомляє.

1. Чинними умовами оплати праці державних службовців, визначеними постановою Кабінету Міністрів України від 09.03.2006 р. № 268 "Про упорядкування структури та умов оплати праці працівників апарату органів виконавчої влади, органів прокуратури, судів та інших органів" (зі змінами), передбачено, що працівникам протягом року можуть надаватися дві допомоги: допомога на оздоровлення при наданні щорічної відпустки та матеріальна допомога для вирішення соціально-побутових питань. Розмір кожної з них не повинен перевищувати середньомісячної заробітної плати працівника.

У випадку переведення, на нашу думку, державному службовцю після отримання відповідно до норм вищевказаної постанови та Закону України "Про державну службу" допомога для вирішення соціально-побутових питань вдруге в поточному році не виплачується.

2. Чинним законодавством не передбачено повернення коштів, виплачених як матеріальна допомога, у тому числі на оздоровлення, згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 30.08.2002 р. № 1298 "Про оплату праці працівників на основі Єдиної тарифної сітки розрядів і коефіцієнтів з оплати праці працівників установ, закладів та організацій окремих галузей бюджетної сфери" працівникові, який звільнився, не відпрацювавши повний рік.

Заступник директора Департаменту -
начальник відділу А. Литвин
Аватар користувача
dzi
Спец
Спец
Повідомлень: 1223
З нами з: 16 жовтня 2008 09:24
Репутація: 7
Область: м.Київ

Повідомлення dzi »

КОМІТЕТ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ З ПИТАНЬ БОРОТЬБИ З ОРГАНІЗОВАНОЮ ЗЛОЧИННІСТЮ І КОРУПЦІЄЮ

РІШЕННЯ

14.01.2014
Протокол № 23

Про роз'яснення порядку подання декларації про майно, доходи, витрати і зобов'язання фінансового характеру
Spoiler
Керуючись положеннями частини третьої статті 21 Закону України "Про комітети Верховної Ради України", Комітет з питань боротьби з організованою злочинністю і корупцією ВИРІШИВ:

Надати роз'яснення щодо визначеного в абзаці другому частини першої статті 12 Закону України "Про засади запобігання і протидії корупції" порядку подання особами, уповноваженими на виконання функцій держави або місцевого самоврядування (особи, зазначені у пункті 1 та підпункті "а" пункту 2 частини першої статті 4 названого Закону), - суб'єктами декларування декларації про майно, доходи, витрати і зобов'язання фінансового характеру (далі - декларація).

Суб'єкти декларування щорічно подають декларацію за місцем роботи (служби).

Суб'єкти декларування, які у січні - березні наступного за звітним року не подали декларацію через перебування у відпустці у зв'язку з вагітністю та пологами або для догляду за дитиною, через тимчасову непрацездатність, перебування за межами України, під вартою, подають декларацію до 31 грудня цього року.

Суб'єкти декларування, які звільняються з роботи (служби) у:

січні - березні - подають декларацію за звітний рік та декларацію за поточний рік;

квітні - грудні - подають декларацію за поточний рік.

Суб'єкти декларування (за винятком осіб, зазначених у підпункті "а" пункту 2 частини першої статті 4 зазначеного Закону), які припинили діяльність, пов'язану з виконанням функцій держави або місцевого самоврядування, через рік після її припинення подають декларацію за рік, що минув, за місцем попередньої роботи (служби).

Голова Комітету В. Чумак

Секретар Комітету Я. Табачнік
Аватар користувача
dzi
Спец
Спец
Повідомлень: 1223
З нами з: 16 жовтня 2008 09:24
Репутація: 7
Область: м.Київ

Re: Для кадровиків - новини законодавства

Повідомлення dzi »

НАЦІОНАЛЬНЕ АГЕНТСТВО УКРАЇНИ З ПИТАНЬ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ
НАКАЗ
24.04.2015 № 87

Зареєстровано в Міністерстві юстиції України
14 травня 2015 р. за № 530/26975

Про внесення змін до Загального порядку проведення іспиту кандидатів на заміщення вакантних посад державних службовців


Відповідно до Закону України «Про запобігання корупції», постанов Кабінету Міністрів України від 01 жовтня 2014 року № 500 «Про затвердження Положення про Національне агентство України з питань державної служби» та від 15 лютого 2002 року № 169 «Про затвердження Порядку проведення конкурсу на заміщення вакантних посад державних службовців» НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Зміни до Загального порядку проведення іспиту кандидатів на заміщення вакантних посад державних службовців, затвердженого наказом Головного управління державної служби України від 08 липня 2011 року № 164, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 28 липня 2011 року за № 930/19668 (зі змінами), що додаються.

2. Департаменту нормативно-правової роботи та юридичного забезпечення Національного агентства України з питань державної служби в установленому порядку забезпечити подання цього наказу на державну реєстрацію до Міністерства юстиції України.

3. Цей наказ набирає чинності з дня його офіційного опублікування.

Голова К.О. Ващенко

http://zakon4.rada.gov.ua/laws/show/z0530-15
► Показати
Аватар користувача
dzi
Спец
Спец
Повідомлень: 1223
З нами з: 16 жовтня 2008 09:24
Репутація: 7
Область: м.Київ

Для кадровиків - новини законодавства

Повідомлення dzi »

Федерація професійних спілок України

МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ
щодо порядку вирішення колективних трудових спорів (конфліктів) з метою захисту прав працівників


http://zakon1.rada.gov.ua/rada/show/n0002580-15
У вас недостатньо прав для перегляду приєднаних до цього повідомлення файлів.
Відповісти