Сторінка 1 з 9

Законотворчість Держгеокадастру

Додано: 09 лютого 2009 20:20
dexter3000
Проект Закону України "Про внесення змін до Закону України "Про державну експертизу землевпорядної документації" - http://www.dkzr.gov.ua/terra/control/uk ... t_id=38306 - вернись, Экспертиза...

Проект Закону України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо спрощення процедур одержання земельних ділянок" - http://www.dkzr.gov.ua/terra/control/uk ... t_id=38306 - простота не грех...

и [звучит барабанная дробь] - Проект постанови Кабінету Міністрів України "Про визначення складу та змісту вимог щодо відведення земельної ділянки, які надаються уповноваженими органами" (на сайте слегка замаскированный) - http://www.dkzr.gov.ua/terra/control/uk ... t_id=38306 - о самом главном...

З.Ы. В отношении последнего - вдумчиво читаем и, пока можно, пишем замечания... Krutelyk

Re: Держкомземовское законотворчество...

Додано: 09 лютого 2009 22:34
Zem
Мабудь колеги ці проекти готували різні люди. Одні спрощують процедуру, інші ускладнюють. Навіщо поновляти ці нікому не понятні рухи по обласних управліннях в пошуках проектів(своих) відведення які були здані на експертизу пів року тому, але ще не заєрестрованих!!!! Одним словом "ВСЕ ХОТЯТ БАБЛА Obid " Ushas

Re: Держкомземовское законотворчество...

Додано: 10 лютого 2009 01:15
zemkov
Перші два проекти - типу "Всё новое - это хорошо забытое старое!"
Для чого було городити город півроку назад?

Цікаво, а як би так часто і радикально змінювати правила дорожнього руху, кількість ДТП зменшиться?

Re: Держкомземовское законотворчество...

Додано: 10 лютого 2009 10:22
Землянин
Надіслав їм таке:

Зауваження до проекту постанови Кабінету Міністрів України "Про визначення складу та змісту вимог щодо відведення земельної ділянки, які надаються уповноваженими органами", оприлюдненого на сайті 5 лютого 2009 року
1.Неприпустимим є повноваження вказаних в проекті органів висувати «інші вимоги». Це шлях до корупції. Згадайте, будь ласка, положення ст.19 Конституції. Ці органи повинні висувати тільки ті вимоги, що сформульовані чинними законами.
2. Неприпустимим є дублювання функцій різних органів що формулювання однорідних вимог.
Так, наприклад, питання щодо охоронних зон навколо об’єктів транспорту;охоронних зон навколо об’єктів зв’язку;охоронних зон навколо об’єктів енергетики;охоронних зон навколо об’єктів гідрометеорологічної діяльності;охоронних зон навколо геодезичних пунктів;охоронних зон навколо інженерних комунікацій вирішують одночасно територіальні органи виконавчої влади з питань земельних ресурсів та органи містобудування і архітектури.
Питання щодо зелених зон вирішують одночасно територіальні органи виконавчої влади з питань земельних ресурсів, органи містобудування і архітектури, природоохоронні органи.
Питання щодо водоохоронних зон, прибережних захисних смуг, берегових смуг вирішують одночасно територіальні органи виконавчої влади з питань земельних ресурсів та територіальні органи виконавчої влади з питань водного господарства тощо.
Таке дублювання приводить до:
а). зайвого витрачання бюджетних коштів, оскільки одну і ту ж роботу роблять паралельно декілька державних органів.
б). немає жодних гарантій того, що вимоги, сформульовані різними органами не будуть суперечити одна одній, і в результаті вирішення питання не буде гальмуватись або унеможливлюватись. Такий механізм може бути використаний навмисно з корупційною метою.
Тому повинне бути чітке розмежування функцій і повноважень, при якому лише один орган буде формулювати конкретний вид вимоги, контролювати це питання і нести відповідальність за порушення в цій сфері.

Re: Про внесення змін до ЗУ Про державну експертизу

Додано: 10 лютого 2009 21:17
dexter3000
Проект акта не потребує консультацій з громадськістю.
Любимый Держкомзьом явно недооценивает роль общественности. posunuv_v...

Re: Про внесення змін до ЗУ Про державну експертизу

Додано: 10 лютого 2009 23:29
AeroMaster
А что еще люди есть в Украине, а то мы думали что это все дойные коровы, мешки с деньгами на крайний случай. Всю власть НАЗАД!? Все им мало, а люди уже давно вилы наточили, огородики отбивать...

Re: Держкомземовское законотворчество...

Додано: 10 лютого 2009 23:46
AeroMaster
Я думаю нужно сделать единое окно, или какой-то единый центр по оформлению земли. Бабушкам, которые дачи и дома севои оформляют, порой так тяжело мотать по всему городу, у нас все друг от друга довольно далеко находится, так было бы проще. Сдал, забрал, один вход, один выход. И людям проще, и нам легче, а то за день так побегать можно. Splyu

Додано через 7 хвилин 23 секунди:
А когда все это в Раду попадет?

Re: Держкомземовское законотворчество...

Додано: 11 лютого 2009 09:27
Егор
не понял в чем смысл этого..... предупредить за видповидальность...

Re: Держкомземовское законотворчество...

Додано: 16 квітня 2009 19:06
зЄмлемЭр
Проект стандарту "Землеустрій. Правила розроблення технічної документації щодо оновлення планово-картографічних матеріалів при проведенні землеустрою" http://dkzr.gov.ua/terra/control/uk/pub ... t_id=38306
Проект стандарту "Оцінка земель. Правила розробки технічної документації з нормативної грошової оцінки земель населених пунктів". http://dkzr.gov.ua/terra/control/uk/pub ... t_id=38306

Re: Держкомземовское законотворчество...

Додано: 17 червня 2010 21:28
зЄмлемЭр
Держкомпідприємництвом Погоджено рішенням від 16.06.2010 р. № 495 проект наказу Державного комітету України із земельних ресурсів "Про затвердження Порядку контролю за додержанням Ліцензійних умов провадження господарської діяльності щодо проведення робіт із землеустрою, землеоціночних робіт"
http://www.dkrp.gov.ua/control/uk/publi ... _id=147868

Направлено:
- посилення ефективності держаного контролю зі виконанням робіт із землеустрою, земле оціночних робіт;
- удосконалення господарської діяльності у сфері землеустрою та оцінки земель;
- дотримання кваліфікаційних вимог, встановлених нормативно-правовими актами та нормативно-технічними документами галузі і які є обов”язковими для всіх суб”єктів господарювання.
Очікувані наслідки дії запропонованого регуляторного акта не передбачають нанесення шкоди суб”єктам господарювання. opleski

Додано через 4 дня 12 годин 53 хвилини 27 секунд:
НАКАЗ Мінюсту від 17.06.2010 1354/5 http://minjust.gov.ua/0/30562
"1.Повернути без державної реєстрації для доопрацювання наказ Державного комітету України із земельних ресурсів від 25.05.2010 № 393 «Про внесення змін до наказу Держкомзему від 17.06.2008 № 123 «Про затвердження положень про територіальні органи земельних ресурсів», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 10.07.2008 за № 623/15314». ..."

Re: Держкомземовское законотворчество...

Додано: 22 червня 2010 11:53
PeterS
зЄмлемЭр писав:Держкомпідприємництвом Погоджено рішенням від 16.06.2010 р. № 495 проект наказу Державного комітету України із земельних ресурсів "Про затвердження Порядку контролю за додержанням Ліцензійних умов провадження господарської діяльності щодо проведення робіт із землеустрою, землеоціночних робіт"
http://www.dkrp.gov.ua/control/uk/publi ... _id=147868

Направлено:
- посилення ефективності держаного контролю зі виконанням робіт із землеустрою, земле оціночних робіт;
- удосконалення господарської діяльності у сфері землеустрою та оцінки земель;
- дотримання кваліфікаційних вимог, встановлених нормативно-правовими актами та нормативно-технічними документами галузі і які є обов”язковими для всіх суб”єктів господарювання.
Очікувані наслідки дії запропонованого регуляторного акта не передбачають нанесення шкоди суб”єктам господарювання. opleski

Додано через 4 дня 12 годин 53 хвилини 27 секунд:
НАКАЗ Мінюсту від 17.06.2010 1354/5 http://minjust.gov.ua/0/30562
"1.Повернути без державної реєстрації для доопрацювання наказ Державного комітету України із земельних ресурсів від 25.05.2010 № 393 «Про внесення змін до наказу Держкомзему від 17.06.2008 № 123 «Про затвердження положень про територіальні органи земельних ресурсів», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 10.07.2008 за № 623/15314». ..."
А де можно ознайомитись із наказом Держкомзему №393 від 25.05.10?

Re: Держкомземовское законотворчество...

Додано: 09 вересня 2010 21:27
зЄмлемЭр
Проект наказу Держкомзему "Про затвердження змін до Ліцензійних умов провадження господарської діяльності щодо проведення робіт із землеустрою, землеоціночних робіт"
8 вересня 2010 http://dkzr.gov.ua/terra/control/uk/pub ... t_id=38306

Re: Держкомземовское законотворчество...

Додано: 10 вересня 2010 09:05
Panchuk
Брєд повний, замість скорочення видів робіт, зробили звичайне групування. Замість наявності у штаті "спеціалістів"-злучення до роботи. А ВИМОГИ ПРО ПРИЛАДИ ЗАЛИШИЛИ. Мишина возня, більш нічого bayan

Re: Держкомземовское законотворчество...

Додано: 02 листопада 2010 14:39
Yoshemitsu
А а як вам
Проект постанови Кабінету Міністрів України "Про внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України"
Spoiler
Нам зараз якраз розсилають цю муть у райони і просять поділитися враженнями.

Re: Держкомземовское законотворчество...

Додано: 02 листопада 2010 17:17
Volodar
Yoshemitsu писав:А а як вам
Проект постанови Кабінету Міністрів України "Про внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України"
Spoiler
Нам зараз якраз розсилають цю муть у райони і просять поділитися враженнями.
Визнати такою, що втратила чинність, постанову Кабінету Міністрів України від 25 грудня 1998 р. № 2073 «Про затвердження Порядку державної реєстрації договорів оренди землі»
Постанова вже давно мертва.

Re: Держкомземовское законотворчество...

Додано: 02 листопада 2010 17:22
Сергуня1
Поясність чому мертва, у нас діє, та щей колупають мозги.
На сайті ВРУ - чинна bayan
http://zakon.rada.gov.ua/cgi-bin/laws/m ... 073-98-%EF

Re: Держкомземовское законотворчество...

Додано: 02 листопада 2010 17:50
Volodar
ст. 15 ЗКУ - до повноважень ДКЗ віднесено повноваження державної реєстрації земельних ділянок. Це починаю з 1 січня 2002 року, тобто після зазначеної постани.
До цього наказ Держкомзему № 174 - чітко визначає, хто має здійснювати державну реєстрацію договорів оренди.
З досвіду: в районі, ні одна сільська, селищна рада реєстрацією не займається.
Земляче, а хто ж "мозги колупає"? Крім міського голови, звичайно. І яка юридична сила Вашої реєстрації?
Знайшов в інтернеті, не дуже переконливо, але десь-так:
Spoiler
ДЕРЖАВНИЙ КОМIТЕТ УКРАЇНИ ПО ЗЕМЕЛЬНИХ РЕСУРСАХ
ДЕРЖАВНА IНСПЕКЦIЯ З КОНТРОЛЮ ЗА ВИКОРИСТАННЯМ
I ОХОРОНОЮ ЗЕМЕЛЬ

Л И С Т

18.04.2007 N 6-8-783/342

Начальнику Управління
з контролю за використанням
та охороною земель
у Полтавській області
О.В.Авраменку


Щодо надання роз'яснення

У Держземінспекції розглянуто звернення Полтавської
облдержземінспекції від 20.03.2007 N 01-02-01/463 щодо надання
роз'яснення стосовно порядку державної реєстрації договорів оренди
землі. За результатами розгляду повідомляємо наступне.

Відповідно до статті 20 Закону України "Про оренду землі"
( 161-14 ) укладений договір оренди землі підлягає державній
реєстрації.

Згідно з пунктом 4 Тимчасового порядку ведення державного
реєстру земель, затвердженого наказом Держкомзему України від
02.07.2003 N 174 ( z0641-03 ) (далі - Тимчасовий порядок),
державна реєстрація державного акта на право власності на земельну
ділянку, державного акта на право постійного користування
земельною ділянкою, договору оренди землі здійснюється шляхом
внесення записів реєстрації до книги реєстрації.

Державну реєстрацію державного акта на право власності на
земельну ділянку, державного акта на право постійного користування
земельною ділянкою, договору оренди землі у книзі реєстрації
здійснює оператор (реєстратор) - структурні підрозділи державного
підприємства "Центр державного земельного кадастру при Державному
комітеті України по земельних ресурсах" (далі - Центр ДЗК), у
межах повноважень якого є земельна ділянка.

Однак, Порядком державної реєстрації договорів оренди землі,
затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 25.12.98
N 2073 ( 2073-98-п ), встановлено, що державна реєстрація
договорів оренди землі проводиться виконавчим комітетом сільської,
селищної та міської ради, Київською та Севастопольською міськими
державними адміністраціями за місцем розташування земельної
ділянки.

Тобто, на даний час, виникло питання, яким
нормативно-правовим актом керуватися під час реєстрації договорів
оренди землі.

На думку Держземінспекції, необхідно застосовувати Тимчасовий
порядок, оскільки спеціальним органом щодо ведення державного
реєстру земель по відношенню до органів місцевого самоврядування є
Центр ДЗК (його структурні підрозділи) у складі Держкомзему
України.

Крім того, постановою Кабінету Міністрів України від
17.07.2003 N 1088 ( 1088-2003-п) повноваження щодо ведення
державного реєстру земель покладені на Центр ДЗК.

Зазначений нормативно-правовий акт ( 1088-2003-п ) прийнято
пізніше, ніж Порядок державної реєстрації договорів оренди землі
(постанова Кабінету Міністрів України від 25.12.98 N 2073
( 2073-98-п )), отже застосовується нормативно-правовий акт,
прийнятий пізніше (конкуренція загальної та спеціальної норм, де
перевагу має спеціальна норма).

Re: Держкомземовское законотворчество...

Додано: 02 листопада 2010 18:20
Сергуня1
Volodar писав:ст. 15 ЗКУ - до повноважень ДКЗ віднесено повноваження державної реєстрації земельних ділянок. Це починаю з 1 січня 2002 року, тобто після зазначеної постани.
До цього наказ Держкомзему № 174 - чітко визначає, хто має здійснювати державну реєстрацію договорів оренди.
З досвіду: в районі, ні одна сільська, селищна рада реєстрацією не займається.
Земляче, а хто ж "мозги колупає"? Крім міського голови, звичайно. І яка юридична сила Вашої реєстрації?
Знайшов в інтернеті, не дуже переконливо, але десь-так:
Spoiler
ДЕРЖАВНИЙ КОМIТЕТ УКРАЇНИ ПО ЗЕМЕЛЬНИХ РЕСУРСАХ
ДЕРЖАВНА IНСПЕКЦIЯ З КОНТРОЛЮ ЗА ВИКОРИСТАННЯМ
I ОХОРОНОЮ ЗЕМЕЛЬ

Л И С Т

18.04.2007 N 6-8-783/342

Начальнику Управління
з контролю за використанням
та охороною земель
у Полтавській області
О.В.Авраменку


Щодо надання роз'яснення

У Держземінспекції розглянуто звернення Полтавської
облдержземінспекції від 20.03.2007 N 01-02-01/463 щодо надання
роз'яснення стосовно порядку державної реєстрації договорів оренди
землі. За результатами розгляду повідомляємо наступне.

Відповідно до статті 20 Закону України "Про оренду землі"
( 161-14 ) укладений договір оренди землі підлягає державній
реєстрації.

Згідно з пунктом 4 Тимчасового порядку ведення державного
реєстру земель, затвердженого наказом Держкомзему України від
02.07.2003 N 174 ( z0641-03 ) (далі - Тимчасовий порядок),
державна реєстрація державного акта на право власності на земельну
ділянку, державного акта на право постійного користування
земельною ділянкою, договору оренди землі здійснюється шляхом
внесення записів реєстрації до книги реєстрації.

Державну реєстрацію державного акта на право власності на
земельну ділянку, державного акта на право постійного користування
земельною ділянкою, договору оренди землі у книзі реєстрації
здійснює оператор (реєстратор) - структурні підрозділи державного
підприємства "Центр державного земельного кадастру при Державному
комітеті України по земельних ресурсах" (далі - Центр ДЗК), у
межах повноважень якого є земельна ділянка.

Однак, Порядком державної реєстрації договорів оренди землі,
затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 25.12.98
N 2073 ( 2073-98-п ), встановлено, що державна реєстрація
договорів оренди землі проводиться виконавчим комітетом сільської,
селищної та міської ради, Київською та Севастопольською міськими
державними адміністраціями за місцем розташування земельної
ділянки.

Тобто, на даний час, виникло питання, яким
нормативно-правовим актом керуватися під час реєстрації договорів
оренди землі.

На думку Держземінспекції, необхідно застосовувати Тимчасовий
порядок, оскільки спеціальним органом щодо ведення державного
реєстру земель по відношенню до органів місцевого самоврядування є
Центр ДЗК (його структурні підрозділи) у складі Держкомзему
України.

Крім того, постановою Кабінету Міністрів України від
17.07.2003 N 1088 ( 1088-2003-п) повноваження щодо ведення
державного реєстру земель покладені на Центр ДЗК.

Зазначений нормативно-правовий акт ( 1088-2003-п ) прийнято
пізніше, ніж Порядок державної реєстрації договорів оренди землі
(постанова Кабінету Міністрів України від 25.12.98 N 2073
( 2073-98-п )), отже застосовується нормативно-правовий акт,
прийнятий пізніше (конкуренція загальної та спеціальної норм, де
перевагу має спеціальна норма).
Значить долбає мозги і Держкомзем і ДЗК, а нам, яке міській раді по фіг.
Але вони без висновку Держкомзему щодо можливості реєстрації договору оренди

Re: Держкомземовское законотворчество...

Додано: 02 листопада 2010 19:41
Сергiй64
Yoshemitsu писав:А а як вам
Проект постанови Кабінету Міністрів України "Про внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України"
"Здійснення державної реєстрації земельної ділянки " просвітіть, хто знає, що це таке.

Re: Держкомземовское законотворчество...

Додано: 03 листопада 2010 08:55
Volodar
Сергуня1 писав:Значить долбає мозги і Держкомзем і ДЗК, а нам, яке міській раді по фіг.
Чи правильно я зрозумів: державну реєстрацію договорів оренди здійснює міська рада, а державних актів - ДЗК ?? Я прозріваю! :shock:
Ау форумчани, де ще така ситуація??

Re: Держкомземовское законотворчество...

Додано: 03 листопада 2010 09:40
anya
....Лише налагодили процедуру реєстрації правовстановлюючих документів регіональним органом ДЗК.....
...тут знову....Перший раз...в перший клас...... morgny

Додано через 3 хвилини 22 секунди:
Мені особливо сподобалось долучення цифрового зображення документів, які стали підставою для внесення відомостей до Поземельної книги, державного акта на право власності на земельну ділянку та державного акта на право постійного користування земельною ділянкою........до повного щастя... Zaryt

Re: Держкомземовское законотворчество...

Додано: 03 листопада 2010 10:09
Сергуня1
Volodar писав: Чи правильно я зрозумів: державну реєстрацію договорів оренди здійснює міська рада, а державних актів - ДЗК ?? Я прозріваю! :shock:
Ау форумчани, де ще така ситуація??
ні, ні - ДЗК реєструє, просто без висновку Держкомзему про можливість реєстрації не реєструє

Re: Держкомземовское законотворчество...

Додано: 04 листопада 2010 14:48
Katze
Проект розпорядження Кабінету Міністрів України "Про схвалення Концепції проекту Земельного кодексу України у новій редакції"
Spoiler
Про схвалення Концепції проекту
Земельного кодексу України у новій редакції

1. Схвалити Концепцію проекту Земельного кодексу України у новій редакції, що додається.

2. Державному комітету із земельних ресурсів разом з Міністерством юстиції, Міністерством охорони навколишнього природного середовища, Міністерством аграрної політики, Міністерством економіки, Міністерством фінансів, Міністерством регіонального розвитку та будівництва, Міністерством оборони, Державним комітетом по водному господарству, Міністерством транспорту та зв’язку, Державним комітетом з питань регуляторної політики та підприємництва, Державним комітетом лісового господарства, Державною податковою адміністрацією та іншими заінтересованими центральними органами виконавчої влади розробити з урахуванням положень Концепції, схваленої цим розпорядженням, та подати у трирічний строк на розгляд Кабінету Міністрів України проект Земельного кодексу України у новій редакції.

Прем’єр-міністр України М. АЗАРОВ

СХВАЛЕНО
розпорядженням Кабінету Міністрів України
від “___” __________ 2010 р. № ____
КОНЦЕПЦІЯ
проекту Земельного кодексу України у новій редакції
Загальна частина

Відповідно до Конституції України земля є основним національним багатством, що перебуває під особливою охороною держави. Право власності на землю гарантується. Це право набувається і реалізується громадянами, юридичними особами та державою виключно відповідно до закону.

За час незалежності в Україні діє вже третій Земельний кодекс (враховуючи викладення його у новій редакції в 1992 році), проте проблема кодифікації земельного законодавства зберігає свою актуальність. Основними недоліками чинного Земельного кодексу України від 25 жовтня 2001 року визнаються:

наявність значної кількості норм, що мають загальний і декларативний характер, їх взаємна суперечливість;

відсутність сталого понятійного апарату та чіткої інституціональної структури правових норм;

наявність значної кількості бланкетних норм, які відсилають до ще не прийнятих законів чи підзаконних актів;

переважна спрямованість на регулювання правовідносин, що виникають з приводу використання земель сільськогосподарського призначення, а також у процесі приватизації земель державної та комунальної власності;

існування суперечностей із Господарським і Цивільним кодексами України у підходах до законодавчого забезпечення реалізації суб'єктивного права власності на землю, зокрема, у визначенні суб’єктів права власності на земельні ділянки, основних засад здійснення права власності на землю, закріплення суб’єктивних прав на земельні ділянки тощо;

невизначеність механізмів реалізації пріоритету вимог екологічної безпеки у використанні земель.

Мета та основні завдання Концепції

Мета Концепції полягає у визначенні шляхів законодавчої кодифікації та зведення норм, що регулюють земельні відносини, в засновану на єдиних принципах узгоджену систему та викладення її у формі єдиного правового акта – Земельного кодексу України у новій редакції з урахуванням нового підходу до врегулювання земельних відносин, світового досвіду та вимог стосовно гармонізації законодавства України із законодавством Європейського Союзу.

Основні завдання Концепції:

Вдосконалення понятійного апарату земельного законодавства та структури його інститутів;

інвентаризація та консолідація чинного земельного законодавства, що включає окреслення нормативно-правового масиву, що підлягає кодифікації, створення реєстру правових норм, у сфері земельних відносин;

виявлення правових норм, у сфері земельних відносин, що підлягають скасуванню або перегляду (застарілих, таких, що надмірно регулюють порядок надання адміністративних послуг, встановлюють обтяжливі дозвільні процедури при отриманні земельних ділянок, зміні їх цільового призначення), виявлення прогалин у правовому регулюванні, усунення розходжень та суперечностей (колізій) між окремими правовими актами;

гармонізація правових приписів законодавства України із законодавством ЄС, зокрема, у галузі правової охорони власності, вільного економічного простору, доступу до землі як ресурсу людського розвитку, ландшафтного підходу до регулювання землекористування, захисту навколишнього середовища, ведення земельного кадастру, охорони земель, а також участі громадськості у прийнятті рішень щодо планування територій;

наукове обґрунтування змін, що вноситимуться у зміст правового регулювання земельних відносин, аналіз їх виваженості та регуляторного впливу;

напрацювання тексту кодифікованого акта – Земельного кодексу України у новій редакції;

підготовка тексту змін до актів чинного законодавства, вироблення переліку актів, що підлягають скасуванню.

Шляхи розв'язання проблеми

Для створення правових засад нового підходу до врегулювання земельних відносин, світового досвіду та вимог стосовно гармонізації законодавства України із законодавством Європейського Союзу у новій редакції Земельного кодексу України необхідно передбачити:

дотримання конституційних вимог при здійсненні законодавчої діяльності у сфері набуття і реалізації прав на землю;

консолідацію правових приписів земельного законодавства України;

визначення основних термінів та понять у земельно-правовому процесі;

порядок врегулювання конфліктів та постконфліктних ситуацій з приводу набуття і реалізації прав на земельні ділянки;

поступову заміну права постійного користування на інші права користування земельними ділянками, що дозволить більш раціонально використовувати земельні ділянки, з одночасними внесенням змін до законодавства в частині визначення розміру плати за таке користування та встановленням розміру плати на мінімальному рівні для державних, комунальних та неприбуткових підприємств, установ і організацій. Можливість мати земельні ділянки на праві власності повинна бути визнана за всіма юридичними особами, з одночасним внесенням змін до законів, якими регулюються питання плати за землю;

введення у структурі прав на земельні ділянки нового правового титулу – права тимчасового користування земельною ділянкою без вилучення її у основного користувача або власника (при використанні земель для проведення розвідувальних робіт, використання земель службових наділів тощо), яке здатне істотно підвищити ефективність наданих у користування земель, спростити механізм їх надання у тимчасове та (або) обмежене користування;

надання праву оренди землі класичних ознак зобов’язального права;

правовий режим земельних ділянок державної власності, на яких розташовані об’єкти, що підлягають приватизації;

правовий режим земельних ділянок, наданих для розміщення і постійної діяльності військових частин, установ, військово-навчальних закладів, підприємств та організацій Збройних Сил України, інших військових формувань, утворених відповідно до законодавства України;

спрощені та прозорі порядки набуття і реалізації права на землю, продажу земельних ділянок державної, комунальної і приватної власності або прав на них;

встановлення переліку основних обмежень і приписів щодо використання земельних ділянок, а також процедур їх реалізації через планування земель, зокрема, в порядку зонування та ландшафтного підходу;

створення правових засад для нормативного встановлення мінімальних агротехнічних вимог до використання земель сільськогосподарського призначення, а також вимог до набувачів прав на зазначені землі для ведення товарного сільськогосподарського виробництва в частині наявності досвіду роботи у сільському господарстві та забезпеченості відповідними фінансовими та матеріально-технічними ресурсами;

закріплення права загального землекористування та визначення принципових правових засад його здійснення;

чітке розмежування повноважень із розпорядження землями державної власності, визначення спеціально уповноваженого органу виконавчої влади, з управління землями державної власності, що дозволить підвищити фаховий рівень рішень, що приймаються, підвищити відповідальність за їхній зміст, скоротити строк вирішення питань та здешевити процедуру прийняття рішення, забезпечити комплексне управління земельними ресурсами в межах України та досягти інших позитивних результатів;

врегулювання правовідносин щодо проведення землеустрою, трансформації угідь, поділу та об'єднання земельних ділянок, уніфікації регламентації здійснення землевпорядних дій, вироблення уніфікованої землевпорядної процедури, можливість примусового землеустрою;

правове забезпечення ведення державного земельного кадастру, його автоматизованої системи;

запровадження перехідних положень при здійсненні розмежування земель державної та комунальної власності, формування обмежень у використанні земель навколо існуючих режимоутворюючих об’єктів;

визначення процедур реалізації пріоритету вимог екологічної безпеки у використанні земель, зокрема щодо формування екомережі та здійснення інших заходів з охорони земель, запровадження економічного стимулювання раціонального землекористування та відповідних фінансових механізмів;

врахування основних тенденцій сучасного права Європейського Союзу щодо поступової заміни численних розрізнених законодавчих актів рамковими правовими нормами та гнучкими стратегіями, забезпечення захисту ґрунтів від ерозії та забруднення, заохочення консервації земель сільськогосподарського призначення, збереження біологічного та ландшафтного різноманіття тощо.

Очікувані результати

Прийняття Земельного кодексу України у новій редакції сприятиме становленню, впорядкуванню та подальшому розвитку земельних відносин на чітко визначених правових засадах, дасть змогу завершити земельну реформу, забезпечить охорону земель, як основного національного багатства, а також сприятиме гармонізації законодавства України із законодавством Європейського Союзу.

Re: Держкомземовское законотворчество...

Додано: 12 січня 2011 16:25
SBB
Очередная попытка вернуть обязательную экспертизу
http://dkzr.gov.ua/terra/control/uk/pub ... t_id=38306
Проект

ЗАКОН УКРАЇНИ

Про внесення змін до статті 9 Закону України "Про державну експертизу землевпорядної документації"

З метою забезпечення гарантування прав громадян та юридичних осіб на землю, дотримання інтересів держави при прийнятті рішень органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування про передачу земельних ділянок у власність та користування або їх продаж, посилення контролю за якістю виконання землевпорядних робіт Верховна Рада України п о с т а н о в л я є:

1. Внести зміни до Закону України "Про державну експертизу землевпорядної документації" (Відомості Верховної Ради України, 2004 р., № 38, ст. 471, 2008 р., № 48, ст. 358, 2010 р., № 5, ст. 40):

абзац сьомий викласти в такій редакції:

"проекти землеустрою щодо відведення земельних ділянок, у тому числі у разі зміни цільового призначення, крім випадків передачі громадянам земельних ділянок для будівництва і обслуговування жилого будинку, господарських будівель і споруд (присадибна ділянка), індивідуального дачного будівництва, будівництва індивідуальних гаражів, ведення садівництва, городництва, сінокосіння та випасання худоби;";

абзац одинадцятий після слів "технічна документація з бонітування ґрунтів, нормативної грошової оцінки земельних ділянок" доповнити словами ", а також звіти з експертної грошової оцінки земельних ділянок державної та комунальної власності, які не підлягають продажу на конкурентних засадах".

2. Цей Закон набирає чинності з дня його опублікування.

Президент України В. ЯНУКОВИЧ
Интересно, дата стоит - 20 декабря, а на сайте появилось сегодня NoNo

Re: Держкомземовское законотворчество...

Додано: 22 січня 2011 22:01
AeroMaster
Такая лафа была эта экспертиза. Люди специально работали в Земуправах ради нее одной. А ее бац и отменили. Надо вернуть Ushas Хотя нам (простым людям) она вообще не нужна.