Сторінка 1 з 2

Депутатські законопроекти

Додано: 03 лютого 2011 14:36
dzi
Проект
П О С Т А Н О В И
ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ

"Про заходи щодо реалізації громадянами України конституційного права власності на землю"

http://w1.c1.rada.gov.ua/pls/zweb_n/web ... 3511=39523

Проект

вноситься народними депутатами України:

Смітюхом Г.Є. (реєстр.картка № 114)

Олійником В.М. (реєстр.картка № 489)

Ткачем Р.В. (реєстр.картка № 385)

Терещуком С.М. (реєстр.картка № 441)


П О С Т А Н О В А
ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ

Про заходи щодо реалізації громадянами України конституційного права власності на землю


Усвідомлюючи надзвичайну важливість реалізації передбаченого Конституцією України права власності українського народу на землю як основного національного багатства, гарантування захисту цього права державою, враховуючи зростаючу цінність землі як однієї з головних умов існування нинішнього і майбутніх поколінь, особливого та обмеженого природного ресурсу, який має визначальне значення для утвердження державного суверенітету і зміцнення національної безпеки, з метою належного забезпечення реального здійснення конституційного права власності громадян України на землю
Верховна Рада України п о с т а н о в л я є:

1. Визначити забезпечення і захист конституційного права власності громадян України на землю одним з головних пріоритетів у діяльності органів державної влади та органів місцевого самоврядування.

2. Запропонувати Президентові України, з урахуванням особливостей нинішнього етапу земельної реформи в державі, вжити додаткових заходів щодо забезпечення реалізації громадянами України гарантованого їм Конституцією України права власності на землю, насамперед для вирішення однієї з найгостріших суспільних проблем – подолання бідності.

3. Комітету Верховної Ради України з питань аграрної політики та земельних відносин прискорити підготовку та подання на розгляд Верховної Ради України законопроектів, спрямованих на своєчасне проведення земельної реформи, належне правове врегулювання відносин у сфері використання земельних ресурсів і забезпечення реалізації громадянами України гарантованого Конституцією права власності на землю, насамперед таких: щодо забезпечення права громадян України на безоплатну приватизацію земельних ділянок; щодо права громадян України на отримання земельної частки (паю); щодо спрощення процедури розмежування земель державної та комунальної власності; щодо запобігання корупційним діянням та хабарництву у сфері земельних відносин; щодо створення та функціонування повноцінного ринку землі в Україні.

4. Кабінету Міністрів України:

4.1. До 1 липня 2011 року розробити та затвердити Державну цільову програму, яка б передбачала комплекс заходів щодо належного забезпечення реалізації громадянами України конституційного права власності на землю.

4.2. Розробити і подати на розгляд Верховної Ради України проекти законів:

а) до 1серпня 2011 року:

про державний земельний кадастр,
про внесення змін до деяких законодавчих актів щодо забезпечення земельної реформи в Україні в частині реалізації громадянами України права власності на землю.

б) до 1 січня 2012 року:

про Національний земельний фонд України;
про Національний земельний банк України;
про запобігання спекулятивним операціям із земельними ресурсами;
про відповідальність власників і користувачів земельних ділянок за якість ґрунтів та їх цільове використання;
про захист чорноземів.

4.3. Визначити з урахуванням пропозицій заінтересованих державних органів та органів місцевого самоврядування необхідну кількість фахівців у сфері земельних відносин та забезпечити їх підготовку у відповідних навчальних закладах України за державним замовленням.

4.4. Забезпечити фінансування заходів, пов’язаних із проведенням в Україні земельної реформи, інвентаризації земельного фонду та формування прозорого ринку землі в 2012-2020 роках.

5. Рекомендувати Генеральній прокуратурі України вжити додаткових заходів щодо забезпечення неухильного додержання Конституції та законів України у сфері земельних відносин в частині реалізації громадянами України права власності на землю.

6. Службі безпеки України, Міністерству внутрішніх справ України забезпечити своєчасне виявлення та розкриття злочинів, інших правопорушень, пов’язаних із земельними ресурсами, своєчасне притягнення винних осіб до передбаченої законом відповідальності.

7. Кабінету Міністрів України із залученням Державного комітету телебачення і радіомовлення України, інших заінтересованих центральних та місцевих органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування забезпечити проведення системної роз’яснювальної роботи щодо змісту та практичної реалізації заходів, передбачених цією Постановою.

8. Контроль за виконанням цієї Постанови покласти на Комітет Верховної Ради України з питань аграрної політики та земельних відносин.



Голова Верховної Ради
України В. ЛИТВИН

Re: Депутатські законопроекти

Додано: 03 лютого 2011 15:08
SBB
dzi писав:Проект
П О С Т А Н О В И
ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ

"Про заходи щодо реалізації громадянами України конституційного права власності на землю"
Бред сивой кобылы

Еще один депутатский законопроект, принятый сегодня в первом чтении
http://gska2.rada.gov.ua/pls/zweb_n/web ... 2788&skl=7
Проект
на заміну раніше поданого
№2788 від 18.07.2008р.
Вноситься
народними депутатами України
Омельченком О.О.
Черноморовим О.М.

ЗАКОН УКРАЇНИ
Про облік та технічну інвентаризацію об'єктів нерухомого майна,
права на які підлягають до державної реєстрації

Цей Закон визначає правові та організаційні засади діяльності органів місцевого самоврядування щодо обліку та технічній інвентаризації окремих видів об'єктів нерухомого майна, права на які підлягають до державної реєстрації.
Spoiler
РОЗДІЛ I. Загальні положення

Стаття 1. Сфера застосування Закону

Цей Закон регулює відносини пов'язані з обліком та технічною інвентаризацією окремих видів об'єктів нерухомого майна незалежно від форми власності.
Дія цього Закону не поширюється щодо земель сільськогосподарського призначення, водного чи лісового фонду, а також земель, на яких не розташовані будинки, будівлі, інженерні споруди і єдині майнові комплекси.

Стаття 2. Визначення термінів

У цьому Законі наведені нижче терміни вживаються в такому значенні:
об’єкти нерухомого майна - будинки, будівлі, інженерні споруди, що тісно пов’язані фундаментом із землею, розташовані на земельній ділянці, яка має встановлені межі й адресу та переміщення яких є неможливим без їх знецінення та зміни призначення;
житловий будинок – будівля капітального типу, споруджена з дотриманням вимог, установлених законом, іншими нормативно-правовими актами, і призначена для постійного в ній проживання;
житлове приміщення – опалюване приміщення, розташоване у надземному поверсі, призначене для цілорічного проживання і яке відповідає санітарно-епідеміологічним вимогам;
нежитлове приміщення – приміщення не призначене для проживання;
квартира – комплекс взаємопов’язаних приміщень, використовуваних для проживання, який включає: житлову (житлові) кімнату, кухню, ванну кімнату (душову), вбиральню (санвузол) тощо та має вихід на вулицю або сходову клітину, коридор;
підсобні приміщення квартири (індивідуального житлового будинку) – приміщення, призначені для гігієнічних або господарсько-побутових потреб мешканців (ванна, вбиральня, душова, приміщення для прання, кухня, комора, передпокій, внутрішньоквартирний хол, коридор тощо);
підсобні приміщення багатоквартирного житлового будинку – приміщення призначені для забезпечення експлуатації будинку та побутового обслуговування його мешканців (сходові клітки, вестибюлі, перехідні шлюзи, позаквартирні коридори, колясочні, комори, сміттєзбиральні камери, горища, підвали, шахти тощо);
господарська будівля та споруда – об’ємна, площинна або лінійна наземна, надземна чи підземна будівельна система, яка складається з несучих та в окремих випадках з огороджувальних конструкцій і призначена до виконання виробничих процесів різних видів, зберігання матеріалів, виробів, устаткування та відносно будинку (будівлі) мають допоміжне, другорядне значення, як правило, більш низьку капітальність;
садиба – земельна ділянка разом з розташованими на ній житловим будинком, господарсько-побутовими будівлями, наземними і підземними комунікаціями, багаторічними насадженнями;
єдиний майновий комплекс – всі види майна підприємства, призначені для його діяльності, включаючи земельні ділянки, будівлі, споруди, устаткування, інвентар, сировину, продукцію, права, вимоги, борги, право на торговельну марку тощо;
зруйнований об’єкт – об’єкт нерухомого майна, який повністю або частково втратив своє функціональне призначення та змінились його технічні показники (поверховість, площа, об’єм) внаслідок зносу, фізичного впливу, а також знищення внаслідок стихійного лиха тощо;
технічна інвентаризація – це комплекс робіт по обстеженню та обміру об’єкту нерухомого майна з визначенням його складу, фактичної площі та об'єму, технічного стану та інвентаризаційної вартості із виготовленням необхідних документів (матеріалів технічної інвентаризації та паспортизації) з дотриманням установлених норм та правил;
первинна технічна інвентаризація – інвентаризація, яка здійснюється вперше;
поточна технічна інвентаризація – інвентаризація, яка встановлює зміни за певний період часу після первинної інвентаризації;
технічний паспорт - документ, який складається на основі матеріалів технічної інвентаризації об'єкта нерухомого майна та містить основні відомості;
інвентаризаційна справа – сукупність матеріалів технічної інвентаризації, яка характеризує об’єкт нерухомого майна;
інвентаризаційна вартість об’єкта нерухомого майна – це відновна вартість об’єкта нерухомого майна визначена за укрупненими показниками з урахуванням зносу і динаміки росту цін на будівельну продукцію, роботи та послуги;
довідка-характеристика – документ, який містить коротку технічну характеристику об’єкта нерухомого майна, розташованого на земельній ділянці (будівля, споруда, інше), його належність, місцезнаходження, склад та вартість;
бюро технічної інвентаризації (далі БТІ) – комунальні підприємства, які здійснюють технічну інвентаризацію та облік об’єктів нерухомого майна.

Стаття 3. Законодавство про облік та технічну інвентаризацію об’єктів нерухомого майна

Законодавство про облік та технічну інвентаризацію окремих видів об'єктів нерухомого майна складається з цього Закону, відповідних положень Цивільного Кодексу України, Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні", інших законів та нормативно-правових актів, виданих відповідно до них.

Стаття 4. Мета обліку та технічної інвентаризації об’єктів нерухомого майна

Облік та технічна інвентаризація об'єктів нерухомого майна здійснюється з метою:
ефективного управління господарським комплексом, об'єктами житлово-комунального господарства, побутового, торгівельного обслуговування, транспорту, зв'язку та інших об’єктів нерухомого майна, що перебувають у комунальній власності відповідних територіальних громад, забезпечення їх належного утримання та ефективної експлуатації;
здійснення контролю за використанням і схоронністю житлового фонду та інших об'єктів нерухомого майна;
здійснення контролю за належним утриманням, технічним станом, експлуатацією та використанням будинків, будівель, споруд, інших об'єктів нерухомого майна усіх форм власності;
інформаційного забезпечення органів державної влади та органів місцевого самоврядування, юридичних та фізичних осіб у межах, встановлених Законом;
підготування необхідних документів для здійснення реєстрації речових прав на об'єкти нерухомого майна;
підготування необхідних документів для укладання правочинів з об'єктами нерухомого майна;
визначення інвентаризаційної вартості об'єктів нерухомого майна;
надання інформації з метою нарахування податків на нерухоме майно згідно Закону;
збір та надання звітності щодо об’єктів нерухомого майна для ведення державного статистичного обліку;
встановлення факту існування або припинення існування об’єкта;
перевірення правомірності створення (будівництва), переобладнання (реконструкції), знищення (зносу) об’єктів нерухомого майна;
рішення інших державних і суспільних задач;
захист прав та інтересів власників об’єктів нерухомого майна;
забезпечення зацікавлених осіб призначених державою достовірними відомостями про характеристики об’єктів обліку і їх місцезнаходження.

Стаття 5. Об'єкти нерухомого майна, які підлягають обліку та технічній інвентаризації

Технічна інвентаризація проводиться щодо об'єктів нерухомого майна, передбачених цим Законом.
Обліку та технічній інвентаризації підлягають будинки, будівлі, споруди усіх видів та їх комплекси, інженерні мережі, мости та штучні споруди, об’єкти транспорту тощо, будівництво яких закінчено і які прийняті в експлуатацію у встановленому порядку за наявності матеріалів технічної інвентаризації, підготовлених тим бюро технічної інвентаризації, в окрузі якого розташовані такі об'єкти.
Окремому обліку та технічній інвентаризації підлягають також об'єкти нерухомого майна не введені в експлуатацію, незавершені будівництвом, зруйновані, самочинно збудовані, безхазяйні об’єкти, об’єкти інженерної інфраструктури територіальних громад.
Облік та технічна інвентаризація об'єктів нерухомого майна проводиться за його місцезнаходженням.
У випадках, коли об'єкт знаходиться на території двох чи більше округів, облік та реєстрація проводиться тим бюро технічної інвентаризації, на території якого знаходиться більша за площею частина такого об'єкта.

Стаття 6. Вимоги щодо обліку та технічної інвентаризації об'єктів нерухомого майна

Об'єкти нерухомого майна, що розташовані на території України, підлягають обліку та технічній інвентаризації у встановленому цим Законом та іншими нормативними документами порядку.
Облік та технічна інвентаризація об'єктів нерухомого майна здійснюється за ініціативою власника чи уповноваженої ним особи або замовника, якому на законних підставах належить об'єкт нерухомого майна.
Облік та технічна інвентаризація об'єктів самочинно збудованих або які будуються на земельній ділянці, що не відведена для цієї мети, може здійснюватися і за ініціативою відповідних державних органів та органів місцевого самоврядування.

Стаття 7. Особи, за якими здійснюється облік об’єктів нерухомого майна

Облік об'єктів нерухомого майна здійснюється за фізичними та юридичними особами, в тому числі іноземцями та особами без громадянства, іноземними юридичними особами, міжнародними організаціями, іноземними державами, а також територіальними громадами в особі органів місцевого самоврядування.

Стаття 8. Органи обліку та технічної інвентаризації об’єктів нерухомого майна та їх повноважень

Облік та технічна інвентаризація об'єктів нерухомого майна відповідно до цього Закону незалежно від форм власності відноситься до відання органів місцевого самоврядування.
Організацію та забезпечення обліку та технічної інвентаризації об'єктів нерухомого майна здійснюють комунальні підприємства - бюро технічної інвентаризації.
До повноважень бюро технічної інвентаризації відноситься:
проведення технічної інвентаризації об'єктів нерухомого майна та виготовлення відповідних документів;
облік об'єктів нерухомого майна;
визначення інвентаризаційної вартості об'єктів нерухомого майна;
виготовлення довідок-характеристик на об'єкти нерухомого майна;
надання в установленому Законом порядку відомостей про об'єкти нерухомого майна;
підготовка матеріалів для державної реєстрації права власності на об’єкти нерухомого майна.
Органи місцевого самоврядування в межах їх компетенції можуть надати бюро технічної інвентаризації інші повноваження щодо проведення обліку та технічної інвентаризації об'єктів нерухомого майна.

Стаття 9. Нормативно-методичне забезпечення та контроль діяльності бюро технічної інвентаризації

Нормативно-методичне забезпечення та контроль діяльності бюро технічної інвентаризації щодо проведення обліку та технічної інвентаризації об'єктів нерухомого майна здійснює Міністерство з питань житлово-комунального господарства України.
Міністерство організовує роботу з підготовки та підвищення кваліфікації фахівців з технічної інвентаризації, а також здійснює інші повноваження, керуючись цим Законом та іншими нормативними документами.


РОЗДІЛ ІІ. Порядок обліку та проведення технічної інвентаризації об’єктів нерухомого майна

Стаття 10. Технічна інвентаризація об'єкта нерухомого майна

Технічна інвентаризація поділяється на такі види:
первинна технічна інвентаризація об'єктів;
поточні інвентаризаційно-оцінювальні роботи для виявлення змін після проведення первинної технічної інвентаризації.
На підставі матеріалів технічної інвентаризації складаються інвентаризаційні справи та технічні паспорти.
Матеріали технічної інвентаризації є майном бюро технічної інвентаризації та слугують підставою для надання інформації згідно з чинним законодавством і не підлягають вилученню.
Під час технічної інвентаризації об'єкта нерухомого майна повинні бути обстежені всі основні конструктивні елементи.

Стаття 11. Визначення інвентаризаційної вартості об’єктів нерухомого майна

Визначення інвентаризаційної вартості об’єктів нерухомого майна здійснюється відповідно до Порядку, затвердженого відповідними Центральними органами державної виконавчої влади.
Інвентаризаційна вартість об’єктів нерухомого майна визначається на основі даних, отриманих при технічної інвентаризації.
Датою визначення вартості є дата фактичного обстеження (огляду) об’єкта нерухомого майна.
Інвентаризаційна вартість об’єктів нерухомого майна в обов’язковому порядку застосовується при оподаткуванні нерухомого майна фізичних і юридичних осіб, визначенні збитку внаслідок пожежі, надзвичайних подій і стихійних лих, реєстрації прав на нерухоме майно й угод з ним, оформленні угод з нерухомістю, спадщини, шлюбних контрактів, приватизації нерухомості, визнання нерухомих речей безхазяйними, прийняття судових рішень, і в інших випадках, установлених законодавством.

Стаття 12. Видача довідки–характеристики на об'єкти нерухомого майна

Довідка-характеристика видається на об'єкти нерухомого майна, на які проведено технічну інвентаризацію бюро технічної інвентаризації.
Довідка-характеристика видається на замовлення фізичних та юридичних осіб, яким належить об'єкт нерухомого майна або за їх дорученням на підставі матеріалів інвентаризаційної справи, з урахуванням усіх змін виявлених при обстеженні об'єкта нерухомого майна в порядку проведення технічної інвентаризації бюро технічної інвентаризації.
Довідка-характеристика об'єкта нерухомого майна видається для державної реєстрації речових прав на об'єкти нерухомого майна, а також для відчуження об'єктів нерухомого майна, укладання правочинів щодо таких об'єктів, оформлення спадщини, продажу на аукціонах з реалізації заставленого майна, інших передбачених законом випадків.
Термін дії довідки-характеристики становить три місяці.

Стаття 13. Інвентаризаційна справа об'єкта нерухомого майна

На кожний об'єкт нерухомого майна і на весь час його існування в бюро технічної інвентаризації формується інвентаризаційна справа.
Інвентаризаційна справа містить матеріали технічної інвентаризації, в тому числі опис інвентаризаційної справи, акт інвентаризаційної оцінки, схематичний план земельної ділянки, поповерхові плани будинку, схематичних креслень земельних ділянок, господарських будівель та споруд, плани інженерних споруд, мостів, штучних споруд, зелених насаджень, об’єктів транспорту, заяви на проведення технічної інвентаризації, інші документи необхідні для технічної інвентаризації об'єктів нерухомого майна.
Вилучення документів з інвентаризаційної справи забороняється. У випадках передбачених законодавством надаються копії аркушів справи.

Стаття 14. Проведення обліку та технічної інвентаризації об’єктів нерухомого майна

Після закінчення будівництва, перед вводом об’єкта нерухомого майна в експлуатацію, бюро технічної інвентаризації проводять первинну технічну інвентаризацію об'єкта нерухомого майна з видачею довідки щодо фактичних площ, вартості та стану, виготовлення технічного паспорта.
Для відображення змін, що відбулися з об'єктом нерухомого майна після первинної технічної інвентаризації проводиться поточна технічна інвентаризація.
При виявленні змін у технічному стані об'єкту нерухомого майна бюро технічної інвентаризації вносить зміни до відповідних документів інвентаризаційної справи.
Облік та технічна інвентаризація об'єктів нерухомого майна проводиться за єдиними правилами (методиками), які розроблені та затверджені Міністерством з питань житлово-комунального господарства України.
Облік об’єктів нерухомого майна ведеться в облікових книгах бюро технічної інвентаризації та на електронних носіях.




Стаття 15. Перелік документів необхідних для виконання технічної інвентаризації об’єктів нерухомого майна

Для технічної інвентаризації об’єктів нерухомого майна власник (заявник) або його довірена особа представляє в БТІ наступні документи:
1. При первинній інвентаризації:
- заява на виконання робіт;
- документи, що засвідчують особу, та ідентифікаційний код (для фізичних осіб) і установчі документи та доручення (для юридичних осіб);
- документи про належність об’єкту нерухомого майна;
- рішення уповноважених органів про виділ земельної ділянки під будівництво об’єктів нерухомого майна та дозвіл на їх будівництво або державний акт на право власності на землю;
- проектно-кошторисну документацію, затверджену в установленому порядку;
- інші документи, видані державними органами або органами місцевого самоврядування в рамках їхньої компетенції і у порядку, встановленому законодавством.
2. При поточній інвентаризації:
- заява на виконання робіт від власника або уповноваженої особи;
- документи, що засвідчують особу, та ідентифікаційний код (для фізичних осіб) і установчі документи та доручення (для юридичних осіб);
- оригінали право встановлювальних (документи про належність об’єктів нерухомого майна) і інших дозвільних документів, що визначають нормативні (юридичні) границі і склад об’єкту нерухомого майна у т.ч.: рішення й інші акти відповідних органів державної влади або місцевого самоврядування, що дозволяють добудови, перепланування, зведення нового об’єкта нерухомості;
- рішення й інші акти уповноважених органів на вилучення, зменшення, розширення чи зміну цільового призначення земельної ділянки, будинку, приміщення;
- раніше видані технічні паспорти;
- та інше.
3. При непредставленні документів, вказаних в переліку, надається пояснення щодо їх відсутності.
4. Документи, що подаються, повинні бути оформлені належним чином, мати підписи, визначених законодавством, посадових осіб, скріплені печатками.
5. Одержання заяви і документів, необхідних для проведення технічної інвентаризації, підтверджується відповідним записом у книзі обліку заяв, а заявникові видається розписка в підтвердження одержаних документів і вказівкою дати прийому та видачі документів.
Стаття 16. Підстава для призупинення або відмови в проведенні технічної інвентаризації об’єктів нерухомо майна

При виникненні в особи, уповноваженої на виконання інвентаризації об’єкта нерухомого майна, сумнівів у наявності в заявника підстав для інвентаризації заявленого об’єкта, не забезпечення доступу до всіх приміщень об’єкта він зобов'язаний протягом двох тижнів вжити необхідних заходів по одержанню від заявника додаткових даних. Заявнику повідомляють про зупинення робіт по технічній інвентаризації в письмовій формі з обґрунтуванням даного рішення.
Виявлені факти самочинного будівництва, перепланування, самочинного зайняття земель фіксуються на інвентаризаційних планах об’єктів і в текстових розділах технічного паспорта, що видаються заявникові.
Рішення щодо відмови в проведенні технічної інвентаризації нерухомості може бути оскаржено в адміністративному порядку або в суді.

Стаття 17. Обов'язки, права і відповідальність власників (утримувачів) об’єктів нерухомого майна
1. Власники об’єктів нерухомого майна зобов'язані:
- забезпечити проведення виконання робіт при технічній інвентаризації за місцем знаходження об’єкта як при введенні його в експлуатацію так і в період поточного обстеження;
- забезпечувати доступ на об’єкт у період проведення технічної інвентаризації та створення умов безпеки праці;
- надавати фахівцям бюро технічної інвентаризації відомості та документи про час зведення будівель і споруд, матеріали конструктивних елементів та їхній знос або перебудови для відображення цих обставин у відповідній технічній документації;
- надавати інші документи необхідні для проведення оліку та технічної інвентаризації.
2. Власники і їхні законні представники мають право:
- на одержання копії технічного паспорта об’єкта;
- на одержання іншої технічної, графічної й оцінювальної інформації на об’єкт нерухомого майна.

Стаття 18. Сфера використання матеріалів обліку та технічної інвентаризації об’єктів нерухомого майна

Відомості, отримані в результаті обліку та технічної інвентаризації об’єктів, використовуються органами місцевого самоврядування, державними, фінансовими, податковими, статистичними і правоохоронними органами, судами:
- як основу для: вирахування і контролю для оподаткованої бази по об’єктах нерухомого майна; визначення компенсації за об’єкти, що зносяться, а також за об’єкти, що постраждали внаслідок стихійного лиха; страхування об’єктів нерухомого майна; укладення договорів оренди; організація обліку житлового фонду; оформлення права власності на об’єкти нерухомого майна; розглядання в судах майнових і інших суперечок, пов’язаних з використанням і приналежністю об’єктів нерухомого майна; рішення інших питань;
- при приватизації об’єктів, що знаходяться в державній і комунальній власності;
- при передачі об’єктів житлово-комунального господарства і соцкультпобуту з державної в комунальну власність і навпаки;
- при реєстрації прав і здійсненню угод з об’єктами нерухомо майна.

Стаття 19. Архіви бюро технічної інвентаризації

Архіви бюро технічної інвентаризації є сукупність документів по обліку та технічній інвентаризації об'єктів нерухомого майна, які зберігаються у встановленому порядку, є нематеріальними активами бюро технічної інвентаризації і не підлягають вилученню та відчуженню.
Інвентаризаційні справи підлягають постійному зберіганню в архівах бюро технічної інвентаризації на весь час існування об'єкту нерухомого майна.

Стаття 20. Надання відомостей щодо обліку та технічної інвентаризації об’єктів нерухомого майна

Відомості щодо обліку та технічної інвентаризації надаються:
власникам, особам яким належать об'єкти нерухомого майна, їх спадкоємцям (правонаступникам - для юридичних осіб) або уповноваженим особам;
органам державної влади згідно чинного законодавства.

Стаття 21. Плата за послуги, які надаються бюро технічної інвентаризації

Надання послуг фізичним та юридичним особам бюро технічної інвентаризації здійснюється на платній основі.
Облік та технічна інвентаризація об'єктів нерухомого майна, видача відповідних документів, надання відомостей про об'єкти нерухомого майна здійснюється за тарифами затвердженими органами місцевого самоврядування.




Стаття 22. Відповідальність за порушення законодавства про облік та технічну інвентаризацію об’єктів нерухомого майна

Бюро технічної інвентаризації несуть відповідальність за достовірність записів щодо обліку та технічної інвентаризації об'єктів нерухомого майна, а також за надання достовірних відомостей щодо них.
Особи винні в навмисному або необережному перекручуванні інформації, або втраті інформації про об’єкти нерухомого майна, несуть відповідальність згідно з чинним законодавством.


РОЗДІЛ ІІІ. ПРИКІНЦЕВІ ТА ПЕРЕХІДНІ ПОЛОЖЕННЯ

1. Цей Закон набирає чинності з дня його опублікування.
2. До приведення законів України та інших нормативно-правових актів у відповідність з цим законом вони застосовуються у частині, що не суперечить цьому Закону.
3. До прийняття нової редакції Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні” відповідно до Конституційної реформи роботу по обліку та технічній інвентаризації об’єктів нерухомого майна, права на які підлягають до державної реєстрації, виконують нині діючі комунальні підприємства - бюро технічної інвентаризації.
4. Кабінету Міністрів України у шестимісячний термін:
- забезпечити перегляд і скасування міністерствами, відомствами та іншими центральними органами виконавчої влади України їхніх нормативно-правових актів, що суперечать цьому Закону;
- привести нормативно-правові акти органів державної виконавчої влади у відповідність із цим Законом.
5. Об'єкти нерухомого майна, облік, реєстрація та технічна інвентаризація яких не проведені, підлягають обліку, реєстрації та технічній інвентаризації відповідно до вимог цього Закону.
6. В статтю 30 пункт “а” Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні” внести підпункт 14 - “облік та технічна інвентаризація об’єктів нерухомого майна, права на які підлягають до державної реєстрації”.

Голова Верховної Ради
України

Додано: 06 липня 2012 16:11
Сергiй64
Проект Закону про технічну інвентаризацію об'єктів нерухомого майна
Стаття 5. Суб’єкти технічної інвентаризації та їхні повноваження
Організацію та забезпечення технічної інвентаризації об'єктів нерухомого майна здійснюють бюро технічної інвентаризації - комунальні підприємства та інші юридичні особи, що мають ліцензію на проведення технічної інвентаризації.
Юридичні особи, що мають намір здійснювати діяльність з технічної інвентаризації, можуть бути створені у будь-якій організаційно-правовій формі, встановленій законом. Мінімальний розмір статутного капіталу для вищезазначених юридичних осіб встановлюється у розмірі 10 мільйонів гривень.
Поєднання діяльності з технічної інвентаризації об’єктів нерухомого майна з іншими видами господарської діяльності забороняється.
Порядок ліцензування діяльності з технічної інвентаризації об’єктів нерухомого майна встановлюється постановою Кабінету Міністрів України.
До повноважень суб’єктів технічної інвентаризації належить:
проведення технічної інвентаризації об'єктів нерухомого майна та виготовлення відповідних документів;
надання в установленому законодавством порядку інформації про об'єкти нерухомого майна;
створення та ведення інвентаризаційних справ.
http://static.rada.gov.ua/zakon/FAXIV/OP050712.htm Закон прийнято

Додано: 07 липня 2012 08:48
DeNos
Сергiй64 писав:http://static.rada.gov.ua/zakon/FAXIV/OP050712.htm Закон прийнято

тут http://w1.c1.rada.gov.ua/pls/zweb_n/web ... 3511=43085 пише що не прийнято

Додано: 07 липня 2012 09:07
Volodar
DeNos писав:тут http://w1.c1.rada.gov.ua/pls/zweb_n/web ... 3511=43085 пише що не прийнято
Це альтернативний 10286-1 - Мінюстовський, яким пропонувалося, що БТІ мають бути приватними і ліцензуватися, а архіви забере під себе Мінюст.
А прийнятий депутатський 10286, яким припонується залишити так як є (ну майже). Але думаю, що він буде заветований президентом, бо Лавринович дуже хоче прибрати у свої руки архіви БТІ, да і приватні БТІ - також штука добра, для викачування грошей з людей

Додано: 09 липня 2012 23:28
krlik
Volodar писав:да і приватні БТІ - також штука добра, для викачування грошей з людей
Мінімальний розмір статутного капіталу для вищезазначених юридичних осіб встановлюється у розмірі 10 мільйонів гривень.
может все скинимся и откроем всеукраинский но частный БТИ

Додано: 04 вересня 2012 17:39
dzi
Проект Закону про внесення змін до деяких законодавчих актів
(щодо дерегуляції господарської діяльності з проведення робіт із землеустрою та землеоціночних робіт)

Реєстраційний № 11131 від 31.08.2012

http://w1.c1.rada.gov.ua/pls/zweb_n/web ... 3511=44218

Додано: 10 жовтня 2012 09:40
Oleg
Вчора, 09.10.2012, депутатом України Міщенко С.Г. подано Проект Закону про внесення змін до Земельного кодексу України (щодо безоплатної приватизації земельних ділянок) р№ 11312. Текст законопроекту відсутній. Ніхто не "просвітить" що це?

Додано: 10 жовтня 2012 09:55
ZIC
А це не те, про що не так давно говорили в одній із тем - пропозиція щодо мораторію до нового року на безоплатну приватизацію земельних ділянок сільськогосподарського призначення (ато поки дійде до розпорядження органами держземагенства, РДА "підчистять" все...)?

Додано: 18 жовтня 2012 08:40
Oleg

Додано: 18 жовтня 2012 09:44
Volodar
Admin писав:що спадщину можна буде оформляти в сільраді?
Тут складне питання: воно то може і краще. Але ж за цим законом в кожну сільраду потрібно буде протягувати інтернет із спеціальною нотаріальним реєстром (не знаю як він там правильно називається - "спадковий" чи що?) І кожен голова сільради повинен буде вносити туди записи, і брати звідти витяги. Чи подужають інтелектуально і фізично?
Да є ляпи типу:
Відмітка про перехід права власності при видачі свідоцтва про право на спадщину проставляється посадовою особою органу місцевого самоврядування шляхом закреслення на правовстановлюючому документі прізвища, ім’я та по батькові спадкодавця і вписування прізвища, ім’я та по батькові спадкоємця та підтверджується підписом посадової особи органу місцевого самоврядування і печаткою цього органу.
Проте згідно із частиною другою статті 17 Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» для державної реєстрації прав не приймаються документи з підчищеннями або дописками, закресленими словами та іншими не обумовленими в них виправленнями, заповнені олівцем, а також з пошкодженнями, які не дають змоги однозначно тлумачити їх зміст.

Додано: 18 жовтня 2012 09:49
SBB
Admin писав:кому мішає те, що спадщину можна буде оформляти в сільраді? Лобі Лавриновича?
Там ще є положення щодо відміни "оцінки для цілей оподаткування", а це - дуже серйозна схема з дуже серйозними лобістами.

Да і, крім того, положення щодо оформлення права на спадщину, у складі якої є земельна частка (пай) і земельна ділянка, виписані у законі дуже неякісно.

Додано: 18 жовтня 2012 12:40
Volodar
krlik писав:может все скинимся и откроем всеукраинский но частный БТИ
Закон про комунальні БТІ заветований. Президентом чітко запропонований текс законопроекту, за яким БТІ будуть приватними і ліцензуватися. Так, що наскільки я розумію БТІ стає на шлях землевпорядних організацій кінця 90-х років. Кінцевий результат такого покращення див. тема "Публічна кадастрова карта".
Так що скидатись на всеукраїнський не треба... може самому податися в заробітки на ниві БТІ? morgny

Додано: 18 жовтня 2012 12:54
Chernov
Volodar писав:може самому податися в заробітки на ниві БТІ
А что, идея очень даже. Посмотрел, как работают у нас в БТИ - так с нашими технологиями можно работать раз в 10 быстрее и в электронном виде.

Додано: 18 жовтня 2012 13:03
makctos
Особенно бистро работаєм в етом году lol2 posunuv_v... ПРС помагаєт lol2 осталось земельщиков поставить во главе БТИ все пускать через ДЗК и будет полний Zaryt

Додано: 18 жовтня 2012 13:26
Chernov
makctos писав:осталось земельщиков поставить во главе БТИ все пускать через ДЗК
Не по темі
Не, не так.
Поставить ДЗК во главе ПР и пускать все через Укргеодезкартографию, которой поручить лицензировать БТИ.
Тогда земельщики вымрут сами ио себе, а остальные лопнут от обжорства.
И все можно будет начать с чистого листа
morgny

Депутатські законопроекти

Додано: 24 жовтня 2017 14:22
Astreya
Проект Закону про внесення змін до Закону України "Про оцінку земель" (щодо усунення протиріч при визначенні суб'єктів оціночної діяльності у сфері оцінки земель)
N7226 від 20.10.2017
http://w1.c1.rada.gov.ua/pls/zweb2/webp ... 3511=62769

Депутатські законопроекти

Додано: 16 листопада 2017 20:51
Kurilov
Проект Закону про внесення змін до Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності" (№6403 від 21.04.2017) - 16.11.2017 прийнято в першому читанні
► Показати
http://w1.c1.rada.gov.ua/pls/zweb2/webp ... 3511=61676

Депутатські законопроекти

Додано: 16 вересня 2019 09:02
Astreya
Проект Закону про внесення змін до Податкового кодексу України щодо ліквідації корупційних схем у сфері оцінки об'єктів нерухомості шляхом діджиталізації розрахунку податкової вартості нерухомості
зареєстровано 13.09.2019 http://w1.c1.rada.gov.ua/pls/zweb2/webp ... 3511=66851
Певно, нас чекають зміни в оподаткуванні при операціях з нерухомістю

Депутатські законопроекти

Додано: 16 вересня 2019 09:50
potapova_anna
Цікаво було би почитати сам текст, але його чомусь на сайті немає(

Депутатські законопроекти

Додано: 16 вересня 2019 10:40
Astreya
potapova_anna писав: 16 вересня 2019 09:50 Цікаво було би почитати сам текст
Погоджуюсь, я думаю, там, певно ще є, оскільки цей зазначено як алтьтернативний. І, сподіваюсь, що скасують цю "данину" в чийсь приватний карман

Депутатські законопроекти

Додано: 16 вересня 2019 16:12
Alexxp
potapova_anna писав: 16 вересня 2019 09:50 Цікаво було би почитати сам текст, але його чомусь на сайті немає
Будь ласка
https://tsn.ua/ukrayina/u-komandi-zelen ... yandex.com

Депутатські законопроекти

Додано: 16 вересня 2019 17:17
Astreya
Alexxp писав: 16 вересня 2019 16:12 Будь ласка
https://tsn.ua/ukrayina/u-komandi-zelen ... yandex.com
це, певно, один із альтернативних законопроектів, оскільки прізвища Герус в ініціаторах законопроекту в тому лінку, що я наводила, немає.

Відправлено через 4 хвилини 9 секунд:
ось законопроект, про який говорив Герус http://w1.c1.rada.gov.ua/pls/zweb2/webp ... 3511=66665
Під його дописом у фесбуці розповідають, що два законопроекти, схожі між собою, зареєстровані "Слугою народу", але один долає корупційні схеми, а інший залишає. Що ж , тепер час покаже

Депутатські законопроекти

Додано: 20 вересня 2019 14:38
Kola
http://www.me.gov.ua/Documents/Detail?l ... znachennia
Проект Закону України “Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо обігу земель сільськогосподарського призначення”

Депутатські законопроекти

Додано: 07 жовтня 2019 13:51
Azhimut
Проект Закону про внесення змін до статті 15 Закону України "Про доступ до публічної інформації" щодо зменшення терміну оприлюднення проектів нормативно-правових актів, рішень органів місцевого самоврядування
http://w1.c1.rada.gov.ua/pls/zweb2/webp ... 3511=67021
1. Внести до статті 15 Закону України «Про доступ до публічної інформації» (Відомості Верховної Ради України (ВВР), 2011, № 32, ст. 314) такі зміни:

1) в частині 3 статті 15 після слів «органів місцевого самоврядування» доповнити словами «що підлягають обговоренню», слова та цифри «за 20 робочих днів» замінити словами та цифрами «за 10 календарних днів».