Проект Закону про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо спрощення умов ведення бізнесу (дерегуляція)

Обговорення проектів законів, рішень і т.д.
Правила форуму
Будьте уважними! Перед створенням теми перечитайте Правила форуму і ще раз перевірте, чи дана тема не існує. Теми, які дублюють інші, видаляються без попередження! Повідомлення, які містять не прихований адрес E-mail, видаляються без попередження!

З набранням чинності даного Закону вважаю:

1. Договір оренди землі і надалі має містити всі 4 невідємні додатки і відповідати типовій формі до внесення змін в ПКМУ про типову форму договору.
21
48%
2. Договір оренди землі з 05.04.2015р. укладається без будь-яких додатків та містить істотні умови, передбачені лише ст. 15 ЗУ "Про оренду землі".
18
41%
3. Суперечливе питання, хто як вимагатиме, так і робитиму.
5
11%
 
Всього голосів: 44

Аватар користувача
dzi
Спец
Спец
Повідомлень: 1223
З нами з: 16 жовтня 2008 09:24
Репутація: 7
Область: м.Київ

Re: Проект Закону про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо спрощення умов ведення бізнесу (дерегуляці

Повідомлення dzi »

irka писав:Почему Ура, что я такого пропустила, что там революционного, обьясните пож!
Його тексту навіть депутати не бачили коли за нього голосували та переголосовували у новій редакції.

Порошенко одобрил закон о дерегуляции бизнеса

http://business.vesti-ukr.com/94837-por ... ii-biznesa
► Показати
Аватар користувача
SBB
Спец
Спец
Повідомлень: 869
З нами з: 15 квітня 2008 11:07
Репутація: 25
Область: м.Київ
Місце роботи: Юридичні послуги

Re: Проект Закону про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо спрощення умов ведення бізнесу (дерегуляці

Повідомлення SBB »

irka писав:Почему Ура, что я такого пропустила, что там революционного, обьясните пож!
5. У Земельному кодексі України (Відомості Верховної Ради України, 2002 р., № 3-4, ст. 27):
1) у статті 22:
пункт “а” частини третьої доповнити словами “ фермерського господарства";
частину четверту виключити;
2) текст статті 33 викласти в такій редакції:
“1. Земельні ділянки, призначені для ведення особистого селянського господарства, можуть передаватися громадянами у користування юридичним особам України і використовуватися ними для ведення товарного сільськогосподарського виробництва, фермерського господарства без зміни цільового призначення цих земельних ділянок»;
3) у статті 93:
частину четверту викласти в такій редакції:
“4. Строк оренди земельної ділянки не може перевищувати 50 років”;
доповнити частиною десятою такого змісту:
“10. Строк оренди земельних ділянок сільськогосподарського призначення для ведення товарного сільськогосподарського виробництва, фермерського господарства, особистого селянського господарства не може бути меншим як 7 років”;
4) пункт «в» статті 99 викласти в такій редакції:
«в) право на розміщення тимчасових споруд (малих архітектурних форм)»;
5) у першому реченні абзацу першого частини восьмої статті 128 слова “організаціями, які мають відповідну ліцензію на виконання цього виду робіт” замінити словами “суб’єктами господарювання, які є суб’єктами оціночної діяльності у сфері оцінки земель відповідно до закону”.

14. У Законі України “Про оренду землі” (Відомості Верховної Ради України, 2004 р., № 10, ст. 102 із наступними змінами):
1) у частині четвертій статті 9 слово “продаж” замінити словом “відчуження”;
2) статті 15 і 17 викласти в такій редакції:
“Стаття 15. Умови договору оренди землі
Істотними умовами договору оренди землі є:
об’єкт оренди (кадастровий номер, місце розташування та розмір земельної ділянки);
строк дії договору оренди;
орендна плата із зазначенням її розміру, індексації, способу та умов розрахунків, строків, порядку її внесення і перегляду та відповідальності за її несплату.
За згодою сторін у договорі оренди землі можуть зазначатися інші умови.
У разі якщо договором оренди землі передбачено здійснення заходів, спрямованих на охорону та поліпшення об’єкта оренди, до договору додається угода щодо відшкодування орендарю витрат на такі заходи.
Договір оренди може передбачати надання в оренду декількох земельних ділянок, що перебувають у власності одного орендодавця (а щодо земель державної та комунальної власності - земельних ділянок, що перебувають у розпорядженні одного органу виконавчої влади чи органу місцевого самоврядування)”;
“Стаття 17. Передача об’єкта оренди
Об’єкт за договором оренди землі вважається переданим орендодавцем орендареві з моменту державної реєстрації права оренди, якщо інше не встановлено законом”;
3) частину третю статті 19 викласти в такій редакції:
“При передачі в оренду земельних ділянок сільськогосподарського призначення для ведення товарного сільськогосподарського виробництва, фермерського господарства, особистого селянського господарства строк дії договору оренди землі визначається за згодою сторін, але не може бути меншим як 7 років”;
4) у статті 21:
частину першу доповнити словами “згідно з договором оренди землі”;
у частині другій слово “форма” замінити словом “умови”;
5) статтю 22 викласти в такій редакції:
“ Стаття 22. Форма орендної плати
Орендна плата справляється у грошовій формі.
За згодою сторін розрахунки щодо орендної плати за землю можуть здійснюватися у натуральній формі. Розрахунок у натуральній формі має відповідати грошовому еквіваленту вартості товарів за ринковими цінами на дату внесення орендної плати.
Розрахунки щодо орендної плати за земельні ділянки, що перебувають у державній і комунальній власності, здійснюються виключно у грошовій формі”.

32. У Законі України “Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень” (Відомості Верховної Ради України, 2010 р., № 18, ст. 141 із наступними змінами):
1) частину першу статті 9 викласти в такій редакції:
"1. Державним реєстратором може бути громадянин України, який має вищу освіту та відповідає кваліфікаційним вимогам, установленим Міністерством юстиції України.
У випадку, передбаченому цим Законом, державним реєстратором є нотаріус як спеціальний суб'єкт, на якого покладаються функції державного реєстратора прав на нерухоме майно.
Державний реєстратор є державним службовцем, крім випадку, коли державним реєстратором є нотаріус як спеціальний суб'єкт. Умови оплати праці державного реєстратора визначаються Кабінетом Міністрів України згідно із законодавством.
Повноваження державного реєстратора, передбачені цим Законом, з видачі та прийому документів можуть виконувати посадові особи органів місцевого самоврядування, адміністратори центрів надання адміністративних послуг, нотаріуси";
2) статтю 282 виключити;
3) статтю 29 викласти в такій редакції:
“Стаття 29. Плата за проведення державної реєстрації прав та їх обтяжень, внесення змін до записів Державного реєстру прав та надання інформації з Державного реєстру прав
1. За державну реєстрацію прав справляється адміністративних збір у такому розмірі:
1) за державну реєстрацію права власності на нерухоме майно:
для фізичних осіб:
щодо розташованих на земельних ділянках об’єктів нерухомого майна площею до 100 квадратних метрів — 0,07 мінімальної заробітної плати;
щодо розташованих на земельних ділянках об’єктів нерухомого майна площею до 200 квадратних метрів — 0,1 мінімальної заробітної плати;
щодо розташованих на земельних ділянках об’єктів нерухомого майна площею більше 200 квадратних метрів — 0,2 мінімальної заробітної плати;
щодо земельних ділянок — 0,1 мінімальної заробітної плати;
для юридичних осіб:
щодо об’єктів нерухомого майна площею до 500 квадратних метрів — 0,3 мінімальної заробітної плати;
щодо об’єктів нерухомого майна площею понад 500 квадратних метрів — 0,6 мінімальної заробітної плати;
щодо об’єктів нерухомого майна площею понад 5000 квадратних метрів — 1,4 мінімальної заробітної плати;
2) за державну реєстрацію іншого речового права на нерухоме майно, крім права оренди землі, — 25 відсотків розміру адміністративного збору за державну реєстрацію права власності на нерухоме майно;
3) за державну реєстрацію обтяження права на нерухоме майно — 0,07 мінімальної заробітної плати;
4) за державну реєстрацію права оренди земельної ділянки — 0,06 мінімальної заробітної плати;
5) за внесення змін до записів Державного реєстру прав, у тому числі виправлення технічної помилки, допущеної з вини заявника, — 0,04 мінімальної заробітної плати.
Адміністративний збір справляється у відповідному розрахунку від мінімальної заробітної плати у місячному розмірі, встановленому законом на 1 січня календарного року, в якому подаються відповідні документи для проведення державної реєстрації прав.
2. Органи державної реєстрації прав та органи місцевого самоврядування звільняються від сплати адміністративного збору.
3. При проведенні державної реєстрації прав заявник, окрім адміністративного збору, сплачує за отримання витягу з Державного реєстру прав.
4. У разі відмови у державній реєстрації прав та їх обтяжень адміністративний збір не повертається, а плата за надання витягу з Державного реєстру прав підлягає поверненню.
У разі відкликання заяви про державну реєстрацію прав та їх обтяжень адміністративний збір та плата за надання витягу з Державного реєстру прав підлягають поверненню.
5. Розмір плати за надання інформації з Державного реєстру прав та порядок її використання встановлюються Кабінетом Міністрів України.
Органи державної влади, органи місцевого самоврядування, суди, органи внутрішніх справ, органи прокуратури, органи Служби безпеки України звільняються від плати за надання інформації з Державного реєстру прав у зв'язку із здійсненням ними повноважень, визначених законом".
SMV1969
Спец
Спец
Повідомлень: 102
З нами з: 01 грудня 2008 01:12
Репутація: 6

Re: Проект Закону про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо спрощення умов ведення бізнесу (дерегуляці

Повідомлення SMV1969 »

Щеби хтось все по полочка розклав. Для особливо ледачих.В порядку надання методичної допомоги. morgayu
Аватар користувача
hap
Спец
Спец
Повідомлень: 403
З нами з: 18 березня 2008 15:38
Репутація: 50
Область: Львівська
Місце роботи: Землевпорядник органу місцевого самоврядування

Re: Проект Закону про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо спрощення умов ведення бізнесу (дерегуляці

Повідомлення hap »

а де ст. 188-44 Кодексу України про адміністративні правопорушення, згадана у цьому Законі????
tjn121285
Спец
Спец
Повідомлень: 60
З нами з: 18 лютого 2013 08:08
Репутація: 0
Область: Дніпропетровська
Місце роботи: Інше

Re: Проект Закону про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо спрощення умов ведення бізнесу (дерегуляці

Повідомлення tjn121285 »

Закон набув чинності......
Kurilov
Admin
Admin
Повідомлень: 1170
З нами з: 11 травня 2012 18:16
Репутація: 691
Область: Харківська
Місце роботи: Приватні проектні організації

Re: Проект Закону про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо спрощення умов ведення бізнесу (дерегуляці

Повідомлення Kurilov »

Не по темі
[quote]Загалом прийняті зміни можна оцінити позитивно, адже надмірне регулювання відносин, пов’язаних із використанням землі, лише створює додаткові складнощі для землевласників та землекористувачів та приводи для зловживань.[/quote]

Оце погомонів з юристами сільгосппідприємств - так вони чомусь цей позитив не розділяють...
Аватар користувача
malecha
Спец
Спец
Повідомлень: 744
З нами з: 22 квітня 2007 16:51
Репутація: 35
Область: Тернопільська
Місце роботи: Приватні проектні організації
Контактна інформація:

Re: Проект Закону про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо спрощення умов ведення бізнесу (дерегуляці

Повідомлення malecha »

kurilov писав:Оце погомонів з юристами сільгосппідприємств - так вони чомусь цей позитив не розділяють...[/offtopic]
Чому? Аргументи?
Може вони всі виготовили проекти сівозмін та дотримуються їх?
Чи в них зовсім відсутні орендновані паї (поля) з цільовим призначенням - ведення ОСГ?
Чи їм подобається виготовляти формальні додатки та друкувати договір оренди на 4 аркушах, який у випадку судового процесу всерівно мало чим корисний?
Чи їм не подобається врегулювання моменту набуття чинності договору з моменту реєстрації?
Чи їм подобається підписувати договори на 1,3 5 років і щоразу їх підписувати, реєструвати?
Аргументуйте.
Інші чекали деяких змін, зверталися з проханнями у вищестоящі інстанції щодо врегулювання цих моментів.

Я оце також погумуніла з деякими працівниками агропідприємств щодо прийняття цього закону, так значна частина з них не змогли назвати хоча б три земельних положення, що змінюється.
Kurilov
Admin
Admin
Повідомлень: 1170
З нами з: 11 травня 2012 18:16
Репутація: 691
Область: Харківська
Місце роботи: Приватні проектні організації

Re: Проект Закону про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо спрощення умов ведення бізнесу (дерегуляці

Повідомлення Kurilov »

malecha писав: Чи їм подобається виготовляти формальні додатки та друкувати договір оренди на 4 аркушах, який у випадку судового процесу всерівно мало чим корисний?
Поширена помилка, що ці додатки формальні. Ви вважаєте, що підписувати договір оренди без створення кад. плану - це правильно? Підписати договір і при цьому не розуміти, де цей пай розташовано - це нормально, це уникнення формальностей? Це тільки Біленко може розказувати, що вся інформація є у кадастрі та реєстраційній службі. У підприємства, в якому я працюю, замовниками є провідні агрохолдинги (від Астарти й Приват-Агро до Садів України й ТАСАгро) - тому ситуацію з орендою я добре знаю ізнутрі. Є сільські ради, які майже повністю відсутні на ПККУ, є сільські ради, які неправильно розташовані, ще й із купою пересічень, є дубляж кадастрових номерів, є відсутність кад. номерів навіть при наявності держ. акту, досі є велика кількість сертифікатів замість ДА - коротше купа проблем, котрі потрібно вирішувати. А все із-за того, що землевпорядники вважають себе найрозумнішими, хоча при цьому видають таку ахінею, що на голову не натягнеш. Не всі сільгосппідприємства можуть дозволити собі мати у штаті землевпорядника, а юристи у цій ситуації почасти мало знайомі з реаліями нашого землеустрою. Я не буду сперечатися, що всі додатки до договорів потрібні, але кад. план чи схема має бути обов'язково - це дасть можливість уникати тих помилок, яких, повірте мені, багато у земельному банку чи не кожного агропідприємства.
malecha писав: Чи їм подобається підписувати договори на 1,3 5 років і щоразу їх підписувати, реєструвати?
Я не буду розписуватися за всіх, але ті підприємства, з якими працював, мають довгострокові договори, а наявність короткострокових пов'язана здебільшого не з самим підприємством, а, скажімо так, розумовими здібностями власників паїв, відсутністю у них первинних навичок ведення таких справ і банальної первинної
юридичної підкованості.
malecha писав: Я оце також погумуніла з деякими працівниками агропідприємств щодо прийняття цього закону, так значна частина з них не змогли назвати хоча б три земельних положення, що змінюється.
Таких дєятєлєй багацько й серед землевпорядників facepalm Тут справа скорше у фаховості й сумлінності роботи.
Танчус
Спец
Спец
Повідомлень: 465
З нами з: 13 лютого 2014 12:34
Репутація: -4
Область: Кіровоградська
Місце роботи: Територіальний відділ земельних ресурсів(місто, район, область)

Re: Проект Закону про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо спрощення умов ведення бізнесу (дерегуляці

Повідомлення Танчус »

kurilov писав: що підписувати договір оренди без створення кад. плану - це правильно?
а де конкретно це написано?
Kurilov
Admin
Admin
Повідомлень: 1170
З нами з: 11 травня 2012 18:16
Репутація: 691
Область: Харківська
Місце роботи: Приватні проектні організації

Re: Проект Закону про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо спрощення умов ведення бізнесу (дерегуляці

Повідомлення Kurilov »

Танчус писав: а де конкретно це написано?
Раніше, згідно зі ст. 15 ЗУ "Про оренду землі", кад. план був невід'ємною частиною договору оренди. Після внесення змін цим законом, кад. план можна не робити.

Я нещодавно читав у чиємусь в'ю (якогось чиновника, здається), що, за оцінкою міжнародних експертів, рівень готовності нашого ДЗК знаходиться приблизно на позначці 10%. Десять відсотків. Д-е-с-я-т-ь. Зрозумійте, якщо б все було добже з нашим кадастром, я би сказав: окей, хлопці, молодці, що скасувати ці непотрібні папірчики. А коли маємо такі проблеми, котрі закладені були ще самим підходом до паювання земель, то кад. план чи схема, ін май опініон, стане хоч якоюсь розрадою. Інша справа, що й кад. план потрібно грамотно складати, а то приносять план без координат, цільового чи форми №6-зем, не кажучи вже про обмеження (хоча б суттєві).
Sabrina
Повідомлень: 7
З нами з: 09 липня 2014 21:07
Репутація: 0
Область: Херсонська
Місце роботи: Інше

Re: Проект Закону про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо спрощення умов ведення бізнесу (дерегуляці

Повідомлення Sabrina »

Допоможіть розібратися! Як я розумію, органи державної влади не зільняються від сплати адміністративного збору за державну реєстрацію права власності на земельні ділянки державної власності, оскільки відповідно до частини другої статті 29 З.У. "Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень" (зі змінами, внесеними З.У. "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо спрощення умов ведення бізнесу (дерегуляція)"), від сплати адміністративного збору звільняються лише органи державної реєстрації прав та органи місцевого самоврядування.
Kurilov
Admin
Admin
Повідомлень: 1170
З нами з: 11 травня 2012 18:16
Репутація: 691
Область: Харківська
Місце роботи: Приватні проектні організації

Re: Проект Закону про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо спрощення умов ведення бізнесу (дерегуляці

Повідомлення Kurilov »

ПетроМарченко писав: А готовність "нашого ДЗК" до чого? До Європи?
Для нормальної роботи хоча б і повсємєстного використання. Ст. 36 "Про ДЗК" багато чого встановлює відображати - і що, що ми можемо нині взяти з кадастру?
tjn121285
Спец
Спец
Повідомлень: 60
З нами з: 18 лютого 2013 08:08
Репутація: 0
Область: Дніпропетровська
Місце роботи: Інше

Re: Проект Закону про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо спрощення умов ведення бізнесу (дерегуляці

Повідомлення tjn121285 »

kurilov писав:
Раніше, згідно зі ст. 15 ЗУ "Про оренду землі", кад. план був невід'ємною частиною договору оренди. Після внесення змін цим законом, кад. план можна не робити.
Чому це можно і не робити кадастровий план?
стаття 14. Форма договору оренди землі
Договір оренди землі укладається у письмовій формі і за
бажанням однієї із сторін може бути посвідчений нотаріально.
Типова форма договору оренди землі затверджується Кабінетом
Міністрів України ( 220-2004-п )
.
А постанова КМУ 220-2004-п чинна... а у типовій формі прописано, що:
Невід'ємними частинами договору є:
план або схема земельної ділянки;
кадастровий план земельної ділянки з відображенням обмежень
(обтяжень) у її використанні та встановлених земельних сервітутів
;
акт визначення меж земельної ділянки в натурі (на
місцевості);
акт приймання-передачі об'єкта оренди;
проект відведення земельної ділянки у випадках, передбачених
законом.
Kurilov
Admin
Admin
Повідомлень: 1170
З нами з: 11 травня 2012 18:16
Репутація: 691
Область: Харківська
Місце роботи: Приватні проектні організації

Re: Проект Закону про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо спрощення умов ведення бізнесу (дерегуляці

Повідомлення Kurilov »

tjn121285 писав: Чому це можно і не робити кадастровий план?
Вам на це питання вже давала відповідь пані malecha трохи вище: "Так, але пункт 4 перехідних положень пише:
Кабінету Міністрів України: у п’ятимісячний строк після опублікування цього Закону привести свої нормативно-правові акти у відповідність із цим Законом, забезпечити приведення нормативно-правових актів органів виконавчої влади у відповідність із цим Законом."


Не маємо сумнівів, що КМУ внесе ці зміни до своєї постанови. Так, наразі маємо чергову прогалину в законодавстві, що одне скасовує, а інше - поки містить таку норму. Що ж, чекаємо. Здається, можна, посилаючись на те, що закон має вищу силу над постановою КМУ, зробити фінт ушамі, але то юристів питання, не буду настаівать)
tjn121285
Спец
Спец
Повідомлень: 60
З нами з: 18 лютого 2013 08:08
Репутація: 0
Область: Дніпропетровська
Місце роботи: Інше

Re: Проект Закону про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо спрощення умов ведення бізнесу (дерегуляці

Повідомлення tjn121285 »

kurilov писав:
Вам на це питання вже давала відповідь пані malecha трохи вище: "Так, але пункт 4 перехідних положень пише:
Кабінету Міністрів України: у п’ятимісячний строк після опублікування цього Закону привести свої нормативно-правові акти у відповідність із цим Законом, забезпечити приведення нормативно-правових актів органів виконавчої влади у відповідність із цим Законом."


Не маємо сумнівів, що КМУ внесе ці зміни до своєї постанови. Так, наразі маємо чергову прогалину в законодавстві, що одне скасовує, а інше - поки містить таку норму. Що ж, чекаємо. Здається, можна, посилаючись на те, що закон має вищу силу над постановою КМУ, зробити фінт ушамі, але то юристів питання, не буду настаівать)
Так закон має вищу силу, але ж в Законі не сказано, що додатки не потрібні, а в статті 14 є чітке посилання на постанову КМУ.... Тому саме в даному випадку неможливо примінять верховенство Закону. На сьогоднішній день є чинна Постанова КМУ, де передбачені невід'ємні частини... Можна буде додатки не робити - коли КМУ внесе зміни і убере з типовой форми додатки на, що я дуже сомніваюсь... Як би було все так просто, то в Законі про дерегуляцію та друге чинання не убрали б зміни до статті 14, де передбачалося змінити "типову форму договору" на "примірну форму договору"...
Аватар користувача
malecha
Спец
Спец
Повідомлень: 744
З нами з: 22 квітня 2007 16:51
Репутація: 35
Область: Тернопільська
Місце роботи: Приватні проектні організації
Контактна інформація:

Re: Проект Закону про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо спрощення умов ведення бізнесу (дерегуляці

Повідомлення malecha »

kurilov писав: Поширена помилка, що ці додатки формальні. Ви вважаєте, що підписувати договір оренди без створення кад. плану - це правильно?
Особисто я вважаю, що потенційний орендар ще до підписання договору оренди повинен все знати про поле, кількість ділянок, в лісі чи "на хаті" пай і таке інше, що росло, що вносили, який грунт. І розумні орендарі так і роблять, але таких обмаль. Також маю досвід в агрофірмі зсередини і безпосередньо з виготовлення додатків та таке інше. І всерівно вважаю, що орендарі (95%) виготовляти кад плани як формальність, яку вимагали при реєстрації. І значна частина тих, що виготовляли ті плани, формально їх виготовляла, не затруджаючи себе дивитися, де ділянка лежить, є накладка чи нема (особливо для нових ДА).
Чи Ви стверджуєте, що робили кадасатрові плани (додатки до договорів), бачили накладу і обовязково її виправляли? Навряд чи. У випадку якщо треба було здати обмінний і якщо накладалося поле.

Відправлено через 33 хвилини 16 секунди:
tjn121285 писав:Так закон має вищу силу, але ж в Законі не сказано, що додатки не потрібні
А як же редакція статті 15 ЗУ "Про оренду землі", яка до змін передбала невідємні додатки на надцять істотних умов, а після змін не передбачає?
Kurilov
Admin
Admin
Повідомлень: 1170
З нами з: 11 травня 2012 18:16
Репутація: 691
Область: Харківська
Місце роботи: Приватні проектні організації

Re: Проект Закону про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо спрощення умов ведення бізнесу (дерегуляці

Повідомлення Kurilov »

malecha писав: Особисто я вважаю, що потенційний орендар ще до підписання договору оренди повинен все знати про поле, кількість ділянок, в лісі чи "на хаті" пай і таке інше, що росло, що вносили, який грунт. І розумні орендарі так і роблять, але таких обмаль.
Ідея гарна, але наразі утопічна: коли існують агрохолдинги із значним земельним банком в різних областях і куточках України, то важкувато забезпечити нормальну комунікацію між всіма ланками. Ну не може юрист агрохолдингу, що сидить у центральному офісі в Києві, бути досконально обізнаним із ситуацією на місцях, а "місцеві" ж юристи (якщо вони є), як правило, недостатньо матеріально вмотивовані на добру роботу. Відтак маємо ситуацію (реальну), коли двічі поспіль вносять агрономи на поле добрива, що знищують посіви, бо типу "забули".
malecha писав: І значна частина тих, що виготовляли ті плани, формально їх виготовляла, не затруджаючи себе дивитися, де ділянка лежить, є накладка чи нема (особливо для нових ДА).
Знову-таки питання
kurilov писав: скорше у фаховості й сумлінності роботи.
malecha писав: Чи Ви стверджуєте, що робили кадасатрові плани (додатки до договорів), бачили накладу і обовязково її виправляли? Навряд чи. У випадку якщо треба було здати обмінний і якщо накладалося поле.
В мене наразі трохи не те завдання. Я, серед іншого, віднаходжу такі фейли, сигналізую про них замовникам із рекомендаціями, як виправити з меншими тєлодвіжєніями. Були випадки, коли допомагали виправляти, зі скрипом, правда, але було.
Аватар користувача
malecha
Спец
Спец
Повідомлень: 744
З нами з: 22 квітня 2007 16:51
Репутація: 35
Область: Тернопільська
Місце роботи: Приватні проектні організації
Контактна інформація:

Re: Проект Закону про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо спрощення умов ведення бізнесу (дерегуляці

Повідомлення malecha »

kurilov писав: Я, серед іншого, віднаходжу такі фейли, сигналізую про них замовникам із рекомендаціями, як виправити з меншими тєлодвіжєніями. Були випадки, коли допомагали виправляти, зі скрипом, правда, але було.
Натомість до мене приходить орендар і каже: тут треба файли зробити, тут плани - тут я знаю, що в мене ростуть чагарники/болото/ліс, але я це беру в оренду, бо мені інакше не дадутьв оренду інше поле ріллі. Тут я знаю, що буде накладка, але мені треба офіційну відмову, і хай собі буде накладка, бо поки найдеш хто де паював і добєся виправлення, то я зареєструю інших 200 договорів, що буде більш корисніше. А тут ось паї я засіяв площею 700 чи 1000 га, але там в державних актах пише "для ведення ОСГ", то я не знаю будеш робити кп чи ні - але навіщо мені вони, коли реєстраційна не зареєструє, але може зроби, бо в договорі пише, що треба додатки".
Тому та робота, яку ми з Вами робимо - це повинна бути спільна робота польових та офісних працівників агрофірми. Більше того, сучасні агрофіми самі виносять межі, які їм треба по документах і співставляють засіяні межа, знаючи різницю "захоплення", польових доріг, пару і т.д, таким чином розраховуючи точну потребу в насінні та ззр та мінізуючи поширені крадіжки.
Звичайно, що для землевпорядних організацій - це менше роботи, але все-таки - для агрофірм зменшення зайвих рухів та коштів. А якщо Ви своб роботу зарекомендували для агрофірми не як формальну, а дуже потрібну, то й надалі працюватимете над створенням графічних матеріалів т.п.
Аватар користувача
Малібу
Спец
Спец
Повідомлень: 388
З нами з: 20 грудня 2010 10:52
Репутація: 50
Область: Чернівецька

Re: Проект Закону про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо спрощення умов ведення бізнесу (дерегуляці

Повідомлення Малібу »

kurilov писав: Ну не може юрист агрохолдингу, що сидить у центральному офісі в Києві, бути досконально обізнаним із ситуацією на місцях, а "місцеві" ж юристи (якщо вони є), як правило, недостатньо матеріально вмотивовані на добру роботу. Відтак маємо ситуацію (реальну), коли двічі поспіль вносять агрономи на поле добрива, що знищують посіви, бо типу "забули".
Кадастровий план аж ніяк не зображає ситуацію на місцях, а також на ньому немає інформації про накладки. Єдине що там є цінного для орендаря так це сама форма земельної ділянки, угіддя, сусіди, ну і звичайно кадастровий номер; але вся ця інформація поодинці майже не цінна, а може використовуватися тільки в сукупності з іншими земельними ділянками. Тоді і можна побачити загальну ситуацію.
А тому повністю підтримую відміну абсолютно непотрібних додатків до договору оренди!!!
Azhimut
Спец
Спец
Повідомлень: 1797
З нами з: 28 грудня 2012 11:17
Репутація: 358
Область: Одеська
Місце роботи: Приватні проектні організації

Re: Проект Закону про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо спрощення умов ведення бізнесу (дерегуляці

Повідомлення Azhimut »

Малібу писав: повністю підтримую відміну абсолютно непотрібних додатків до договору оренди!!!
+ Публичная кадастровая карта...
Вангую, что по аналогии с минюстом и в нашей сфере можно будет всю необходимую информацию в режиме он-лайн.
tjn121285
Спец
Спец
Повідомлень: 60
З нами з: 18 лютого 2013 08:08
Репутація: 0
Область: Дніпропетровська
Місце роботи: Інше

Re: Проект Закону про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо спрощення умов ведення бізнесу (дерегуляці

Повідомлення tjn121285 »

malecha писав: Особисто я вважаю, що потенційний орендар ще до підписання договору оренди повинен все знати про поле, кількість ділянок, в лісі чи "на хаті" пай і таке інше, що росло, що вносили, який грунт. І розумні орендарі так і роблять, але таких обмаль. Також маю досвід в агрофірмі зсередини і безпосередньо з виготовлення додатків та таке інше. І всерівно вважаю, що орендарі (95%) виготовляти кад плани як формальність, яку вимагали при реєстрації. І значна частина тих, що виготовляли ті плани, формально їх виготовляла, не затруджаючи себе дивитися, де ділянка лежить, є накладка чи нема (особливо для нових ДА).
Чи Ви стверджуєте, що робили кадасатрові плани (додатки до договорів), бачили накладу і обовязково її виправляли? Навряд чи. У випадку якщо треба було здати обмінний і якщо накладалося поле.

Відправлено через 33 хвилини 16 секунди:

А як же редакція статті 15 ЗУ "Про оренду землі", яка до змін передбала невідємні додатки на надцять істотних умов, а після змін не передбачає?
Так починаємо спочатку….
Саме статтею 14 Закону України «Про оренду землі» регулюється форма договору оренди землі…..
Де зазначено: Типова форма договору оренди землі затверджується Кабінетом Міністрів України ( 220-2004-п ). у типовій формі передбачені невід’ємні частини договору( додатки)…. постанова КМУ220-2004-п- є чинна. Тому до того моменту доки не внесуть зміни до типової форми договору, додатки потрібні…
Взагалі стаття 15 ЗУ одне, що давала - це можливість визнання договорів не дійсних у разі відсутності однієї з істотних умов. У мене в районі були визнанні 150 договорів не дійсних тільки тому, що у договорах не була вказана істотна умова: «умови передачі у заставу та внесення до статутного фонду права оренди земельної ділянки»… Можливо було більш доречно взагалі убрати з Закону статтю 15… Тому, що вона тільки дублює, а в деякий випадках суперечить статті 14 ЗУ. та постанові КМУ.
Аватар користувача
malecha
Спец
Спец
Повідомлень: 744
З нами з: 22 квітня 2007 16:51
Репутація: 35
Область: Тернопільська
Місце роботи: Приватні проектні організації
Контактна інформація:

Re: Проект Закону про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо спрощення умов ведення бізнесу (дерегуляці

Повідомлення malecha »

tjn121285 писав:Так починаємо спочатку
Про невідємні додатки пише ПКМУ, яка згідно прийнятого Закону має бути приведена у відповідність
З моєї практики, в тому ччислі судової, завжди на істотні умови та додатки йшло посилання саме на статтю 15.
А в ній було:
Стаття 15. Умови договору оренди землі

Істотними умовами договору оренди землі є:

об'єкт оренди (кадастровий номер, місце розташування та
розмір земельної ділянки); { Абзац другий частини першої статті 15
в редакції Закону N 3613-VI ( 3613-17 ) від 07.07.2011 }

строк дії договору оренди;

орендна плата із зазначенням її розміру, індексації, форм
платежу, строків, порядку її внесення і перегляду та
відповідальності за її несплату;

умови використання та цільове призначення земельної ділянки,
яка передається в оренду;

умови збереження стану об'єкта оренди;

умови і строки передачі земельної ділянки орендарю;

умови повернення земельної ділянки орендодавцеві;

існуючі обмеження (обтяження) щодо використання земельної
ділянки;

визначення сторони, яка несе ризик випадкового пошкодження
або знищення об'єкта оренди чи його частини;

відповідальність сторін;

умови передачі у заставу та внесення до статутного фонду
права оренди земельної ділянки. { Статтю 15 доповнено абзацом
дванадцятим згідно із Законом N 509-VI ( 509-17 ) від 16.09.2008 }

Відсутність у договорі оренди землі однієї з істотних умов,
передбачених цією статтею, а також порушення вимог статей 4-6, 11,
17, 19 цього Закону є підставою для відмови в державній реєстрації
договору оренди, а також для визнання договору недійсним
відповідно до закону.

За згодою сторін у договорі оренди землі можуть зазначатися
інші умови, зокрема якісний стан земельних угідь, порядок
виконання зобов'язань сторін, порядок страхування об'єкта оренди,
порядок відшкодування витрат на здійснення заходів щодо охорони і
поліпшення об'єкта оренди, проведення меліоративних робіт, а також
обставини, що можуть вплинути на зміну або припинення дії договору
оренди, тощо.

Невід'ємною частиною договору оренди землі є:

план або схема земельної ділянки, яка передається в оренду;

кадастровий план земельної ділянки з відображенням обмежень
(обтяжень) у її використанні та встановлених земельних сервітутів;

акт визначення меж земельної ділянки в натурі (на
місцевості);

акт приймання-передачі об'єкта оренди;


проект відведення земельної ділянки у разі його розроблення
згідно із законом. { Абзац шостий частини четвертої статті 15 із
змінами, внесеними згідно із Законом N 509-VI ( 509-17 ) від
16.09.2008 }

У разі якщо договором оренди землі передбачається здійснити
заходи, спрямовані на охорону та поліпшення об'єкта оренди, до
договору додається угода щодо відшкодування орендарю витрат на
такі заходи.

Договір оренди може передбачати надання в оренду декількох
земельних ділянок, які знаходяться у власності одного орендодавця
(а щодо земель державної та комунальної власності - земельних
ділянок, які перебувають у розпорядженні одного органу виконавчої
влади чи органу місцевого самоврядування).
{ Статтю 15 доповнено частиною шостою згідно із Законом N 2480-VI
( 2480-17 ) від 09.07.2010 }


Тепер є:
Стаття 15. Умови договору оренди землі

Істотними умовами договору оренди землі є:

об’єкт оренди (кадастровий номер, місце розташування та
розмір земельної ділянки);

строк дії договору оренди;

орендна плата із зазначенням її розміру, індексації, способу
та умов розрахунків, строків, порядку її внесення і перегляду та
відповідальності за її несплату.

За згодою сторін у договорі оренди землі можуть зазначатися
інші умови.

У разі якщо договором оренди землі передбачено здійснення
заходів, спрямованих на охорону та поліпшення об’єкта оренди, до
договору додається угода щодо відшкодування орендарю витрат на
такі заходи.

Договір оренди може передбачати надання в оренду декількох
земельних ділянок, що перебувають у власності одного орендодавця
(а щодо земель державної та комунальної власності - земельних
ділянок, що перебувають у розпорядженні одного органу виконавчої
влади чи органу місцевого самоврядування).
{ Стаття 15 із змінами, внесеними згідно із Законами N 509-VI
( 509-17 ) від 16.09.2008, N 2480-VI ( 2480-17 ) від 09.07.2010,
N 3613-VI ( 3613-17 ) від 07.07.2011; в редакції Закону N 191-VIII
( 191-19 ) від 12.02.2015 }



Відповідно типова форма договору не відповідає Закону, а її ще й не те що півроку можуть не змінити, а роками, як свідчить попередній досвід про скасування ПКМУ.
Sabrina
Повідомлень: 7
З нами з: 09 липня 2014 21:07
Репутація: 0
Область: Херсонська
Місце роботи: Інше

Re: Проект Закону про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо спрощення умов ведення бізнесу (дерегуляці

Повідомлення Sabrina »

Я підтримую думку форумчан щодо того, що до внесення змін до Типового договору оренди землі, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 3 березня 2004 року № 220, додатки до договору потрібні. Так, відповідно до частини четвертої статті 179 Господарського кодексу України, при укладенні господарських договорів сторони можуть визначати зміст договору на основі типового договору, затвердженого Кабінетом Міністрів України, чи у випадках, передбачених законом, іншим органом державної влади, коли сторони не можуть відступати від змісту типового договору, але мають право конкретизувати його умови.
Відповісти