Дмитро Брянцев писав: Чомусь я більш згоден із Мар`яном Заблоцьким
Марьян молодець! Через самодурство одного Соболева (якщо це дійсно самодурство, а не щось гірше), страждає нормальний законопроект. А головне - ніякої дискусії, одні лайки і бруд.
thom yorke писав: Науково-експретне управління також відхилоло законопроект. На це є свої справедливі причини.
Єдиною справедливою причиною цього є те, що,нажаль, ГНЕУ давно глибоко не занурюється у законопроекти і його висновки давно не викликають поваги. Поверхневий аналіз, на рівні термінології, не більше. Крім того, я так розумію, ще й радяться із шановним Агентством
thom yorke писав: Це ми землеворядники, мислимо категоріями "територій сільських рад", нам це поняття більш-менш зрозуміле: у нас є індексні карти (щоправда з невідомою юридичною силою) і НКС. В людей, віддалених від сфери, такі поняття викличуть ряд питань.По-перше, "території рад" не вписуються в АТУ, по-друге, ніхто ж в селі не знає, де закінчуються землі його сільської ради і починаються землі іншої.
Вписуються. Законопроект визначає їх не як адмінтеродиницю, а як межа земель, які передаються у комунальну власність
Там,взагалі, не все так однозначно і з юридичної точки зору. До прийняття Конституції сільрада була адмінстративно-тепиторіальною одиницею (а може і зараз є, це
http://zakon1.rada.gov.ua/laws/show/1654-10 і зараз діє, тому говорити щось однозначно важко). Крім того, проекти формування рад все ж таки є і іншої документації, яка охоплювала б майже всю територію держави, у нас немає. А робити нову по всій території держави - нереально.
Да, межі ради не завжди стикуються із кадастровим зонуванням, але вони і не мають стикуватись.
Крім того, плата за землю все ж таки розподіляється саме по територіям ради (і я не чув про велику кількість проблем з несостиковкою меж між ними), тобто говорити, що юридично їх зовсім немає, не можна.
В умовах повного безладу у законодавстві, рубати законопроект просто тому, що у нас повний безлад із законодавчим регулюванням питань адмінтерустрою, на мій погляд, не можна. Законопроект правильний і справедливий. І діяти, попри безлад у законодавстві, буде. Будуть спори про межі, будуть суди (а так і має бути, у нас, ощ мало судів щодо меж приватних ділянок? І нічого, працюємо)
Щодо спільної власності територіальних громад, то це проблема Закону про місцеве самоврядування і не земельним законодавством її вирішувати. Але якщо будівля перебуває у "обласній" чи "районній" власності, земля має перебувати там же.
Крім того, законопроект, по великому рахунку, не тільки і не стільки вирішує питання, хто буде приймати рішення про розпорядження землями. Тут більш глибша тема. Це - крок до "повсюдності місцевого самоврядування". Не можуть повноваження рад базового рівня розповсюджуватись лише на десяту (ну, трохи більше) частину територію держави.
А щодо корупції. Ми їх самі обираємо, тих, хто бере. Да ми самі і даємо. Якось так...