Використання коштів, що надходять в порядку відшкодування втрат с/г виробництва

Питання і відповіді, які не можна віднести до існуючих розділів!
Правила форуму
Будьте уважними! Перед створенням теми перечитайте Правила форуму і ще раз перевірте, чи дана тема не існує. Теми, які дублюють інші, видаляються без попередження! Повідомлення, які містять не прихований адрес E-mail, видаляються без попередження!
Аватар користувача
Поковба
Спец
Спец
Повідомлень: 704
З нами з: 13 вересня 2009 14:16
Репутація: 0
Область: Закарпатська
Місце роботи: Землевпорядник органу місцевого самоврядування
Контактна інформація:

Використання коштів, що надходять в порядку відшкодування втрат с/г виробництва

Повідомлення Поковба »

Прокуратура надіслала до селищної ради подання, в якому штовхає на те, щоб ми замовляли виготовлення проекту землеустрою щодо встановлення меж прибережних захисних смуг і оплачували ці роботи з коштів, що надходять з відшкодування втрат с/г виробництва. Читаю статтю 209 ЗКУ, статтю 55 ЗУ "Про охорону земель" та Постанову Кабінету Міністрів України від 17.09.1996 р. №1147 і не бачу можливостей фінансування такого виду робіт з цих коштів. Був вчора на прийомі у прокурора і він мене глибоко запевняв в тому, що я не правий, хоча посилання дав лише на ст. 209 ЗКУ.
Отже, запитання таке: чи має право орган місцевого самоврядування виготовляти проекти землеустрою щодо встановлення меж прибережно засисних смуг за кошти, що надходять в порядку відшкодування втрат с/ виробництва?
Аватар користувача
Nat
Спец
Спец
Повідомлень: 1120
З нами з: 10 грудня 2007 16:16
Репутація: 3
Область: Дніпропетровська
Місце роботи: Інше

Повідомлення Nat »

Поковба писав:Отже, запитання таке: чи має право орган місцевого самоврядування виготовляти проекти землеустрою щодо встановлення меж прибережно засисних смуг за кошти, що надходять в порядку відшкодування втрат с/ виробництва?
Тут дуже багато залежить від вміння правильно формулювати назву проекту ;)
Розгляньте, що є "дозволеного" і подумайте під які формулювання можна підвести ці проекти.
Я чула, що таке роблять. Але треба мати залізобетонне обгрунтування для "органів"
Аватар користувача
solim
Спец
Спец
Повідомлень: 1061
З нами з: 06 листопада 2013 13:47
Репутація: 196
Область: Рівненська
Місце роботи: Землевпорядник органу місцевого самоврядування

Повідомлення solim »

В нашій області точно таке робилося. Деталі не знаю, яле як написала Nat щось вигадували з назвою - ніхто не забороняє назвати "інвентаризація земель (встановлення меж...)...".
Аватар користувача
dzi
Спец
Спец
Повідомлень: 1223
З нами з: 16 жовтня 2008 09:24
Репутація: 7
Область: м.Київ

Повідомлення dzi »

Поковба писав:Отже, запитання таке: чи має право орган місцевого самоврядування виготовляти проекти землеустрою щодо встановлення меж прибережно засисних смуг за кошти, що надходять в порядку відшкодування втрат с/ виробництва?
В межах населеного пункту можливо і так (щось на зразок "проект.... Інвентаризації земель водного фонду села (селища, міста) _________ та встановлення меж прибережних захисних смуг"). А за межами населеного пункту питання 5+5=? Обгрунтовувати це можна як охорну земель водного фонду - необхідністю дотримання обмежень господарської діяльності на цих землях, визначених у законах, особливо у межах прибережних захисних смуг.
Аватар користувача
Nat
Спец
Спец
Повідомлень: 1120
З нами з: 10 грудня 2007 16:16
Репутація: 3
Область: Дніпропетровська
Місце роботи: Інше

Повідомлення Nat »

dzi писав:А за межами населеного пункту питання 5+5=? Обгрунтовувати це можна як охорну земель водного фонду - необхідністю дотримання обмежень господарської діяльності на цих землях, визначених у законах, особливо у межах прибережних захисних смуг.
За межами - проект відновлення родючості земель шляхом впровадження обмежень господарської діяльності в межах водоохоронної зони (водойми такої-то на території такійто). Не варіант?
Або ще: "запобігання (наслідкам) шкідливої дії вод" і далі по тексту
Аватар користувача
dzi
Спец
Спец
Повідомлень: 1223
З нами з: 16 жовтня 2008 09:24
Репутація: 7
Область: м.Київ

Повідомлення dzi »

Рішення суду, у якому міститься назна документації із землеустрою, яка може бути застосована.

http://pravoscope.com/act-postanova-908-1719-13-k ... ozadogovirni-nemajnovi-spori-s
Spoiler
ВИТЯГ (посилання на повний текст наведено у повідомленні)

Рішенням Приазовської районної ради Запорізької області № 15 від 27 червня 2002 р. "Про затвердження розміру площі прибережної захисної смуги вздовж берега Азовського моря" (а.с.12) затверджено розміри і площі прибережних захисних смуг уздовж берега Азовського моря.
Відповідно до додатку (а.с.13) вказаного рішення затверджено ширину прибережної захисної смуги вздовж берега Азовського моря на території Ботієвської, Степанівської Першої, Новокостянтинівської, Чкалівської та Приморсько-Посадської сільських рад Приазовського району Запорізької області, а саме 50 метрів від урізу води.

При цьому відповідно до ч. 3 ст. 60 Земельного кодексу України розмір та межі прибережної захисної смуги уздовж морів та навколо морських заток і лиманів встановлюються за проектами землеустрою, а в межах населених пунктів - з урахуванням містобудівної документації.
На підставі рішення Приазовської районної ради Запорізької області №15 від 27.06.2002року розроблялась технічна документація з інвентаризації земель прибережної захисної смуги Азовського моря на території Новокостянтинівської, Приморсько-Посадської, Чкалівської, Степанівської Першої та Ботіївської сільських рад Приазовського району Запорізької області, але не затверджувалось.

Для встановлення меж прибережної захисної смуги в натурі була створена комісія у складі начальника Приазовського районного відділу земельних ресурсів, голів та спеціалістів-землевпорядників зазначених сільських рад , за результатами роботи якої складені акти (а.с.а.с. 39,41,43,45,47). Відповідно до зазначених актів, при встановлені меж прибережної захисної смуги в натурі ніяких зауважень з боку зацікавлених осіб не надходило, в актах зафіксовано, що земельна ділянка може використовуватися тільки за цільовим призначенням.

Як вже зазначалося, ст.88 Водного кодексу України, а саме частиною третьою визначено, що у межах існуючих населених пунктів прибережна захисна смуга встановлюється з урахуванням конкретних умов, що склалися.

Таким чином законодавством встановлені виключення, за якими розмір захисної смуги може встановлюватися в іншому розмірі ніж передбачено ч. 4 ст.88 Водного кодексу України, відтак господарський суд дійшов до вірного висновку, з яким погоджується колегія Донецького апеляційного господарського суду, що ширина прибережної захисної смуги в 50 метрів від урізу води, встановлена виходячи з конкретних умов планування та забудови зазначених населених пунктів, що передбачено ч.3 ст.60 Земельного кодексу України, ч.3 ст.88 Водного кодексу України.
....
П О С Т А Н О В И В:
Апеляційну скаргу Прокуратури Запорізької області на рішення господарського суду Запорізької області від 10 червня 2013року (повний текст складений та підписаний 13.06.2013р.) у справі №908/1719/13 - залишити без задоволення.

Рішення господарського суду Запорізької області від 10 червня 2013року (повний текст складений та підписаний 13.06.2013р.) у справі №908/1719/13 - залишити без змін.
.....
Відповісти