Сторінка 2 з 5

Додано: 20 червня 2013 11:34
SBB
Законопроект 2363-1 у другому читанні розглядається зараз


сняли с рассмотрения

Додано: 20 червня 2013 14:16
dexter3000
SBB писав:сняли с рассмотрения
И как теперь жить дальше? Ushas

Додано: 20 червня 2013 14:24
SBB
его не отклонили, просто сняли с рассмотрения сегодня

Додано: 20 червня 2013 21:05
saa
SBB писав:его не отклонили, просто сняли с рассмотрения сегодня
Андрієвський Дмитро Йосипович
Обраний по Виборчому округу №222
Регіон: м. Київ
ЧЛЕН )))!? депутатської фракції Всеукраїнського об'єднання "Батьківщина"
Заступник голови Комітету Верховної Ради України з питань будівництва, містобудування і житлово-комунального господарства та регіональної політики

Це той "герой", який сьогодні постарався щоб цей закон зняли з розгляду!
Країна повинна знати своїх героїв...

Додано: 21 червня 2013 00:26
Виктор М
Вот еще главный противник этого Законопроекта
Одарченко Юрій Віталійович

ОБРАНИЙ ПО:
Загальнодержавному багатомандатному округу
ПАРТІЯ:
політична партія Всеукраїнське об'єднання "Батьківщина"
НОМЕР У СПИСКУ:
25
ДАТА НАБУТТЯ ДЕПУТАТСЬКИХ ПОВНОВАЖЕНЬ:
12 грудня 2012р.

Член депутатської фракції Всеукраїнського об'єднання "Батьківщина"

Ждемс 21-го....если морды бить не будут и дурковать - то проголосуют..

Додано: 21 червня 2013 10:38
Міа
Читаю и ещё больше понимаю, как наши нардееепы далеки от проблем народа и самой Украины в т.ч.
За ДТП на 1 земельный участок архитекторы просят от 3 000 грн. до 5 000 грн. и это на фоне всех неободимых атрибутом ПКМ № 555 от 25.05.2011. то есть 6 месяцев срока, и + проект отвода (деньги, сроки) = исполнение работ и приватизация земельного участка для обслуживания дома, который у гражданина в собственности. И это без "особенностей" ОМС.
"Спасибо ВР большое".

Додано: 21 червня 2013 11:04
Поковба
Глибоко замислюючись, я і сам стаю противником цього законопроекту. Звісно, що ВРУ негарно поступила з нашими громадянами, непередбачивши механізму проплати та розроблення ПЗ та ДПТ і зупинивши передачу у власність та користування, зміну ц/п земельних ділянок. Але ж така містобудівна документація повинна бути основою основ у всіх виготовленнях документацій із землеустрою, у всіх планах забудови і т.п. А що сталося в нашій країні? З 1992 року по 2013 рік масштабний і хаотичний "дерибан" землі. В 2013 році невеличкий проблиск на світле майбутнє (Наш населений пункт вже шукає кошти на розробку генерального плану, топографо-геодезична зьомка вже проводиться), а тут пролонгування вищевказаного. Прочитавши трохи законодавство одної (більш розвинутої) пострадянської країни я зрозумів, що основою всієї земельної реформи в населених пунктах були генеральні плани. І якщо, будь яка, земельна ділянка не відповідала цьому генеральному плану, вона йому не поверталася у власність, не продавалася і не надавалася у користування.

Додано: 21 червня 2013 11:24
Міа
Поковба писав:Глибоко замислюючись, я і сам стаю противником цього законопроекту. Звісно, що ВРУ негарно поступила з нашими громадянами, непередбачивши механізму проплати та розроблення ПЗ та ДПТ і зупинивши передачу у власність та користування, зміну ц/п земельних ділянок. Але ж така містобудівна документація повинна бути основою основ у всіх виготовленнях документацій із землеустрою, у всіх планах забудови і т.п. А що сталося в нашій країні? З 1992 року по 2013 рік масштабний і хаотичний "дерибан" землі. В 2013 році невеличкий проблиск на світле майбутнє (Наш населений пункт вже шукає кошти на розробку генерального плану, топографо-геодезична зьомка вже проводиться), а тут пролонгування вищевказаного. Прочитавши трохи законодавство одної (більш розвинутої) пострадянської країни я зрозумів, що основою всієї земельної реформи в населених пунктах були генеральні плани. І якщо, будь яка, земельна ділянка не відповідала цьому генеральному плану, вона йому не поверталася у власність, не продавалася і не надавалася у користування.
Тільки можу підтримати все викладене, а також можу додати наступну історію:
Коли я зрозуміла, що від ДТП або зонування нам ні куди не дітися почала «тормошити» нашу обласну владу, мол давайте робити регіональну програму. Відповідно до закону у населених пунктах до 50 000 населення ДТП получається на весь населений пункт, добре всім: населенню, підприємцям, інвесторам і т.п. Більше на 50 000 населення в нашій області максимум 5 населених пунктів. Навіть промоніторіла геодезичні організації, роботою яких задоволені архітектори щоб можна було все «посадити». Однозначно це можливо тільки в порядку співфінансування. Але в області все переклали на майбутніх користувачів з.д. у вигляді трьохсторонньої угоди. Для мене цей законопроект як люфт часу для можливої реалізації цієї ідеї.

Додано: 21 червня 2013 12:11
Егор
Понятно, что документы пространственного планирования должны быть. Сложностей несколько:
1. Нет необходимости разрабатывать 550 видов градостроительной и еще столько же землеустроительной планировочной документации (а особенно ЗУ "О планировании и застройке территорий" грешил этим)
2. На ту, что реально нужна, нет денег.
3. Это не должно быть стопором для передачи всех участков. Ну что, в частном секторе на своей земле низзя домик реконструировать, можно, конечно.
В свете этого запрет в том виде, как есть сейчас нужно отменять в любом случае. Проблема комплексная, ее одним запугиванием не решить (уже видно, что не решилась она таким путем), а экономически, полагаю, замораживать строительство убыточно.

Додано: 21 червня 2013 12:55
Поковба
Егор писав:В свете этого запрет в том виде, как есть сейчас нужно отменять в любом случае.
Чи не доцільніше, було б, дозволити використовувати наявну містобудівну документацію. Наскільки мені відомо Мінрегіон навіть підготув проект закону з цього приводу.

Додано: 21 червня 2013 13:50
Chernov
Поковба писав:Глибоко замислюючись, я і сам стаю противником цього законопроекту.
Міа писав:Для мене цей законопроект як люфт часу для можливої реалізації цієї ідеї.
Егор писав:экономически, полагаю, замораживать строительство убыточно.
Здесь лежит ключ к решению проблемы. Необходимо создать целевые фонды на разработку базовой градостроительной документации, отчислять в них 20% от стоимости проектной документации (или 2-3% от сметной стоимости). А до тех пор, пока из этих фондов не будет профинансирован генплан, зонинг и т.п.
Поковба писав:дозволити використовувати наявну містобудівну документацію
Естественно, переходной период должен быть не более 2-3х лет.

Додано: 21 червня 2013 14:19
Виктор М
Закон принят....Киеву без ДПТ запрет остальным до 15-го года, хотя и в 15-м году не будет ДПТ это уже ясно было и в 2011 году, когда принимали эту норму, денег нет, да и специалистов нет для этой работы, но главное средств не найдут, крупные, привлекательные города и села (а их не так уж много)еще найдут, бюджет пустой (если эту тему не возглавят для отмывания бабок)

Додано: 21 червня 2013 14:53
Volodar
Chernov писав:Необходимо создать целевые фонды на разработку базовой градостроительной документации, отчислять в них 20% от стоимости проектной документации (или 2-3% от сметной стоимости)
Ні і ще раз ні, це всього-на-всього перекладе фінансування на плечі рядового споживача, проектні контори будуть перевалочною базою (що і є зараз, але Ви пропонуєте це узаконити).
Фінансування містобудівної документації повинно виконуватися виключно за кошти бюджету, оскільки це план розвитку території, відповідальність за який покладається виключно на владу (державу чи місцеве самоврядування). І тут саме головне: вартість такої документації повинна бути зрозумілою, а вимоги до неї простими. Розмовляв з декількома архітекторами - так вони до цього часу не зовсім уявлють що таке план зонування і яка його практична користь, І чому він повинен коштувати саме такі бєшєнні кошти, якщо він потрібен лише по-суті для видачі містобудівних умов і обмежень. А окремі так сказали, що замість плану зонування достатньо окремий розділ в генплані. А навіщо ДПТ на існуючу забудову?
Якщо чесно обовязковість наявності саме такої містобудівної документація як ПЗ і ДПТ в-першу чергу повязана з вибиванням грошей через проектні інститути, такий собі бізнес Мінрегіону.
Поковба писав:Але ж така містобудівна документація повинна бути основою основ у всіх виготовленнях документацій із землеустрою, у всіх планах забудови і т.п.
погоджуюсь що "повинна", але не погоджуюсь, що "така"

Додано: 21 червня 2013 15:37
Поковба
Верховна Рада України ухвалила Закон "Про внесення змін до Прикінцевих положень Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності" щодо відтермінування заборони на відведення земельних ділянок http://rada.gov.ua/news/Novyny/Povidomlennya/79299.html

Додано: 21 червня 2013 16:00
Chernov
Volodar писав:Ні і ще раз ні, це всього-на-всього перекладе фінансування на плечі рядового споживача, проектні контори будуть перевалочною базою (що і є зараз, але Ви пропонуєте це узаконити).
Розумію, що це аморально, але у нашій аморальній державі це на даний момент ЄДИНИЙ шлях місцевій владі назбирати хоча б якісь кошти. І запобігти їх розкраданню, бо фонди цільові.
А те що є зараз - це хабарницьки грошові потоки.

Поковба писав:Верховна Рада України ухвалила Закон
І бардак продовжився. Про генплан знову усі забули...
бо
2. Кабінету Міністрів України:
при підготовці проекту закону України про Державний бюджет України на 2014 рік передбачити кошти на розроблення планів зонування та детальних планів територій;
розробити та затвердити механізм фінансування розроблення планів зонування та детальних планів територій.
означає лише одно - у бюджеті є багато витрат, щ є важнішими за зонінг.

Додано: 22 червня 2013 21:15
WERT
Подскажите должен отдел Госземагентства согласовывать генеральный план населенного пункта ??? И где это написано??

Додано: 23 червня 2013 12:24
Виктор М
СКЛАД ТА ЗМІСТ ГЕНЕРАЛЬНОГО ПЛАНУ НАСЕЛЕНОГО ПУНКТУ
ДБН Б.1.1-15:2012
МІНІСТЕРСТВО РЕГІОНАЛЬНОГО РОЗВИТКУ, БУДІВНИЦТВА
ТА ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ
Н А К А З
16.11.2011 N 290
Про затвердження Порядку
розроблення містобудівної документації http://zakon4.rada.gov.ua/laws/show/z1468-11
З А К О Н У К Р А Ї Н И

Про регулювання містобудівної діяльності http://zakon4.rada.gov.ua/laws/show/3038-17

Додано: 23 червня 2013 14:04
WERT
6) узгоджують проект генерального плану населеного пункту з
органами місцевого самоврядування, що представляють інтереси
суміжних територіальних громад, з метою врегулювання питань
планування територій у приміських зонах

Додано: 23 червня 2013 17:51
Виктор М
3) звертаються до обласної державної адміністрації, Ради
міністрів Автономної Республіки Крим (для міст обласного та
республіканського Автономної Республіки Крим значення),
центрального органу виконавчої влади, що забезпечує формування
державної політики у сфері містобудування (для міст Києва та
Севастополя) щодо визначення державних інтересів для їх урахування
під час розроблення генерального плану населеного пункту;
{ Пункт 3 частини сьомої статті 17 із змінами, внесеними згідно із
Законом N 5459-VI ( 5459-17 ) від 16.10.2012 }

Додано: 03 липня 2013 21:16
Егор
А че не подписывается ине вступает в силу закон о видтерминувании ст. 24 градос роительного закона?

Додано: 03 липня 2013 23:14
Виктор М
Потому что занят другими делами......Евроинтеграция, покращення, спрощення....ЕПС

Додано: 04 липня 2013 15:25
Егор
Так закон просто на подписи у Президента лежит ?

Додано: 04 липня 2013 16:02
Kapitos
завтра последний день по закону для подписания закона либо на возврат на повторное чтение, так что завтра должны узнать результат))

Додано: 04 липня 2013 22:32
saa
підкажіть, хто знає, що це означає?

Проходження законопроекту


Останній етап проходження: Проголосовано редакційне уточнення (04.07.2013)
http://w1.c1.rada.gov.ua/pls/zweb2/webp ... 63-1&skl=8

Додано: 05 липня 2013 10:50
Kapitos
це мабуть якась помилка була в датах. А що зараз знову Президент маэ 15 днів на підписання закону, так виходить?