Сторінка 36 з 37

БТІ „Проблемні питання приватних БТІ які почали працювати з 2013 року”

Додано: 16 лютого 2017 14:41
gladiator007
Vasiliy Ми всі на фейсбуці https://www.facebook.com/groups/3188678 ... =bookmarks

БТІ „Проблемні питання приватних БТІ які почали працювати з 2013 року”

Додано: 26 лютого 2017 21:57
TanaM
По поводу "строительной амнистии". В январе Андриевский на погоджувальной раде просил внести в расписание заседаний ВР 3 свои законопроекта(от комитета). Тогда внесли один (про удосконалення містобуд. діяльності). В феврале он уже просит за 5, в том числе и по амнистии. На мартовские заседания обещали внести в расписание.
http://iportal.rada.gov.ua/meeting/sten ... /6427.html

БТІ „Проблемні питання приватних БТІ які почали працювати з 2013 року”

Додано: 06 березня 2017 12:07
Wik
Доброго дня! В мене питання нарахунок інвентаризаційних справ. Зараз всі суб'єкти господарювання зберігають справи в себе. Виникла така ситуація, що суб'єкт господарювання припиняє свою діяльність. Ось і виникає питання, куда подіти справи. Може вже з цим хтось зтикався? Чи можно справи передати іншому суб'єкту господарюванню (не КП БТІ)? Я думаю, ще пару років і це питання буде дуже актуальне.

БТІ „Проблемні питання приватних БТІ які почали працювати з 2013 року”

Додано: 06 березня 2017 15:27
Ypravdom
Wik писав: 06 березня 2017 12:07 Доброго дня! В мене питання нарахунок інвентаризаційних справ. Зараз всі суб'єкти господарювання зберігають справи в себе. Виникла така ситуація, що суб'єкт господарювання припиняє свою діяльність. Ось і виникає питання, куда подіти справи. Може вже з цим хтось зтикався? Чи можно справи передати іншому суб'єкту господарюванню (не КП БТІ)? Я думаю, ще пару років і це питання буде дуже актуальне.
До мене, як голови ГО Асоціація технічних інвентаризаторів "Західтехінвентаризація" звертались з таким питанням інвентаризатори з м.Львова. На мій погляд на сьогоднішній момент є три шляхи вирішення даного питання:

1) Передати інвентаризаційні справи іншому суб'єкту господарювання який здійснює свою діяльність в галузі технічної інвентаризації об'єктів нерухомого майна (КП БТІ, приватні суб'єкти) згідно акту прийому-передачі;
2) Передати інвентаризаційні справи в ГО Асоціація технічних інвентаризаторів "Західтехінвентаризація" згідно акту прийому-передачі;
3) Відповідальний виконавець окремих видів робіт (послуг) з технічної інвентаризації об'єктів нерухомого майна в разі продовження діяльності з інвентаризації приймає інвентаризаційні справи згідно акту прийому-передачі у суб'єкта господарювання та проводить в подальшому належне збереження таких справ.

У всіх трьох випадках суб'єкт, або виконавець приймає на відповідальне, належне збереження матеріали технічної інвентаризації, до моменту визначення на нормативному рівні питання централізованих архівних установ.
Також хочу звернути увагу на питанні збереження матеріалів в оцифрованому форматі (створені за допомогою програмних продуктів на комп'ютерній техніці). Якщо в матеріалах інвентаризаційних справ містяться роздруковані сторінки з цифрових форм, то передача інвентаризаційних справ повинна супроводжуватись передачею матеріалів на цифрових носіях.
Відповідальність за повноту даних інвентаризації несе суб'єкт та виконавець які передають матеріали на збереження. Суб'єкт який приймає на збереження несе відповідальність за ту кількість і якість сторінок інвентаризаційних справ та той обсяг інформації на цифрових носіях які передано згідно акту прийому-передачі.


І на сам кінець моя порада виконавцям, якщо є час, можливість і бажання, зробіть собі скан-, фотокопії з матеріалів які Ви підписували. Відповідальність за виконані Вами (читай підписані і пропечатані особистою печаткою інвентаризатора) роботи з інвентаризації об'єктів нерухомого майна не має терміну. І поки на центральному рівні немає електронного Реєстру матеріалів технічної інвентаризації, з контрольованим доступом, з системою багаторівневого захисту такої інформації, можливі різні маніпуляції з Вашими документами.

БТІ „Проблемні питання приватних БТІ які почали працювати з 2013 року”

Додано: 06 березня 2017 15:49
Wik
Дякую, за відповідь. Я думаю, краще передати суб'єкту господарюванню за місцем розташування об'єктів інвентаризації.
А є десь офіційна відповідь від міністерства або реєстраційної служби, про те що тимчасово, можно зберігати справи у суб'єкта господарювання, чи кожний суб'єкт отримумав відповідь окремо?

БТІ „Проблемні питання приватних БТІ які почали працювати з 2013 року”

Додано: 06 березня 2017 15:52
Ypravdom
Wik писав: 06 березня 2017 15:49 Дякую, за відповідь. Я думаю, краще передати суб'єкту господарюванню за місцем розташування об'єктів інвентаризації.
А є десь офіційна відповідь від міністерства або реєстраційної служби, про те що тимчасово, можно зберігати справи у суб'єкта господарювання, чи кожний суб'єкт отримумав відповідь окремо?
Інформація відсутня.

БТІ „Проблемні питання приватних БТІ які почали працювати з 2013 року”

Додано: 16 березня 2017 17:35
DYDY VOVA

БТІ „Проблемні питання приватних БТІ які почали працювати з 2013 року”

Додано: 03 квітня 2017 18:36
Володимир Юрчак
Доброго дня.
Після 22 років експлуатації власного будинку помітив, що в техпаспорті є помилка - неправильно порахована площа будинку.
Приписано зайвих 25 мкв. Хто порадить, до кого іти з цим питанням. Може хтось стикався з такою колізією.

БТІ „Проблемні питання приватних БТІ які почали працювати з 2013 року”

Додано: 03 квітня 2017 20:35
gladiator007
Володимир Юрчак Зверніться до інвентаризатора у Вашому регіоні, якщо там дійсно помилка - виготовить Вам новий технічний паспорт та підготує листа про зміну площі при допущенні арифметичної помилки під час проведення первинної інвентаризації. Можливо такої довідки буде достатньо для держ. реєстратора щоб зробити Вам перереєстрацію майна.

БТІ „Проблемні питання приватних БТІ які почали працювати з 2013 року”

Додано: 10 квітня 2017 16:22
Petrovna
Підскажіть! Як підрахувати площу приміщення в музеї де: -розміщений подіум вис.40см,вис.70см - підставки,об"ємні стенди;діорами виготовлені з ДВП.Дякую!

БТІ „Проблемні питання приватних БТІ які почали працювати з 2013 року”

Додано: 25 квітня 2017 13:27
Astreya
Petrovna писав: 10 квітня 2017 16:22Як підрахувати площу приміщення в музеї де: -розміщений подіум вис.40см,вис.70см - підставки,об"ємні стенди;діорами виготовлені з ДВП.Дякую!
пункт 6.3, абзац 3 http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/z0582-01/page3
Загальна площа громадського будинку визначається як сума площ усіх поверхів (включаючи технічні, мансардний, цокольний та підвальні). Площа антресолей, переходів до інших будинків, засклених веранд, галерей і балконів залів для глядачів та інших залів уключається до загальної площі будинку. Площу багатосвітлових приміщень слід уключати до загальної площі будинку в межах тільки одного поверху.
Ви визначаєте площу приміщення, а зазначені вами конструкції входять до загальної площі приміщення, в якому вони розташовані

БТІ „Проблемні питання приватних БТІ які почали працювати з 2013 року”

Додано: 05 липня 2017 12:21
steps747
Доброго дня, підкажіть будь ласка, чи потрібно інженерам з інвентаризації проходити підвищення кваліфікації?

БТІ „Проблемні питання приватних БТІ які почали працювати з 2013 року”

Додано: 27 жовтня 2017 11:44
кобучизава
Потрібно написати Акт знесення будинку. В попередніх обговореннях за 2014 рік на форум виставлялись зразки таких актів, але зараз вони недоступні . Будь ласка підскажіть що в тому Акті написати.

БТІ „Проблемні питання приватних БТІ які почали працювати з 2013 року”

Додано: 21 листопада 2017 09:02
ЮрійДядченко
Доброго дня, ...якщо ще актуальне питання про Акт знесення... Ну, ми у 2015 робили щось накшалт приєднаного до цього повідомлення файлу...У реєстраційній службі пройшло. А там в принципі - Ваші варіації на тему з опорою на дефініції нормативних документів , бо зразка як такого у нормативних доках - не пам'ятаю...

БТІ „Проблемні питання приватних БТІ які почали працювати з 2013 року”

Додано: 06 лютого 2018 09:05
oltg212
http://w1.c1.rada.gov.ua/pls/zweb2/webp ... 3696&skl=9
сьогодні на розгляді верховної ради

БТІ „Проблемні питання приватних БТІ які почали працювати з 2013 року”

Додано: 18 березня 2018 13:55
marley18
Підскажіть будь-ласка відповідь на таке питання: є будівельний паспорт на забудову ділянки для відділення пошти (1995 року) і є рішення сільської ради на виділення зем.ділянки для обслуговування. З чого починати оформлення речових прав на даний обєкт? Замовляти тех.паспорт на будівлю, а які ще документи потрібні для реєстрації речового права на дану будівлю?

БТІ „Проблемні питання приватних БТІ які почали працювати з 2013 року”

Додано: 23 березня 2018 13:19
Astreya
marley18 писав: 18 березня 2018 13:55 Замовляти тех.паспорт на будівлю, а які ще документи потрібні для реєстрації речового права на дану будівлю?
Якщо це був новостворений об"єт будівництва, то
1) документи, що підтвердять прийняття в екплуатацію закінченого об"єкта будівництва,
2) тех.паспорт
3)документ, що підтверджує присвоєння адреси
Взагалі, державну реєстрацію прав регулює закон "Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень"

БТІ „Проблемні питання приватних БТІ які почали працювати з 2013 року”

Додано: 28 березня 2018 23:26
marley18
Astreya, взагалом тяжкувато знайти і чи взагалі були такі документи про прийняття в експлуатацію, цю всю процедуру в ідеалі я то знаю. А можливо є винятки. Це новостворений обєкт який був поставлений на баланс в 1995 році.

БТІ „Проблемні питання приватних БТІ які почали працювати з 2013 року”

Додано: 12 квітня 2018 10:29
Prometheus
Свято, наближається свято!!!
Проект Закону про внесення змін до Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності" щодо продовження терміну прийняття в експлуатацію об'єктів будівництва, збудованих без дозволу на виконання будівельних робіт
02.04.2018 Закон направлено на підпис Президенту
02.04.2018 Закон підписано Головою Верховної Ради України
22.03.2018 Закон прийнято
А тому 15 днів на підпис та 10 на опублікування. Враховуючи список тих хто голосував - президент підпише

БТІ „Проблемні питання приватних БТІ які почали працювати з 2013 року”

Додано: 12 квітня 2018 12:20
Ypravdom
Prometheus писав: 12 квітня 2018 10:29 А тому 15 днів на підпис та 10 на опублікування. Враховуючи список тих хто голосував - президент підпише
Ще будемо чекати Положення

БТІ „Проблемні питання приватних БТІ які почали працювати з 2013 року”

Додано: 12 квітня 2018 13:15
Prometheus
Ypravdom писав: 12 квітня 2018 12:20 Ще будемо чекати Положення
чим нас старе положення не влаштовує?

БТІ „Проблемні питання приватних БТІ які почали працювати з 2013 року”

Додано: 02 травня 2018 15:58
Ypravdom
СТАРЕ

БТІ „Проблемні питання приватних БТІ які почали працювати з 2013 року”

Додано: 31 травня 2018 12:23
Prometheus
Колеги, хто використовує AVISБТИ UA ?
Цікаво, почути порівняння з акадом і чи є ця програма самодостаньою та про якість підтримки

БТІ „Проблемні питання приватних БТІ які почали працювати з 2013 року”

Додано: 31 травня 2018 13:38
Korum
Prometheus писав: 31 травня 2018 12:23 Колеги, хто використовує AVISБТИ UA ?
Цікаво, почути порівняння з акадом і чи є ця програма самодостаньою та про якість підтримки
Уже 4 года работаем в ней. Не нарадуемся. Техподдержка - просто отлично, можно созвонится и высказать свои пожелания и при следующем обновлении их реализовывают.

БТІ „Проблемні питання приватних БТІ які почали працювати з 2013 року”

Додано: 31 травня 2018 14:33
Prometheus
Korum писав: 31 травня 2018 13:38 Уже 4 года работаем в ней. Не нарадуемся. Техподдержка - просто отлично, можно созвонится и высказать свои пожелания и при следующем обновлении их реализовывают.
шаблони нормальні чи допилювать треба? Інвентаризацію вартість рахує чи потрібно через МПК?