Переоформлення права на земельну ділянку

Питання, які виникають при оформленні прав власності
Правила форуму
Будьте уважними! Перед створенням теми перечитайте Правила форуму і ще раз перевірте, чи дана тема не існує. Теми, які дублюють інші, видаляються без попередження! Повідомлення, які містять не прихований адрес E-mail, видаляються без попередження!
Аватар користувача
Streit
Спец
Спец
Повідомлень: 331
З нами з: 18 лютого 2009 11:19
Репутація: 0
Область: Донецька
Місце роботи: Інше

Повідомлення Streit »

Володимир76 писав:винесла рішення про дачу дозволу на складання проекту відведення земельної ділянки
яке цільове призначення? вид права (власність чи оренда? дата дозволу?
Володимир76
Молоденький(ка)
Молоденький(ка)
Повідомлень: 13
З нами з: 23 серпня 2013 19:32
Репутація: 0
Область: Івано-Франківська
Місце роботи: Інше

Повідомлення Володимир76 »

Призанчення: для ведення особистого селянського господарства із земель запасу.
У власність.
рішення с/р від 28.12.08 р.
Аватар користувача
Streit
Спец
Спец
Повідомлень: 331
З нами з: 18 лютого 2009 11:19
Репутація: 0
Область: Донецька
Місце роботи: Інше

Повідомлення Streit »

Володимир76 писав:Призанчення: для ведення особистого селянського господарства із земель запасу.
У власність.
рішення с/р від 28.12.08 р.
Вам повезло :)
Справа в тому, що згідно із Законом № 509-VI усі дозволи, видані до 14.10.2008 зберігали свою чинність протягом 2 років, тобто з 14.10.2008 по 13.10.2010 року. Дозволи, видані з 14.10.2008 зберігали свою чинність протягом року (тобто Ваш дозвіл мав діяти лише до 27.12.2009). Але з 10.12.2009 року це обмеження про чинність дозволу протягом року було знято Законом N 1702-VI.
Отже, Ви маєте повне право замовляти/розробляти/погоджувати проект землеустрою в землевпорядній організації. Отримувати витяг з ДЗК в земагентстві, затверджувати проект в сільраді і одержувати Свідоцтво про власність в реєстраційній службі.
Володимир76
Молоденький(ка)
Молоденький(ка)
Повідомлень: 13
З нами з: 23 серпня 2013 19:32
Репутація: 0
Область: Івано-Франківська
Місце роботи: Інше

Повідомлення Володимир76 »

Дуже дякую за пораду. Наскільки я зрозумів, то людині потрібно діяти в тій послідовності яку ви розписали? А потім я хочу оформити ту землю на себе? Правильно?
Аватар користувача
Streit
Спец
Спец
Повідомлень: 331
З нами з: 18 лютого 2009 11:19
Репутація: 0
Область: Донецька
Місце роботи: Інше

Повідомлення Streit »

Володимир76 писав:Правильно?
Саме так.
Після отримання людиною Свідоцтва - йдете до нотаріуса і укладаєте угоду купівлі-продажу (для нотаріального посвідчення знадобиться експертна грошова оцінка ділянки і ще один 53-гривневий витяг з ДЗК).
gps_nik
Спец
Спец
Повідомлень: 1551
З нами з: 19 вересня 2012 15:42
Репутація: 133
Область: м.Київ

Повідомлення gps_nik »

Не впевнений, що в правильну тему вставив (прохання модераторів підправити)... Цікава статейка...
ingvar1
Повідомлень: 1
З нами з: 05 серпня 2008 13:55
Репутація: 0

Повідомлення ingvar1 »

доброго дня колеги, в звязку з недавнім блокуванням реєстрів РРП реєстратори ДЗК не бачать нових власників земельних ділянок, оскільки держ. реєстраційна служба не надсилає їм повідомлень про реєстрацію переходу права власності.
Нормальним реєстраторам ДЗК достатньо копії нотаріального договору + витяг з РРП на нового власника + заява про реєстрацію+ оплата
проте де-які реєстратори ДЗК в ступорі чекають доступу до РРП чи повідомлень реєстраційної служби.
Можливо з цього приводу в когось є якісь нормативні роз'яснення місевих держкомземів чи інше, буду вдячний . facepalm
Аватар користувача
smilebeats
Спец
Спец
Повідомлень: 160
З нами з: 29 грудня 2010 13:31
Репутація: 5
Область: Київська
Місце роботи: Інше

Повідомлення smilebeats »

ingvar1 писав:проте де-які реєстратори ДЗК в ступорі чекають доступу до РРП чи повідомлень реєстраційної служби.
на минулому тижні прислали всі зареєстровані права
Аватар користувача
Виктор М
Спец
Спец
Повідомлень: 95
З нами з: 10 листопада 2011 09:22
Репутація: 0
Область: АР Крим
Місце роботи: Приватні проектні організації

Повідомлення Виктор М »

Виктор М писав:Ждут каких-то разъяснений по таким случаям, хотя и не отказываются эту "цепочку" пробовать провести. в общем как всегда в этой стране. все через ж.....
Так все ж таки:
1. Необходимо ли при переходе права собственности на недвижимое имущество, расположенное на арендованной земли предыдущему землепользователю получить решение о расторжении договора аренды и зарегистрировать это в Держреестре.
Как-то не укладывется в голову - продаю объект и уезжаю из этой страны по-дальше, а новый собственник что....не сможет заключить договор на себя пока предудущий договор расторгнеться ? И Это все у нас где-то Законами прописано ? Вижу судебная практика - продолжается вся процедура расторжения не смотря на то что право перешло новому собственнику недвижимости и что договор утратил силу в части предыдущего землепользователя (ст.7 ЗУ Об оренды земли)?.....
одесса
Спец
Спец
Повідомлень: 93
З нами з: 29 квітня 2013 22:35
Репутація: 1
Область: Одеська
Місце роботи: Інше

Повідомлення одесса »

Виктор М, все намного проще. при переходе права собственности на недвижимое имущество (здания,соружения) к новому собственнику перходят права пользования земельным участком. новый собственник подает в ОМС заявление о переоформлени права аренды и прилагает договор купли-продажи имущества. ОМС принимает решение о переоформлении договора аренды.
старый договр аренды + решение ОМС о переоформлении договора аренды с новым собственником имущества + договр купли-продажи имущества + вытяг ДЗК + вытяг о регистраци права собственности на этот участок за ОМС - все это несете нотариусу и заключаете с ОМС новый договор аренды. этот же нотарыус делает регистрацию нового договора и выдает вам вытяг.
Аватар користувача
Виктор М
Спец
Спец
Повідомлень: 95
З нами з: 10 листопада 2011 09:22
Репутація: 0
Область: АР Крим
Місце роботи: Приватні проектні організації

Повідомлення Виктор М »

одесса писав:этот же нотарыус делает регистрацию нового договора и выдает вам вытяг.
Спасибо !
Это почему нотариус ? ведь нотариальное удостоверение договора дело добровольное.
Однако и я так думал-думал, пока не ознакомился с судебной практикой и оказалось не все так просто.....договор не так просто расторгнуть в нашей стране. Вот тут коротко что "нарыл" со ссылками на суды:
ПИТАННЯ:
У нашого підприємства був власний об'єкт нерухомості, що знаходиться на земельній ділянці комунальної власності, отриманому в оренду. Даний об'єкт кілька років тому проданий, однак ми змушені досі сплачувати орендну плату за землю, оскільки міська рада не бажає розривати з нами договір оренди і не поспішає укладати договір оренди з новим власником об'єкта. При цьому міськрада посилається на пункт договору, де йдеться, що до переоформлення міською радою прав третіх осіб на користування земельною ділянкою орендна плата сплачується орендарем в повному обсязі. Який вихід з цієї ситуації? Чи за такими випадками судова практика?
ВІДПОВІДЬ:
Найбільш правильним виходом з такої ситуації, на нашу думку, є подача позову про розірвання договору оренди землі. Підставою для такого позову можуть служити положення ч. 1 ст. 377 ЦК, ч. 2 ст. 120, ст. 140 ЗК, ст. 7, 31 і 32 Закону «Про оренду землі».
Так, ч. 1 ст. 377 ЦК та ч. 2 ст. 120 ЗК встановлюють, що до особи, яка набула право власності на житловий будинок, будівлю або будівля, переходить право користування земельною ділянкою, на якій вони розміщені, на тих же умовах і в тому ж обсязі, що були у попереднього землекористувача. Тобто, як зазначають автори науково - практичного коментарю до ст. 120 ЗК, право на земельну ділянку виникає у набувача будинку, будівлі або будови «автоматично» з моменту отримання прав на них і незалежно від подальших дій набувача з оформлення прав на цю ділянку (в тому числі щодо підписання договору оренди). Відповідно, попередній власник також автоматично втрачає право користування земельною ділянкою, на що вказує пп. «Е» ст. 141 ЗК.
Логічним продовженням цих норм є ч. 3 ст. 7 Закону «Про оренду землі», згідно з якою договором, що передбачає набуття права власності на житловий будинок, будівлю або споруду, припиняється договір оренди земельної ділянки в частині оренди попереднім орендарем земельної ділянки, на якій розташований такий житловий будинок, будівля або споруда. На те, що набуття права власності на житловий будинок, будівлю або споруду, що розташовані на орендованій іншою особою земельній ділянці, є підставою для припинення договору оренди вказує і ст. 31 Закону «Про оренду землі».
На підставі цих норм попередній орендар землі цілком може подавати позов про розірвання договору оренди землі за рішенням суду. Додатковою підставою для такого позову будуть положення ст. 651 ЦК, згідно з якою договір може бути розірваний за рішенням суду на вимогу однієї із сторін у випадках, передбачених законом. А також ст. 32 Закону «Про оренду землі», відповідно до якої договір оренди землі може бути розірваний на вимогу однієї із сторін, в тому числі на підставах, передбачених ЗК та іншими законами України.
Підтвердженням тому, що розірвання договору оренди землі на цих підставах можливо не тільки в теорії, а й на практиці, є постанови ВСУ від 06.06.2011 року № 3- 53гс11 та 19.06.2012 року № 3- 30гс12, винесені за результатами перегляду судових рішень судами касаційної інстанції. У них на підставі перерахованих вище положень законодавства ВСУ дійшов висновку, що у разі переходу права власності на об'єкт нерухомого майна до набувача цього майна переходять ті права на відповідну земельну ділянку, які належали відчужувачу нерухомості. І оскільки для цих випадків законодавством передбачена можливість дострокового розірвання договору оренди за рішенням суду на вимогу однієї із сторін договору, то ЗСУ в обох випадках визнав законними рішення судів касаційних інстанцій про задоволення позову про розірвання договору оренди.
Враховуючи, що згідно ст. 11128 ГПК і 3607 ЦПК рішення ВСУ, прийняті за результатами розгляду заяви про перегляд судового рішення з мотивів неоднакового застосування судом (судами) касаційної інстанції одних і тих самих норм матеріального права у подібних правовідносинах, є обов'язковими для всіх судів України, перспективи задоволення такого позову достатньо райдужні. Тим більше, що ще після прийняття першого з вищевказаних рішень ВСУ (від 06.06.2011 року № 3- 53гс11) ВГСУ майже незмінно слідував практиці ВСУ, про що свідчать, наприклад, його постанови від 19.12.2011 року № 36/368-9 / 63, від 12.03.2012 року № 32 /103, від 27.11.2012 року № 32/5005/1302/2012.
Хоча, звичайно, зовсім вже «легкого життя» також не варто очікувати. Місцева рада напевно буде впиратися до останнього. Вагомим аргументом, який може дозволити йому дійти аж до ВСУ, буде постанова ВГСУ від 01.07.2010 року № 32/ 528, в якому було прийнято протилежне рішення (про відмову в задоволенні позову про розірвання договору оренди землі). Але ЗСУ вже двічі визнавав викладені в цій постанові ВГСУ аргументи неспроможними і навряд чи змінить свою позицію.
Додатковим ускладнює фактором може послужити положення договору оренди землі про зобов'язання попереднього орендаря сплачувати орендні платежі до моменту до переоформлення міськрадою прав на землю на третіх осіб. Але оскільки відповідно до ч. 2 ст. 653 ЦК у разі розірвання договору зобов'язання сторін припиняються, то після розірвання договору оренди землі за рішенням суду попередній орендар буде звільнений про обов'язок сплачувати орендні платежі до моменту переоформлення міськрадою прав на землю на третіх осіб. У цьому випадку переоформлення прав на землю стане вже проблемою міськради та нового власника об'єкта нерухомості.
ВИСНОВОК:
Для припинення зобов'язання попереднього орендаря земельної ділянки, який продав розташований на ній об'єкт нерухомості, по сплаті орендної плати за землю, якої він більше не користується, йому необхідно подати до суду позов про розірвання договору оренди землі на вищевказаних підставах.
BilousIgor
Повідомлень: 4
З нами з: 17 серпня 2009 09:09
Репутація: 0
Область: Львівська
Місце роботи: Приватні проектні організації

Повідомлення BilousIgor »

Добрий день підскажіть будьласка як переоформити право на земельну ділянку. А саме громадянин Н виготовив документи на земельну ділянку здав обмінний файл викреслив державний акт і не встих його зареєструвати та помер у 2012 р.. Тепер спадкоємці хочуть переоформити земельну ділянку. Земельна ділянка виходить іже сформована і присвоєний кадастровий номер. Чипотрібно виготовляти нову дркументацію із землеустрою? якщо так то яку.
Lucky
Спец
Спец
Повідомлень: 390
З нами з: 25 серпня 2008 22:42
Репутація: 83
Область: Рівненська
Місце роботи: Приватні проектні організації

Повідомлення Lucky »

BilousIgor,
Зазвичай спадкоємці звертаються в нотаріальну контору для оформлення спадщини. Нотаріус надає запит на райуправління ДЗА(лист, клопотання чи звернення - у різних нотаріусів по різному) про необхідність надання витягу з Держ. кадастру і нормативної грошової оцінки у зв'язку з оформленням спадщини по заведеній спадковій справі. У разі наявності в НКС інформації про зем. ділянку реєстратор ДЗА надасть витяги з кадастру. З витягами і довідкою про НГОЗ спадкоємці ідуть до нотаріуса і отримують свідоцтво про право на спадщину і витяг про реєстрацію права на нерухоме майно. Якщо ділянки в базі немає, тоді звертатися в проектну організацію для розробки технічки по встановленню меж(після погодження ТД ділянки реєструються, отримуються витяги, а тоді вже в нотаріальну контору)
В разі необхідності розробки ТД по встановленню меж, технічка розробляється із зазначенням померлого власника земельної ділянки, а замовником виступає громадянин, який оформляє спадщину. Простіше кажучи технічку підписує спадкоємець (нотаріус в запиті зазначає, а запит ми прикладаємо в технічку), а ділянки реєструються за померлим власником. Переходом права займається нотаріус.
андрійм
Молодший спец :)
Молодший спец :)
Повідомлень: 38
З нами з: 28 березня 2013 21:29
Репутація: 0
Область: Івано-Франківська
Місце роботи: Приватні проектні організації

Повідомлення андрійм »

Доброго дня! Допоможіть вияснити порядок дій в такій ситуації : Людина померла 10 років тому,(заповіту на спадщину небуло, спадкову справу ніхто невідкривав) спадкоємці ще до цього часу так і непереоформили державні акти на земельні ділянки(хоча обробляють землю впродовж всього часу), як діяти тепер спадкоємцю щоб переоформити дані акти на себе??? І чи може хтось -сільська рада а бо інші органи позбавити спадкоємця права на цю ділянку???????Буду вдячний за допомогу.
Аватар користувача
Solpadeine
Спец
Спец
Повідомлень: 1102
З нами з: 29 листопада 2011 19:22
Репутація: 0
Область: Дніпропетровська
Місце роботи: Інше
Контактна інформація:

Повідомлення Solpadeine »

андрійм, звертатись в суд
Аватар користувача
Vitalyasav
Повідомлень: 5
З нами з: 26 лютого 2010 16:59
Репутація: 0
Область: Миколаївська
Місце роботи: Приватні проектні організації

Повідомлення Vitalyasav »

доброго дня. цікавить така ситуація у громадянина є 2 сертифікати на паї по 1/2 на кожен, на даний час хоче отримати витяг у реєстраційній службі. для нього потрібно проектувати 2 ділянки по 1/2 чи зразу 1 цілу?
natysya
Спец
Спец
Повідомлень: 73
З нами з: 08 квітня 2009 20:18
Репутація: 0

Повідомлення natysya »

BilousIgor писав:Добрий день підскажіть будьласка як переоформити право на земельну ділянку. А саме громадянин Н виготовив документи на земельну ділянку здав обмінний файл викреслив державний акт і не встих його зареєструвати та помер у 2012 р.. Тепер спадкоємці хочуть переоформити земельну ділянку. Земельна ділянка виходить іже сформована і присвоєний кадастровий номер. Чипотрібно виготовляти нову дркументацію із землеустрою? якщо так то яку.
До першого січня 2013року кадастровий номер вважався присвоеним тільки при реєстрації державного акту та відкритті поземельної книги, тобто у вашому випадку земельна ділянка не вважається сформованою. Навіть якшо вона є на публічній карті. Ми, наприклад,надаємо нотаріусу довідку про те що рішення було, кад.номер визначений але не присвоений, державний акт роздрукований але не зареєстрований. Нотаріус при цьому не вимагає витягу з ДЗК, А вже спадкоємець після оформлення свідоцтва про право на спадщину на будівлю проходить всю процедуру приватизації землі через проект.

[upd=1393621560][/upd]
Lucky писав:Якщо ділянки в базі немає, тоді звертатися в проектну організацію для розробки технічки по встановленню меж(після погодження ТД ділянки реєструються, отримуються витяги, а тоді вже в нотаріальну контору)
В разі необхідності розробки ТД по встановленню меж, технічка розробляється із зазначенням померлого власника земельної ділянки, а замовником виступає громадянин, який оформляє спадщину. Простіше кажучи технічку підписує спадкоємець (нотаріус в запиті зазначає, а запит ми прикладаємо в технічку), а ділянки реєструються за померлим власником. Переходом права займається нотаріус.
Якщо і ділянка є в базі, звертатися до кадастрового реєстратора нікому: власника не має, він своє право не набув, право набувалось при реєстрації державного акту. і перехід права нотаріус не зробить, воно не наступило це право.
Ірина Норка
Повідомлень: 2
З нами з: 22 листопада 2013 11:49
Репутація: 0
Область: Дніпропетровська
Місце роботи: Інше

Повідомлення Ірина Норка »

Допоможіть розібратися в ситуації! Згідно доровогу купівлі-продажу в моєї мами є дача. В цьому році завершилася процедура реєстрації земельної ділянки - присвоєно кадастровий номер та отримано витяг ДЗК. Далі, само собою, будемо отримувати, витяг з держреєстру на маму. Вона бажає укласти договір дарування зі своєю донькою - мною. Але проблема. Я вивчила ПОРЯДОК вчинення нотаріальних дій нотаріусами України (ЗАТВЕРДЖЕНО Наказ Міністерства юстиції України 22.02.2012 № 296/5) і ПОРЯДОК
проведення оцінки для цілей оподаткування та нарахування і сплати інших обов’язкових платежів, які справляються відповідно до законодавства (ЗАТВЕРДЖЕНО постановою Кабінету Міністрів України від 4 березня 2013 р. № 231). Зрозуміла, що, як завжди, теорія суперечить сама собі...

В першому написано: 1.12. При посвідченні правочинів відчуження земельних ділянок у випадках, встановлених Законом України „Про оцінку земель”, нотаріус вимагає надати йому документи про грошову оцінку відчужуваної земельної ділянки.

У другому: 1. Цей Порядок визначає механізм проведення оцінки нерухомого та рухомого майна для цілей оподаткування та нарахування і сплати інших обов’язкових платежів, які справляються відповідно до законодавства, з метою обчислення доходу платника податку - фізичної особи від продажу (обміну) та іншого доходу такого платника податку у вигляді отриманої ним грошової компенсації від відчуження нерухомого та рухомого майна (крім випадків його успадкування та дарування), а також обчислення суми державного мита, податків та інших обов’язкових платежів, які справляються відповідно до законодавства.

А як зараз на практиці проводиться вся ця процедура? Та чи можлива вона взагалі?
Fetisov.G
Молодший спец :)
Молодший спец :)
Повідомлень: 38
З нами з: 07 червня 2013 22:34
Репутація: 0
Область: м.Київ
Місце роботи: Юридичні послуги

Повідомлення Fetisov.G »

Зрозуміла, що, як завжди, теорія суперечить сама собі...
а в чем Вы нашли противоречие?
Ярослав777
Молоденький(ка)
Молоденький(ка)
Повідомлень: 15
З нами з: 22 серпня 2013 11:42
Репутація: 0
Область: Хмельницька
Місце роботи: ДЗК(область, район)

Повідомлення Ярослав777 »

Допоможіть будь-ласка розібратися, а саме головне знайти де зазначено, що при первиній приватизації у Державній реєстраційній службі видаєсться Свідоцтво про право власності на нерухоме майно, що підтверджує виникнення права власності при здійсненні державної реєстрації прав на нерухоме майно, а при вторинній - витяг з Свідоцтва про право власності на нерухоме майно про перехід права власності.

В ст.18 ЗУ "Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень" нічого не вказано про просту приватизацію земельної ділянки.
Аватар користувача
Solpadeine
Спец
Спец
Повідомлень: 1102
З нами з: 29 листопада 2011 19:22
Репутація: 0
Область: Дніпропетровська
Місце роботи: Інше
Контактна інформація:

Повідомлення Solpadeine »

Ярослав777, неуважно читаєте morgayu
Свідоцтво видається.......8-1) фізичним та юридичним особам у разі безоплатної передачі їм земельної ділянки із земель державної чи комунальної власності за рішеннями органів державної влади, Ради міністрів Автономної Республіки Крим, органів місцевого самоврядування;
cerdred
Спец
Спец
Повідомлень: 2015
З нами з: 18 листопада 2007 16:32
Репутація: 88
Область: Черкаська
Місце роботи: Територіальний відділ земельних ресурсів(місто, район, область)

Повідомлення cerdred »

Підкажіть наступне:
Надійшов лист від нотаріуса щодо видачі громадянину ДА для оформлення спадщини. Власник ДА помер декілька років тому, даний ДА зберігається у відділі, є зареєстрований.
Маємо право чи ні надати? Ніби то й ні, так як довіреність дати нікому. А може є якийсь ньюанс?
Дякую.
NeferTT90
Молоденький(ка)
Молоденький(ка)
Повідомлень: 10
З нами з: 20 травня 2013 16:36
Репутація: 0
Область: Черкаська
Місце роботи: Інше

Повідомлення NeferTT90 »

Доброго дня форумчани!!! volya
Стикнулась з ситуацією. Принесли технічку на видачу витягу. В технічці: державний акт на право постійного користуванн, і рішення суду про визнання договору купівлі-продажу таким, що відбувся (перший пенкт), другий пенкт: визнати право власності на будівлю на земельній ділянці (яка в постійному користуванні!!!!!) і визнати право власності на цю ж зем.діл. Причому учасники судового процесу були тільки сторони в договорі!!! Тобто міська рада незнає, шо здійснився перехід права з постійного користування у власність!!!
І на підставі чого Витяг давати (чи не давати) 5+5=?
Хто зтикався з подібним, відгукніться!!!
Аватар користувача
Solpadeine
Спец
Спец
Повідомлень: 1102
З нами з: 29 листопада 2011 19:22
Репутація: 0
Область: Дніпропетровська
Місце роботи: Інше
Контактна інформація:

Повідомлення Solpadeine »

NeferTT90, я б не ризикував з такою "какою" morgayu відмовляйте, а копії рішення суду, договору та державного акту - в прокуратуру...
NeferTT90
Молоденький(ка)
Молоденький(ка)
Повідомлень: 10
З нами з: 20 травня 2013 16:36
Репутація: 0
Область: Черкаська
Місце роботи: Інше

Повідомлення NeferTT90 »

Ото ж і воно.... а якшо відмовляти, то на підставі шо документи подані не в повному обсязі та/або не відповідають
вимогам, встановленим законом???
а якшо в прокуратуру, то хто "ататай" получить?
Відповісти