Довідки органів місцевого самоврядування

Юридична допомога
Правила форуму
Будьте уважними! Перед створенням теми перечитайте Правила форуму і ще раз перевірте, чи дана тема не існує. Теми, які дублюють інші, видаляються без попередження! Повідомлення, які містять не прихований адрес E-mail, видаляються без попередження!
Аватар користувача
Alexxp
Спец
Спец
Повідомлень: 1180
З нами з: 12 лютого 2009 20:24
Репутація: 408

Повідомлення Alexxp »

Volodar писав:І тому наводив вище посилання на закон прийнятий пізніше
Якщо Я правильно зрозумів,
то Ви ведете мову про це
http://zakon4.rada.gov.ua/laws/show/v0758323-08
але це звичайний лист Мінюсту ( Щодо практики застосування норм права у випадку колізії )і не більше,
в даному випадку є чітка норма Закону та підзаконного акту, до речі який доповнений таким видом послуг після прийняття і набрання чинності (07.10.2012) Закону України "Про адміністративні послуги" .
Щодо адміністративних послуг в цілому, то давайте дочекаємось завтрашнього рішення КМУ
Див. сюди
/viewtopic.php?f=8&t=5&p=97525#p97525

ПС. З урахуванням Ваших посилань та пропозицій, можна за аналогією, користуватись нормою ст. 186-1 ЗКУ в останній редакції, тобто документацію із землеустрою відправляти на комісію, положення про яку КМУ вже ліквідував.
Аватар користувача
Volodar
Спец
Спец
Повідомлень: 1795
З нами з: 17 квітня 2008 12:41
Репутація: 52
Область: Житомирська
Місце роботи: Інше

Повідомлення Volodar »

Не по темі
[quote="Alexxp"]користуватись нормою ст. 186-1 ЗКУ в останній редакції,[/quote]
А як інакше? Ви ж не пропонуєте не виконувати закон? morgayu
[quote="Alexxp"]тобто документацію із землеустрою відправляти на комісію, положення про яку КМУ вже ліквідував.[/quote]
Чому на комісію? написано ж розробник подає до органів виконавчої влади, зазначених у частині 3 ст. 186-1 Krutelyk
Чисто бюрократично - все тіп-топ
Аватар користувача
Поковба
Спец
Спец
Повідомлень: 704
З нами з: 13 вересня 2009 14:16
Репутація: 0
Область: Закарпатська
Місце роботи: Землевпорядник органу місцевого самоврядування
Контактна інформація:

Повідомлення Поковба »

Alexxp писав:Тут Ви помиляєтесь, довідка потрібна і надається, але не ОМС, а підрозділами Держземагентства,
Тут ВИ помиляєтесь, бо по факту вона надається органами місцевого самоврядування (ну хоча б в тих місцях які я описував вище). І чомусь із УПСЗН громадян футболять саме в ці установи, а не в Держземагенство.
Також Закон України “Про державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім’ям” не регулює питання, щодо допомоги при народженні дитини, хоча, по всій Україні, для нарахування цьої та інших (хоча б субсидії) допомог, такі довідки вимагають.
Аватар користувача
Alexxp
Спец
Спец
Повідомлень: 1180
З нами з: 12 лютого 2009 20:24
Репутація: 408

Повідомлення Alexxp »

Поковба писав:Тут ВИ помиляєтесь, бо по факту вона надається органами місцевого самоврядування (ну хоча б в тих місцях які я описував вище).
Обгрунтуйте в чому я помилився.
Також вкажіть на який нормативно-правовий акт чи закон посилається УПСЗН - вимагаючи довідки.

Я Вам чітко вказав норму і вид довідки, які необхідно надавати.
Щодо допомоги при народженні, то
ЗУ Про державну допомогу сім'ям з дітьми
Spoiler
Цей Закон відповідно до Конституції України ( 254к/96-ВР )
встановлює гарантований державою рівень матеріальної підтримки
сімей з дітьми шляхом надання державної грошової допомоги з
урахуванням складу сім'ї, її доходів та віку дітей і спрямований
на забезпечення пріоритету державної допомоги сім'ям з дітьми у
загальній системі соціального захисту населення.
Крім того
Spoiler
Всі види державної допомоги сім'ям з дітьми, крім допомоги у
зв'язку з вагітністю та пологами жінкам, зазначеним у частині
другій статті 4 цього Закону, призначають і виплачують органи
соціального захисту населення за місцем проживання батьків (усиновлювачів, опікуна, піклувальника).
Востаннє редагувалось 24 квітня 2013 14:33 користувачем Alexxp, всього редагувалось 1 раз.
Аватар користувача
Поковба
Спец
Спец
Повідомлень: 704
З нами з: 13 вересня 2009 14:16
Репутація: 0
Область: Закарпатська
Місце роботи: Землевпорядник органу місцевого самоврядування
Контактна інформація:

Повідомлення Поковба »

Alexxp писав:Обгрунтуйте в чому я помилився.
Ну Ви ж написали, що довідки видаються Держемагенством, а на практиці ОМС. Хоча, Ви вірно зауважили, що ОМС їх видавати неповинно. Чим керуються УПСЗН я не знаю і, чесно кажучи, самому цікаво. Напевно, надішлю запит до їхніх вищестоящих органів.
Порядок призначення і виплати державної допомоги сім'ям з дітьми та перелік документів, необхідних для призначення допомоги за цим Законом, встановлюється Кабінетом Міністрів України.
http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/2811-12
В цій постанові http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/1751-2001-п вказано які документи потрібно подавати на отримання допомоги. Одним оком переглянув і не знайшов довідки про наявність земельної ділянки. Ще дуже сильно сподобався пунктик
Органам праці та соціального захисту населення забороняється вимагати для одержання допомоги по догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку інші документи, крім зазначених у цьому пункті.
oriyana
Спец
Спец
Повідомлень: 117
З нами з: 25 січня 2013 17:37
Репутація: 6
Область: Запорізька
Місце роботи: Інше

Повідомлення oriyana »

Поковба писав:Органам праці та соціального захисту населення забороняється вимагати для одержання допомоги по догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку інші документи, крім зазначених у цьому пункті.
По факту вони ще вимагають довідку від приймальників молока, на суму доходу від здачі молока!!!!
sorokan
Повідомлень: 2
З нами з: 10 березня 2011 19:12
Репутація: 0
Область: Львівська

Повідомлення sorokan »

Довідки видаються про те, чи є особа членом особистого селянського господарства. Земельна ділянка - це обставина, яка дозволяє включити особу до складу такого господарства...
З нього можна вийти
demed89
Повідомлень: 2
З нами з: 22 вересня 2013 18:37
Репутація: 0
Область: Рівненська
Місце роботи: Землевпорядник органу місцевого самоврядування

Re: Довідки органів місцевого самоврядування

Повідомлення demed89 »

я як землевпорядник с/р теж стикнувся з піднятою проблемою
Мало того що надаю УПСЗН довідкі про наявні земельні ділянки в громадян, інколи приходиться писати пояснювальні записки звідки взялися зміни в площах, в довідках за різний період часу, та додавати завірені копії рішень сільської ради та державних актів.
Аватар користувача
Solpadeine
Спец
Спец
Повідомлень: 1102
З нами з: 29 листопада 2011 19:22
Репутація: 0
Область: Дніпропетровська
Місце роботи: Інше
Контактна інформація:

Re: Довідки органів місцевого самоврядування

Повідомлення Solpadeine »

demed89 писав: надаю УПСЗН довідкі про наявні земельні ділянки в громадян
за даними земельно-шнурової або за рішеннями? Nenayu якщо є державні акти - ви взагалі не повинні надавати на них довідки... право власності зареєстроване, і це вже проблема УПСЗН, до якого реєструючого органу звертатись з запитом, як на мою думку...
Roksana
Повідомлень: 3
З нами з: 26 вересня 2016 14:48
Репутація: 0
Область: Львівська
Місце роботи: Землевпорядник органу місцевого самоврядування

Довідки органів місцевого самоврядування

Повідомлення Roksana »

Добрий день! Допоможіть будь-ласка, потрібно видати довідку що особа не є членом ОСГ, 0,20 га в користуванні, 2,000 га для ОСГ має син даної особи, як учасник АТО. Допоможіть розібратися facepalm
Аватар користувача
Поковба
Спец
Спец
Повідомлень: 704
З нами з: 13 вересня 2009 14:16
Репутація: 0
Область: Закарпатська
Місце роботи: Землевпорядник органу місцевого самоврядування
Контактна інформація:

Довідки органів місцевого самоврядування

Повідомлення Поковба »

Roksana писав: Допоможіть будь-ласка, потрібно видати довідку що особа не є членом ОСГ, 0,20 га в користуванні, 2,000 га для ОСГ має син даної особи, як учасник АТО. Допоможіть розібратися
Зареєструйте особисте селянське господарство в погосподарській книзі і вкажіть в ній (за підписом власника ділянки), що особисте селянське господарство власник веде сам.
Степан2016
Спец
Спец
Повідомлень: 82
З нами з: 18 січня 2016 10:28
Репутація: 0
Область: Львівська
Місце роботи: Землевпорядник органу місцевого самоврядування

Довідки органів місцевого самоврядування

Повідомлення Степан2016 »

Доброго дня форумчани!
Підкажіть наспутне, сільська рада видає довідку, що людинає не є членом ОСГ тільки тоді коли ця людина пише заяву від власного імені, щоб її виключили з членства ОСГ??або в погосподарській книзі пише що власник веде ОСГ особисто??тільки тоді буде правомірно надати таку довідку чи ні?
Аватар користувача
Дмитро Брянцев
Спец
Спец
Повідомлень: 221
З нами з: 04 листопада 2014 16:17
Репутація: 5
Область: Кіровоградська
Місце роботи: Землевпорядник органу місцевого самоврядування

Довідки органів місцевого самоврядування

Повідомлення Дмитро Брянцев »

Степан2016 писав: що людинає не є членом ОСГ
Коли особа явлється членом особистого селянського господарства – недоліки ведення обліку особистих селянських господарств

Відповідно до ст.4 Закону України «Про зайнятість населення» до зайнятого населення належать особи, які працюють за наймом на умовах трудового договору (контракту) або на інших умовах, передбачених законодавством, особи, які забезпечують себе роботою самостійно (у тому числі члени особистих селянських господарств), проходять військову чи альтернативну (невійськову) службу, на законних підставах працюють за кордоном та які мають доходи від такої зайнятості, а також особи, що навчаються за денною формою у загальноосвітніх, професійно-технічних та вищих навчальних закладах та поєднують навчання з роботою. А відповідно до ст.8 Закону України «Про особисте селянське господарство» члени особистих селянських господарств є особами, які забезпечують себе роботою самостійно і відповідно до Закону України "Про зайнятість населення" належать до зайнятого населення за умови, що робота в цьому господарстві для них є основною.

Відповідно до ст.1 Закону України «Про особисте селянське господарство» - особисте селянське господарство - це господарська діяльність, яка проводиться без створення юридичної особи фізичною особою індивідуально або особами, які перебувають у сімейних чи родинних відносинах і спільно проживають, з метою задоволення особистих потреб шляхом виробництва, переробки і споживання сільськогосподарської продукції, реалізації її надлишків та надання послуг з використанням майна особистого селянського господарства, у тому числі й у сфері сільського зеленого туризму.

Для ведення особистого селянського господарства, відповідно до ст.5 цього Закону, використовують земельні ділянки розміром не більше 2,0 гектара, передані фізичним особам у власність або оренду в порядку, встановленому законом.

Відповідно до ст.4 цього ж Закону, облік особистих селянських господарств дійснюють сільські, селищні, міські ради за місцем розташування земельної ділянки в порядку, визначеному центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері статистики.

Відповідно до чинного наказу Держкомстату України №409 від 26.10.2009 року «Про затвердження Порядку обліку особистих селянських господарств сільськими, селищними та міськими радами» облік особистих селянських господарств здійснюється у складі погосподарського обліку за формами №1,4 та 5, які, згідно п.1.4 цього Наказу заповнюються на підставі суцільних обходів домогосподарств і опитування населення під час перезакладення документів погосподарського обліку, перевірки й уточнення даних погосподарського обліку в період з 1 до 15 січня та з 1 до 5 червня кожного року, даних книг реєстрації актів цивільного стану громадян, земельно-кадастрової документації, усних повідомлень громадян.

Згідно п.1.5 цього Наказу, у разі ведення особистого селянського господарства для його обліку у формах №1, №4 та №5 зазначаються: прізвище, ім'я, по батькові особи, якій була надана земельна ділянка для ведення особистого селянського господарства, її постійне місце проживання, площа земельної ділянки, яка належить цій особі або перебуває у її користуванні в межах сільської, селищної, міської ради, назва і дата документа, який засвідчує право власності або право користування земельною ділянкою для ведення особистого селянського господарства, прізвище, ім'я, по батькові осіб, які разом з нею ведуть особисте селянське господарство; у випадках, передбачених статтею 11 Закону України «Про особисте селянське господарство», проставляється дата припинення ведення особистого селянського господарства.

Отже, з юридичної точки зору, особа може важатися власником земельної ділянки за наявності у неї правовстановлюючого документа на неї: або державного акта з зазначеним видом цільового використання земельної ділянки, або свідоцтва на право власності (з 2013 року), або інформаційної довідки-витягу з реєстру (з 2016 року), або договору куплі-продажу, а у разі оренди – зареєстрованого договору оренди.

Крім того, форми №1,№4 та земельно-кадастрові (шнурові) книги, якими користуються місцеві ради суттєво обмежують кількість видів цільового використання земельних ділянок сільськогосподарського призначення, які можуть надаватися громадянину в оренду, у власність чи користування у порівнянні з Земельним кодексом України та чинної класифікації видів цільового призначення земель, затвердженної наказом Держкомзему №548 від 23.07.2010 року. Згідно останної, земельні ділянки сільськогосподарського призначення, які можуть надаватися громадянину в оренду, у власність чи користування поділяються на: 01.01. - для ведення товарного сільськогосподарського виробництва; 01.02. - для ведення фермерського господарства; 01.03. - для ведення особистого селянського господарства; 01.04. - для ведення підсобного сільського господарства; 01.05. – для індивідуального садівництва; 01.06. – для колективного садівництва; 01.07. – для городництва; 01.08. – для сінокосіння та випасання худоби; 01.09. – для дослідних і навчальних цілей; 01.10. – для пропаганди передового досвіду ведення сільського господарства...

І, як наслідок такого обмеження, землі різного цільового використання скопом заносяться місцевими радами в одну графу «земельні ділянки для ведення ОСГ» (за виключенням земельних ділянок для ведення товарного сільськогосподарського виробництва), неправомірно ставлячи при цьому відмітку «член ОСГ» та змушуючи громадян ставити свій підпис, не пояснюючи його правові наслідки.

Не зрозуміло, також, чому в ОМС та органах державної влади сформувалась стійка асоціація з цього питання: «маєш ділянку для ведення ОСГ – отже ти член особистого селянського господарства», в той час як абзац шостий ст.5 Закону України «Про особисте селянське господарство» зазначає: «У разі виходу з особистого селянського господарства кожен його член має право на виділення належної йому земельної ділянки в натурі (на місцевості)» – що фактично означає – маючи земельну ділянку для ведення ОСГ не обов`язково бути членом ОСГ. Так само як при виході з фермерського господарства, кожен його член має право виділення йому земельної частки (паю). Тобто, людина може не бути членом ФГ, проте може мати у власності земельну частку (пай) з цільовим видом використання для фермерського господарства або товарного сільськогосподарського виробництва.

Гіпертрофоване застосування законодавства у сфері визначення членства в особистому селянському господарстві призводить до парадоксальних ситуацій. Зокрема, коли особа, яка має в самостійному обробітку 5-20 га землі для ведення товарного сільськогосподарського виробництва (так звані одноосібники), але не має у власності, в оренді чи користуванні земельної ділянки для ведення ОСГ – не являється членом ОСГ і взмозі отримувати допомогу по безробіттю, а особа, у якої є хоча б 1 сотка ділянки для ведення ОСГ – є членом ОСГ!!!, і у допомозі їй буде відмовлено.

Аналогічна ситуація, коли людина, що має у власності ділянку для ведення ОСГ здає її в оренду. Фактично при цьому вона не займається веденням ОСГ, як і особи, що мають у своїй власності земельні частки (паї) та здають їх в оренду. Проте перших чомусь вважають членами ОСГ, а останніх – ні.

Отже, в світлі вищевикладеного, відмітка про ведення ОСГ і членства в ньому повинна проставлятися не за принципом наявності земельної ділянки для ведення ОСГ (не порушуючи при цьому діючих законів), а на основі, наприклад, акту обстеження, який складається під час суцільних обходів домогосподарств, як це зазначено в п.1.4 наказу Держкомстату України №409 від 26.10.2009 року, і мета якого визначити, відповідно до ст. 8 Закону України «Про особисте селянське господарство», чи дійсно ведеться господарська діяльність, яку можна назвати основною (достатньою для забезпечення першочергових життєвих потреб) на наявних земельних ділянках, які знаходяться у власності, оренді чи користуванні членів домогосподарства; з відповідними роз`ясненнями громадянам щодо правових наслідків ведення особистого селянського господарства та членства в ньому.

Нажаль, критерії оцінки зайнятості членів домогосподарства були вилучені нашими «доблесними» депутатами Верховної Ради у кризовий 2008 рік, до якого ст.8 Закону України «Про особисте селянське господарство» мала дещо інший вигляд: «Члени особистих селянських господарств належать до категорії зайнятого населення в разі, якщо робота в цьому господарстві для них є основною і розрахунковий місячний дохід на одного члена дорівнює або перевищує розмір мінімальної заробітної плати. Порядок визначення розрахункового місячного доходу на одного члена особистого селянського господарства встановлює Кабінет Міністрів України».

Фактично, держава, цією зміною намагалась зменшити свої соціальні зобов`язання перед громадянами, «забувши» внести уточнення в заємопов`язані законодавчі акти, що призвело до невірного (чи то до неможливості однозначного та вірного) їх інтерпретування та застосування.

І якщо держава «вивела» за рамки правового поля критерії оцінки розрахунку місячного доходу для членів ОСГ, то для громадян, які обробляють земельні частки (паї) (одноосібників) фіскальна служба кожен рік справно визначає, якимсь чином, розмір доходу з 1 га ріллі – для нарахування сплати ПДФО. Ним і можна скористатися для визначення ведення особистого селянського господарства в домогосподарстві, та чи є дана господарська діяльність основною і, враховуючи розпливчастість існуючого законодавства, це не буде важатися правопорушенням при веденні обліку особистих селянських господарств.
Степан2016
Спец
Спец
Повідомлень: 82
З нами з: 18 січня 2016 10:28
Репутація: 0
Область: Львівська
Місце роботи: Землевпорядник органу місцевого самоврядування

Довідки органів місцевого самоврядування

Повідомлення Степан2016 »

Дмитро Брянцев, ну зрозуміло що наше законодавство побудоване не правильно,але це не вина органів місцевого самоврядування!Наприклад довідку потрібно надати людині для Центру Зайнятості,тому трактовка центру зайнятості є наступна
стаття 8 Закону “Про особисте селянське господарство” встановлює, що члени особистих селянських господарств є особами, які забезпечують себе роботою самостійно і відповідно до Закону України «Про зайнятість населення» №803-ХІІ від 1 березня1991 р. належать до зайнятого населення за умови, що робота в цьому господарстві для них є основною.
Тому громадянин, якщо звільняється з роботи або втратив роботу, для постановки на облік до Центру зайнятості і набуття статусу безробітного, зобов’язаний надати довідку органів місцевого самоврядування, про те, що він не є членом особистого селянського господарства, або вийшов з цього членства.
Тобто, людина, якщо зареєстрована за місцем розташування земельної ділянки, але не займається господарською діяльністю, має право вийти із членів особистого селянського господарства шляхом подання заяви про її виключення з членів ОСГ до відповідної ради. Відповідно до пункту 2.3 Порядку обліку особистих селянських господарств у рядку «Відмітка про припинення ведення особистого селянського господарства» проставляються дата та причина припинення ведення особистого селянського господарства відповідно до статті 11 Закону України «Про особисте селянське господарство». У цьому ж рядку для окремих осіб ставиться відмітка «вийшов/вийшла» про вихід із членів особистого селянського господарства.
Після виходу із членів особистого селянського господарства, оформленого відповідно до норма чинного законодавства, таким особам може бути видана довідка, що вони не являються членами особистого селянського господарства.
Також колишні члени особистих селянських господарств можуть реєструватися як шукаючі роботи та набувати статусу безробітніх за умови пред’явлення довідки сільської, селищної чи міської ради про припинення діяльності особистого селянського господарства. Нагадаємо підстави припинення ведення ОСГ, які визначені ст. 11 Закону “Про особисте селянське господарство”. До зазначених підстав належать наступні: рішення членів ОСГ про припинення його діяльності; якщо не залишилось жодного члена господарства або спадкоємця, який бажає продовжити його ведення; припинення прав на земельну ділянку згідно із Земельним кодексом України.

Як тоді поступити якщо центр зайнятості так трактує видачу довідок?????
Аватар користувача
Дмитро Брянцев
Спец
Спец
Повідомлень: 221
З нами з: 04 листопада 2014 16:17
Репутація: 5
Область: Кіровоградська
Місце роботи: Землевпорядник органу місцевого самоврядування

Довідки органів місцевого самоврядування

Повідомлення Дмитро Брянцев »

Степан2016 писав: Як тоді поступити якщо центр зайнятості так трактує видачу довідок?????
Тероретично, людина може оскаржити таку довідку, якщо в неї відсутній правовстановлюючий документ на ділянку, згідно порядку ведення обліку ведення ОСГ в книгу повинні заноситись лише зарєестровані земельні ділянки. Проте тоді факт використання може важатися самозахопленням земельної ділянки. Дещо розрулити ситуацію нашого неадекватного законодавства в цьому питанні можна наприклад,у випадку коли людина бажає отримати довідку, що не є членом ОСГ, і у якої менше 0,12 га неоформленої зем ділянки, яку, зазвичай записують в ОСГ в погосподарських книгах - пропонувати написати заяву замість "для ведення ОСГ" - для ведення індивідуального садівництва на дану земельну ділянку.

Відправлено через 2 години 4 хвилини 17 секунди:
До речі нова Інструкція з ведення погосподарського обліку в сільських, селищних та міських радах затверджена наказом Держстату №56 від 11.04.2016 року і взагалі передбачає добровільне волевиявлення членів домогосподарства вести особисте селянське, чи - ні, навіть при наявності земділянки для ОСГ:
► Показати
flit
Спец
Спец
Повідомлень: 59
З нами з: 08 березня 2015 19:13
Репутація: -3
Область: Чернігівська
Місце роботи: Приватні проектні організації

Довідки органів місцевого самоврядування

Повідомлення flit »

підскажіть будь ласка, якщо в рішенні сільської ради про надання дозволу на розробку проекту (2015 р.) не вказаний термін її дії, вона є безстрокова? не потрібно продовжувати її термін?
Kurilov
Admin
Admin
Повідомлень: 1170
З нами з: 11 травня 2012 18:16
Репутація: 691
Область: Харківська
Місце роботи: Приватні проектні організації

Довідки органів місцевого самоврядування

Повідомлення Kurilov »

flit писав: підскажіть будь ласка, якщо в рішенні сільської ради про надання дозволу на розробку проекту (2015 р.) не вказаний термін її дії, вона є безстрокова? не потрібно продовжувати її термін?
ст. 22 ЗУ "Про землеустрій
Рішення Верховної Ради Автономної Республіки Крим, Ради міністрів Автономної Республіки Крим, органів виконавчої влади або органів місцевого самоврядування про надання дозволу на розробку документації із землеустрою приймається виключно у строки та лише у випадках, передбачених цим Законом та Земельним кодексом України. Зазначене рішення надається безоплатно та має необмежений строк дії.
 ! Повідомлення з: Kurilov
Шлях форумчанина:
1. Користуйся пошуком, перш ніж щось спитати.
2. Ховай велике під спойлер.
3. Дотримуйся правил, бо кара настигне тебе.
Відповісти