Усунення проблем та розбіжностей у законах та законодавчих актах

Нове законодавство, яке стосується земельних відносин
Правила форуму
Будьте уважними! Перед створенням теми перечитайте Правила форуму і ще раз перевірте, чи дана тема не існує. Теми, які дублюють інші, видаляються без попередження! Повідомлення, які містять не прихований адрес E-mail, видаляються без попередження!
rivte
Молодший спец :)
Молодший спец :)
Повідомлень: 48
З нами з: 22 червня 2011 05:51
Репутація: 4
Область: м.Київ
Місце роботи: Інше

Усунення проблем та розбіжностей у законах та законодавчих актах

Повідомлення rivte »

Доброго дня колеги.
На даний час у законодавчому полі, особливо у галузі земельних відносин та у галузі права, виникло ряд невідповідностей та суперечностей, які стримують роботу органів виконавчої влади, місцевого самоврядування та по своїй суті порушують права звичайних громадян, а також дають можливість для деяких осіб здійснювати не зовсім законні маніпуляції з народним майном, в тому числі і з землею .
На мою особисту думку причиною даної ситуації є хаотична та несистемна робота Верховної ради, Кабінету Міністрів та інших центральних органів виконавчої влади (в т.ч. Міністерства юстиції та Держземагентства), яка по своїй суті є корупційним, лобізм, а іноді взагалі показує безграмотність чиновників вищих ешелонів влади, які готують та реєструють відповідні законопроекти та інші підзаконні акти.
Враховуючи дану ситуацію прошу Вас всіх
якщо Ви знаєте такі розбіжності в нормах законів та законодавчих актів, або їх невідповідність між законами та підзаконними актами або суперечності, які вони несуть у своєму змісті
викласти в дану тему
.
Я їх систематизую та якщо буде необхідність доповню.

Я в свою чергу гарантую, що дані розбіжності будуть подані відкритим листом від Адміністрації Президента до Президента України, а даний лист буде висвітлений в ЗМІ та на даному форумі

П.С.
Прогнозую, що за результатами розгляду такого звернення буде дано доручення з зазначенням терміну його виконання, а саме усунення.
Я розумію і той факт, що в результаті такого листа можуть бути звільнені або притягнені до відповідальності керівники деяких
Центральних органів виконавчої влади, але чекати коли все зміниться набридло і тому був змушений діяти саме так.
Надіюсь на Вашу підтримку та завчасно дякую за всі Ваші пропозиції.
ОПКР

Обговорення шаблону проекту:
Прихований вміст
Для перегляду прихованого вмісту необхідно зареєструватися та авторизуватися
Аватар користувача
Alexxp
Спец
Спец
Повідомлень: 1180
З нами з: 12 лютого 2009 20:24
Репутація: 408

Усунення проблем та розбіжностей у законах та законодавчих актах

Повідомлення Alexxp »

Додано через 7 хвилин 41 секунду:
ЗУ "Про засади державної мовної політики"
п.23 внесено зміни у Законі України "Про інформацію" в статтю 11 викласти в новій редакції:
Spoiler
"Стаття 11. Мова інформації
Мова інформації визначається Законом України "Про засади державної мовної політики", міжнародними договорами, згода на обов'язковість яких надана Верховною Радою України, іншими законодавчими актами України у сфері інформації";
але насправді
Стаття 11. Інформація про фізичну особу, а необхідно було внести зміни в Стаття 8. Мова інформації.
Тому використана новомодне посилання
Зміни до Закону див. в Законі N 5029-VI ( 5029-17 ) від 03.07.2012
http://zakon1.rada.gov.ua/laws/show/2657-12

ВРАХОВАНО
Аватар користувача
Поковба
Спец
Спец
Повідомлень: 704
З нами з: 13 вересня 2009 14:16
Репутація: 0
Область: Закарпатська
Місце роботи: Землевпорядник органу місцевого самоврядування
Контактна інформація:

Повідомлення Поковба »

Законом України від 06 вересня 2012 року № 5245-VI
“Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо розмежування земель державної та комунальної власності” (надалі - Закон № 5245-VІ) внесено зміни до ряду законодавчих актів, що регулюють питання розмежування земель.
Цим законом повністю змінено процедуру розмежування земель державної та комунальної власності.
Так, 1 січня 2013 року визнано таким, що втратив чинність, Закон України «Про розмежування земель державної та комунальної власності» та
пункт 12 Перехідних положень Земельного кодексу України, землі державної та комунальної власності вважаються розмежованими.
Разом із тим, згідно з пунктом 9 розділу II “Прикінцеві та перехідні положення” Закону України “Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо розмежування земель державної та комунальної власності” право власності на земельні ділянки державної та комунальної власності реалізується лише після державної реєстрації права власності на відповідну земельну ділянку.
Сталося суттєве ускладнення процедури розмежування та її подорожчання і мета прийняття Закону - спрощення процедури розмежування земель державної та комунальної власності - не досягнута.
Оскільки право розпорядження землями можливе лише за умови формування ділянок та їх реєстрації, що вимагає витрачання бюджетних коштів на проведення землевпорядних робіт.
Через брак коштів у місцевих бюджетах процес передачі/надання земельних ділянок з початку цього року цілком заблоковано.
Навіть звичайна приватизація земельних ділянок громадянами стала неможливою через необхідність реєстрації права власності територіальної громади або держави.
Відсутність коштів у більшості місцевих і державному бюджетах на виготовлення документації із землеустрою та реєстрації права держави або територіальної громади, можуть стати підґрунтям для перекладання цього тягаря на осіб, зацікавлених в отриманні земельних ділянок у власність або користування. Особа, для пришвидшення передачі у власність чи надання у користування земельних ділянок, вимушена сплатити за виготовлення документації із землеустрою для формування земельної ділянки державної або комунальної власності, в оформленні права на яку вона зацікавлена, а потім повторно сплатити за виготовлення нової документації, для оформлення права на себе.
Це, з одного боку, призведе до суттєвого ускладнення і подорожання процедури оформлення прав на землю, а з іншого – до роздрібнення земель державної та комунальної власності, оскільки реєстрація цих прав визначатиметься бажанням власників і користувачів, а не потребами планомірного розвитку територій. Навіть, якщо в місцевих і державному бюджеті і знайдуться кошти на виготовлення землевпорядних робіт для реєстрації згаданого права, ця процедура займе занадто багато часу і невдоволення та соціальна напруга громадян, скоріш за все, тільки зростатиме.

Окрім вищенаведеного, 16.10.2012 Верховною Радою України було прийнято Закон України № 5462-VI
«Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо діяльності Міністерства аграрної політики та продовольства України, Міністерства соціальної політики України, інших центральних органів виконавчої влади, діяльність яких спрямовується та координується через відповідних міністрів». Зазначеним Законом (далі - Закон № 5462-VI) в рамках адміністративної реформи було, зокрема, внесено зміни до статті 186-1 Земельного кодексу України.
Передбачена цим Законом нова редакція статті 186-1 Земельного кодексу України передбачає вимоги до складу комісій з питань погодження документації із землеустрою, в той час коли законодавчі норми щодо необхідності формування таких комісій скасовані Законом України від 02.10.2012 № 5395 VI «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо вдосконалення процедури відведення земельних ділянок та зміни їх цільового призначення» (далі – Закон № 5395-VI).
До того ж передбачена Законом № 5462-VI редакція частини третьої статті 186-1 Земельного кодексу України у взаємозв’язку з частиною п’ятою цієї статті, фактично зводить нанівець все спрощення процедури погодження проектів відведення, передбачене Законом України від 02.10.2012 № 5395 VI, невиправдано ускладнює процедуру такого погодження.

ДОПОВНЕНО Крім того даний закон № 5462-VI частково вступив у суперечність з Законом № 5395.

Також, Законом № 5462-VI із тексту пункту 3 статті 186-1 Земельного кодексу України були виключені всі положення, які стосуються погодження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки за її місцезнаходженням, тобто, в місцевих органах земельних ресурсів, архітектурно-будівельної інспекції, природоохоронного, санітарно-епідеміологічного благополуччя населення, тощо, що негативно відображається на доступності вказаних послуг для їх споживачів.
Отже, виходячи з вищеозначеного, можна дійти висновку, що на даний момент передача/надання у власність/користування земельних ділянок державної та комунальної власності особам є заблокованою. Єдиним шляхом вирішення проблеми є внесення змін до згаданих законодавчих актів. Законопроекти до Верховної ради України вже подані. Тому, перспективним набувачам права на земельні ділянки залишається тільки чекати внесення змін до згаданих положень земельного законодавства.
п.с. Трохи тексту вкрав з обгрунтувань необхідності прийняття "альтернативних" законопроектів.
п.п.с. rivte Дякуємо за допомогу.

Додано через 15 хвилин 12 секунд:
Законом України "Про державний земельний кадастр" з Закону України "Про землеустрій" виключено такий вид документації,
як технічна документація із землеустрою щодо складання документів, що посвідчує право на земельну ділянку,
незважаючи на те, що Земельним кодексом України передбачено виготовлення такої документації із землеустрою у разі передавачі у власність землель загального користування садівничого товариства (п. 4 статті 35 ЗКУ) чи дачного кооперативу (п.2 статті 52 ЗКУ), надання у користування раніше сформовані земельних ділянок без зміни її цільового призначення (п. 1 статті 123 ЗКУ) чи зареєструвати право власності на земельні ділянки громадянам України яким передано безоплатно у приватну власність, на підставі рішень, що приймалися відповідно до Декрету Кабінету Міністрів України від 26 грудня 1992 року "Про приватизацію земельних ділянок" до 01 січня 2002 року (ч. 2 п. 1 Перехідних положень ЗКУ).

ДОПОВНЕНО Крім того такий вид документації передбачено ст.5, 8 Законом України N 899-IV від 5 червня 2003 року

ВРАХОВАНО
Аватар користувача
ValD
Спец
Спец
Повідомлень: 404
З нами з: 18 січня 2011 16:26
Репутація: 6
Область: Харківська

Повідомлення ValD »

Цікаво, що з цього всього вийде.....дуже багато питань... кожна тема нашого форуму, це фактично якась невідповідність
Мені б хотілося акцентувати Вашу увагу
на оформленні земельних ділянок власниками земельних часток (паїв), оформленні договорів оренди на невитребувані паї..
Фактично це землі колишніх колективних господарств....Оскільки Земельним кодексом ліквідована така форма власності, статус цих земель є специфічним і їх оформлення повинно бути винесено окремим законодавчим актом....
На сьогодні не вирішено питання розпорядження такими землями (ст.122 ЗКУ), не внесені зміни до ст.12 ЗУ "Про порядок виділення в натурі (на місцевості) земельних ділянок власниками земельних часток (паїв)" № 899 від 05.06.2003 року та в пункт 8 Розділу Х "Перехідні положення" ЗКУ, в яких залишилося поняття "державного акта на право власності на земельну ділянку", хоча з 01.01.2013 державні акти на право власності на земельну ділянку не видаються.
Крім цього у зв'язку з необхідністю реєстрації права державної та комунальної власності надання таких земель унеможливлюється повністю, так як ні орган виконавчої влади, ні орган місцевого самоврядування не зможе зареєструвати за собою право колективної власності....а без реєстрації не зможе надати.

ДОПОВНЕНО Не вирішено також ситауція по розпорядженню землями колективної власності під проетно-польовими шляхами, невитребуваними земельними частками паями, землі під господарськими дворами, будівлі яких були розпайованими.

ВРАХОВАНО
Аватар користувача
Alexxp
Спец
Спец
Повідомлень: 1180
З нами з: 12 лютого 2009 20:24
Репутація: 408

Повідомлення Alexxp »

Суперечність норм
Згідно ЗУ ПРо оцінку земель
ст. 23
Витяг з технічної документації про нормативну грошову оцінку окремої земельної ділянки видається центральним органом виконавчої
влади, що реалізує державну політику у сфері земельних відносин.

а згідно постанови КМУ від 1 серпня 2011 р. № 835
Додаток 3
ПЕРЕЛІК адміністративних послуг, що надаються територіальними органами Державного агентства земельних ресурсів на безоплатній основі
2. Видача витягу з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки

ВРАХОВАНО
Аватар користувача
Alexxp
Спец
Спец
Повідомлень: 1180
З нами з: 12 лютого 2009 20:24
Репутація: 408

Повідомлення Alexxp »

Згідно ст. 60 ЗКУ передбачено:
Прибережні захисні смуги встановлюються за окремими проектами землеустрою.
Згідно ст. 88 Водного кодексу
Проекти землеустрою щодо встановлення меж прибережних захисних смуг (з установленою в них пляжною зоною) розробляються в
порядку, передбаченому законом.
На даний час на рівні закону не врегульовано порядок розробки таких проектів, на даний час наявна лише постанова КМУ від 8 травня 1996 р. N 486 Про затвердження Порядку визначення розмірів і меж водоохоронних зон та режиму ведення господарської діяльності в них.
Це дає можливість порушувати права держави та права громадян на доступ до водних об'єктів загальнодержавного та місцевого значення.
Крім того це дає можливість оформляти право власності на землю в прибережні зоні, що є прямим порушенням прав на землі держави.

ВРАХОВАНО
Востаннє редагувалось 19 березня 2013 20:16 користувачем Alexxp, всього редагувалось 1 раз.
Аватар користувача
Сергiй64
Спец
Спец
Повідомлень: 920
З нами з: 21 червня 2009 19:55
Репутація: 66
Область: Вінницька
Місце роботи: Приватні проектні організації

Повідомлення Сергiй64 »

Також необхідно визначитись, чи потрібно все таки платити за внесення інформації про земельні ділянки в реєстр прав, право на які посвідчено державними актами. Адже , щоб зареєструвати право оренди, потрібно щоб був відкритий розділ в реєстрі прав. Для цього потрібно внести інформацію. Потрібно прямо сказати, платно , чи безкоштовно це має бути зроблено. Або , як компроміс, дозволити реєструвати право оренди як інше право, без відкриття розділу, так як і планувалось спочатку, в спецрозділі.

ДОПОВНЕНО Для проведення реєстрації прав необхідно доповнити ст. 29 ЗУ «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» звільняивши від плати за надання витягу з Державного реєстру прав під час проведення державної реєстрації права власності держави чи територіальної громади на земельні ділянки.

ВРАХОВАНО
Аватар користувача
Сhibis
Спец
Спец
Повідомлень: 532
З нами з: 05 квітня 2012 10:37
Репутація: 200
Область: Київська

Повідомлення Сhibis »

І. Ст.9 ЗКУ "Про земельний кадастр".
5. Державний кадастровий реєстратор має посвідчення
Державного кадастрового реєстратора та власну печатку.
6. Державний кадастровий реєстратор має доступ до всіх
відомостей Державного земельного кадастру, самостійно приймає
рішення про внесення відомостей до нього, надання таких
відомостей, про відмову у здійсненні таких дій.
7. Втручання будь-яких органів, посадових і службових осіб,
громадян чи їх об'єднань у діяльність Державного кадастрового
реєстратора, пов'язану із здійсненням державної реєстрації
земельних ділянок, забороняється.
Однак кадастровий реєстратор це лише обовязки в посадовій інструкції!!!.
За таких умов реалізувати положення ст.9 не можливо. Така декларована Самостійність дій такого спеціаліста залишається лише на бумазі.
ІІ. Відповідно до ПОРЯДКУ ведення Державного земельного кадастру:
п. 162. Відомості Державного земельного кадастру надаються державними кадастровими реєстраторами у формі:
1) витягу з Державного земельного кадастру про об’єкт Державного земельного кадастру;
Далі: ПКМУ 1217 Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2011 р.
№ 835:
9. Надання відомостей з Державного земельного кадастру у формі:
витягів з Державного земельного кадастру про: земельну ділянку - 53 грн.
Але на практиці: щоб отримати такий витяг, який генерує Національна кадастрова система (НКС), в більшій половині випадків НКС вимагає ввести файл обмінну даних в форматі XML. Де його має взяти замовник не визначено. Так як і не передбачено цієї ситуації в законодавчому полі в цілому. Розбіжність: в законі 53 грн, а на практиці... ну загалом суттєво більше. Сходіть шановний rivte за 100 км. від Києва та й побачите...

ВРАХОВАНО
rivte
Молодший спец :)
Молодший спец :)
Повідомлень: 48
З нами з: 22 червня 2011 05:51
Репутація: 4
Область: м.Київ
Місце роботи: Інше

Повідомлення rivte »

Шановні колеги в столиці розуміють, що проблем в землевпорядкуванні та в земельних відносинах дуже багато, це:
1. Відсутність належного фінансування на рівні держави
2. Відсутність в регіонах та на місцях кваліфікованих спеціалістів
3. Відсутність грамотного та освідченого керівництва з досвідом роботи у даній галузі як на рівні районів так і областей
4. Корукція
5. Відсутність доступного програмного забезпечення та підтримки програмних продуктів в органах земельних ресурсів
6. Неоднорідність використання програмного забезпечення
7. Відсутність чітких стандандартів
8. Часті зміни керівництва Держземагентства, що приводить до зміни напрямків розвитку земельних відносин
9. Не чіткість напрямків земельної реформи
10. Відсутність чіткої законодавчої бази
....
Але хочу Вашу увагу в дані темі лише на одному аспекті - проблемі це законодавча база та її проблеми.
На даний час в процесі здійснення земельної реформи нам з Вами необхідно мати збалансовану законодавчу базу для здійснення подальших реформ, тому прошу описуйте конкретну проблемати в законодавчих актах (бажано з посиланням).
Також прохання по питанню інших проблем в земельних відносинах писати в іншу тему якщо буде Ваша ласка
Конкретні проблемні питання земельних відносин
/viewtopic.php?f=10&t=5264&start=56

Завчасно дякую за співпрацю.
ПС
Повідомлення, які відносяться до іншої теми за згодою з Admin будуть перенесені в іншу тему.

КОМЕНТАР
Аватар користувача
Поковба
Спец
Спец
Повідомлень: 704
З нами з: 13 вересня 2009 14:16
Репутація: 0
Область: Закарпатська
Місце роботи: Землевпорядник органу місцевого самоврядування
Контактна інформація:

Повідомлення Поковба »

Пане rivte, хотів наголосити, ще на таких проблемах:
1. Пунктом 2 статті 34 ЗКУ визначено, що органи місцевого самоврядування можуть створювати громадські пасовища, що перебувають у власності держави та територіальної громади. Проте, до цього часу немає порядку сворення таких пасовищ, що призводить до "дерибану" даних земель і , в майбутньому, може призвести до загибелі галузі тваринництва в особистих селянських господарствах певних регіонів.
2. Законодавством чітко не визначено, який вид документації із землеустрою повинен розроблятиця при приватизації земельних ділянок, в тому чи іншому випадку, що призводить до суперечностей. Чіткої відповіді на Наші офіційні запити Держземагенство так і не надало.

Додано через 34 хвилини 50 секунд:
Streit писав:В законі "Про регулювання мустобудівної діяльності" усунути норму щодо "планів зонування території" (яких у більшості населених пунктів немає, і не відомо коли будуть), а також норму про заборону зміни цільового призначення земель (бо такі відносини регулюються земельним, а не містобудівним законодавстом). Зазначені "законодавчі" новели не дозволяють людям отримувати земельні ділянки навіть під існуючу індивідуальну забудову, та змінювати цільове призначення ділянок приватної власності на свій розсуд.
Тут вимушений трохи поспорити. На мою думку весь процес виготовлення землевпорядної документації населеного пункту повинен регулюватися містобудівною документацією. І люди змінювати цільове призначення повинні не на власний розсуд, а у відповідності до генерального планування населеного пункту. І блокування прийняття рішення про відведення землі без такої документації є виправданим. Інше питання, фінансування такої документації за державні кошти. До речі, нещодавно читав Закон "Про земельну реформу у містах Латвійської республіки", то там вся приватизація повинна була відповідати лише генеральному плану. Наприклад "13. стаття. Передача землі у власність та надання у користування.
(1) відносини права власності та користування впорядковуються у відповідності до затвердженого міською думою генерального плану міста, проекту облаштування землі та встановленими зразковими вартостями. "
До речі, закон складений дуже просто і зрозуміло навіть простим смертним :)))

ВРАХОВАНО
Востаннє редагувалось 20 березня 2013 11:17 користувачем Поковба, всього редагувалось 2 разів.
Борщ
Спец
Спец
Повідомлень: 302
З нами з: 09 листопада 2010 17:10
Репутація: 0
Область: Житомирська
Місце роботи: Інше

Повідомлення Борщ »

Пане rivte,
1. Хотілося б, щоб работніки КМУ трохи відшліфували Типовий договір оренди землі. Зокрема:
- внесли туди одну з істотних умов визначену ст.15. ЗУ "Про оренду землі" - умови передачі в заставу та внесення до статуного капіталу права оренди;
- прибрати кінцеву частину договору де зазначається коли ким і де зареєстровано договір;
- в прикінцевих положеннях перефразувати термін "реєстрація договору".

ВРАХОВАНО
Аватар користувача
Opel
Молоденький(ка)
Молоденький(ка)
Повідомлень: 16
З нами з: 19 грудня 2008 13:46
Репутація: 0
Область: Вінницька
Контактна інформація:

Повідомлення Opel »

Постанова КМУ №1051 від 17.10.2012 року
п.186. Засвідчені копії документів Державного земельного кадастру та витяги з них формуються за допомогою програмного забезпечення Державного земельного кадастру у двох примірниках, які підписує Державний кадастровий реєстратор та засвідчує свій підпис власною печаткою, а у разі, коли копія документа Державного земельного кадастру або витяг з нього надається в електронній формі, - посвідчує його власним цифровим підписом.

але відповідно до додатку 47
ВИТЯГ з Державного земельного кадастру про земельну ділянку
в кінці витягу наявне"Витяг підготував та надав, Підпис, МП" але в кінці додатоку до цього витягу є лише "Прізвище та ініціали Державного кадастрового реєстратора, який склав кадастровий план земельної ділянки та Підпис Державного кадастрового реєстратора, який склав кадастровий план земельної ділянки"

Чи потрібно засвідчувати підпис власною печаткою на додатку до витягу з державного земельного кадастру про земельну ділянку, як того вимагає пункт 186?

ВРАХОВАНО
Аватар користувача
Alexxp
Спец
Спец
Повідомлень: 1180
З нами з: 12 лютого 2009 20:24
Репутація: 408

Повідомлення Alexxp »

У зв'язку з прийняттям ЗУ Про ДЗК та введенням в дію ЗУ Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно..,
на даний час не скасовано накази Держкомзему, як такі що суперечать законам та не приведені у відповідність до даних законів:
1. Наказ від 23.05.2003 N 135
Про створення єдиної системи державної реєстрації земельних ділянок, нерухомого майна та прав на них
у складі державного земельного кадастру та удосконалення структури державного підприємства
"Центр державного земельного кадастру при Державному комітеті України по земельних ресурсах"
Spoiler
1. Установити, що реєстрацію земельних ділянок, нерухомого
майна та прав на них, договорів оренди землі здійснює державне
підприємство "Центр державного земельного кадастру при Державному
комітеті України по земельних ресурсах" (далі - Центр ДЗК).
2. Наказ N 144 від 23.08.2001
Про затвердження нормативно-правових актів
Spoiler
2. Затвердити Положення про реєстрацію землеволодінь та
землекористувань ( z0811-01 ) (далі - Положення), що додається.
3. Центру ДЗК до 15.10.2001 запровадити реєстрацію
землеволодінь та землекористувань.
4. Забезпечити внесення відомостей про складання та видачу
державних актів, які були видані до впровадження реєстрації
землеволодінь та землекористувань, у порядку, передбаченому
Положенням ( z0811-01 ).
5. Установити, що відомості про складання та видачу державних
актів з моменту впровадження реєстрації землеволодінь та
землекористувань, але не пізніше 15.10.2001, підлягають
обов'язковому внесенню до неї в порядку, передбаченому Положенням ( z0811-01 ).
3.Наказ від 22.06.2009 N 325
Про затвердження Інструкції про заповнення бланків державних актів на право власності на земельну ділянку і на право постійного користування земельною ділянкою

4. Наказ N 43 від 04.05.99
Про затвердження Інструкції про порядок складання, видачі, реєстрації і зберігання державних актів на право приватної власності на землю, право колективної власності на землю, право власності на землю і право постійного користування землею, договорів на право тимчасового користування землею (в тому числі на умовах оренди) та договорів оренди землі

Також не скасовані і відповідні постанови КМУ
1. Постанова від 2 квітня 2002 р. N 449
Про затвердження форм державного акта на право власності на земельну ділянку та державного акта на право постійного користування земельною ділянкою

Слід привести у відповідність
1.Постанову КМУ від 17 жовтня 2012 р. № 1051
Про затвердження Порядку ведення Державного земельного кадастру
Додаток 39 КЛАСИФІКАЦІЯ ВИДІВ цільового призначення земель
з наказом Держкомзему від 23.07.2010 N 548
Про затвердження Класифікації видів цільового призначення земель


ВРАХОВАНО
Аватар користувача
ValD
Спец
Спец
Повідомлень: 404
З нами з: 18 січня 2011 16:26
Репутація: 6
Область: Харківська

Повідомлення ValD »

Ще пропоную ... скасуйте ту злощасну Постанову КМУ від 05 серпня 2009 р. № 844
“Деякі питання реалізації права власності на землю громадянами України”,
якою було затверджено Порядок безоплатних оформлення та видачі громадянам України державних актів на право власності на земельні ділянки. Мало того, що роботи по цій постанові з 2010 року не фінансуються....сьогоднішні зміни до земельного законодавства унеможливлюють здійснення заходів з безоплатних оформлення та видачі громадянам України державних актів на право власності на земельні ділянки.
Зовсім безглуздою є її поточна редкція від 01.01.2013 року....

ВРАХОВАНО
Аватар користувача
Alexxp
Спец
Спец
Повідомлень: 1180
З нами з: 12 лютого 2009 20:24
Репутація: 408

Повідомлення Alexxp »

Також слід скасовати або привести у відповідність діючим нормам:
1. Наказ Держкомзему від 04.01.2005 N 1
Про затвердження Порядку видачі та анулювання спеціальних дозволів на зняття та перенесення ґрунтового покриву (родючого шару ґрунту) земельних ділянок

2. Наказ Держкомзему від 02.11.2009 р. № 573
Про затвердження Вимог до структури, змісту та формату оформлення результатів робіт із землеустрою

3. Наказ Держкомзему від 23.05.2003 N 135
Про створення єдиної системи державної реєстрації земельних ділянок, нерухомого майна та прав на них у складі державного земельного кадастру та удосконалення структури державного підприємства "Центр державного земельного кадастру при Державному комітеті України по земельних ресурсах"

4. Постанову КМУ від 22 лютого 2008 р. N 90
Деякі питання проведення земельних аукціонів

5. Постанову КМУ від 27 травня 2009 р. N 774
Питання видачі державних актів на право власності на земельну ділянку

6. Постанову КМУ від 26 серпня 2009 р. N 901
Про додаткові заходи щодо врегулювання земельних відносин

7. Постанову КМУ від 1 серпня 2006 р. N 1066
Про затвердження Порядку взаємодії органів виконавчої влади щодо обміну інформацією, необхідною для обчислення і справляння плати за землю

8. Постанову КМУ від 26 вересня 2006 р. N 1360
Про затвердження Порядку продажу у 2006 році земельних ділянок державної власності, на яких розташовані об'єкти, що підлягають приватизації

9. Постанову КМУ від 24 січня 2000 р. N 118
Про порядок викупу земельних ділянок громадянами (понад норму, яка приватизується безкоштовно) для ведення фермерського або особистого підсобного господарства

10. Постанову КМУ від 1 листопада 2000 р. N 1619
Про затвердження Порядку виконання земельно-кадастрових робіт та надання послуг на платній основі державними органами земельних ресурсів

11. Постанову КМУ від 2 грудня 1997 р. N 1355
Про Програму створення автоматизованої системи ведення державного земельного кадастру

12. Постанову КМУ від 13 травня 1996 р. N 502
Про затвердження Порядку користування землями водного фонду

13. Постанову КМУ від 12 лютого 1996 р. N 187
Про стан реформування земельних відносин

14. Постанову КМУ від 7 травня 1993 р. N 334
Про першочергові заходи щодо підготовки і проведення земельної реформи

ВРАХОВАНО
Atoll
Спец
Спец
Повідомлень: 617
З нами з: 14 квітня 2010 16:16
Репутація: 0
Область: Рівненська
Місце роботи: Інше
Контактна інформація:

Повідомлення Atoll »

ValD писав:скасуйте ту злощасну Постанову КМУ від 05 серпня 2009 р. № 844
Мдя. Один раз, за все своє існування, держава кинула селянам пару копійок, щоб людина зробила, видумані тією ж бюрократією, якісь папери на споконвічно її присадибу і на тобі "...скасуйте...". Може, навпаки, все інше поскасовувати, а ту постанову залишити.

КОМЕНТАР
Руда
Спец
Спец
Повідомлень: 147
З нами з: 23 березня 2010 18:46
Репутація: 36
Область: Полтавська
Місце роботи: Приватні проектні організації

Повідомлення Руда »

Alexxp писав:Також не скасовані і відповідні постанови КМУ
1. Постанова від 2 квітня 2002 р. N 449
Про затвердження форм державного акта на право власності на земельну ділянку та державного акта на право постійного користування земельною ділянкою
А як тоді бути із цією нормою: Земельний кодекс, Перехідні положення
Spoiler
Установити, що рішення про передачу громадянам України безоплатно у приватну власність земельних ділянок, прийняті органами місцевого самоврядування відповідно до Декрету Кабінету Міністрів України від 26 грудня 1992 року "Про приватизацію земельних ділянок" ( 15-92 ), є підставою для виготовлення та видачі цим громадянам або їх спадкоємцям державних актів на право власності на земельну ділянку за технічною документацією щодо складання документів, що посвідчують право на земельну ділянку. { Пункт 1 розділу X доповнено абзацом другим згідно із законом N 509-VI ( 509-17 ) від 16.09.2008 }
А ще маємо розбіжності у назві документації із землеустрою:
ЗКУ ст.123
Spoiler
1. Надання земельних ділянок державної або комунальної власності у користування здійснюється Верховною Радою Автономної Республіки Крим, Радою міністрів Автономної Республіки Крим, органами виконавчої влади або органами місцевого самоврядування.
Рішення зазначених органів приймається на підставі проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок у разі:
надання земельної ділянки із зміною її цільового призначення;
формування нових земельних ділянок.
Надання у користування земельної ділянки в інших випадках здійснюється на підставі технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки. В такому випадку розроблення такої документації здійснюється на підставі дозволу, наданого органом виконавчої влади, органом місцевого самоврядування, уповноваженим здійснювати розпорядження цією земельною ділянкою. { Абзац п'ятий частини першої статті 123 із змінами, внесеними згідно із Законом N 3613-VI ( 3613-17 ) від 07.07.2011 }
ЗУ "Про землеустрій", ст. 25
Spoiler
Види документації із землеустрою:
и) технічна документація із землеустрою щодо встановлення меж земельної ділянки в натурі (на місцевості);
ЗУ "Про державний земельний кадастр", Прикінцеві та перехідні положення
Spoiler
3. Установити, що у разі якщо на земельній ділянці, право власності (користування) на яку не зареєстровано, розташований житловий будинок, право власності на який зареєстровано, кадастровий номер на таку земельну ділянку присвоюється за заявою власників такого будинку на підставі технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості). Забороняється вимагати для присвоєння земельній ділянці кадастрового номера інші документи. Такий кадастровий номер є чинним з моменту його присвоєння.
з пункту 4
Spoiler
У разі якщо після перенесення інформації про земельні ділянки з Державного реєстру земель до Державного земельного кадастру виявлені помилки у визначенні площ та/або меж земельних ділянок (розташування в межах земельної ділянки частини іншої земельної
ділянки; невідповідність меж земельної ділянки, вказаних у Державному реєстрі земель, її дійсним межам; невідповідність площі земельної ділянки, вказаної у Державному реєстрі земель, її дійсній площі у зв'язку із зміною методів підрахунку (округлення); присвоєння декільком земельним ділянкам однакових кадастрових номерів), такі помилки за згодою власника земельної ділянки, користувача земельної ділянки державної чи комунальної власності можуть бути виправлені на підставі технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) або за матеріалами інвентаризації земель.
Чи, можливо, законодавець розглядає це як різні види документації із землеустрою, з урахуванням того, що
Законами України та іншими нормативно-правовими актами можуть встановлюватися інші види документації із землеустрою.
(ст. 25 ЗУ "Про землеустрій")

ВРАХОВАНО
Аватар користувача
Chernov
Спец
Спец
Повідомлень: 2237
З нами з: 26 грудня 2007 08:13
Репутація: 18
Область: Запорізька
Місце роботи: Інше
Контактна інформація:

Повідомлення Chernov »

ValD писав:Ще пропоную ... скасуйте ту злощасну Постанову КМУ від 05 серпня 2009 р. № 844
Spoiler
“Деякі питання реалізації права власності на землю громадянами України”,
якою було затверджено Порядок безоплатних оформлення та видачі громадянам України державних актів на право власності на земельні ділянки. Мало того, що роботи по цій постанові з 2010 року не фінансуються....сьогоднішні зміни до земельного законодавства унеможливлюють здійснення заходів з безоплатних оформлення та видачі громадянам України державних актів на право власності на земельні ділянки.
Зовсім безглуздою є її поточна редкція від 01.01.2013 року....
ValD писав:ВРАХОВАНО
Вот и стала понятной антинародная сущность инициативы...
Так давайте же дружно отменим усе и Конституцию в том числе
И запишем - Земля в Украине принадлежит царю-батюшке-уголовных дел мастеру на золотом унитазе правящему, и тем кого он лично ею одарил через свою админи-на золотом унитазе-срацию.
Зачем подводить под это эфемерные попытки соблюсти законность?

КОМЕНТАР
PRVZR
Молоденький(ка)
Молоденький(ка)
Повідомлень: 15
З нами з: 25 листопада 2008 09:56
Репутація: 0
Область: Дніпропетровська
Місце роботи: Територіальний відділ земельних ресурсів(місто, район, область)

Повідомлення PRVZR »

Треба скасувати також Постанову КМУ від 23 грудня 2009 р. N 1420 "Деякі питання реалізації статті 186-1 Земельного кодексу України" або внести в неї зміни, та й взагалі вирішити питання із суперечностями ст. 186-1 Земельного Кодексу України. Вже четвертий місяць заблоковано процедуру погодження проектів відведення.

ВРАХОВАНО

Це вже зроблено
ДИВ. п.4 ПКМУ від 20 лютого 2013 р. № 154
Про внесення змін до Порядку проведення інвентаризації земель та визнання такими, що втратили чинність, деяких постанов Кабінету Міністрів України
http://zakon.rada.gov.ua/go/154-2013-п

КОМЕНТАР
rivte
Молодший спец :)
Молодший спец :)
Повідомлень: 48
З нами з: 22 червня 2011 05:51
Репутація: 4
Область: м.Київ
Місце роботи: Інше

Повідомлення rivte »

Atoll писав:Мдя. Один раз, за все своє існування, держава кинула селянам пару копійок, щоб людина зробила, видумані тією ж бюрократією, якісь папери на споконвічно її присадибу і на тобі "...скасуйте...". Може, навпаки, все інше поскасовувати, а ту постанову залишити.
Chernov писав:Вот и стала понятной антинародная сущность инициативы...Так давайте же дружно отменим усе и Конституцию в том числеИ запишем - Земля в Украине принадлежит царю-батюшке-уголовных дел мастеру на золотом унитазе правящему, и тем кого он лично ею одарил через свою админи-на золотом унитазе-срацию.Зачем подводить под это эфемерные попытки соблюсти законность?
Зрозумійте популістські заяви і рішення, які приймаються для забезпечення перемоги на виборах не повинні мати вплив на земельну сферу і не повині мати місце і права на існування взагалі в наші заполітизовані державі.
Крім того прийняття даної постанови не мало під собою фінансового підґрунтя, а це в свою чергу вплинуло як на розвиток земельних відносин так і на відношення до галузі взагалі.
Чого тільки вартий вислів Прем’єр-міністра Ю.Тимошенко "Вони там хочуть ділянки до супутника прив’язувати та ще й за це гроші брати" - результат на лице.

Моя пропозиція внести зміни до Закону Украіни Про захист конституційних прав громадян на землю
http://zakon0.rada.gov.ua/laws/show/2375-iv
в якому визначити граничні розміри вартості розробки документації із землеустрою у всіх можливих випадках і цим самим захистити громадян та дати людям можливість зкористатись своїм конституційним правом.

КОМЕНТАР
Аватар користувача
ValD
Спец
Спец
Повідомлень: 404
З нами з: 18 січня 2011 16:26
Репутація: 6
Область: Харківська

Повідомлення ValD »

Atoll писав:Мдя. Один раз, за все своє існування, держава кинула селянам пару копійок, щоб людина зробила, видумані тією ж бюрократією, якісь папери на споконвічно її присадибу і на тобі "...скасуйте...". Може, навпаки, все інше поскасовувати, а ту постанову залишити.
Chernov писав:Вот и стала понятной антинародная сущность инициативы...
Не буду коментировать Ваши высказывания......просто почитайте это Постановление в свете сегоднешних изменений к законодательсту....и предлагайте свои инициативы....Я за то, чтобы любые инициативы были действенны, а это Постановление уже 4 года не работает....и в сегоднешней редакции вообще утопие...

КОМЕНТАР
gps_nik
Спец
Спец
Повідомлень: 1551
З нами з: 19 вересня 2012 15:42
Репутація: 133
Область: м.Київ

Повідомлення gps_nik »

rivte писав:Моя пропозиція внести зміни до Закону Украіни Про захист конституційних прав громадян на землю
http://zakon0.rada.gov.ua/laws/show/2375-iv
в якому визначити граничні розміри вартості розробки документації із землеустрою у всіх можливих випадках і цим самим захистити громадян та дати людям можливість зкористатись своїм конституційним правом.
Шановний rivte!!!
Я з повагою ставлюся до Вашого наміру узагальнити "наболіле" та хоч якось спробувати зрушити цей клубок болючих питань з місця... Але, нажаль, іноді Ви, як то кажуть "перегибаєте палюцю"... Що значить "вказати граничні розміри вартості розробки документації"???
Вартість розробки документації буде напряму залежати від затрат, які будуть понесені розробником на її виготовлення... Ну наприклад, від вартості бензину... Треба ж якось доїхати до бабки, щоб поміряти їй ділянку??? А заробітна плата??? У державних структур розмір заробітної плати працівників прив'язаний до мінімальної заробітної плати... Тобто треба якось буде постійно вводити індексацію... Щоб не вийшло як у структур колишньої Укргеодезкартографії, які працювали до 2013 року по ЗУКР-2003, з коефіцієнтами 2007 року...
Боюсь, що Ваша пропозиція "вказати граничні розміри вартості розробки документації" призведе до того, що зробиш роботу, і ще й доплачувати прийдеться замовнику...

КОМЕНТАР
Invader
Спец
Спец
Повідомлень: 132
З нами з: 28 грудня 2012 13:29
Репутація: -4
Область: Луганська
Місце роботи: Інші недержавні проектні організації

Повідомлення Invader »

rivte писав:в якому визначити граничні розміри вартості розробки документації із землеустрою у всіх можливих випадках і цим самим захистити громадян та дати людям можливість зкористатись своїм конституційним правом.
Поддержу gps_nika. Вы уверены, что сможете в данном законе предусмотреть ВСЕ возможные случаи оформления документации? NoNo . Ведь не однотипные гайки выпускаем?

КОМЕНТАР
rivte
Молодший спец :)
Молодший спец :)
Повідомлень: 48
З нами з: 22 червня 2011 05:51
Репутація: 4
Область: м.Київ
Місце роботи: Інше

Повідомлення rivte »

gps_nik писав:Боюсь, що Ваша пропозиція "вказати граничні розміри вартості розробки документації" призведе до того, що зробиш роботу, і ще й доплачувати прийдеться замовнику...
Дякую за Вашу позицію, але я вів мову не про буквальну суму, це може бути формульний вираз чи фінансовий вираз з економічною залежністю у вигляді коефіціентів.
Доречі це була лише пропозиція і в даній ситуації можуть бути інші варіанти захисту прав громадян на землю.
Invader писав:Вы уверены, что сможете в данном законе предусмотреть ВСЕ
Бути впевненим в чіткості норм та положень Українського законодавства - на даний час не можна взагалі.
Україна як держава яка проходить етапи свого становлення та розвитку (занепаду) не маючи багатовікового досвіду законотворення не може гарантувати остаточність і безповоротність норм законів, які встановлює.

КОМЕНТАР
Аватар користувача
werewolf
Спец
Спец
Повідомлень: 913
З нами з: 22 січня 2008 17:46
Репутація: 5
Область: Запорізька
Місце роботи: Інше

Повідомлення werewolf »

З 01.01.2013 р. реєстрація правоустановчих документів на землю не здійснюється. Всі порядки такої реєстрації втратили чинність. Але ЗУ "Про оренду землі не достатньо "підчистили". Фрази про реєстрацію ДОГОВОРІВ оренди (суборенди) збивають з пантелику.
Стаття 8. Суборенда земельних ділянок :
Договір суборенди земельної ділянки підлягає державній реєстрації.
Стаття 15. Умови договору оренди землі:
Відсутність у договорі оренди землі однієї з істотних умов, передбачених цією статтею, а також порушення вимог статей 4-6, 11, 17, 19 цього Закону є підставою для відмови в державній реєстрації договору оренди, а також для визнання договору недійсним відповідно до закону.
Стаття 25. Права та обов'язки орендаря
приступати до використання земельної ділянки в строки, встановлені договором оренди землі, зареєстрованим в установленому законом порядку;
у п'ятиденний строк після державної реєстрації договору оренди земельної ділянки державної або комунальної власності надати копію договору відповідному органу державної податкової служби.
ВРАХОВАНО
Відповісти