Цікаві положення цього закону, які не можуть залишитись осторонь «життя» територіальних органів Держгеокадастру. Отже прошу підтримати тему зацікавленим та поділитись думками відносно змін, що проклюнуться з- під снігу з початком весни. Поділюсь спостереженнями .
► Показати
1. Надання відомостей з ДЗК органами ОМС та виконавчої влади не нова і на папері мусолиться вже тривалий час. Кому цікаво, ось тема про доступ ОМС до ДЗК -http://zemres.com/forum/viewtopic.php?f=41&t=6872. Тепер сюди додається ЦНАП. А значить, цілком можливо що місцевим радам НАРЕШТІ разом з «дитятєм» Гройсмана, таки реалізують дійсне надання таких послуг з весни. Не зовсім розумію чому в Законі розмежовують ОМС та виконавчі органи з ЦНАПами, які фактично є і діють при відповідній РДА чи виконкомі . Я бачу це так - в міськраді є скажімо два спеціаліста яких вже готують «уповноваженими посадовими особами виконавчих органів місцевого самоврядування, які … » (про це пізніше))). ЦНАП буде носити їм документи, а ті друкуватимуть витяги. А там де прямо з ЦНАПА організовують «виробничку», доступ робитимуть працівникам Центру. Керівники деяких Центрів вже стоять в черзі за ключами держреєстру.... Так що певно «дубляжу» цієї функції не буде, якщо звичайно ЦНАПУ не придумають якусь самостійність… «Скушно…с» Переходжу до п.2
2. «Надання відомостей з ДЗК … може здійснюватися також адміністраторами центрів надання адміністративних послуг … або уповноваженими посадовими особами виконавчих органів місцевого самоврядування, які успішно пройшли стажування у сфері земельних відносин та відповідають кваліфікаційним вимогам». Ага!!! Як реєстратор просто не можу пройти повз і прямо. І звертаю увагу колег. Або добровільно, або під тиском ( в кого які відносини з ОМС та ЦНАП) будемо інтегрувати «уповноважених посадових осіб» до програми з відомостями ДЗК (ПКК, НКС, якийсь «перехідний модуль» на якому освоять кошти на розвиток ДЗК? Не знаю..) та видавати довідку про успішне завершення процесу. Ось лиш тільки повносимо туди та відкриємо там самі знаєте що.. самі знаєте як. А потім вже перевірена класика – все добре з ділянкою –ОК, VIVA надавачу послуг, а з проблемою- в земельний. А ті кого навчали ще й собак понавішуюсь ( і будуть праві!?) Може так і має бути при цивілізованому укладі та злагодженій організаційній роботі з більш-менш нормальною базою даних. Але буде так : поляризованим суспільством - по неблагополучному кадастру та його посіпакам нижчого рівня (ну там де відкритий доступ до збирателів.. тьху держателів ДЗК)..
3. Для державних кадастрових реєстраторів інформація з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно у зв’язку із здійсненням ними повноважень, визначених цим Законом, надається в електронній формі шляхом безпосереднього доступу до цього реєстру. Тобто надходженням речових прав взаємодія не обмежеться? Цікавить форма доступу (як водиться - окремий функціонал )), і що в зв’язку з цим від нас вимагатимуть, при відкритій проблемі опрацьованих речових прав?). Але то таке...
4. Звернув увагу - за надання відомостей справляється адміністративний збір. Розміри з Постановою 835 різняться. Можливо тому, що адміністративний збір та ціна за послугу -різні речі. Тут ще не розібрався, просто звернув увагу що сума прив’язана до розміру мінімальної заробітної плати який будуть змінювати декілька раз на рік.
Висновки: Яким чином піде розмежування в наданні послуг з отримання відомостей з ДЗК між ЦНАП /уповноваженою посадовою особою виконавчих ОМС/ та територ. органом ДГК не зрозуміло (можливо щось пропустив?).
Описаний в кінці п.2 алгоритм дії та результат будуть не справедливими для тих моїх колег які щодня переписуються на форумі стосовно виконання доручення по відкриттю ПК, зусиллями яких зараз вносяться вали перевіреної і не дуже інформації. Зараз-то виконавці успішних планів потрібні … а потім… В тім даного Закону це не стосується, чинно і благородно відкриваємо користування та надання відомостями з про- європейською обгорткою та нашим вітчизняним «впопихах» вкинутим «начинням». Якщо ОМС це допоможе ефективно працювати і не створить додаткового бардака, з якого як з мутної води, можна буде «виужувати» вигоду посередникам та спекулювати на дійсних або штучно створених проблемах – хай так і буде. А реалізація окремих положень цього Закону вже скоро буде "шуміти" і просто має спровокувати обговорення сертифікованих збирателів, кадастрових держателів )) та користувачів відомостей ДЗК.
2. «Надання відомостей з ДЗК … може здійснюватися також адміністраторами центрів надання адміністративних послуг … або уповноваженими посадовими особами виконавчих органів місцевого самоврядування, які успішно пройшли стажування у сфері земельних відносин та відповідають кваліфікаційним вимогам». Ага!!! Як реєстратор просто не можу пройти повз і прямо. І звертаю увагу колег. Або добровільно, або під тиском ( в кого які відносини з ОМС та ЦНАП) будемо інтегрувати «уповноважених посадових осіб» до програми з відомостями ДЗК (ПКК, НКС, якийсь «перехідний модуль» на якому освоять кошти на розвиток ДЗК? Не знаю..) та видавати довідку про успішне завершення процесу. Ось лиш тільки повносимо туди та відкриємо там самі знаєте що.. самі знаєте як. А потім вже перевірена класика – все добре з ділянкою –ОК, VIVA надавачу послуг, а з проблемою- в земельний. А ті кого навчали ще й собак понавішуюсь ( і будуть праві!?) Може так і має бути при цивілізованому укладі та злагодженій організаційній роботі з більш-менш нормальною базою даних. Але буде так : поляризованим суспільством - по неблагополучному кадастру та його посіпакам нижчого рівня (ну там де відкритий доступ до збирателів.. тьху держателів ДЗК)..
3. Для державних кадастрових реєстраторів інформація з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно у зв’язку із здійсненням ними повноважень, визначених цим Законом, надається в електронній формі шляхом безпосереднього доступу до цього реєстру. Тобто надходженням речових прав взаємодія не обмежеться? Цікавить форма доступу (як водиться - окремий функціонал )), і що в зв’язку з цим від нас вимагатимуть, при відкритій проблемі опрацьованих речових прав?). Але то таке...
4. Звернув увагу - за надання відомостей справляється адміністративний збір. Розміри з Постановою 835 різняться. Можливо тому, що адміністративний збір та ціна за послугу -різні речі. Тут ще не розібрався, просто звернув увагу що сума прив’язана до розміру мінімальної заробітної плати який будуть змінювати декілька раз на рік.
Висновки: Яким чином піде розмежування в наданні послуг з отримання відомостей з ДЗК між ЦНАП /уповноваженою посадовою особою виконавчих ОМС/ та територ. органом ДГК не зрозуміло (можливо щось пропустив?).
Описаний в кінці п.2 алгоритм дії та результат будуть не справедливими для тих моїх колег які щодня переписуються на форумі стосовно виконання доручення по відкриттю ПК, зусиллями яких зараз вносяться вали перевіреної і не дуже інформації. Зараз-то виконавці успішних планів потрібні … а потім… В тім даного Закону це не стосується, чинно і благородно відкриваємо користування та надання відомостями з про- європейською обгорткою та нашим вітчизняним «впопихах» вкинутим «начинням». Якщо ОМС це допоможе ефективно працювати і не створить додаткового бардака, з якого як з мутної води, можна буде «виужувати» вигоду посередникам та спекулювати на дійсних або штучно створених проблемах – хай так і буде. А реалізація окремих положень цього Закону вже скоро буде "шуміти" і просто має спровокувати обговорення сертифікованих збирателів, кадастрових держателів )) та користувачів відомостей ДЗК.