dzi писав:Зовсім недавно Ви стверджували що інспектори некомпетентні.
Не правда, я не стверджував що інспектори некомпетентні Banned .
Будь ласка перечитайте, якщо бажаєте, ще раз що я писав.
Якраз проти такої системи, як Ви написали "сама суть контролю із державного зведена до відомчого - райзем сам порушує і сам себе контролює" я і проти.
Хоча якщо взяти що "райзем сам порушує", це вже хто як працює.
Усе-рівно вважаю що робота управління якраз для людей найважливіша - саме там вирішуються найбільш складні, проблемні ситуації, і удар, як правило, має тримати саме управління(відділи) районні.
А інспектора робота яка - да він може (при наших то законах), трактувати "так, або не так".
Хоча, зрештою, як то кажуть "кожна жаба своє болото хвалить".
Додано через 31 хвилину 49 секунд:
І до речі, не треба забувати що перш за все інспектор має не сидіти перевіряти самі своїх, на райземи і так контролюючих служб вистачає - прокуратура, МВД, СБУ, які постійно бажають нам "добра".
Інспектор має забезпечити контроль за використанням земель землекористувачами і землевласниками, як було раніше поки не створили окремо інспекцію.
А було так...
1. землевпорядники, які працювали на місцях, і яким найвидніше було видно хто порушує використання земель, мали право оштрафувати і штрафували.
2. начальники і заступники виїзджаючи на будь який прийом громадян, якісь сесії, перевірки, завжди мали при собі папери щоб, якщо побачить порушення, не відходячи від каси, притягнути до відповідальності порушника.
А тепер як?
Часто-густо прокуратура збирає тупо інфо, пише бумагу інспектору, і той змушений виконувати вимогу, тобто зробити перевірку.
Зачастую, щоб нагнати показники, просто сидячи на місці, визиває землевпорядників, вони привозять йому різні рішення, тощо, і потім протокол на того ж землеміра чи на голову можна написати - НОРМАЛЬНО ТАК???
І цікаво, у яких службах-міністерствах є таке що інспектор "воює" із своїми?
Хоча у кожного района, області, думаю по своєму складується співпраця Drug .