Сторінка 6 з 38

Додано: 31 січня 2013 18:02
Борщ
Не знаю яким нормативно-правовим актом їм перечити. Може Закон про захист авторських прав....
Віддайте їм ту документацію, нехай подавляться))

Додано: 31 січня 2013 18:10
Solpadeine
vas писав:а тепер Держкомзем вимагає передавати його їм в архів.
по логіці - оригінали в архіві як раз і повинні бути... але... Nenayu де логіка, і де Держкомзем... facepalm

Додано: 01 лютого 2013 09:03
Katze
Сергій Тимченко: Реєстрація землі та прав на неї здійснюється в штатному режимі: перші пару днів були деякі технічні заминки з системою, та й самі реєстратори побоювалися спочатку працювати з новим програмним забезпеченням, щоб не допустити помилок. Але тепер ці проблеми – у минулому. lol2
Spoiler
Реєстрація землі в Національній кадастровій системі, а також реєстрація прав на землю здійснюється в штатному режимі. Тільки за останні пару тижнів територіальні органи земельних ресурсів (станом на 16.30 31.01.2013) зареєстрували в кадастрі 24 682 ділянки.
– Хочу відзначити, що завдяки автоматизації і новому програмному забезпеченню процедура реєстрації більшості ділянок займає не більше 5-10 хвилин (раніше це могло займати дні або тижні), нарешті я можу констатувати, що ми позбавилися черг, – запевнив читачів газети “Сегодня” Голова Держземагентства України Сергій Тимченко.
З 2013 року Держземагентство тільки реєструє земельні ділянки, а акт на право власності видає Мін’юст. Попри те, що процес розділений між двома відомствами, у Держземагентства з Міністерством юстиції повне взаєморозуміння. Налагоджено чітку систему обміну даними по захищених каналах зв’язку, на основі присвоєного кадастрового номера фахівці Мін’юсту реєструють право власності на землю і видають відповідне свідоцтво.
– Разом з органами Мін’юсту ми працюємо над тим, щоб спростити процедуру реєстрації для громадян і зробити її більш комфортною. Будемо спільно розробляти законодавство, щоб хоча б при первинній реєстрації ділянки і права на неї громадянам не доводилося звертатися в два відомства. Для цього нашим державним кадастровим реєстраторам необхідно дати право безпосередньо реєструвати ділянку в базі Укрдержреєстру і завіряти його особистим електронним підписом, як це роблять нотаріуси. Такий же варіант можна розглядати і з видачею свідоцтв на право власності на землю, – підкреслив очільник земельного відомства.
Також Сергій Тимченко відверто розповів читачам, що зараз складний перехідний період: запроваджується нова процедура реєстрації, обидва відомства працюють з абсолютно новим програмним забезпеченням, натепер остаточно не відшліфовано законодавство у цій царині і т.д. Тому перші пару днів були деякі технічні заминки з системою, та й самі реєстратори побоювалися спочатку працювати з новим програмним забезпеченням, щоб не допустити помилок. Але тепер ці проблеми – у минулому.

Додано: 01 лютого 2013 11:26
fendak
Розмовляв сільським землевпорядником щодо затвердження тех документацій так перший раз від ноього мати чув. Це просто нереально 1 сесія на 1 квартал + 1-3 позачергові.
Отаке у нас законодавство: закон прийнято, а реалізувати на практиці нереально.

Додано: 01 лютого 2013 12:37
ValD
vas писав:чи має право державний реєстратор в Держкомземі вимагати передачі до архіву Держкомзему оригіналу документації із землеустрою?
Відповідно до ст.24 ЗУ Про ДЗК реєстратору для здійснення реєстрації з/д необхідно подавати оригінал документації,а після державної реєстрації з/д документацію необхідно затвердити відповідним рішенням (для цього теж потрібен оригінал), тому вимога залишити оригінал документації, яка ще не затверджена є безпідставною. Посилайтися на ст.186 ЗКУ, на ст.123...крім того ст.32 ЗУ "Про землеустрій".
Правда є вимога додавати до Поземельної книги всі документи, які стали підставою для внесення відомостей до неї, але що повинні бути саме оригінали цих документів не прописано. Тому подавайте оригінал та копію, і вимагайте повернути саме оригінал...

Додано через 19 хвилин 39 секунд:
Не памятаю в якій темі вчора піднімалося питання стосовно терміну витягу ДЗК "Витяг з Державного земельного кадасту є дійсним протягом трьох місяців з моменту його видачі, крім витягу про земельну ділянку для оформлення права на спадщину, що видається спадкоємцям, та витягу з Державного земельного кадастру, що видається для підтвердження державної реєстрації земельної ділянки або внесення інших відомостей до Державного земельного кадастру, які є бестроковими".

Додано: 01 лютого 2013 18:11
andrews
Схема Державної реєстрації земельної ділянки.

Додано: 01 лютого 2013 18:37
Yov
vas писав:І завжди 1-й примірник документації ми залишали в себе в архіві, а тепер Держкомзем вимагає передавати його їм в архів
Перший примірник землевпорядної документації о оригіналами висновків завжди зберігається в Держкомземі, другий примірник - у виконавця. Замовнику по згоді робить копію виконавець або замовник офіційно звертаться у Держкомзем і йому роблять офіційну копію землевпорядної документації. Принамні на практиці у нас так.

Додано: 01 лютого 2013 19:11
UNREALCOLD
Yov писав:Перший примірник землевпорядної документації о оригіналами висновків завжди зберігається в Держкомземі, другий примірник - у виконавця. Замовнику по згоді робить копію виконавець або замовник офіційно звертаться у Держкомзем і йому роблять офіційну копію землевпорядної документації. Принамні на практиці у нас так.
Полным лохом будет тот заказчик который не оставит себе на руки экземпляр документации. У нас в практике сколько случаев когда конторы разваливались, документации терялись (даже в земресе) и полная попа наступала при потере акта, оформлении наследства и пр.

Додано: 01 лютого 2013 19:18
Lucky
Вже мабуть 1,5-2 роки як в райземи здаемо оригiнали ТД i ПВ. Зараз ще вкладаемо акт передачi документацii до держфонду. На всi види робiт робили 3 екземпляри, крiм паiв. Тi, що не встигли зарееструвати до нового року, повернули з районiв i робили копii для замовника (почали вiддавати замовникам на руки наш архiвний примiрник, мотивуючи що в юстицiю замовник iде з витягом i примiрником документацii)

Додано: 02 лютого 2013 22:28
Volodar
andrews писав:Схема Державної реєстрації земельної ділянки.rar
Неуд - цьому фантазеру, який складав цю схему. Не здивуюся, якщо це схема підлабузника-клерка для Тимченка, який виправдовується перед своїм керівництвом, типу як нам стало добре жити.
В схемі відсутній істотній ланцюжок: реєстрація права комунальної/державної власності. Через що на сьогодні практично все буде заблоковано.

Как сейчас выглядит приватизация земельных участков?

Додано: 04 лютого 2013 10:16
София
Коллеги, кто в курсе - каков по состоянию на 04.02.2013г. порядок приватизации земельных участков для людей, имеющих право собственности на домостроения - то есть самой обычной? Я знаю, что в посёлках и сёлах всегда приватизация начиналась с решения местного совета о разрешении на разработку технической документации. В городе сделать через сессию это слишком хлопотно, так как участков тысячи и депутатам пришлось бы сессии проводить не раз в месяц, а непрерывно. Поэтому приватизация начиналась с обращения в землеустроительную организацию. Выполнялась тех. документация щодо складання......., проходил обменник и советом принималось решение о предоставлении в собственность. Печатался гос. акт - точка. Сейчас, говорят, первая сессия с дозволом на розробку строго обязательна везде, тех док. называется уже не "щодо складання.....", а - КАК? Ну, с обменником и регистрацией более-менее понятно. И как быть с теми, кто попал в переходный период - то есть - техничка щодо складання сделана, кад. номер вызначить не успели и она зависла. А теперь её через первую сессию пускать задним числом? А ничего, что заявления люди понаписывали чёрт знает когда? И согласны ли они ждать ещё решения сессии, переписывать заявления, переделывать акты согласования границ, ждать пока перешьют техничку с новым названием???!!! У кого ещё такой гемор? - Отзовитесь! Или подскажите - как дальше, блин, жить?

Додано: 04 лютого 2013 10:25
Поковба
Еххх, хотів би я знати відповіді на ваші запитання. Чи, хоча б, хотів щоб хоч хтось на цьому форумі знав однозначну і остаточну відповідь на Ваші запитання :)

Додано: 04 лютого 2013 10:54
Иришенька
Krutelyk А кого и когда в госслужбах интересовало сколько раз человек писал заявление? У нас гора в офисе техничек и проектов, которые зависли на каком-то из этапов, и которые придется переделывать.
Например, проект, прошедший комиссию(еще с полным исчерпывающим набором заключений всевозможных служб), скинутый в базу, с отметкой о присвоении кад. номера... не успели сдать на утверждение до нового года (годовые отчеты), приняли после, а через неделю вернули с замечанием (клепайте по новому законодательству) НЕТ СЛОВ!

Додано через 41 секунду:
А по поводу копий: мы сдаём оригинал в Госкомзем, а себе сканим

Додано: 04 лютого 2013 19:44
Сергiй64
Кабинет Министров принял решение размещать рабочие места государственных регистраторов имущественных прав на недвижимое имущество в помещениях, где до 1 января 2013 года располагались регистраторы бюро технической инвентаризации. Соответствующее распоряжение Кабмин одобрил 4 февраля.Также решением правительства предусмотрены меры по сохранению материалов технической инвентаризации, регистрационных книг, а также архивных дел, находящихся в БТИ.
http://podrobnosti.ua/economy/2013/02/04/885882.html

Додано: 04 лютого 2013 19:54
Solpadeine
нема там де тих реєстраторів розміщувати facepalm та й окремі приміщення виділяли, зв'язок...

Додано: 04 лютого 2013 20:54
Polovenko
И еще вопрос - если по техничке на приватизацию катастровый номер был определен, но гос.акт не успели распечатать. Теперь переделывать техничку на установление границ и регистрировать на тер.громаду?

Додано: 04 лютого 2013 21:07
Solpadeine
перероблювати на проект...

Додано: 04 лютого 2013 21:32
NordMan
Volodar писав:В схемі відсутній істотній ланцюжок: реєстрація права комунальної/державної власності. Через що на сьогодні практично все буде заблоковано.
Я не так долго работаю в сфере землеустройства, но наверное не ошибусь, если скажу, что регистрация права комунальной и государственной собственности скорее исключение, чем правило... или может лучше сказать "миф", а не "реальность" ...
Если честно, я не совсем представляю как ЭТО должно вообще выглядеть на практике...т.е. перед тем, как дать решение на разработку тех. док. или проекта отвода заинтересованному лицу, ОМС должны зарегестрировать соответствующее (свое) право на испрашиваемый земельный участок (дать самому себе разрешение, заказать проект (тех.док.) у землеустроительной организации-лицензиата (и кто за все это будет платить ??? местные бюджеты думаю на это не расчитаны) , утвердить землеустроительную документацию, зарегистрировать свое право в Укрдержреестре и только потом давать решение заинтересованному лицу....так что-ли ??? Nenayu Тогда какое содержание должно иметь второе решение...??? Если по сути з/у уже будет сформирован, и вся необходимая документация оформлена...то получается заинтересованному лицу остается только обратиться в Укрдержреестр с соответсвующим решением ОМС (2-е решение), Витягом из ДЗК, паспортом и кодом о внесении соответсвующих изменений в реестр прав (Укрдержрестр) ??? 5+5=? )

Возможно, я немного запутался в своих рассуждениях, но вот хочу на конкретном примере прояснить ситуацию. Гражданину нужно присвоить КН земельному участку для последующей сделки купли-продажи жилого дома . Госдарственного акта у него нет (земля не оформлена) . Ему соответственно нужно получит решение ОМС на разработку ТД по выносу в натуру земельного участка (для присвоения КН). Дать такое решение ОМС не могут, т.к. право собсвенности ОМС на данный участок не зарегестрировано. ОМС сами себе дают разрешение на разработку ТД, присваивают КН земельному участку, регестрируют право.....ВОПРОС....зачем теперь гражданину заказывать ТД ??? За него все сделали ОМС ???

Подскажите, в чем я не прав в своих рассуждениях, просто уже если честно немного дурно становится от "разницы" между "теорией" и "практикой" facepalm . В законах пишут одно, при этом подразумевают что-то другое, трактуют по-третьему, а реализуют на практике кто во что гаразд (говорю на примере организации в которой работаю, да и вообще сложившейся ситуации по району в целом).


з.ы. Вот опять-таки, лежит стопка документов граждан с решениями ОМС с формулировкой "Про надання дозволу на розробку тех. документації із землеустрою щодо складання документів, що посвідчують право..." (первичная приватизация) датированные 2012 годом.
Вот что с ними делать ??? Понятное дело, нужно менять формулировку в решениях, но вот на что "проект" или "техничка" ? Хотя опять-таки, свое право ОМС не зарегестрировали, стало быть и решений никаих давать не могут...замкнутый круг...

Подскажите, кто как выходит из данной ситуации, неужели все режиме ожидания...??? И мне честно говоря с трудом верится, что ОМС и администрации повсеместно перестанут давать решения (распоряжения) Nenayu Люди-то идут, обращаются ...

Додано: 04 лютого 2013 21:37
Solpadeine
NordMan писав:Про надання дозволу на розробку тех. документації із землеустрою щодо складання документів, що посвідчують право...
а чому давали дозвіл на технічку, якщо це "первічка"? Nenayu от в тому-то й сама суть питання... робили, як краще, а отримали, як завжди... facepalm

Додано: 04 лютого 2013 21:54
makctos
Solpadeine писав:перероблювати на проект...
Проект накого, на громаду? lol2 Це так замовники та виконавці без штанів остануться. UPPP

Додано: 04 лютого 2013 21:54
Сергiй64
NordMan писав:Вот что с ними делать ??? Понятное дело, нужно менять формулировку в решениях, но вот на что "проект" или "техничка" ?
Сьогодні сказали в земельному, рішення декретні - технічка, після - проект. В радах плюються, але сказали, що будуть вносити зміни.

Додано: 04 лютого 2013 22:05
Solpadeine
Сергiй64 писав:рішення декретні - технічка
єдине - скільки тих, "декретних" рішень... facepalm
makctos писав:Проект накого, на громаду?
а межі чого ви зібрались встановлювати? Nenayu ні цільового, ні площі, ні прав на з/д

Додано: 04 лютого 2013 22:14
makctos
Сергiй64 писав:Сьогодні сказали в земельному, рішення декретні - технічка, після - проект. В радах плюються, але сказали, що будуть вносити зміни.
Люди оплатили всі послуги, виконавець виконав у сю свою роботу(на богатьох документаціях стоять штампи, що во прийняти в 2011р.). Держкомзем незміг загрузити їх і 2012р. Притому, тех.док. загружені послідні 2 місяці, но на які небули роздруковані ДА оказалися не дійсними, з людей вимагають повторну оплату за реєстрацію земельних ділянок, заміну листків зі штампом, та нової загрузки в МКС. До цього, ще добавити проекти відведення і буде як в МММ.

Додано: 04 лютого 2013 22:19
Сергiй64
makctos писав:і буде як в МММ
За що купив , за то й продав. В нас всі в шоці.
makctos писав:заміну листків зі штампом
Як би ж тільки листків. Ви ж уявляєте вимоги до проекту.

Додано через 3 хвилини 6 секунд:
А по сертифікатах - взагалі, замість 85 гривневої технічки - проект (тільки ще не знають, хто надає дозвіл, і хто затверджує). А таких людей ще чимало залишилось.

Додано: 04 лютого 2013 22:27
Solpadeine
можливо, це й буде виглядати цинічно, але: протягом останніх 3-4 років чинне законодавство НЕ ПЕРЕДБАЧАЛО відведення "нових" земельних ділянок із земель державної або комунальної власності за технічною документацією... мінімум з 2008 року вимагався саме ПРОЕКТ... і це вже вина територіальних органів та ОМС, що дозволи давались на технічку... сам знаю, що іноді навіть під ОСГ давали дозволи на технічки, бо йшло по 50-60 чоловік одним рішенням, проганяти через проект - виходили чималі кошти... в той же час, на сьогоднішній день складається ситуація, що "крайніми" будуть саме міськ та райземи...

Додано через 53 секунди:
Сергiй64 писав:А по сертифікатах - взагалі, замість 85 гривневої технічки - проект
там ще точно невідомо Nenayu якщо був сертифікат - то це, з однієї сторони вже не державна земля...