Так це ж і є головна фішка року! Про це ж і говорять деякі вітчизняні юристи, що розуміють де вони живуть та працюють. Ми, напевно, ще почуємо про випадки реєстрації прав на земельні ділянки за принципом "хто перший встав, того і тапки". З Новим 2013 Роком, Шановні Форумчани!Ні одної ділянки, на яку видано державні акти , там немає.
Статья. Особенности оформления прав на земельные участки после 1 января 2013 года
Правила форуму
Будьте уважними! Перед створенням теми перечитайте Правила форуму і ще раз перевірте, чи дана тема не існує. Теми, які дублюють інші, видаляються без попередження! Повідомлення, які містять не прихований адрес E-mail, видаляються без попередження!
Будьте уважними! Перед створенням теми перечитайте Правила форуму і ще раз перевірте, чи дана тема не існує. Теми, які дублюють інші, видаляються без попередження! Повідомлення, які містять не прихований адрес E-mail, видаляються без попередження!
Сергiй64 написав:
- Streit
- Спец
- Повідомлень: 331
- З нами з: 18 лютого 2009 11:19
- Репутація: 0
- Область: Донецька
- Місце роботи: Інше
У нас буквально сегодня была такая угода. Отнесли в раду на подпись (а внизу, как водится, оставили поля для регистрации). В раде почитали это все и сказали - регистрационные поля вычеркнуть. Что мы и сделали. Таким образом, дод. угода не будет подлежать регистрации (ибо САМ договор уже зарегистрирован ранее).torez писав:В Донецкой области регистрационная служба сегодня отказалась регистрировать доп. соглашение к договору аренды земли от 2011 г., у них мол, такая фунукция не прописана в инструкциях. Кто может, подскажите, пожалуйста, как быть?
- Volodar
- Спец
- Повідомлень: 1795
- З нами з: 17 квітня 2008 12:41
- Репутація: 53
- Область: Житомирська
- Місце роботи: Інше
Подивіться тут, може воно?Alexxp писав:Якщо в кого є методичні рекомендації Мінюсту щодо реєстрації прав (в тому числі прав на землю) та обмежень в електронному вигляді викиньте на форум.В реєстраторів юстиції є тільки паперова форма
http://www.drsu.gov.ua/show/10050
Оно самоє.Volodar писав:Подивіться тут, може воно?http://www.drsu.gov.ua/show/10050
Ось у кого можна повчитись писати методичні рекомендації (від аналізу зем. реформи до уточнень і переліків документів, які подаються до заяви)
http://www.drsu.gov.ua/show/10067
Spoiler
Інститут права приватної власності на землю був введений в Україні у 1992 році. Втім за часів проведення в Україні земельної реформи форми державних актів на право власності на земельну ділянку неодноразово змінювались. Крім того, в Україні мала місце практика, за якої під час дії одного нормативно-правового акту, що встановлював певну форму державного акта, такі документи могли видаватися у формі, що була затверджена нормативно-правовим актом, який втратив чинність. За певних обставин держава надавала таким документам легітимності.
1.1. Постановою Верховної Ради Української РСР від 27.03.1991 № 889-XII «Про форми державних актів на право володіння і користування землею і Положення про порядок надання і вилучення земельних ділянок» було затверджено, зокрема форми державних актів:
- на право довічного успадкованого володіння землею;
- на право постійного володіння землею.
Земельний кодекс УРСР від 18.12.1990 № 561-XII, на виконання статей 17 і 23 якого було затверджено форми вказаних державних актів, не передбачав можливості передачі земельних ділянок у приватну власність як фізичним, так і юридичним особам: земельні ділянки надавалися лише у володіння і користування. Державні акти на право довічного успадкованого володіння землею та на право постійного володіння землею не давали змоги укладати будь-які правочини з земельними ділянками, права на які посвідчувалися цими документами.
1.2. Законом України «Про форми власності на землю» з 30.01.1992 запроваджено в Україні поряд з державною – колективну і приватну форми власності на землю.
Частиною другою статті 17 Земельного кодексу УРСР від 18.12.1990 № 561-XII (в редакції Закону України від 13.03.1992 № 2196-XII) передбачалося, що власники земельних ділянок, переданих їм Радою народних депутатів, не вправі протягом шести років з часу набуття права власності продавати або іншими способами відчужувати належну їм земельну ділянку, крім передачі її у спадщину або Раді народних депутатів на тих же умовах, на яких вона була їм передана.
При цьому, частиною четвертою статті 18 Кодексу було встановлено, що договір купівлі-продажу земельної ділянки і документ про оплату вартості землі є підставою для відведення земельної ділянки в натурі (на місцевості) і видачі державного акта на право власності.
Постановою Верховної Ради Української РСР від 13.03.1992 № 2201-XII «Про форми державних актів на право власності на землю і право постійного користування землею» було затверджено форми державних актів:
- на право колективної власності на землю;
- на право приватної власності на землю.
Постановою Кабінету Міністрів України від 02.04.2002 № 449 «Про затвердження форм державного акта на право власності на земельну ділянку та державного акта на право постійного користування земельною ділянкою» (із відповідними змінами) встановлено, що раніше видані (до набрання чинності цією постановою) державні акти на право приватної власності на землю, державні акти на право власності на землю залишаються чинними і підлягають заміні у разі добровільного звернення громадян або юридичних осіб.
Отже державні акти на право приватної власності на землю, видані у період дії Постанови ВРУ № 2201 (з 23.06.1992 по 08.01.2004), є чинними правовстановлювальними документами, що підтверджують права власності на земельні ділянки
1.1. Постановою Верховної Ради Української РСР від 27.03.1991 № 889-XII «Про форми державних актів на право володіння і користування землею і Положення про порядок надання і вилучення земельних ділянок» було затверджено, зокрема форми державних актів:
- на право довічного успадкованого володіння землею;
- на право постійного володіння землею.
Земельний кодекс УРСР від 18.12.1990 № 561-XII, на виконання статей 17 і 23 якого було затверджено форми вказаних державних актів, не передбачав можливості передачі земельних ділянок у приватну власність як фізичним, так і юридичним особам: земельні ділянки надавалися лише у володіння і користування. Державні акти на право довічного успадкованого володіння землею та на право постійного володіння землею не давали змоги укладати будь-які правочини з земельними ділянками, права на які посвідчувалися цими документами.
1.2. Законом України «Про форми власності на землю» з 30.01.1992 запроваджено в Україні поряд з державною – колективну і приватну форми власності на землю.
Частиною другою статті 17 Земельного кодексу УРСР від 18.12.1990 № 561-XII (в редакції Закону України від 13.03.1992 № 2196-XII) передбачалося, що власники земельних ділянок, переданих їм Радою народних депутатів, не вправі протягом шести років з часу набуття права власності продавати або іншими способами відчужувати належну їм земельну ділянку, крім передачі її у спадщину або Раді народних депутатів на тих же умовах, на яких вона була їм передана.
При цьому, частиною четвертою статті 18 Кодексу було встановлено, що договір купівлі-продажу земельної ділянки і документ про оплату вартості землі є підставою для відведення земельної ділянки в натурі (на місцевості) і видачі державного акта на право власності.
Постановою Верховної Ради Української РСР від 13.03.1992 № 2201-XII «Про форми державних актів на право власності на землю і право постійного користування землею» було затверджено форми державних актів:
- на право колективної власності на землю;
- на право приватної власності на землю.
Постановою Кабінету Міністрів України від 02.04.2002 № 449 «Про затвердження форм державного акта на право власності на земельну ділянку та державного акта на право постійного користування земельною ділянкою» (із відповідними змінами) встановлено, що раніше видані (до набрання чинності цією постановою) державні акти на право приватної власності на землю, державні акти на право власності на землю залишаються чинними і підлягають заміні у разі добровільного звернення громадян або юридичних осіб.
Отже державні акти на право приватної власності на землю, видані у період дії Постанови ВРУ № 2201 (з 23.06.1992 по 08.01.2004), є чинними правовстановлювальними документами, що підтверджують права власності на земельні ділянки
http://www.drsu.gov.ua/show/10061
http://www.drsu.gov.ua/show/10055
http://www.drsu.gov.ua/show/10051
http://www.drsu.gov.ua/file/10064
ПС
А для того щоб користуватись такими рекомендаціями на місцях повино бути чоловік 10-20 реєстраторів або один геній як мінімум кандидат або доктор наук з права, бо один у цьому гамузі застрелиться

Востаннє редагувалось 05 січня 2013 00:07 користувачем Alexxp, всього редагувалось 1 раз.
- Сергiй64
- Спец
- Повідомлень: 923
- З нами з: 21 червня 2009 19:55
- Репутація: 68
- Область: Вінницька
- Місце роботи: Приватні проектні організації
1.Переконайтесь, що ділянки зареєстровані в державному земельному кадастрі. Це Вам скаже кадастровий реєстратор.torez писав:В Донецкой области регистрационная служба сегодня отказалась регистрировать доп. соглашение к договору аренды земли от 2011 г., у них мол, такая фунукция не прописана в инструкциях. Кто может, подскажите, пожалуйста, как быть?
2.Якщо ні - реєструйте через технічку. (Акти ж є?)
3.Оскільки право оренди є похідне від права власності, йдете до реєстраційної служби і реєструєте право на земельну ділянку. Оскільки ніде не написано, що якщо в людини є зареєстрований державний акт, то це автоматично означає, що право власності зареєстроване теж, я думаю, що заставлять реєструвати все з чистого листа.
4. Берете договора оренди ідете в рестраційну службу і реєструєте право оренди.(саме так - право, а не договора). Тут не раджу тягнути, бо можете спізнитись. Хтось може перший зареєструвати. А договора зробити, Ви самі знаєте, не проблема. Сам бачив по три договора на одну ділянку в різних орендарів.
5. Якщо встигли перші Ви, берете додаткові угоди йдете у реєстраційну службу і вносите зміни до інформації щодо зареєстрованого права оренди.
Така функція в них є.
Ось такий алгоритм. Право власності може зареєструвати тільки власник або особа з дорученням. Право оренди може зареєструвати орендар. Успіхів Вам.
І взагалі
цеПраво оренди земельної ділянки підлягає державній реєстрації відповідно до закону.
. це стаття 6. Ще з лютого 2010 року. Договорів оренди ще відтоді ніхто не повинен був реєструвати. Тільки право оренди.З А К О Н У К Р А Ї Н И
Про оренду землі
Додано через 14 годин 3 хвилини 15 секунд:
І ще одне. Якщо якийсь арендар думає, що якщо він має доовори оренди , які зареєстровані після лютого 2010 року, то він вже й "взяв бога за бороду", то це велика помилка. Ці договора нічого не варті, поки право оренди не буде зареєстроване. Ви просто маєте дуже дорогу купу паперу.
Востаннє редагувалось 08 січня 2013 00:18 користувачем Сергiй64, всього редагувалось 1 раз.
- Nikonin
- Спец
- Повідомлень: 75
- З нами з: 03 листопада 2010 10:30
- Репутація: 0
- Область: Запорізька
- Контактна інформація:
Вибачте, шановний, але давно у вас оренда - це ОБМЕЖЕННЯ?Сергiй64 писав:При чому, оскільки це вид обмеження

Воно все життя (і за старого, і за нового ЦК) було іншим речовим правом, тому, ні за яких обставин (законних Krutelyk ) таке право не може бути зареєстроване не за місцем знаходження об"єкта нерухомого майна.
А з приводу реєстрації додаткових угод - вам правильно відмовили, бо яке питання - така і відповідь.
Алгоритм наступний:
1) реєструєте право власності (це основна проблема, бо пайщики не хочуть іти навіть до сільради, щоб зареєструвати довіреність, а про те, щоб видати на руки комусь держ.акт, я взагалі мовчу). Реєструвати право власності у новому реєстрі ОБОВ"ЯЗКОВО, бо без нього не буде і оренди BannedСергiй64 писав:я думаю, що заставлять реєструвати все з чистого листа.
2) реєструєте інше речове право - оренду земельної ділянки. Ви правильно зауважили, що реєструється саме ПРАВО, тому реєстратору має бути по боку, чи то є договір оренди основний, чи там додатки. Ніяких змін вносити не треба (принаймні, попервах), зареєструйте все в такому стані, як є зараз, та встановлено і договором, і додаитковими угодами. Все. Написать - коротко, а реєстрація така розтягнеться на місяць, якщо не більше

-
- Повідомлень: 2
- З нами з: 18 грудня 2012 16:18
- Репутація: 0
- Область: Миколаївська
- Місце роботи: Не маю відношення до землевпорядкування
Оформлення спадщини у 2013
Доброго дня! Об"єднаю два питання в одній темі. Я оформляю земельну ділянку у спадщину за заповітом. Померлий бітько мав держакт, отриманий у квітні 2004 р. (зеленого кольору з 12-значним реєстраційним номером і визначеним кадастровим номером). Коли звернулася до місцевого Держкомзему за Витягом з поземельної книги, сказали, що треба вносити дані до реєстру (в єлектронному вигляді), а для цього - виготовляти технічну документацію по відновленню меж. Швиденько взяли з мене кошти (готівкою), потім без мого відома підписали договір на виготовлення тех.док., потім швиденько все це "виготовили" - просто скопіювали з документації, яка зберігається в архіві. Навіть підписали за мене акт про передачу межових знаків, який у мене вже був, звичайно, ще з моменту видачі акта. Аж пізніше я з"ясувала, що просто підійшла не до держреєстратора, який повинен видавати витяги або відмовляти у їх видачі, а мене "люб"язно зустріла" начальник відділу ДЗК, яка до витягів жодного відношення не має.
І ось, мою ділянку, яка давно була внесена в реєстр, вносять знову - на попереднього (померлого) власника, заново реєструють як нову ділянку, "присвоюють" кадастровий номер... тобто я вже нікому нічого не зможу довести, адже зміни зроблено в електронному вигляді. Ще й тягнуть з цим усим, і я не встигаю оформити перехід права власності до 2013 р. (з червня 2012!!!).
Звідси питання: чи можна за запитом отримати інформацію про зміни, які вносились до реєстру щодо земельної ділянки? Чи збережено в реєстрі дату реальної (першої) реєстрації (відкриття Поземельної книги)?
І друге питання: я не встигла навіть отримати свідоцтво про право на спадщину, тим більше оформити перехід права власності. Тепер яким чином це відбувається в моєму випадку? Нотаріус видає свідоцтво, ставить відмітку на акті і....? Видає витяг з реєстру майнових прав? А далі? Йду до держкомзему дляя внесення змін до Поземельної книги на нового власника? Цікаво, скільки ще з мене "здеруть"? А найцікавіше, що я платила за всі платні послуги в дзк, послуги не надали до вступу в дію постанови про скасування деяких платних послуг, когшти повертати відмовляються, а тепер знову все по колу....Я ЛЮБЛЮ СВОЮ КРАЇНУ І СВІЙ УРЯД.....
І ось, мою ділянку, яка давно була внесена в реєстр, вносять знову - на попереднього (померлого) власника, заново реєструють як нову ділянку, "присвоюють" кадастровий номер... тобто я вже нікому нічого не зможу довести, адже зміни зроблено в електронному вигляді. Ще й тягнуть з цим усим, і я не встигаю оформити перехід права власності до 2013 р. (з червня 2012!!!).
Звідси питання: чи можна за запитом отримати інформацію про зміни, які вносились до реєстру щодо земельної ділянки? Чи збережено в реєстрі дату реальної (першої) реєстрації (відкриття Поземельної книги)?
І друге питання: я не встигла навіть отримати свідоцтво про право на спадщину, тим більше оформити перехід права власності. Тепер яким чином це відбувається в моєму випадку? Нотаріус видає свідоцтво, ставить відмітку на акті і....? Видає витяг з реєстру майнових прав? А далі? Йду до держкомзему дляя внесення змін до Поземельної книги на нового власника? Цікаво, скільки ще з мене "здеруть"? А найцікавіше, що я платила за всі платні послуги в дзк, послуги не надали до вступу в дію постанови про скасування деяких платних послуг, когшти повертати відмовляються, а тепер знову все по колу....Я ЛЮБЛЮ СВОЮ КРАЇНУ І СВІЙ УРЯД.....
-
- Спец
- Повідомлень: 51
- З нами з: 13 листопада 2012 16:31
- Репутація: 0
- Область: Одеська
- Місце роботи: Інше
таке питання - що має бути з тими державними актами, які вже надруковані та підписані, але не встигли зареєструвати? І що має бути з тими людьми (а саме - що їм робити), які роками приватизували свої ділянки, нарешті дійшли до кінцевого етапу так би мовити - і тут на тобі. як далі має це все відбуватися.
-
- Спец
- Повідомлень: 83
- З нами з: 19 серпня 2008 10:10
- Репутація: 0
- Область: АР Крим
- Місце роботи: Приватні проектні організації
Есть вопрос:
Проект изменения целевого назначения части приусадебного участка.
Был госакт на приусадебный участок, на части меняется целевое назначение.
Разработан проект. Присвоены 2 кадастровых номера. Согласовано на Комиссии. В конце 2012 утверждено на сессии местного совета.
По старому осталось подать регистрацию 2 новых участков и получения 2 госактов.
Как действовать теперь? Подавать в территор орган Госкомзема или в Регистрационную службу?
Что делать со старым бланком? Сдавать вместе документацией?
Проект изменения целевого назначения части приусадебного участка.
Был госакт на приусадебный участок, на части меняется целевое назначение.
Разработан проект. Присвоены 2 кадастровых номера. Согласовано на Комиссии. В конце 2012 утверждено на сессии местного совета.
По старому осталось подать регистрацию 2 новых участков и получения 2 госактов.
Как действовать теперь? Подавать в территор орган Госкомзема или в Регистрационную службу?
Что делать со старым бланком? Сдавать вместе документацией?
-
- Спец
- Повідомлень: 51
- З нами з: 13 листопада 2012 16:31
- Репутація: 0
- Область: Одеська
- Місце роботи: Інше
це якесь знущання над людьми. і де те спрощення, про яке вони так кричать?Admin писав:Це ж додуматись тільки! Слухав я ту селекторну.. Усе підписано - залишилось зареєструвати і видати людині - ні, не діждетесь - на інвентаризацію і списати. А людині, по новому, кола пекла проходити.. Що у нас за дибілізм такий...
мої батьки ні як не можуть отримати той злополучний держакт - спочатку повернули - неправильно написана заява, потім поїхали отримувати держакт - невірно вказаний код ідентифікаційний в держакті, повернули на заміну бланка, - 2 роки міняли той бланк - і тут вже нарешті все готово, надрукували, підписали - і таке покращення.
-
- Молодший спец :)
- Повідомлень: 35
- З нами з: 16 грудня 2010 23:44
- Репутація: 0
- Область: Луганська
- Місце роботи: Інше
На мій погляд, треба було розробити перехідні положення, згідно з якими довидавати роздруковані ДА принаймні протягом 2-3 місяців.Admin писав:Це ж додуматись тільки! Слухав я ту селекторну.. Усе підписано - залишилось зареєструвати і видати людині - ні, не діждетесь - на інвентаризацію і списати. А людині, по новому, кола пекла проходити.. Що у нас за дибілізм такий...
-
- Вже не початківець
- Повідомлень: 23
- З нами з: 03 лютого 2011 21:23
- Репутація: 0
- Область: АР Крим
С одной стороны дебилизм- согласен. Но когда эти люди по пол года, а то и больше не приходят за уже готовыми государственными актами- как такое можно назвать!!! Или за 4 дня до Нового года приносят документы на регистрацию государственного акта, а решение ОМС об утверждении выдано еще в сентябре.... В общем все хороши!!!
Вопрос по существу)) Кадастровые номера определили до 2013г, теперь при подаче на регистрацию земельного участка необходимо будет новые присваивать или остануться прежние(по Киевскому семинару 27.12 в программе НКС небыло возможности вручную вводить кад номера)?
Вопрос по существу)) Кадастровые номера определили до 2013г, теперь при подаче на регистрацию земельного участка необходимо будет новые присваивать или остануться прежние(по Киевскому семинару 27.12 в программе НКС небыло возможности вручную вводить кад номера)?
-
- Вже не початківець
- Повідомлень: 23
- З нами з: 03 лютого 2011 21:23
- Репутація: 0
- Область: АР Крим
А как же тогда, согласно Постановлению 1051 п.2:
кадастрові номери земельним ділянкам на підставі відповідних заяв замовників документації із землеустрою або уповноважених ними осіб не визначені або визначені, але не присвоєні, такі кадастрові номери присвоюються земельним ділянкам відповідно до Порядку
кадастрові номери земельним ділянкам на підставі відповідних заяв замовників документації із землеустрою або уповноважених ними осіб не визначені або визначені, але не присвоєні, такі кадастрові номери присвоюються земельним ділянкам відповідно до Порядку
Admin писав:Це ж додуматись тільки! Слухав я ту селекторну.. Усе підписано - залишилось зареєструвати і видати людині - ні, не діждетесь - на інвентаризацію і списати. А людині, по новому, кола пекла проходити.. Що у нас за дибілізм такий...
Можно все сделать гораздо проще, не выданные госакты аннулировать, на руках остается утвержденная техничка (проект). По сути решение совета об утверждении технички (проекта) является основанием для регистрации права собственности на земельный участок. Заказчик идет и регистрирует свое право в реесте недвижимого имущества, с получением соответствующего "Витяга на право властності".silverds90 писав:На мій погляд, треба було розробити перехідні положення, згідно з якими довидавати роздруковані ДА принаймні протягом 2-3 місяців.
К сожалению, да. Но невыданные госакты бесплатно тоже никто не зарегистрирует, т.к. реестр по сути уже передали другой организации, плюс еще нужно разработать механизм по которому эти госакты будут регистрироваться в новом реестре. Предлагаемый мной способ гораздо проще в реализации и намного дешевле,чем если все делать по новому.сектор писав:и платит еще 249 грн.
zlenka,
спробую Вам відповісти, адже чинна схема роботи покищо працює, відверто кажучі, головним чином в тестовому режимі. Вам треба отримати в тероргані Дерземагенства на Вашу ділянку витяг з державного земельного кадастру (форма якого ще не затверджена, ні, я був неправий, затверджена Постанова КМУ 1051 за 2012 рік) . Із цим витягом йти до нотаріуса і оформлювати у нього свідоцтво про право на спадщину і витяг з держреєстру про державну реєстрацію права власності на земельну ділянку. Це все. Йти більше нікуди не потрібно. Держакт у Вас нотаріус вилучить. Начебто ось так у першому наближенні.
Щодо запитів. То ці запити Ви можете подати не раніше оформлення за Вами права на землю. А до цього Ви до земельної ділянки відношення не маєте.
P.s. Досвідченіші форумчанє нехай поправлять, якщо щось написав не так.
спробую Вам відповісти, адже чинна схема роботи покищо працює, відверто кажучі, головним чином в тестовому режимі. Вам треба отримати в тероргані Дерземагенства на Вашу ділянку витяг з державного земельного кадастру (форма якого ще не затверджена, ні, я був неправий, затверджена Постанова КМУ 1051 за 2012 рік) . Із цим витягом йти до нотаріуса і оформлювати у нього свідоцтво про право на спадщину і витяг з держреєстру про державну реєстрацію права власності на земельну ділянку. Це все. Йти більше нікуди не потрібно. Держакт у Вас нотаріус вилучить. Начебто ось так у першому наближенні.
Щодо запитів. То ці запити Ви можете подати не раніше оформлення за Вами права на землю. А до цього Ви до земельної ділянки відношення не маєте.
P.s. Досвідченіші форумчанє нехай поправлять, якщо щось написав не так.
Востаннє редагувалось 10 січня 2013 19:47 користувачем Bibop, всього редагувалось 1 раз.
- Nikonin
- Спец
- Повідомлень: 75
- З нами з: 03 листопада 2010 10:30
- Репутація: 0
- Область: Запорізька
- Контактна інформація:
Не треба такого робити, бо, якщо державний акт видано, і він містить кадастровий номер, то державному реєстратору (нотаріус ним є також) потрібний лише такий акт і нормативка. Плюс паспорт, код, але це все і так зрозуміло.Bibop писав:Вам треба отримати в тероргані Дерземагенства на Вашу ділянку витяг з державного земельного кадастру
Витяг з ДЗК потрібен лише щодо новосформованих або тих, де немає кадастрового номера
http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/703-2011-п/page
-
- Вже не початківець
- Повідомлень: 28
- З нами з: 01 січня 2013 11:02
- Репутація: 0
- Область: Херсонська
- Місце роботи: Приватні проектні організації
------Выглядит процедура следующим образом. После формирования участка и предоставления данных в Укргосреестр вы получите свидетельство о праве собственности. Укргосреестр будет функционировать чаще всего по месторасположению местного управления Минюста. Он же заменит и БТИ в вопросе регистрации прав на квартиры, здания и прочие объекты недвижимости, отличные от земельных участков.Bibop »
Якщо хтось з форумчан знає з приводу держреєстрації права власності на земельну ділянку (первісна приватизація) з 01.01.2013
Ключевым элементом во всех этих нововведениях станет взаимодействие кадастра, Укргосреестра и нотариусов. Все стороны получат доступ к единым данным об объекте, правах на него, ограничениях его использования или распоряжения им. В идеале это должно упростить процедуры регистрации, сделать их оперативнее и дешевле.
Востаннє редагувалось 30 травня 2013 14:13 користувачем teo, всього редагувалось 4 разів.
Причина: !!! Користуйтеся кнопкою "ЦИТАТА" (з"являється у верхньому правому кутку повідомлення, коли виділити текст, що треба процитувати) або читайте тут: http://zemres.com/forum/faq.php?mode=bbcode#f4r0
Причина: !!! Користуйтеся кнопкою "ЦИТАТА" (з"являється у верхньому правому кутку повідомлення, коли виділити текст, що треба процитувати) або читайте тут: http://zemres.com/forum/faq.php?mode=bbcode#f4r0