torez писав: ↑15 серпня 2019 14:55
Я теж не дуже зрозумів алгоритм
ЗУ
Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо розмежування земель державної та комунальної власності
II. Прикінцеві та перехідні положення
6. У разі якщо відомості про земельні ділянки, зазначені у пунктах 3 і 4 цього розділу, не внесені до Державного реєстру земель,
надання дозволу на розроблення документації із землеустрою, що є підставою для державної реєстрації таких земельних ділянок, а також її затвердження здійснюються:
у межах населених пунктів - сільськими, селищними, міськими радами;
за межами населених пунктів - органами виконавчої влади, які відповідно до закону здійснюють розпорядження такими земельними ділянками
5. Державна реєстрація права держави чи територіальної громади на земельні ділянки, зазначені у пунктах 3 і 4 цього розділу, здійснюється на підставі заяви органів,
які згідно із статтею 122 Земельного кодексу України передають земельні ділянки у власність або у користування, до якої додається витяг з Державного земельного кадастру про відповідну земельну ділянку.
Тобто до ідентифікації об'єкту нерухомого майна дозвіл на землевпорядні роботи - проектування та затвердження дають суб'єкти зазначені в п.6
а от передають ті хто є розпорядником земель згідно ст. 122 ЗКУ
ПС
Нещодавно був запит до від НААН України в рамках цієї норми: щодо питання передачі в постійне користування земельних ділянок в межах с/г землі (рілля і не с/г угіддя) під державними насіннєвими станціями НААН України.
Відповідь Держгеокадастру була що це згідно 122 ЗКУ не їхні повноваження.