Сторінка 3 з 5

Додано: 30 грудня 2013 14:45
татьяна2014
Доброго дня, підскажіть проект відведення під ОСГ за межами (поле) через дозвіл РДА , написали зауваження , що не маємо акту обстеження зелених насаджень. Які зелені насадження ,якщо земельна ділянка в середині поля і на схемі поділу колишнього КСП чітко написано "особисті селянські господарства"

Додано: 30 грудня 2013 15:05
cerdred
татьяна2014 писав:написали зауваження , що не маємо акту обстеження зелених насаджень
Не передбачено статтею 50 ЗУ "Про землеустрій" даного акта в проекті. Вважаю що дана вимога тероргану Держземагентства при погодженні документації безпідставна.

Додано: 08 січня 2014 11:28
Поковба
татьяна2014 писав:Доброго дня, підскажіть проект відведення під ОСГ за межами (поле) через дозвіл РДА , написали зауваження , що не маємо акту обстеження зелених насаджень. Які зелені насадження ,якщо земельна ділянка в середині поля і на схемі поділу колишнього КСП чітко написано "особисті селянські господарства"
Доброго дня! Скорше за все, на відведеній земельній ділянці наявні зелені насадження. А відповідно до п. 11 Порядку видалення дерев, кущів, газонів і квітників у населених пунктах http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/1045-2006-п
11. Відновна вартість зелених насаджень, розташованих на земельній ділянці, що відведена в установленому порядку фізичній або юридичній особі (крім відновної вартості зелених насаджень, посаджених (створених) цією особою), сплачується під час передачі такої ділянки у власність відповідної особи.
Згідно пункту 1.4 Методики визначення відновної вартості зелених насаджень http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/z0549-09
Визначення відновної вартості зелених насаджень здійснюється комісією, створеною відповідно до Порядку ( 1045-2006-п ), яка складає акт обстеження зелених насаджень, що підлягають видаленню, зразок якого наведений у додатку 1 до цієї Методики.
Повіністю погоджуюсь з cerdred, що підставою відмови в погодженні проекту земелеустрою, відсутність даного акту не може бути. А от підставою для відмови в передачі у власність - цілком може бути.

Додано: 15 серпня 2014 11:36
андрійм
скажіть будь ласка чи правомірно вимагати вказувати у висновку про погодження проекту відведення шифр агогруп грунтів, їхню площу.

Додано: 15 серпня 2014 14:33
cerdred
андрійм писав:скажіть будь ласка чи правомірно вимагати вказувати у висновку про погодження проекту відведення шифр агогруп грунтів, їхню площу.
Ніяким нормативним документом на сьогодні форма даного висновку не затверджена, а тому хто вказує, хто ні.... ми особисто не вказуємо.

Додано: 25 жовтня 2014 16:56
zemskyy
У листі обласного управління Держземагентства вказано:
форма власності та цільове призначення у технічному завданні (приватна, для ОСГ) повинно відповідати витягу про земельну ділянку (державна, землі запасу), але ж технічне завдання затверджує замовник і він хоче бачити кінцевий результат (приватна, для ОСГ). Підкажіть будь ласка обгрунтовані вимоги Держземагентства.
Дякую!

Додано: 25 жовтня 2014 21:20
Prometheus
zemskyy, не обгрунтовані, але я пишу в технічном, що було до відведення та після. Останній проект мені повернули по причині бо немає підїздних шляхів до земельної ділянки, хоча в схемі написано "державні землі(дорога)". Раніше повернули землі для ФГ по причині відсутності документів які показують наявність техніки(неофіційно), відправив замовника за офіційною відмовою. 80% повертають по цікавим причинам, одному навіть поветнули по причині ЗКУ118 п11
Spoiler
11. У разі відмови органу виконавчої влади чи органу місцевого самоврядування у передачі земельної ділянки у власність або залишення заяви без розгляду питання вирішується в судовому порядку.

Додано: 26 жовтня 2014 07:36
loban
Держземагентство (районне) не приймає проекти землеустрою та технічну документацію без договору із замовником. Чи правомірні їхні дії?

Додано: 26 жовтня 2014 14:43
Solpadeine
loban, Nenayu що за документація? як розроблялась? теоретично - кожна документація містить тех.завдання на її розробку, затверджене замовником...а хто замовник - ми можемо побачити лише з договору

Додано: 27 жовтня 2014 10:18
Panchuk
Solpadeine писав:а хто замовник - ми можемо побачити лише з договору
А технічного завдання не достатньо??? А рішення, розпорядження чи наказ хтось читає??? UPPP facepalm

Додано: 27 жовтня 2014 10:55
Ки$ульКа
а копии паспортов что, никто не ложит в проэкт? Не законно требовать договор. Договор может только потребовать налогова и все больше никто

Додано: 27 жовтня 2014 10:58
Azhimut
А в чем проблема? Или мы не в Европу идем?
Кроме того, номер/дата договора упоминается в проекте, графич.материалах - почему его не показать?

Додано: 27 жовтня 2014 11:04
cerdred
loban писав:Держземагентство (районне) не приймає проекти землеустрою без договору із замовником. Чи правомірні їхні дії?
Неправомірні, ібо договір даний не передбачено ст. 50 ЗУ "Про землеустрій".
Татьяна1985 писав:а копии паспортов что, никто не ложит в проэкт?
Наші проектанти ложать, хоча вищевказаною статтею не вимагається.

Додано: 27 жовтня 2014 15:21
Наконечний
Татьяна1985 писав:Договор может только потребовать налогова и все больше никто
И экспертиза...

Додано: 27 жовтня 2014 15:48
Prometheus
Наконечний писав:Договор может только потребовать налогова и все больше никто
И экспертиза...
и КРУ(якщо державні гроші), и прокуратура(якщо відкрите провадження)

Додано: 28 жовтня 2014 19:13
Nat
Azhimut писав:почему его не показать?
Ну, хотя бы потому, что в договоре есть "сумма договора" - дело исключительно заказчика и исполнителя. Ну и уполномоченных проверяющих органов. Для остальных сумма договора нужна для определения размера мзды зачастую.

Додано: 29 жовтня 2014 10:14
solim
Вартість робіт однозначно повинна бути вказана.
Вартість державної експертизи землевпорядної документації становить 3% кошторисної вартості робіт але не менше 20 грн.

Зауваження по проекту землеустрою

Додано: 29 жовтня 2015 21:43
steelman2012
Доброго здоров'я Шановні є проблема. Головне управління Держгеокадастру повернуло проект щодо відведення на доопрацювання і просить долучити відомість вирахування координат зони обмеження. Підскажіть чим це аргументовано та по можливості опишіть вигляд ціїє відомості. Дякую.

Зауваження по проекту землеустрою

Додано: 29 жовтня 2015 22:09
Zemelja
steelman2012 писав: відомість вирахування координат зони обмеження.
Закон України « Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обмежень»
И если проект отвода утвердят, то что-то нужно выносить в натуру?
Или нет?
Или как?
Или на глаз? И без акта перенесения границ в натуру?

Зауваження по проекту землеустрою

Додано: 01 листопада 2015 19:13
SOROKIN
1. перлік обмежень
2. акт виноса в натуру меж зон обмежень
3. схема перенесення меж обмежень
все. проект затверджений ГУ з таким змістом.

Зауваження по проекту землеустрою

Додано: 03 листопада 2015 13:43
Prometheus
steelman2012 писав: Доброго здоров'я Шановні є проблема. Головне управління Держгеокадастру повернуло проект щодо відведення на доопрацювання і просить долучити відомість вирахування координат зони обмеження. Підскажіть чим це аргументовано та по можливості опишіть вигляд ціїє відомості. Дякую.
Законами не обгрунтовано. Відомість вирахування координат всієї ділянки має бути, а обмежень ні. Див 123 ЗКУ та ЗУ "про ДЗК"(ст14,15)
Рекомендую Гаряча лінія: 0 800 300 808. Консультують по всіх питаннях де є слово "земля", дають офіційні роз'яснення на протязі 14 кален. днів, якщо скажете номер присланого листа і обласне нахлабучать
► Показати
Відправлено через 57 хвилини 15 секунди:
SOROKIN,
1. акт перенесення в натуру (на місцевість) меж охоронних зон, зон санітарної охорони, санітарно-захисних зон і зон собливого режиму використання земель за їх наявності (у разі формування земельної ділянки);

2. перелік обмежень у використанні земельних ділянок;

3. матеріали перенесення меж земельної ділянки в натуру (на місцевість)
3.1 Креслення(схема) перенесення меж
3.2 АКТ прийомки-передачі межових знаків на зберігання
3.3 Список межових знаків
3.4. Схема прив'язки межових знаків до об'єктів і контурів місцевості або абриси (кроки)

Зауваження по проекту землеустрою

Додано: 03 листопада 2015 14:11
Kurilov
pieshkov писав: Законами не обгрунтовано
Ось тут трохи не так. По-перше, окрім того, що є ЗКУ та ЗУ "Про ДЗК" - є ще Постанова №1051, де детальніше описано, що має бути. Відкриваємо п. 23 ПКМУ: "2) контури обмеження з координатами їх поворотних точок та довжиною". Можна зрозуміти, що якась таблиця із координатами має бути. По-друге, п. 24 цього ж Порядку недвозначно дає зрозуміти: "12) відомості про обмеження у використанні земельної ділянки згідно з п. 23 цього Порядку". Себто маємо відображувати "контури обмеження з координатами їх поворотних точок та довжиною" ще й на кадастровому плані.
pieshkov писав: Відомість вирахування координат всієї ділянки має бути, а обмежень ні
Насправді, як не розповідали б усі, що зміст проекту відведення чітко встановлено ст. 50 ЗУ "Про землеустрій", - він ніфіґа не встановлений. Строчку "відомості про обчислення площі земельної ділянки" можна трактувати по-різному: відомість координат, відомість за формою 6-зем, відомості за угіддями, коротше, скільки стане фантазії - стільки можна навигадувати. Так само, як і з актом погодження меж (він не прописаний в тексті статті, а його форма - терра інкогніто) і багато чого іншого. Ось цим вони користуються й повертають роботи. І будуть повертати - поки не буде чіткості статей законів, методичних рекомендацій і еталонів документації.

Коли в мене є обмеження (хоч у проекті, хоч у ТД) - я завжди відображую відомості координат ділянки й обмеження як на кадастровому плані, так і окремо у вигляді відомостей. Бо це логічно, і, хоч не прописано чітко в нормативних документах, правильно, а ще - усуває зайві ризики повернення мені документації.

Тим паче, от дивіться. Всі працюють з шаблонами: налаштувати шаблон, де виводиться таблиця з координатами обмеження - абищиця. Натиснули кнопку - й на тобі відомість. Плюс - все одно поворотні точки обмеження (ну, скільки їх там буває: чотири, п'ять; але дуже рідко більше) потрібно включати до поворотних точок ділянки (аби адекватна топологія була) - то які проблеми вивести вже наявні точки в окрему таблицю? Жодних.

Тому я не бачу в цих заувагах тієї необхідності, за якої потрібно йти на суперечки з ГУ Держгеокадастру. Сперечатися треба там, де це дійсно потрібно. А не тупотіти ніжками, як ображена дама.

Зауваження по проекту землеустрою

Додано: 03 листопада 2015 19:28
Prometheus
kurilov писав: Себто маємо відображувати "контури обмеження з координатами їх поворотних точок та довжиною" ще й на кадастровому плані.
Не згоден. Маємо відображати межі частин земельних ділянок, на які поширюється дія обмежень у використанні земельних ділянок, права суборенди, сервітуту та Таблиці із зазначенням координат усіх поворотних точок меж земельної ділянки(ст34 ЗУ "Про ДЗК")
Щодо акту, відповідно до ст198 ЗКУ Кадастрова зйомка включає б) погодження меж земельної ділянки з суміжними власниками та землекористувачами. Жодним нормативним актом "акт погодження меж не передбачений", а тому не потрібний. У відповідності до додатку інструкції(наказ 376) межі погоджуються в акті прийомки-передачі межови знаків

Відправлено через 5 хвилини 41 секунди:
kurilov писав: то які проблеми вивести вже наявні точки в окрему таблицю?
та хрін з таблицею, але потім вони вбачають доцільність в проекті викласти інформацію про агровиробничі групи грунтів, документи на тимчасові споруди і т.п.

Зауваження по проекту землеустрою

Додано: 03 листопада 2015 20:40
Kurilov
pieshkov писав: Не згоден. Маємо відображати межі частин земельних ділянок, на які поширюється дія обмежень у використанні земельних ділянок, права суборенди, сервітуту та Таблиці із зазначенням координат усіх поворотних точок меж земельної ділянки(ст34 ЗУ "Про ДЗК")
А не здається вам, що "межі частин земельних ділянок..." та "контури обмеження..." - це одне й те саме, просто оформлено в різних членах синонімічних рядів?
pieshkov писав: Жодним нормативним актом "акт погодження меж не передбачений", а тому не потрібний.
Вас би в наші умови да попрацювать - вам тут розказали б про непотрібність. Це раз. По-друге, ці акти по суті (як за часом виконання, так і за смисловим навантаженням) різні: 1) акт погодження меж має складатися за результатами польових робіт і до розроблення власне документації, а акт межових знаків - на основі розробленої і затвердженої документації; 2) межові знаки не завжди встановлюються, а практика "вставте акт, аби був" (коли Держгеокадастр змушує, бо акт є у вимогах статі) і відхилення від форми (коли починається знущання над тілом додатку 2 до Інструкції №376) мені не особливо подобається, бо ні логічно, ні законодавчо це неправильно.
pieshkov писав: та хрін з таблицею, але потім вони вбачають доцільність в проекті викласти інформацію про агровиробничі групи грунтів, документи на тимчасові споруди і т.п.
А вони вже змушують: проекти відведення (особливо коли проходить через ГУ Держгеокадастру) повертають, бо, приміром, твердження про відсутність особливо цінних земель нічим, на їх думку, не підкріплено (просто написати в пояснювальній їм не подобається) - вони змушують замовляти в них довідки, де про це написано. Але ця проблема дещо ширше: якщо б плани агрогруп були у вільному доступі да на всю територію держави - їх слід би було проектантам використовувати, а за нинішніх умов - це просто додатковий заробіток на нас. Погано, але як є. Ще раз кажу: все це буде
kurilov писав: поки не буде чіткості статей законів, методичних рекомендацій і еталонів документації.
А позаяк так буде не скоро, то треба намагатися робити так, аби в них було менше можливостей виносити вам моск.

Зауваження по проекту землеустрою

Додано: 03 листопада 2015 21:08
cerdred
kurilov писав: а акт межових знаків - на основі розробленої і затвердженої документації;
ГУ пише як зауваження відсутність даного акту коли ПЗ заходе на затвердження, пишуть, мовляв, не відповідає статті 50 ЗУ "Про землеустрій", і потім ставлять раком райзем, і реєстратора, мовляв, куди видивитесь, бо згідно ч. 7 статті 186-1 ЗКУ, ніщо не забороняє вимагати наявність даного акта в проекті при його погодженні, і відповідно, при реєстрації ЗД.