Сторінка 21 з 26

Додано: 14 січня 2013 11:18
Сhibis
Поковба писав:Але тоді, звідки ради (особливо дотаційні), знайдуть стільки коштів
Оце і мене цікавить, саме тому там було (!?). Але це - нюанс, який буть вирішувати ОМС та майбутній орендар. Загалом чи має право на життя (згідно звичайно чинного законодавства) тей порядок, який я навів. В світлі реєстрації права власності держави/громади.
(п. 5 и 6 перехідних положень закона 5245-VI)

Додано: 14 січня 2013 11:30
АNALITik
Сhibis писав:
Ситуація №2 (без лишньої теорії). На державному акті, згідно якого відбувається очередна ЦПУ вже немає «живого» місця для проставлення відмітки про перехід права власності (ця відмітка зараз за одним законом збережена, а в іншому - не передбачена, але це вже інша історія). Так от, новий власник хоче мати Свідотство, а не наскрізь списаний д/а. Законом таке передбачено?
Похідна з цієї ситуації. Яким чином дані про цього нового власника попадуть в Державний реєстр земель. Десь читав, що нотаріуси самі будуть вносити туди цю інформацію.

Відповідь криється в наступному:
Станом на цей момент є величеееееееезна прірва між правом (держактом із різного роду відмітками) та Державним Земельним Кадастром (ГІС-НКС разом із її дочуркою-байстрючкою ПКК). В ідеалі вся інфа в цьому ланцюжку мяє бути ідентичною (персональні дані заникали).
Вирішуємо задачу у зворотньому порядку власник держакта із різного роду відмітками побачив свою ділянку на ПКК? Швидше Ні.
Неважливо! Йдемо до будьякого державного кадастрового реєстратора Держземагентства, замовляємо витяг з Державного земельного кадастру про земельну ділянку за 53 грн і отримуємо в той же день витяг або відмову....Припустимо витяг. Звірим із держактом Ushas Nenayu. При здійсненні нотаріальних дій цю схему зобовязаний пройти кожен власник (користувач).
Значить цю ділянку треба вкинути в НКС або внести туди зміни. Шукаємо ліцензовано-сертифікованого lol2 виконавця щоб зробив XML і знову до державного кадастрового реєстратора....

ІМХО
Дай Бог щоб я помилявся...

Додано: 14 січня 2013 16:20
Сhibis
АNALITik писав:Йдемо до будьякого державного кадастрового реєстратора Держземагентства, замовляємо витяг з Державного земельного кадастру про земельну ділянку за 53 грн і отримуємо в той же день витяг або відмову....Припустимо витяг. Звірим із держактом . При здійсненні нотаріальних дій цю схему зобовязаний пройти кожен власник (користувач).
Значить цю ділянку треба вкинути в НКС або внести туди зміни. Шукаємо ліцензовано-сертифікованого виконавця щоб зробив XML і знову до державного кадастрового реєстратора....
"Картина маслом". Ще замінити слово НКС на ПРС і буде щось до болі знайоме. facepalm. Значить виходить так: ніде чітко не прописано, хто вносить зміни до відомостей ДЗК коли в нотаріуса вже пройшла ЦПУ. Можна лише мріяти, що свідомий новий власник сам про це подбає, ще й заплатить 53 грн. NoNo. Раніше, не офіційно в рамках реєстрації ЦПУ власники несли до Управлінь нові XML, таким чином підтримувалась актуальність ЧКП, але порушувалось чинне на той час земельне законодавство. Зараз про актуальність бази Державного земельного кадастру мова не ведеться. Напевно, заведе її вже прокуратура, коли на їхні запити щодо відомостей саме з ДЗК піде "не свіжа" інформація.

Додано: 14 січня 2013 17:50
Малібу
Сhibis писав:Значить виходить так: ніде чітко не прописано, хто вносить зміни до відомостей ДЗК коли в нотаріуса вже пройшла ЦПУ. Можна лише мріяти, що свідомий новий власник сам про це подбає, ще й заплатить 53 грн.
Ст. 116-134 Постанови КМУ 1051 передбачає внесення відомостей про зареєстровані права у державному реєстрі прав до державного земельного кадастру у порядку інформаційної взаємодії двох систем без подання необхідної заяви.
Вже друге питання - коли ми побачимо цю "взаємодію" на практиці, тому що в НКС її ще й близько не видно facepalm

Додано: 16 січня 2013 19:33
Solpadeine
facepalm ДЗК та Інформцентру МінЮсту дали 2 місяці на тестування системи... чекаємо

Додано: 16 січня 2013 19:54
Eugene
Solpadeine писав:2 місяці на тестування системи
Тільки в нашій країні держ.установи працюють з неповністю працюючою системою. Бідні громадяни та виконавці... facepalm

Додано: 16 січня 2013 20:12
natysya
Сhibis писав:Доброго дня! В кількох коментарях вище, було відмічено, що територіальна громада (с/рада, м/рада) перед тим як передати землю (первинне виділення) в оренду скажімо, якомусь ФО-П, повинна зареєструвати своє право на земельну ділянку (спочатку внесення відомостей про земельну ділянку до Державного реєстру земель, ну і звичайно реєстрація права в Мін’юсті). Для себе хочу зрозуміти: сільська рада спочатку за свої кошти (!?) замовляє тех..док. по встановленню меж (щоб сформувати зем.ділянку та внести до реєстру), а вже потім реалізує Порядок надання земельних ділянок державної або комунальної власності у користування (ЗКУ. Стаття 123). Причому, після затвердження Проекту із землеустрою здійснюється лише укладання договору оренди та реєстрація права оренди в Мін’юсті, оскільки державна реєстрація земельної ділянки вже пройшла під час виготовлення тех.. док по встановленню меж. Ось таку логічну «цепочку» для себе я встановив на основі вище перечитаного. По можливості підтвердіть мою версію, або ж … спростуйте.

Я бы в Вашей логической цепочке поняла только: "......сільська рада спочатку за свої кошти (!?) замовляє тех..док. по встановленню меж (щоб сформувати зем.ділянку та внести до реєстру)...." на "......сільська рада спочатку за свої кошти (!?) замовляє тех..док. по инвентаризації земельної ділянки або земельних ділянок(формування зем.ділянок відбувається за проектом відведення )...." а так все логически правильно!!!!!!!!!!!

Додано: 16 січня 2013 20:17
Solpadeine
п. 55-1 Порядку державної реєстрації речових прав: "У разі формування земельної ділянки у порядку відведення земельної ділянки із земель державної та комунальної власності заявник... подає органові державної реєстрації прав рішення органу виконавчої влади, органу місцевого самоврядування про затвердження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки та надання її у власність або про затвердження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки (у разі підготовки лотів до проведення земельних торгів).

Таким чином, якщо формування земельної ділянки та відведення у власність проходило не через проект землеустрою, Держреєстр навіть не матиме можливості зареєструвати таке право... Nenayu

Додано: 16 січня 2013 20:21
natysya
Сhibis писав:Ситуація №2 (без лишньої теорії). На державному акті, згідно якого відбувається очередна ЦПУ вже немає «живого» місця для проставлення відмітки про перехід права власності (ця відмітка зараз за одним законом збережена, а в іншому - не передбачена, але це вже інша історія). Так от, новий власник хоче мати Свідотство, а не наскрізь списаний д/а. Законом таке передбачено?
Похідна з цієї ситуації. Яким чином дані про цього нового власника попадуть в Державний реєстр земель. Десь читав, що нотаріуси самі будуть вносити туди цю інформацію.
Ці питання «робочі». Буду вдячний за допомогу.

З 01.01.2013року доступ до НКС крім державних кадастрових реєстраторів (земельних) мають доступ державні реєстратори мінюста та нотаруси. Нотаріус зробивши якусь нотаріальну угоду вносить ці данні в систему в якій ми потім можемо це побачити (я маю на увазі перехід права власності на землю). І видає свідоцтво про право власності на землю. Як що перехід права власності відбувся у 2012році то свідоцтво видає юстиція. Оце все сегодні розказували на селекторі.

Додано: 16 січня 2013 23:06
AnnNet
Свидетельство на землю, как и на недвижимость - это первичный документ, который выдается при первичной регистрации права... Например, построили Вы дом, ввели его в эксплуатацию по всем правилам - нате Вам Свидетельство..(Первичные документы выдает МинЮст). Если Вы его продали, то Свидетельства у Вас уже не будет, а будет договор (дарения, мены, наследства) или решение суда или свидетельство на наследство (любой документ удостоверяющий переход права) плюс ВИТЯГ с реестра. (Это не тот витяг, который выдают в Держкомземе). Свидетельство в таком случае выходит из оборота...
Проведите аналогию с землей.. На госАкте отметки ставить до посинения никто не будет.. Перешло право от ПЕРВОГО владельца - изымают Свидетельство или госАкт и дают аналогичные документы (договор+витяг).

По поводу оформления права пользования за громадой: в законах много непонятного, но подумайте над тем, как сельсовет сам себе передаст землю? еще, как потом из участка, который оформили сельсовету (не важно какой документацией) вырезать куски и отдавать в собственность людям? Ведь даже если это будет инвентаризация, то земля сельсовета будет занесена в ДЗК и иметь "обліковий номер об`єкту"...

Додано: 16 січня 2013 23:13
Руда
Цікавить думка форумчан з такого приводу: згідно положень ст.34 ЗУ "Про державний земельний кадастр":
2. Кадастровий план земельної ділянки складається при формуванні земельної ділянки у паперовій та електронній (цифровій) формі.
Ця норма має застосовуватись лише при веденні державного земельного кадастру чи при розробці документації із землеустрою також?

Додано: 17 січня 2013 16:39
Alexxp
Все бачив но такого наворотили 5+5=? 5+5=? 5+5=? 5+5=?
ПКМУ 1051
112. Після прийняття органом державної влади чи органом місцевого самоврядування рішення про затвердження документації із землеустрою, яка є підставою для державної реєстрації земельної ділянки, та надання Держземагентству або його територіальному органові відповідно до компетенції засвідченої копії такого рішення Державний кадастровий реєстратор протягом двох робочих днів з моменту її отримання вносить відповідні відомості до Поземельної книги в електронній (цифровій) та паперовій формі.
До Поземельної книги в паперовій формі додається засвідчена копія рішення, яке є підставою для внесення відомостей до неї.

107. Державна реєстрація земельної ділянки здійснюється під час її формування за результатами складення документації із землеустрою після її погодження у встановленому порядку та до прийняття рішення про її затвердження органом державної влади або органом місцевого самоврядування (у разі, коли згідно із законом така документація підлягає затвердженню таким органом) шляхом відкриття Поземельної книги на таку земельну ділянку відповідно до пунктів 49—54 цього Порядку.
..
ЗУ Про ДЗК
ст.16
5. Кадастрові номери земельних ділянок зазначаються у
рішеннях
органів державної влади, Ради міністрів Автономної
Республіки Крим, органів місцевого самоврядування про передачу цих
ділянок у власність чи користування
, зміну їх цільового
призначення, визначення їх грошової оцінки, про затвердження
документації із землеустрою та оцінки земель щодо конкретних
земельних ділянок.

ст.24
3. Державна реєстрація земельних ділянок здійснюється за заявою:
особи, якій за рішенням органу виконавчої влади, органу
місцевого самоврядування надано дозвіл на розроблення документації
із землеустрою, що є підставою для формування земельної ділянки

при передачі її у власність чи користування із земель державної чи
комунальної власності, або уповноваженої

ЗКУ
..
Земельна ділянка вважається сформованою з моменту
присвоєння їй кадастрового номера

Додано: 17 січня 2013 17:43
Girl
А что не понятного, делаеться решение про дозвил на техничку, потом делаеться техничка, потом формування зем. діл. і присвоєння кадастрового номеру а потом решение про затвердження технички!

Додано: 17 січня 2013 18:42
Solpadeine
Girl писав:А что не понятного, делаеться решение про дозвил на техничку, потом делаеться техничка, потом формування зем. діл. і присвоєння кадастрового номеру а потом решение про затвердження технички!
а потім цю технічку нікуди не... Nenayu реєстрацію права по ній не проведеш

Додано: 17 січня 2013 19:42
Girl
А че не проведешь? Де такое написано?

Додано: 17 січня 2013 20:03
Solpadeine
вчора викладав повідомлення з посиланням на пункт Порядку реєстрації

http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/703-2011-п/page2

Nenayu

Додано: 18 січня 2013 00:05
Alexxp
Girl писав:А что не понятного, делаеться решение про дозвил на техничку, потом делаеться техничка, потом формування зем. діл. і присвоєння кадастрового номеру а потом решение про затвердження технички!
Я розумію, що пан С-він може всім запудрити мізки, і викласти на свій манір закони та постанови, знаю не по наслишкі його особисто вже скільки років,
але давайте з особистостей перейдемо до фактів,
Спочатку
1.Земельна ділянка вважається сформованою з моменту присвоєння їй кадастрового номера
2.Державна реєстрація земельної ділянки здійснюється під час її формування за результатами складення документації із землеустрою після її погодження у встановленому порядку та до прийняття рішення про її затвердження органом державної влади або органом місцевого самоврядування (у разі, коли згідно із законом така документація підлягає затвердженню таким органом) шляхом відкриття Поземельної книги на таку земельну ділянку відповідно до пунктів 49—54 цього Порядку.
3. Державна реєстрація земельних ділянок здійснюється за заявою: особи, якій за рішенням органу виконавчої влади, органу
місцевого самоврядування надано дозвіл на розроблення документації із землеустрою, що є підставою для формування земельної ділянки
при передачі її у власність чи користування із земель державної чи комунальної власності, або уповноваженої
4.Після прийняття органом державної влади чи органом місцевого самоврядування рішення про затвердження документації із землеустрою, яка є підставою для державної реєстрації земельної ділянки, та надання Держземагентству або його територіальному органові відповідно до компетенції засвідченої копії такого рішення Державний кадастровий реєстратор протягом двох робочих днів з моменту її отримання вносить відповідні відомості до Поземельної книги в електронній (цифровій) та паперовій формі.
5.Кадастрові номери земельних ділянок зазначаються у рішеннях органів державної влади, Ради міністрів Автономної
Республіки Крим, органів місцевого самоврядування про передачу цих ділянок у власність чи користування, зміну їх цільового
призначення, визначення їх грошової оцінки, про затвердження документації із землеустрою та оцінки земель щодо конкретних
земельних ділянок.

Це теорія.
а тепер практика
НКС не передбачає декількох етапів для присвоєння кадастрового номера та реєстрації земельної ділянки, як це було в ПРС.
Spoiler
На сьомому етапі, необхідно спочатку визначити кадастровий номер земельної ділянки, натиснувши кнопку .
Після визначення кадастрового номеру, натисніть на кнопку для відкриття Поземельної книги.
Відкривши Поземельну книгу кадастровий реєстратор має можливість переглянути усі її розділи
На селекторах можна розказувати багато, а от поставити підпис під своїми словами оце вже зовсім інше, а головне взяти на себе відповідальність за пів тисячі людей на місцях, які будуть керуватись голими словами, хибною думкою (яка повязана лише з одностороннім баченням законодавства) та ще й законодавством, яке само собі суперечить.
/viewtopic.php?f=8&t=1427&p=86134#p86134
Якщо вважаєте, що моя думка упереджена запитайте в SBB .

ПС.

А якщо говорити про сьогодення, то як присвоїти кадастровий без реєстрації ділянки? Або як вказати кадастровий номер в рішенні, якщо кад. номер не присвоєно?.....
Як буде виконуватись п.76 ПКМУ 1051, та як будуть вноситись дані про рішення?
Spoiler
76. Органи державної влади (крім Верховної Ради України) та органи місцевого самоврядування у строк не пізніше п’яти робочих днів після прийняття рішень про затвердження документації із землеустрою та оцінки земель, яка є підставою для внесення відомостей (змін до них) до Державного земельного кадастру, подають або надсилають в електронній формі за цифровим підписом відповідної посадової особи Держземагентству або його територіальному органові відповідно до компетенції засвідчені копії таких рішень разом із супровідними листами для внесення відповідних відомостей до Державного земельного кадастру.
Державний кадастровий реєстратор протягом двох робочих днів з моменту отримання засвідчених копій рішень органів державної влади чи органів місцевого самоврядування вносить до Державного земельного кадастру відповідні відомості
132. Відомості (зміни до них) про затвердження документації із землеустрою та оцінки земель, що є підставою для внесення до Державного земельного кадастру відомостей про земельну ділянку, вносяться до Поземельної книги Державним кадастровим реєстратором відповідно до пункту 76 цього Порядку.
Як буде реалізовано п.113..?
Spoiler
113. Після отримання від органу державної реєстрації прав інформації в порядку інформаційного обміну Державний кадастровий реєстратор протягом двох робочих днів з моменту її отримання вносить інформацію про власників, користувачів земельної ділянки відповідно до даних про зареєстровані речові права у Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно до Поземельної книги в електронній (цифровій) та паперовій формі.
http://zakon.rada.gov.ua/go/z2056-12
Або коли реалізують норму закону ст.38?
При здійсненні нотаріальних дій видача витягів з Державного земельного кадастру про земельну ділянку здійснюється також
нотаріусами
. Порядок доступу нотаріусів до Державного земельного кадастру встановлюється Кабінетом Міністрів України.
Я вже не веду мову про реєстри прав, про програмні продукти (їх якість і кількість) для реєстрації за остані 10 років, про відмиті гроші,
про платні послуги (про порядок їх надання, ведення їх обліку і ..., ну хоч щось схоже до Мінюсту та в реєстраційній службі, жорстке але чітке, а за це прийдуть і запитають не в Центрі а на місцях)......................................................................................................................

Додано: 18 січня 2013 11:43
Girl
4.Після прийняття органом державної влади чи органом місцевого самоврядування рішення про затвердження документації із землеустрою, яка є підставою для державної реєстрації земельної ділянки
Alexxp Вы сами себя запутали! Не решение про затвердження есть основанием для регистрации, а тех документация. Читайте внимательнее после запятой "яка є підставою", а не "Яке є підставою"!

Додано через 2 хвилини 52 секунди:
Так что предідущая "схема действий" описанная мною біла самой верной.

Додано: 18 січня 2013 12:00
Alexxp
Girl писав:Alexxp Вы сами себя запутали! Не решение про затвердження есть основанием для регистрации, а тех документация. Читайте внимательнее после запятой "яка є підставою", а не "Яке є підставою"!
Помилку побачив, але мову я вів трошки про інше.
Будь-ласка якщо цитуєте фразу то цитуйте до кінця
4.Після прийняття органом державної влади чи органом місцевого самоврядування рішення про затвердження документації із землеустрою, яка є підставою для державної реєстрації земельної ділянки, та надання Держземагентству або його територіальному органові відповідно до компетенції засвідченої копії такого рішення Державний кадастровий реєстратор протягом двох робочих днів з моменту її отримання вносить відповідні відомості до Поземельної книги в електронній (цифровій) та паперовій формі.
Ось в чому питання?

Додано: 18 січня 2013 13:50
проф
Шановні колеги, розтлумачте будь ласка ці норми
ст. 79-1 п. 9. Земельна ділянка може бути об'єктом цивільних прав
виключно з моменту її формування (крім випадків суборенди,
сервітуту щодо частин земельних ділянок
) та державної реєстрації
права власності на неї.
та
ст. 79-1 п.7. Винесення в натуру (на місцевість) меж сформованої
земельної ділянки до її державної реєстрації здійснюється за
документацією із землеустрою, яка стала підставою для її
формування.
Прикінцеві та Перехідні положення п. 2.
Земельні ділянки, право власності (користування) на які
виникло до 2004 року, вважаються сформованими незалежно від
присвоєння їм кадастрового номера.
У разі якщо відомості про зазначені земельні ділянки не
внесені до Державного реєстру земель, їх державна реєстрація
здійснюється на підставі технічної документації із землеустрою
щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на
місцевості) за заявою їх власників (користувачів земельної ділянки
державної чи комунальної власності).
Внесення інших змін до відомостей про ці земельні ділянки
здійснюється після державної реєстрації земельних ділянок.
Тобто, виходить, що при виявленні накладок, перетинів на старих держ актах, треба спочатку винести межі за архівною документацією із землеустрою, а потім для внесення змін щодо меж, виготовити ному документацію щодо встанволення меж... Чи я щось не вірно зрозуміла?

Додано: 18 січня 2013 15:04
Girl
Alexxp писав:Будь-ласка якщо цитуєте фразу то цитуйте до кінця
Вы ж тогда мысль мою не поймете!))))
Alexxp писав:4.Після прийняття органом державної влади чи органом місцевого самоврядування рішення про затвердження документації із землеустрою, яка є підставою для державної реєстрації земельної ділянки, та надання Держземагентству або його територіальному органові відповідно до компетенції засвідченої копії такого рішення Державний кадастровий реєстратор протягом двох робочих днів з моменту її отримання вносить відповідні відомості до Поземельної книги в електронній (цифровій) та паперовій формі.
А тут что сложного? Органы местного самоуправления (например) будут передавать в Держземагенство решения, а его работники (Держземагенства) будут в уже открытые поземелки вносить решения про затвердження тех.док. которая была основанием для открытия этой самой поземелки. Вот и все!

Додано через 11 хвилин 1 секунду:
Alexxp писав:Alexxp
А что вы все время правите свои сообщения! Я только вспомню очередную вашу фразу для того чтобы процитировать, найду ваше сообщение, а оно уже изменено! Так не честно!!!)))

Додано: 18 січня 2013 15:23
Volodar
Alexxp писав:112. Після прийняття органом державної влади чи органом місцевого самоврядування рішення про затвердження документації із землеустрою, яка є підставою для державної реєстрації земельної ділянки, та надання Держземагентству або його територіальному органові відповідно до компетенції засвідченої копії такого рішення Державний кадастровий реєстратор протягом двох робочих днів з моменту її отримання вносить відповідні відомості до Поземельної книги в електронній (цифровій) та паперовій формі.
Дійсно якась дурня. Наскільки я зрозумів, то ідея всієї реєстраційної системи полягає в тому, що відомості у Поземельну книгу про рішення ради вносяться лише після державної реєстрації права реєстраційною службою Мінюста, шляхом отримання відповідно інформації по НКС.
Мабуть цей пункт просто вмре як невиконуваний в перспективі.

Додано: 18 січня 2013 15:24
Girl
проф писав:ст. 79-1 п. 9. Земельна ділянка може бути об'єктом цивільних прав
виключно з моменту її формування (крім випадків суборенди,
сервітуту щодо частин земельних ділянок) та державної реєстрації
права власності на неї.
Както странно, но я так понимаю что суборенда и сервитут теперь приравняны к обмеженням.
Если читать дальше эту статью:
11. Державна реєстрація прав суборенди, сервітуту, які
поширюються на частину земельної ділянки, здійснюється після
внесення відомостей про таку частину до Державного земельного
кадастру.

А в порядке про ведення кадастру:
24. До Державного земельного кадастру вносяться такі відомості про земельні ділянки:
13) відомості про частину земельної ділянки, на яку поширюється дія сервітуту, договору суборенди:
координати поворотних точок меж;
міри ліній по периметру;
площа;
вид земельного сервітуту згідно із статтею 99 Земельного кодексу України та його зміст;
інформація про документи, на підставі яких встановлено сервітут чи право суборенди (назва, дата та номер рішення про затвердження технічної документації із землеустрою згідно із статтею 551 Закону України "Про землеустрій", найменування органу (особи), що його прийняв), електронні копії таких документів;
відомості про зареєстровані права сервітуту та суборенди відповідно до даних Державного реєстру речових прав на нерухоме майно;

Додано: 18 січня 2013 15:25
Volodar
Girl писав:Органы местного самоуправления (например) будут передавать в Держземагенство решения, а его работники (Держземагенства) будут в уже открытые поземелки вносить решения про затвердження тех.док. которая была основанием для открытия этой самой поземелки. Вот и все!
Думаю ОМС заб"ють на це все. Якого це дива всі свої рішення вони будуть передавати в Деркомзьом? Хіба, що дядьку скажуть хоч неси, хоч не неси.

Додано: 18 січня 2013 15:27
Girl
Volodar писав:Дійсно якась дурня. Наскільки я зрозумів, то ідея всієї реєстраційної системи полягає в тому, що відомості у Поземельну книгу про рішення ради вносяться лише після державної реєстрації права реєстраційною службою Мінюста, шляхом отримання відповідно інформації по НКС.
Мабуть цей пункт просто вмре як невиконуваний в перспективі.
Обменные файлы из покон веков предусматривали внесение в них кучи информации, в том числе и той которая физически не могла существовать до того как этот файл делался, и ниче принимали. Так само решений про затвердження не вносилось, хотя по идее должны били они там быть! Ну вот и щас будет такая фигня!