Сторінка 25 з 26
Re: Закон України "Про Державний земельний кадастр"
Додано: 23 грудня 2014 23:17
Ки$ульКа
Vetaldp писав:
Така ж норма прописана і в самому ЗУ "Про ДЗК" в ст. 21:
І що цікаво, в Порядку ведення ДЗК, затвердженому постановою КМУ № 1051 формулювання з цього приводу дещо інше:
Із цього всього випливає: «Закон як дишло, куди повернеш – туди й вийшло»! Кому як вигідно яким законом керуватись. Держава за всіх подумала facepalm
Re: Закон України "Про Державний земельний кадастр"
Додано: 24 грудня 2014 08:53
Beker
Пункт 16 статті 21 Закону України «Про Державний земельний кадастр» так як і пункт 69 Постанови КМУ №1051 від 17.10.2012 року «Про затвердження Порядку ведення Державного земельного кадастру» містить норму, яка лише визначає особу, що подає документацію із землеустрою до органу виконавчої влади, що реалізовує державну політику у сфері земельних відносин, для внесення відомостей до Державного земельного кадастру, але ніяким чином не відносить розробника землевпорядної документації до кола осіб визначених пунктом 3 статті 24 цього ж Закону і пункті 109 Постанови КМУ №1051 від 17.10.2012 року «Про затвердження Порядку ведення Державного земельного кадастру», так як стаття 21 «Підстави та основні вимоги щодо внесення відомостей до Державного земельного кадастру» Закону України «Про Державний земельний кадастр» та розділ «Основні вимоги щодо внесення до Державного земельного кадастру відомостей (змін до них) про його об’єкти» Постанови КМУ №1051 від 17.10.2012 року «Про затвердження Порядку ведення Державного земельного кадастру» є загальними нормами права, визначеними приведеними Законом та Постановою, а стаття 24 «Державна реєстрація земельної ділянки» Закону України «Про Державний земельний кадастр» та розділ «Державна реєстрація земельної ділянки» Постанови КМУ №1051 від 17.10.2012 року «Про затвердження Порядку ведення Державного земельного кадастру» є спеціальними нормами права, які регламентують дії державного кадастрового реєстратора щодо конкретної дії, а саме Державної реєстрації земельної ділянки, а також чітко визначають коло осіб, які мають право на звернення для реєстрації земельної ділянки.
таке роз'снення норми пройшло на рівні Генпрокуратури, думаю, що проблема не в законі (який як дишло), а в їздовому, який думає що він розумніший за інших
Re: Закон України "Про Державний земельний кадастр"
Додано: 24 грудня 2014 09:35
Ки$ульКа
Beker писав:
► Показати
Пункт 16 статті 21 Закону України «Про Державний земельний кадастр» так як і пункт 69 Постанови КМУ №1051 від 17.10.2012 року «Про затвердження Порядку ведення Державного земельного кадастру» містить норму, яка лише визначає особу, що подає документацію із землеустрою до органу виконавчої влади, що реалізовує державну політику у сфері земельних відносин, для внесення відомостей до Державного земельного кадастру, але ніяким чином не відносить розробника землевпорядної документації до кола осіб визначених пунктом 3 статті 24 цього ж Закону і пункті 109 Постанови КМУ №1051 від 17.10.2012 року «Про затвердження Порядку ведення Державного земельного кадастру», так як стаття 21 «Підстави та основні вимоги щодо внесення відомостей до Державного земельного кадастру» Закону України «Про Державний земельний кадастр» та розділ «Основні вимоги щодо внесення до Державного земельного кадастру відомостей (змін до них) про його об’єкти» Постанови КМУ №1051 від 17.10.2012 року «Про затвердження Порядку ведення Державного земельного кадастру» є загальними нормами права, визначеними приведеними Законом та Постановою, а стаття 24 «Державна реєстрація земельної ділянки» Закону України «Про Державний земельний кадастр» та розділ «Державна реєстрація земельної ділянки» Постанови КМУ №1051 від 17.10.2012 року «Про затвердження Порядку ведення Державного земельного кадастру» є спеціальними нормами права, які регламентують дії державного кадастрового реєстратора щодо конкретної дії, а саме Державної реєстрації земельної ділянки, а також чітко визначають коло осіб, які мають право на звернення для реєстрації земельної ділянки.
таке роз'снення норми пройшло на рівні Генпрокуратури, думаю, що проблема не в законі (який як дишло), а в їздовому, який думає що він розумніший за інших
Якщо є таке роз'яснення офіційне дайте нам його почитати?
Re: Закон України "Про Державний земельний кадастр"
Додано: 24 грудня 2014 11:09
solim
cerdred Вчора{, 18:32} писав: І що це виходить?
Врахуйте, що внесення відомостей в ДЗК і реєстрація земельної ділянки - різні поняття.
Re: Закон України "Про Державний земельний кадастр"
Додано: 04 березня 2015 13:05
cerdred
Підкажіть, хто знає, як можна "відшити" ОВК, який звернувся в терорган дза з листом щодо надання йому інформації із звітності 6-зем по певній сільраді? Дякую. Чи можна стверджувати, що 6-зем, це частина кадастру, і інформація надається в порядку, визначеному статтею 38 ЗУ "Про ДЗК"? Дякую.
Re: Закон України "Про Державний земельний кадастр"
Додано: 17 березня 2015 18:11
birmix
Закон України «Про Державний земельний кадастр»
Стаття 38. Порядок користування відомостями Державного земельного кадастру
.......
Користування відомостями Державного земельного кадастру може також здійснюватися у формі надання доступу до нього в режимі читання.
Доступ до Державного земельного кадастру надається банкам, центральному органу виконавчої влади, який здійснює державний контроль за використанням та охороною земель,
та особам, які в установленому законом порядку включені до Державного реєстру сертифікованих інженерів-землевпорядників та Державного реєстру сертифікованих інженерів-геодезистів, і особам, які отримали ліцензії на проведення землеоціночних робіт та земельних торгів, землеоціночних робіт та земельних торгів у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.
.........
Як получити такий доступ на читання? І як він взагалі виглядає?
http://gazeta.dt.ua/macrolevel/zemlya-bez-organu-_.html в цій статі йдеться про якийсь доступ за хабар в 100$ це саме те що в ЗУ «Про Державний земельний кадастр»?
Re: Закон України "Про Державний земельний кадастр"
Додано: 18 березня 2015 09:48
solim
birmix писав: Як получити такий доступ на читання?
Механізм тільки розробляється.
Вже є пілотні проекти, де тестується доступ органів місцевого самоврядування.
Re: Закон України "Про Державний земельний кадастр"
Додано: 18 березня 2015 12:36
birmix
solim писав:
Механізм тільки розробляється.
Вже є пілотні проекти, де тестується доступ органів місцевого самоврядування.
Ходять слухи що деякі особи вже получили доступ на читання інформації з кадастру за деякі заслуги перед ДЗК та ДЗА... а так за вашою інформацією майже 4 роки і всього навсього є "пілотні проекти" доступу на читання досить сумнівно....
ах так деякі особи незавжди відповідаю вимогам статі 38....
Re: Закон України "Про Державний земельний кадастр"
Додано: 31 березня 2015 09:14
solim
Офіційно є доступ в конкретно визначених осіб в центральному органі податкової та с/г інспекції (може ще в когось) і це одна людина з окремим комп'ютером зі своїми паролями доступу. Можливо вже є і МВС/СБУ.
Доступ нотаріусам/проектантам/банкірам... офіційно не надається.
Хоча... зараз в режимі читання доступ може отримати, наприклад, будь-який начальник райуправління (чи заступник в ГУ). Теоретично можна комусь повідомити свій логін/пароль. Може свій пароль повідомити комусь і реєстратор - встановивши кілька програм ввійти в систему можна з любого комп'ютера.
Відправлено через 16 години 49 хвилини 13 секунди:
birmix писав: деякі особи вже получили доступ на читання інформації з кадастру
Підтверджую, що нотаріуси вже мають доступ до НКС і друкують витяги про земельні ділянки.
Як це реалізовано не знаю.
Re: Закон України "Про Державний земельний кадастр"
Додано: 01 квітня 2015 23:02
cerdred
Підкажіть, хто як робе:
Громадянин на підставі проекту реєструє ЗД. Присвоюється номер, відкривається ПК, отримує витяг, ставиться відмітка на титулці і кадастровому плані. Хто куди далі документацію діває: з відміткою на руки громадянину чи в архів? Якщо громадядину, то що тоді останеться у відділі, якшо він не поверне після затвердження документації?
Згідно ПКМУ 1051
6) повертає заявникові документацію із землеустрою та оцінки земель з проставленою позначкою про проведення перевірки електронного документа та внесення відомостей до Державного земельного кадастру.
Проставлення Державним кадастровим реєстратором зазначеної позначки є підставою для передачі відповідної документації на затвердження органу державної влади або органу місцевого самоврядування (у разі, коли згідно із законом така документація підлягає затвердженню даним органом).
В кого як це відбувається? Розкажіть будь ласка. Дякую.
Re: Закон України "Про Державний земельний кадастр"
Додано: 01 квітня 2015 23:37
zemka90
мы ставим отметку на одном экз. документации и отдаем ее разработчику, который должен сдать ее по умолчанию в архив (при необходимости - после принятия решения омс, у нас разработчик обеспечивает подачу документов на сессию), а заказчику сделать второй экз.
Re: Закон України "Про Державний земельний кадастр"
Додано: 05 червня 2015 09:32
DANEK
solim писав: по закінченні терміну скасування реєстрації не відбувається автоматично. Конкретний реєстратор повинен прийняти рішення стосовно конкретної ділянки чітко знаючи "вину заявника", а таке на себе ніхто не захоче брати. Крім того, на даний час таке технічно неможливо зробити - відсутній функціонал в НКС.
Проблема в тому, що інколи доцільно скасувати, а немає підстав.
Приклад: ділянка зареєстрована на місцеву раду для послідуючої передачі в оренду. В оренду потенційному орендарю вирішили не передавати, а передати значно більшу ділянку для іншого цільового використання іншому орендарю. Тепер треба змінювати цільове призначення сформованої ділянки, формувати нову ділянку з запасу, об'єднувати ділянки. Доцільніше було б відмінити реєстрацію і просто зробити новий проект відведення, але немає правових підстав.
Доброго дня. Виникла схожа ситуація. Орендар, якому відведена земельна ділянка (ділянка внесена в ДЗК, проект затверджений, прийнято рішення про надання в оренду) відмовляється укладати договір оренди земельної ділянки. Міська рада не отримує орендної плати, виникла потреба в скасуванні державної реєстрації земельної ділянки. Чи можливо зараз провести скасування реєстрації земельної ділянки комунальної власності за зверненням ради (на протязі року право не було зареєстроване) ?
Re: Закон України "Про Державний земельний кадастр"
Додано: 05 червня 2015 12:22
Малібу
DANEK писав: Чи можливо зараз провести скасування реєстрації земельної ділянки комунальної власності за зверненням ради (на протязі року право не було зареєстроване)
по перше - За зверненням ради не дозволяє ЗУ Про ДЗК
по друге - система взагалі не дає технічної можливості закривати ПК навіть якщо через рік доказано вину правонабувача щодо не реалізації реєстрації права
Re: Закон України "Про Державний земельний кадастр"
Додано: 05 червня 2015 14:54
Поковба
DANEK писав: Доброго дня. Виникла схожа ситуація. Орендар, якому відведена земельна ділянка (ділянка внесена в ДЗК, проект затверджений, прийнято рішення про надання в оренду) відмовляється укладати договір оренди земельної ділянки. Міська рада не отримує орендної плати, виникла потреба в скасуванні державної реєстрації земельної ділянки. Чи можливо зараз провести скасування реєстрації земельної ділянки комунальної власності за зверненням ради (на протязі року право не було зареєстроване) ?
Не бачу змісту таких дій. Зверніться до суду на стягнення коштів з орендаря за період з моменту прийняття рішення до сьогоднішнього дня. Через певний період ще раз зверніться, тоді орендар задумається чи варто йому зареєструвати договір і сплачувати оренду, чи оренду і судові витрати.
Наприклад, ось так
http://www.reyestr.court.gov.ua/Review/40826873 .
Закон України "Про Державний земельний кадастр"
Додано: 14 вересня 2015 18:16
Танчус
доброго дня, скажіть будь ласка, у Законі про Державний земельний кадастр державним реєстратором може бути громадянин з вищою землевпорядною освітою, у нашого реєстратора бакалавр, в дипломі також написано що базова вища, але ж в законі чітко не прописано що має бути повна вища освіта
Закон України "Про Державний земельний кадастр"
Додано: 14 вересня 2015 18:37
cerdred
Танчус писав: але ж в законі чітко не прописано що має бути повна вища освіта
Як не прописано, то значить не заборонено. Вважаю що може бути і бакалавр.
Закон України "Про Державний земельний кадастр"
Додано: 14 вересня 2015 18:42
Танчус
cerdred писав: Як не прописано, то значить не заборонено. Вважаю що може бути і бакалавр.
наше обласне говорить, що можливо реєстратора з бакалавром в геокадастр не візьме Київ)))
Відправлено через 1 хвилину 18 секунди:
cerdred писав: Вважаю що може бути і бакалавр.
видно поземельні книги без помилок і реєструвать самі з києва на райони хочуть їздити
Закон України "Про Державний земельний кадастр"
Додано: 14 вересня 2015 19:10
cerdred
А ось наприклад технікум, чи колледж, вони ж дають, наскільки я не помиляюсь, неповну вище освіту.... але ж все таки вищу. Раніш вона називалась середня-спеціальна.
Закон України "Про Державний земельний кадастр"
Додано: 14 вересня 2015 19:15
Танчус
cerdred писав: але ж все таки вищу. Раніш вона називалась середня-спеціальна.
саме так, в дипломі вказано неповна ВИЩА
Відправлено через 48 секунди:
cerdred писав: але ж все таки вищу. Раніш вона називалась середня-спеціальна.
саме так , в дипломі вказано базова ВИЩА
Закон України "Про Державний земельний кадастр"
Додано: 15 вересня 2015 20:34
Alexxp
Танчус писав: аме так , в дипломі вказано базова ВИЩА
В 2015 прийнято Закон "Про вищу освіту"
http://zakon4.rada.gov.ua/laws/show/155 ... 0809268877
► Показати
2. Установити, що:
1) освітня діяльність за освітньо-кваліфікаційним рівнем спеціаліста, що провадиться вищими навчальними закладами і започаткована до набрання чинності цим Законом, продовжується у межах строку навчання за певною освітньо-професійною програмою з видачею державного документа про вищу освіту встановленого зразка - диплома спеціаліста. Останній прийом на здобуття освітньо-кваліфікаційного рівня спеціаліста проводиться у 2016 році;
2) вища освіта за освітньо-кваліфікаційним рівнем спеціаліста (повна вища освіта) після набрання чинності цим Законом прирівнюється до вищої освіти ступеня магістра;
3) освітня діяльність за освітньо-кваліфікаційним рівнем молодшого спеціаліста, що провадиться вищими навчальними закладами і започаткована до набрання чинності цим Законом, продовжується у межах строку навчання за певною освітньо-професійною програмою з видачею державного документа про вищу освіту встановленого зразка - диплома молодшого спеціаліста. Останній прийом на здобуття вищої освіти за освітньо-кваліфікаційним рівнем молодшого спеціаліста проводиться у 2016 році;
4) після набрання чинності цим Законом диплом про вищу освіту за освітньо-кваліфікаційним рівнем молодшого спеціаліста (початкова вища освіта) прирівнюється до диплома про вищу освіту за освітньо-професійним ступенем молодшого бакалавра;
► Показати
Стаття 5. Рівні та ступені вищої освіти
1. Підготовка фахівців з вищою освітою здійснюється за відповідними освітньо-професійними, освітньо-науковими, науковими програмами на таких рівнях вищої освіти:
початковий рівень (короткий цикл) вищої освіти;
перший (бакалаврський) рівень;
другий (магістерський) рівень;
третій (освітньо-науковий) рівень;
науковий рівень.
Початковий рівень (короткий цикл) вищої освіти відповідає п’ятому кваліфікаційному рівню Національної рамки кваліфікацій і передбачає здобуття особою загальнокультурної та професійно орієнтованої підготовки, спеціальних умінь і знань, а також певного досвіду їх практичного застосування з метою виконання типових завдань, що передбачені для первинних посад у відповідній галузі професійної діяльності.
Перший (бакалаврський) рівень вищої освіти відповідає шостому кваліфікаційному рівню Національної рамки кваліфікацій і передбачає здобуття особою теоретичних знань та практичних умінь і навичок, достатніх для успішного виконання професійних обов’язків за обраною спеціальністю.
Другий (магістерський) рівень вищої освіти відповідає сьомому кваліфікаційному рівню Національної рамки кваліфікацій і передбачає здобуття особою поглиблених теоретичних та/або практичних знань, умінь, навичок за обраною спеціальністю (чи спеціалізацією), загальних засад методології наукової та/або професійної діяльності, інших компетентностей, достатніх для ефективного виконання завдань інноваційного характеру відповідного рівня професійної діяльності.
Третій (освітньо-науковий) рівень вищої освіти відповідає восьмому кваліфікаційному рівню Національної рамки кваліфікацій і передбачає здобуття особою теоретичних знань, умінь, навичок та інших компетентностей, достатніх для продукування нових ідей, розв’язання комплексних проблем у галузі професійної та/або дослідницько-інноваційної діяльності, оволодіння методологією наукової та педагогічної діяльності, а також проведення власного наукового дослідження, результати якого мають наукову новизну, теоретичне та практичне значення.
Науковий рівень вищої освіти відповідає дев’ятому кваліфікаційному рівню Національної рамки кваліфікацій і передбачає набуття компетентностей з розроблення і впровадження методології та методики дослідницької роботи, створення нових системоутворюючих знань та/або прогресивних технологій, розв’язання важливої наукової або прикладної проблеми, яка має загальнонаціональне або світове значення.
2. Здобуття вищої освіти на кожному рівні вищої освіти передбачає успішне виконання особою відповідної освітньої (освітньо-професійної чи освітньо-наукової) або наукової програми, що є підставою для присудження відповідного ступеня вищої освіти:
1) молодший бакалавр;
2) бакалавр;
3) магістр;
4) доктор філософії;
5) доктор наук.
3. Молодший бакалавр - це освітньо-професійний ступінь, що здобувається на початковому рівні (короткому циклі) вищої освіти і присуджується вищим навчальним закладом у результаті успішного виконання здобувачем вищої освіти освітньо-професійної програми, обсяг якої становить 90-120 кредитів ЄКТС.
Особа має право здобувати ступінь молодшого бакалавра за умови наявності в неї повної загальної середньої освіти.
4. Бакалавр - це освітній ступінь, що здобувається на першому рівні вищої освіти та присуджується вищим навчальним закладом у результаті успішного виконання здобувачем вищої освіти освітньо-професійної програми, обсяг якої становить 180-240 кредитів ЄКТС. Обсяг освітньо-професійної програми для здобуття ступеня бакалавра на основі ступеня молодшого бакалавра визначається вищим навчальним закладом.
Особа має право здобувати ступінь бакалавра за умови наявності в неї повної загальної середньої освіти.
5. Магістр - це освітній ступінь, що здобувається на другому рівні вищої освіти та присуджується вищим навчальним закладом у результаті успішного виконання здобувачем вищої освіти відповідної освітньої програми. Ступінь магістра здобувається за освітньо-професійною або за освітньо-науковою програмою. Обсяг освітньо-професійної програми підготовки магістра становить 90-120 кредитів ЄКТС, обсяг освітньо-наукової програми - 120 кредитів ЄКТС. Освітньо-наукова програма магістра обов’язково включає дослідницьку (наукову) компоненту обсягом не менше 30 відсотків.
Особа має право здобувати ступінь магістра за умови наявності в неї ступеня бакалавра.
Ступінь магістра медичного, фармацевтичного або ветеринарного спрямування здобувається на основі повної загальної середньої освіти і присуджується вищим навчальним закладом у результаті успішного виконання здобувачем вищої освіти відповідної освітньої програми, обсяг якої становить 300-360 кредитів ЄКТС.
6. Доктор філософії - це освітній і водночас перший науковий ступінь, що здобувається на третьому рівні вищої освіти на основі ступеня магістра. Ступінь доктора філософії присуджується спеціалізованою вченою радою вищого навчального закладу або наукової установи в результаті успішного виконання здобувачем вищої освіти відповідної освітньо-наукової програми та публічного захисту дисертації у спеціалізованій вченій раді.
Особа має право здобувати ступінь доктора філософії під час навчання в аспірантурі (ад’юнктурі). Особи, які професійно здійснюють наукову, науково-технічну або науково-педагогічну діяльність за основним місцем роботи, мають право здобувати ступінь доктора філософії поза аспірантурою, зокрема під час перебування у творчій відпустці, за умови успішного виконання відповідної освітньо-наукової програми та публічного захисту дисертації у спеціалізованій вченій раді.
Нормативний строк підготовки доктора філософії в аспірантурі (ад’юнктурі) становить чотири роки. Обсяг освітньої складової освітньо-наукової програми підготовки доктора філософії становить 30-60 кредитів ЄКТС.
Наукові установи можуть здійснювати підготовку докторів філософії за власною освітньо-науковою програмою згідно з отриманою ліцензією на відповідну освітню діяльність. Наукові установи можуть також здійснювати підготовку докторів філософії за освітньо-науковою програмою, узгодженою з вищим навчальним закладом. У такому разі наукова складова такої програми здійснюється у науковій установі, а освітня складова - у вищому навчальному закладі.
7. Доктор наук - це другий науковий ступінь, що здобувається особою на науковому рівні вищої освіти на основі ступеня доктора філософії і передбачає набуття найвищих компетентностей у галузі розроблення і впровадження методології дослідницької роботи, проведення оригінальних досліджень, отримання наукових результатів, які забезпечують розв’язання важливої теоретичної або прикладної проблеми, мають загальнонаціональне або світове значення та опубліковані в наукових виданнях.
Ступінь доктора наук присуджується спеціалізованою вченою радою вищого навчального закладу чи наукової установи за результатами публічного захисту наукових досягнень у вигляді дисертації або опублікованої монографії, або за сукупністю статей, опублікованих у вітчизняних і міжнародних рецензованих фахових виданнях, перелік яких затверджується центральним органом виконавчої влади у сфері освіти і науки.
Закон України "Про Державний земельний кадастр"
Додано: 16 вересня 2015 11:23
Танчус
Alexxp писав: В 2015 прийнято Закон "Про вищу освіту"
з вище написаного я так розумію що цей диплом всетаки входить у вищу освіту
Закон України "Про Державний земельний кадастр"
Додано: 23 вересня 2015 13:54
Katze
cerdred писав: А ось наприклад технікум, чи колледж, вони ж дають, наскільки я не помиляюсь, неповну вище освіту.... але ж все таки вищу. Раніш вона називалась середня-спеціальна.
А чи були вже випадки переведення в Держгеокадастр кадастрових реєстраторів з такою освітою ?
Закон України "Про Державний земельний кадастр"
Додано: 23 вересня 2015 14:06
Танчус
Katze писав: з такою освітою
поки не чути
Закон України "Про Державний земельний кадастр"
Додано: 28 вересня 2015 10:55
Танчус
шановні колеги, з якими освітами ваших реєстраторів попереводили до Держгеокадастру?
Закон України "Про Державний земельний кадастр"
Додано: 06 жовтня 2015 17:42
cerdred
Частина 5 даного Закону щас виглядає так:
5. На отримання відомостей Державного земельного кадастру про земельну ділянку мають право:
фізичні та юридичні особи, за умови їх ідентифікації з використанням електронного цифрового підпису чи іншого альтернативного засобу ідентифікації особи;
Хто може на нормальній мові розказати як це буде відбуватися? Що таке "альтернативного засобу ідентифікації особи"? Це може бути паспорт? От приходить громадянин за витягом в ЦНАП, і далі як?
Заздалегідь вдячний.