Прочитала уважно все. Велике ДЯКУЮ всім, дійсно висвітили проблему.
Як законослухняний землевпорядник розумію, що пункт "зобов'язати землевпорядну організацію витримати норми Водного Кодексу щодо водоохоронних зон" рішення органу місцевого самоврядування, якщо водоохоронна зона та ПЗС не встановлені, слід перевіривши їх наявність (а перевіряти її будуть при присвоєнні кадастрового номера та видачі висновку про обмеження та обтяження) вважати виконаним. Хоча як органи місцевого самоврядування можуть мене зобов'язувати?
Як обережний землевпорядник, я направила відповідний запит в органи водного господарства. На що мені сказали що потрібен виїзд. Що може вирішити виїзд, мені незрозуміло - проект або є або немає, якщо немає то після виїзду він не зробиться сам по собі, і навіть приблизної інформації щодо координат такої зони не з'явиться, адже геодезичних зйомок під час виїзду не заплановано.
Таким чином (я так думаю, поправте будь-ласка, якщо неправа) тепер бажано отримати письмову відповідь органів водного господарства - є чи немає водоохоронна зона. На лист з повідомленням про отримання вони відповіді не надали, а 30 днів вже давно пройшло.
От і виходить, що діючи виключно в рамках законодавства, через всім зрозумілі причини я отримую проблеми або з органами прокуратури, або із замовником, бо він цілком правомірно може запитати - з якої це радості він має возити чиновників на виїзди, переробляти рішення органів місцевого самоврядування (бо після такого виїзду, якщо врахувати висновок, що вони нададуть, такі зміни потрібно буде вносити) та можливо оплачувати якісь проекти по встановленню водоохоронної зони.
Звісно ж, можна задурити йому голову, розкрутити на зайві витрати, як це роблять деякі землевпорядні організації (не буду казати що всі, бо не знаю). Така політика мені противна, бо я надаю ПОСЛУГИ, а не обдурюю людей.