Особливості надання та використання земель водного фонду
Правила форуму
Будьте уважними! Перед створенням теми перечитайте Правила форуму і ще раз перевірте, чи дана тема не існує. Теми, які дублюють інші, видаляються без попередження! Повідомлення, які містять не прихований адрес E-mail, видаляються без попередження!
KZA писав:Означает ли это, что если нет решения соответствующего органа и проекта землеустройства, то водоохранной полосы, а стало быть и прибрежной защитной полосы, нет - ограничения предусмотренные для водоохранных зон не действуют?
Вообще-то, да. :roll:
KZA писав:кто устаналивает категории земель в населенных пунктах - орган местного самоуправления или ЗК?
В границах населенного пункта это делает орган местного самоуправления.
KZA писав:может ли земельный участок под водным объектом или его частью, отнесенный ЗК к категории земель водного фонда, определен органом местного самоуправления как земли промышленности и т.д.?
Может.
Методика_упорядкування_водоохороної
► Показати
Методика_упорядкування_водоохороної.part08.rar
Методика_упорядкування_водоохороної.part07.rar
Методика_упорядкування_водоохороної.part06.rar
Методика_упорядкування_водоохороної.part05.rar
Методика_упорядкування_водоохороної.part04.rar
Методика_упорядкування_водоохороної.part03.rar
Методика_упорядкування_водоохороної.part02.rar
Методика_упорядкування_водоохороної.part01.rar
У вас недостатньо прав для перегляду приєднаних до цього повідомлення файлів.
Востаннє редагувалось 11 грудня 2019 09:32 користувачем vitas007, всього редагувалось 1 раз.
розпорядженням РДА було колись(дуже давно, договора під рукою немає) надані 26га с/г землі в оренду ФГ
2008 році РДА дало дозвіл на розпайовку між членами в розмірі середньої частки паю(3,62га)
ставок(копанка) площею 0,0481 увійшов до одного з паїв
1. Чи являються ці 5 соток землями водного фонду
2. Як їх можна передати у власність
Копанки ФГ саме вирилило(не природні)
У вас недостатньо прав для перегляду приєднаних до цього повідомлення файлів.
джульэта писав:між ними канава можливо струмок,що впадає в р.Ірпінь. Чи повинні бути накладені обмеження на ділянки?(канава десь 5 м)
Повинна бути встановлена смуга відведення, якщо то канава або ПЗС, якщо струмок (ПЗС для струмка - 25 м в обидва боки)
Якщо ділянки ще не приватизовані, то ні ПЗС, ні смуга відведення не можуть бути передані у власність, т.я. це землі водного фонду. Смугу відведення встановлюють спеціальними проектом. Якщо ділянки приватизовані і знаходяться в межах населеного пункту слід проектом встановити межі смуги і далі погодити згідно законодавства
Громадянин отримав у власність майнові паї - будівлю пилорами побудовану в кінці 60р. будівля розміщена на віддалі біля 20 м. від урізу води, ПЗС враховуючи ухил місцевості більше 3гр. - 100м. Управління екології погоджує проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки в оренду громадянину, але при умові згідно ст. 89 водного кодексу та ст 61 ЗКУ - об'єкти, що знаходяться в ПЗС можуть експлуатуватись, якщо при цьому не порушується її режим. Ведення господарської діяльності - використання пилорами порушує режим чи ні?
cfif писав:Ведення господарської діяльності - використання пилорами порушує режим чи ні?
У Водному кодексі чітко прописано, що заборонено робити в ПЗС (стаття 89, якщо правильно пам'ятаю). Почитайте і порівняйте з процесами на пилорамі. Як ніде не порушуєте, то все ок
доброго дня! підкажіть, будь ласка. Така ситуація був договір оренди земльної ділянки водного фонду 2007 року (по публічній карті і по реєстру 01.01. - сказали, що так колись давали ставки типу для іншого с/г викоритсання по УКЦВЗ). договір закінчився, земельна ділянка вільна. Сільська рада у 2014 році виготовляє технічку для відновлення меж у натурі на місцевості, та затверджує її - по технічці цільове 10.07, та й у рішенні про затвердження технічки facepalm - для риборозведення земельна ділянка водного фонду. У витязі та інформації про обєкт нерухомого майна цільове - для ведення товарного с/г виробництва. 5+5=?
але сільська рада не зупиняється, приймає рішення про передачу цієї земельної ділянки водного фонду для риборозведення у постійне користування створеному нею ж комунальному підприємству. реєстратор реєструє інше речове право- проаво постійного коритсування земльною ділянкою водного фонду для риборозведення.
чи праввильно це, з одного боку ст. 92 ЗК - у постійне можна надавати комунальним підприємствам, а з другого 59 ЗК у постійне коритсування землі(не земельна ділянка?) надаються державним підприємствам ?
та чи міг державний реєстратор зареєструвати таке інше речове право, бо виходить що бєкт іншого речового право не сходиться з обєктом нерухомого майна?
Колись і було, що рибництво це с/г діяльність (не буду шукати де - вже неважливо).
Класифікатор цільового призначення з 2010 року - тоді для землевпорядників і стало рибництво водним фондом.
Але в 2013 вийшов ЗУ "Про аквакультуру" - "аквакультура (рибництво) - сільськогосподарська діяльність..." - повна неузгодженість.
дякую,
але ж 01.01. не = 10.07 ? згодна що рибництво - це с/г діяльність, але це більше підходить для податкової, для можливості сплати фіксованого с/г податку.
тому й виникає у мене питання чи могла рада передавати таку землю під ставком у постійне користування комунальному підприємству чи постійне користування у випадку земель водного фонду лише для державних підприємств?
доброго вечора! підкажіть, будь ласка, а чи хтось зустрічався з реєстрацією іншого речового права- права повного гомсподарського відання земельною ділянкою водного фонду для риборозведення ?
Ганна Миколаївна писав:а чи хтось зустрічався з реєстрацією іншого речового права- права повного гомсподарського відання земельною ділянкою водного фонду для риборозведення ?
Стосовно земельних ділянок та водних об'єктів державної та комунальної власності таке речове право не може виникнути, адже щодо них діє спеціальний порядок набуття права користування, що передбачений, відповідно, земельним та водним законодавством, крім того органи державної влади мають діяти виключно у спосіб передбачений цим законодавством. Щодо приватних земельних ділянок - тут можуть виникати цікаві варіанти. Формально заборони передавати земельні ділянки суб'єктам господарювання на праві господарського відання немає, але буде дуже багато запитань - починаючи від "психологічної ломки" реєстраторів прав і закінчуючи тим, як справляти плату за землю. Krutelyk
dexter3000 писав:починаючи від "психологічної ломки" реєстраторів прав і закінчуючи тим, як справляти плату за землю
реєстратор уже зарареєстрував таке інше право - от такий у мене тепер казус ).
Дякую за відповідь, а то я думаю, де це я щось не догледіла. Але щодо приватних земельних ділянок з Вмим трохи не згодна - бо право господарського відання /оперативного управління - набувають державні і комунальні підприємства - як відокремлена майнова основа діяльності (Господарськи кодекс) - а земля то тіпа природний ресурс у мене таке обгрунтування позову)
Є у райземі "Техническая документация по установлению водоохранных полос и водоемов района", яка розроблена ще у 1980 році і в які встановлена прибережну і водоохоронну зону. Скажіть, чи буде правильно посилатися на дану документацію, наприклад, при погодженні проекту землеустрою, а саме на норму "Межі встановлених прибережних захисних смуг і пляжних зон зазначаються в документації з землеустрою, кадастрових планах земельних ділянок, а також у містобудівній документації.", яка вказана в статті 60 ЗКУ. Дякую.
cerdred писав: Скажіть, чи буде правильно посилатися на дану документацію, наприклад, при погодженні проекту землеустрою
Ні.
Ще б відшукали документацію часів царя Гороха і на неї посилалися (без образ, але це майже те саме, радянські норми дуже і дуже відрізнялися самим навіть принципом підходу до визначення меж)
Ось нарив в інеті, може комусь стане в нагоді про те, що відсутність проекту землеустрою щодо встановлення прибережної захисної смуги не свідчить про відсутність самої прибережної захисної смуги, оскільки її розміри встановлені законом. http://www.reyestr.court.gov.ua/Review/41384790
irinaK писав: прибержно-захисна смуга річки в межах населеного пункту згідно форми 6- зем який шифр рядка 90 чи 97?
Зовсім не коректне питання.
Може бути і в інших рядках, в залежності від того, кому надана земля.
Якщо земля надана в користування водогосподарському підприємству - в 90.
Якщо в запасі - в 96 чи 97.
Статтею 88 Водного кодексу України та статтею 60 Земельного кодексу України регламентовано, що межі прибережних захисних смуг всіх без виключення водних об’єктів мають встановлюватися за окремими проектами землеустрою, що розробляються в порядку, передбаченому законом. При цьому, закон, який визначає порядок розроблення таких проектів, відсутній.
Не підскажете, чи врегульовано вже питання проектів прибрежки?
gelo писав: Не підскажете, чи врегульовано вже питання проектів прибрежки?
Як обично все в нашому царстві.
Ст. 60 ЗКУ + ст. 88 ВКУ: "Прибережні захисні смуги встановлюються за окремими проектами землеустрою".
Ст. 25 ЗУ "Про землеустрій": "Види документації із землеустрою та їх склад встановлюються виключно цим Законом". Серед зазначених у цій статті видів проектів щодо ПЗС немає.
Але є ст. 47 ЗУ "Про землеустрій" про проекти землеустрою щодо організації і встановлення меж територій..., де одним із завдань є "ґ) встановлення меж водоохоронних зон та прибережних захисних смуг".
Так то воно так, але ст 47 відноситься до розділу Закону яким визначені проекти регіонального та загальнодержавного рівня. А як бути з місцевим? Крім того це ж не порядок розроблення, а мабудь вид документації.
А можна конкретніше, що саме ви на місцевому рівні будете робити?
gelo писав: Крім того це ж не порядок розроблення, а мабудь вид документації.
Так, давайте ще раз. Ст. 47 ЗУ "Про землеустрій" визначає: завдання проекту, підставу розроблення, зміст проекту. П. 3 ст. 186 ЗКУ встановлено порядок погодження й затвердження такого проекту. Я розумію, що немає адекватного еталону проекту чи методичних рекомендацій, але ж худо-бєдно за вже наявними нормами можна працювать.