Volodar писав:Відповідно до вищезгаданого Указу УРСР селище і селище міського типу - різні адіміністративно-територіальні одиниці.
В Конституції України - нормативно-правовому акті, який має вищу юридичну силу на території України, названий виключний перелік адміністративно-територіальних одиниць. Всі інші одиниці - поза правовим полем. Щодо селища проблеми не бачу, да, слів: "міського типу" в Конституції немає, але є селище і суттєвого протиріччя в цьому не бачу.
Volodar писав:А щодо сільради - боюся помилитися, але на більшій території України державні акти (на паї) видано з адресою земельної ділянки : на території ... сільської ради.
Дай форма 6-зем в районах територіально ведеться в розрізі сільських рад.
Шановний
Volodar. Але практика, що склалась, не є підставою для незастосування Конституції.
Pogannka писав:а якби Ви на практиці стикалися з дерибаном землі сільських рад - то б зрозуміли навіщо! а щодо того яка рада має погоджувати - звичайно сільська, міська, селищна..адже районна і обласна не володіє відповідною нформацією
При чому тут те, хто володіє інформацією. Треба бути так, як прописано у Кодексі. Все інше - дуже шкідлива "отсєбятіна". І знаєте, якщо орган дає незаконну рекомендацію, він має її хоча б для себе
нормативно обґрунтувати (не "посидив, подивився у вікно і вирішив: "а зроблю я так", а щось знайти, принаймні, викрутити...). А щодо дерибану, то практика показує, що такі заборони відображаються насамперед на тих, хто отримує землю у загальному порядку. Для тих, хто її "дерибанить" всі ці "рекомендації" глибоко ...... Вибачте, що так емоційно