zahidzem писав: ↑14 липня 2020 14:10
До 12 року як що є кад номер роблю ХМЛ-реєстратор, після 12 року ХМЛ через Е-сервіс + 300 в банк
potapova_anna писав: ↑15 липня 2020 13:15
zahidzem, все одно, поясність на підставі якої норми Закону ви змінюєте координати без розроблення ТД?
doslidnik писав: ↑16 липня 2020 10:46
У нас в області якщо без зміни конфігурації (площа ніколи не змінюється) то у 100% випадків (окрім особистих впертостей реєстратора) ділянкам змінюють координати лише через хмл реєстратори. Якщо зміна конфігурації то інколи вимагають згоду у якісь формі від власника.
Яке законне підгрунтя - його немає. Бо ділянка не має жодного підтвердження тим координатам.
В результаті ми маємо близько 30-50% ділянок по області ділянок які не мають жодного підтвердження тим координатам які містяться в ПКК. Бо в документації координати інші, або зовсім інші, або в WGS84, або в умовній (не місцевій) СК.
Зібрав Ваші повідомлення та й пішов з ними у відповідну тему.
Описаний doslidnik спосіб чесний з точки зору "написав так як роблять".
І оскільки таке практикують багато і успішно, але не охоче про це пишуть - doslidnikу +
А знаєте, відвертість має бути докінця - такий спосіб вигідний перш за все виконавцю та замовнику.
А от ДКР - ні, якщо звичайно він не діє по домовленості та отримання зиску. Тому що, як правильно написано -
повно ділянок які не мають жодного підтвердження тим координатам які містяться в ПКК.
І якщо стає питання підстави для внесення змін - обгрунтування що це відбулося на підставі одного лиш
електронного документу не врятувало від неприємностей ще ні одного з тих ДКР яких я знаю.
Є законний в цьому випадку спосіб (але більш обтяжливий для розробника та замовника) - якщо встановлено потребу при обмірі ділянки "посунути" сусідні ділянки без зміни площі та конфігурації (наприклад 3-4 сусідні ділянки) розробник розробляє
не тд по встановленню меж,
а технічку по інвентаризації, яка включає в себе матеріали обміру як ділянки замовника ("первиннка") так і кадастрові плани сусідніх ділянок. А ще там є зведений план де розробник показує як було і як стало. Звичайно, ця документація є підставою для внесення ділянки замовника та виправлення помилок в "привязці" ділянок суміжних користувачів. Далеко не всі розробники це сприймають, лишня робота, лишня відповідальність
+ є нюанси зі сторони сусідів яким нічого цього не потрібно та зі сплатою послуги за "виправлення помилок не з вини органу"...
Однак мова йшла про правомірне внесення змін в ДЗК, таке яке можна обгрунтувати в разі потребі і розробнику і відповідальній за внесення таких даних особі
- частина пята статті 37
ЗУ Про ДЗК, а також абзац третій пункту 4 розділу VII цього Закону.
Пост буде не повним якщо не згадаю і за відносно новонароджений пп.156-3, 156-4 Порядку :
► Показати
156-3. Помилки у застосуванні систем координат земельних ділянок (в тому числі помилки, що виникли при перерахунку із однієї системи координат в іншу), які були сформовані до 1 січня 2013 р. та відомості про які були перенесені до Державного земельного кадастру, та помилки у відомостях щодо місця розташування земельних ділянок (зміщення, розворот, віддзеркалювання) виправляються адміністратором Державного земельного кадастру або сертифікованим інженером-землевпорядником шляхом перерахування координат земельних ділянок з урахуванням суміжних землеволодінь та землекористувань, про що вони за допомогою програмного забезпечення Державного земельного кадастру та/або засобами, визначеними у пункті 110-2 цього Порядку, повідомляють Державному кадастровому реєстратору, який вносить виправлені відомості до Державного земельного кадастру та складає протокол за формою згідно з додатком 30-1 відповідно до абзаців шостого - десятого пункту 156-2 цього Порядку.
{Порядок доповнено пунктом 1563 згідно з Постановою КМ № 1115 від 23.12.2015; в редакції Постанови КМ № 455 від 03.06.2020}
156-4. У разі коли під час ведення Державного земельного кадастру, проведення землевпорядних робіт або здійснення адміністратором Державного земельного кадастру заходів, визначених підпунктами 1 та 6 пункту 205 цього Порядку, у відомостях Державного земельного кадастру виявлені повторювані у певної сукупності об’єктів Державного земельного кадастру або у відомостях про земельну ділянку відхилення у значеннях координат поворотних точок меж таких об’єктів від значень, що відповідають їх фактичному місцю розташування в натурі (на місцевості) з урахуванням вимог пункту 151-1 цього Порядку, адміністратор Державного земельного кадастру або сертифікований інженер-землевпорядник здійснює коригування таких відомостей, формує уточнені кадастрові плани відповідних земельних ділянок в електронній (цифровій) формі, засвідчує їх кваліфікованим електронним підписом та за допомогою програмного забезпечення Державного земельного кадастру та/або засобами, визначеними у пункті 110-2 цього Порядку, надсилає Державному кадастровому реєстраторові, який вносить відкориговані відомості до Державного земельного кадастру та складає протокол в електронній формі згідно з додатком 30-1.
Адміністратор Державного земельного кадастру або сертифікований інженер-землевпорядник здійснює коригування відомостей про земельні ділянки за умови незмінності значень внутрішніх кутів та мір ліній між поворотними точками меж відповідних земельних ділянок.
Нажаль реалізація цього пункту ще "
туманна" - окремий функціонал під цю норму не створено, в електронному кабінеті СІЗа здається є лиш загальне "внесення виправлень".
Хоча мені відомі випадки коли Центр ДЗК хоч і "кривими стежками" і "під палкою" та все ж зміщував "певну сукупності об’єктів" (тоді ще це називалось, здається, масивами).
Отже норма є, значить можна, діло за технічним та практичним впровадженням. Після девятого оновлення десятого інформаційного шару на ПКК, в разі внесення змін до плану заходів що адміністрування...загалом...чекаємо ефективного впровадження).