Сторінка 7 з 8

Re: Порядок розміщення малих архітектурних форм

Додано: 10 лютого 2012 21:25
Егор
luper писав: у кого как?
Поддерживаю предложение делиться опытом :)
У нас, к примеру, вопросы оформления прав на земельные участки занятые ТС даже не рассматривается :)

Re: Порядок розміщення малих архітектурних форм

Додано: 11 лютого 2012 11:31
Korum
Очень нужна копия "Лист Державного комітету України із земельних ресурсів від 29 березня 2011 р. N 4578/27/Б927-11". Если у кого-то есть, скиньте плиз.

Re: Порядок розміщення малих архітектурних форм

Додано: 11 лютого 2012 12:15
sosnyak
Korum писав:Очень нужна копия "Лист Державного комітету України із земельних ресурсів від 29 березня 2011 р. N 4578/27/Б927-11". Если у кого-то есть, скиньте плиз.
http://zsu.org.ua/index.php?option=com_content&vi ... :2010-11-28-09-58-28&Itemid=80

Re: Порядок розміщення малих архітектурних форм

Додано: 11 лютого 2012 15:02
Korum
sosnyak писав: http://zsu.org.ua/index.php?option=com_content&vi ... :2010-11-28-09-58-28&Itemid=80
Эту ссылку я знаю. Нужна именно копия письма.

Додано: 14 червня 2012 23:00
Маруся
Korum писав: Нужна именно копия письма.
Щодо укладання договору земельного сервітуту на земельних ділянках державної та комунальної власності

Лист Державного комітету України із земельних ресурсів
від 29 березня 2011 р. N 4578/27/Б927-11



Державним комітетом України із земельних ресурсів розглянуто Ваш лист по суті порушених питань повідомляється таке.

Відповідно до частини третьої статті 14 Закону України "Про землі енергетики та правовий режим спеціальних зон енергетичних об'єктів" (далі - Закон) для будівництва, розміщення та експлуатації об'єктів передачі електричної або теплової енергії земельні ділянки всіх форм власності, за договором з власником чи користувачем земельної ділянки, можуть використовуватися також шляхом встановлення постійних або строкових земельних сервітутів без зміни цільового призначення цих земельних ділянок.

Частиною третьою статті 15 цього Закону визначено, що для окремих конструкцій опор розміри площ встановлюються державними будівельними нормами на підставі документації із землеустрою.

Частинами шостою, восьмою, десятою та одинадцятою статті 16 вказаного Закону встановлено, що земельні сервітути на земельних ділянках державної та комунальної власності, які не надані у власність чи користування, встановлюються за договором, з органом виконавчої влади або органом місцевого самоврядування в межах повноважень, визначених Земельним кодексом України, та експлуатуючим підприємством.

У договорі про встановлення земельного сервітуту для розміщення об'єктів енергетики та передачі електричної енергії зазначаються: зміст земельного сервітуту, кадастровий номер земельної ділянки, щодо якої встановлюється земельний сервітут (за наявності), площа земельної ділянки, на яку поширюється дія земельного сервітуту, дані про земельну ділянку, на якій встановлюється земельний сервітут.

Межі частини земельної ділянки, на яку поширюється дія земельного сервітуту, наносяться на кадастровий план земельної ділянки і за необхідності переносяться в натуру (на місцевість) та закріплюються відповідними межовими знаками.

Право земельного сервітуту виникає після його державної реєстрації.

Відповідно до абзацу тринадцятого частини другої статті 134 Земельного кодексу України не підлягають продажу на конкурентних засадах (земельних торгах) земельні ділянки державної чи комунальної власності або права на них у разі будівництва, обслуговування та ремонту об'єктів інженерної, транспортної, енергетичної інфраструктури, об'єктів зв'язку та дорожнього господарства (крім об'єктів дорожнього сервісу).

Враховуючи вищевикладене, діючим законодавством передбачено можливість укладання договору земельного сервітуту на земельних ділянках державної та комунальної власності, які не надані у власність чи користування для будівництва і обслуговування та ремонту об'єктів енергетичної інфраструктури без проведення земельних торгів.

При цьому, договір про встановлення земельного сервітуту укладається на підставі складеної відповідно до Закону України "Про землеустрій" та рішення сільської, селищної, міської ради чи районної державної адміністрації технічної документації із землеустрою щодо складання документів, що посвідчують право на земельну ділянку, який, після присвоєння кадастрового номеру земельній ділянці у відповідності до постанови Кабінету Міністрів України від 18.08.2010 N 749 "Про затвердження Тимчасового порядку присвоєння кадастрового номера земельній ділянці", підлягає обов'язковій державній реєстрації в порядку, визначеному постановою Кабінету Міністрів України від 9 вересня 2009 р. N 1021 "Про затвердження порядків ведення Поземельної книги і Книги записів про державну реєстрацію державних актів на право власності на земельну ділянку та на право постійного користування земельною ділянкою, договорів оренди землі", шляхом внесення відомостей до розділу 5 Поземельної книги "Земельна ділянка. Опис обмежень використання земельної ділянки".




Заступник Голови
І. Д. Левушевський

Додано через 18 хвилин 39 секунд:
В мене запитання. Яким чином на сьогодні можна встановити МАФ?

Додано: 19 серпня 2012 21:02
NordMan
Маруся написав :
В мене запитання. Яким чином на сьогодні можна встановити МАФ?
Присоединяюсь к этому вопросу, т.к. он для меня сейчас очень актуален. Хотя даже наверное не так...переформулирую вопрос, правомерно ли размещать МАФ посредством оформления договора срочного личного сервитута в рамках действующего заонодательсьва Украины ?

Вопрос этот у меня возник потому, что в Постановлении Кабмина від 26 серпня 2009 р. N 982 "Про затвердження Порядку розміщення малих архітектурних форм для провадження підприємницької діяльності " (http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show?nre ... F2&x=0&y=0) четко прописана возможность залючения договора срочного личного сервитута для размещения МАФ, но вот беда...он утратил свою силу в связи с принятием приказа Минрегионбуда от 21.10.2011 N 244 " Про затвердження Порядку розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності" (http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show?nre ... F2&x=0&y=0) где ни слова, ни пол слова на этот счет..., а тут подкинули работенку с соответствующим решением Горсовета о разрешении на изготовление ТД по установлению границ земельных участков и заключении договора личного сервитута на з/у под временными сооружениями. Фирма в которой я работаю, с данным видом работы сталкивается впервые, поэтому начальство дало команду делать обычную техничку по выносу в натуру, не обращая внимание на формулировку в решении (решение выложу чуть попозже) в части личного сервитута ....меня это слегка смутило и вот я здесь....поясните молодому специалисту Pioner что к чему, а то я Nenayu что делать.


Заранее всем благодарен.

Додано: 20 серпня 2012 11:42
Егор
Ну.... сделайте документацию.... чем плохим это может грозить ?
Вообще, єто не уровень КМУ - "разрешать" или "запрещать" сервитут под что-нибудь. Для этого вещного права есть закон.

Додано: 20 серпня 2012 15:49
Лизавета
Решения "интересные"... А в прокуратуре на проверке они были? Их не опротестовали?

Додано через 2 хвилини 52 секунди:
А впрочем Вы указания получили, делайте. Отвечать за эти решения будете не Вы.

Додано: 20 серпня 2012 19:02
NordMan
ту Лизавета
Повідомлення Лизавета » 20 серпня 2012 15:49
Решения "интересные"... А в прокуратуре на проверке они были? Их не опротестовали?
А вот с этого места поподробнее....Лизавета, добавьте немного конкретики....что именно в них не так ???
И кто их должен был отнести в прокуратуру на опротестование по Вашему ?




з.ы. Я наверное повторю свой вопрос, т.к. вышеизложенные ответы меня не совсем удовлетворили : "...правомерно ли размещать МАФ посредством оформления договора срочного личного сервитута в рамках действующего заонодательсьва Украины ? " Да или Нет ??? (с соответствующей ссылкой на нормативно-правовые акты).

Додано: 20 серпня 2012 19:44
Лизавета
NordMan писав:А вот с этого места поподробнее....Лизавета, добавьте немного конкретики....что именно в них не так ???
Во-первых, городские советы ежемесячно передают все принятые решения на проверку в районную прокуратуру.
В вышеуказаном порядке ни слова ни полслова про землю (Агенство наше славное еще регулирует данный вопрос)
Как по мне, то на территории совета надо утвердить местный Порядок размещения , с прописаной землей и платою за землю... Я так понимаю этого нет. Решения Ваши к сожалению пропали с сайта, но там в первом какая-то нестыковка (если не ошибаюсь) :1п. выполнить паспорт, 2п заключить сервитут. Я бы в одном решении не писала такого .И в приабуле решения ссылка идет на приказ 244, а в нем- то земли нет (повторяюсь... сори) и сервитутов нет.Я бы стакими решениями по МАФ не спешила.

Додано: 20 серпня 2012 20:47
NordMan
Лизавета писав:И в приабуле решения ссылка идет на приказ 244, а в нем- то земли нет (повторяюсь... сори) и сервитутов нет.Я бы стакими решениями по МАФ не спешила.
Вот вот...и я о том же...но опять таки...что конкретно мне делать в этой ситуации ? Тупо следовать указаниям руководства (т.е. для меня это значит оформлять весьма сомнительную техничку на основании такого-же решения), которое не особо заморачивается по таким "пустякам" .... 5+5=?

Хотя в принципе варианов у меня не много...либо делать техничку, либо делать техничку...вот такая вот дилемма facepalm.

Додано: 20 серпня 2012 21:02
Лизавета
Можете поумничать, пойдя к руководству)))) Недавно сталкивалась с "Вашими" решениями и техничками (по другим вопросам) Повбивала б)))) morgny
Но я так понимаю, договор на выполнение работ уже то подписан...ДЕЛАЙТЕ - вариантов других нет. Но я бы таки поумничала и у Вашего шефа и в советовском отделе, который готовил ЭТО решение. pa-pa

Додано: 21 серпня 2012 08:23
DEMON
Всё, с принятием изменеий в земельний кодекс о проведении аукционов размещение МАФов через аукцион. Или нет? есть какието варианты?

Додано: 22 серпня 2012 08:44
luper
DEMON писав:есть какието варианты
Ну относительно безаукционности предоставления права сервитута ничего не изменилось )

Додано: 22 серпня 2012 12:43
Егор
NordMan писав:− Хотя в принципе варианов у меня не много...либо делать техничку, либо делать техничку...вот такая вот дилемма facepalm.
Ну чем Вам вышеуказанный комментарий не подошел ?
Делайте документацию, да, можно, законы разве изменились, кто-то менял ГКУ и ЗКУ (если вообще считать установление сервитута возможным для таких целей. Против этого говорят некоторые факторы: 1. громада пока формально не собственник земли, кажись, закон об автоматическом размежевании еще не вступил в силу, 2. сервитут - право неисключительного использования участка, в содержание которого, по обыкновению, не вкладывают "владение", а в случае с размещением МАФ все несколько не так, ибо де факто возникает исключительное использование с "владельческим компонентом", ну это такое, к слову). Ни от каких постановлений КМУ возможность (невозможность) установления сервитутов не зависит. Поскольку порядок по ТС вообще (оправданно, ибо это не тот документ, который мог бы и не тот орган, который компетентен) не регулирует земельные отношения, они регулируются законом "напрямую". Как выше было правильно указано, аукционы тут тоже не нужны.
Вопрос у меня один: зачем это все знать для изготовления документации ? :)

Додано: 04 березня 2013 12:30
Alisa_D
В цій темі ідеться про розміщення МАФу на землях ради, а як розмістити МАФ чи то зараз ТС на землі у власника?
У людини є земля (купив у ради і в акті стоїть "для комерційного призначення"), хочу з власником оформити договір оренди на частину з/ділянки та встановити так би мовити ТС (зробити аптеку, перукарню чи магаз) до 30кв.м. мені хватить.
Які документи потрібно від ради? Чи просто:
- зробити договір оренди із власником із держ. реєстрацією;
- замовити в архітектурі паспорт прив'язки;
- взяти дозвіл в ради на відкриття;
- замовити і виготовити проект на світло, врізку до каналізації, води або навіть і свою скважину;
- подати в податкову розрахунок плати земельного податку як комерція;
і вуаля?

Додано: 18 квітня 2013 12:30
ringwind
Alisa_D, на сколько я поняла Вам нужно сначала получить разрешение исполкома или райгосадминистрации. Постом уже все перечисленное Вами.
Смотрите http://zakon4.rada.gov.ua/laws/show/z13 ... 9238587021

Додано: 30 серпня 2013 10:30
hap
а якщо у власника у держакті цільове - для ОЖБ і частину цієї земельної ділянки він за договором суперфіцію хоче передати для розміщення комерційної тимчасової споруди, тоді як діяти?

Додано: 30 серпня 2013 10:37
Поковба
Думаю що діяти потрібно наступним чином:
- поділ ділянки на дві частини;
- укладання договору оренди.
Хоча, дехто буде доказувати, що потрібна зміна цільового призначення. Але я дотримуюся іншої думки.

Додано: 30 серпня 2013 11:02
Pogannka
Поковба писав:Хоча, дехто буде доказувати, що потрібна зміна цільового призначення. Але я дотримуюся іншої думки.
чому? адже в ч. 5 ст. 415 ЦКУ вказано, що землекористувач зобов'язаний використовувати земельну ділянку відповідно до її цільового призначення.

Додано: 30 серпня 2013 13:38
Поковба
Pogannka писав:чому?
П. 5 статті 20 ЗКУ .
Види використання земельної ділянки в межах певної
категорії земель (крім земель сільськогосподарського призначення
та земель оборони) визначаються її власником або користувачем
самостійно в межах вимог, встановлених законом до використання
земель цієї категорії, з урахуванням містобудівної документації та
документації із землеустрою.
Також моєї думки дотримується редакція цього сайту. http://www.myland.org.ua/index.php?id=2179&lang=uk

[upd=1377859395][/upd]
Моя Земля: на нашу думку, Держкомзем тлумачить положення ст.20 ЗКУ виключно на свою бюрократичну користь. Законом України від 5 листопада 2009 року ст.20 ЗКУ була доповнена ч.5, яка покликана лібералізувати зміну виду використання ділянок в межах категорії:
"Види використання земельної ділянки в межах певної категорії земель (крім земель сільськогосподарського призначення та земель оборони) визначаються її власником або користувачем самостійно в межах вимог, встановлених законом до використання земель цієї категорії, з урахуванням містобудівної документації та документації із землеустрою."
На нашу думку, це означає, що в межах одної категорії є лише одне цільове призначення, але різні види використання. Відповідно, законодавець дозволив власникам і користувачам самостійно, поза межами корупційно-бюрократичного апарату, визначати вид використання в межах одної категорії (одного цільового призначення).
Держкомзем "ничтоже сумняшеся" замінив слова Закону ("види використання ... в межах певної категорії") на свої власні слова ("цільове призначення в межах категорії земель"), чим абсолютно нівелював новелу ч.5 ст.20 ЗКУ. На щастя, це на зміст закону не впливає, але все ж таки може ускладнити життя.
Будьмо уважними і читаємо роз"яснення законів, маючи тексти цих законів під рукою!

Додано: 18 грудня 2013 14:52
dzi
МІНІСТЕРСТВО РЕГІОНАЛЬНОГО РОЗВИТКУ, БУДІВНИЦТВА ТА ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ

НАКАЗ

12.11.2013 № 537

Зареєстровано в Міністерстві юстиції України
6 грудня 2013 р. за № 2073/24605

Про затвердження Типового договору щодо пайової участі в утриманні об’єкта благоустрою

http://zakon3.rada.gov.ua/rada/show/z2073-13

Re: Нові закони, постанови, укази... в сфері містобудування

Додано: 07 квітня 2015 18:11
kievpol
Подскажите кто прошёл процедуру до конца в оформлении мафов!!!

Стаття 99. Види права земельного сервітуту
(-право на розміщення тимчасових споруд (малих архітектурних форм); {Пункт "в" статті 99 в редакції Закону № 191-VIII від 12.02.2015}

Re: Нові закони, постанови, укази... в сфері містобудування

Додано: 09 квітня 2015 23:02
Volodar
kievpol писав: Стаття 99. Види права земельного сервітуту
(-право на розміщення тимчасових споруд (малих архітектурних форм); {Пункт "в" статті 99 в редакції Закону № 191-VIII від 12.02.2015}
це ще один перл наших законотворців, а конкретно БЮТа (в мене складається враження, що вони "шкодники")
В ЗУ "Про регулювання містобудівної діяльності" вживається термін "тимчасові споруди для провадження підприємницької діяльності", а в ЗУ "Про благоустрій" - малі архітектурні форми. Тут "тимчасові споруди (малі архітектурні форми)", тобто ці сервітути це для малих архітектурних форм тимчасового розміщення. Наприклад, лавок в парку. Krutelyk
Між іншим цими змінами вони прибрали сервітути для будівництва та обслуговування лінійних споруд (ну не сволочі?)
_________________________________________________
Сьогодні проголосовано
Проект Закону про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо децентралізації повноважень у сфері архітектурно-будівельного контролю та удосконалення містобудівного законодавства 1546 від 22.12.2014.
http://w1.c1.rada.gov.ua/pls/zweb2/webp ... 3511=53037
Це дійсно децентралізації, в переважній більшості повноваження ДАБК передаються від державних органів до органів місцевого самоврядування. Тепер саме головне, щоб мери не зажралися і не почали великий дерибан і бєзпрєдєл, бо ...

Нові закони, постанови, укази... в сфері містобудування

Додано: 26 серпня 2015 14:04
dzi
Міністерством регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України затверджено новий "ПОРЯДОК ведення єдиного реєстру документів, що дають право на виконання підготовчих та будівельних робіт і засвідчують прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів, відомостей про повернення на доопрацювання, відмову у видачі, скасування та анулювання зазначених документів".

http://zakon4.rada.gov.ua/rada/show/z0953-15