В такому випадку об'єктом, що зберігається у Фонді, є ВЕСЬ pdf-файл Технічної документації, включно з наявним у ньому каталогом координат меж земельної ділянки. Адже цей каталог координат належить Технічній документації, яка, у свою чергу, належить Фонду?
Як відомо, порядок створення та функціонування Фонду регулюється
ЗУ "Про землеустрій".
В такому випадку як назвати обмеження, штучно створені Держгеокадастром, шляхом генерації таких листів:
► Показати
!ЛИСТИ-рекомендації ДГК.pdf
Це недолугість посадовців ДЗК чи цілеспрямований натяк на необхідність "співпраці" всупереч Закону?
Адже тут є намагання прирівняти координати, які є відомостями Фонду (що регулюється ЗУ "Про землеустрій" і є публічною інформацією, про що прямо зазначено у
ст.33 ЗУ "Про землеустрій"), до координат, які є відомостями ДЗК (що регулюється
ЗУ "Про ДЗК", у зв'язку з чим не у всіх випадках є публічною інформацією).
Так, наприклад, через недосконалість НКС абсолютно неможливо СІЗу у законний спосіб отримати такі відомості з ДЗК:
- координати ділянки, якщо вона перенесена до архівного шару;
- координати угідь зареєстрованої ділянки навіть з активного шару;
- координати частини ділянки, на яку поширюється право суборенди, сервітуту.
Звичайно, зараз ці питання вирішуються "на особистих зв'язках" з ДКРами, а це ж мабуть, не дуже відповідає антикорупційним вимогам законодавства
Як, наприклад, СІЗ має отримати інформацію про координати з Технічної документації, наявної у Фонді, для дотримання ним вимог
статті 29 ЗУ "Про землеустрій"?
Документація із землеустрою у складі текстових матеріалів обов’язково містить пояснювальну записку, в якій, серед інших, зазначаються такі два
незалежних один від одного обов'язкових джерела інформації:
...
використані розробником документи Державного фонду документації із землеустрою та оцінки земель;
використані розробником відомості Державного земельного кадастру, а також Державного реєстру земель у разі внесення до Державного земельного кадастру відомостей про земельні ділянки, сформовані до 2013 року;
...