Думаю, що такі "обмеження" прописувались в ЗКУ, виходячи з раніше діючого принципу, що джержавна реєстрація права - це складова частина земельного кадастру. Тобто, реєстрація обмежень і обтяжень була одним цілим. Зараз, коли реєстрація прав фактично є відокремленою від ДЗК, слід чітко відокремлювати ОБМЕЖЕННЯ від ПРАВА третьої особи.Егор писав:С точки зрения законодательства (особенно - земельного) - не однозначное утверждение. Например, часть "ограничений", названных в ч.2 ст. 111 ЗКУ на поверку могут оказаться ни чем иным, как сервитутами (обременениями). Например, "умови надавати право полювання, вилову риби, збирання
дикорослих рослин на своїй земельній ділянці в установлений час і в установленому порядку" (вряд ли это "ограничение" касается всего общества в целом, речь идет о сервитутном обременении права собственности в пользу определенного субъекта). В связи с этим вопрос, нужно ли их регисть в кадастре, или достаточно просто регистрации соответствуюшего сервитутного права.....
Наприклад, якщо через земельну ділянку проходить високовольтна ЛЕП, то при реєстрації ділянки в ДЗК реєструються (вірніше, вносяться відомості про...) ОБМЕЖЕННЯ - охоронна зона ЛЕМ, чим обмежується певним чином право власника на господарювання на земельній ділянці в цій зоні. Але це не значить, що з цього моменту власник ЛЕП має доступ до свого об'єкта на цій земельній ділянці!!!
Для того, щоб ремонтувати свої провода, власник ЛЕП повинен встановити право сервіту, і зереєструвати це право в реєстрі прав.