Сторінка 8 з 11
Оренда з аукціону!
Додано: 11 травня 2016 15:57
DANEK
DANEK писав: Про здійснення державних закупівель
Верховна Рада України; Закон від 10.04.2014 № 1197-VII
Стаття 2. Сфера застосування Закону
1. Цей Закон застосовується до всіх замовників та закупівель товарів, робіт та послуг за умови, що вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1 мільйон 500 тисяч гривень.
Не думаю, що роботи по підготовці торгів можуть заважити таку суму.
Оренда з аукціону!
Додано: 11 травня 2016 16:09
DANEK
Про публічні закупівлі
Верховна Рада України; Закон від 25.12.2015 № 922-VIII
Стаття 2. Сфера застосування Закону
1. Цей Закон застосовується:
до замовників, за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень;
до замовників, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 1 мільйон гривень, а робіт - 5 мільйонів гривень.
Під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору.
У разі здійснення закупівель товарів, робіт і послуг без використання електронної системи закупівель, за умови, що вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує 50 тисяч гривень та є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники обов’язково оприлюднюють звіт про укладені договори в системі електронних закупівель відповідно до статті 10 цього Закону.
Оренда з аукціону!
Додано: 11 травня 2016 16:22
т-а-м-а-р-а-
DANEK, да, это то понятно, но есть такое как
DANEK писав: замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель
и
DANEK писав: можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору
а в случае если
DANEK писав: вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує 50 тисяч гривень та є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники обов’язково оприлюднюють звіт про укладені договори в системі електронних закупівель
А если полезть совсем в дебри, то есть такое как допорогові закупівлі, которые вроде как от 3000 грн и являются только пилотным проектом, пока применяются на добровольных началах, и якобы не принудительны, но тем не менее они есть. И наше правительство его потихонечку внедряет, все активнее и активнее. Даже сделали "Порядок здійснення допорогових закупівель"
Оренда з аукціону!
Додано: 11 травня 2016 16:39
DANEK
Замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель
Стаття 3. Принципи здійснення закупівель
1. Закупівлі здійснюються за такими принципами:
добросовісна конкуренція серед учасників;
максимальна економія та ефективність;
відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
недискримінація учасників;
об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
запобігання корупційним діям і зловживанням.
Конкретики ніякої.
Можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору.
А значить можуть і не використовувати.
У разі здійснення закупівель товарів, робіт і послуг без використання електронної системи закупівель, за умови, що вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує 50 тисяч гривень та є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники обов’язково оприлюднюють звіт про укладені договори в системі електронних закупівель відповідно до статті 10 цього Закону.
Тобто, коли не використовують електронну систему закупівель, замовники просто оприлюднюють звіт про укладені договори в системі електронних закупівель.
Знову ж таки на 50 тисяч гривень має бути дуже серйозний об'єкт (земельна ділянка), щоб вартість підготовки до торгів вийшла на таку цифру.
Чим дальше в ліс тим ....
Оренда з аукціону!
Додано: 11 травня 2016 16:50
т-а-м-а-р-а-
DANEK, вот и я о том же. Но если не пользоваться электронной системой закупок ProZorro, то чем тогда пользоваться, если у нас на законодательном уровне нигде не прописан больше "порядок здійснення державних закупівель", о котором говорится в части 6 ст. 136
Оренда з аукціону!
Додано: 11 травня 2016 16:57
DANEK
т-а-м-а-р-а-,
Порядок здійснення державних закупівель визначений тими самими законами, які ми обговорюємо. В них вказані суми, коли ці закони не застосовуються.
Оренда з аукціону!
Додано: 11 травня 2016 17:03
prinston123
Як на мене то все просто, державні закупівлі від 200 тисяч гривень, все що менше проводиться без держ закупівлі,тобто на розсуд організатора
Оренда з аукціону!
Додано: 12 травня 2016 09:52
Сто
Я склоняюсь к мысли что нужно собрать тендерный комитет и протоколом определить, что процедура не подпадает под действие законодательства о госзакупках с рекомендацией выбрать исполнителя работ на свое усмотрение...
Оренда з аукціону!
Додано: 12 травня 2016 10:09
т-а-м-а-р-а-
Сто, а по каким критериям отбирать исполнителя работ? Это должно быть где-то прописано, должен быть порядок составлен отбора исполнителя работ и утвержден решением ОМС. А так как это пересекается с субъектами хозяйствования, то это регуляторный акт, который согласовуется с Государственной регуляторной службой Украины, которая не факт, что согласует.
Оренда з аукціону!
Додано: 12 травня 2016 11:40
DANEK
prinston123 писав: Як на мене то все просто, державні закупівлі від 200 тисяч гривень, все що менше проводиться без держ закупівлі,тобто на розсуд організатора
Погоджуюсь.
Оренда з аукціону!
Додано: 01 червня 2016 16:46
Maestro
Ребят, подскажите, кто сегодня имеет право быть исполнителем земельных торгов? Ранее это было юр. лицо с 2мя квалифицированными лицетаторами и лицензией. Лицензию отменили. Остальные требования остались?
Оренда з аукціону!
Додано: 08 червня 2016 23:28
prinston123
Maestro писав: Ребят, подскажите, кто сегодня имеет право быть исполнителем земельных торгов? Ранее это было юр. лицо с 2мя квалифицированными лицетаторами и лицензией. Лицензию отменили. Остальные требования остались?
Maestro писав: Ребят, подскажите, кто сегодня имеет право быть исполнителем земельных торгов? Ранее это было юр. лицо с 2мя квалифицированными лицетаторами и лицензией. Лицензию отменили. Остальные требования остались?
Шукаю відповідь на це питання вже декілька місяців...як на мене, то на даний момент виконавцем земельних торгів має право бути субєкт господарювання (фоп або юр.особа), який має відповідний КВЕД (82.99) і має у своєму складі ліцитатора
Оренда з аукціону!
Додано: 18 червня 2016 10:14
Дмитро Брянцев
Провели аукціон, підписали договори. Переможці по умовам проведення аукціону одразу сплатили річний розмір орендної плати. В договорі вказується що з 2017 року сплата орендної плати повинна відбуватися помісячно. Все б нічого, проте один с переможців твердить, що сплачувати почне через рік з моменту реєстрації договору (і це при тому, що декілька років до проведення аукціону користувались і взагалі нічого не платили (відумерла спадщина)). Наскільки обгрунтовано його твердження?
Оренда з аукціону!
Додано: 18 червня 2016 19:30
Игор
Дмитро Брянцев писав: Все б нічого, проте один с переможців твердить, що сплачувати почне через рік з моменту реєстрації договору (і це при тому, що декілька років до проведення аукціону користувались і взагалі нічого не платили (відумерла спадщина)). Наскільки обгрунтовано його твердження?
п.31 ст.137 Земельного кодексу "Ціна продажу земельної ділянки, плата за користування земельною ділянкою, право користування якою набуто на торгах, а також сума витрат, здійснених організатором або виконавцем земельних торгів на підготовку лота до продажу, організацію та проведення земельних торгів, підлягають сплаті переможцем земельних торгів не пізніше
трьох банківських днів з дня укладення відповідного договору".
Договір укладається безпосередньо в день проведення торгів.
п.5 ст.138 Земельного кодексу "Результати торгів анулюються організатором земельних торгів у разі відмови переможця від укладення договору купівлі-продажу або договору оренди, суперфіцію, емфітевзису земельної ділянки,
а також у разі несплати переможцем в установлений строк належної суми за придбаний лот".
Оренда з аукціону!
Додано: 18 червня 2016 22:09
Дмитро Брянцев
Игор, це все зрозуміло. Переможець сплатив в установлений строк розмір річної орендної плати. Проте за подальше користування земельною ділянкою він збирається почати регулярно розраховуватись рівно через рік (коли, так би мовити, "вибере" сплачену річну суму). Адже в ЗК не вказано, коли переможець (після сплати річного "бонусу" організатору) має почати платити регулярну орендну плату, через рік, чи одразу після аукціону. Наскільки розумію, це регулюється договором оренди - в ньому можна зазначити початок регулярної сплати рівно через рік після проведення торгів, а можна і одразу після нього. В в останньому випадку, сплата одноразової суми річної орендної плати переможцем, буде додатковим "бонусом" організатору.
Хоча, може є якийсь акт чи закон який регулює це питання?
Оренда з аукціону!
Додано: 18 червня 2016 23:37
cerdred
Дмитро Брянцев писав: Наскільки розумію, це регулюється договором оренди - в ньому можна зазначити початок регулярної сплати рівно через рік після проведення торгів, а можна і одразу після нього.
Саме так.
У нас в договорах прописують, що за перший рік користування платиться річна сума оренди повністю в триденний термін після укладення договору, а наступні роки, щомісяця, рівними частинами.
Оренда з аукціону!
Додано: 06 липня 2016 12:27
Lleyton
prinston123, а есть ссылка на указание, что обязательно иметь в составе лицитатора? Не нашел нигде. Нашел только разъяснение, что все нормативные акты отменили и проводить аукционы может кто угодно...
Буду благодарен за источник.
Оренда з аукціону!
Додано: 07 липня 2016 16:37
prinston123
Lleyton писав: prinston123, а есть ссылка на указание, что обязательно иметь в составе лицитатора? Не нашел нигде. Нашел только разъяснение, что все нормативные акты отменили и проводить аукционы может кто угодно...
Буду благодарен за источник.
Як такого прямого указу немає, але в статтях земельного кодексу, які регулють земельні торги неодноразово згадується слово ліцитатор...
як на мене,то можна знайти на день проведення торгів ліцитатора,заключити з ним цивільно правовий договір, і нехай постукає день молотком за договірну винагороду)
Оренда з аукціону!
Додано: 07 листопада 2016 13:30
elena2408
Цікавить думка чи підпадає під проведення аукціону земельна ділянка яка в оренді з 2008року в юрид. особи, цільове для комерційного використання. Ділянка вільна від нерухомого майна (будівель), зараз потрібно змінити цільове призначення для промисловості цій же юридичній особі. Чи підпадає ця ділянка під ст.134 ЗКУ п.2 "поновлення договорів оренди" .
Оренда з аукціону!
Додано: 07 листопада 2016 18:11
Игор
elena2408 писав: яка в оренді з 2008року
Якщо договір оренди на даний час чинний і лише змінюється цільове призначення - не підпадає, зміни в договір стосовно цільового будуть вноситися через додаткову угоду. Якщо ж термін договору оренди скінчився то підпадає.
Оренда з аукціону!
Додано: 17 листопада 2016 00:55
SMV1969
Сьогодні був присутнім на аукціоні з продажу ПРАВА ОРЕНДИ (на зем/ділянки для ТСГВ, 33,00 га рілля. Наперед інформую що земельна ділянка рядова без будь-якихось особливих нюансів (не корорт, не прибрежна смугна, не біля траси, за 85 км. від обласного центру і т.п.) Повторюю ПРАВО ОРЕНДИ на 7 років. Кількість учасників - 5. Старт - 46 000 грн. Фініш - 250 000 грн. UPPP ( Лот №11414 Аукціону №6077) Наступний лот --/--- 7,00 га --/--Старт - 12 500 грн Фініш - 180 000 грн в рік (25 000 грн\га (Лот №11418 Аукціону №6077) UPPP Ось така фігня буває А то тут всякі київські круті пацани понти ганяють - вчіться в провінції як бабло зашибати до бюджету morgayu
Оренда з аукціону!
Додано: 20 січня 2017 09:45
tac070103
підкажіть будь ласка! На території селища розташовано нерухоме майно комунальної власності, яке розташовано на земельній ділянці комунальної власності. Це нерухоме майно планується передати в оренду ФОП, чи підпадає в такому випадку передача земельної ділянки в оренду під норми п.2 ст. 134 ЗКУ , в якому вказано що, не підлягають продажу на конкурентних засадах(земельних торгах) земельні ділянки державної чи комунальної власності або права на них у разі:
передачі в оренду, концесію майнових комплексів або нерухомого майна, розташованого на земельних ділянках, комунальної власності.
Оренда з аукціону!
Додано: 20 січня 2017 11:18
Nik1985
tac070103 писав: Це нерухоме майно планується передати в оренду ФОП, чи підпадає в такому випадку передача земельної ділянки в оренду під норми п.2 ст. 134 ЗКУ
ТАК, якщо ФОП (претендент) виграє концесійний конкурс, і буде здійснювати концесійну діяльність в межах чинного законодавства
претендент - фізична або юридична особа (суб'єкт підприємницької діяльності), резидент або нерезидент, який подав заявку на участь у концесійному конкурсі
► Показати
Об'єкти, які можуть надаватися у концесію
1. Об'єкти, які можуть надаватися у концесію, визначаються
відповідно до цього Закону.
2. У концесію можуть надаватися об'єкти права державної чи
комунальної власності, які використовуються для здійснення
діяльності у таких сферах господарської діяльності (крім видів
підприємницької діяльності, які відповідно до законодавства можуть
здійснюватися виключно державними підприємствами і об'єднаннями):
водопостачання та водовідведення у порядку, визначеному
Законом України "Про особливості передачі в оренду чи концесію
об’єктів у сферах теплопостачання, водопостачання та
водовідведення, що перебувають у комунальній власності"
( 2624-17 ), забезпечення функціонування зрошувальних і
осушувальних систем; { Абзац другий частини другої статті 3 із
змінами, внесеними згідно із Законами N 2404-VI ( 2404-17 ) від
01.07.2010, N 2624-VI ( 2624-17 ) від 21.10.2010; в редакції
Закону N 640-VII ( 640-18 ) від 10.10.2013 }
надання послуг міським громадським транспортом;
збирання та утилізація сміття, оброблення відходів; { Абзац
четвертий частини другої статті 3 із змінами, внесеними згідно із
Законом N 2404-VI ( 2404-17 ) від 01.07.2010 }
пошук, розвідка родовищ корисних копалин і їх видобування,
видобування кам'яного вугілля, лігніту (бурого вугілля), його
переробка у порядку, визначеному Законом України "Про особливості
оренди чи концесії об'єктів паливно-енергетичного комплексу, що
перебувають у державній власності" ( 3687-17 ); { Абзац п'ятий
частини другої статті 3 в редакції Закону N 2404-VI ( 2404-17 )
від 01.07.2010; із змінами, внесеними згідно із Законом N 3687-VI
( 3687-17 ) від 08.07.2011 }
будівництво (комплекс дорожньо-будівельних робіт, пов'язаних
з будівництвом, реконструкцією, капітальним ремонтом) та/або
експлуатація автомобільних доріг, об'єктів дорожнього
господарства, інших дорожніх споруд; { Абзац шостий частини другої
статті 3 із змінами, внесеними згідно із Законом N 891-VI
( 891-17 ) від 15.01.2009 }
будівництво та/або експлуатація залізниць, аеропортів,
злітно-посадкових смуг на аеродромах, мостів, шляхових естакад,
тунелів, інших шляхів сполучення, метрополітенів, морських і
річкових портів та їх інфраструктури; { Абзац сьомий частини
другої статті 3 в редакції Закону N 2404-VI ( 2404-17 ) від
01.07.2010 }
машинобудування; { Абзац восьмий частини другої статті 3 в
редакції Закону N 2404-VI ( 2404-17 ) від 01.07.2010 }
охорона здоров'я; { Абзац дев'ятий частини другої статті 3 в
редакції Закону N 2404-VI ( 2404-17 ) від 01.07.2010 }
{ Абзац десятий частини другої статті 3 виключено на підставі
Закону N 2599-IV ( 2599-15 ) від 31.05.2005 }
надання телекомунікаційних послуг, у тому числі з
використанням телемереж; { Абзац одинадцятий частини другої статті
3 в редакції Закону N 2599-IV ( 2599-15 ) від 31.05.2005 }
надання поштових послуг;
теплопостачання у порядку, визначеному Законом України "Про
особливості передачі в оренду чи концесію об’єктів у сферах
теплопостачання, водопостачання та водовідведення, що перебувають
у комунальній власності" ( 2624-17 ), та розподіл і постачання
природного газу; { Абзац тринадцятий частини другої статті 3 в
редакції Закону N 2404-VI ( 2404-17 ) від 01.07.2010; із змінами,
внесеними згідно із Законом N 2624-VI ( 2624-17 ) від 21.10.2010;
в редакції Закону N 640-VII ( 640-18 ) від 10.10.2013 }
виробництво та (або) транспортування електроенергії;
громадське харчування;
будівництво жилих будинків;
надання послуг у житлово-експлуатаційній сфері;
використання об’єктів соціально-культурного призначення;
{ Абзац вісімнадцятий частини другої статті 3 в редакції Законів
N 2857-IV ( 2857-15 ) від 08.09.2005, N 817-VIII ( 817-19 ) від
24.11.2015 }
створення комунальних служб паркування автомобілів;
надання ритуальних послуг;
будівництво та експлуатація готелів, туристичних комплексів,
кемпінгів та інших відповідних об'єктів туристичної індустрії;
( Частину другу статті 3 доповнено абзацом згідно із Законом
N 209-IV ( 209-15 ) від 24.10.2002 )
будівництво, реконструкція та експлуатація
внутрішньо-господарських меліоративних систем та окремих об'єктів
їх інженерної інфраструктури. { Частину другу статті 3 доповнено
абзацом двадцять другим згідно із Законом N 1444-VI ( 1444-17 )
від 04.06.2009 }
3. Виключно на пленарних засіданнях відповідні місцеві ради
можуть прийняти рішення щодо додаткового переліку сфер
господарської діяльності, для здійснення діяльності у яких об'єкти
права комунальної власності можуть надаватися у концесію.
4. Об'єктами права державної чи комунальної власності, які
надаються у концесію, є:
майно підприємств, їхніх структурних підрозділів, що є
цілісними майновими комплексами або системою цілісних майнових
комплексів, яке використовується для забезпечення завершеного
циклу виробництва продукції (робіт, послуг) у сферах діяльності,
що визначені частинами другою і третьою цієї статті; { Абзац
другий частини четвертої статті 3 в редакції Закону N 640-VII
( 640-18 ) від 10.10.2013 }
об'єкти незавершеного будівництва та законсервовані об'єкти,
які можуть бути добудовані з метою їх використання для надання
послуг по задоволенню громадських потреб у сферах діяльності, що
визначені частинами другою та третьою цієї статті;
спеціально збудовані об'єкти відповідно до умов концесійного
договору для задоволення громадських потреб у сферах діяльності,
що визначені частинами другою та третьою цієї статті.
Концесія може надаватися на окремі види підприємницької
діяльності у сферах господарської діяльності, визначених частинами
другою та третьою цієї статті.
5. Під майном підприємств, які є цілісними майновими
комплексами або системою цілісних майнових комплексів, що
надається у концесію, треба розуміти майно (основні засоби, у тому
числі незавершене будівництво, нематеріальні активи), що
забезпечує вироблення (створення) відповідної продукції (послуг) у
сферах діяльності, визначених частинами другою і третьою цієї
статті.
Інші необоротні матеріальні активи, оборотні матеріальні
активи, кошти, цінні папери та майно, що не відповідають вимогам,
визначеним в абзаці першому цієї частини, а також майнові права та
зобов'язання, які належать балансоутримувачу майна, що надається у
концесію, не є об'єктами концесії.
Необоротні матеріальні активи, оборотні матеріальні активи
можуть бути викуплені концесіонером на умовах, встановлених
умовами договору. Дебіторська та кредиторська заборгованість,
грошові кошти та цінні папери можуть бути передані концесіонеру на
умовах, встановлених договором.
Умови та порядок передачі концесіонеру оборотних матеріальних
активів, кредиторської та дебіторської заборгованості, грошових
коштів та цінних паперів можуть бути включені до умов проведення
концесійного конкурсу.
У концесіонера не виникає загального правонаступництва згідно
з правами та зобов'язаннями підприємства, цілісний майновий
комплекс якого надається у концесію. Умови та порядок передачі
концесіонеру прав та обов'язків підприємства, цілісний майновий
комплекс якого надається у концесію, можуть бути встановлені
умовами концесійного конкурсу.
У разі якщо всі активи та зобов'язання підприємства, цілісний
майновий комплекс якого надається у концесію, передано на баланс
концесіонеру, таке підприємство підлягає припиненню шляхом
ліквідації.
Майно, що входить до складу цілісного майнового комплексу,
який надано у концесію, включається до балансу концесіонера із
зазначенням, що таке майно перебуває у концесії.
{ Статтю 3 доповнено новою частиною згідно із Законом N 2404-VI
( 2404-17 ) від 01.07.2010 }
6. У разі розташування об’єкта концесії на земельній ділянці
державної або комунальної власності, повноваження щодо
розпорядження якою здійснює концесієдавець, така земельна ділянка
надається в оренду концесіонеру разом з об’єктом концесії на строк
дії концесійного договору відповідно до Земельного кодексу України
( 2768-14 ) та Закону України "Про оренду землі" ( 161-14 ). Право
власності на відповідну земельну ділянку здійснюється
концесієдавцем відповідно до закону. У частині передачі
концесіонеру права на будівництво об’єкта концесії концесійний
договір набирає чинності з дня набуття права на користування
земельними ділянками, наданими в установленому порядку
концесіонеру для будівництва об’єкта концесії.
{ Частина статті 3 із змінами, внесеними згідно із Законом
N 1414-IV ( 1414-15 ) від 03.02.2004; в редакції Законів N 2880-VI
( 2880-17 ) від 23.12.2010, N 817-VIII ( 817-19 ) від 24.11.2015 }
7. Об'єкти права державної чи комунальної власності, надані у
концесію, не підлягають приватизації протягом дії концесійного
договору без згоди концесіонера.
{ Частина сьома статті 3 із змінами, внесеними згідно із Законом
N 4650-VI ( 4650-17 ) від 12.04.2012 }
8. У разі прийняття після закінчення строку дії концесійного
договору рішення про приватизацію майна об'єкта, що надавався у
концесію, у колишнього концесіонера виникає право на викуп цього
майна згідно з визначеними умовами приватизації, якщо ним у
зв'язку з виконанням умов концесійного договору створено
(побудовано) це майно або здійснено його поліпшення вартістю не
менш як 25 відсотків вартості майна на момент приватизації.
{ Статтю 3 доповнено частиною згідно із Законом N 1414-IV
( 1414-15 ) від 03.02.2004 }
Оренда з аукціону!
Додано: 20 січня 2017 13:36
tac070103
В данному випадку не йде мова про концесію, а лише про передачу в оренду нерухомого майна. Як я розуміє в п.2 ст 134 йде мова або оренда нерухомого майна або коцесія майнових комплексів. В даному випадку це нежитлова будівля комунальної власності, яка розташована на земельній ділянці комунальної власності. Чи можна передати в оренду нерухоме майно на конкурсних засадах , а потім вже передати в оренду земельну ділянку.
Оренда з аукціону!
Додано: 20 січня 2017 14:41
Nik1985
tac070103 писав: Як я розуміє в п.2 ст 134 йде мова або оренда нерухомого майна або коцесія майнових комплексів
ст 134. п 2. Не підлягають продажу на конкурентних засадах (земельних торгах) земельні ділянки державної чи комунальної власності або права на них у разі:
розташування на земельних ділянках об'єктів нерухомого майна (будівель, споруд), що перебувають у
власності фізичних або юридичних осіб
...............
передачі в оренду, концесію майнових комплексів або
нерухомого майна, розташованого на земельних ділянках державної, комунальної власності;
► Показати
Все нерухоме майно умовно можна поділити на три групи.
До першої групи відноситься нерухомість за своєю природою. В дану групу входять земельні ділянки та інші природні об’єкти, а також системи. Але при цьому слід пам’ятати, що ні ділянки надр, ні відокремлені водні об’єкти, ні багаторічні насадження, ні навіть шар родючого ґрунту землі поза зв’язком з землею існувати не можуть.
Другу групу нерухомого майна за природою складають так звані об’єкти, які міцно пов’язані з землею і їх переміщення спричиняє неспіврозмірну шкоду їх призначенню. Тобто це штучно створені людиною об’єкти, які мають міцний зв’язок з землею. До них відносяться різні будівлі, споруди, жилі та нежилі приміщення, підприємство, як єдиний майновий комплекс (стаття 191 Цивільного кодексу України) тощо.
До третьої групи відносяться об’єкти, які за своєю фізичною природою є рухомими, але законодавець відніс їх до нерухомості (морські, повітряні судна, космічні об’єкти). Ця група є цілком самостійною і до неї входять речі перераховані в статті 181 Цивільного кодексу України. Специфіка даної категорії об’єктів полягає в тому, що їх основним цільовим призначенням є переміщення у просторі. Підставами поширення на вказані об’єкти правового режиму нерухомості майна вчені називають їх роль у цивільному обороті, велику вартість та наявність державної реєстрації, що забезпечує індивідуалізацію зазначених об’єктів, необхідність здійснення підвищеного контролю за володінням, користуванням та розпорядженням ними з боку уповноважених органів державної влади.
Я так розумію, що у вас є нерухоме майно (
БУДІВЛЯ яку ви - орган місцевого самоврядування взяли на облік як безхазяйне нерухоме майно "
провели державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень"), і маєте намір передати в оренду БУДІВЛЮ і незнаєте як оформити земельну ділянку під (в подальшому) орендованою будівлею (що це за БУДІВЛЯ така безхазяйна )