Oceola писав:Про ориентировочную или точную площадь не сказано в Методике даже в методических рекомендациях, да и на практике мне попалось дело в котором от акта до иска везде написана площадь и в скобках: "за результатами вимірів мірною стрічкою"..
Якщо розмір шкоди, заподіяної самовільним зайняттям земельної ділянки, визначається до копійок, зрозуміло що площа самовільного зайняття повинна бути визначена юридичною чи фізичною особою, яка має відповідну ліцензію.
А Методичні рекомендації забудьте, наказ визнано таким, що втратив чинність.
Oceola писав:Вопрос заключался в том, что непонятно какой вообще документ должна подать землеустроительная организация (проект землеустрою, акт, схема, тех документация) в случае выполнения подобных работ и что это за работы (просто меряют площадь или закрепляют координаты), в законе про землеустрій их нет, а позже нашел это:
http://dkzr.gov.ua/terra/control/uk/pub ... t_id=36959"..
Для розрахунку розміру заподіяної шкоди необхідно визначити точну площу земельної ділянки. До чого тут проект землеустрою чи технічна документація, а тим більше закон про землеустрій. Організація, яка має ліцензію, визначає тільки площу земельної ділянки та обгрунтовує свої витрати на її визначення, вказує реквізити ліцензії та номер рахунку, на який повинні бути відшкодовані витрати. Мова у даному випадку не йде про створення якогось виду землевпорядної документації. Відкрийте любий проект землеустрою чи технічку і у її складі є визначення площі земельної ділянки.
Oceola писав:Есть несколько способов расчета точной площади, но может ли их выполнять госинспектор? Если последний не имеет лицензии (а если имеет, то имеет ли право "в одно лицо" выполнять действия, на которые нормируется работа бригады) тогда обязательно надо приглашать организацию с лицензией, а об обязательности не говорится нигде (да и по сравнению с шкодой, которая у меня в деле составляет 13000 с копейками добавить еще тысяч пять-восемь за обмеры)..
Інспектор ліцензії мати однозначно не може, оскільки він є держслужбовцем. Фактично ж інспектори самі визначають площі самовільно зайнятих земель усіма можливими в геодезії методами, але хочу ще раз наголосити, що це до першого нормального адвоката. А 13 тис. гривень шкоди, про яку Ви ведете мову, це нормальна сума щоб до неї додати витрати за обмір земельної ділянки. Гірше якщо шкода складає 200 гривень, а до неї треба додати витрати 3-5 тис. гривень. Дане пинання на сьогодні на законодавчому рівні практично не врегульоване, тому при великих площах (великих розмірах заподіяної шкоди), доцільно щоб площу визначала організація, яка має ліцензію.
Oceola писав:Расчет шкоды включает нормативную денежную оценку, а за пределами населенных пунктов оценка могла не проводится (никто не пользовался) или устареть (более 7 лет назад), отсюда и вопрос.
Де Ви там знайшли нормативну грошову оцінку, перечитайте Методику ще раз. Застосовується "середньорічний дохід від використання земель за цільовим призначенням", а це дуже різні речі. Не путайте також із коефіцієнтом індексації нормативної грошової оцінки земель, який застосовується при розрахунках шкоди.
Ви взяли складну тему, а тим більше якщо вести мову про подання клопотань до прокуратури для подання позовів до суду щодо стягнення шкоди. Там взагалі чорт ногу зломає.