Земельні ділянки війскових містечок
Правила форуму
Будьте уважними! Перед створенням теми перечитайте Правила форуму і ще раз перевірте, чи дана тема не існує. Теми, які дублюють інші, видаляються без попередження! Повідомлення, які містять не прихований адрес E-mail, видаляються без попередження!
Будьте уважними! Перед створенням теми перечитайте Правила форуму і ще раз перевірте, чи дана тема не існує. Теми, які дублюють інші, видаляються без попередження! Повідомлення, які містять не прихований адрес E-mail, видаляються без попередження!
Земельні ділянки війскових містечок
Житлові будинки військового містечка передані територіальній громаді. Протягом 5 років не вирішуеться питання передачі земельної ділянки ( землі мін оборони).
Як іх вілучіти та змінити цільове призначення? Погодження міністерство не дае.
Як іх вілучіти та змінити цільове призначення? Погодження міністерство не дае.
- Volodar
- Спец
- Повідомлень: 1795
- З нами з: 17 квітня 2008 12:41
- Репутація: 52
- Область: Житомирська
- Місце роботи: Інше
Re: Земельні ділянки війскових містечок
Перше,що в голову прийшло - через суд по ст.120 ЗКУнаталияя писав:Житлові будинки військового містечка передані територіальній громаді. Протягом 5 років не вирішуеться питання передачі земельної ділянки ( землі мін оборони).
Як іх вілучіти та змінити цільове призначення? Погодження міністерство не дае.
Якщо є офіціна відмова МО, викладіть будь ласка.
Re: Земельні ділянки війскових містечок
У нас також довго не давали погодження (хоча і ми не сильно наполягали). Сперечатись з міністерством важко. NoNoнаталияя писав:Житлові будинки військового містечка передані територіальній громаді. Протягом 5 років не вирішуеться питання передачі земельної ділянки ( землі мін оборони). ....Погодження міністерство не дае.
А зараз прийшов лист - забирайте! Іземлю і будинкі, все - забирайте!
От тільки куди ж його забирати - будинки за межами населених пунктів!? Міняти межі міста?
Re: Земельні ділянки війскових містечок
Пока есть вот такое
Згідно з дорученнями керівництва Уряду, наданих на виконання протоколу №27 засідання Кабінету Міністрів України від 22.04.2009, робочою групою, сформованою з фахівців низки центральних органів виконавчої влади, проведено перевірку правомірності рішень Міністерства оборони щодо передачі місцевим органам виконавчої влади та органам місцевого самоврядування земель оборони, надання згоди на зміну цільового призначення та відмови від використання таких земель, прийнятих у період з 24.12.2007 по 01.04.2009. Загалом перевіркою встановлено перевищення службових обов’язків з боку посадових осіб Міноборони при передачі місцевим органам виконавчої влади та органам місцевого самоврядування земель оборони, надання згоди на зміну цільового призначення та відмови від використання таких земель. Така оцінка робочої групи базується на наступних законодавчих актах.
Міністерство оборони може приймати рішення стосовно земель оборони лише в межах прав, наданих користувачу земельної ділянки (ст. 95 Земельного кодексу України). Це закріплено і у Положенні про Міністерство оборони, затверджене постановою Кабміну від 03.08.2006 № 1080.
Отже, виходячи з того, що землі оборони знаходяться в Міністерстві оборони лише в користуванні, а розпоряджається ними Кабінет Міністрів України, то відповідно до статті 142 Земельного кодексу України виключно Кабінет Міністрів України має право припиняти право користування земельною ділянкою, що входить до складу земель оборони, і інформувати про це місцеві органи виконавчої влади та органи місцевого самоврядування.
Саме на базі таких законодавчих актів Кабінет Міністрів України у новому складі 24.12.2007 прийняв розпорядження № 1231-р, яким зупинив прийняття, зокрема міністерствами, рішень про відчуження об’єктів державної власності, передачу їх у комунальну власність та вчинення будь-яких інших дій, які можуть призвести до відчуження об’єктів державної власності.
В подальшому Постановою Кабінету Міністрів України від 02.04.2008 № 313 "Про заходи щодо удосконалення управління об’єктами державної власності" визначено, що передача нерухомого військового майна у комунальну власність (крім об’єктів житлового фонду, соціальної та інженерної інфраструктури військових містечок) можлива за рішенням центральних органів виконавчої влади виключно на підставі окремих актів Кабінету Міністрів України.
Однак порядок здійснення центральними органами виконавчої влади операцій з передачі земельних ділянок разом об’єктами житлового фонду, соціальної та інженерної інфраструктури військових містечок Урядом не встановлювався.
Таким чином, у період з 24.12.2007 по 01.04.2009 підстав для прийняття будь-яких рішень або вчинення будь-яких дій щодо передачі місцевим органам виконавчої влади та органам місцевого самоврядування земель оборони, надання згоди на зміну цільового призначення та відмови від використання таких земель у Міністерства оборони не було.
Рішення щодо надання згоди на зміну цільового призначення та відмови від використання земель оборони приймалися у спосіб, не передбачений законодавством. Так, вимогами пункту 9 «Положення про Міністерство оборони України», передбачено, що Міністр на основі та на виконання актів законодавства видає накази та директиви та організовує і контролює їх виконання.
Натомість вчинялися дії щодо передачі у комунальну власність земель оборони, надання згоди на зміну цільового призначення та відмови від використання таких земель, які полягають у наданні Міністром оборони погоджувальних резолюцій на відповідні звернення та листування з місцевими органами самоврядування і місцевими адміністраціями.
Додано через 6 хвилин 5 секунд:
А в суд то же вопрос. Человек обращается в раду, мы даем ответ, что это земли обороны и не погодження. На кого подать в суд, на раду или на кабмин? Рада не против отдать, но попасть под незаконно принятые решения и т.п не хотелось бы
Згідно з дорученнями керівництва Уряду, наданих на виконання протоколу №27 засідання Кабінету Міністрів України від 22.04.2009, робочою групою, сформованою з фахівців низки центральних органів виконавчої влади, проведено перевірку правомірності рішень Міністерства оборони щодо передачі місцевим органам виконавчої влади та органам місцевого самоврядування земель оборони, надання згоди на зміну цільового призначення та відмови від використання таких земель, прийнятих у період з 24.12.2007 по 01.04.2009. Загалом перевіркою встановлено перевищення службових обов’язків з боку посадових осіб Міноборони при передачі місцевим органам виконавчої влади та органам місцевого самоврядування земель оборони, надання згоди на зміну цільового призначення та відмови від використання таких земель. Така оцінка робочої групи базується на наступних законодавчих актах.
Міністерство оборони може приймати рішення стосовно земель оборони лише в межах прав, наданих користувачу земельної ділянки (ст. 95 Земельного кодексу України). Це закріплено і у Положенні про Міністерство оборони, затверджене постановою Кабміну від 03.08.2006 № 1080.
Отже, виходячи з того, що землі оборони знаходяться в Міністерстві оборони лише в користуванні, а розпоряджається ними Кабінет Міністрів України, то відповідно до статті 142 Земельного кодексу України виключно Кабінет Міністрів України має право припиняти право користування земельною ділянкою, що входить до складу земель оборони, і інформувати про це місцеві органи виконавчої влади та органи місцевого самоврядування.
Саме на базі таких законодавчих актів Кабінет Міністрів України у новому складі 24.12.2007 прийняв розпорядження № 1231-р, яким зупинив прийняття, зокрема міністерствами, рішень про відчуження об’єктів державної власності, передачу їх у комунальну власність та вчинення будь-яких інших дій, які можуть призвести до відчуження об’єктів державної власності.
В подальшому Постановою Кабінету Міністрів України від 02.04.2008 № 313 "Про заходи щодо удосконалення управління об’єктами державної власності" визначено, що передача нерухомого військового майна у комунальну власність (крім об’єктів житлового фонду, соціальної та інженерної інфраструктури військових містечок) можлива за рішенням центральних органів виконавчої влади виключно на підставі окремих актів Кабінету Міністрів України.
Однак порядок здійснення центральними органами виконавчої влади операцій з передачі земельних ділянок разом об’єктами житлового фонду, соціальної та інженерної інфраструктури військових містечок Урядом не встановлювався.
Таким чином, у період з 24.12.2007 по 01.04.2009 підстав для прийняття будь-яких рішень або вчинення будь-яких дій щодо передачі місцевим органам виконавчої влади та органам місцевого самоврядування земель оборони, надання згоди на зміну цільового призначення та відмови від використання таких земель у Міністерства оборони не було.
Рішення щодо надання згоди на зміну цільового призначення та відмови від використання земель оборони приймалися у спосіб, не передбачений законодавством. Так, вимогами пункту 9 «Положення про Міністерство оборони України», передбачено, що Міністр на основі та на виконання актів законодавства видає накази та директиви та організовує і контролює їх виконання.
Натомість вчинялися дії щодо передачі у комунальну власність земель оборони, надання згоди на зміну цільового призначення та відмови від використання таких земель, які полягають у наданні Міністром оборони погоджувальних резолюцій на відповідні звернення та листування з місцевими органами самоврядування і місцевими адміністраціями.
Додано через 6 хвилин 5 секунд:
А в суд то же вопрос. Человек обращается в раду, мы даем ответ, что это земли обороны и не погодження. На кого подать в суд, на раду или на кабмин? Рада не против отдать, но попасть под незаконно принятые решения и т.п не хотелось бы
- Volodar
- Спец
- Повідомлень: 1795
- З нами з: 17 квітня 2008 12:41
- Репутація: 52
- Область: Житомирська
- Місце роботи: Інше
Re: Земельні ділянки війскових містечок
Земельний кодекс:
Судячи із статті 122 - за межами населених пунктів - це повноваження ОДА.
То можливо потрібно написати листа в ОДА про припинення права користування за ст. 141 пункт "е" з наступною передачею до земель запасу міської ради.
Ну крайняк лист в КМУ(як вони так хочуть). Цікаво яка буде відповідь.
ні слова про землі оборони.Кабінет Міністрів України вилучає земельні ділянки державної власності, які перебувають у постійному користуванні, - ріллю, багаторічні насадження для несільськогосподарських потреб, ліси площею понад 1 гектар для нелісогосподарських потреб, а також земельні ділянки природоохоронного, оздоровчого, рекреаційного призначення, крім випадків, визначених частинами п'ятою - восьмою цієї статті, та у випадках, визначених статтею 150 цього Кодексу.
Судячи із статті 122 - за межами населених пунктів - це повноваження ОДА.
То можливо потрібно написати листа в ОДА про припинення права користування за ст. 141 пункт "е" з наступною передачею до земель запасу міської ради.
Ну крайняк лист в КМУ(як вони так хочуть). Цікаво яка буде відповідь.
- Volodar
- Спец
- Повідомлень: 1795
- З нами з: 17 квітня 2008 12:41
- Репутація: 52
- Область: Житомирська
- Місце роботи: Інше
Re: Земельні ділянки війскових містечок
На мою думку все вирішується дуже просто. МО повинно займатися обороною, а не розбазарюванням надлишкового майна. Якщо є лишнє(зайве) передайте до держави, і через ФДМУ продавайте: із землею, без землі...SBB писав:У Міноборони стикнулись із ситуацією, коли вони за рішенням КМ здійснюють продаж начебто непотрібної військовим нерухомості разом із ділянками. Але повноважень щодо розпорядження ділянками ні у МО, ні у КМ немає
- SBB
- Спец
- Повідомлень: 869
- З нами з: 15 квітня 2008 11:07
- Репутація: 25
- Область: м.Київ
- Місце роботи: Юридичні послуги
Re: Земельні ділянки війскових містечок
Да я не щодо саме МО, для військових дійсно може слід зробити виключення (у них земель дуже багато :) ). Я щодо принципу. Суб+єкт права власності у державної нерухомості та земель під нею, один, а реалізовують право власності різні органи. А це НЕПРАВИЛЬНО В ПРИНЦИПІ. Землі запасу - зовсім інша справа. А щодо нерухомості і земель під нею - в принципі мав би бути один орган (хоча зараз це цілком нереально). Механізм реалізації права власності на землю (принаймні на земельні ділянки) має бути єдиний для всіх форм власності.Volodar писав:На мою думку все вирішується дуже просто. МО повинно займатися обороною, а не розбазарюванням надлишкового майна. Якщо є лишнє(зайве) передайте до держави, і через ФДМУ продавайте: із землею, без землі...
-
- Вже не початківець
- Повідомлень: 20
- З нами з: 19 листопада 2008 09:33
- Репутація: 0
- Область: Чернівецька
Доброго дня. Хто може підказати. Треба виготовити документацію на право постійного користування на військові містечка. Згідно останніх змін в Земельному Кодексі дозвіл на виготовлення документації з землеустрою земель державної власності(оборони) надають обласні, районні державні адміністрації (ст.77, 123). Чи є якісь методичні рекомендації або методика щодо порядку надання дозволу органами виконавчої влади на виготовлення такої документації. На гарячій лінії Держземагентства кажуть, що розроблена методика, яка знаходиться на погодженні в Мінюсті. Чи можна десь знайти цю методику?
-
- Молоденький(ка)
- Повідомлень: 13
- З нами з: 28 січня 2013 17:21
- Репутація: 0
- Область: Чернівецька
- Місце роботи: Інше
Є в наявності державні акти на право користування землею (постійне користування), видані регіональним КЕВ району ще в 1978-1982 р.р. Зараз поставлено завдання на присвоєння їм кадастрових номерів та їх державну реєстрацію. Щоб виконати це завдання ми керуємося інструкцією щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості). Чи повинні ми вшивати в технічну документацію документи на будівлі? В інструкції такого пункту не існує, але що робити якщо ці будівлі вже передані іншим особам, проте земля ними ще неоформлена? Адже згідно ст 120 ЗК "У разі набуття права власності на жилий будинок, будівлю або споруду, що перебувають у власності, користуванні іншої особи, припиняється право власності, право користування земельною ділянкою, на якій розташовані ці об'єкти. До особи, яка набула право власності на жилий будинок, будівлю або споруду, розміщені на земельній ділянці, що перебуває у власності іншої особи, переходить право власності на земельну ділянку або її частину, на якій вони розміщені, без зміни її цільового призначення". Не факт, звичайно, що ці будівлі вже належать іншим особам, проте як нам це перевірити, якщо ми не маємо жодних документів від КЕВ, які б засвідчили що ці будівлі все ж належать їм. І на що нам зсилатись (який закон, нормативно-правовий акт), для того щоб вимагати від КЕВ ці документи, адже в Інструкції такого пункту не існує. Допоможіть будь-ласка!!!
-
- Вже не початківець
- Повідомлень: 26
- З нами з: 17 липня 2014 18:54
- Репутація: 0
- Область: Харківська
- Місце роботи: Інше
Re: Земельні ділянки війскових містечок
Доброго дня всім!Виникло наступне питання.
Є державний акт на право користування землею радянського зразка, зареєстрований 1978 року КЕВ для обслуговування військового містечка на території однієї з сільських рад району.
Піднявши цей акт радянського зразка з архіву та оглянувши наявний на руках у представників КЕВ виявлено відсутність реєстраційного номера на такому акті та не визначено його цільового призначення.
Підкажіть, такий державний акт є чинним?
Чи стикався хтось з подібними питаннями в судових засіданнях?
Можливо хтось натикався на законодавство 70-х років, де чітко зазначено, що без реєстраційного номера такий Д/А не може вважатись чинним?
Є державний акт на право користування землею радянського зразка, зареєстрований 1978 року КЕВ для обслуговування військового містечка на території однієї з сільських рад району.
Піднявши цей акт радянського зразка з архіву та оглянувши наявний на руках у представників КЕВ виявлено відсутність реєстраційного номера на такому акті та не визначено його цільового призначення.
Підкажіть, такий державний акт є чинним?
Чи стикався хтось з подібними питаннями в судових засіданнях?
Можливо хтось натикався на законодавство 70-х років, де чітко зазначено, що без реєстраційного номера такий Д/А не може вважатись чинним?
- Nikole.90
- Повідомлень: 2
- З нами з: 26 січня 2016 17:31
- Репутація: 0
- Область: Київська
- Місце роботи: Приватні проектні організації
Земельні ділянки війскових містечок
Здрастуйте. Підкажіть, будь ласка.... Мова йтиме про земельну ділянку Міноборони. Є військове містечко право постійного користування на яке не оформлено, частина будівель актами прийому - передачі передані на баланс селищної ради відповідного наснленого пункту. Як бути з землею???