Сторінка 2 з 4

Додано: 18 листопада 2012 19:04
Шаман
dexter3000 писав:Якщо буквально розуміти абзац другий частини 9 статті 126 ЗКУ, то це різні земельні ділянки, які, проте, можуть посвідчуватися одним державним актом на постійне користування.
Кілька ділянок можна посвідчувати і одним договором оренди землі. Технічно зробити кілька XML не проблема, але ж як мінімум треба під кожний XML кадастровий план. А як же бути з рішенням? А замовнику навіщо замість одного догвору оренди надцять п'ять? Цім дуболомам начхать на положення останнього абзацу ст. 15 ЗУ Про оренду землі - є 1 XML, значить має бути 1 договір оренди. Були випадкі. А якщо кадастрові номери закінчуються?
То може це питання треба розглядати виходячи з термінів ЗУ "Про землі енергетики та правовий режим спеціальних зон енергетичних об'єктів" та опускати проекцію на земельне законодавство? Як вважаєте, форумчани?

Додано: 19 листопада 2012 09:27
Volodar
Шаман писав:Цім дуболомам начхать на положення останнього абзацу ст. 15 ЗУ Про оренду землі
На жаль, на цьому все і кінчиться.
Я спробував було доводити це при аренді невитребуваних паїв: один орендар - "колгосп", і один орендодавець - РДА: отже один може бути один договір на декілька ділянок. Так в ДЗК сказали скільки ділянок - стільки договорів оренди. Обгрунтування дуже просте - більше грошей за реєстрацію.
З лініями електропередач, в нас взагалі ступор вийшов: документацію виготовили ще в 2003 році, навіть встигли затвердити, але коли дійшли до держреєстрації договорів, то обленерго виставили рахунок за ін4 по кожній опорі, тому загальна сума в декілька разів перевищувала вартість документації. Обленерго розвернулися і пішли: так до цього часу в базу і не внесено...
На мою думку під лінії електропередач має бути один обмінник, оскільки крім ділянок під опорами, він повинен ОБОВ"ЯЗКОВО містити обмеження і обтяження, повязані з використанням ділянок під лініями. Але чомусь це ніхто не робить 5+5=?
Але все рівно :
Шаман писав:Цім дуболомам начхать на ...

Додано: 29 листопада 2012 10:24
Сhibis
Доброго дня. Підскажіть - підземні кабельні лінії звязку яку мають охоронну зону (маю на увазі відстань від осі). А то просять внести до ЧКП (для контролю, як зон у обмежень), а нормативи не вказують .Маю лише від "телекома" 10000 - ку з жирною лінією по всьому району. І з цим потрібно щось робити для внесення в електронний вигляд facepalm У п.2 Постанови КМУ від 29 січня 1996 р. N 135 Про затвердження Правил охорони ліній електрозв'язку подано слідуюче
"На трасах кабельних і повітряних ліній електрозв'язку і
навколо випромінюючих споруд електрозв'язку встановлюються
охоронні зони:
для підземних кабельних і повітряних ліній електрозв'язку -
це смуга землі, обмежена паралельними лініями, віддаленими від
траси підземних кабелів або від крайніх проводів повітряних ліній
на відстані 2 метрів з кожного боку;"

Тобто: ширина самої траси (напевно 1 чи 2 м.) + 2 м + 2м. - орієнтовно ширина всієї зони 5 - 6 метрів?
Хто з цим мав справу, підскажіть, буду вдячний.

Додано: 29 листопада 2012 19:00
zemkov
Сhibis писав:І з цим потрібно щось робити для внесення в електронний вигляд
Мабуть для цього треба як мінімум - обмінний файл.
Порадьте їм виготовити технічку зі встановлення меж охоронної зони їхнього кабелю. Яку відстань подадуть - таку і внесете.
А вносити щось незрозуміле по 10000-ці - майбутні проблеми на голову того, хто вносив. ІМХО.

Додано: 29 листопада 2012 19:21
Chernov
zemkov писав:А вносити щось незрозуміле по 10000-ці - майбутні проблеми на голову того, хто вносив. ІМХО.
І не тільки по Вашому. Точніше - по Вашій скромній думці. Тут як не мухлюй, а робити знімання - вимушені.

Додано: 01 грудня 2012 13:29
ZIC
Сhibis писав:Підскажіть - підземні кабельні лінії звязку яку мають охоронну зону
Сhibis писав:Хто з цим мав справу, підскажіть, буду вдячний.
Для прикладу:
В нас є на території області великий нафто-переробний завод. Від нього розходиться багато трубопроводів. Кілька років назад нові власники НПЗ (росіяни) замовили одним із наших колег розробку технічної документації з обмежень на їх підземні лінійні комунікації. Вони на кожну сільську раду робили окрему документацію, показували ці комунікації, усі земельні ділянки на них (в основному - паї), вказували зони обмежень, все затверджувалось...

Додано: 04 грудня 2012 14:18
Сhibis
Спілкувався з виконавцями Управління магістральних газопроводів (УМГ). Там теж бажано визначити охоронні зони, але планово-картографічні матеріали, надані ними, кращі. Так от - встановити межі охоронних зон з виготовленням відповідної документації вони не можуть, оскільки це не передбачено ЗУ "Про правовий режим земель охоронних зон об'єктів магістральних трубопроводів". Ділянка під газопроводом не оформлена їм в користування, тому коштів на встановлення меж офіційно їм надати немає причин. Це землі державної власності або територіальної громади, які і можуть офіційно замовляти ці роботи. Але кому це вигідно, за виключенням лише УМГ. В нашій - то країні . Якщо скажімо міська рада замовить цю документацію, то потім це може бути палкою у власному колесі, скажімо на славнозвісних комісіях по розгляду.... Це ж все рівно що ставати на горло своїй же пісні "Про виділення". lol2 Здається мені, що з підземними кабельними лініями звязку в Укртелекома схожа ситуація.
zemkov писав:А вносити щось незрозуміле по 10000-ці - майбутні проблеми на голову того, хто вносив
Ну, не зовсім не зрозуміле це раз, а по-друге... я прекрасно розумію що XML під цю справу заявники в силу "бумажних" і просто бюрократичних заковик, мені не предоставлять. А скажімо як "слой" для наглядності в ГІС - 6 цю зону внести можна. Накладок видавати не буде (нерви ліцензіатів зостануться цілими), а от наочність для людини, яка буде відповідати за ЧКП тільки +. І якщо хтось буде заглядувати в дані ЧКП перед комісіями по розгляду ... то можливо деяких неправомірних відведень вдасться уникнути. Хоча тут трошки наївно... zemkov, якщо боятися проблем на рівні виконавця, якщо розумієш, що робиш корисну річ - то чи потрібна взагалі тоді така "плохенька" робота. Nenayu. З такою позицію більше половини працівників терит. органів, які просто "тихо їдуть". А скільки тут, на форумі про них пишуть. Шановний Chernov, іноді такі, як Ви пишете "мухлювання" вписуються в рамки знайомого Вам лозунга "Спасая страну ти спасаєш себя". Від цього гірше може бути тільки "тому, хто вносив". Поки є ці "регіони" - спиногризи - це реально. А про офіційну позицію "газу" та "телекому" я вже писав вище. І в де чому їх можна зрозуміти.

Додано: 04 грудня 2012 18:14
werewolf
zemkov писав:Порадьте їм виготовити технічку зі встановлення меж охоронної зони їхнього кабелю.
Якщо не помиляюся, такого виду документації із землеустрою і порядку її затвердження немає. Взагалі, вся технічна документація із землеустрою стосується лише земельних ділянок.
Оскільки встановлення меж зон обмежень фактично є встановленням кількісних та якісних характеристик земель, необхідних для ведення державного земельного кадастру, здійснення державного контролю за використанням та охороною земель і прийняття на їх основі відповідних рішень органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування, то мені здається що така робота може бути проведена у складі інвентаризації земель.
Проведення інвентаризації можна здійснити за рахунок бюджетних коштів від втрат с-г та л-г виробництва (все рівно ці кошти мало куди можна застосувати).
Сhibis писав:Якщо скажімо міська рада замовить цю документацію, то потім це може бути палкою у власному колесі, скажімо на славнозвісних комісіях по розгляду.... Це ж все рівно що ставати на горло своїй же пісні "Про виділення".
Далеко не всі обмеження накладають заборону на надання земельних ділянок у власність або користування. З нашого гіркого досвіду можу стверджувати, що значно краще спочатку установити охоронні зони інженерних комунікацій, а потім уже виділяти землю. У нас склалася ситуація: 10 років назад людям повидавали державні акти, не встановивши охоронних зон існуючих водопроводів і каналізації. Зараз час міняти комунікації, але люди не пускають комунальників на свої ділянки і не дозволяють рити траншеї. Комунальники можуть замінити частину водопроводу без розриття канави, не порушуючи благоустрою, але це виходить в 4-5 разів дорожче, ніж традиційним способом. А гроші на ці роботи знаєте звідки беруться. Ось і є підгрунтя для роздумів міським керівникам, щоб заохотити їх до цього процесу.
Люди ведуть себе безвідповідально, поки смажений півень в одне місце не клюне. В нашому випадку, комунальники, заморившись доказувати людям свою правду, просто "чекають", поки не згниють ті трубопроводи зовсім. Коли красиве подвіря заллє водою і г..ном, люди самі прибіжать до них. ;-) У випадку з газом - взагалі треба бути ненормальним, щоб отримати ділянку з газопроводом і заборонити доступ газовиків до їх мережі. UPS Ну, а з Укртелекомом - дійсно проблемка. Але лінії звязку охороняються законом... У нас був випадок, коли землекористувач перебив кабель звязку, і з цієї причини рада через суд розірвала його договір оренди - як порушення умов використання. А знав би, де проходить кабель... все було б по іншому.

Додано: 04 грудня 2012 20:04
zemkov
Сhibis писав:..."слой" для наглядності в ГІС - 6 цю зону внести можна.
Для наглядності - можна. А для реєстрації охоронної зони обмеження?
І що робити, коли наглядність відхиляється на декілька десятків (а в такому масштабі може і сотень) метрів від реальності?
werewolf писав:Проведення інвентаризації можна здійснити за рахунок бюджетних коштів
Ви, мабуть маєте на увазі місцеві бюджети. Щож, можна і варто, якщо мова іде про місцеві (комунальні) мережі. А з якої радості витрачати кошти місцевого бюджету на встановлення охоронних зон (чи інвентаризацію земель) під мережами приватизованих обленерго, облгазів, телекомів тощо?

Додано: 04 грудня 2012 22:04
Chernov
Не по темі
[quote="werewolf"]такого виду документації із землеустрою і порядку її затвердження немає. Взагалі, вся технічна документація із землеустрою стосується лише земельних ділянок.[/quote]Ось він, увесь маразм вітчизняної землевпорядної школи... Та ціна "високофахових" "вчених" та практиків, що увійдуть до складу сертифікаційних комісій, хоча самі варті на звільнення по невідповідності посаді..
[quote="werewolf"]Зараз час міняти комунікації, але люди не пускають комунальників на свої ділянки і не дозволяють рити траншеї.[/quote]І правильно роблять. Нехай гроші сплачують. А то комунальні тарифи собі по собівартості рахують, а до землевласника поваги немає.[quote="werewolf"]Коли красиве подвіря заллє водою і г..ном, люди самі прибіжать до них.[/quote]І звідки така ненависть до власного народу?[quote="werewolf"]У випадку з газом - взагалі треба бути ненормальним, щоб отримати ділянку з газопроводом і заборонити доступ газовиків до їх мережі.[/quote]Це чому? У Вас якісь спотворені уявлення. Газопостачання - то є бізнес. І досить прибутковий. І робити його за рахунок іншого землевласника якось не комільфо...[quote="werewolf"]У нас був випадок, коли землекористувач перебив кабель звязку, і з цієї причини рада через суд розірвала його договір оренди - як порушення умов використання. А знав би, де проходить кабель... все було б по іншому.[/quote]Тільки у цій Богом покараній країні таке можливе.... Щоб з хворої голови та на здорову...
[quote="zemkov"]А з якої радості витрачати кошти місцевого бюджету на встановлення охоронних зон (чи інвентаризацію земель) під мережами приватизованих обленерго, облгазів, телекомів тощо?[/quote]
Мабуть, щоб профінансувати нові вибори партії рецедивістів.

Додано: 05 грудня 2012 10:36
Сhibis
Не по темі
werewolf писав:З нашого гіркого досвіду можу стверджувати, що значно краще спочатку установити охоронні зони інженерних комунікацій, а потім уже виділяти землю.
werewolf писав:Люди ведуть себе безвідповідально
Згоден. В країні прогресує кількість «собственников», які відгороджують від «себе подобних» кам’яними заборами і плювати їм на якість обмеження встановлені якимсь законом. А на працівників ком.служб знайдеться по два-три бультер’єра (чи що там у них). Простий народ (по той бік стіни) тут ні до чого. Закони не для всіх :( werewolf Ваше бачення проблеми – на рівні нормальної людини, яка працює в ненормальній системі державного (чиновницького) апарату. Розумію і підтримую.
zemkov писав:Для наглядності - можна. А для реєстрації охоронної зони обмеження?
І що робити, коли наглядність відхиляється на декілька десятків (а в такому масштабі може і сотень) метрів від реальності?

Оце й є основною проблемою. Нажаль. Точність встановлення охоронних зон підземних комунікацій в камеральних умовах - так справа не робиться. Навіть хороша справа. Буду доводити необхідність проведення геодезичних робіт. Хоча за відсутності підтримки керівників ця справа приречена.

Додано: 05 грудня 2012 11:58
werewolf
Chernov писав:Ось він, увесь маразм вітчизняної землевпорядної школи... Та ціна "високофахових" "вчених" та практиків, що увійдуть до складу сертифікаційних комісій, хоча самі варті на звільнення по невідповідності посаді..
При чому тут школи і вчені? Це недоліки законотворчості. Я ще 2 роки тому чув із уст А. Кальніченко, що при встановленні сервітуту розробляється "технічна документація щодо встановлення сервітуту". Але що це за вид документації, і який порядок її розробки, погодження і затвердження? Це важливе питання. На практиці, навіть рішення рад про затвердження технічок по встановленню меж скасовують через те, що їх затвердження прямо не пердбачено ст. 186 ЗКУ. Я вже не кажу про долю вигаданої технічки, розробленої і затвердженої у вигаданому порядку.
Chernov писав:І правильно роблять. Нехай гроші сплачують. А то комунальні тарифи собі по собівартості рахують, а до землевласника поваги немає.
Навіть не по собівартості, а по НАКРУЧЕНІЙ вартості! До формування комунальних тарифів рано чи пізно доберемося. Boks Але то інше питання.
В плані обмежень прав, важаю, тут повага (розуміння) повинна бути взаємною. Якщо де-юре у свій час не було встановлено обмеження на обслуговування мереж , це не означає, що можна тепер заламувати руки свою користь. Труби там є. І їх потрібно ремонтувати. І це невідворотній факт, з яким необхідно миритися землевласнику.
Chernov писав:І звідки така ненависть до власного народу?
Я їм цього не бажаю. Але то - вірогідний майбутній результат такого егоцентричного відношення до чужої власності на своїй земельній ділянці: "У мене державний акт, на ньому нема ніяких обмежень, значить - я тут цар і пішли всі на..."
Chernov писав:Це чому? У Вас якісь спотворені уявлення. Газопостачання - то є бізнес. І досить прибутковий. І робити його за рахунок іншого землевласника якось не комільфо...
Уявлення у мене нормальні. Я веду мову про ті мережі, які вже були закладені ДО отримання права власності на землю. Якщо землевласник просив і взяв земельну ділнку з газопроводом, то знав, на що ішов. І не треба тепер включати "задню", якщо хтось з якихось причин не вмалював йому обмеження, коли він своє право набував.
Якщо ж говорити про той випадок, коли газова компанія хоче прокласти через ділянку, яка є у чиїйсь власності, НОВИЙ газопровід, то звичайно ж, намагання землевласника заробити на цьому - річ природня.
zemkov писав:А з якої радості витрачати кошти місцевого бюджету на встановлення охоронних зон (чи інвентаризацію земель) під мережами приватизованих обленерго, облгазів, телекомів тощо?
Інвентаризація - це отримання земельно-кадастрової інформації, а не оформлення для когось прав на землю. Яка в принципі різниця, яка форма власності у обєкта, від якого поширюється зона дії обмеження? Здобувається лише просторова інформація про зону дії обмеження охоронної зони чи т. ін. А вже оформлення та реєстрація своїх прав на землю - це задача власників мереж.

Додано: 05 грудня 2012 18:28
zemkov
werewolf писав:Яка в принципі різниця, яка форма власності у обєкта, від якого поширюється зона дії обмеження?
Можливо і ніякої. А якщо це буде зроблено за кошти державного бюджету - взагалі чудово. Алеж такого не буде, чи не так?
werewolf писав:А вже оформлення та реєстрація своїх прав на землю - це задача власників мереж.
Правильно! Це у власників повинна боліти голова, і не варто цю "біль" брати на свою голову місцевому бюджету (крім випадків, коли власником є комунальні підприємства).

Додано: 05 грудня 2012 20:10
Chernov
zemkov писав:Правильно! Це у власників повинна боліти голова
коли розривають їх мережі.

Додано: 05 грудня 2012 22:46
ZIC
zemkov писав:Це у власників повинна боліти голова, і не варто цю "біль" брати на свою голову місцевому бюджету (крім випадків, коли власником є комунальні підприємства).
Вище (01.12.2012) я приводив приклад розумного підходу власників підземних інженерних комунікацій до цього питання. Люди все зважили, замовили документацію і тепер можуть бути спокійні. І про ніяке замовлення за кошти місцевого бюджету (крім випадків, коли власником є їх комунальні підприємства) не може бути мови. Це щось обговорення трохи не туди пішло...

Додано: 07 грудня 2012 20:38
werewolf
ZIC писав:Люди все зважили, замовили документацію і тепер можуть бути спокійні.
Який вид документації замовили? Який склад? Хто погоджував? Хто затверджував?
ZIC писав:І про ніяке замовлення за кошти місцевого бюджету (крім випадків, коли власником є їх комунальні підприємства) не може бути мови.
Чому? Якщо рада за свій кошт сформує і зареєструє чиїсь земельні ділянки, то да - це нецільове використання коштів. А якщо рада шляхом інвентаризації в своїх межах встановить зони дії обмежень для того, щоб приймати свої правильні рішення, то нічого страшного тут немає.

Додано: 08 грудня 2012 13:31
Volodar
werewolf писав:Якщо рада за свій кошт сформує і зареєструє чиїсь земельні ділянки, то да - це нецільове використання коштів. А якщо рада шляхом інвентаризації в своїх межах встановить зони дії обмежень для того, щоб приймати свої правильні рішення, то нічого страшного тут немає.
Як на мене то фінансувати за державні кошти формування земельних ділянки приватної власності чи встановлювати зони дій обмежень на об"єкти приватної форми власності то одне і те ж. І тут не може бути: перше - не цільове використання коштів, а інше - щоб приймати правильне рішення. Потрібно визнати, що при формуванні земельних ділянок будь-якої форми власності ніхто не переймався встановлення зон обмежень і обтяжень. В більшості випадків видавалися і зараз видаються фіктивні довідки про відсутність обмежень і обтяжень як земорганами так і архітектурою, або пишеться дурня типу: у разі примикання ділянки до ліній електропередач власник зобов"язується і т.д. і т.п.
Тому тут може бути декілька підходів:
1) за державні кошти робиться суцільна інвентаризація, формуються земельні ділянки, встановлюють всі обмеження і обтяження. Переваги - отримаємо якісний "суцільний" кадастр; додаткові кошти в бюджет за видачу витягів, і оформлення прав на вже сформовані ділянки;відсутність накладок - розривів. Недоліки: відсутність значних коштів в бюджеті на першому етапі; по-суті вставлення приватної монополії на землевпорядні роботи (а може це і переваги);
2) "нагинаємо" всіх власників приватних мереж: обленерго, облгаз і т.д. на встановлення за приватні кошти всіх зон обмежень і обтяжень. Переваги: проблема може бути вирішена без витрачання бюджетних коштів, шляхом адміністративного впливу. Недоліки: корупційна вразливість такої схеми.
3) ДЗК самостійно в силу закону вносить в базу земельного кадастру зони обмежень: наприклад шириною стільки-то метрів вздовж лінії електропередач такої потужності після реєстрації земельних ділянок відповідного землекористувача (землевласника). Переваги: занадто ідеально виглядає. Недоліки: сам ДЗК morgny ; не на всі об"єкти можна автоматично камерально встановити такі зони
4) помісь кількох методів одночасно. Проте завжди буде виникати питання: чому в одних це зроблено за кошти платників податків-пересічних громадян, а в інших за кошти зацікавленої особи.

Додано: 27 червня 2013 13:54
corin
Шановні колеги. Я геть запутався в сучасних нюансах земельного законодавства. Підкажіть, чи можна громадянину із земель державної власності сільськогосподарського призначення відвести земельну ділянку в оренду для будівництва ЛЕП напругою 0,4 кВт. В майбутньому така лінія має бути передана на баланс енергетиків.
ДБН В.2.5-16-99 взагалі голорить про те, що
1.2 Не підлягають відведенню у постійне користування земельні ділянки для розміщення опор повітряних ліній електропередачі напругою 0,4 кВ та кабельних ліній електропередачі, якщо останні знаходяться на глибині нижче 0,5 м від поверхні грунту.
1.3 На період будівництва забудовнику об'єкта електричних мереж напругою від 0,4 до 750 кВ надаються земельні ділянки у тимчасове користування для виконання будівельно-монтажних робіт.
Я розумію, що в такому випадку земельну ділянку має оформляти на себе субєкт господарювання, що здійснює будівництво ЛЕП, її підключення та обслуговування.
Ст. 16 ЗУ "Про землі енергетики...." передбачає можливість укладення відповідного договору сервітуту.
Можливо в когось є інші варіанти.

Додано: 27 червня 2013 15:13
ugin
Договор сервитута наиболее правильным был бы с точки зрения законодательства...
А статус земли
corin писав:із земель державної власності сільськогосподарського призначення
исходит из документов или из закона про розмежуванння?

Додано: 30 червня 2013 13:42
corin
ugin писав:исходит из документов или из закона про розмежуванння?
Землями сільськогосподарського призначення ділянка є виходячи з довідки райзема. А якщо враховувати той факт, що вона за межами населеного пункту то закон про розмежування точно відносить дану ділянку до земель якими розпоряджається держземагентство.

Додано: 02 серпня 2013 17:32
senisty
Згідно "Правил охорони магістральних трубопроводів", охоронна зона вздовж газопроводу 2-класу діаметром до 300 мм становить по 75 м з обох сторін. А якщо діаметр труби становить 50 мм (газопровід до будинку), то також 75 м по обидві сторони? Не забагато? Допоможіть будь-ласка! Nenayu

Додано: 02 серпня 2013 23:06
Nat
senisty писав:А якщо діаметр труби становить 50 мм (газопровід до будинку), то також 75 м по обидві сторони?
Ну сами же написали:
senisty писав:Згідно "Правил охорони магістральних трубопроводів", охоронна зона вздовж газопроводу 2-класу діаметром до 300 мм становить по 75 м з обох сторін
Просто ответьте себе на вопрос, 75 мм это ДО 300 или где? cy

Додано: 12 вересня 2013 01:56
t_c
Вітання всім.
Можливо хто підкаже рішення в мому нелегкому питанні )
Наша організація планує прокласти підземну лінію зв'язку (5 км.) між двома нас. пунктами. Для побудови нам потрібен договір сервітуту на землю, яка буде використовуватися. Для цього ради обох нас. пунктів дали дозвіл на виготовлення тех. документації із землеустрою щодо встановлення меж частини зем. ділянки, на яку поширюється право суборенди, сервітуту.
Справа в тому, що наш землевпорядчик не має уявлення що з цим робити, бо ще не зустрічався з подібним. Він пропонує спочатку зробити відвід, сформувати зем. ділянку, а потім вже зробити вищезгадану документацію на встановлення меж част. зем. ділянки. Проте, я не до кінця впевнений, що потрібно робити саме так.
Згідно статті 79-1, ч. 9 Земельного кодексу

Код: Виділити все

9. Земельна  ділянка  може  бути  об'єктом   цивільних   прав виключно   з  моменту  її  формування  (крім  випадків  суборенди, сервітуту щодо частин земельних ділянок) та  державної  реєстрації права власності на неї. 
Згідно цього я наче й не зобов'язаний спершу формувати зем. ділянку.
Підкажіть, будь ласка, яким чином мені йти далі, і можливо, хтось зможе поділитись подібною тех. документацією.

Наперед дякую.

Додано: 14 березня 2014 23:41
dexter3000
t_c писав:Для побудови нам потрібен договір сервітуту на землю, яка буде використовуватися. Для цього ради обох нас. пунктів дали дозвіл на виготовлення тех. документації із землеустрою щодо встановлення меж частини зем. ділянки, на яку поширюється право суборенди, сервітуту.
Вам слід формувати ділянку і брати її в оренду. Сервітут може бути там, де вже є ділянки.

Додано: 05 серпня 2014 11:31
dmitry123
Чи можлива реєстрація сервітуту на частину несформованої ділянки, якою відповідо до земельного кодексу розпоряджається обласна державна адміністрація?