Закон щодо спрощення процедури розмежування земель державної та комунальної власності

Розмежування земель державної та комунальної власності
Правила форуму
Будьте уважними! Перед створенням теми перечитайте Правила форуму і ще раз перевірте, чи дана тема не існує. Теми, які дублюють інші, видаляються без попередження! Повідомлення, які містять не прихований адрес E-mail, видаляються без попередження!
Аватар користувача
Volodar
Спец
Спец
Повідомлень: 1795
З нами з: 17 квітня 2008 12:41
Репутація: 52
Область: Житомирська
Місце роботи: Інше

Re: Проект Закону України щодо спрощення процедури розмежування земель державної та комуна

Повідомлення Volodar »

SBB писав:А якій територіальній громаді вони будуть належати? Оголошуються вони об+єктами ПЗФ рішенням обласних рад і можуть включати території, які входять до декількох сільрад
Але ж якось потрібно закріпити за комунальною власністю, а так в державну.
SBB писав:Важко. Фіз.особи теоретично можуть мати земельні ділянки для будь-яких цілей, а не тільки для ведення сільського господарства.
Ділянки для інших цілей будуть "привязані" до нерухомості.
SBB писав:Крім того, "прирівненість" до виконавчих органів - це просто вигадка КМДА і по ідеї може бути і по іншому.
http://zakon1.rada.gov.ua/cgi-bin/laws/ ... reg=401-14
1. Виконавчим органом Київської міської ради є Київська міська державна адміністрація, яка паралельно виконує функції державної виконавчої влади, що є особливістю здійснення виконавчої влади в місті Києві.
SBB писав:Не може орган місцевого самоврядування розпоряджатись державною власністю.
Тут просто є певні ризики, і боротьба інтересів. Можуть заполітизувати.
SBB писав:Крім того, я слабо собі представляю категоричну відмову РДА при позитивному рішенні КМ.
Але теоретично можливо. На мою думку рішеня на рівні області, КМУ, без думки РДА приймати не може. А запропоновано, примайти рішення на місці з врахуванням думки ОДА і КМУ. Тобто РДА не залишається вибору - тільки так як сказали зверху.
P.S. Успіхів
Аватар користувача
SBB
Спец
Спец
Повідомлень: 869
З нами з: 15 квітня 2008 11:07
Репутація: 25
Область: м.Київ
Місце роботи: Юридичні послуги

Re: Проект Закону України щодо спрощення процедури розмежування земель державної та комуна

Повідомлення SBB »

Chernov писав:В данном контексте это касалось не Вас , а Ваших заказчиков. А Вам семью кормить надо. И, к тому же, заказчик всегда прав.
У даного законопроекту немає замовників і ніхто жодної копійки за це не отримав
Chernov писав:Все законы пишутся у нас по закону (простите тавтологию) обязательной возможности перехода на ручное управление в удобный для власти момент.
Буває і таке, не спорю. Але повірте мені, я все ж таки знаю всю цю кухню зсередини, переважна більшість помилок у законах обумовлені не замовленням, а простою некомпетентністю осіб, які їх пишуть. А крім того, закритістю і непродуманістю самого процесу законотворчості. Але це зовсім інша тема
Chernov писав:и тут, критикуй - не критикуй, а все равно получишь...
В даному випадку законопроект розміщений на форумі саме з метою отримання конструктивного обговорення для його покращення
Chernov писав:Вот к примеру, предложение по ПЗФ - вполне конкретно.
Передачею земель ПЗФ до державної власності ви їх не збережете від дерибану. Крім того, якщо дещо відійти від теми - органи місцевого самоврядування (які б вони не були) обираються територіальною громадою. А голови місцевих державних адміністрацій призначаються самі знаєте як і на який строк. Тим паче в переважній більшості випадків ці землі саме як землі ПЗФ не дерибаняться. Просто виключають територію із ПЗФ, або грають на невстановленості меж об+єкта ПЗФ. Власність тут ні до чого.
Chernov писав:Потому как все эти приписки, типа, "если иное не предусмотрено законом", или «здійснювати інші дії»,ссылки на несуществующий "порядок, утвержденный Кабмином", использование юридически никчемных формулировок и замыкающихся самих на себя определений, и т.д. и.т.п. вполне сознательно вписываются в Закон в угоду барину -заказчику, для создания предпосылок гибкого толкования и легкого изменения
Chernov писав:А вот тут Вы лукавите. Закон, на то он и Закон, чтобы быть исчерпывающим. В крайнем случае с подзаконными актами, которые должны быть приняты вместе с Законом.
Лукавства тут немає. Є стаття 319 ЦК
Стаття 319. Здійснення права власності
1. Власник володіє, користується, розпоряджається своїм
майном на власний розсуд.
2. Власник має право вчиняти щодо свого майна будь-які дії,
які не суперечать закону.
Власник може робити з річчю все. Дійсно, для державних органів мають бути обмеження, я з цим згідний, але все рівно - всього у законі передбачити не можна.
Хоча формулювання, дійсно може бути іншим.
Chernov писав:Еще раз прошу без обид
Без питань
alexxx84
Молоденький(ка)
Молоденький(ка)
Повідомлень: 17
З нами з: 25 квітня 2009 18:09
Репутація: 0

Re: Проект Закону України щодо спрощення процедури розмежування земель державної та комуна

Повідомлення alexxx84 »

Добрий день!
По цьомку проекту в мене ваинкло 2 питання:
1) "з) доповнити Кодекс новою статтею 148-1 такого змісту:
«Стаття 148-1. Перехід права власності на земельні ділянки, що перебувають у користуванні
...
3. За згодою сторін договорів оренди, суперфіцію, емфітевзису, сервітуту, застави, ними можуть бути внесені до договору зміни із зазначенням нового власника земельної ділянки."
Який все ж таки буде механізм реєстрації нового власника земельної ділянки? Бо згідно цієї норми буде не обов'язковим вности зміни в договір оренди і відповідно не потрібно реєструвати ці зміни.

2) "2) У Законі України «Про землеустрій» (Відомості Верховної Ради України, 2003 р., № 36, ст. 282):
...
частину першу статті 50 викласти у такій редакції:
«Проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки розробляється при формуванні нової земельної ділянки або зміні цільового призначення земельної ділянки із зміною її меж»."
Який вид документації потрібно буде розробляти у випадку зміни ТІЛЬКИ цільового призначення земельної ділянки або ТІЛЬКИ її меж?
Дякую за відповідь!
Аватар користувача
werewolf
Спец
Спец
Повідомлень: 913
З нами з: 22 січня 2008 17:46
Репутація: 5
Область: Запорізька
Місце роботи: Інше

Re: Проект Закону України щодо спрощення процедури розмежування земель державної та комуна

Повідомлення werewolf »

SBB писав:Передачею земель ПЗФ до державної власності ви їх не збережете від дерибану.
Скажу по секрету. "Рожева мрія" нашої міської ради - виштурляти державне лісове господарство з міста, повирубувати ліси, які мають статус заказників, і побудувати там собі дачі й магазини. І думаю, що так всюди по Україні. І Ви своїм законом дасте їм флаг в руки.
SBB писав:органи місцевого самоврядування (які б вони не були) обираються територіальною громадою. А голови місцевих державних адміністрацій призначаються самі знаєте як і на який строк.
І там, і там сидять переважно аморальні "шістки". Але велика різниця у тому, що на посадову особу - державного службовця є управа. Державний службовець відповідає перед законом, беззаперечно виконує приписи контролюючих органів, рішення судів... (принаймні, у разі невиконання несе пряму відповідальність).
А ось депутати - це стадо баранів, які на повну використовують принцип колективної безвідповідальності. Депутата неможливо притягнути до відповідальності за те, що він проголосував за незаконне рішення. Для нашої міської ради протест прокурора по рішенню, або рішення суду про зобовязання ради прийняти певне рішення - це бумажка, якою можна підтертися в туалеті.
Як тільки землі ПЗФ, лісового та водного фонду опиняться у власності ОМС - державні підприємства, які проводять там відповідну господарську діяльність, вилетять з своїх землекористувань найперші.
Аватар користувача
Chernov
Спец
Спец
Повідомлень: 2237
З нами з: 26 грудня 2007 08:13
Репутація: 18
Область: Запорізька
Місце роботи: Інше
Контактна інформація:

Re: Проект Закону України щодо спрощення процедури розмежування земель державної та комуна

Повідомлення Chernov »

werewolf писав:Скажу по секрету.
Да какие тут секреты!? Кальцев (секретать горсовета)и Таран (пред зем комиссии) в открытую говорят, что лесам и заповедникам не место в городской черте. А исторические здания в городе сносятся одно за другим под бизе-торгово-развлекательные центры и публичные дома (фитнес-СПА центры).
werewolf писав:А ось депутати - це стадо баранів, які на повну використовують принцип колективної безвідповідальності
И мэр-соплежуй. Нужен прямой запрет на хоз деятельность на территории хотя бы нынешнего ПЗФ и историко-культурного фонда. Именно прямой . До 2030 года. Хотя-бы.
ZIC
Спец
Спец
Повідомлень: 1094
З нами з: 14 травня 2010 17:36
Репутація: 7
Область: м.Київ
Місце роботи: Інше

Re: Проект Закону України щодо спрощення процедури розмежування земель державної та комуна

Повідомлення ZIC »

Для SBB. Пропозиція до проекту...
Пропоную в Статті 79-1 (Формування земельної ділянки як об'єкта цивільних прав) добавлений абзац до ч. 2 "шляхом визначення меж земельних ділянок державної чи комунальної власності за проектами землеустрою щодо впорядкування територій населених пунктів" доповнити словами "проектами зі встановлення (зміни) меж населених пунктів, схемами землеустрою щодо сучасного використання та техніко-економічними обгрунтуваннями охорони земель". Просто ці види технічної документації вже згадуються в проекті закону в інших статтях (наприклад, зміненна редакція ЗУ "Про землеустрій"), тому повинні бути і тут. Взагалі ще можна добавити "або іншими".
А взагалі, мені вперше сподобався законопроект серед подібних... Видно, що порацювали професіонали, знайомі з практикою (і з обговореннями на цьому форумі). І важливо, що зразу в увязці з іншими законами...
Так само сподобався проект по порядку змін меж АТО (в принципі, є невеликі зауваження і пропозиції з урахуванням немалого досвіду робіт зі встановлення меж населених пунктів...), але це - інша тема...
Аватар користувача
SBB
Спец
Спец
Повідомлень: 869
З нами з: 15 квітня 2008 11:07
Репутація: 25
Область: м.Київ
Місце роботи: Юридичні послуги

Re: Проект Закону України щодо спрощення процедури розмежування земель державної та комуна

Повідомлення SBB »

ZIC писав:Пропоную в Статті 79-1 (Формування земельної ділянки як об'єкта цивільних прав) добавлений абзац до ч. 2 "шляхом визначення меж земельних ділянок державної чи комунальної власності за проектами землеустрою щодо впорядкування територій населених пунктів" доповнити словами "проектами зі встановлення (зміни) меж населених пунктів, схемами землеустрою щодо сучасного використання та техніко-економічними обгрунтуваннями охорони земель". Просто ці види технічної документації вже згадуються в проекті закону в інших статтях (наприклад, зміненна редакція ЗУ "Про землеустрій"), тому повинні бути і тут. Взагалі ще можна добавити "або іншими"
На мою думку, це не дуже вірно. Мета вказаної Вами документації - не формування земельних ділянок, а
визначення перспективи щодо використання та охорони земель
Щодо "або іншими", то таке формулювання можливо використовувати в крайньому випадку, коли інакше не можна. Да і, крім іншого, ну яка ще документація може матись на увазі?
werewolf писав:Скажу по секрету. "Рожева мрія" нашої міської ради - виштурляти державне лісове господарство з міста, повирубувати ліси, які мають статус заказників, і побудувати там собі дачі й магазини. І думаю, що так всюди по Україні. І Ви своїм законом дасте їм флаг в руки.
Якщо на час набуття чинності законом ліси будуть у постійному користуванні Держлісгоспу, вони залишаться державними
alexxx84 писав:3. За згодою сторін договорів оренди, суперфіцію, емфітевзису, сервітуту, застави, ними можуть бути внесені до договору зміни із зазначенням нового власника земельної ділянки."
Який все ж таки буде механізм реєстрації нового власника земельної ділянки? Бо згідно цієї норми буде не обов'язковим вности зміни в договір оренди і відповідно не потрібно реєструвати ці зміни.
Цей законопроект (якщо він колись стане законом) по суті своїй не зможе працювати доти, доки реєстрація прав не перейде Мінюсту (ну, або державі та громадам необхідно буде отримувати державні акти, і тоді необхідно буде виключати із законопроекту зміни до статті 126 ЗК). А, взагалі, процедура звичайна, як для приватної власності, реєструється право власності, а право користування як було, так і залишається.В принципі, і зараз обов+язку переукладати договір немає
alexxx84 писав:«Проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки розробляється при формуванні нової земельної ділянки або зміні цільового призначення земельної ділянки
Ці положення дійсно необхідно корегувати
werewolf писав: Але велика різниця у тому, що на посадову особу - державного службовця є управа. Державний службовець відповідає перед законом, беззаперечно виконує приписи контролюючих органів, рішення судів... (принаймні, у разі невиконання несе пряму відповідальність).
Це тоді, коли є пряме порушення, чого в більшості випадків немає, є юридично вірні, але аморальні по суті рішення. І відповідальності там в більшості випадків немає
werewolf писав:А ось депутати - це стадо баранів, які на повну використовують принцип колективної безвідповідальності. Депутата неможливо притягнути до відповідальності за те, що він проголосував за незаконне рішення. Для нашої міської ради протест прокурора по рішенню, або рішення суду про зобовязання ради прийняти певне рішення - це бумажка, якою можна підтертися в туалеті
Рішення стада баранів можна оскаржити в суді і у разі визнання його нечинним, ніякого волевиявлення баранів необхідно не буде
werewolf писав:Як тільки землі ПЗФ, лісового та водного фонду опиняться у власності ОМС - державні підприємства, які проводять там відповідну господарську діяльність, вилетять з своїх землекористувань найперші.
якщо право землекористування у цих підприємств оформлене - тільки за рішенням РДА чи ОДА, оскільки ці землі будуть власністю держави. А от якраз зараз викинути такі підприємства ОМС можуть
ZIC
Спец
Спец
Повідомлень: 1094
З нами з: 14 травня 2010 17:36
Репутація: 7
Область: м.Київ
Місце роботи: Інше

Re: Проект Закону України щодо спрощення процедури розмежування земель державної та комуна

Повідомлення ZIC »

SBB писав:ZIC написав:Пропоную в Статті 79-1 (Формування земельної ділянки як об'єкта цивільних прав) добавлений абзац до ч. 2 "шляхом визначення меж земельних ділянок державної чи комунальної власності за проектами землеустрою щодо впорядкування територій населених пунктів" доповнити словами "проектами зі встановлення (зміни) меж населених пунктів, схемами землеустрою щодо сучасного використання та техніко-економічними обгрунтуваннями охорони земель". Просто ці види технічної документації вже згадуються в проекті закону в інших статтях (наприклад, зміненна редакція ЗУ "Про землеустрій"), тому повинні бути і тут. Взагалі ще можна добавити "або іншими"На мою думку, це не дуже вірно. Мета вказаної Вами документації - не формування земельних ділянок, авизначення перспективи щодо використання та охорони земельЩодо "або іншими", то таке формулювання можливо використовувати в крайньому випадку, коли інакше не можна. Да і, крім іншого, ну яка ще документація може матись на увазі?
Проекти землеустрою щодо впорядкування територій населених пунктів - вирішують питання тільки по населених пунктах.
Але, у законопроекті Стаття 173 ЗКУ (Межі районів, сіл, селищ, міст, районів у містах) у частині 4 передбачає, що "Рішення про встановлення меж населеного пункту разом з витягом із проекту землеустрою щодо встановлення (зміни) меж населеного пункту із зазначенням кадастрових номерів земельних ділянок, право власності на які переходить до територіальної громади, є підставою для реєстрації права комунальної власності на такі земельні ділянки". Далі... У ст. 46 ЗУ "Про землеустрій" передбачається, що "Складовою частиною проекту землеустрою щодо встановлення і зміни меж населеного пункту, є експлікація земельних ділянок державної власності (із зазначенням їх кадастрових номерів, цільового призначення), які переходять до комунальної власності відповідної територіальної громади". Тому я й пропонував, згадати і його у Статті 79-1.
А проект ст. 117 ЗКУ відносить до таких видів і проект відведення земельної ділянки ("для розміщення будівель, споруд, інших об’єктів нерухомого майна державної власності, а також з метою її передачі у постійне користування органам державної влади, державним підприємствам, установам, організаціям, передається за рішенням органів місцевого самоврядування, у державну власність").
Ну і п. 9 Прикінцевих положень гласить: "Проекти землеустрою щодо розмежування земель державної та комунальної власності, розроблені та не затверджені до набрання чинності цим Законом, включаються складовою частиною до схем землеустрою і техніко-економічних обґрунтувань використання та охорони земель адміністративно-територіальних одиниць, проектів землеустрою щодо впорядкування території населених пунктів, матеріалів інвентаризації земель, а також іншої документації із землеустрою.
Ось чому я пропонував підредагувати Статтю 79-1.
Аватар користувача
SBB
Спец
Спец
Повідомлень: 869
З нами з: 15 квітня 2008 11:07
Репутація: 25
Область: м.Київ
Місце роботи: Юридичні послуги

Re: Проект Закону України щодо спрощення процедури розмежування земель державної та комуна

Повідомлення SBB »

ZIC писав:Але, у законопроекті Стаття 173 ЗКУ (Межі районів, сіл, селищ, міст, районів у містах) у частині 4 передбачає, що "Рішення про встановлення меж населеного пункту разом з витягом із проекту землеустрою щодо встановлення (зміни) меж населеного пункту із зазначенням кадастрових номерів земельних ділянок, право власності на які переходить до територіальної громади, є підставою для реєстрації права комунальної власності на такі земельні ділянки". Далі... У ст. 46 ЗУ "Про землеустрій" передбачається, що "Складовою частиною проекту землеустрою щодо встановлення і зміни меж населеного пункту, є експлікація земельних ділянок державної власності (із зазначенням їх кадастрових номерів, цільового призначення), які переходять до комунальної власності відповідної територіальної громади".
Там мають зазначатись лише земельні ділянки, сформовані раніше. До меж населених пунктів можуть включатись як сформовані земельні ділянки, так і масиви, не сформовані у земельні ділянки. Кадастрові номери у проектах потрібні для того, щоб зареєструвати право громади на них. А масиви не є об+єктами нерухомого майна (ну, принаймні, не розглядаються як такі законом про держреєстрацію прав), тому вони можуть стати комунальною власністю в силу закону і без реєстрації.
Одним із завдань статті 79-1 було нарешті визначити вичерпний перелік шляхів формування ділянок. На даний час механізм формування земельних ділянок неоднорідний.Тут і проекти відведення, і 2 технічки, і технічні звіти, і матеріали інвентаризації, і проекти розмежування, і рішення суду з якимись взагалі невідомими графічними матеріалами.
Аватар користувача
SBB
Спец
Спец
Повідомлень: 869
З нами з: 15 квітня 2008 11:07
Репутація: 25
Область: м.Київ
Місце роботи: Юридичні послуги

Re: Проект Закону України щодо спрощення процедури розмежування земель державної та комуна

Повідомлення SBB »

Законопроект "«Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо розмежування земель державної та комунальної власності»" дещо перероблений і зареєстрований у ВР за № 10043
http://w1.c1.rada.gov.ua/pls/zweb2/webp ... 3511=42536
розмежування.rar
У вас недостатньо прав для перегляду приєднаних до цього повідомлення файлів.
ZIC
Спец
Спец
Повідомлень: 1094
З нами з: 14 травня 2010 17:36
Репутація: 7
Область: м.Київ
Місце роботи: Інше

Re: Проект Закону України щодо спрощення процедури розмежування земель державної та комуна

Повідомлення ZIC »

SBB писав:Законопроект "«Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо розмежування земель державної та комунальної власності»" дещо перероблений і зареєстрований у ВР за № 10043
З перших вражень: дійсно, близько до попереднього (листопадового, минулого року) варіанту, тоді було б непогано, якби його поскоріше прийняли (Держкомзем же ставив собі це в план на листопад минулого року!!!).
Аватар користувача
SBB
Спец
Спец
Повідомлень: 869
З нами з: 15 квітня 2008 11:07
Репутація: 25
Область: м.Київ
Місце роботи: Юридичні послуги

Re: Проект Закону України щодо спрощення процедури розмежування земель державної та комуна

Повідомлення SBB »

Законопроект "«Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо розмежування земель державної та комунальної власності»" (р. № 10043)
http://w1.c1.rada.gov.ua/pls/zweb2/webp ... 3511=42536 прийнято за основу
Егор
Спец
Спец
Повідомлень: 977
З нами з: 02 вересня 2008 01:40
Репутація: 0

Re: Проект Закону України щодо спрощення процедури розмежування земель державної та комуна

Повідомлення Егор »

SBB писав:Законопроект "«Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо розмежування земель державної та комунальної власності»" (р. № 10043)
http://w1.c1.rada.gov.ua/pls/zweb2/webp ... 3511=42536 прийнято за основу
Ссылочка не открылась :(
Интересно все же когда можно ожидать принятия и вступления в силу этого интересного акта и стоит ли его в ближайшее время ожидать...... (?)
Заинтересовало в контексте вопроса: что делать с участками, находящимися в постоянном пользовании местных советов, но пребывающими за границами населенных пунктов. Пока вроде как не очень понятно как их окончательно заполучить. Согласно законопроекту, насколько я понял, они автоматом попадут в коммунальную собственность (по переходным положениям).
Правда не до конца понял предлагаемую редакцию ст. 83: "земельні ділянки, розташовані за межами відповідних адміністративно-територіальної одиниць, які не перебувають у державній чи приватній власності, які знаходяться у постійному користуванні органів місцевого самоврядування, комунальних підприємств, установ, організацій". Но вроде как если там постийне корыстування, то они и находятся в государственной собственности... или что-то не понял.
Ч. 3 тоже несколько смутила: не ясен механизм передачи участков (возмездность или нет) и как заставить все же органы госвласти их передать....
Аватар користувача
dexter3000
Спец
Спец
Повідомлень: 1353
З нами з: 29 серпня 2007 17:38
Репутація: 10
Область: м.Київ
Місце роботи: Не маю відношення до землевпорядкування

Re: Проект Закону України щодо спрощення процедури розмежування земель державної та комуна

Повідомлення dexter3000 »

Егор писав:Правда не до конца понял предлагаемую редакцию ст. 83: "земельні ділянки, розташовані за межами відповідних адміністративно-територіальної одиниць, які не перебувають у державній чи приватній власності, які знаходяться у постійному користуванні органів місцевого самоврядування, комунальних підприємств, установ, організацій". Но вроде как если там постийне корыстування, то они и находятся в государственной собственности... или что-то не понял.
Если участок в постоянном пользовании коммунального предприятия, то пускай себе будет коммунальной сообственность соответствующей территориальной общины, даже если он за границами НП. Зачем делать государственной землю коммунального предприятия?
Егор
Спец
Спец
Повідомлень: 977
З нами з: 02 вересня 2008 01:40
Репутація: 0

Re: Проект Закону України щодо спрощення процедури розмежування земель державної та комуна

Повідомлення Егор »

dexter3000 писав: Если участок в постоянном пользовании коммунального предприятия, то пускай себе будет коммунальной сообственность соответствующей территориальной общины, даже если он за границами НП. Зачем делать государственной землю коммунального предприятия?
Так я только за :) Даже не только в постоянном пользовании предприятий, но и самих местных советов бывает пользование на территориях других громад или за границами населенных пунктов согласно соответствующим госактам. Интересно как до принятия указанного закона заполучить в собственность такие участки, которые уже в постоянном пользовании ?
Я может чуть не так выразился... в законопроекте написано: "земельні ділянки, розташовані за межами відповідних адміністративно-територіальної одиниць, які не перебувають у державній чи приватній власності, які знаходяться у постійному користуванні органів місцевого самоврядування, комунальних підприємств, установ, організацій". Имел в виду, что если они в постоянном пользовании, то они в любом случае (на сегодняшний день) как бы в собственности государства. Но это чисто терминологический вопрос.
В принципе, он снимается переходным положением:
"З дня набрання чинності цим Законом, землями комунальної власності відповідних територіальних громад вважаються... земельні ділянки, які знаходяться у постійному користуванні органів місцевого самоврядування, комунальних підприємств, установ, організацій. Т.е. тут уже нет фразы: которые не находятся в госсобственности.
Аватар користувача
Volodar
Спец
Спец
Повідомлень: 1795
З нами з: 17 квітня 2008 12:41
Репутація: 52
Область: Житомирська
Місце роботи: Інше

Re: Проект Закону України щодо спрощення процедури розмежування земель державної та комуна

Повідомлення Volodar »

Егор писав:Правда не до конца понял предлагаемую редакцию ст. 83: "земельні ділянки, розташовані за межами відповідних адміністративно-територіальної одиниць, які не перебувають у державній чи приватній власності, які знаходяться у постійному користуванні органів місцевого самоврядування, комунальних підприємств, установ, організацій". Но вроде как если там постийне корыстування, то они и находятся в государственной собственности... или что-то не понял.
Дійсно не зовсім чітко випасано. Слова "які не перебувають у державній чи приватній власності," тут зайві і трішки вводять в оману. Але якщо розглядати спільно з пунктом 3 Прикінцевих положень то все ОК. Думаю підправлять до другого читання.

Додано через 4 хвилини 39 секунд:
Егор писав:Интересно как до принятия указанного закона заполучить в собственность такие участки, которые уже в постоянном пользовании ?
Мабуть саме правильно було б через викуп земельних ділянок однієї громади в іншої. Але цей законопроект цього не передбачає.
Егор
Спец
Спец
Повідомлень: 977
З нами з: 02 вересня 2008 01:40
Репутація: 0

Re: Проект Закону України щодо спрощення процедури розмежування земель державної та комуна

Повідомлення Егор »

Volodar писав: Мабуть саме правильно було б через викуп земельних ділянок однієї громади в іншої. Але цей законопроект цього не передбачає.
Ну выкуп это злобно :) Может как-то бесплатно можно.... есть мысль, в принципе...
Аватар користувача
Volodar
Спец
Спец
Повідомлень: 1795
З нами з: 17 квітня 2008 12:41
Репутація: 52
Область: Житомирська
Місце роботи: Інше

Re: Проект Закону України щодо спрощення процедури розмежування земель державної та комуна

Повідомлення Volodar »

Егор писав:Ну выкуп это злобно
Чому? Чим сусідня тер.громада відрізняється від звичайної юридичної особи? Зайшов на чужу територію плати. А в принципі цей законопроект передбачає безоплатну передачу в будь-який момент з державної в комунальну власність і навпаки.
Егор писав:Может как-то бесплатно можно.
Тут може бути конфлікт інтересів між органами місцевого самоврядування: власність однієї громади під територіальною юрисдикцією іншої. На мою думку можуть бути проблеми в адмін-територіальному устрої.
Егор
Спец
Спец
Повідомлень: 977
З нами з: 02 вересня 2008 01:40
Репутація: 0

Re: Проект Закону України щодо спрощення процедури розмежування земель державної та комуна

Повідомлення Егор »

Volodar писав: Чому? Чим сусідня тер.громада відрізняється від звичайної юридичної особи?.....
Ну а вдруг соседняя просто хочет подарить, а другая хочет принять в дар :) наверно так можно....
Вопросы админ-терр. устройства и собственности нужно рассматривть отдельно. В принципе, ничего плохого в нахождении "чужой" собственности в границах населенного пункта нет. В этом контексте собственность другой громады не должна отличаться от частной и особо смущать.
Аватар користувача
SBB
Спец
Спец
Повідомлень: 869
З нами з: 15 квітня 2008 11:07
Репутація: 25
Область: м.Київ
Місце роботи: Юридичні послуги

Повідомлення SBB »

Проект Закона о внесении изменений ..... относительно размежевания земель государственной и коммунальной собственности принят в целом

Правда, депутаты начудили при голосовании. Текст получается странноватый...
Аватар користувача
ValD
Спец
Спец
Повідомлень: 404
З нами з: 18 січня 2011 16:26
Репутація: 6
Область: Харківська

Повідомлення ValD »

А подробнее? В чем странность?
Аватар користувача
Volodar
Спец
Спец
Повідомлень: 1795
З нами з: 17 квітня 2008 12:41
Репутація: 52
Область: Житомирська
Місце роботи: Інше

Повідомлення Volodar »

Сорока на хвості принесла, що впарали в текст про Земельний банк, чекаємо стенограми...
Аватар користувача
SBB
Спец
Спец
Повідомлень: 869
З нами з: 15 квітня 2008 11:07
Репутація: 25
Область: м.Київ
Місце роботи: Юридичні послуги

Повідомлення SBB »

Есть там и земельный банк, и право Госкомзема распоряжаться с/х землей... Редиски, одним словом

Но есть и позитив - предложенная схема размежевания принята.

Посмотрим, что скажет Гарант Конституции
Аватар користувача
AeroMaster
Спец
Спец
Повідомлень: 244
З нами з: 17 травня 2008 23:37
Репутація: 6
Область: м.Київ

Повідомлення AeroMaster »

Скажите а текст уже есть?
Відповісти