ZIC писав:Пропоную в Статті 79-1 (Формування земельної ділянки як об'єкта цивільних прав) добавлений абзац до ч. 2 "шляхом визначення меж земельних ділянок державної чи комунальної власності за проектами землеустрою щодо впорядкування територій населених пунктів" доповнити словами "проектами зі встановлення (зміни) меж населених пунктів, схемами землеустрою щодо сучасного використання та техніко-економічними обгрунтуваннями охорони земель". Просто ці види технічної документації вже згадуються в проекті закону в інших статтях (наприклад, зміненна редакція ЗУ "Про землеустрій"), тому повинні бути і тут. Взагалі ще можна добавити "або іншими"
На мою думку, це не дуже вірно. Мета вказаної Вами документації - не формування земельних ділянок, а
визначення перспективи щодо використання та охорони земель
Щодо "або іншими", то таке формулювання можливо використовувати в крайньому випадку, коли інакше не можна. Да і, крім іншого, ну яка ще документація може матись на увазі?
werewolf писав:Скажу по секрету. "Рожева мрія" нашої міської ради - виштурляти державне лісове господарство з міста, повирубувати ліси, які мають статус заказників, і побудувати там собі дачі й магазини. І думаю, що так всюди по Україні. І Ви своїм законом дасте їм флаг в руки.
Якщо на час набуття чинності законом ліси будуть у постійному користуванні Держлісгоспу, вони залишаться державними
alexxx84 писав:3. За згодою сторін договорів оренди, суперфіцію, емфітевзису, сервітуту, застави, ними можуть бути внесені до договору зміни із зазначенням нового власника земельної ділянки."
Який все ж таки буде механізм реєстрації нового власника земельної ділянки? Бо згідно цієї норми буде не обов'язковим вности зміни в договір оренди і відповідно не потрібно реєструвати ці зміни.
Цей законопроект (якщо він колись стане законом) по суті своїй не зможе працювати доти, доки реєстрація прав не перейде Мінюсту (ну, або державі та громадам необхідно буде отримувати державні акти, і тоді необхідно буде виключати із законопроекту зміни до статті 126 ЗК). А, взагалі, процедура звичайна, як для приватної власності, реєструється право власності, а право користування як було, так і залишається.В принципі, і зараз обов+язку переукладати договір немає
alexxx84 писав:«Проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки розробляється при формуванні нової земельної ділянки або зміні цільового призначення земельної ділянки
Ці положення дійсно необхідно корегувати
werewolf писав: Але велика різниця у тому, що на посадову особу - державного службовця є управа. Державний службовець відповідає перед законом, беззаперечно виконує приписи контролюючих органів, рішення судів... (принаймні, у разі невиконання несе пряму відповідальність).
Це тоді, коли є пряме порушення, чого в більшості випадків немає, є юридично вірні, але аморальні по суті рішення. І відповідальності там в більшості випадків немає
werewolf писав:А ось депутати - це стадо баранів, які на повну використовують принцип колективної безвідповідальності. Депутата неможливо притягнути до відповідальності за те, що він проголосував за незаконне рішення. Для нашої міської ради протест прокурора по рішенню, або рішення суду про зобовязання ради прийняти певне рішення - це бумажка, якою можна підтертися в туалеті
Рішення стада баранів можна оскаржити в суді і у разі визнання його нечинним, ніякого волевиявлення баранів необхідно не буде
werewolf писав:Як тільки землі ПЗФ, лісового та водного фонду опиняться у власності ОМС - державні підприємства, які проводять там відповідну господарську діяльність, вилетять з своїх землекористувань найперші.
якщо право землекористування у цих підприємств оформлене - тільки за рішенням РДА чи ОДА, оскільки ці землі будуть власністю держави. А от якраз зараз викинути такі підприємства ОМС можуть