Закон щодо спрощення процедури розмежування земель державної та комунальної власності

Розмежування земель державної та комунальної власності
Правила форуму
Будьте уважними! Перед створенням теми перечитайте Правила форуму і ще раз перевірте, чи дана тема не існує. Теми, які дублюють інші, видаляються без попередження! Повідомлення, які містять не прихований адрес E-mail, видаляються без попередження!
ZIC
Спец
Спец
Повідомлень: 1094
З нами з: 14 травня 2010 17:36
Репутація: 7
Область: м.Київ
Місце роботи: Інше

Повідомлення ZIC »

Хороша новина, почекаємо тексту закону для ознайомлення та підпису Президентом.
А що ж Законом про порядок встановлення меж адмінутворень? Перше читання вони проходили разом...
ZIC
Спец
Спец
Повідомлень: 1094
З нами з: 14 травня 2010 17:36
Репутація: 7
Область: м.Київ
Місце роботи: Інше

Повідомлення ZIC »

Ми тут ломали голови що і як розмежовувати, а в п. 7. Прикінцевих та перехідних положень написано: "З дня набрання чинності цим Законом (01.01.2013) землі державної та комунальної власності в Україні вважаються розмежованими".
І ще п. 3 тих же Прикінцевих та перехідних положень: "3. З дня набрання чинності цим Законом землями комунальної власності відповідних територіальних громад вважаються: ...".
Аватар користувача
Oleg
Спец
Спец
Повідомлень: 2311
З нами з: 03 квітня 2007 11:55
Репутація: 82
Область: Волинська
Місце роботи: Інше

Повідомлення Oleg »

Хто підкаже (SBB morgny) чи на сайті Верховної ради вже остаточний текст прийнятого закону?
Аватар користувача
Chernov
Спец
Спец
Повідомлень: 2237
З нами з: 26 грудня 2007 08:13
Репутація: 18
Область: Запорізька
Місце роботи: Інше
Контактна інформація:

Повідомлення Chernov »

7. З дня набрання чинності цим Законом землі державної та комунальної власності в Україні вважаються розмежованими.
Просто умиляет.... Я бы еще добавил про створення земельного кадастра и вообще про перманентне тотальне покращення...

Додано через 5 хвилин 6 секунд:
А если серьезно, то наконец то выработаны достаточно четкие правила определения собственности на землю (что само по себе и не мало), но не более того. А собственно размежевание еще толком и не начиналось.
ZIC
Спец
Спец
Повідомлень: 1094
З нами з: 14 травня 2010 17:36
Репутація: 7
Область: м.Київ
Місце роботи: Інше

Повідомлення ZIC »

Admin писав:чи на сайті Верховної ради вже остаточний текст прийнятого закону?
Звичайно, ні. Там же нема про земельний банк...
Аватар користувача
dexter3000
Спец
Спец
Повідомлень: 1353
З нами з: 29 серпня 2007 17:38
Репутація: 10
Область: м.Київ
Місце роботи: Не маю відношення до землевпорядкування

Повідомлення dexter3000 »

Стенограмма аферы с государственным земельным банком:
Spoiler
ЗАСІДАННЯ П'ЯТДЕСЯТ ПЕРШЕ
Сесійна зала Верховної Ради України
21 червня 2012 року, 10 година
Веде засідання Голова Верховної Ради України В.М.ЛИТВИН

ГОЛОВУЮЧИЙ. Шановні народні депутати, оголошується до розгляду проект Закону про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо розмежування земель державної та комунальної власності, (реєстраційний номер 10043). Доповідач – Бевзенко, заступник голови комітету.

13:03:12
БЕВЗЕНКО В.Ф.
Шановний Володимире Михайловичу, шановні колеги, на ваш розгляд виноситься, підготовлений до другого читання проект Закону про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо розмежування земель державної та комунальної власності, (реєстраційний номер 10043). З часу прийняття законопроекту в першому читанні до комітету надійшло 144 поправки та пропозиції суб'єктів законодавчої ініціативи, з яких пропонується врахувати 46, відхилити 97.
Комітет дякує народним депутатам України, які внесли свої пропозиції до даного законопроекту. Щодо поправок народних депутатів Сідельника та Борта, що вони пропонують залишити Кабінету Міністрів України існуючі повноваження щодо розпорядження державними землями, а також уповноважити його вносити земельні ділянки до статутних фондів підприємств, зокрема Державного земельного банку. З цим погодитись не можна, оскільки на сьогодні такої установи, як Державний земельний банк, не існує.
Крім того, врахування поправки призведе до абсурдної ситуації, коли функції з розпорядження однією і тією ж земельною ділянкою одночасно будуть надані двом органам – місцевій державній адміністрації та Кабінету Міністрів України. Слід вказати, що однією з центральних норм законопроекту, за допомогою якої планується провести розмежування за принципом всилу конкретної земельної ділянки у власність чи користування здійснюється лише після державної реєстрації права власності держави на неї за заявою відповідного органу державної влади. В той же час подання Кабінетом Міністрів України таких заяв, а також здійснення ним інших дій, пов'язаних з державною реєстрацією права власності є несумісними і статусом вищого органу виконавчої влади та є недоцільним з огляду на організаційну складність прийняття ним рішень.
Також пропонується відхилити поправки Каплієнка, Шарова, Кармазіна, які, по суті, зводяться до залишення змінених норм Земельного кодексу України у існуючій редакції. Слід наголосити, що існуючий механізм розмежування не працює, і підстав сподіватися на зворотнє немає. Такий механізм потребує величезних фінансових ресурсів, які сьогодні краще витратити на інші цілі.
Крім того, пропонується відхилити поправки Ганущака, який пропонує надати Верховній Раді України повноваження щодо зміни меж територій місцевих рад і введення в земельне законодавство самого поняття такої території.
Зважаючи на викладене, комітет на своєму засіданні 22 травня рекомендував Верховній Раді прийняти даний законопроект у другому читанні та в цілому як закон. Головне юридичне управління висловило до законопроекту певні зауваження, які стосуються перенесення деяких положень законопроекту з основного тексту до прикінцевих положень. Ці зауваження є слушними, і комітет погоджується з їх врахуванням.
Зважаючи на це, просимо врахувати зауваження та доручити Головному юридичному управлінню Апарату Верховної Ради України здійснити техніко-юридичне доопрацювання законопроекту.

ГОЛОВУЮЧИЙ. Шановні колеги, давайте будемо працювати зараз по поправках.
Поправка 1-а, Гуменюк наполягає на ній? Ні.
Каплієнко, 2-а поправка, наполягає? Ні.
Шаров, 3-я поправка. Ні.
Дейч, 4-а поправка. Ні.
Ганущак, 5-а попрака. Мікрофон.

13:06:44
ГАНУЩАК Ю.І.
Пані та панове, ну, це йде у руслі тієї самої ідеології, що було у попередньому проекті, який, на жаль, не підтримали. Я повторюю ще раз, що питання територій юрисдикцій, це, фактично, адмінтеродиниця, це територія юрисдикції ради. Воно повинно бути все-таки винесено на рівень Верховної Ради України. Дякую.

ГОЛОВУЮЧИЙ. Дякую. Ставиться на голосування 5-а поправка Юрія Ганущака.

13:07:29
За-18
Поправку не підтримано.
Поправка 6. Юрій Кармазін, будь ласка.

13:07:38
КАРМАЗІН Ю.А.
Юрій Кармазін, українська опозиція, Партія захисників Вітчизни. Пункт "г" статті 6 пропоную викласти в такій редакції і даю цю редакцію. "Погодження питань, пов’язаних із припиненням права постійного користування будь-якими суттєвими змінами у використанні, вилученням, викупом та будь-якими змінами цільового призначення особливо цінних земель відповідно до закону".
Цю пропозицію я вношу в зв’язку з тим, що редакція, яка запропонована авторами законопроекту, значно звужує коло повноважень Верховної Ради, є антиконституційним і може привести до безконтрольності у галузі земельних відносин. Вважаю, що цим законом зазіхаються на права не тільки цих депутатів, а і тих, кого оберуть. Вважаю, що цим законом зазіхаються на права українського народу. З огляду на те, що скоро день Конституції, не робіть цього і підтримайте поправку Кармазіна. Дякую.

ГОЛОВУЮЧИЙ. Ставиться на голосування 7-а, перепрошую, 6 поправка Юрія Кармазіна.

13:09:03
За-36
Поправка не підтримана.
Поправка 8. Мікрофон Кармазіна.

13:09:08
КАРМАЗІН Ю.А.
Юрій Кармазін. Шановні народні депутати, пропонується викласти статтю 9 в такій редакції. "Повноваження Київської, Севастопольської міських рад у галузі земельних відносин. До відання Київської, Севастопольської міських рад у галузі земельних відносин до їх територій належить…". І далі я даю повністю обґрунтування що належить у відповідності до Конституції.
Цю поправку вношу в зв’язку з тим, що нормою, запропонованою автором, значно звужуються повноваження Київської і Севастопольської міських рад у галузі земельних відносин, чим порушуються їх законні права. Вважаю, що відсутні підстави для внесення запропонованих змін до статті 6 Земельного кодексу, яка визначає повноваження Верховної Ради України у даній сфері. Ці зміни, які до повноважень парламенту відносить погодження питань, пов’язаних зі зміною цільового призначення, припинення права постійного користування, особливо цінних земель відповідно до закону не узгоджуються.

ГОЛОВУЮЧИЙ. Ставиться на голосування 8 поправка.

13:10:33
За-31
Поправка не підтримана.
Ганущак, 11 поправка.

13:10:41
ГАНУЩАК Ю.І.
Пані і панове! В чому є особливість? Особливість є те, що Київ і Севастополь в одну купу збивати не можна. Тому що, якщо Київ – це є один населений пункт, то Севастополь – це є конгломерат з 33 населених пунктів, який управляється, дійсно, держадміністрацію, що взагалі суперечить і хартії, купи інших законів. Тому пропонується відділити ці речі: Севастополь окремо зробити окрему статтю і там розділити повноваження, які стосуються чи Севастополя, великого Севастополя і Севастополя маленького. Тому пропонується саме така річ.
І ще одна стосується меж території Києва, тому що ми повинні дуже чітко вказати, що ця стаття стосується території юрисдикції саме Києва. Дякую.

ГОЛОВУЮЧИЙ. Ставиться на голосування 11 поправка.

13:11:57
За-23
Поправка не підтримана.
13 поправка, Юрія Ганущака.

13:12:04
ГАНУЩАК Ю.І.
Я повторюю ще одну річ, якщо дивитися так, як так виходить, то що ми маємо? Ми маємо у Севастополі Інкерман, маємо Качу, маємо Балаклаву невизнану, маємо Орлине, маємо ще ряд інших, де створені, до речі, свої ради. Ми передаємо фактично до великого міста Севастополя, тобто, там де є інші ради, які не мали б розпоряджатися цими землями, ми передаємо їм ці повноваження.
Тому пропозиція є такою, що лишити поки що тільки для Києва щодо території Києва, а Севастополь розглянути абсолютно окремо.

ГОЛОВУЮЧИЙ. Ставиться на голосування 13 поправка.

13:13:11
За-29
14 поправка. Юрій Ганущак. Будь ласка.

13:13:16
ГАНУЩАК Ю.І.
Ця поправка стосується розмежуванню повноважень в межах Севастополя між містами, от щодо Севастополя в межах забудови, міста Севастополя як міста, як населеного пункту повноваження. То в цьому випадку Інкерман буде мати свої повноваження в цих питаннях і Кача буде мати повноваження, дай Бог, Балаклаву (все-таки вона стане містом, я в цьому впевнений, бо вона давно заслуговує це велике звання), це Орлине. Знову ж таки, і в цьому випадку ми можемо розмежувати повноваження. Тому що зараз фактично у нас стоїть питання, як ви подивитесь на карту Севастополя, там є чотири райони, райони начебто як місто, але їхня юрисдикція далеко виходить за межі міста. Тобто, такий конгломерат свого роду. І стоїть питання, а хто ж тоді дійсно ці повноваження виконує відповідно до цього закону? Тобто, кому право власності належить? Саме оцим районним радам у цьому великому Севастополі?

ГОЛОВУЮЧИЙ. Ставиться на голосування поправка 14.

13:14:40
За-24
Поправку не підтримано.
Поправка 15, Юрій Кармазін, мікрофон.

13:14:45
КАРМАЗІН Ю.А.
Юрій Кармазін, Шановні народні депутати, біда нинішньої більшості в тому, що не хоче виконувати Конституцію, на якій приймав присягу чинний Президент, правда потім зразу перевернувся, дав команду змінити ту Конституцію. А сьогодні опозиція, яка є в залі, голосує за те, що змінити цей порядок, який існує в країні, але частина з них відбивається, ходять зараз по судам чи відбивають своїх товаришів, які політично репресовані.
Я пропоную зміни. Статтю 12 викласти в такій редакції. "Повноваження сільських, селищних, міських рад в галузі земельних відносин. До їх повноважень відноситься: розпорядження і використання земель територіальних громад, передача земельних ділянок комунальної власності у власність чи тимчасове використання громадян та юридичних осіб, надання земельних ділянок в користування із земель комунальної власності відповідно до цього кодексу, вилучення земельних ділянок і земель викупу, організацій землеустрою і далі по тексту, який я запропонував і вважаю, що він розширює…

ГОЛОВУЮЧИЙ. Ставиться на голосування 15 поправка.

13:16:09
За-36
Поправка не прийнята.
Так, Ганущак, 18 поправка. Мікрофон.

13:16:20
ГАНУЩАК Ю.І.
Панове, я звертаюся до більшості, тому що поки що Севастополь під вашим началом і відповідальність за те, щоб управляти цим містом так, щоб він не захерів. Тому що після того, як його віддали на 25 років, він стовідсотково приречений, бо нормальний бізнес сюди не піде. Пропонується все-таки розмежувати повноваження між тими, хто ще може видряпатися, і оцією великою Севастопольською радою. Подивіться, будь ласка, мій законопроект про Севастополь, який зареєстрований, який передбачає створення 5-и територіальних громад на території Севастополя. Це дає можливість диверсифікувати ризики прийняття рішень у місті Севастополі. Ну пожалійте це місто в кінці кінців, ну не можна все віддавати на орган, який не зможе цим займатися. Тим більше, що там піде величезний конфлікт між легітимними, тією самою Інкерманською радою і Севастопольською, бо в Севастополі там є і міська, і крім того ще й районні ради. Тобто конгломерат буде …

ГОЛОВУЮЧИЙ. Ставиться на голосування поправка 18 Юрія Ганущука.

13:17:45
За-23
Поправка не підтримана.
20 поправка, мікрофон Юрія Ганущака.

13:17:50
ГАНУЩАК Ю.І.
Ну, це швидше редакційна, я не знаю, чому вона не підтримана. Тому що йдеться все-таки територією різницею ради і може так… Я хотів би почути пояснення, але якщо немає, то не має.

ГОЛОВУЮЧИЙ. Ставиться на голосування 20 поправка.

13:18:33
За-17
Поправка не підтримана.
Поправка 26, Юрій Кармазін, будь ласка.

13:18:40
КАРМАЗІН Ю.А.
Юрій Кармазін. Шановні народні депутати, шановний Володимире Михайловичу, я не знаю, чому ви не ставите ще там ряд депутатів, які відхилені поправки?

ГОЛОВУЮЧИЙ. Вони відмовились.

КАРМАЗІН Ю.А. А, вони відмовились? Вибачте, це їх право відмовитися.
Я пропоную в пункті А частини першої статті 13 викласти в такій редакції: "Розпорядження землями державної власності в порядку та в межах, визначених цим кодексом". Цю пропозицію вношу в зв'язку з тим, що нормою, запропонованою автором законопроекту, значно звужуються повноваження Кабінету Міністрів України у галузі розпорядження землями державної власності. Чим порушуються його законні права, а розпорядження землями державної власності буде проводитись за новими, часто корупційними і неприйнятними схемами. Це поки що урядом керує пан Азаров, але скоро там буде нормальний прем'єр-міністр, тому я хочу, щоб зберегли за урядом повноваження, які я зараз пропоную – розпоряджатися землями державної власності. Прошу підтримати. Дякую.

ГОЛОВУЮЧИЙ. Шановні колеги, ставиться на голосування 26 поправка. Зараз повернемося до 25-ї.

13:20:05
За-35
Поправку не підтримано.
Я пропустив 25 поправку. Вона відхилена комітетом. Є вимога поставити її на голосування. Ставиться на голосування поправка 25 для її підтримки. Прошу голосувати.

13:20:36
За-237
Поправка підтримана.
Так, далі. Так, 34 поправка, Юрій Кармазін, мікрофон, будь ласка.

13:20:51
КАРМАЗІН Ю.А.
Юрій Кармазін. 34 поправка стосується того, що я пропоную в абзаці другому частини шостої статті 20 викласти в такій редакції: "Зміна цільового призначення особливо цінних земель допускається лише для будівництва об'єктів національної безпеки".
Шановні народні депутати, ви бачите, що у нас в Києві відбулося захоплення особливо цінних земель. Ви бачите, що обійшлися навіть без Верховної Ради. Ви бачите, що в цьому проекті, проти якого я протестував з перших сторінок, було також посягання на наші права.
Через це я хочу обмежити це право, коли змінювати цільове призначення виключно для будівництва об'єктів національної безпеки. Будь-які інші речі не можуть так бути прийняті. Дякую.

ГОЛОВУЮЧИЙ. Ставиться на голосування поправка 34.

13:22:15
За-20
Поправка не підтримана.
35 поправка. Юрій Кармазін, мікрофон.

13:22:21
КАРМАЗІН Ю.А.
Юрій Кармазін. 35 поправка, шановні народні депутати, стосується того, що я пропоную виключити частину сьому статті 20, яка зараз пропонується. Я звертаюсь до більшості. Шановна більшість! Вам все одно треба, чому я пропоную змінити і це зробити. Тому що я хочу, щоб були прозорі земельні відносини в країні. Я хочу, щоб не було того, що відбувалося раніше, коли особливо цінні землі кудись дівалися, землі рекреаційного призначення, природоохоронного.
Через це прошу виключити частину сьому статті 20. Прошу підтримати. Вона не несе політичного навантаження. Але вона розумна по своїй суті. Дякую. Прошу підтримати.

ГОЛОВУЮЧИЙ. Ставиться на голосування 35 поправка.

13:23:49
За-254
Поправку підтримано.
Наступна поправка 43. Юрій Ганущак, мікрофон будь ласка.

13:24:01
ГАНУЩАК Ю.І.
Панове! Ми наближаємося дуже до самих головних тих позицій, які встановлюють принципи розмежування. Той принцип, який є у цивілізованих країнах, передбачає, що розмежування земель державної комунальної власності проходить за такою ознакою. Те, що не є приватною, є публічною. В межах публічної те, що прямо не відноситься до держави є комунальною. Саме через те поправка передбачає, що це юрисдикція відповідної сільської, селищної, міської ради. Тобто саме, от, в межах юрисдикції, а вона закінчується там, де починається юрисдикція іншої сільської (селищної) ради, є право якраз от оцієї ради.

ГОЛОВУЮЧИЙ. Ставиться на голосування 43 поправка.

13:25:20
За-28
Поправка не підтримана.
Поправка 44. Мікрофон Юрія Кармазіна.

13:25:26
КАРМАЗІН Ю.А.
Юрій Кармазін, українська опозиція, Партія захисників Вітчизни.
Шановні народні депутати! Перш за все, хочу подякувати тим 254 депутатам, які підтримали 35 поправку.
А зараз хочу вам запропонувати, щоб ви підтримали мою поправку, яка стосується того, щоб абзац четвертий частини другої статті 79 прим. Земельного кодексу залишити у чинній редакції.
Нагадаю вам, що там записано. "…шляхом визначення меж земельних ділянок державної чи комунальної власності, яке здійснюється у процесі розмежування земель державної та комунальної власності". Це кінець цитати.
Цю пропозицію вношу з тим, що чинна редакція більшою мірою доречна при врегулюванні такого питання. В той час як формування земельних ділянок шляхом визначення меж земельних ділянок державної чи комунальної власності за проектами землеустрою щодо впорядкування території населених пунктів залишає поле для маніпулювань і зловживань, що є абсолютно неприпустимим. Через це, прошу підтримати прозорість в цих відносинах. Дякую. Прошу підтримати!

ГОЛОВУЮЧИЙ. Ставиться на голосування 44 поправка.

13:26:50
За-21
Поправка не підтримана.
48 поправка, Юрій Ганущак.

13:26:56
ГАНУЩАК Ю.І.
Пані та панове, я сподіваюсь, що мене слухають зараз міські, сільські, селищні голови і слухають мене всі, хто працюють в органах місцевого самоврядування. Це найважливіша поправка, яка стосується їхньої життєдіяльності.
Що пропонується? Тим, що зараз пропонує більшість, визначається те, що юрисдикція фактично по суті переходить тільки в межах населеного пункту. Те, що я пропоную, це юрисдикція до кінця, там, де починається наступна. Тобто межі мають співпадати, це адмінтеродиниця. Я прошу все-таки підтримувати. В противному випадку у нас летить, повністю злітає Бюджетний кодекс, тому що Бюджетний кодекс передбачає стягнення плати за землю. І плата за землю стягується в межах юрисдикції, а також оренда. Питання. Хто буде здавати в оренду?
Я до вас звертаюся, вам же їхати на округа, вам же ж треба буде обиратися. Як ви приїдете…

ГОЛОВУЮЧИЙ. Ставиться на голосування 48 поправка.

13:28:21
За-34
Поправка не підтримується.
Юрій Ганущак, 49 поправка.

13:28:29
ГАНУЩАК Ю.І.
Ну, в принципі, вона те саме передбачає, но я хочу закінчити таку річ. Здається в оренду. Питання. Хто здає в оренду? Ви розумієте, за межами тоді населених пунктів у нас провисає той суб'єкт, який здає в оренду. Хто буде здавати? Держава? В чиїй особі? Райдержадміністрації. От вам і джерело корупції. Тобто це ж не є представницьким органом. Тобто його і контролювати не можна, тому що буде контролювати той, який сам же і буде здавати в оренду ці речі.
Тобто, люди, ну, схаменіться! Тому що я ще раз кажу що ви навіть ще не розумієте, за що ви голосуєте. Землі повинні бути в межах адмінтеродиниці. Оце як візьмете карту адміністративну, ідіть, купіть у кіоску, отам, де червоненькими лініями зафіксовано – оце і є межі юрисдикції, це має бути все у комунальній власності, крім того, що окремо відведено до приватної і державної. Дякую.

ГОЛОВУЮЧИЙ. Ставлю на голосування 49 поправку.

13:29:53
За-37
Поправка не підтримана.
Поправка 58. Юрій Ганущак, будь ласка. Мікрофон.

13:30:01
ГАНУЩАК Ю.І.
Взагалі там врахована редакційно. Якщо…

ГОЛОВУЮЧИЙ. Ні, ні. 58-а, яка відхилена.

ГАНУЩАК Ю.І. А, 58-а. 58-а стосується знову ж таки того. Я вкотре до розуму прошу. Якщо ви вже проти місцевого самоврядування, то хоча би інстинкт самозбереження повинен спрацювати, тому що врешті-решт ви вийшли з населений пунктів з якихось. Ви всі знаєте, які величезні проблеми із бюджетом в органах місцевого самоврядування, в місцевими бюджетами. Ви їх обрізаєте на корню цим діло. Ви ж тоді не маєте права носити горде ім'я Партії регіонів. Ну, назвіть себе якось інакше, ви себе абсолютно дискредитували. Проголосуйте за те, щоб дати можливість органам місцевого самоврядування отримувати якийсь доход із цих земель, а тільки так це можна зробити. Дякую.

ГОЛОВУЮЧИЙ. Ставиться на голосування 58 поправка.

13:31:24
За-36
Не прийнята поправка.
59 поправка. Юрій Кармазін. Мікрофон.

13:31:31
КАРМАЗІН Ю.А.
Юрій Кармазін. Шановні народні депутати, моя поправка стосується того, що ж перебуває у державній власності, що з ним буде. Я нагадаю вам, що ми сьогодні розглядаємо. Через це я пропоную у частині другій після першого речення доповнити новим реченням другим такого змісту: "Особливо важливі питання виносяться на погодження Верховної Ради України". Обґрунтовую це тим, що питання набуття і реалізації державою права на землю повинні погоджуватись з Верховною Радою України як такі, що мають особливо важливе значення для економічного розвитку країни. Якщо хочете, це суверенітет країни. Сьогодні останнє, що залишилось в країні, цінність, яка ще не продана, не розхоплена, це земля. І цей закон, я вважаю, як підготовка до того, щоб це останнє кудись розтирити.
Через це, хотів би вам запропонувати: або підтримуйте наші поправки, які ми пропонуємо, або такий закон не потрібен …

ГОЛОВУЮЧИЙ. Ставиться на голосування 59 поправка.

13:32:56
За-44
Поправку не підтримали.
Поправка 60, Юрій Ганущак. Мікрофон.

13:33:05
ГАНУЩАК Ю.І.
Тут іде уточнення, що є органом виконавчої влади. Тобто треба певним чином зафіксувати, тому що уповноважений орган … Ви розумієте, є 19 стаття Конституції, повноваження цим органам мають надаватися законом, оце саме той закон. Я уточняю, що це мусить бути Кабінет Міністрів, місцеві державні адміністрації, а не хто інший. Тобто не може бути якийсь незрозуміло який орган. От тому я хотів би, щоби ви зрозуміли це абсолютно адекватно. Дякую.

ГОЛОВУЮЧИЙ. Ставиться на голосування поправка під номером 60.

13:34:02
За-24
Поправка не підтримана.
Поправка 61. Мікрофон Кармазіна.

13:34:08
КАРМАЗІН Ю.А.
Юрій Кармазін, українська опозиція, Партія захисників Вітчизни. Шановні народні депутати, я пропоную частину третю викласти в такій редакції статті 84: "До земель державної власності, які не можуть передаватись у комунальну власність, належать: землі, що використовуються або використовувалися для ведення атомної енергетики, космічної системи; землі оборони, крім земельних ділянок під об’єктами соціально-культурного, громадського, виробничого та житлового призначення; землі під об’єктами природно-заповідного фонду та історико-культурними об’єктами, що мають національне, загальнодержавне та міжнародне значення; землі під водними об’єктами загальнодержавного та міжнародного значення; земельні ділянки, які використовуються для забезпечення діяльності Верховної Ради, Президента, Кабінету Міністрів, інших органів державної влади, Національної академії наук, державних галузевих академій наук. Кажу це, вношу поправки через те, що зараз уже є спроби приватизувати саме такі земельні ділянки, які саме до цього відносяться.
Тому, прошу, запишіть такий пункт, і далі по тексту.

ГОЛОВУЮЧИЙ. Ставиться на голосування поправка 61-а.

13:35:32
За-31
Поправка не підтримана.
Поправка 67-а. Юрій Кармазін, будь ласка, мікрофон.

13:35:48
КАРМАЗІН Ю.А.
Юрій Кармазін. Шановні народні депутати, мені здається, що це колективне безумство треба припиняти. Колись ми не дивилися, з якої фракції пропонує депутат поправки, і приймали їх, якщо вони були слушні, розумні, обґрунтовані.
Я пропоную статтю117 викласти в такій редакції: "Передача земельних ділянок державної власності у комунальну власність та земельних ділянок комунальної власності у державну власність. Передача земельних ділянок державної власності у комунальну власність та земельних ділянок комунальної власності у державну власність проводиться виключно у порядку, встановленому цим кодексом, для юридичних осіб".
Цю пропозицію роблю у зв’язку з тим, що запропонований варіант не можна вважати належним чином опрацьованим. Зокрема, в новій редакції акцентована увага на земельних ділянках, які не можуть передаватися з державної в комунальну і навпаки. Однак це автоматично не знімає питання про склад земельних ділянок, які конкретно можуть переходити в порядку передачі з однієї власності в іншу.
Також змінено підходи щодо визначення складу земель комунальної та державної власності.

ГОЛОВУЮЧИЙ. Ставиться на голосування поправка 67 Юрія Кармазіна.

13:37:13
За-36
Поправка не підтримана.
Наступна поправка 76. Борт, Сідельник, наполягає на ній? Ні. Ну, я не ставлю.
Кармазіна, поправка 77. Будь ласка, доповідач.

13:37:38
КАРМАЗІН Ю.А.
Юрій Кармазін. Тут…

ГОЛОС ІЗ ЗАЛУ. (Не чути)

ГОЛОВУЮЧИЙ. Яка? Ну давайте зараз Юрій Анатолійович хай доповідає 77-у, потім повернемося до ваших поправок. Будь ласка.

13:37:58
КАРМАЗІН Ю.А.
Юрій Кармазін. Шановні народні депутати, в зв'язку з тим, що ви повідхиляли попередні поправки наших колег, які є також слушні, я пропоную статтю 122 викласти в такій редакції: "Повноваження органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування щодо передачі земельних ділянок у власність або у користування. Сільські, селищні, міські ради…". Саме "ради", наголошую. "…передають земельні ділянки у власність або у користування із земель комунальної власності відповідних територіальних громад для громадських потреб. Верховна Рада Автономної Республіки Крим, обласні, районні ради передають земельні ділянки у власність або у користування із відповідних земель спільної власності територіальних громад для громадських потреб. Районні державні адміністрації на їх території передають земельні ділянки земель державної власності у власність або у користування у межах сіл, селищ, міст районного підпорядкування для всіх потреб та за межами населених пунктів для сільгоспвикористання, ведення водного господарства, будівництва об'єктів, пов'язаних з обслуговуванням суспільних та життєвих потреб жителів. Обласні державні….

ГОЛОВУЮЧИЙ. Ставиться на голосування 77 поправка.

КАРМАЗІН Ю.А. Прошу підтримати.

ГОЛОВУЮЧИЙ. Одну хвилину.

13:39:23
За-39
Поправка не підтримана.
Що з приводу 76-ї? Будь ласка, Михайло Чечетов. Будь ласка, що з приводу?

13:39:32
ЧЕЧЕТОВ М.В.
Шановний Володимир Михайлович, шановні народні депутати! 76-а поправка була відхилена комітетом. Прохання: поставити в зал на голосування цю значущу статтю. Дякую.

ГОЛОВУЮЧИЙ. Будь ласка, позиція комітету.

БЕВЗЕНКО В.Ф. Шановний Володимире Михайловичу, шановні колеги! Аналізуючи законопроект в цілому, юридичне управління Верховної Ради дало зауваження, що з огляду на вимоги Регламенту Верховної Ради, стаття 16, невідповідність предмета правового регулювання цього законопроекту та невідповідність приписам статті 19 і 120 Конституції України, цілком обґрунтовано були відхилені поправки, що стосуються питань передачі урядом земельних ділянок до статутного капіталу Державного земельного банку. Тому ці поправки… ця поправка не може бути проголосована, вона протирічить здравому смислу і Конституції.

ГОЛОВУЮЧИЙ. Шановні колеги, я розумію голосування. Питання у тому, що державного земельного банку немає, і ці поправки були відповідним чином вилучені. У цій поправці йдеться про державний земельний банк, якого не існує. Це по-перше.
А по-друге, це суперечить, власне, логіці 116 статті. Ви наполягаєте, я поставлю, але давайте не приймати дурниць.
Я ставлю на голосування поправку 76, прошу визначатися. Ну, так комітет же говорить, що не можна. Ніхто ж не слухає.

13:41:18
За-219
Рішення не прийнято. Будь ласка, по фракціях. (Шум у залі) Не кричіть!
Партія регіонів – 168, "БЮТ – "Батьківщина" – 0, "Наша Україна – Народна самооборона" – 2 комуністів – 0, "Народна партія" – 20, "Реформи заради майбутнього" – 18, позафракційні – 11.
Ганущак, 78 поправка.

13:41:46
ГАНУЩАК Ю.І.
Я взагалі просив, щоб 72-ї не ставили. Я так розумію, що її… Добре, я тоді уже успокоюся.

ГОЛОВУЮЧИЙ. Ну, будь ласка, по 72-й, що наполягати.

ГАНУЩАК Ю.І. 72 поправка, будь ласка, я поясню ситуацію. Справа в тім, що є принципи розмежування земель між комунальною і державною власністю, і вони визначаються іншими законами. Тому оця поправка якраз посилає на ті закони, які вказують, що відноситься до повноважень держави, що відноситься до повноважень місцевого самоврядування. Тобто це така відсилочна загальна норма.
І тому я просив би, щоб ви проголосували, тому що в противному випадку нам, дійсно, прийдеться кожний раз давати повний перелік: що відноситься до одного, а що відноситься до другого. Я прошу її проголосувати, якщо це можливо. Дякую.

ГОЛОВУЮЧИЙ. Ставиться на голосування 72 поправка.

13:42:53
За-30
Поправку не прийнято.
Зараз, одну хвилиночку. Зараз ми дійдемо до 80-ї. Зараз 78 поправка.
78 поправка. Ганущак, наполягаєте на ній?

13:43:04
ГАНУЩАК Ю.І.
Взагалі вона редакційний характер носить. Тобто я в принципі вважаю, що вона виписана краще, ніж те, що звучить зараз. Але я можу і не наполягати.

ГОЛОВУЮЧИЙ. Тоді 79 поправка, наполягаєте на ній?

13:43:24
ГАНУЩАК Ю.І.
Вона іде в руслі того, що ми вже голосували. Тобто…

ГОЛОВУЮЧИЙ. Дякую. Я зрозумів, ви не наполягаєте.
90 поправка. Мікрофон Чечетова. Будь ласка, Михайло Васильовичу.

13:43:38
ЧЕЧЕТОВ М.В.
Уважаемый Владимир Михайлович, уважаемые коллеги! 80 поправка она вроде бы врахована. Но если посмотреть то, что предлагалось, и то, что враховано, это две большие разницы. Там различие.
Поэтому просьба поставить на пидтвердження и проголосовать то, что предлагалось. Потому что в том, что записано, там немножко по-другому записано.

ГОЛОВУЮЧИЙ. Будь ласка, комітет.

БЕВЗЕНКО В.Ф. В даному випадку це зроблені технічні правки. Вона не міняє в принципі з цієї фабули. Тому я би не ставив її на переголосування.

ГОЛОВУЮЧИЙ. Я ставлю на голосування на вимогу народного депутата на підтвердження 80 поправки.

13:44:37
За-239
Поправка підтверджена.
Ми ж голосували на підтвердження поправки? Вона підтверджена.
Йдемо далі Каплієнко, Кармазін.
Кармазін, 91 поправка.
Зараз 91-а, потім – ваша. Будь ласка, Юрій Анатолійович.

13:45:02
КАРМАЗІН Ю.А.
Юрій Кармазін, об'єднана опозиція українська, Партія захисників Вітчизни.
Шановні народні депутати! Я пропоную виключити частину 11 і 12, а саме: при передачі земельних ділянок державної власності у постійне користування підприємств, установ, організацій комунальної власності, одночасно здійснюється передача земельних ділянок державної власності у комунальну власність і навпаки. Передача будівлі, споруди, іншого об’єкту нерухомого майна державної власності у комунальну власність є підставою для передачі у таку ж власність земельної ділянки, на якій розміщений об’єкт передачі і навпаки.
Пропозицію вношу з тим, що така пропозиція може привести до численних зловживань. І зараз ми путаємо деякі речі при цих голосуваннях, які відбуваються, і я вважаю, що те доручення, яке дане Юридичному управлінню, воно порушує статтю, вірніше весь Регламент, ніхто не може в законі копирсатися…

ГОЛОВУЮЧИЙ. Ставиться на голосування 91 поправка.

13:46:34
За-21
Поправка не підтримана.
Володимир Каплієнко, яку поправку вашу я не врахував?

13:46:39
КАПЛІЄНКО В.В.
85-у, Володимир Михайлович.
Я хотів би, щоб ми залишили статтю 123 в чинній редакції Земельного кодексу. Мова йде про те, що тут ми повносили багато правок в наступних правках народних депутатів. І, зокрема, получається, що земельні ділянки державної та комунальної форм власності, які передаються в оренду, але на яких є споруди ті чи інші, фактично передаються на умовах постійного користування, трохи дивна ситуація. Я не знаю чому ми приймаємо це? Але 123 чинна редакція, в принципі, передбачає повний перелік дій, які можуть бути зроблені в цій сфері.
Прошу поставити на підтримання або не підтримання цієї правки, номер 85. Дякую.

ГОЛОВУЮЧИЙ. Номер 75 чи 85? Одну хвилиночку.

13:47:28
КАПЛІЄНКО В.В.
Правка номер 85.

ГОЛОВУЮЧИЙ. 85 поправка комітетом відхилена. За наполяганням автора я ставлю на голосування пропозицію про підтримку цієї поправки. Прошу, визначайтесь.

13:48:06
За-8
Поправку не підтримано.
Поправка 93. Кармазіна. Мікрофон, будь ласка.

13:48:13
КАРМАЗІН Ю.А.
Юрій Кармазін, українська опозиція. Я пропоную викласти частину першу статті 133 в такій редакції. "У заставу можуть передаватися земельні ділянки, які належать громадянам та юридичним особам виключно на праві власності, а також права на них: право оренди земельної ділянки, право користування чужою земельною ділянкою для сільськогосподарських потреб (емфітевзис), право користування чужою земельною ділянкою для забудови (суперфіцій) у випадку, якщо інше не передбачено законом". Кінець пропозиції.
Цю вношу пропозицію у зв’язку з тим, що запропонована редакція автором законопроекту є неприйнятною, адже у заставу зможуть передаватися земельні ділянки державної власності. А така позиція може призвести до обкрадання держави за допомогою різних корупційних схем високопосадовців.
Прошу всіх, представників всіх фракцій більшості, меншості підтримати цю пропозицію.

ГОЛОВУЮЧИЙ. Ставиться на голосування 93 поправка.

13:49:37
За-40
Рішення не прийнято.
Юрій Анатолійович, не всі слухають щось вас.

ГОЛОС ІЗ ЗАЛУ. (Не чути)

ГОЛОВУЮЧИЙ. Яка? Зараз ми дійдемо 93-я, 94-а, Каплієнко наполягаєте на ній? Ні. 95-а. 96-а, Каплієнко. Наполягає? Каплієнко, мікрофон, будь ласка. А потім…

13:49:59
КАПЛІЄНКО В.В.
Шановні колеги, дивіться, ми у відповідності до редакції чинного законопроекту вилучаємо частину третю… з третьої по дев'яту редакції 149, яка говорить про порядок вилучення земельних ділянок. І саме головне, починаючи від сільських, селищних, міських і Автономної Республіки Крим рад повноважень у цій сфері і кінчаючи Кабінетом Міністрів. Даруйте, якщо… з нижнім прошарком ще можна якогось погодити, а Кабінет Міністрів, чи він добровільно відходить від своїх повноважень? Даруйте мені, давайте поставимо на переголосування це питання.

ГОЛОВУЮЧИЙ. Шановні колеги, ставиться на голосування стаття 96, комітет її відхилив, депутат наполягає, про підтримку поправки 96.

13:50:58
За-241
Поправка врахована.
Шановні колеги, але при цьому врахуйте й ту обставину, що прем'єр-міністр повинен буде підписувати документ на кожну земельну ділянку. Так йдемо далі
98-а, Гуменюк. Наполягає? Ні.
Каплієнко, 99-а. Ні.
Дейч, 101-а. Ні.
Кармазін, 102-а, будь ласка.

13:51:23
КАРМАЗІН Ю.А.
Юрій Кармазін, українська опозиція. Поправка стосується того, що я пропоную частину другу статті 150 викласти в такій редакції. До речі, правильно зараз проголосували абсолютно за поправку Каплієнка. "Земельні ділянки абсолютно цінних земель, що перебувають у державній, або комунальній власності, можуть вилучатися, викуповуватися для будівництва об'єктів загальнодержавного значення: доріг, ліній електропередач та в зв'язку трубопроводів, осушувальних і зрошувальних каналів, геодезичних пунктів, житла, об'єктів соціально-культурного призначення, нафтових і газових свердловин та виробничих споруд, пов'язаних з їх експлуатацією, об'єктів стратегічного значення. За постановою Кабінету Міністрів України, або за рішенням відповідної місцевої ради, якщо питання про вилучення, викуп земельної ділянки попередньо погоджується Верховною Радою України."
Цю пропозицію вношу в зв'язку з тим, що не враховано положення чинної статті 84 Земельного кодексу, які встановлюють перелік земель, що становлять загальнодержавний інтерес і не можуть передаватися з державної в іншу власність.

ГОЛОВУЮЧИЙ. Шановні народні депутати, ставиться на голосування 102 поправка.

13:52:49
За-28
Поправка не підтримана.
Поправка 105 Юрій Ганущак.

13:52:56
ГАНУЩАК Ю.І.
Ганущак Юрій, "БЮТ - "Батьківщина". Це перекликається із тим законом який був раніше тобто є абсолютне нерозуміння поняття "міська, сільська, селищна рада як орган, який діє в межах юрисдикції" і "місто, село селище як населений пункт". В даному випадку, якщо читати, то мається на увазі, мабуть все-таки як орган влади тобто юрисдикції. Але, насправді, це піде величезне непорозуміння на місцях. Тому, абсолютно доцільно було би написати "в межах юрисдикції міських, сільських, селищних рад", а не "сіл, селищ, міст".

ГОЛОВУЮЧИЙ. Ставиться на голосування на голосування 105 поправка.

13:54:05
За-17
Поправку не прийнято.
Поправка 106, Ганущак. Будь ласка.

13:54:13
ГАНУЩАК Ю.І.
Ну, подивіться, як звучить. От перша частина – це абсолютно незрозуміло. Каже, що межа міста, села, селища. А далі уже пишеться, що це межа все-таки юрисдикція сільської, селищної, міської ради. Але ж в першій частині, я повторюю ще раз, у нас 27 тисяч сіл. Тобто вони відносяться вроді би до першої частини, але 11 тисяч сільських рад, тобто 2-3 села в межах сільської ради. тому давайте все-таки будемо розумно підходити до цих речей і оперувати тими самими термінами. Тобто межа сільської, селищної, міської ради, а не межа міста, села, селища. Тому що друга частина вона якраз говорить саме про юрисдикцію. Продивіться ж уважно дуже. Тобто за це треба би проголосувати, інакше воно не грає, воно не в'яжеться.

ГОЛОВУЮЧИЙ. Ставиться на голосування поправка 106.

13:55:34
За-23
Поправка не підтримана.
Шановні колеги, я прошу вашої згоди, щоб ми продовжили ранкове засідання до завершення розгляду цього питання, тут небагато залишилося поправок.
108 поправка, Юрій Ганущак.

13:55:47
ГАНУЩАК Ю.І.
Це знову ж таки уточнення тої самої проблеми. Тобто ми маємо оперувати все-таки поняттям "адмін.тер.одиниця" і поняттям "території юрисдикції сільської, селищної і міської ради", в противному випадку в нас постійно будуть проблеми на місцях. І треба, ну, врешті-решт, треба на це звернути увагу, тому що, ну, ми будемо виглядати смішними, коли будемо давати консультації, як діяти в тому чи іншому випадку при вирішенні конкретних питань. Прошу все-таки підтримати.

ГОЛОВУЮЧИЙ. Ставиться на голосування 108 поправка.

13:56:42
За-23
Поправку не прийнято.
Поправка 112, Юрій Кармазін, мікрофон.

13:56:50
КАРМАЗІН Ю.А.
Юрій Кармазін, українська опозиція. Шановні народні депутати! Ми з вами переходимо до перехідних положень. Через це я пропоную залишити пункт 10 в тій редакції, в якій зараз є, через те, що тут передбачено, що рішення про розмежування земель державної комунальної власності в межах населених пунктів приймають відповідні сільські, селищні, міські ради за погодженням з органом виконавчої влади. А за межами населених пунктів – органами виконавчої влади, за погодженням з відповідними органами місцевого самоврядування.
Чітко визначено, що Кабінет Міністрів України здійснює визначення меж земельних ділянок, на яких розміщені об’єкти нерухомого майна, що належать до сфер управління Президента, Верховної Ради, Конституційного Суду, Верховного Суду, Вищого господарського, Генпрокуратури, центральних органів виконавчої влади, Національної академії наук. І вважаю, що в редакції, яка запропонована автором, виключено механізм розмежування земель державної і комунальної власності та …. … органів, до відання яких віднесено цей розподіл. Що є неприпустимим з точки зору регулювання таких…

ГОЛОВУЮЧИЙ. Ставиться на голосування 112 поправка.

13:58:15
За-25
Поправка не підтримана. Поправка Кармазіна, 116-а. Наполягаєте на ній?

13:58:26
КАРМАЗІН Ю.А.
Юрій Кармазін буде наполягати на всіх поправках, шановний Володимире Михайловичу, які стосуються захисту інтересів держави. Вплоть до того, що вже сьогодні уже по чотирьом пишу зауваження до Президента, щоб він накладав вето на закони, які прийняті бездумно. Витрачаю час на це.
Пропоную в Законі України "Про оренду землі" частину четверту статті 4 записати так, як вона зараз є: "Орендодавцями земельних ділянок, що перебувають у державній власності, є районні, обласні, Київська і Севастопольська міські держадміністрації, Рада Міністрів Автономної Республіки Крим та Кабінет Міністрів України в межах повноважень, визначених законом. Тому що інших повноважень немає. Прошу підтримати цю пропозицію. Дякую.

ГОЛОВУЮЧИЙ. Ставиться на голосування 116 поправка Юрія Кармазіна.

КАРМАЗІН Ю.А. Прошу підтримати!

13:59:33
За-17
Поправка не підтримана.
Поправка 119. Мікрофон Кармазіна.

13:59:39
КАРМАЗІН Ю.А.
Юрій Кармазін. Люди ідуть на обід і підтримка зменшується, шановний Володимир Михайлович. Я прошу залишитися в залі свідомих людей.
У Законі України "Про землеустрій" пункт "г" статті 25 пропоную, щоб він був у такій редакції: "Проекти землеустрою щодо формування земель комунальної власності територіальних громад і проекти розмежування земель державної та комунальної власності населених пунктів". Через те, що саме така постановка питань вона є набагато краще і апробованою часом. Економлю час і прошу поставити на голосування і підтримати цю пропозицію. Дякую.

ГОЛОВУЮЧИЙ. Ставиться на голосування 119 поправка.

КАРМАЗІН Ю.А. Прошу підтримати!

14:00:41
За-28

ГОЛОВУЮЧИЙ. За-28. Поправка… Я почув. Поправка не підтримана.
Поправка 123, Юрія Кармазіна.

14:00:52
ГАНУЩАК Ю.І.
Юрій Ганущак, "БЮТ – "Батьківщина".
Я буду…

ГОЛОВУЮЧИЙ. А, Юрій Ганущак.

ГАНУЩАК Ю.І. Так, це я. Як і Кармазін буду стояти до кінця на захисті інтересів місцевого самоврядування, тому що я бачу, що ніхто крім мене не хоче стояти на захисті цих інтересів. І Партія регіонів втратила право носити горде звання регіонів і треба писати конкретно…

ГОЛОВУЮЧИЙ. Давайте по поправці, по поправці.

ГАНУЩАК Ю.І. …партія конкретного регіону. Тому, ота позиція, яка є, що в межах території юрисдикції, я на ній наполягаю і хочу, щоб ще раз підтвердили ці речі. Прошу голосувати.

ГОЛОВУЮЧИЙ. Ставиться на голосування 123 поправка.

14:01:54
За-33
Поправка не проходить.
128 поправка. Юрій Кармазін, будь ласка.

14:02:01
КАРМАЗІН Ю.А.
Юрій Кармазін. Пропоную виключити зміни, внесені автором законопроекту до пункту 4 розділу ІІ "Прикінцеві та перехідні положення" Закону України "Про внесення змін до Закону "Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обмежень" та інших законодавчих актів України.
Цю пропозицію вношу в зв'язку з тим, що автором пропонується внести зміни до Закону "Про внесення змін до Закону "Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обмежень" та інших законодавчих актів України, що не узгоджується з вимогами нормопроектувальної техніки, згідно з якими зміни вносяться до закону, а не до закону про внесення змін до нього. Цього вимагає стаття 90 Регламенту Верховної Ради, в якій визначено, що законопроект може передбачати внесенні змін лише до тексту первинного законодавчого акту: закону, кодексу, а не до закону про внесення змін до цього законодавчого акту. Через це обов'язково має бути врахована ця пропозиція.

ГОЛОВУЮЧИЙ. Ставиться на голосування 128 поправка.

КАРМАЗІН Ю.А. Прошу підтримати.

ГОЛОВУЮЧИЙ.
14:03:26
За-22
Поправка не підтримана.
Поправка 131. Юрій Кармазін, будь ласка.

14:03:31
КАРМАЗІН Ю.А.
Юрій Кармазін. Поправка 131. Шановний Володимир Михайлович, до мене вже звертаються, кажуть, що я знущаюся над депутатами, на обід їх не пускаю. Але ви розумієте, що треба.
Абзац шостий частини першої статті 9 Закону України "Про державну експертизу землевпорядної документації" пропоную залишити у такій редакції: "проекти землеустрою щодо формування земель комунальної власності територіальних громад і проекти розмежування земель державної та комунальної власності населених пунктів. Відміна державної експертизи проектів землеустрою щодо формування земель комунальної власності територіальних громад і проектів розмежування земель державної та комунальної власності є неприйнятною".
Загалом варто зазначити, що позиція тих, хто відстоює позицію того проекту щодо виключення даних проектів з переліку таких, щодо яких в обов'язковому порядку має бути проведена експертиза, виглядає як лобіювання інтересів …

ГОЛОВУЮЧИЙ. Ставиться на голосування 131 поправка.

14:04:55
За-21
Поправка не підтримана.
Поправка 134. Мікрофон Кармазіна.

14:05:01
КАРМАЗІН Ю.А.
Спасибі Григорію Смітюху, який долучився до правильного голосування. Спасибі вам.
Я пропоную у поправці цій пункт 4 частини першої статті 19 Закону України "Про Раду Міністрів Автономної Республіки Крим" залишити у такій редакції: "Розмежування земель державної власності в установленому законом порядку". Вилучення даної норми призведе до звуження кола законних повноважень Ради Міністрів Автономної Республіки Крим, а значить буде суперечити статті 19 Конституції України, у відповідності до яких всі органи мають діяти на підставі і у межах передбачених їм повноважень. Прошу підтримати цю пропозицію. І думаю, що не один Смітюх підключиться до підтримки цієї пропозиції. Дякую.

ГОЛОВУЮЧИЙ. Ставиться на голосування 134 поправка.

14:06:10
За-26
Поправка не підтримана.
Поправка 139 Юрія Кармазіна. Мікрофон.

14:06:19
КАРМАЗІН Ю.А.
Юрій Кармазін. Шановні народні депутати, я пропоную і звертаюсь до пана Томенка зайняти своє місце, а то він чужою карткою не голосує, а своєю теж не голосує.
Я пропоную Прикінцеві положення в розділі ІІ, Прикінцеві положення, виключити частину сьому і говорю чому. А там написано: "З дня набрання чинності цим законом землі державної та комунальної власності в Україні вважаються розмежованими". Нічого собі, да? Пропозиція вноситься в зв’язку з тим, що категорично виглядає твердження про кінцеву дату розмежування земель державної і комунальної власності. Адже законопроект визначає лише загальні умови, вимоги щодо вирішення відповідного питання, але ніяким чином не встановлює права власності конкретного суб’єкта, хоч як, може, не хочеться це авторам. Останній, керуючись приписами закону, має сам здійснити дії, спрямовані на фіксацію свого права власності на земельну ділянку. Це питання може …

ГОЛОВУЮЧИЙ. Ставиться на голосування 139 поправка.

14:07:44
За-22
Поправку не підтримано.
Яку? 143 поправка, вона відхилена. За наполяганням групи автора ставлю на голосування пропозицію автора про підтримку цієї поправки, про підтримку.

14:08:21
За-223
Поправка не підтримана.
По фракціях, будь ласка. Я прошу вас, не кричіть. Партія регіонів – 172, "БЮТ – "Батьківщина" – 0, "Наша Україна – Народна самооборона" – 1, комуністів – 0, Народна Партія – 20, "Реформи заради майбутнього" – 19, позафракційні – 11.
Шановні народні депутати, одну хвилину.
Голова комітету звертається з проханням і наполяганням від імені Кабінету Міністрів повернутися до 76 поправки.
(Шум у залі)

ГОЛОВУЮЧИЙ. Ну послухайте! Давайте, щоб не нариватися на вето. Ну що кричите?! Ну, просить уряд!
Я ставлю на голосування пропозицію про повернення до 76 поправки. Про повернення.

14:09:32
За-239
Повернулися. За – 239.
Ставлю на голосування пропозицію про підтримку поправки 239-ї. Це не бандитизм – це робота. (Шум у залі)

14:09:59
За-241
Рішення прийнято.
Ставлю на голосування пропозицію комітету про прийняття в другому читанні і в цілому як закон проект Закону про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо розмежування земель державної та комунальної власності (реєстраційний номер 10043). Прошу голосувати. Прошу голосувати.

14:10:33
За-238
Закон прийнято. Дякую. Я прошу вас! Я прошу вас!
Ранкове засідання Верховної Ради України оголошую закритим. Перерва до 16 години. О 16 годині ми продовжимо роботу з розгляду питань, визначених розкладом на четвер.
Аватар користувача
Chernov
Спец
Спец
Повідомлень: 2237
З нами з: 26 грудня 2007 08:13
Репутація: 18
Область: Запорізька
Місце роботи: Інше
Контактна інформація:

Повідомлення Chernov »

Вот интересно, и конструктив даже проскакивает, но все вязнет в трясине предопределенности целей бандитской власти....
Аватар користувача
SBB
Спец
Спец
Повідомлень: 869
З нами з: 15 квітня 2008 11:07
Репутація: 25
Область: м.Київ
Місце роботи: Юридичні послуги

Повідомлення SBB »

Просто умиляет....
Строчка действительно специфическая и существует лишь потому, что к завершению размежевания разными законами привязаны различные юридические последствия и чтобы не вносить изменения в эти законы, ограничились указанной строчкой. Но с другой стороны, сам термин: "размежевание" можно рассматривать в двух вариантах:
1. Одномоментная передача существующих земельных участков государственной собственности в коммунальную собственность (по аналогии с таким же процессом, который имел место по государственной недвижимости в начале 1990-х).
2. Именно "разМЕЖЕВАНИЕ" с формированием участков (или массивов) которые перейдут в коммунальную собственность или остануться в государственной.

Оба эти варианты могут иметь место. В принятом законе выбран первый.
Хто підкаже чи на сайті Верховної ради вже остаточний текст прийнятого закону?
Ой, мне так кажется, еще не скоро он там появится. Уважаемые народные избранники с подачи любимого Агентства (которое выступило во всей красе, ужасающе непрофессионально пролоббировав вопросы земельного банка) чрезвычайно начудили при принятии законопроекта. Что с ним будет, еще неизвестно, может быть еще кое-какие положения переголосовывать будут.
конструктив даже проскакивает, но все вязнет в трясине
Я, вобщем то, не очень люблю подобные упреки, но в данном конкретном случае все это действительно налицо
Востаннє редагувалось 02 липня 2012 14:24 користувачем SBB, всього редагувалось 1 раз.
Аватар користувача
Volodar
Спец
Спец
Повідомлень: 1795
З нами з: 17 квітня 2008 12:41
Репутація: 52
Область: Житомирська
Місце роботи: Інше

Повідомлення Volodar »

SBB писав:Что с ним будет, еще неизвестно, может быть еще кое-какие положения переголосовывать будут.
А що так можна?
Можливий варіант - ветування Президентом окремих положень(якщо ще є в Адміністрації люди зі здоровим глуздом) з наступним переглядом в залі...
Аватар користувача
SBB
Спец
Спец
Повідомлень: 869
З нами з: 15 квітня 2008 11:07
Репутація: 25
Область: м.Київ
Місце роботи: Юридичні послуги

Повідомлення SBB »

Можно, есть в Регламенте такая возможность. Ну, или действительно через вето (а что будет вето, я даже не сомневаюсь, депутаты начудили нефигово. Тут только вопрос - какая резолюция будет в вето (отклонить или внести определенные поправки). Очень и очень надеюсь на трезвость и незаангажированность АП.
Аватар користувача
Chernov
Спец
Спец
Повідомлень: 2237
З нами з: 26 грудня 2007 08:13
Репутація: 18
Область: Запорізька
Місце роботи: Інше
Контактна інформація:

Повідомлення Chernov »

Volodar писав:ветування Президентом
Не по темі
Вы бы уж писали или с маленькой буквы през... или ПРзид...
Аватар користувача
Volodar
Спец
Спец
Повідомлень: 1795
З нами з: 17 квітня 2008 12:41
Репутація: 52
Область: Житомирська
Місце роботи: Інше

Повідомлення Volodar »

Chernov писав:Offtopic: Вы бы уж писали или с маленькой буквы през... или ПРзид...
Не по темі
Написать то можна. Бюрократи кажуть: папір все стерпить...
gredd
Вже не початківець
Вже не початківець
Повідомлень: 26
З нами з: 02 лютого 2011 14:11
Репутація: 0
Область: Тернопільська
Місце роботи: Не маю відношення до землевпорядкування

Повідомлення gredd »

Вот интересная статья на тему размежевания
http://hvylya.org/analytics/economics/2 ... zemli.html
Аватар користувача
Volodar
Спец
Спец
Повідомлень: 1795
З нами з: 17 квітня 2008 12:41
Репутація: 52
Область: Житомирська
Місце роботи: Інше

Повідомлення Volodar »

Закон до Президента так і не потрапив , бо Литвин не підписав.
А опозиція пропонує скасути його взагалі
http://w1.c1.rada.gov.ua/pls/zweb_n/web ... 3511=43833
"Проект Постанови про скасування рішення Верховної Ради України про прийняття у другому читанні та в цілому як закону проекту Закону України про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо розмежування земель державної та комунальної власності"

І з законом 10042 про встановленя меж також "висяк": Закон направлено на підпис Президенту 07.07.2012 і як нібито протягом 15 робочих днів мав би підписати, але ...
Аватар користувача
SBB
Спец
Спец
Повідомлень: 869
З нами з: 15 квітня 2008 11:07
Репутація: 25
Область: м.Київ
Місце роботи: Юридичні послуги

Повідомлення SBB »

Volodar писав:Закон до Президента так і не потрапив , бо Литвин не підписав.
А опозиція пропонує скасути його взагалі
http://w1.c1.rada.gov.ua/pls/zweb_n/web ... 3511=43833
"Проект Постанови про скасування рішення Верховної Ради України про прийняття у другому читанні та в цілому як закону проекту Закону України про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо розмежування земель державної та комунальної власності"
Ніхто його скасовувати не буде, восени внесуть певні правки та приймуть
Volodar писав:з законом 10042 про встановленя меж також "висяк": Закон направлено на підпис Президенту 07.07.2012 і як нібито протягом 15 робочих днів мав би підписати, але ...
Вже підписано
Аватар користувача
Volodar
Спец
Спец
Повідомлень: 1795
З нами з: 17 квітня 2008 12:41
Репутація: 52
Область: Житомирська
Місце роботи: Інше

Повідомлення Volodar »

SBB писав:Ніхто його скасовувати не буде, восени внесуть певні правки та приймуть
http://glavcom.ua/news/91089.html
Верховная Рада отменила ранее принятый закон №10043 относительно размежевания земель государственной и коммунальной собственности из-за грубых нарушений Конституции и регламента ВР при его рассмотрении
Рішення про прийняття цього закону скасовано...
Аватар користувача
Oleg
Спец
Спец
Повідомлень: 2311
З нами з: 03 квітня 2007 11:55
Репутація: 82
Область: Волинська
Місце роботи: Інше

Повідомлення Oleg »

Верховная Рада Украины (ВР) приняла проект постановления № 10043-П, которым отменила закон о разграничении земель государственной и коммунальной собственности. "За" проголосовали 297 народных депутатов из минимально необходимых 226.

Так, согласно постановлению законопроект № 10043 "О внесении изменений в некоторые законодательные акты Украины относительно разграничения земель государственной и коммунальной собственности" был принят с нарушениями норм регламента и не соответствует Конституции Украины.

Предполагалось, что в коммунальной собственности будут находиться земли, кроме тех где размещены объекты госсобственности, остальные земли, расположенные за пределами населенных пунктов, кроме земель частной собственности и земельных участков.

Так же стоит отметить, что законом было предусмотрено, что с момента вступления соответствующего акта в силу, в случае его принятия, все земли считаются разграниченными.

Кроме того, согласно принятой с голоса поправки фактически, в Украине создавался земельный банк.
Джерело
Аватар користувача
Поковба
Спец
Спец
Повідомлень: 704
З нами з: 13 вересня 2009 14:16
Репутація: 0
Область: Закарпатська
Місце роботи: Землевпорядник органу місцевого самоврядування
Контактна інформація:

Повідомлення Поковба »

Верховная Рада Украины (ВР) приняла проект постановления № 10043-П, которым отменила закон о разграничении земель государственной и коммунальной собственности. "За" проголосовали 297 народных депутатов из минимально необходимых 226.

Так, согласно постановлению законопроект № 10043 "О внесении изменений в некоторые законодательные акты Украины относительно разграничения земель государственной и коммунальной собственности" был принят с нарушениями норм регламента и не соответствует Конституции Украины.
Так вони відмінили закон "Про розмежування земель ..." чи закон "Про внесення змін до деяких законодавчих актів щодо розмежування ..."?
Аватар користувача
Oleg
Спец
Спец
Повідомлень: 2311
З нами з: 03 квітня 2007 11:55
Репутація: 82
Область: Волинська
Місце роботи: Інше

Повідомлення Oleg »

Проект 10043-П:
Про скасування рішення Верховної Ради України про прийняття у другому читанні та в цілому як закону проекту Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо розмежування земель державної та комунальної власності»
Аватар користувача
SBB
Спец
Спец
Повідомлень: 869
З нами з: 15 квітня 2008 11:07
Репутація: 25
Область: м.Київ
Місце роботи: Юридичні послуги

Повідомлення SBB »

Отменено лишь решение о принятии законопроекта во втором чтении. Законопроект сейчас юридически находится на стадии подготовки ко второму чтению. А вот будет ли он вынесен на пленарное заседание - это уже вопрос, до выборов осталось не так много времени.
А всему виною земельный банк, который не должен бы иметь к идее размежевания никакого отношения Ushas
Аватар користувача
Alexxp
Спец
Спец
Повідомлень: 1181
З нами з: 12 лютого 2009 20:24
Репутація: 409

Повідомлення Alexxp »

SBB писав:А всему виною земельный банк, который не должен бы иметь к идее размежевания никакого отношения
Враховуючи той проект змін, що зараз "труть" у ВР повноваження по розпорядженню с/г земель в межах і за межами буде здійснювати зем. банк та органи зем. ресурсів
Востаннє редагувалось 06 вересня 2012 21:46 користувачем Alexxp, всього редагувалось 1 раз.
Аватар користувача
SBB
Спец
Спец
Повідомлень: 869
З нами з: 15 квітня 2008 11:07
Репутація: 25
Область: м.Київ
Місце роботи: Юридичні послуги

Повідомлення SBB »

Alexxp писав:повноваження по розпорядженню с/г земель в межах і за межами буде здійснювати зем. банк
Не банк, а Госкомзем

Сейчас законопроект переголосовывается
Аватар користувача
Alexxp
Спец
Спец
Повідомлень: 1181
З нами з: 12 лютого 2009 20:24
Репутація: 409

Повідомлення Alexxp »

Да госкомзем. Но не понятно центральний орган или териториальний, если териториальний то уровень района или области.
Етот закон дважди ветирован, думаю и в етот раз бедет ветирован.
Закон приняли
Востаннє редагувалось 06 вересня 2012 21:51 користувачем Alexxp, всього редагувалось 1 раз.
Аватар користувача
SBB
Спец
Спец
Повідомлень: 869
З нами з: 15 квітня 2008 11:07
Репутація: 25
Область: м.Київ
Місце роботи: Юридичні послуги

Повідомлення SBB »

Alexxp писав:не понятно центральний орган или териториальний, если териториальний то уровень района или области
А все вместе morgny

Закон принят
Егор
Спец
Спец
Повідомлень: 977
З нами з: 02 вересня 2008 01:40
Репутація: 0

Повідомлення Егор »

SBB писав:Закон принят
Прощу прощенья, как-то чуть выпал, а в каком виде все же принят (вступил в силу или не вступил еще) закон и с когда у нас автоматически все разграничено ? :)
Відповісти