Сторінка 4 з 5

Додано: 24 липня 2013 14:19
rej2006
На мій погляд все дуже просто- треба і в столиці продовжувати роздавати землю без розробки містобудівної документації. В цьому багато зацікалених людей з великим грошима.

Додано: 24 липня 2013 15:21
Поковба
Корниловец писав:Тобто ви хочете сказати, що проекти будуть затверджуватись, але передача земельних ділянок проводитись не буде?
Затверджувати ми їх не ризикуємо, а то стаття 118 та 123 ЗКУ передбачає одночасне затвердження і надання у користування/передачу у власність. Ми їх просто відкладаємо до того моменту поки, хтось не розробить ДПТ, або ВРУ внесе зміни в закон.

[upd=1374668595][/upd]
Хоча, знаю багато населених пунктів, які повним ходом затверджують документацію і горя не знають.

Додано: 24 липня 2013 15:23
Егор
Нормальное "вето", а кто ж додумался туда фразу "кроме Киева" включить...........

Додано: 14 серпня 2013 21:29
VAlex
Нормальное "вето", а кто ж додумался туда фразу "кроме Киева" включить
Все теже ...

Додано: 14 серпня 2013 23:11
Виктор М
Егор писав:Нормальное "вето", а кто ж додумался туда фразу "кроме Киева" включить...........
депутат Одарченко

[upd=1376511657][/upd]
Поковба писав:Хоча, знаю багато населених пунктів, які повним ходом затверджують документацію і горя не знають.
Вот и думаю:
запрещено передача в собственность или пользование земельный участков для градостроительных нужд...
А если оформляется земельный участок, находящийся в пользовании с оформленным домом и хозпостройками - тут термин "для градостроительных нужд" как-то не подходит (не выделяется ж территория для застройки в, а оформляется уже ранее выделенный)) , хотя по целевоему указываем "для строительства...." как бы подходит.....термин в законодательстве не расшифрован..законодатели ввели новый термин – «градостроительные нужды», не потрудившись дать ему четкого разъяснения. Получается, что применение закона различными субъектами – городскими властями, прокуратурой, простыми гражданами и даже судами может проводится по разному, из-за разного его понимания.

Додано: 21 серпня 2013 14:59
coolio
Підскажіть будь-ласка де можна почитати, які нормативні документи про те, що при погоджені проекту відведення земельної ділянки для будівництва та обслуговавання житлового будинку, на якій планується будівництво будинку, висновок архітектора про погодження проекту не надається (тобто відмова), а коли на земельній ділянці є будівля то такий висновок надається? Згідно п. 3 ст. 24 ЗУ "Про регулювання містобудівної діяльності", як я розумію що це стосується всіх земельних ділянок котрі відводяться незалежно від того чи є на земельній ділянці будівля, чи вона там планується.
Завчасно дякую!!!

Додано: 29 серпня 2013 12:37
MarinaSL
coolio, Стаття 186-1 п. 1, 2, 4-7 Земельного Кодексу України , ст. 24 п.3 ЗУ Про регулювання містобудівної діяльності

Додано: 30 серпня 2013 08:33
coolio
Дякую Marina SL, але суть питання не в погодженні проекту відведення, а чому коли є будівля то висновки надаються, а коли планується будівля то не надаються. В вищевказаних номативних документах цього не вказано!

Додано: 30 серпня 2013 08:36
Поковба
Вказано:
2. Проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки у межах населеного пункту або земельної ділянки за межами населеного пункту, на якій розташовано об’єкт будівництва або планується розташування такого об’єкта, подається також на погодження до структурних підрозділів районних, Київської та Севастопольської міських державних адміністрацій у сфері містобудування та архітектури, а якщо місто не входить до території певного району, - до виконавчого органу міської ради у сфері містобудування та архітектури, а в разі, якщо такий орган не утворений, - до органу виконавчої влади Автономної Республіки Крим з питань містобудування та архітектури чи структурного підрозділу обласної державної адміністрації з питань містобудування та архітектури.
Висновок повинен надаватися як в першому так і в другому випадку. А у разі відсутності ПЗ або ДПТ відмова повинна бути також, як у першму так і у другому випадку.

Додано: 31 серпня 2013 12:11
VAlex
Вказано:
2. Проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки у межах населеного пункту або земельної ділянки за межами населеного пункту, на якій розташовано об’єкт будівництва або планується розташування такого об’єкта, подається також на погодження до структурних підрозділів районних, Київської та Севастопольської міських державних адміністрацій у сфері містобудування та архітектури, а якщо місто не входить до території певного району, - до виконавчого органу міської ради у сфері містобудування та архітектури, а в разі, якщо такий орган не утворений, - до органу виконавчої влади Автономної Республіки Крим з питань містобудування та архітектури чи структурного підрозділу обласної державної адміністрації з питань містобудування та архітектури.
Висновок повинен надаватися як в першому так і в другому випадку. А у разі відсутності ПЗ або ДПТ відмова повинна бути також, як у першму так і у другому випадку.
Аргумент!

Додано: 01 вересня 2013 14:21
Streit
coolio писав:В вищевказаних номативних документах цього не вказано!
Дочекайтеся вересня. Зонування відтермінують і тоді зможете погодити.

Додано: 01 вересня 2013 18:04
Kapitos
Streit писав:Дочекайтеся вересня. Зонування відтермінують і тоді зможете погодити.
ой не факт, не факт....

Додано: 01 вересня 2013 22:28
MartaSmile
Добрий вечір.
Допоможіть будь-ласка в питанні!
Мені в спадщину перейшла земельна ділянка(Других спадкоємців немає) Но пару років назад прийшло повідомлення про забудову на пустій ділянці, цей документ був дійсний на рік, протягом цього року я нічого не забудовувала.Пройшло пару років, скажіть будь-ласка чи ця ділянка перейшла у власність держави, чи мені потрібно відновити документ про забудову і забудувати цю землю. Тому що я хочу її продати.
Якщо так, то як це зробити?Так як пройшло років 7-8 і я боюсь що ця ділянка більше не належить мені.
Дуже вдячна за те що прочитали моє питання.

Додано: 02 вересня 2013 00:42
Streit
MartaSmile писав:Мені в спадщину перейшла земельна ділянка
Так ділянка перейшла чи ні?
Якщо перейшла, то ніхто у Вас її не відбере. Звертаєтесь до архітектури і містобудування, отримуєте будівельний паспорт забудови і так далі. Хоча для продажу необов'язково її забудовувати.
Якщо ж ділянка не є Вашою власністю - то спочатку необхідно її оформити, а вже потім приступати до забудови (чи продавати без забудови).
Конкретизуйте, які у Вас є в наявності документи.

Додано: 09 вересня 2013 07:03
Schlagen ziege!
Есть на этом форуме люди заинтересованные в принятии законопроекта 2363-1? http://w1.c1.rada.gov.ua/pls/zweb2/webp ... 3511=45865 Пропозиції Президента до Закону "Про внесення змін до розділу V "Прикінцеві положення" Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності" щодо зупинення дії заборони на відведення земельних ділянок"

Додано: 09 вересня 2013 18:32
Streit
Schlagen ziege! писав:Есть на этом форуме люди заинтересованные в принятии законопроекта 2363-1?
К чему этот вопрос? Если тема форума создана - значит, такие люди по-любому есть.
Но каким образом "заинтересованность людей на форуме" повлияет на решение депутатов?

Додано: 10 вересня 2013 19:13
Schlagen ziege!
Streit писав:К чему этот вопрос?
На прошлой неделе был на приеме у депутата Бригинца О. М.. Это один из главных лобистов поправки Одарченко-Павловского из-за которой президент наложил вето. Я сказал Бригинцу, что этой поправкой он тормозит принятие данного законопроекта в котором заинтересовано много людей по всей Украине. В ответ Бригинец чуть было не засмеялся, ехидно заулыбался со своей помощницей. Оба попытались меня выставить насмех. Бригинец улыбаясь спросил - "Какие люди? Если есть такие, то пусть пишут мне письменно обращение". К нему сразу подключилась его помощница, говорит - "Как фамилии этих людей?" Причем говорили они так уверено, как будто они все про всех знают. Вот я и подумал, может только я один заинтересован в принятии этого законопроекта, поэтому и спрашиваю для начала.
Streit писав:Если тема форума создана - значит, такие люди по-любому есть.
Темы на форуме часто создаются, что бы поговорить или пожаловаться на жизнь от нечего делать. Как до дела доходит, то никто, ничего не хочет делать. Вот, Вы, готовы написать обращение Бригинцу о том, что Вы заинтересованы в принятии этого законопроекта? Наверно сейчас скажите, что смысла в этом нет, так как это ничего не изменит?
Streit писав:Но каким образом "заинтересованность людей на форуме" повлияет на решение депутатов?
Я вижу пока только одного заинтересованного и это вряд ли как-то повлияет. Если бы было человек 15-20 готовых написать каждый по 25-30 обращений разным депутатам, то повлиять вполне можно было бы. Я был на личном приеме у 5-х депутатов с разных фракций. И могу сказать, что принципиальная позиция по данному законопроекту есть не у всех депутатов. Если бы были обращения от граждан, то это могло бы повлиять. Сразу скажу, что обращаться к регионалам и свободавцам смысла нет. Первые и без обращений проголосуют, у вторых партийная дисциплина, которая никогда не нарушается и голосовать за замечания президента они не станут. А вот к нардепам из Батькивщины, УДАРа и особенно коммунистам есть смысл обращаться, там по разному настроены депутаты, но большинство, конечно настроены не голосовать за замечания президента.

Додано: 11 вересня 2013 09:03
Girl
Не хватало еще депутатам обращения писать! Если они "тупорылые" так хоть пиши хоть нет толку от этого не будет! Такие как мы читают закон целиком, а не рассматривают его как текст состоящий из поправок из-за которых на него наложили вето!

Додано: 11 вересня 2013 10:06
Volodar
Schlagen ziege! писав:Вот я и подумал, может только я один заинтересован
Ну по-перше правка Бригинця стосується лише міста Києва, при цьому не заперечується відтермінування заборони в інших населених пунктах. І з політичної точки зору всім відомо, що така правка була проголосована лише тому, що у ПР не вистачало голосів (частина депутатів вже відбула у відпустку facepalm ) і тому були змушені проголосувати за поправку бютівця, що набрати потрібну кількість голосів з врахуванням опозиції.
По-друге є здоровий глузд: достатньо тієї інформації, що є в Мінрегіоні, щоб зробити висновки, що переважна більшість міст (не кажу про села) не в змозі виконати цю норму закону (ні фінансово, ні психологічно). І дуже шкода, що Київ зробили каменем спотикання в цьому питанні. Хоча з позиції опозиції - робити все щоб було гірше, стратегічно правильне рішення.
- в переважній більшості міст, зокрема і в Києві до цього часу не затверджений генплан, а лише після цього може бути затверджений план зонування і ДПТ. При цьому ДПТ може бути розроблений лише на інвестиційно-привабливі території, а не на кожний квартал. А з іншої сторони діє заборона на передачу (надання) земельних ділянок за відсутності ПЗ і ДПТ, яка поширюється на всі випадки надання (передачі) земельних ділянок, зокрема і при передачі земельних ділянок громадянам, які перебувають у їх користуванні. Тобто на такі частини міста, де ніколи за бюджетні кошти не буде розроблятися ДПТ. Певно, що для міста Києва, з 95% приватизованих земельних ділянок, такої проблеми може і не існує, а в інших містах просто "забивають" на цю заборону і продовжують надавати зем.ділянки, як і надавали.
Люди зневірилися у зверненнях на верх, тому що система не працює. Звернення передається з верху на область, з області на район/місто, і до скаржника приходить все той же місцевий чиновник. А чиновник в свою чергу може написати на верх звіт лише про усіпшне задоволення претенцій скаржника, а інакше йому дадуть по шапці і скажуть "а навіщо ти там сидиш?". Таким чином верх живе своїм житям, а низи ...як можуть.
З практики: вже давно діють схеми, коли на зацікавлену ділянку окремо розробляються ДПТ і ПЗ за кошти "інвестора", що дозволяє бюрократично надавати земельну ділянку. Те що така часткова розробка докуметації на "вирвані" ділянки не відповідає ієрархії містобудівної документації нікого не хвилює.
Відтермінування обовязковості містобудівної документації не врятує ситуацію. На мою думку в найближчі 2-3 роки лише міста обласні центри зможуть закінчити розробку генпланів і планів зонування, і на окремі території ДПТ. Всі інші будуть просто не виконувати цю норму.

Додано: 19 вересня 2013 11:26
irka
Сегодня рассматривают вопрос перенесения норм ст.24 закону України "Про основи містобудівної діяльності" в части перенесения сроков наявности детальных планов до 2015 года.

Додано: 19 вересня 2013 18:57
SBB
irka писав:Сегодня рассматривают вопрос перенесения норм ст.24 закону України "Про основи містобудівної діяльності" в части перенесения сроков наявности детальных планов до 2015 года
рассматривают сейчас

[upd=1379606701][/upd]
приняли

Додано: 19 вересня 2013 19:16
Chernov
SBB писав:приняли
Ну, иногда и разумные решения принимают... А то даже рейдерство в стагнации...

Додано: 17 грудня 2013 23:55
elpis
Блин, тексты законов у нас пишут таким стилем, что моск сломать можно.
Хорошо вам, вы спецы. Подскажите, а то в моих глазах по этому пункту в законе "глюк".

На данный момент, согласно п. 6-1 "Прикінцевих положень" Закону "Про регулювання містобудівної діяльності", что там по п.3 статьи 24?
> По тексту п.3 ст. 24, без ПЗ или ДПТ землеотвод - воспрещается.
> По тексту п. 6-1 прыкинцевих положень - до 2015 г. не воспрещается, так?
Потамушо я не понимаю этой заковыристой фразы в п. 6-1:
Spoiler
Встановити, що дія частин третьої та четвертої статті 24 цього Закону до 1 січня 2015 року не поширюється на території, де відповідно до цього Закону не затверджені плани зонування або детальні плани територій.
По-моему, по тексту закона до 2015 года не воспрещается ни в каком случае.
> > Но нужно еще, чтоб не было расхождения с генпланом насел.пункта, да?

Питання по містобудівній документації. Порядок розробки та погоджень

Додано: 18 липня 2017 22:14
Арчі
Добрий вечір колеги!!
Таке в мене питання:
Розроблений "Детальний план території" подається в сільську раду на затвердження...сільрада подає оголошення на проведення громадських слухань відповідної містобудівної документації згідно п.4 "ПОРЯДКУ проведення громадських слухань щодо врахування громадських інтересів під час розроблення проектів містобудівної документації на місцевому рівні"...на протязі місяця ніяких зауважень та пропозицій до ради не надходило....
ПИТАННЯ:
чи треба оформляти протокол громадських слухань чи просто затвердити Детальний план із вказанням в рішенні що зауважень та пропозицій не надходило щодо відповідної містобудівної документації..
ДЯКУЮ!!!

Питання по містобудівній документації. Порядок розробки та погоджень

Додано: 07 червня 2018 22:03
користувач0126
Доброго дня. Якщо не в тій темі пишу перенаправте. Питання в мене таке: розроблений і затвержений ДПТ на масив для забудови для присадибок в межах населеного пункту, в ДПТ є схематична розбивка ділянок і кварталів. Люди отримали вже дозволи на розробку проектів і коли стали замовляти проекти, проектною організсцією були виявлені інженерні комунікації ( газ, каналізіція, водопровід і підземні кабеля) і всі вони розташовані так що ділянки по одній стороні вулиці практично повністю лежать на них. Хоча в ДПТ нічого про них не вказано. В електронному вигляді в архітектурі ДПТ не має. Нам предлагають сдвинути ділянку в бік за рахунок зменшення площ всіх ділянок. Але чи має проектна організація таке робити. Це вже буде відхилення від містобудівної документції