Сторінка 54 з 58

Зміна цільового призначення.

Додано: 15 грудня 2021 11:37
k1nep
Серый81 писав: 15 грудня 2021 11:26 закинул в личку
Поделитесь со всеми :-)

Зміна цільового призначення.

Додано: 15 грудня 2021 11:43
Павлюк
Серый81, Закиньте и мне, пожалуйста. А ещё лучше в общую тему, думаю всем будет интерестно

Зміна цільового призначення.

Додано: 15 грудня 2021 11:45
Серый81
Есть
Spoiler
змина_Страница_1.jpg
змина_Страница_2.jpg
змина_Страница_3.jpg
► Показати

Зміна цільового призначення.

Додано: 16 грудня 2021 09:44
zemleustriy-ocinka
Stas1,
Stas1 писав: 14 грудня 2021 12:28 Чи потрібно витяг з містобудівної документації? Оскільки згідно ст. 20 ЗКУ винятком є зміна виду цільового призначення земельної ділянки в межах категорії земель сільськогосподарського призначення (крім віднесення їх до земельних ділянок для садівництва, зміни цільового призначення земельних ділянок під полезахисними лісовими смугами).

Зміна цільового призначення.

Додано: 17 грудня 2021 22:24
bil
При зміні з приватного осг в іжб потрібно рахувати втрати?

Зміна цільового призначення.

Додано: 18 грудня 2021 00:24
wwws
Стаття 208. Звільнення від відшкодування втрат сільськогосподарського та лісогосподарського виробництва
1. Від відшкодування втрат сільськогосподарського ... звільняються громадяни...у разі використання земельних ділянок ...під будівництво і обслуговування жилих будинків і господарських будівель...

Зміна цільового призначення.

Додано: 12 січня 2022 19:26
atb
при зміні цільового призначення 3 1.11.6 для реконструкції птахозабійного цеху під швейний цех, без права розташування на ній залів гральних автоматів та закладів грального бізнесу
на 11.02 Для розміщення та експлуатації основних, підсобних і допоміжних будівель та споруд підприємств переробної, машинобудівної та іншої промисловості
чи потрібно конкретизувати, як колись було вид використання. Бо вид використання трансформували вид цільового призначення і де про ті види почитати так би мовити? І чи є фраза без права розташування на ній залів гральних автоматів та закладів грального бізнесу - обмеженням і чи воно може бути зняте при тій таки зміні цільового призначення? хто чим може так би мовити...Дякую!

Зміна цільового призначення.

Додано: 13 січня 2022 10:33
solim
Зараз існує поняття "вид цільового призначення земельної ділянки".
Дивіться додатки 58, 59 до Порядку ведення Державного земельного кадастру - https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/105 ... D0%BF#n749

Зміна цільового призначення.

Додано: 13 січня 2022 22:01
Юрій .
Серый81 писав: 15 грудня 2021 10:53 На цю тему є роз'яснення Держгеокадастру.
Доброго вечора. Можете і мені ссилочку поділитися ? Дякую .

Зміна цільового призначення.

Додано: 14 січня 2022 22:00
Victor15
Доброго дня!!! Підкажіть будь-ласка, що мається на увазі - проєкт землеустрою доповнити погодженням землеукористувача, підпис якого на погодженні посвідчується нотаріально (відповідно до абзацу другого частини сьомої ст. 20 ЗКУ зміна цільового призначення погоджується, у разі якщо земельна перебуває у користуванні на правах постійного користування, оренди, емфітевзису, суперфіцію, у заставі - із землекористувачем, заставодержателем (підпис якого на погодженні посвідчується нотаріально)). Дякую

Зміна цільового призначення.

Додано: 07 лютого 2022 15:18
Гоша
Доброго дня
Був розроблений проект землеустрою щодо зміни ц.п. з ОСГ на забудову житлового будинку
Ділянка в межах населеного пункту
Проект погоджений Архітектурою
Є навіть рішення окружного адмін суду, яким зобов'язано сіль раду затвердити проект про зміну ц.п. на забудову, проте депутати сільради просто утримуються й не голосують за затвердження проекту (банально хочуть хабар)
Чи можна ще якось змінити цільове призначення?
Можливо знайти "правильного" реєстратора ДЗК?

Зміна цільового призначення.

Додано: 07 лютого 2022 15:46
magalon
Гоша писав: 07 лютого 2022 15:18 Можливо знайти "правильного" реєстратора ДЗК?
А при чому тут реєстратор ДЗК? Він не міняє цільове, а вносить відомості до ДЗК на підставі затвердженого ПЗ по зміні ЦП ділянки, який рада не хоче розглядати.

Зміна цільового призначення.

Додано: 07 лютого 2022 22:02
Макс111
Було написане клопотання на 2га. На масив 23 га.з кадастровим номером Категорія земель землі «сільськогосподарського призначення» КВЦПЗ 16.00 Землі запасу. Далі мовчазна згода. Далі Договір з землевпорядною фірмою. Далі розробка проекту, поділ земельної ділянки. Далі Реєстрація земельної ділянки 2 га в ДЗК з присвоєнням кадастрового номеру. Далі проект на сесії ОТГ не затверджено , тому що не надавався дозвіл на розробку проекту. Далі суд. А ось тут суд каже, що треба було земельну ділянку ділити про технічній документацій, а не по проекту.
Прошу може хтось може допомогти з роз’ясненнями, та ссилками на правові акти. Щире дякую.


Не погоджуючись із зазначеним рішенням відповідача, вважаючи його протиправним та таким, що підлягає скасуванню, позивач звернувся до суду з адміністративним позовом.
Відповідно до ч. 2 ст. 19 Конституції України визначено, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією України та законами України.
Згідно ст. 55 Конституції України права і свободи людини і громадянина захищаються судом, кожному гарантується право на оскарження в суді рішень, дій чи бездіяльності органів державної влади, органів місцевого самоврядування, посадових і службових осіб.
Земля, її надра, атмосферне повітря, водні та інші природні ресурси, які знаходяться в межах території України, природні ресурси її континентального шельфу, виключної (морської) економічної зони є об'єктами права власності Українського народу. Від імені Українського народу права власника здійснюють органи державної влади та органи місцевого самоврядування в межах, визначених цією Конституцією (ст. 13 Конституції України).
Земля є основним національним багатством, що перебуває під особливою охороною держави. Право власності на землю гарантується. Це право набувається і реалізується громадянами, юридичними особами та державою виключно відповідно до закону (ст. 14 Конституції України).
Частиною 4 ст. 122 ЗК України передбачено, що центральний орган виконавчої влади з питань земельних ресурсів у галузі земельних відносин та його територіальні органи передають земельні ділянки сільськогосподарського призначення державної власності, крім випадків, визначених частиною восьмою вказаної статті, у власність або у користування для всіх потреб.
Відповідно частини 3 статті 78 ЗК України визначено, що земля в Україні може перебувати у приватній, комунальній та державній власності.
Згідно з ст. 19 Земельного кодексу України землі України за основним цільовим призначенням поділяються на такі категорії: а) землі сільськогосподарського призначення; б) землі житлової та громадської забудови; в) землі природно-заповідного та іншого природоохоронного призначення; г) землі оздоровчого призначення; ґ) землі рекреаційного призначення; д) землі історико-культурного призначення; е) землі лісогосподарського призначення; є) землі водного фонду; ж) землі промисловості, транспорту, зв'язку, енергетики, оборони та іншого призначення.
Відповідно до статті 116 ЗК України громадяни та юридичні особи набувають права власності та права користування земельними ділянками із земель державної або комунальної власності за рішенням органів виконавчої влади або органів місцевого самоврядування в межах їх повноважень, визначених цим Кодексом або за результатами аукціону.
Пунктом «б» ч. 1 ст. 81 Земельного кодексу України визначено, що громадяни України набувають права власності на земельні ділянки на підставі безоплатної передачі із земель державної і комунальної власності.
Безоплатна передача земельних ділянок у власність громадян провадиться у разі, зокрема, одержання земельних ділянок із земель державної і комунальної власності в межах норм безоплатної приватизації, визначених цим Кодексом.
Безоплатна передача земельних ділянок у власність громадян провадиться у разі: а) приватизації земельних ділянок, які перебувають у користуванні громадян; б) одержання земельних ділянок внаслідок приватизації державних і комунальних сільськогосподарських підприємств, установ та організацій; в) одержання земельних ділянок із земель державної і комунальної власності в межах норм безоплатної приватизації, визначених цим Кодексом.
Згідно п. «б» ч. 1 ст. 121 Земельного кодексу України громадяни України мають право на безоплатну передачу їм земельних ділянок із земель державної або комунальної власності для ведення особистого селянського господарства у розмірі не більше 2,0 гектара
Стаття 118 ЗК України визначає порядок безоплатної приватизації земельних ділянок громадянами.
Так, громадяни, зацікавлені в одержанні безоплатно у власність земельної ділянки із земель державної або комунальної власності для ведення фермерського господарства, ведення особистого селянського господарства, ведення садівництва, будівництва та обслуговування жилого будинку, господарських будівель і споруд (присадибної ділянки), індивідуального дачного будівництва, будівництва індивідуальних гаражів у межах норм безоплатної приватизації, подають клопотання до відповідного органу виконавчої влади або органу місцевого самоврядування, який передає земельні ділянки державної чи комунальної власності у власність відповідно до повноважень, визначених статтею 122 цього Кодексу.
У клопотанні зазначаються цільове призначення земельної ділянки та її орієнтовні розміри. До клопотання додаються графічні матеріали, на яких зазначено бажане місце розташування земельної ділянки, погодження землекористувача (у разі вилучення земельної ділянки, що перебуває у користуванні інших осіб) та документи, що підтверджують досвід роботи у сільському господарстві або наявність освіти, здобутої в аграрному навчальному закладі (у разі надання земельної ділянки для ведення фермерського господарства).
У разі, якщо земельна ділянка державної власності розташована за межами населених пунктів і не входить до складу певного району, заява подається до Ради міністрів Автономної Республіки Крим. Верховній Раді Автономної Республіки Крим, Раді міністрів Автономної Республіки Крим, органам виконавчої влади або органам місцевого самоврядування, які передають земельні ділянки державної чи комунальної власності у власність відповідно до повноважень, визначених статтею 122 цього Кодексу, забороняється вимагати додаткові матеріали та документи, не передбачені цією статтею.
Згідно частини 7 статті 118 Земельного кодексу України (у редакції чинній на момент звернення позивача із заявою до відповідача) відповідний орган виконавчої влади або орган місцевого самоврядування, який передає земельні ділянки державної чи комунальної власності у власність відповідно до повноважень, визначених статтею 122 цього Кодексу, розглядає клопотання у місячний строк і дає дозвіл на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки або надає мотивовану відмову у його наданні. Підставою відмови у наданні такого дозволу може бути лише невідповідність місця розташування об'єкта вимогам законів, прийнятих відповідно до них нормативно-правових актів, генеральних планів населених пунктів та іншої містобудівної документації, схем землеустрою і техніко-економічних обґрунтувань використання та охорони земель адміністративно-територіальних одиниць, проектів землеустрою щодо впорядкування територій населених пунктів, затверджених у встановленому законом порядку.
У разі якщо у місячний строк з дня реєстрації клопотання Верховна Рада Автономної Республіки Крим, Рада міністрів Автономної Республіки Крим, відповідний орган виконавчої влади або орган місцевого самоврядування, який передає земельні ділянки державної чи комунальної власності у власність відповідно до повноважень, визначених статтею 122 цього Кодексу, не надав дозволу на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки або мотивовану відмову у його наданні, то особа, зацікавлена в одержанні безоплатно у власність земельної ділянки із земель державної або комунальної власності, у місячний строк з дня закінчення зазначеного строку має право замовити розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки без надання такого дозволу, про що письмово повідомляє Верховну Раду Автономної Республіки Крим, Раду міністрів Автономної Республіки Крим, відповідний орган виконавчої влади або орган місцевого самоврядування. До письмового повідомлення додається договір на виконання робіт із землеустрою щодо відведення земельної ділянки.
В подальшому частину 7 статті 118 Земельного кодексу України (в редакції Закону № 1423-IX від 28.04.2021 року) викладено наступний чином: «У разі надання дозволу на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки Рада міністрів Автономної Республіки Крим, орган виконавчої влади чи орган місцевого самоврядування, що передають земельні ділянки державної чи комунальної власності у власність відповідно до повноважень, визначених статтею 122 цього Кодексу, зобов’язані протягом десяти робочих днів з дня прийняття рішення про надання дозволу на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки або з дня повідомлення особою, зацікавленою в одержанні безоплатно у власність земельної ділянки із земель державної або комунальної власності, про замовлення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки без надання дозволу на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у порядку, передбаченому цією частиною, відобразити на картографічній основі Державного земельного кадастру орієнтовне місце розташування земельної ділянки, зазначити дату та номер відповідного рішення, а також майбутнє цільове призначення земельної ділянки. Зазначена інформація оприлюднюється на безоплатній основі на офіційному веб-сайті центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері земельних відносин».
Водночас суд зауважує, що відповідно до ч.ч. 1-5 ст. 79-1 ЗК України формування земельної ділянки полягає у визначенні земельної ділянки як об`єкта цивільних прав. Формування земельної ділянки передбачає визначення її площі, меж та внесення інформації про неї до Державного земельного кадастру. Формування земельних ділянок здійснюється: у порядку відведення земельних ділянок із земель державної та комунальної власності; шляхом поділу чи об`єднання раніше сформованих земельних ділянок; шляхом визначення меж земельних ділянок державної чи комунальної власності за проектами землеустрою щодо впорядкування територій населених пунктів, проектами землеустрою щодо впорядкування території для містобудівних потреб, проектами землеустрою щодо приватизації земель державних і комунальних сільськогосподарських підприємств, установ та організацій; шляхом інвентаризації земель державної чи комунальної власності у випадках, передбачених законом; за проектами землеустрою щодо організації території земельних часток (паїв).
Сформовані земельні ділянки підлягають державній реєстрації у Державному земельному кадастрі. Земельна ділянка вважається сформованою з моменту присвоєння їй кадастрового номера. Формування земельних ділянок (крім випадків, визначених у частинах шостій - сьомій цієї статті) здійснюється за проектами землеустрою щодо відведення земельних ділянок.
Згідно з ч.6 ст.79-1 ЗКУ формування земельних ділянок шляхом поділу та об'єднання раніше сформованих земельних ділянок, які перебувають у власності або користуванні, без зміни їх цільового призначення здійснюються за технічною документацією із землеустрою щодо поділу та об'єднання земельних ділянок.
Поділ, об’єднання земельної ділянки, що перебуває у заставі, здійснюється за згодою землекористувача, заставодержателя. Поділ, об’єднання земельної ділянки, що перебуває у користуванні, здійснюється за згодою землекористувача, заставодержателя. Справжність підпису на такій згоді засвідчується нотаріально.
Земельні ділянки можуть бути об’єднані, якщо вони мають однакове цільове призначення. У разі поділу земельної ділянки, об’єднання земельних ділянок сформовані земельні ділянки зберігають своє цільове призначення.
Частиною 7 ст.79-1 ЗКУ встановлено, що винесення в натуру (на місцевість) меж сформованої земельної ділянки до її державної реєстрації здійснюється за документацією із землеустрою, яка стала підставою для її формування.
Відповідно до статті 1 Закону України «Про землеустрій»:
- проект землеустрою - сукупність економічних, проектних і технічних документів щодо обґрунтування заходів з використання та охорони земель, які передбачається здійснити за таким проектом.
- технічна документація із землеустрою - сукупність текстових та графічних матеріалів, що визначають технічний процес проведення заходів з використання та охорони земель без застосування елементів проектування.
Відповідно до статті 25 цього ж Закону документація із землеустрою розробляється у вигляді схеми, проекту, робочого проекту або технічної документації. Видами документації із землеустрою є, зокрема: ґ) проекти землеустрою щодо відведення земельних ділянок; і) технічна документація із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості); й) технічна документація із землеустрою щодо поділу та об`єднання земельних ділянок.
Таким чином, проект землеустрою щодо відведення земельних ділянок та технічна документація із землеустрою щодо поділу та об`єднання земельних ділянок є різними за своєю суттю документами із землеустрою, не є тотожними за процедурою виконання цієї документації.
Тобто, згідно з ЗК України способами формування земельної ділянки, є, у порядку відведення земельної ділянки із земель державної, комунальної власності (за відсутності на даній частині земної поверхні сформованих та зареєстрованих земельних ділянок), шляхом поділу раніше сформованої земельної ділянки. На одній частині земної поверхні неможливим є існування двох одночасно зареєстрованих земельних ділянок, координати яких перетинаються, адже ч. 2 ст. 79 ЗК України встановлює, що право власності на земельну ділянку поширюється в її межах на поверхневий шар.
Отже, надання дозволу на розробку проекту землеустрою має на меті лише формування земельної ділянки як окремого об`єкта. Натомість, коли йдеться про формування земельної ділянки з частини вже сформованого земельного масиву, що має кадастровий номер, її відведення відбувається на підставі технічної документації із землеустрою щодо поділу земельної ділянки.
Верховний Суд у своїх рішеннях від 03.10.2019 року по справі №823/1172/17, від 21.08.2018 у справі №823/1179/17, від 12.03.2020 року дійшов висновку, що виходячи з аналізу положень ч.5-10 ст.79-1 ЗКУ підставою для формування земельних ділянок шляхом поділу та об'єднання раніше сформованих земельних ділянок, які перебувають у власності або користуванні, без зміни їх цільового призначення, є технічна документація із землеустрою щодо поділу та об'єднання земельних ділянок. Проект землеустрою щодо відведення земельних ділянок та технічна документація із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) є різними за своєю суттю документами із землеустрою, не є тотожними за процедурою виконання цієї документації.
Велика Палата Верховного Суду у своєму рішенні від 29.09.2020 року у справі №688/2908/16-ц, керуючись частиною першої статті 50 Закону України "Про землеустрій" від 22.05.2003 р. №858-IV (далі - Закон України №858-IV) висловила позицію, що проекти землеустрою щодо відведення земельних ділянок складаються лише у разі зміни цільового призначення земельних ділянок або формування нових земельних ділянок Отож, якщо земельна ділянка сформована, то розробка проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки та його затвердження позбавлені будь-якого сенсу.
Відповідно до частини 2 статті 21 Закону України "Про Державний земельний кадастр" відомості про цільове призначення земельних ділянок вносяться до Державного земельного кадастру:
а) щодо категорії земель:
- на підставі відповідної документації із землеустрою, яка розробляється при формуванні земельних ділянок, - щодо земельних ділянок, які формуються;
- на підставі проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки, яким передбачена зміна її цільового призначення;
- на підставі технічної документації із землеустрою щодо інвентаризації земель;
б) щодо виду використання земельної ділянки в межах певної категорії земель:
- на підставі відповідної документації із землеустрою, яка розробляється при формуванні земельних ділянок, - щодо земельних ділянок, які формуються;
- на підставі письмової заяви власника (користувача) земельної ділянки державної чи комунальної власності, - у разі зміни виду використання земельної ділянки (крім земель сільськогосподарського призначення та земель оборони);
- на підставі проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки, яким передбачена зміна її цільового призначення.
Таким чином, зміна цільового призначення земельної ділянки може відбуватись на підставі відповідної документації із землеустрою, яка розробляється при формуванні земельних ділянок.
Відповідно до ст. 50 Закону України "Про землеустрій" проекти землеустрою щодо відведення земельних ділянок складаються у разі зміни цільового призначення земельних ділянок або формування нових земельних ділянок.
У статті 33 ЗК України передбачено, що земельні ділянки, призначені для ведення особистого селянського господарства, можуть передаватися громадянами у користування юридичним особам України і використовуватися ними для ведення товарного сільськогосподарського виробництва, фермерського господарства без зміни цільового призначення цих земельних ділянок.
Тож проект землеустрою та подальша відповідна процедура необхідні лише у разі: переведення земельної ділянки з однієї категорії, визначеної статтею 19 ЗК України, в іншу; зміни виду використання земельної ділянки в межах земель оборони; зміни виду використання земельної ділянки в межах земель сільськогосподарського призначення (окрім наданих для ведення ОСГ, які можуть використовуватись також для ведення товарного сільськогосподарського виробництва, фермерського господарства без зміни цільового призначення). Таку позицію висловлено у постанові Верховного Суду від 31.07.2019 у справі № 806/5308/15.
У даному випадку земельна ділянка ____________0238, з якої позивач просив виділити 2 га, вже сформована та є єдиним масивом, перебуває у комунальній власності з цільовим призначенням - землі запасу, категорія землі – землі сільськогосподарського призначення, а відтак, з урахуванням встановлених судом обставин, слід дійти висновку, що формування земельних ділянок шляхом поділу та об`єднання раніше сформованих земельних ділянок, які перебувають у власності або користуванні без зміни їх цільового призначення здійснюється саме за технічною документацією із землеустрою щодо поділу та об`єднання земельних ділянок, а не за проектом землеустрою щодо відведення земельної ділянки у власність, що у свою чергу свідчить про відсутність підстав для задоволення клопотання позивача від 03.09.2021 року.
У даному випадку наявне мотивування оскаржуваного рішення не змінює його наслідків, а також наведених вище висновків суду, та не є підставою для скасування такого рішення і зобов`язання відповідача затвердити проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки у власність гр. Иванову Иван Ивановичу із земель сільськогосподарського призначення для ведення особистого селянського господарства (код КВЦПЗ 01.03), яка розташована за межами населеного пункту на території ___________ міської ради (Буцинівської сільської ради) ___________ району ___________ області, кадастровий номер: _____________0265 та передати у власність зазначену земельну ділянку.

Зміна цільового призначення.

Додано: 08 лютого 2022 11:27
ппзкб
Макс111, на сайті дгк є роз'яснення з посиланням на статті про те що формування ділянок шляхом поділу можна робити як через тд так і через пз

Зміна цільового призначення.

Додано: 08 лютого 2022 12:10
Макс111
ппзкб писав: 08 лютого 2022 11:27 Макс111, на сайті дгк є роз'яснення з посиланням на статті про те що формування ділянок шляхом поділу можна робити як через тд так і через пз
Я так розумію, суд не вбачає зміну цільового призначення. Типу категорія земель не змінюєтьтся , щось типу такого.

Відправлено через 14 хвилин 43 секунди:
Хто , що думає про це
Постанова від 01.06.2021 № 925/929/19 Верховний Суд. Велика Палата
https://verdictum.ligazakon.net/documen ... 1639386496

Пункт 38.

Зміна цільового призначення.

Додано: 09 лютого 2022 10:40
Гоша
magalon писав: 07 лютого 2022 15:46 А при чому тут реєстратор ДЗК
Попросити його внести відомості не очікуючи коли сільрада нарешти буде в змозі проголосувати

Зміна цільового призначення.

Додано: 09 лютого 2022 11:46
Kola
Макс111 писав: 08 лютого 2022 12:25 Хто , що думає про це
Постанова від 01.06.2021 № 925/929/19 Верховний Суд. Велика Палата
https://verdictum.ligazakon.net/documen ... 1639386496

Пункт 38.
Когда то пытался найти номативную базу по теме "вид використання земельної ділянки" но так толком и нечего не нашёл...Вид цільового понятно...

Зміна цільового призначення.

Додано: 09 лютого 2022 13:19
magalon
Гоша писав: 09 лютого 2022 10:40 Попросити його внести відомості не очікуючи коли сільрада нарешти буде в змозі проголосувати
А навіщо воно йому потрібне, як вважаєте?

Зміна цільового призначення.

Додано: 09 лютого 2022 13:30
Гоша
magalon писав: 09 лютого 2022 13:19 А навіщо воно йому потрібне, як вважаєте?
Читав на форуму тут, що була така практика вже, тому й питаю.
Шукаю варіанти, Ви що можете порадити мені в цій ситуації?

Зміна цільового призначення.

Додано: 28 травня 2022 23:40
mirzem
Хто може підказати чи можливо зараз в умовах воєнного часу, при умові функціонування Державного земельного кадастру та з врахуванням двох останніх ЗУ, що були прийняті після 24 лютого змінити цільове призначення приватної земельної ділянки із ОСГ на ОЖБ чи дачне будівництво? Чи законно все це зараз?

Зміна цільового призначення.

Додано: 29 травня 2022 17:42
corin
mirzem писав: 28 травня 2022 23:40 Хто може підказати чи можливо зараз в умовах воєнного часу, при умові функціонування Державного земельного кадастру та з врахуванням двох останніх ЗУ, що були прийняті після 24 лютого змінити цільове призначення приватної земельної ділянки із ОСГ на ОЖБ чи дачне будівництво? Чи законно все це зараз?
Це буде можливо після підписання та набрання чинності законопроекту 7289.

Зміна цільового призначення.

Додано: 30 травня 2022 08:56
Alexxp
mirzem писав: 28 травня 2022 23:40 Хто може підказати чи можливо зараз в умовах воєнного часу, при умові функціонування Державного земельного кадастру та з врахуванням двох останніх ЗУ, що були прийняті після 24 лютого змінити цільове призначення приватної земельної ділянки із ОСГ на ОЖБ чи дачне будівництво? Чи законно все це зараз?
corin писав: 29 травня 2022 17:42 Це буде можливо після підписання та набрання чинності законопроекту 7289.
Навряд чи
11....
б) у період, коли функціонування Державного земельного кадастру призупинено:
цільове призначення земельної ділянки може бути змінено лише для цілей, зазначених у підпунктах "а"-"в" підпункту 4 цього пункту, або для розміщення, у тому числі будівництва, об’єктів для тимчасового проживання внутрішньо переміщених осіб, або для розміщення місць тимчасового зберігання відходів від руйнувань, зумовлених бойовими діями, терористичними актами, диверсіями або проведенням робіт з ліквідації їх наслідків, або розміщення об’єктів дорожньо-транспортної інфраструктури
(крім об’єктів дорожнього сервісу);

Зміна цільового призначення.

Додано: 18 липня 2022 15:42
хома
Добрий день можливо Ви мені щось підкажете?
ОМС надав рішення на інвентаризацію земельної ділянки для 01.01, земельна ділянка вже має кадастровий номер та цільове 16.00 ділянку поміряли і ній нічого не змінюється окрім цільового. Чи маю я право робити інвентаризацію чи це все-таки проект зміни цільового?
Чи можливо технічною документацією щодо інвентаризації взагалі змінювати цільове призначення?

Зміна цільового призначення.

Додано: 18 липня 2022 16:28
magalon
хома писав: 18 липня 2022 15:42 Чи можливо технічною документацією щодо інвентаризації взагалі змінювати цільове призначення?
Не можливо.

Зміна цільового призначення.

Додано: 20 жовтня 2022 09:18
alex134
solim писав: 20 жовтня 2022 08:59 - скасувати необхідність відшкодування втрат сільськогосподарського призначення у разі зміни цільового призначення земельних ділянок сільськогосподарського призначення;
Я все ж таки не знайшов в порівняльній таблиці того що прийняли, що прибрали відшкодування втрат. Знайшов тільки те що додали в вилючення індустріальні парки і всьо