► Показати
(1) Все робиться за класичним вкраїнським принципом "ми зробили - ви вигрібайте". Приїхали на збори представники області й району: перший ніс відверту ахінєю, другий - весь час сьорфив нетом, а може, грався в Енгрі бьордс абощо. Будь-яке питання вводило першого в стан напівтяжкого ступору, що змушувалося його нервувати й покрикувати. Ну то нічо, одна панні його інтелігентно приборкала. Представники тикали "необхідністю змін", "скрутним становищем у державі", "візьми й зроби", десь так, коротше, конкретики жодної, польза їхньої присутності стрємітся к нулю. Що, зрештою, й не дивно.
(2) Місцева влада (як і зверху) погано орієнтується в тому, що відбувається. Дійшло до того, що селищний голова не в курсі, шо Рада проголосувала за подання до КСУ щодо децентралізації.
(3) Наріжний камінь об'єднання - гроші (дивина яка!). Ніхто глибоко не замислюється над іншим, хоча говорили й про місцеву санстанцію, школи, лікарні тощо. В нашому ж випадку, до ради, що більш-менш на плаву, хочуть приєднати іншу менш фінансово спроможну, до того ж від цієї ради всі інші відмовилися. Себто заберіть, бо нема куди її діть. Потім заговорили про податки, селищний голова мало шо зміг пояснити. Заговорили про соцсферу - те ж саме. Шо не починали - все мімо каси. Аут повний, коротше.
(4) Ну й зрештою - земельне питання. Подивився "Проект Перспективного плану формування територій громад Харківської області, схвалений на засіданні позачергової XXXVI сесії Харківської обласної ради". Сказати шо це погано зроблено - не сказати нічого. Об'єднання за старими межами сільрад - для цього, звісно, багато розуму не потрібно. (До слова, схеми робила землевпорядна фірма.) Виникає логічне питання: зачєм все це нужно? Навіщо об'єднувати дві громади, які некомпактно, протяжно, як кишка, розташовані, де в одній поселення більш-менш компактні, в іншій - з натяжкою, але вони в будь-якому далеченько одні від одних розміщені? Себто якщо мати на думці власні, місцеві лікарні, школи, дитсадки, то як можна так тупо, без належного планування робити? Класно зробили: давайте й далі плодитимо проблеми навчань учнів, які їздитимуть автобусами, проблеми приїзду швидкої по таких дорогах і тощо й тощо. Погано продумано, нічого не прораховано - але ви давайте об'єднуйтеся, інакше не отримаєте зараз гроші, а потім взагалі насильно загонимо.
Коротше, жах.
Зараз в мене тільки два питання насущних: (1) навіщо це робити саме зараз, коли плануються зміни в Конституцію щодо АТУ, місцеві вибори й взагалі повне переформатування життя на місцях? (2) а наш доблєстний Держгеокадастр не хоче взяти участь в обґрунтуванні саме земельної сторони об'єднання: порахувати, намалювати, посприяти, так сказать?
(2) Місцева влада (як і зверху) погано орієнтується в тому, що відбувається. Дійшло до того, що селищний голова не в курсі, шо Рада проголосувала за подання до КСУ щодо децентралізації.
(3) Наріжний камінь об'єднання - гроші (дивина яка!). Ніхто глибоко не замислюється над іншим, хоча говорили й про місцеву санстанцію, школи, лікарні тощо. В нашому ж випадку, до ради, що більш-менш на плаву, хочуть приєднати іншу менш фінансово спроможну, до того ж від цієї ради всі інші відмовилися. Себто заберіть, бо нема куди її діть. Потім заговорили про податки, селищний голова мало шо зміг пояснити. Заговорили про соцсферу - те ж саме. Шо не починали - все мімо каси. Аут повний, коротше.
(4) Ну й зрештою - земельне питання. Подивився "Проект Перспективного плану формування територій громад Харківської області, схвалений на засіданні позачергової XXXVI сесії Харківської обласної ради". Сказати шо це погано зроблено - не сказати нічого. Об'єднання за старими межами сільрад - для цього, звісно, багато розуму не потрібно. (До слова, схеми робила землевпорядна фірма.) Виникає логічне питання: зачєм все це нужно? Навіщо об'єднувати дві громади, які некомпактно, протяжно, як кишка, розташовані, де в одній поселення більш-менш компактні, в іншій - з натяжкою, але вони в будь-якому далеченько одні від одних розміщені? Себто якщо мати на думці власні, місцеві лікарні, школи, дитсадки, то як можна так тупо, без належного планування робити? Класно зробили: давайте й далі плодитимо проблеми навчань учнів, які їздитимуть автобусами, проблеми приїзду швидкої по таких дорогах і тощо й тощо. Погано продумано, нічого не прораховано - але ви давайте об'єднуйтеся, інакше не отримаєте зараз гроші, а потім взагалі насильно загонимо.
Коротше, жах.
Зараз в мене тільки два питання насущних: (1) навіщо це робити саме зараз, коли плануються зміни в Конституцію щодо АТУ, місцеві вибори й взагалі повне переформатування життя на місцях? (2) а наш доблєстний Держгеокадастр не хоче взяти участь в обґрунтуванні саме земельної сторони об'єднання: порахувати, намалювати, посприяти, так сказать?