Оренда земельних часток (паїв)
Правила форуму
Будьте уважними! Перед створенням теми перечитайте Правила форуму і ще раз перевірте, чи дана тема не існує. Теми, які дублюють інші, видаляються без попередження! Повідомлення, які містять не прихований адрес E-mail, видаляються без попередження!
Будьте уважними! Перед створенням теми перечитайте Правила форуму і ще раз перевірте, чи дана тема не існує. Теми, які дублюють інші, видаляються без попередження! Повідомлення, які містять не прихований адрес E-mail, видаляються без попередження!
Ну ежели Вы являетесь Арендатором, т.е. стороной по договору, то никаких законных оснований требовать от Вас каких - либо доверенностей от граждан - Арендодателей Отдел Госкомзема не может. Ваше дело согласно п. 16 - 2 Порядка подать соответствующее заявление и установленный пакет документов, который привожу ниже...yrdos1984 писав:в Держкомземі вимагають від мене доручення від людей до кожного договору. Як це питтаня можна вирішити може є якісь посилання на законодавство
Spoiler
16-2. Для державної реєстрації договору оренди земельної
ділянки із земель приватної власності, договору суборенди
земельної ділянки (її частини) власник чи набувач права або
уповноважена ними особа подають до відповідного територіального
органу Держземагентства заяву і такі документи:
1) копія документа, що посвідчує особу набувача права на
земельну ділянку або її власника, а у разі подання заяви
уповноваженою ними особою - також копія документа, що підтверджує
його повноваження діяти від імені таких осіб;
2) документація із землеустрою, яка включає план земельної
ділянки і містить відомості про координати поворотних точок меж
частини земельної ділянки та обмінний файл - у разі державної
реєстрації договору суборенди частини земельної ділянки;
3) договір оренди земельної ділянки із земель приватної
власності, договір суборенди земельної ділянки (її частини)
(кількість примірників договору повинна бути на один примірник
більша, ніж кількість сторін договору);
4) копія реєстраційного номера облікової картки платника
податків (ідентифікаційного номера) згідно з Державним реєстром
фізичних осіб - платників податків та інших обов'язкових
платежів - для фізичної особи, крім осіб, які через свої релігійні
переконання відмовляються від прийняття номера та повідомили про
це відповідному органу державної податкової служби,
ідентифікаційного коду згідно з Єдиним державним реєстром
підприємств та організацій України або податкового номера - для
юридичної особи;
5) документи про внесення плати за надання послуг із:
здійснення державної реєстрації договору оренди земельної
ділянки із земель приватної власності, договору суборенди частини
земельної ділянки;
перевірки обмінного файла - у разі державної реєстрації
договору суборенди частини земельної ділянки.
Під час подання заяви фізична особа пред'являє паспорт або
інший документ, що посвідчує особу, а у разі подання заяви
уповноваженою особою - також документ, що підтверджує її
повноваження діяти від імені такої особи. Документ, що підтверджує
повноваження діяти від імені іноземної особи повинен бути
легалізований в установленому законодавством порядку.
Забороняється вимагати подання документів та відомостей, не
передбачених цим пунктом.
ділянки із земель приватної власності, договору суборенди
земельної ділянки (її частини) власник чи набувач права або
уповноважена ними особа подають до відповідного територіального
органу Держземагентства заяву і такі документи:
1) копія документа, що посвідчує особу набувача права на
земельну ділянку або її власника, а у разі подання заяви
уповноваженою ними особою - також копія документа, що підтверджує
його повноваження діяти від імені таких осіб;
2) документація із землеустрою, яка включає план земельної
ділянки і містить відомості про координати поворотних точок меж
частини земельної ділянки та обмінний файл - у разі державної
реєстрації договору суборенди частини земельної ділянки;
3) договір оренди земельної ділянки із земель приватної
власності, договір суборенди земельної ділянки (її частини)
(кількість примірників договору повинна бути на один примірник
більша, ніж кількість сторін договору);
4) копія реєстраційного номера облікової картки платника
податків (ідентифікаційного номера) згідно з Державним реєстром
фізичних осіб - платників податків та інших обов'язкових
платежів - для фізичної особи, крім осіб, які через свої релігійні
переконання відмовляються від прийняття номера та повідомили про
це відповідному органу державної податкової служби,
ідентифікаційного коду згідно з Єдиним державним реєстром
підприємств та організацій України або податкового номера - для
юридичної особи;
5) документи про внесення плати за надання послуг із:
здійснення державної реєстрації договору оренди земельної
ділянки із земель приватної власності, договору суборенди частини
земельної ділянки;
перевірки обмінного файла - у разі державної реєстрації
договору суборенди частини земельної ділянки.
Під час подання заяви фізична особа пред'являє паспорт або
інший документ, що посвідчує особу, а у разі подання заяви
уповноваженою особою - також документ, що підтверджує її
повноваження діяти від імені такої особи. Документ, що підтверджує
повноваження діяти від імені іноземної особи повинен бути
легалізований в установленому законодавством порядку.
Забороняється вимагати подання документів та відомостей, не
передбачених цим пунктом.
Ми теж вимагаємо доручення, бо в нас є такі "набувачі права", що самі за громадян підписують договора оренди. На реєстрацію можуть принести два орендаря договори оренди на одну й ту ж ділянку, а підписи власника різні. Перший зареєстрували, а другий подав в суд UPSyrdos1984 писав: Держкомземі вимагають від мене доручення від людей до кожного договору.
Если рассматривать эту тему в контексте аренды земельных долей (паев)согласно сертификатам, а такая аренда на сегодняшний день не возможна в связи с:Борщ писав:А що постанова КМУ №119 від 24.01.2000 вже не діє?
Spoiler
16. Громадянам — власникам земельних часток (паїв) за їх бажанням виділяються в натурі (на місцевості) земельні ділянки з видачею державних актів на право власності на землю.
Чинний Земельний кодекс, як і попередні Земельні кодекси, незмінно базуються на принциповому положенні про те, що права на земельну ділянку виникають тільки після їх виділення в натурі (на місцевості) та видачі державних актів. У зв'язку з цим коментована норма Перехідних положень передбачає, що громадянам — власникам земельних часток (паїв) за їх бажанням виділяються земельні ділянки на місцевості з видачею державних актів на право власності на землю. Це стосується не тільки громадян — власників земельних сертифікатів» а й тих громадян, які були включені в списки приватизації земель колективних сільськогосподарських підприємств, але за певними причинами не одержали сертифікатів на земельну частку (пай). Слід звернути увагу і на те, що за вимогами ст.ст. 125-126 нового Земельного кодексу право власності на земельну ділянку посвідчується державним актом, який підлягає державній реєстрації.
17. Сертифікати на право на земельну частку (пан), отримані громадянами, вважаються правовстановлю-ючнми документами при реалізації ними права вимоги на відведення земельної частки (паю) в натурі (на місцевості) відповідно до законодавства.
Сертифікати на право ва земельну частку (пай) є дійсними до виділення власникам земельних часток (паїв) у натурі (на місцевості) земельних ділянок та видачі їм державних актів на право власності на землю.
З попередньою нормою тісно пов'язаний останній пункт Перехідних положень, у якому сертифікатам про право на земельну частку надається сила правовстановлюючого документа на земельну частку (пай). Проте у п. 17 Перехідних положень чинного Земельного кодексу вже не вказується на те, що земельний сертифікат надає право власності на земельну ділянку, а лише надає право вимоги на відведення земельної частки (паю) в натурі (на місцевості) відповідно до вимог чинного законодавства, тобто надає можливість для реалізації громадянами свого права на конкретно визначену земельну ділянку.
Важливою є ч. 2 п. 17 Перехідних положень, згідно змісту якої сертифікати громадян про право на земельну частку (пай) є дійсними до виділення земельних часток (паїв) у натурі ва конкретній місцевості та видачі їм державвих актів про право власності ва земельну ділянку.
ИСТОЧНИК
Чинний Земельний кодекс, як і попередні Земельні кодекси, незмінно базуються на принциповому положенні про те, що права на земельну ділянку виникають тільки після їх виділення в натурі (на місцевості) та видачі державних актів. У зв'язку з цим коментована норма Перехідних положень передбачає, що громадянам — власникам земельних часток (паїв) за їх бажанням виділяються земельні ділянки на місцевості з видачею державних актів на право власності на землю. Це стосується не тільки громадян — власників земельних сертифікатів» а й тих громадян, які були включені в списки приватизації земель колективних сільськогосподарських підприємств, але за певними причинами не одержали сертифікатів на земельну частку (пай). Слід звернути увагу і на те, що за вимогами ст.ст. 125-126 нового Земельного кодексу право власності на земельну ділянку посвідчується державним актом, який підлягає державній реєстрації.
17. Сертифікати на право на земельну частку (пан), отримані громадянами, вважаються правовстановлю-ючнми документами при реалізації ними права вимоги на відведення земельної частки (паю) в натурі (на місцевості) відповідно до законодавства.
Сертифікати на право ва земельну частку (пай) є дійсними до виділення власникам земельних часток (паїв) у натурі (на місцевості) земельних ділянок та видачі їм державних актів на право власності на землю.
З попередньою нормою тісно пов'язаний останній пункт Перехідних положень, у якому сертифікатам про право на земельну частку надається сила правовстановлюючого документа на земельну частку (пай). Проте у п. 17 Перехідних положень чинного Земельного кодексу вже не вказується на те, що земельний сертифікат надає право власності на земельну ділянку, а лише надає право вимоги на відведення земельної частки (паю) в натурі (на місцевості) відповідно до вимог чинного законодавства, тобто надає можливість для реалізації громадянами свого права на конкретно визначену земельну ділянку.
Важливою є ч. 2 п. 17 Перехідних положень, згідно змісту якої сертифікати громадян про право на земельну частку (пай) є дійсними до виділення земельних часток (паїв) у натурі ва конкретній місцевості та видачі їм державвих актів про право власності ва земельну ділянку.
ИСТОЧНИК
Ваші вимоги за межами правового полю )Katze писав:Ми теж вимагаємо доручення
Додано через 1 хвилину 31 секунду:
Тому що ви орган влади із питань земельних ресурсів... тому і залучаєKatze писав:Не наші, а суд чомусь і нас залучає
-
- Спец
- Повідомлень: 302
- З нами з: 09 листопада 2010 17:10
- Репутація: 0
- Область: Житомирська
- Місце роботи: Інше
Це теоритичний коментар, а не нормативно-правовий акт.Если рассматривать эту тему в контексте аренды земельных долей (паев)согласно сертификатам, а такая аренда на сегодняшний день не возможна в связи с:
Договори оренди по сертифікатах можна і потрібно реєструвати в сільських радах, (пос.№119 від 24.01.2000)
- AeroMaster
- Спец
- Повідомлень: 244
- З нами з: 17 травня 2008 23:37
- Репутація: 6
- Область: м.Київ
- Nikonin
- Спец
- Повідомлень: 75
- З нами з: 03 листопада 2010 10:30
- Репутація: 0
- Область: Запорізька
- Контактна інформація:
Може, ви і норму приведете, чому "нє дєйствітєльно"AeroMaster писав:А все что было ранее не действительно!!!
Є нормативно-правовий акт ПКМУ від 24 січня 2000 р. №119 "Про затвердження Порядку реєстрації договорів оренди земельної частки (паю)"
http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/119-2000-п,
є відносини, які ним врегульовано. Є земельні частки(паї), і є колективна власність на землю, яка не прописана у нинішньому ЗКУ
http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/2768-14,
тому до неї мають застосовуватися норми того акту, який діяв на момент її формування
http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/561-12
І є право у РДА і ОМСВ здавати ту частину колективної власності, яку ще не витребували (не розподілили)
http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/899-15
Дійсно, відносини з приводу колективної власності після її "забування" у новому кодексі нікуди не поділися, тому і користуємося тим, що є.
Ототожнювати земельну ділянку із земельною часткою (паєм) і, відповідно, укладати договір оренди землі, а не частки(паю) не маємо права, бо виділення в натурі не було 5+5=?
А коментарів без посилання на нормативно - правові акти, які є нічим іншим, як особистою думкою автора, можна безліч наводити Banned
Це офіційний коментар до Земельного кодексу України... для тих кто не розуміє законодавства так, як воно написано... Реєстрація договрів оренди земельних часток (паїв) сьогодні згідно наведоної Вами Постанови не можлива... чому? а тому!.. дивиться:Борщ писав:Це теоритичний коментар, а не нормативно-правовий акт.
Договори оренди по сертифікатах можна і потрібно реєструвати в сільських радах, (пос.№119 від 24.01.2000)
- абз. 2. п. 4 ст. Цивільного кодексу України, який наголошоє "якщо постанова Кабінету Міністрів України суперечить положенням цього Кодексу або іншому закону, застосовуються відповідні положення цього Кодексу або іншого закону"...
- п. 1 ст. 3 Земельного кодексу Украіни, який наголошує, що "земельні відносини регулюються Конституцією України, цим Кодексом, а також прийнятими відповідно до них нормативно-правовими актами".
Уважаемый, я в этой теме уже более чем написал о том, что по сертификатам договора аренды регистрировать не совсем правомерно. Если Вы это до сих пор не уяснили - это Ваши проблемы. Доказывать аксиомы, так же как и опровергать теоремы я не имею малейшего желания. Если у Вас ОМС регистрируют подобные договора - это их проблемы и заморочки. Мое дело на этом форуме рассказывать то, что я видел и знаю, т.е. то, что происходит на практике уже не один год в моем регионе.Борщ писав:Де в земельному кодексі конкретно описано протилежне постанові №119 від 24.01.2000?
Labas reetas!
- Nikonin
- Спец
- Повідомлень: 75
- З нами з: 03 листопада 2010 10:30
- Репутація: 0
- Область: Запорізька
- Контактна інформація:
Та ніде такого не прописано, колего KrutelykБорщ писав:Де в земельному кодексі конкретно описано протилежне постанові №119 від 24.01.2000?
Просто у кожній області і кожному районі, хто як хоче, той так і .... Pioner честь віддає
Поправте мене, але ... офіційно коментувати закон "Студрада" не можеluper писав:Це офіційний коментар до Земельного кодексу України... для тих кто не розуміє законодавства так, як воно написано...
От і Ольга Федорівна Скакун зі мною згодна
Теорія держави і права - Скакун О.Ф.§ 3. Види тлумачення норм права за суб'єктами
http://politics.ellib.org.ua/pages-1707.html
Офіційне тлумачення — роз'яснення змісту і мети правових норм, яке сформульовано в спеціальному акті уповноваженим органом у рамках його компетенції і має юридичне обов'язкову силу для всіх, хто застосовує норми, що роз'ясняються.
Думаю, Коментар до Земельного кодексу України Гетьман 2005 р.За редакцією: члена-кореспондента Академії правових наук України, доктора юридичних наук, професора Національної юридичної академії України ім. Ярослава Мудрого Гетьмана А.П. такої офіційності не має, тому, норми Є, і їх потрібно виконувати, дійсно, так, як написано.
Так а я о чём? Исполняем.Nikonin писав:норми Є, і їх потрібно виконувати, дійсно, так, як написано
А "студрада" ничего и не комментирует...комментирует "наука" в Земельном кодексе України: Науково-практичний коментар / За заг. ред. В.І. Семчика. – 3 – є вид., перероб. і доп. – К.: Видавничий Дім «Ін Юре», 2007, (опять же "наукой") написано то же самое, только ещё более подробно... можете почитать...Nikonin писав:офіційно коментувати закон "Студрада" не може
Относительно официальности комментария никто ничего не заявляет... Ещё раз повторюсь: Коментарі - для тих кто не розуміє законодавства так, як воно написано спеціально розжовує наука...
-
- Спец
- Повідомлень: 302
- З нами з: 09 листопада 2010 17:10
- Репутація: 0
- Область: Житомирська
- Місце роботи: Інше
Для мене це є проблемою, бо я знаю скільки ще по Україні люди мають на руках сертифікати. Їх набагато більше, ніж офіційно звітується. І далеко не людей вина, що в них ще не має актів. Люди знають , що при розпаюванні КПС їм виділено земельну частку, або сказати гарно, по-юридичному, мають право на отримання у власність земельної ділянки.Люди хочуть отримувати прибуток хоча б з цього. У звязку з цим була видана вищезгадана постанова. А юридичне обсосування, як Ви кажетеЕсли Вы это до сих пор не уяснили - это Ваши проблемы.
- нікого у виграші не лишить.спеціально розжовує наука...
Так що наука науці різниця.)))
luper -у - без образ :)
- Nikonin
- Спец
- Повідомлень: 75
- З нами з: 03 листопада 2010 10:30
- Репутація: 0
- Область: Запорізька
- Контактна інформація:
Поправте мене, але тема називається "Оренда земельних часток (паїв)", і ми це й намагаємося обговорювати, а ви зараз попутали державну реєстрацію з/ділянки із реєстрацією оренди паїв. А це - не одне й те саме KrutelykVolodar писав:Боюсь помилитися, але що Ви скажете на ст. 125 ЗКУ: право оренди земельної ділянки виникає з моменту державної реєстрації цих прав? Ключові слова - земельна ділянка (ст. 79) і державна реєстрація
В принципі, якщо відійти від вузького розуміння цієї теми, я згоден, що часток (паїв) уже давно не повинно було б бути. Все повинно бути розпайовано, поділено між людьми і кожен клаптик має набути відповідного статусу і бути "чиїмось" приватним, а не давати "корм" для чиновників від РДА та ОМСВ.
Але, поки маємо те, що маємо. І нерозпайовані сінокоси, пасовища і багаторічні насадження, і невитребувані з різних причин паї.
Тому, доводиться і себе не підставити, щоб не робити договори оренди землі на паї і реєструвати їх, як земельні ділянки, і людей не підставляти, які і гроші вкладуть, і документацію розроблять, а все, що зробили, хтось почне визнавати недійсним.
Тому, поки частка не стане ділянкою, ми її реєструємо, як законодавець прописав у ПКМУ №119 Banned
І я вважаю, що це прийнятно і для нас, і для людей Krutelyk
- Volodar
- Спец
- Повідомлень: 1795
- З нами з: 17 квітня 2008 12:41
- Репутація: 52
- Область: Житомирська
- Місце роботи: Інше
Звичано прийнятно і в першу чергу для людей...Nikonin писав:І я вважаю, що це прийнятно і для нас, і для людей
але мова йша наскільки така оренда відповідає Земельному кодексу, адже саме він і регулює земельні відносини. В попередньому випадку я навів Вам норму, яка є вичерпною і інших варіантів користування земельною ділянкою: типу оренди сертифікатів на право на земельну частнку (пай) не передбачає.
Ви мабуть мене не правильно зрозуміли, я розуміюся в чому різниця..., але мабуть варто визнати, що постанова № 119 не відповідає ЗКУ, і теоретично має бути скасована , алеNikonin писав:ви зараз попутали державну реєстрацію з/ділянки із реєстрацією оренди паїв.
і така ситуація є "прийнятною"Nikonin писав:поки маємо те, що маємо.
ОРЕНДА ЗЕМЕЛЬНИХ ЧАСТОК (ПАЇВ)Борщ писав:У звязку з цим була видана вищезгадана постанова
Звернемося до положень Указу Президента України “Про невідкладні заходи щодо прискорення реформування аграрного сектора економіки” від 3 грудня 1999 р. № 1529/99 (далі – Указ про реформування).
Указ Президента України
“Про невідкладні заходи щодо прискорення реформування аграрного сектора економіки” від 3 грудня 1999 р. № 1529/99
3. У ході реалізації положень цього Указу, інших актів Президента України щодо реформування колективних сільськогосподарських підприємств та створення приватних (приватно-орендних) сільськогосподарських підприємств, селянських (фермерських) господарств, господарських товариств, сільськогосподарських кооперативів, інших суб’єктів господарювання, які засновуються на приватній власності, а також під час укладення договорів оренди земельних часток (паїв) виходити з того, що сертифікат на право на земельну частку (пай) є правовстановлюючим документом, що засвідчує право володіти, користуватися та розпоряджатися зазначеною часткою.
Цим самим сертифікату на право на земельну частку (пай) фактично було надано статус державного акта на право власності на землю, а земельній частці (паю) – статус земельної ділянки.
Дане положення є нормою, що суперечить вимогам Закону України “Про оренду землі” від 6 жовтня 1998 р. № 161-XIV (далі – Закон про оренду землі). Цей закон дозволяє передачу в оренду лише земельних ділянок. Однак не тільки з формально-юридичних міркувань, а й по суті земельна частка (пай) не може бути прирівняна за правовим статусом до земельної ділянки, а особа, якій такий пай надано, – до власника земельної ділянки.
Зокрема, відповідно до п. 2 Указу про прискорення земельної реформи право на земельну частку (пай) є ідеальною (умовною) часткою земель сільськогосподарського підприємства, яка надається кожному з його членів. Земельна частка (пай) не має меж, тому її місцезнаходження на землях сільськогосподарського підприємства невідоме (не визначене в натурі). Саме тому розмір земельної частки визначається в умовних кадастрових, а не в фізичних гектарах.
Згідно з п. 3 того ж указу земельна частка (пай) може бути об’єктом лише таких дій її власника, як купівля-продаж, дарування, міна, спадкування та застава. Всі ці дії охоплюються правомочністю розпорядження, і це не випадково. Право користування земельною ділянкою, закріпленою за сільськогосподарським підприємством на праві колективної власності й розпайованою (поділеною на умовні частки) між його членами, належала цьому підприємству як юридичній особі. Після паювання земель підприємства право користування розпайованою землею зберігалося за останнім і не переходило до членів підприємств-власників земельних часток (паїв).
З правової точки зору, паювання земель є юридичним фактом, що тягне за собою передачу кожному з членів сільськогосподарського підприємства, якому виділена земельна частка (пай), лише права розпорядження нею. Тому ні володіти земельною часткою (паєм), ні тим більше користуватися нею власник такої частки не може не тільки юридично, а й фізично. А отже він не може передати право користування часткою іншій особі, наприклад, на підставі договору оренди, оскільки ніхто не може передати іншій особі більше прав, ніж має сам. Це є аксіомою правового регулювання суспільних відносин.
Таким чином, сертифікат на право на земельну частку (пай) слід розглядати як правовстановлюючий документ, що засвідчує наявність у її власника лише однієї правомочності – права розпорядження земельною часткою (паєм). Власник земельної частки (паю) і власник земельної ділянки наділені різним обсягом правомочностей: якщо останній наділений усіма правомочностями власника, то особа, яка має право на земельну частку (пай), – лише однією з них. Отже, сертифікат на право на земельну частку (пай) не можна розглядати як правовстановлюючий документ, що посвідчує всі три правомочності власника земельної ділянки – володіння, користування та розпорядження нею.
Саме тому Закон про оренду землі, Цивільний кодекс УРСР від 18 липня 1963 р., Закон України “Про оренду державного та комунального майна” від 10 квітня 1992 р. № 2269-XII та інші законодавчі акти передбачають можливість передачі в оренду лише земельних ділянок та конкретного майна, а не умовних часток чи паїв. Можна стверджувати, що питання про правовий режим земельної частки (паю) вірно вирішене в новому ЗК. Пункт 17 Перехідних положень кодексу встановлює, що сертифікати на право на земельну частку (пай), отримані громадянами, вважаються правовстановлюючими документами при реалізації ними права вимоги на відведення земельної частки (паю) в натурі (на місцевості) відповідно до законодавства.
Додано через 23 годину 23 хвилини 54 секунди:
Уважуха за гуманизм!!!Борщ писав:Для мене це є проблемою, бо я знаю скільки ще по Україні люди мають на руках сертифікати. Їх набагато більше, ніж офіційно звітується. І далеко не людей вина, що в них ще не має актів. Люди знають , що при розпаюванні КПС їм виділено земельну частку, або сказати гарно, по-юридичному, мають право на отримання у власність земельної ділянки.Люди хочуть отримувати прибуток хоча б з цього
При реєстрації договору оренди між власником земельної ділянки(пай) та юридичною особою в районному відділі Держкомзему пишемо заяви про реєстрацію від імені власника земельної ділянки (питання чому???), адже в бланкі заяви підтекстом написано:(П.І.Б фізичної особи/найменування юридичної особи - набувача земельної ділянки), тобто того хто набуває права на земельну ділянку(у вигляді оренди), а саме орендар. ТО ЧИ НЕ МОЖЕ САМ ОРЕНДАР ПОДАТИ ЗАЯВУ ПРО РЕЄСТРАЦІЮ ДОГОВ.ОРЕНДИ???
По друге рай.відділ вимагає від нас спочатку перевірити договори в ДЗК та сформувати обміний файл XML, хоча в тій же заяві вказано на перелік документів при реєстрації договорів оренди, а саме один з пуктів який не має відношенн до договору оренди(□ документація із землеустрою, яка включає план земельної ділянки і містить відомості про координати поворотних точок меж частини земельної ділянки та обмінний файл – у разі державної реєстрації договору суборенди частини земельної ділянки;).Про це саме вийшла стаття у ЗЕМЕЛЬНОМУ ВІСНИКУ №6 ст.43-44. То чому всі про це пишуть та ніхто не виконує? Чи може є інша практика?
По друге рай.відділ вимагає від нас спочатку перевірити договори в ДЗК та сформувати обміний файл XML, хоча в тій же заяві вказано на перелік документів при реєстрації договорів оренди, а саме один з пуктів який не має відношенн до договору оренди(□ документація із землеустрою, яка включає план земельної ділянки і містить відомості про координати поворотних точок меж частини земельної ділянки та обмінний файл – у разі державної реєстрації договору суборенди частини земельної ділянки;).Про це саме вийшла стаття у ЗЕМЕЛЬНОМУ ВІСНИКУ №6 ст.43-44. То чому всі про це пишуть та ніхто не виконує? Чи може є інша практика?
Вимога про надання заявником обмінних файлів при здійсненні державної реєстрації договорів оренди земельних ділянок – необґрунтована... есть одно НО .... у разі якщо державна реєстрація зазначених земельних ділянок відбулася раніше... то есть если земельные участки зарегистрированы в АС ДЗК (Синие и подавляющее большинство зеленых актов), то никто от Вас требовать XML не имеет права.Юрко71 писав:По друге рай.відділ вимагає від нас спочатку перевірити договори в ДЗК та сформувати обміний файл XML
По закону можете писать от имени Арендатора... требовать от имени Арендодателя Отдел Госкомзема от Вас не имеет никакого праваЮрко71 писав:в районному відділі Держкомзему пишемо заяви про реєстрацію від імені власника земельної ділянки (питання чому???)
"Синие и подавляющее большинство зеленых актов", а як щодо червоних 2001-2003 року, тим паче, що по цим державним актам складались технічні документації проектними організаціями та повинні були здаватися в АС ДЗК при реєстрації державних актів можливо не в такому вигляді, як це роблять зараз, але ж повинні. Нажаль є також проблема й з зеленими актами: державний акт є, кадастровий присвоєний , а в базі не лежить. Другий випадок: раніше проводилась реєстрація договорів оренди по чевоним актам в 2004-2007 рр. проходили договори перевірку в АС ДЗК, виписувались реєстраційні картки, в районі реєструвались ці договори. На теперішній час договори закінчуються, перезаключаємо їх на новий термін проходимо перевірку в ДЗК і виявляється, що інформація на землевласника та орендаря або часткова або зовсім відсутня. Взагалі тема безкінечна.... Дякую, що відгукнулись та за корисні поради!
Никто не спорит, что проще... вот только таким образом люди сами продолжают укоренять в мозгах госслужащих мысли о вседозволенности и безнаказанности!Olegik писав:Це набагато простіше , а ніж доводити в райземі норми закону
вот в этом вся проблема... если в базе нет - "борода" милейший, легче сделать XML (100 - 300 грн) и оплатить проверку обменника (60 грн) чем в суде понудить осуществить райзем регистрацию договора... чисто из практики Вам говорю... сам сталкивался...Юрко71 писав:державний акт є, кадастровий присвоєний , а в базі не лежить
Они хотят обменные файлы, которых у них нет вообще или они хотят обменные файлы повторно?.. если вариант 2... тогда Вам надо СЮДА с жалобойNikRvzr писав:або давайте XML, або ми нічого не будемо робить