Внесення змін до законодавства щодо сертифікації
Правила форуму
Будьте уважними! Перед створенням теми перечитайте Правила форуму і ще раз перевірте, чи дана тема не існує. Теми, які дублюють інші, видаляються без попередження! Повідомлення, які містять не прихований адрес E-mail, видаляються без попередження!
Будьте уважними! Перед створенням теми перечитайте Правила форуму і ще раз перевірте, чи дана тема не існує. Теми, які дублюють інші, видаляються без попередження! Повідомлення, які містять не прихований адрес E-mail, видаляються без попередження!
Внесення змін до законодавства щодо сертифікації
Всі ми - ланцюжки "системи". Хтось у кращому положенні, хтось у гіршому, але багатьох з тих чи інших причин власне становище не влаштовує. Якщо нас щось не влаштовує, щось ображає, з нами пагано поводяться чи ми вимушені комусь зробити зле, усі разом киваємо на систему. "Жизнь - такая!" При цьому забуваємо, що усі ми разом взяті - і є система, ми її створили, ми її живимо, ми її і охороняємо.
Руйнувати систему чи відкрито виступати проти неї ніяк не можна - система вміє себе захищати і миттєво реагує на небезпеку - починаючи від "морального" впливу і аж до фізичного знищення неугодних. Прикладів хватає. Тому закликів про скасування сертифікації, ліцензування не варто навіть озвучувати. Пам'ятаєте кого "обізвали" земельною мафією?
Моя пропозиція: система - супер!, сертифікація - просто казка!, наше керівництво - не спить ночами, дбаючи ПРо нас. Так давайте усі разом допоможемо керівництву вдосконалити законодавство про сертифікацію, так би мовити: "казку" втілити у життя (а ще краще зробити "былью" )
У свій час декабристи намагались змінити систему. Кажуть, що їхньою помилкою було виступати "ЗА народ, але БЕЗ народа".
На цьому форумі зареєстрована більша частина землевпорядного "народу", тож варто спочатку сформуємо власну думку самого "народу" з даного приводу.
Передбачаю, що переважна більшість форумчан буде "ЗА" внесення змін щодо сертифікації - в любому форматі.
Знаю також, що змінами крім нас самих ніхто займатись не буде, адже ситуація не влаштовує тільки нас (і то думаю не всіх)
Метою опитування є не стільки кількісне визначення незадоволених законодавством щодо сертифікації, скільки ЯКІСНЕ - на що Я готовий піти, чим пожертвувати, що втратити, щоб скинути з себе це незадоволення?
Від цього будуть залежати відповіді на питання "ЯК це зробити" і "ХТО це зробить".
пс. В опитуванні під "активною участю" НЕ СЛІД розуміти "драки на барикадах", інші форми мордобою, екстремізму, тероризму NoNo
Руйнувати систему чи відкрито виступати проти неї ніяк не можна - система вміє себе захищати і миттєво реагує на небезпеку - починаючи від "морального" впливу і аж до фізичного знищення неугодних. Прикладів хватає. Тому закликів про скасування сертифікації, ліцензування не варто навіть озвучувати. Пам'ятаєте кого "обізвали" земельною мафією?
Моя пропозиція: система - супер!, сертифікація - просто казка!, наше керівництво - не спить ночами, дбаючи ПРо нас. Так давайте усі разом допоможемо керівництву вдосконалити законодавство про сертифікацію, так би мовити: "казку" втілити у життя (а ще краще зробити "былью" )
У свій час декабристи намагались змінити систему. Кажуть, що їхньою помилкою було виступати "ЗА народ, але БЕЗ народа".
На цьому форумі зареєстрована більша частина землевпорядного "народу", тож варто спочатку сформуємо власну думку самого "народу" з даного приводу.
Передбачаю, що переважна більшість форумчан буде "ЗА" внесення змін щодо сертифікації - в любому форматі.
Знаю також, що змінами крім нас самих ніхто займатись не буде, адже ситуація не влаштовує тільки нас (і то думаю не всіх)
Метою опитування є не стільки кількісне визначення незадоволених законодавством щодо сертифікації, скільки ЯКІСНЕ - на що Я готовий піти, чим пожертвувати, що втратити, щоб скинути з себе це незадоволення?
Від цього будуть залежати відповіді на питання "ЯК це зробити" і "ХТО це зробить".
пс. В опитуванні під "активною участю" НЕ СЛІД розуміти "драки на барикадах", інші форми мордобою, екстремізму, тероризму NoNo
-
- Спец
- Повідомлень: 1094
- З нами з: 14 травня 2010 17:36
- Репутація: 7
- Область: м.Київ
- Місце роботи: Інше
У темі про сертифікацію
"У випадку, коли Держземагенство ("Центральний відповідальний орган"...) у відведений термін (1 місяць з дня набуття сили відповідних пунктів) не забезпечує своєчасну та оперативну видачу сертифікатів, існуючі ліцензіати вважаються Розробниками (Виконавцями) до отримання сертифікату у встановленому порядку"...
або просто:
- відмінити положення, що з 3 грудня не мають права виконувати роботи і вписати "існуючі ліцензіати вважаються Розробниками (Виконавцями) до отримання сертифікату у встановленому порядку...".
Треба пропонувати такий варіант:Козак писав:дати можливість виконувати роботи на підставі ліцензій хоча б 1 рік або до отримання сертифікатів.
"У випадку, коли Держземагенство ("Центральний відповідальний орган"...) у відведений термін (1 місяць з дня набуття сили відповідних пунктів) не забезпечує своєчасну та оперативну видачу сертифікатів, існуючі ліцензіати вважаються Розробниками (Виконавцями) до отримання сертифікату у встановленому порядку"...
або просто:
- відмінити положення, що з 3 грудня не мають права виконувати роботи і вписати "існуючі ліцензіати вважаються Розробниками (Виконавцями) до отримання сертифікату у встановленому порядку...".
- Chernov
- Спец
- Повідомлень: 2237
- З нами з: 26 грудня 2007 08:13
- Репутація: 18
- Область: Запорізька
- Місце роботи: Інше
- Контактна інформація:
Совершенно неверно. Основное - это сертификация СРО, а не Агентством. Поэтому
1. изменение законодательства про СРО и приостановка действия закона о сертификации.
2. создание СРО на основе ЗСУ, в качестве "дочки" и организация сертификации (разработка программ, вопросов, методик оценки)
3. через год после начала сертификации - восстановление действия закона о сертификации.
В противном случае ничего не меняется.
Кроме того, при всех этих манипуляциях с виконавцями, розробниками, ліцензіатами и прочей байдой вы совсем забываете о геодезистах.
А делать надо все единообразно.
1. изменение законодательства про СРО и приостановка действия закона о сертификации.
2. создание СРО на основе ЗСУ, в качестве "дочки" и организация сертификации (разработка программ, вопросов, методик оценки)
3. через год после начала сертификации - восстановление действия закона о сертификации.
В противном случае ничего не меняется.
Кроме того, при всех этих манипуляциях с виконавцями, розробниками, ліцензіатами и прочей байдой вы совсем забываете о геодезистах.
А делать надо все единообразно.
- Streit
- Спец
- Повідомлень: 331
- З нами з: 18 лютого 2009 11:19
- Репутація: 0
- Область: Донецька
- Місце роботи: Інше
Процитирую ... себя же, полуторамесячной давности :lol:
Отже, як мали б виглядати перехідні положення - приблизно так:
1) Закон набирає чинності з 03.12.2012.
2) Створити Кваліфікаційну комісію протягом 1-2 місяців з дня набрання чинності Законом, після чого негайно приступити до навчання/підвищення та видачі безплатних і оплачуваних сертифікатів.
3) Усім тим, хто має право на безкоштовне отримання сертифікатів - реалізувати своє право протягом 3-4-5-6 місяців з дня набрання чинності Законом. Усі видані ліцензії зберігають свою чинність протягом цього строку.
4) Геодезисти-ФОП і підприємства з ліцензієями на геодезію (є багато таких, не зважаючи на відміну ліцензування) - прирівнюються у своїх правах до землевпорядників.
- Chernov
- Спец
- Повідомлень: 2237
- З нами з: 26 грудня 2007 08:13
- Репутація: 18
- Область: Запорізька
- Місце роботи: Інше
- Контактна інформація:
Это в каких правах? гражданских или водительских? Геодезист - это геодезист, а землеустроитель -землеустроитель. СРО может быть общей, но в этой СРО - разные комиссии. А наличие бессрочной лицензии - это как кому повезло. Поэтому не надо вносить смуту. До создания СРО и появления достаточного количества специалистов, сертифицированных в обоих направлениях - никакого ввода "закона" в действие. Иначе - разгул коррупции.Streit писав:4) Геодезисти-ФОП і підприємства з ліцензієями на геодезію (є багато таких, не зважаючи на відміну ліцензування) - прирівнюються у своїх правах до землевпорядників.
Идея проста - хочет государство ввести сертификацию - пускай вводит.
Но без нарушения конституционных прав человека, в частности, права на труд.
Для этого оно должно посодействовать в создании СРО (включая законодательную базу), предусмотреть в бюджете средства на частичную компенсацию затрат на обучение и подготовку к сдаче квалификационных экзаменов, причем не только госслужащих, а и всех желающих, которые имеют соответствующий КВЕД, обеспечить прозрачность их сдачи, включая возможность сдачи по Интернет, как делает большинство фирм. (В частности, Майкрософт, Эсри и прочие)
А иначе зачем нам ТАКОЕ государство???
Кстати, именно в таком виде я озвучил Мировому банку свое видение этого вопроса. (полностью письмо пока не готово, выложу текст завтра, но телефонный разговор уже был, в Киеве мы должны созвониться и договориться о встрече). Отправлять пока не буду, посмотрю, как пойдет разговор с Тымченко.
Додано через 1 годину 47 хвилин 12 секунд:
Але ж вважаю за необхідне кожному з тих, хто визначився із своєю активністю, писати СВОГО листа особисто. На три теми -zemkov писав:В опитуванні під "активною участю" НЕ СЛІД розуміти "драки на барикадах", інші форми мордобою, екстремізму, тероризму NoNo
1. щодо безладу у кадастрі та геодезії, не зважаючи на витрачені величезні кошти
2. шодо відсутності вільного доступу до координат
3. щодо неможливості працювати за фахом без відктитих та замаскованих під навчання хабарів.
Остання тема на перший погляд стоїть якось осторонь, але у всьму світі співробітництво з країнами, де порушуються права людини - є моветон. Тим більше фінансувати галузь де буйно квітне розкрадання коштів, корупція та порушення прав людини...
Додано через 9 хвилин 9 секунд:
Конечно, голосование показывает, что среди нас есть как откровенные штрейкбрехеры, так и просто запуганные люди. Последних я понимаю и даже сочувствую. Но людей, готовых бороться за свои права - большинство. И это не может не радовать.. Поэтому я прошу киевлян или кто может приехать собраться в ЗСУ, где я доложу о разговоре с Тымченко и мы наметим планы последующей борьбы.. Пишите мне в личку, оставляйте телефоны, обзвоню всех. На всякий случай, мой телефон 0676131101
На мое глубокое убеждение, давать полный задний ход «реформе» землеустроительных работ нет необходимости. Сертификация или лицензия - не этот вопрос нас должен волновать. Тем более уже внесено немало изменений в другие законы. Снова переворачивать все вверх дном, думаю это будет глупо, разве что радикалам . Наша задача не спорится с Госземагентством, а профессионально дать понять, что они в данном вопросе не правы. Моя позиция заключается в том, чтобы данная реформа была более мягкой и соблюдала права всех игроков этого рынка. Этот вопрос можно решить всего лишь внеся изменения в переходные положения несправедливого закона. Ведь право, это не только закон… Закон может быть и не справедливым. Именно так сказал в своем решении Конституционный суд от 2 ноября 2004 года. Нам нужна справедливость. Пусть вводится сертификация. Но исполнителям, в частности, нужно дать время не то чтобы перестроится на новые условия работы. А именно:
1. Всем землеустроителям, которые реально работают в землеустройстве больше одного года (по сроку можно дискутировать), выдать сертификаты, ибо в большинстве организаций, кроме ответственного, работают и другие землеустроители, позиция агентства, что только один землеустроитель ответственный, создает абсурдную ситуацию, поскольку все остальные землеустроители с немалым стажем, превращаются волей законодателя в стажеров!!!!!! А мы хорошо знаем, что ответсвенность это была лишь формальная, а по сути своей головой отвечал лицензиат!!! И еще, неужели все это время только ответственный разбирался в нормах, стандартах и законах? Я думаю, что это неправильно! Это полная ахинея!!!! Поскольку данный закон усугубляет положение граждан по сравнению с предыдущими условиями, он априори не может быть легитимным. Нелогичным выглядит также выдача всем работникам тер. органов агентства сертификатов, при этом снова же оставить за бортом специалистов – землеустроителей из частных фирм. Делая такую глупость Госкомагентство хочет это или нет, подымает вопрос, а не антиконкурентные ли это действия которые направлены на монополизацию рынка!
2. Всем исполнителям дать возможность работать минимум год на старых условиях, а не на условиях имея сертифицированного землеустроителя.
3. Всем организациям, которые в последних 1-2 месяца до вступления в силу «дерегулирующего» закона, дать возможность также работать минимум один год. Поскольку и за них не нужно забывать. Ведь сколько таких организаций, в которых в последний момент закончились лицензии и по объективным причинам получить новые не успели.
Мы должны понимать, что для кого война, а для кого-то и мать родна. Все игроки оказались в разных статусах. Я настаиваю, что в сложившихся условиях, всех нужно изначально не делить на сертифицированных и стажеров. Всех нужно сертифицировать сразу или дать время для сертифицирования без остановки профессиональной деятельности. А затем уже думать, что лучше сертификация или лицензирование.
Собираем голоса до середины недели, а затем организовано с ЗСУ работаем над тем, чтобы нас услышали!!!
1. Всем землеустроителям, которые реально работают в землеустройстве больше одного года (по сроку можно дискутировать), выдать сертификаты, ибо в большинстве организаций, кроме ответственного, работают и другие землеустроители, позиция агентства, что только один землеустроитель ответственный, создает абсурдную ситуацию, поскольку все остальные землеустроители с немалым стажем, превращаются волей законодателя в стажеров!!!!!! А мы хорошо знаем, что ответсвенность это была лишь формальная, а по сути своей головой отвечал лицензиат!!! И еще, неужели все это время только ответственный разбирался в нормах, стандартах и законах? Я думаю, что это неправильно! Это полная ахинея!!!! Поскольку данный закон усугубляет положение граждан по сравнению с предыдущими условиями, он априори не может быть легитимным. Нелогичным выглядит также выдача всем работникам тер. органов агентства сертификатов, при этом снова же оставить за бортом специалистов – землеустроителей из частных фирм. Делая такую глупость Госкомагентство хочет это или нет, подымает вопрос, а не антиконкурентные ли это действия которые направлены на монополизацию рынка!
2. Всем исполнителям дать возможность работать минимум год на старых условиях, а не на условиях имея сертифицированного землеустроителя.
3. Всем организациям, которые в последних 1-2 месяца до вступления в силу «дерегулирующего» закона, дать возможность также работать минимум один год. Поскольку и за них не нужно забывать. Ведь сколько таких организаций, в которых в последний момент закончились лицензии и по объективным причинам получить новые не успели.
Мы должны понимать, что для кого война, а для кого-то и мать родна. Все игроки оказались в разных статусах. Я настаиваю, что в сложившихся условиях, всех нужно изначально не делить на сертифицированных и стажеров. Всех нужно сертифицировать сразу или дать время для сертифицирования без остановки профессиональной деятельности. А затем уже думать, что лучше сертификация или лицензирование.
Собираем голоса до середины недели, а затем организовано с ЗСУ работаем над тем, чтобы нас услышали!!!
- Prometheus
- Спец
- Повідомлень: 1475
- З нами з: 31 березня 2011 12:13
- Репутація: 321
- Область: Житомирська
- Місце роботи: Приватні проектні організації
"клиент созрел"Chernov писав:Но людей, готовых бороться за свои права - большинство
накінець то я дождався того момента, коли ми будемо переходити від дискурсії до практичних дій Bor'ba???
адже під лежачий камінь вода не тече...
держ зем агенство повинно отримувати прибутки(в їхньму статуті(положенні) так написано)sala_ne_dam писав:на таку посаду врядлі поставлять
голова з цим справляється, а в їх навіть перевиконання було(в з.віснику написано), а решта не хвилює(землевпорядники, працівники агенства нижчих рівнів, люди в чергах, а тепер без можливості оформити своє право на власність...)
п.с. аби всі сала не давали, то і держава іншою булаб. Ех мрії...
Востаннє редагувалось 25 грудня 2012 16:04 користувачем Prometheus, всього редагувалось 1 раз.
У кого есть талант письма, предлагаю до среды предоставить черновой вариант обращения. Все что будет выложено тут сведем в единый документ и от инициативной группы с потдержкой ЗСУ пойдем в Держземагентство.
Додано через 1 хвилину 47 секунд:
Нам нужно уже переходить от хаотических высказываний, до структурно-локаничного обращения с весомыми и обосноваными требованиями. Письма будем писать в агентство, минюст, кабмин, президенту, спикеру парламента.
Додано через 1 хвилину 47 секунд:
Нам нужно уже переходить от хаотических высказываний, до структурно-локаничного обращения с весомыми и обосноваными требованиями. Письма будем писать в агентство, минюст, кабмин, президенту, спикеру парламента.
- Chernov
- Спец
- Повідомлень: 2237
- З нами з: 26 грудня 2007 08:13
- Репутація: 18
- Область: Запорізька
- Місце роботи: Інше
- Контактна інформація:
Это как??? Госагентство и прибыль??? Охюндеть....pieshkov писав:держ зем агенство повинно отримувати прибутки(в їхньму статуті(положенні) как написано)
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=422770611 ... 100001792502793&type=1&theater
- Prometheus
- Спец
- Повідомлень: 1475
- З нами з: 31 березня 2011 12:13
- Репутація: 321
- Область: Житомирська
- Місце роботи: Приватні проектні організації
Шановний Robin, пропоную вам спробувати. Я бачив як Ви гарно формулюєте свою думку в батлі "Streit vs Robin"Robin писав:У кого есть талант письма, предлагаю до среды предоставить черновой вариант обращения.
Прикиньте скелет тексту, а решту колективом добавимо
Не по темі
Тут згадався лист запорожців турецькому султану
Запорозькі козаки турецькому султану!
Ти, султан, чорт турецкий, і проклятого чорта брат і товарищ, самого Люцеперя секретарь. Якій ты в черта лыцарь, коли голою сракою ежака не вбъешь. Чорт высирае, а твое війско пожирае. Не будешь ты, сукін ты сыну, сынів христіянських під собой маты, твойого війска мы не боімось, землею і водою будем биться з тобою, распроеб твою мать. Вавилоньский ты кухарь, Макидоньский колесник, Іерусалимський бравирник, Александрійський козолуп, Великого и Малого Египта свинарь, Армянська злодиюка, Татарський сагайдак, Каменецкий кат, у всего світу і підсвіту блазень, самого гаспида внук и нашего хуя крюк. Ти навіть їжака голою сракою роздусити не можеш - свиняча ты морда, кобыляча срака, різницька собака, нехрещений лоб, мать твою въеб. От так тобі запорожці висказали, плюгавче. Не будешь ти і свиней христіанских пасти. Теперь кончаемо, бо числа не знаемо і календаря не маемо, місяц у небі, год у книзя, а день такий у нас, якиі і у Вас, за це поцелуй в сраку нас!
Підписали: Кошевой атаман Иван Сірко зо всім кошем Запорожськім.
Шановні модератори, я довго старався заставить себе не писати цього, але моя українська самосвідомість взяла гору
Запорозькі козаки турецькому султану!
Ти, султан, чорт турецкий, і проклятого чорта брат і товарищ, самого Люцеперя секретарь. Якій ты в черта лыцарь, коли голою сракою ежака не вбъешь. Чорт высирае, а твое війско пожирае. Не будешь ты, сукін ты сыну, сынів христіянських під собой маты, твойого війска мы не боімось, землею і водою будем биться з тобою, распроеб твою мать. Вавилоньский ты кухарь, Макидоньский колесник, Іерусалимський бравирник, Александрійський козолуп, Великого и Малого Египта свинарь, Армянська злодиюка, Татарський сагайдак, Каменецкий кат, у всего світу і підсвіту блазень, самого гаспида внук и нашего хуя крюк. Ти навіть їжака голою сракою роздусити не можеш - свиняча ты морда, кобыляча срака, різницька собака, нехрещений лоб, мать твою въеб. От так тобі запорожці висказали, плюгавче. Не будешь ти і свиней христіанских пасти. Теперь кончаемо, бо числа не знаемо і календаря не маемо, місяц у небі, год у книзя, а день такий у нас, якиі і у Вас, за це поцелуй в сраку нас!
Підписали: Кошевой атаман Иван Сірко зо всім кошем Запорожськім.
Шановні модератори, я довго старався заставить себе не писати цього, але моя українська самосвідомість взяла гору
Хорошо, я постараюсь до среды набросать!pieshkov писав:Robin написав:
У кого есть талант письма, предлагаю до среды предоставить черновой вариант обращения.
Шановний Robin, пропоную вам спробувати. Я бачив як Ви гарно формулюєте свою думку в батлі "Streit vs Robin"
Прикиньте скелет тексту, а решту колективом добавимо
Как и обещал, господа, предлагаю на рассмотрение проект обращения. Прошу активности и конструктива! Возражения, дополнения и предложения принимаются до конца этой недели. Прошу также обдумать каким образом будем собирать подписи!!!
У вас недостатньо прав для перегляду приєднаних до цього повідомлення файлів.
-
- Спец
- Повідомлень: 787
- З нами з: 01 червня 2008 21:44
- Репутація: 30
- Область: Житомирська
- Місце роботи: Інше
Голова Верховної Ради Володимир Рибак не бачить можливості у скасуванні так званих резонансних законів, які були ухвалені минулим складом парламенту.
Про це він заявив сьогодні в ефірі Першого національного радіо.
"Можливості перегляду законів, які прийняті я не бачу", - сказав Рибак.
Спікер парламенту зауважив, що не знає жодного такого закону, який був би скерований проти громадян України.
Крім того, додав голова Верховної Ради, всі ухвалені закони пройшли експертизу, підписані Президентом України.
"Вони діють. А де є помилка яка, то я не заперечую, щоб доповнення або якісь зміни до того чи іншого закону вносити. Але я не чув такого, що сьогодні ухвалюються, а завтра хтось прийшов інший, і починає відміняти всі закони. Я думаю цього не буде", - додав Рибак.
Про це він заявив сьогодні в ефірі Першого національного радіо.
"Можливості перегляду законів, які прийняті я не бачу", - сказав Рибак.
Спікер парламенту зауважив, що не знає жодного такого закону, який був би скерований проти громадян України.
Крім того, додав голова Верховної Ради, всі ухвалені закони пройшли експертизу, підписані Президентом України.
"Вони діють. А де є помилка яка, то я не заперечую, щоб доповнення або якісь зміни до того чи іншого закону вносити. Але я не чув такого, що сьогодні ухвалюються, а завтра хтось прийшов інший, і починає відміняти всі закони. Я думаю цього не буде", - додав Рибак.
Вот на внесение изменений я и нацеливаю!sanich писав:sanich » Сьогодні, 07:55
vovaz, не всё написал, там есть продолжение - "У той же час голова Верховної Ради не виключив, що деякі закони можуть бути відкориговані.
"Де є помилка, то ніхто не заперечує, щоб були внесені доповнення або якісь зміни. Тут немає жодних проблем", - переконаний Рибак.
Земля принадлежит народу, но за большие деньги.
на мою думку, варто було б в прохальній частині листа по кожному викладеному пункту (або ж в самих пунктах) запропонувати конкретні шляхи вирішення проблем, тобто які саме зміни, на нашу думку, необхідно внести і кудиRobin писав:Как и обещал, господа, предлагаю на рассмотрение проект обращения. Прошу активности и конструктива! Возражения, дополнения и предложения принимаются до конца этой недели.
ну ось приблизно так (по пунктах написаного Вами листа):Robin писав:Вкрации Ваши предложения...
НАШІ ПРОПОЗИЦІЇ:
1. Скоротити кількість сертифікованих інженерів - землевпорядників в складі юридичної особи для здійснення діяльності із землеустрою до одного.
2. Внести зміни в Порядок роботи Кваліфікаційної комісії, видачі та анулювання кваліфікаційного сертифіката інженера-землевпорядника та інженера – геодезиста, затвердженого Наказом Міністерством аграрної політики та продовольства України за № 739 від 28.11.2012 року, в частині обов’язкового залучення, на правах повноцінних членів Комісії, висококваліфікованих фахівців, делегованими об’єднаннями громадян, навчальними закладами, тощо до створення СРО.
3. Визначити порядок та умови проходження стажування Інженера-землевпорядника, зацікавленого у складанні кваліфікаційного іспиту.
4. Чітко визначити, на законодавчому рівні, які саме дії сертифікованого інженера – землевпорядника мають розцінюватись як грубі.
5. Внести зміни до перехідних та прикінцевих положень ЗУ „Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо дерегуляції господарської діяльності з проведення робіт із землеустрою та землеоціночних робіт” № 5394-VI від 2 жовтня 2012 року, а саме: дати можливість діючим організаціям працювати до 1 січня 2015 року маючи у складі інженера-землевпорядника, але ж ніяк не сертифікованого.
6. Надати право на отримання безкоштовного кваліфікаційного сертифікату всім діючим інженерам – землевпорядникам, які реально працювали в даному секторі економіки на момент набрання чинності закону.
7. Розширити вимоги до працівників держаних органів щодо отримання кваліфікаційного свідоцтва без здачі кваліфікаційного іспиту, зокрема: наявність землевпорядної освіти, характеристика з місця роботи, результати щорічного оцінювання та атестації, відсутність доган тощо.
Предложения разумные, думаю никто против не будет!!! Включаем!Pogannka писав:Robin написав:
Вкрации Ваши предложения...
ну ось приблизно так (по пунктах написаного Вами листа):
НАШІ ПРОПОЗИЦІЇ:
1. Скоротити кількість сертифікованих інженерів - землевпорядників в складі юридичної особи для здійснення діяльності із землеустрою до одного.
2. Внести зміни в Порядок роботи Кваліфікаційної комісії, видачі та анулювання кваліфікаційного сертифіката інженера-землевпорядника та інженера – геодезиста, затвердженого Наказом Міністерством аграрної політики та продовольства України за № 739 від 28.11.2012 року, в частині обов’язкового залучення, на правах повноцінних членів Комісії, висококваліфікованих фахівців, делегованими об’єднаннями громадян, навчальними закладами, тощо до створення СРО.
3. Визначити порядок та умови проходження стажування Інженера-землевпорядника, зацікавленого у складанні кваліфікаційного іспиту.
4. Чітко визначити, на законодавчому рівні, які саме дії сертифікованого інженера – землевпорядника мають розцінюватись як грубі.
5. Внести зміни до перехідних та прикінцевих положень ЗУ „Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо дерегуляції господарської діяльності з проведення робіт із землеустрою та землеоціночних робіт” № 5394-VI від 2 жовтня 2012 року, а саме: дати можливість діючим організаціям працювати до 1 січня 2015 року маючи у складі інженера-землевпорядника, але ж ніяк не сертифікованого.
6. Надати право на отримання безкоштовного кваліфікаційного сертифікату всім діючим інженерам – землевпорядникам, які реально працювали в даному секторі економіки на момент набрання чинності закону.
7. Розширити вимоги до працівників держаних органів щодо отримання кваліфікаційного свідоцтва без здачі кваліфікаційного іспиту, зокрема: наявність землевпорядної освіти, характеристика з місця роботи, результати щорічного оцінювання та атестації, відсутність доган тощ
о.
-
- Спец
- Повідомлень: 455
- З нами з: 07 жовтня 2009 10:34
- Репутація: 144
- Область: Харківська
- Місце роботи: Приватні проектні організації
1.Треба розширити склад кваліфікацій з вищою освітою:
до інженерів —геодезистів додати маркшейдерів, картографів, топографів, фотограмметристів (якщо є такі кваліфікації), можливо, якісь ще.
до інженерів — землевпорядників додати, наприклад, ГІСівців.
Питання щодо віднесення таких спеціальностей до п.3 Перехідних положень — дискусійне. Можливо, необхідно додати ще один критерій — стаж роботи у землеустрої (геодезії), або рекомендації роботодавця, або рекомендації СРО, або рекомендації представників тер. органів Держкомзему, тощо. Можливо мікс таких критерієв.
2.Щодо кваліфікаційного іспиту. Має бути зрозумілий перелік питань. Звісно він повинен змінюватись (принаймні щодо землеустрою та кадастру) у зв'язку з щорічними (новорічними) радикальними змінами законодавства. Програма підвищення кваліфікацій має відповідати своїй назві, а не бути лікбезом за допомогою якого можна буде здати кваліфікаційний іспит. Тому вимога раз на чотири роки підвищувати кваліфікацію має бути замінена на здавання кваліфікаційного іспиту, а чи то після підвищення кваліфікації чи без неї, то вже справа іспитуємого. А підвищення кваліфікації має бути добровільним. Кваліфікація спеціаліста це питання роботодавця або, наприклад, критерій щодо членства у СРО, критерій щодо обіймання певної посади, тощо. Має бути також передбачена можливість складання кваліфікаційного іспиту дистанційно.
3.Не справедливою є норма п.3 Перехідних положень. За нею, наприклад, секретар начальника УЗР з дипломом інженера-землевпорядника, прослідкувавши 3 роки за рухом кореспонденції, не роблячи ніякої роботи у сфері землеустрою, може отримати сертифікат інженера-землевпорядника. В той же час інженер-землевпорядник, який не був призначений відповідальним (бо не було необхідності кожного землевпорядника призначати відповідальним), але зробив велику кількість проектів, технічок, а можливо, і дійсно вагомих видів робіт із землеустрою не може отримати того сертифікату.
За даною нормою 90% держслужбовців отримають сертифікат без екзаменів (бо спеціальна освіта одна з вимог при прийомі на роботу держслужбовця), а значна кількість спеціалістів (справжніх фахівців), що працюють у складі ліцензіатів мусять підвищувати кваліфікацію та складати іспит.
4.Не зрозуміла вимога щодо саме двох сертифікованих спеціалістів у складі суб'єкта господарювання. Можливо кількість має залежати від кількості працюючих у складі суб'єкта, або кількості робіт на одного сертифікованого спеціаліста, або від видів робіт із землеустрою тощо.
5.Щодо особистої печатки — навіщо? Це, звісно не складно, але все ж таки. Якщо спеціаліст у складі юридичної особи, навіщо дві печатки (юр особи та особиста)? Якщо спеціаліст це ФОП і для провадження своєї господарської діяльності він вважає (і держава на іншому не наполягає), що печатка йому не потрібна, чому він мусить робити печатку, до свого сертифікату?
6.Чому центральний орган виконавчої влади що реалізує державну політику у сфері земельних відносин не видає сертифікати з 03.12.2012 за п. 3 Перехідних положень? Адже п.3 Перехідних положень не передбачає у даному процесі участі Кваліфікаційної комісії, а форма сертифіката затверджена 28.11.2012 за № 738 Наказом Мін АПК.
до інженерів —геодезистів додати маркшейдерів, картографів, топографів, фотограмметристів (якщо є такі кваліфікації), можливо, якісь ще.
до інженерів — землевпорядників додати, наприклад, ГІСівців.
Питання щодо віднесення таких спеціальностей до п.3 Перехідних положень — дискусійне. Можливо, необхідно додати ще один критерій — стаж роботи у землеустрої (геодезії), або рекомендації роботодавця, або рекомендації СРО, або рекомендації представників тер. органів Держкомзему, тощо. Можливо мікс таких критерієв.
2.Щодо кваліфікаційного іспиту. Має бути зрозумілий перелік питань. Звісно він повинен змінюватись (принаймні щодо землеустрою та кадастру) у зв'язку з щорічними (новорічними) радикальними змінами законодавства. Програма підвищення кваліфікацій має відповідати своїй назві, а не бути лікбезом за допомогою якого можна буде здати кваліфікаційний іспит. Тому вимога раз на чотири роки підвищувати кваліфікацію має бути замінена на здавання кваліфікаційного іспиту, а чи то після підвищення кваліфікації чи без неї, то вже справа іспитуємого. А підвищення кваліфікації має бути добровільним. Кваліфікація спеціаліста це питання роботодавця або, наприклад, критерій щодо членства у СРО, критерій щодо обіймання певної посади, тощо. Має бути також передбачена можливість складання кваліфікаційного іспиту дистанційно.
3.Не справедливою є норма п.3 Перехідних положень. За нею, наприклад, секретар начальника УЗР з дипломом інженера-землевпорядника, прослідкувавши 3 роки за рухом кореспонденції, не роблячи ніякої роботи у сфері землеустрою, може отримати сертифікат інженера-землевпорядника. В той же час інженер-землевпорядник, який не був призначений відповідальним (бо не було необхідності кожного землевпорядника призначати відповідальним), але зробив велику кількість проектів, технічок, а можливо, і дійсно вагомих видів робіт із землеустрою не може отримати того сертифікату.
За даною нормою 90% держслужбовців отримають сертифікат без екзаменів (бо спеціальна освіта одна з вимог при прийомі на роботу держслужбовця), а значна кількість спеціалістів (справжніх фахівців), що працюють у складі ліцензіатів мусять підвищувати кваліфікацію та складати іспит.
4.Не зрозуміла вимога щодо саме двох сертифікованих спеціалістів у складі суб'єкта господарювання. Можливо кількість має залежати від кількості працюючих у складі суб'єкта, або кількості робіт на одного сертифікованого спеціаліста, або від видів робіт із землеустрою тощо.
5.Щодо особистої печатки — навіщо? Це, звісно не складно, але все ж таки. Якщо спеціаліст у складі юридичної особи, навіщо дві печатки (юр особи та особиста)? Якщо спеціаліст це ФОП і для провадження своєї господарської діяльності він вважає (і держава на іншому не наполягає), що печатка йому не потрібна, чому він мусить робити печатку, до свого сертифікату?
6.Чому центральний орган виконавчої влади що реалізує державну політику у сфері земельних відносин не видає сертифікати з 03.12.2012 за п. 3 Перехідних положень? Адже п.3 Перехідних положень не передбачає у даному процесі участі Кваліфікаційної комісії, а форма сертифіката затверджена 28.11.2012 за № 738 Наказом Мін АПК.