Сторінка 131 з 134

Національна кадастрова система (НКС) та СПК Help-Desk НКС

Додано: 28 грудня 2012 12:49
Сhibis
HelpDesk.rar
Пропоную в цій темі обговорювати викладену в архіві інструкцію та Впровадження системи підтримки користувачів Help-Desk НКС. Що собою являє це ПЗ ще не встановив, взагалі чекали КРС. Я так розумію це подарунок від центрального ДЗК на Новий рік. Розгортайте.

09.04.2013
Alexxp писав:Повідомлення адміністратора НКС
Перед початком користування функцією НКС «Внесення відомостей (змін до них) до Державного земельного кадастру» обов’язково уважно ознайомтеся з відповідною інструкцією НКС в розділі Довідка «Внесення до ДЗК відомостей (змін до відомостей)»!
Особливо уважно прочитайте інформацію на 12-13 сторінці вищезазначеної інструкції, для того щоб краще розуміти механізм внесення змін в Поземельну книгу через обмінний файл – «Інформація про обмінний файл для внесення змін до ДЗК». Пам'ятайте, що внесення змін в Поземельну книгу процес, який буде дуже важко виправити, як що будуть допущені помилки, через не уважність та нехтування інструкцією!
Зміни
  Hidden text. You must register
Внесення архівних даних
► Показати
Внесення відомостей
► Показати
Надання відомостей
► Показати
Реєстрація ЗД
► Показати
Робота із заявками
► Показати
Заява про надання відомостей з Державного земельного кадастру (згідно додатку 42).docx.rar
Трансакція «Надання уповноваженими посадовими особами органів місцевого самоврядування та Центрів надання адміністративних послуг відомостей з Державного земельного кадастру про земельну ділянку без інформації про.zip
Інструкції користувача з додавання до свого облікового запису інформації про Центри надання адміністративних послуг.zip
Контакти Технічної підтримки для вирішення питань по НКС:
+380444540273
+380444540276
Веб

Національна кадастрова система (НКС) та СПК Help-Desk НКС

Додано: 16 червня 2021 21:10
Сhibis
k1nep писав: 16 червня 2021 14:47 Как всегда - отписка, не виноватая я, а все злой центр ДЗК не может исправить свое детище и работать в рамках закона
Здається мені, що не розумієте всю "глубину наших глубин" в роботі адміністратора. Чисто споживацьке - "дай", а винуватий той, хто відповідає на питання чому ні (це не звинувачення - просто спроба розібратися). Правда в тому, що Центр ДЗК не керований в таких питаннях, а профільний Департамент Держгеокадастру не має достатнього впливу і дійсно займається ну дуже багато часу отакими листами, замість того щоб займатись кадастром. Вже писав на форумі - всі зміни в НКС в плані впровадження нових функціоналів, або змін до існуючих повинні бути в Плані Заходів. Це поістині страшний документ, який проходить безліч погоджень та без якого не вводиться жоден додатковий клік в НКС. Внесення туди змін - ще та бюрократична тягомотинга, що супроводжуються змінами у фінансуванні без якого Центр не робить. Не робить від слова "зовсім". Коли якусь дію заганяють на "План заходів на... рік" це вже певний час. Його можуть зрушити або домовленість, або серйозний "нагин" на рівні серйозних людей від яких залежить існування керівної верхушки Центру, або особиста зацікавленість двох-трьох осіб у тому ж таки Центрі ДЗК. Вони на цьому заро.... і ніякі вони не злі, що Ви...пушисті, приємні в спілкуванні, відзивчиві, а клята "ширма" Держгеокадастру просто не дає реалізувати потенціал особам, які завбачливо оформили авторство на НКС. А нема їм справ до таких "чепухових" змін тому, що саме в цей час вони ведуть статегічний бій над освоєнням нових територій (читай коштів) і схоже шальки терезів схиляються на їхню сторону...А от якби задались дійсно конструктивним питанням - так чому ж цей Центр з його не вчасним виконанням доручень "не розміняють" - то це хороше питання. ДП все ж підконтрольне ДГК (їм в певній мірі зручне таке "болото") + за цей час Центр так обріс адмініструванням, авторськими "фєнєчками" у ПЗ, хайповим створеням шарів, які на ура йдуть під гасла успішних і не дуже реформаторів, що спробуй заміни.

Національна кадастрова система (НКС) та СПК Help-Desk НКС

Додано: 23 червня 2021 10:06
maland
Я так розумію, Витяг з ДЗК в електронному вигляді тепер формується автоматично. Витяг став доступним одразу після оплати послуги.
Чи може громадянин іноземної держави отримати витяг про свою земельну ділянку з ДЗК на своє ім'я?

Національна кадастрова система (НКС) та СПК Help-Desk НКС

Додано: 23 червня 2021 11:15
murrrchik
maland писав: 23 червня 2021 10:06 Чи може громадянин іноземної держави отримати витяг про свою земельну ділянку з ДЗК на своє ім'я?
При заповненні заявки через кабінет поки що немає можливості ввести паспорт іншої країни, тому або по довіреності замовляти або вписувати юр.особу (землевпорядну організацію).

Національна кадастрова система (НКС) та СПК Help-Desk НКС

Додано: 23 червня 2021 12:43
zemleustriy-ocinka
maland писав: 23 червня 2021 10:06 Я так розумію, Витяг з ДЗК в електронному вигляді тепер формується автоматично. Витяг став доступним одразу після оплати послуги.
Чи може громадянин іноземної держави отримати витяг про свою земельну ділянку з ДЗК на своє ім'я?
Кому це принципово, щоб замовником витягу був саме той громадянин?
Можна на себе замовити або на Іванова Івана Івановича (тільки обов'язкові поля заповнити). Система ж автоматично формує

Відправлено через 1 хвилину 3 секунди:
Недавно замовляв витяг через кабінет, і забув змінити ПІБ, витяг прийшов і у замовника ніяких проблем не виникло

Національна кадастрова система (НКС) та СПК Help-Desk НКС

Додано: 23 червня 2021 13:10
murrrchik
zemleustriy-ocinka писав: 23 червня 2021 12:44 щоб замовником витягу був саме той громадянин?
Ну, наприклад, деякі ОМС просять, щоб на затвердження проекту/ТД витяг подавався з прізвищем заявника. Ще нотаріуси таке просять.

Національна кадастрова система (НКС) та СПК Help-Desk НКС

Додано: 23 червня 2021 13:30
magalon
maland писав: 23 червня 2021 10:06 Я так розумію, Витяг з ДЗК в електронному вигляді тепер формується автоматично.
Не зовсім так. Якщо ПК не підписана ЕЦП реєстратора, або не сформований кадастровий план (це в основному старі ділянки), то заяву доробляє руками ДКР.

Національна кадастрова система (НКС) та СПК Help-Desk НКС

Додано: 23 червня 2021 13:39
maland
magalon писав: 23 червня 2021 13:30 Не зовсім так. Якщо ПК не підписана ЕЦП реєстратора, або не сформований кадастровий план (це в основному старі ділянки), то заяву доробляє руками ДКР.
В мене ситуація, що ділянка сформувалася, але реєстратор не маркує заяву про зареєстровану ділянку. Тому, щоб нікуди не їздити і просити, я вирішив замовити електронний витяг. Витяг одразу було сформовано

Відправлено через 8 хвилин 40 секунд:
zemleustriy-ocinka писав: 23 червня 2021 12:44 Недавно замовляв витяг через кабінет, і забув змінити ПІБ, витяг прийшов і у замовника ніяких проблем не виникло
колись, при подачі ділянки на реєстрацію, також завжди писав своє прізвище. То до мене дзвонили з районнного Держгеокадастру, кричали, що подадуть на позбавлення сертифікату, якщо я так ще раз зроблю. Мої пояснення їм не підходили. Тобто є такі особи, яким важливо від кого здійснений запит. Ну і ще маємо порядок ведення кадастру (Але це щодо реєстрації ділянки). Щодо просто запиту, певно (я сподіваюся) ситуація інша
Відповідно до пп. 109 Порядку ведення Державного земельного кадастру державна реєстрація
земельної ділянки здійснюється за заявою особи, якій за рішенням органу виконавчої влади,
органу місцевого самоврядування надано дозвіл на розроблення документації із землеустрою, що
є підставою для формування земельної ділянки у разі її передачі у власність чи користування із
земель державної чи комунальної власності, або уповноваженої нею особи

Національна кадастрова система (НКС) та СПК Help-Desk НКС

Додано: 23 червня 2021 13:58
magalon
maland писав: 23 червня 2021 13:48 В мене ситуація, що ділянка сформувалася, але реєстратор не маркує заяву про зареєстровану ділянку. Тому, щоб нікуди не їздити і просити, я вирішив замовити електронний витяг. Витяг одразу було сформовано
В даній ситуації саме так.

Національна кадастрова система (НКС) та СПК Help-Desk НКС

Додано: 24 червня 2021 09:11
zemleustriy-ocinka
maland писав: 23 червня 2021 13:48 колись, при подачі ділянки на реєстрацію, також завжди писав своє прізвище. То до мене дзвонили з районнного Держгеокадастру, кричали, що подадуть на позбавлення сертифікату, якщо я так ще раз зроблю
теж було подібне, але ніхто не кричав, а просто сказали подавайте заяви від імені замовника

Національна кадастрова система (НКС) та СПК Help-Desk НКС

Додано: 24 червня 2021 10:14
vitas007
Сhibis писав: 16 червня 2021 21:10 всі зміни в НКС в плані впровадження нових функціоналів, або змін до існуючих повинні бути в Плані Заходів.
Сhibis, Можете конкретизувати як називається даний: "Плані Заходів чи План адміністрування"? Чим він передбачений, ким він формується та затверджується...

Національна кадастрова система (НКС) та СПК Help-Desk НКС

Додано: 30 червня 2021 11:10
vitas007
Реєстратори або хто має доступ до нкс та розуміється на "їй". Підкажіть в чому може бути проблема що на одному кадастровому номері/ділянці відсутня кнопка для створення витягу. Тобто тупо не можна сформувати витяг. :-(

Відправлено через 5 хвилин 25 секунд:
Доступ: ЦНАП, не ДКР.

Національна кадастрова система (НКС) та СПК Help-Desk НКС

Додано: 30 червня 2021 12:12
Сhibis
vitas007 писав: 30 червня 2021 11:15 Реєстратори або хто має доступ до нкс та розуміється на "їй". Підкажіть в чому може бути проблема що на одному кадастровому номері/ділянці відсутня кнопка для створення витягу. Тобто тупо не можна сформувати витяг.

Доступ: ЦНАП, не ДКР.
Не сформований кадастровий план. ДКР по місцю розташування зем. ділянки потрібно оновити кад. план (F5). Нажаль це проблема для ЦНАП та ОМС, що надають витяги. ДКр може допомогти.

Національна кадастрова система (НКС) та СПК Help-Desk НКС

Додано: 30 червня 2021 16:17
magalon
vitas007 писав: 30 червня 2021 11:15 що на одному кадастровому номері/ділянці відсутня кнопка для створення витягу. Тобто тупо не можна сформувати витяг.
А ще ділянка може бути під арештом, та дії відносно неї заблоковані.

Національна кадастрова система (НКС) та СПК Help-Desk НКС

Додано: 30 червня 2021 22:21
Сhibis
magalon писав: 30 червня 2021 16:17 А ще ділянка може бути під арештом, та дії відносно неї заблоковані.
В такому разі до етапу формування Витягу справа не доходить взагалі. Система не дає перевести заявку до зареєстрованих. То інше.

Національна кадастрова система (НКС) та СПК Help-Desk НКС

Додано: 06 липня 2021 13:40
Roma_L
Сhibis писав: 14 червня 2021 22:20 Не внесено. Ні в кабінет СІЗ, ні в онлайн сервіси на ПКК. Доручення на Центр ДЗК є, термін є, а виконання не має. Тому, що зміну розміру адміністративного збору (саме як відокремленого коофіціента) не було передбачено програмним забезпеченням. А тим часом різниця не маленька - з 295.10 на 22.70 (якщо не помиляюсь). Тех підтримка Центру ДЗК розповідає щось не визначене, але заучене - роботи ведуться, такі зміни не були передбачені Планом заходів. Хоча наскільки я знаю, Держгеокадастр дав їм доручення на другий день (!) після підписання Закону.
Чи були внесені ці зміни в кабінет? Чи ще стара вартість?

Національна кадастрова система (НКС) та СПК Help-Desk НКС

Додано: 07 липня 2021 06:59
Dima R
Roma_L писав: 06 липня 2021 13:40 Чи були внесені ці зміни в кабінет? Чи ще стара вартість?
Вчера вечером была старая стоимость.

Національна кадастрова система (НКС) та СПК Help-Desk НКС

Додано: 12 липня 2021 14:42
Vitalya29
Доброго дня!
Чи можна подати на реєстрацію обмеження (заказник) через е-сервіси ?

Національна кадастрова система (НКС) та СПК Help-Desk НКС

Додано: 13 серпня 2021 11:18
vitas007
Хто чув, знає чи планує цдзк імпментувати зміни в нкс згідно Постанови Кабінету Міністрів України від 28 липня 2021 р. № 821
Про внесення змін до деяких актів Кабінету Міністрів України в тому числі 1051.
За моєю інформацією в цдзк з програмістами біда...(

Національна кадастрова система (НКС) та СПК Help-Desk НКС

Додано: 13 серпня 2021 11:43
Игор
Vitalya29 писав: 12 липня 2021 14:42 Чи можна подати на реєстрацію обмеження (заказник) через е-сервіси ?
Скоріш не можна. Обмеження реєструється на обласному рівні. В кабінеті такої послуги, як реєстрація обмеження, немає.

Національна кадастрова система (НКС) та СПК Help-Desk НКС

Додано: 13 серпня 2021 12:36
Alexxp
Игор писав: 13 серпня 2021 11:43Скоріш не можна
Це взагалі не можливо згідно 1051
Заява подається до обласного управління через цнап за місцем розташування головного управління

Національна кадастрова система (НКС) та СПК Help-Desk НКС

Додано: 19 серпня 2021 15:07
Ванёк6352
Roma_L писав: 06 липня 2021 13:40 Чи були внесені ці зміни в кабінет? Чи ще стара вартість?
На данный момент с комиссией уже стоит 23,12 грн. (Если не ошибаюсь уже по всей Украине)

Національна кадастрова система (НКС) та СПК Help-Desk НКС

Додано: 12 листопада 2021 13:41
ММС
У кого - то в данный момент работает НКС?

Національна кадастрова система (НКС) та СПК Help-Desk НКС

Додано: 09 січня 2022 10:03
vitas007
НК$.
На, що давали $
► Показати
Постанова+повідомлення
► Показати
Заяви
► Показати
+
► Показати

Національна кадастрова система (НКС) та СПК Help-Desk НКС

Додано: 13 січня 2022 10:13
ММС
У когось зараз працює НКС?

Національна кадастрова система (НКС) та СПК Help-Desk НКС

Додано: 20 січня 2022 00:24
AndSum
А что оно всё стало.Нкс принимает дела но номера не присваиваются от слова совсем.