Ділянка під житловим будинком та господарськими будівлявими становить 0.13га в межах міста. Реєстратор стверджує що ми маємо реєструвати виключно в межаж норм зазначених в 121 статті. Робиться визначення кадастрового номеру згідно
► Показати
ЗУ Про державний земельний кадастр
ПРИКІНЦЕВІ ТА ПЕРЕХІДНІ ПОЛОЖЕННЯ
3. Установити, що у разі якщо на земельній ділянці, право власності (користування) на яку не зареєстровано, розташований житловий будинок, право власності на який зареєстровано, кадастровий номер на таку земельну ділянку присвоюється за заявою власників такого будинку на підставі технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості). Забороняється вимагати для присвоєння земельній ділянці кадастрового номера інші документи. Такий кадастровий номер є чинним з моменту його присвоєння.
Поясніть мені норму цієї статті, чи її можна використати до мого випадку? Не зрозуміла фраза "
та необхідності поділу земельної ділянки".
► Показати
Стаття 120. Перехід права на земельну ділянку у разі набуття права на жилий будинок, будівлю або споруду
У разі набуття права власності на жилий будинок (крім багатоквартирного), який розташований на землях державної або комунальної власності, що перебувають у користуванні іншої особи, та необхідності поділу земельної ділянки площа земельної ділянки, що формується, не може бути меншою, ніж максимальний розмір земельних ділянок відповідного цільового призначення, визначених статтею 121 Земельного кодексу України (крім випадків, коли формування земельної ділянки в такому розмірі є неможливим).
Тобто ця норма щодо випадку коли є велика ділянка з декількома житловими будинками та один з будинків виділяється в окреме землекористування? Я і досі не зрозумів до чого тут поділ.
Я пояснюю чого Ви вирішили що він хоче її у власність, можливо він/майбутній власник використав своє право, він буде її орендувати чи просто планує орендувати. Вважаю що це буде навіть порушенням, бо норма наведена вище зобов'язує "не може бути меншою, ніж максимальний розмір ст.121"... Обрізавши ділянку до 0.10га ми спотворимо данні Земельного кадастру занесши туди недостовірні відомості і тим самим порушивши останню норму статті 66 прим 1 ЗУ про землеустрій..
От ще цікавий момент
► Показати
Стаття 40. Земельні ділянки для будівництва та обслуговування жилого будинку, господарських будівель і гаражного будівництва
Громадянам України за рішенням органів виконавчої влади або органів місцевого самоврядування можуть передаватися безоплатно у власність або надаватися в оренду земельні ділянки для будівництва та обслуговування жилого будинку, господарських будівель і гаражного будівництва в межах норм, визначених цим Кодексом. Понад норму безоплатної передачі громадяни можуть набувати у власність земельні ділянки для зазначених потреб за цивільно-правовими угодами.
То передати в оренду ділянку більшою за 0.10га в межах міста не можливо?
Відправлено через 1 годину 40 хвилин 11 секунд:
Починаю вчитуватись в статтю 121 " Норми безоплатної
передачіземельних ділянок громадянам" ЗК і там ніде не написано фраза "у власність" крім ч.3 ст.121. Хоча напевно фраза "
передача" не передбачає оренди?
Частина 3 цієї статті стверджує
► Показати
3. Розмір земельної ділянки, що передається безоплатно громадянину у власність у зв'язку з набуттям ним права власності на жилий будинок, не може бути меншим, ніж максимальний розмір земельної ділянки відповідного цільового призначення, встановлений частиною першою цієї статті (крім випадків, якщо розмір земельної ділянки, на якій розташований будинок, є меншим).
Щодо будівницва в місті. Частина 1 стверджує що ділянка може бути
меншою чи дорівнювати 0.10га, а от частина 3 стверджує що при наявності права власності житбудинок вона
має бути більшою або дорівнювати 0.10га. Іншими слова піходить лише 0.10 (крім випадків, якщо розмір земельної ділянки є меншим).
Отже висновок норми, щодо ділянки під житловим будинком, діють не лише для передачі у власність але і для надання у в оренду. Єдина відмінність що у власністьпередаватись може "провадиться один раз по кожному виду використання."
От коментар статі 40 ЗК.
http://legalexpert.in.ua/komkodeks/zku/ ... 16-40.html який підтвержує неоднозначність застосування норм щодо оренди під ОЖБ.
► Показати
Право на оренду присадибних ділянок та земельних ділянок гаражного будівництва із земель державної та комунальної власності. Коментованою статтею передбачена можливість оренди присадибних земельних ділянок та земельних ділянок для гаражного будівництва із земель державної та комунальної власності лише громадянами України та, за буквальним розумінням статті, лише у межах норм безоплатної приватизації.
Разом із тим стаття не містить і заборони або обмеження на оренду відповідних земельних ділянок. Ст. 93 ЗКУ "Право оренди земельної ділянки" та Закону України "Про оренду землі", як і інші акти земельного законодавства, не обмежують ні кола орендарів земельних ділянок несільськогосподарського призначення, ні розміру земельної ділянки, що може орендуватися, у тому числі із земель державної та комунальної власності. Таке обмеження позбавлене будь-якого сенсу. З огляду на це вважаємо, що положення коментованої статті не можна розглядати як такі, що накладають на оренду відповідних земельних ділянок якісь заборони або обмеження.