От такого листа я даю замовнику щоб він передав реєстратору Держземагентства
Об'єднавши ділянки, Ми сформували новий об'єкт цивільних прав, права на який не зареєстровані і для їх реєстрації Ми звертаєтесь до Мін'юсту. Звісно, що відомості про власників та їх частки будуть відсутні у витязі з ДЗК, оскільки їх має зареєструвати спершу реєстратор Мін'юста. Держземагенство не визначає права на земельні ділянки, а тому і не може визначити власників ділянки. У них є інформація (тобто вона була до об’єднання) що є три ділянки з такими власниками, а щодо новосформованої ділянки то вони (Держземагенство) не вправі визначати власників.
На вході ми маємо три ділянки з державними актами на право власності, і маємо витяг з ДЗК який свідчить про формування нової ділянки.
В ДЗК інформація про власників потрапить тільки після реєстрації прав на сформовану ділянку в Мінюсті.
У Вас в цьому році були випадки об’єднання/поділу ділянок і там так само відсутні відомості про власника ділянки.
Якщо присутня така необхідність (в Законі її немає) можна написати нотаріальну заяву-згоду на об’єднання 3-х ділянок.
Дякую.
От деякі витримки, якщо вони є необхідними.
Земельний кодекс
Стаття 79-1. Формування земельної ділянки як об'єкта цивільних прав
1. Формування земельної ділянки полягає у визначенні земельної ділянки як об'єкта цивільних прав. Формування земельної ділянки передбачає визначення її площі, меж та внесення інформації про неї до Державного земельного кадастру.
2. Формування земельних ділянок здійснюється:
у порядку відведення земельних ділянок із земель державної та комунальної власності;
шляхом поділу чи об'єднання раніше сформованих земельних ділянок;
шляхом визначення меж земельних ділянок державної чи комунальної власності за проектами землеустрою щодо впорядкування територій населених пунктів.
{Абзац четвертий частини другої статті 79-1 в редакції Закону № 5245-VI від 06.09.2012}
3. Сформовані земельні ділянки підлягають державній реєстрації у Державному земельному кадастрі.
4. Земельна ділянка вважається сформованою з моменту присвоєння їй кадастрового номера.
5. Формування земельних ділянок (крім випадків, визначених у частинах шостій - сьомій цієї статті) здійснюється за проектами землеустрою щодо відведення земельних ділянок.
6. Формування земельних ділянок шляхом поділу та об'єднання раніше сформованих земельних ділянок, які перебувають у власності або користуванні, без зміни їх цільового призначення здійснюються за технічною документацією із землеустрою щодо поділу та об'єднання земельних ділянок.
7. Винесення в натуру (на місцевість) меж сформованої земельної ділянки до її державної реєстрації здійснюється за документацією із землеустрою, яка стала підставою для її формування.
8. У разі встановлення (відновлення) меж земельних ділянок за їх фактичним використанням у зв'язку з неможливістю виявлення дійсних меж, формування нових земельних ділянок не здійснюється, а зміни до відомостей про межі земельних ділянок вносяться до Державного земельного кадастру.
9. Земельна ділянка може бути об'єктом цивільних прав виключно з моменту її формування (крім випадків суборенди, сервітуту щодо частин земельних ділянок) та державної реєстрації права власності на неї.
10. Державна реєстрація речових прав на земельні ділянки здійснюється після державної реєстрації земельних ділянок у Державному земельному кадастрі.
11. Державна реєстрація прав суборенди, сервітуту, які поширюються на частину земельної ділянки, здійснюється після внесення відомостей про таку частину до Державного земельного кадастру.
12. Межі суміжних земельних ділянок приватної власності можуть бути змінені їх власниками без формування нових земельних ділянок за проектами землеустрою із впорядкування існуючих землеволодінь.
Стаття 87. Виникнення права спільної часткової власності на земельну ділянку
1. Право спільної часткової власності на земельну ділянку виникає:
а) при добровільному об'єднанні власниками належних їм земельних ділянок;
б) при придбанні у власність земельної ділянки двома чи більше особами за цивільно-правовими угодами;
в) при прийнятті спадщини на земельну ділянку двома або більше особами;
г) за рішенням суду.
Закон України «Про землеустрій»
Стаття 56. Технічна документація із землеустрою щодо поділу та об'єднання земельних ділянок
Технічна документація із землеустрою ( v0534675-09 ) щодо поділу та об'єднання земельних ділянок включає:
а) пояснювальну записку;
б) технічне завдання на складання документації, затверджене замовником документації;
в) кадастрові плани земельних ділянок, які об'єднуються в одну земельну ділянку, або частини земельної ділянки, яка виділяється в окрему земельну ділянку;
г) матеріали польових геодезичних робіт;
ґ) акт приймання-передачі межових знаків на зберігання при поділі земельної ділянки по межі поділу;
д) перелік обтяжень прав на земельну ділянку, обмежень на її використання та наявні земельні сервітути;
е) нотаріально посвідчена згода на поділ чи об'єднання земельної ділянки заставодержателів, користувачів земельної ділянки (у разі перебування земельної ділянки в заставі, користуванні); /прим. авт. у нас вони власники
є) згоду власника земельної ділянки, для земель державної власності - органу, уповноваженого здійснювати розпорядження земельною ділянкою, на поділ чи об'єднання земельних ділянок користувачем (крім випадків поділу земельної ділянки у зв'язку з набуттям права власності на житловий будинок, розташований на ній).
{ Стаття 56 із змінами, внесеними згідно із Законами N 1066-VI ( 1066-17 ) від 05.03.2009, N 1702-VI ( 1702-17 ) від 05.11.2009; в редакції Закону N 3613-VI ( 3613-17 ) від 07.07.2011 }
Про державну реєстрацію речових прав
на нерухоме майно та їх обтяжень
Стаття 20. Відкриття і закриття розділу Державного реєстру прав та реєстраційної справи 1. У Державному реєстрі прав на кожний об'єкт нерухомого майна, право власності на який заявлено вперше, за рішенням державного реєстратора відкривається відповідний розділ та реєстраційна справа. 2. Розділ Державного реєстру прав та реєстраційна справа закриваються на підставі рішення державного реєстратора у разі: 1) знищення об'єкта нерухомого майна; 2) поділу, об'єднання об'єкта нерухомого майна або виділу частки з об'єкта нерухомого майна.
Стаття 21. Державна реєстрація прав у разі поділу або виділу частки з об'єкта нерухомого майна та об'єднання об'єктів нерухомого майна
1. У разі поділу об'єкта нерухомого майна або виділу частки з об'єкта нерухомого майна відповідний розділ Державного реєстру прав та реєстраційна справа закриваються, реєстраційний номер цього об'єкта скасовується. Водночас для кожного з новостворених об'єктів нерухомого майна відкривається новий розділ Державного реєстру прав і нова реєстраційна справа, кожному з таких об'єктів присвоюється новий реєстраційний номер.
2. Записи про речові права та їх обтяження щодо об'єкта, який поділяється, або при виділі частки із цього об'єкта переносяться до розділів Державного реєстру прав, що відкриті на кожний новостворений об'єкт. Якщо правочином або актом відповідного органу встановлено, що речові права та їх обтяження не поширюються на всі новостворені об'єкти нерухомого майна, записи про такі права та обтяження переносяться лише до розділів, відкритих для новостворених об'єктів, яких вони стосуються.
3. У разі об'єднання об'єктів нерухомого майна відповідні розділи Державного реєстру прав та реєстраційні справи закриваються, реєстраційні номери таких об'єктів скасовуються. Водночас для новоствореного об'єкта нерухомого майна відкривається новий розділ Державного реєстру прав і нова реєстраційна справа, такому об'єкту присвоюється новий реєстраційний номер.
4. Записи про речові права та їх обтяження щодо об'єктів, що об'єднуються, переносяться до розділу Державного реєстру прав, відкритого для новоствореного об'єкта, із зазначенням тієї його частини, щодо якої вони були зареєстровані.
Про затвердження Порядку державної реєстрації прав на нерухоме майно та їх обтяжень і Порядку надання інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно
33-1. Для проведення державної реєстрації права користування на земельні ділянки, сформовані шляхом поділу або об’єднання раніше сформованих земельних ділянок, які перебувають у користуванні, заявник, крім документів, що зазначені у пункті 28 цього Порядку, подає документ, що підтверджує виникнення права користування на раніше сформовану земельну ділянку і зазначений у пункті 27 цього Порядку.
38. Орган державної реєстрації прав, нотаріус проводить державну реєстрацію права власності на об'єкт нерухомого майно, що утворився в результаті об'єднання об'єктів нерухомого майна, у порядку, передбаченому для державної реєстрації прав щодо нерухомого майна, право власності на яке заявлено вперше.
Державний реєстратор переносить записи Державного реєстру прав про речові права та їх обтяження щодо об'єктів нерухомого майна, що об'єднуються, до відкритого для новоствореного об'єкта нерухомого майна розділу Державного реєстру прав.
Державний реєстратор приймає рішення про закриття розділів Державного реєстру прав та реєстраційних справ, відкритих щодо кожного з об'єктів нерухомого майна, які об'єднано, після проведення державної реєстрації права власності щодо новоствореного об'єкта нерухомого майна в результаті такого об'єднання.
Державний реєстратор оформляє рішення про закриття розділів Державного реєстру прав та реєстраційних справ на об'єкти нерухомого майна, що об'єднано, в одному примірнику.
Державний реєстратор закриває розділи Державного реєстру прав та реєстраційні справи на об'єкти нерухомого майна, що об'єднано, після долучення до реєстраційних справ відповідних документів.
У разі прийняття нотаріусом рішення про закриття розділів Державного реєстру прав та реєстраційних справ на об’єкти нерухомого майна, що об’єднано, розділи Державного реєстру прав закриває нотаріус та у день прийняття зазначеного рішення передає відповідні документи органові державної реєстрації прав за місцем розташування такого нерухомого майна у порядку, встановленому Мін’юстом, для долучення їх до реєстраційних справ та подальшого їх закриття.
55-1. Для проведення державної реєстрації прав з видачею свідоцтва про право власності на нерухоме майно у зв’язку з набуттям права власності на новосформовану земельну ділянку заявник подає органові державної реєстрації прав документи, що зазначені у пункті 28 цього Порядку.
У разі формування земельної ділянки у порядку відведення земельної ділянки із земель державної та комунальної власності заявник, крім документів, що зазначені в абзаці першому цього пункту, подає органові державної реєстрації прав рішення органу виконавчої влади, органу місцевого самоврядування про затвердження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки та надання її у власність або про затвердження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки (у разі підготовки лотів до проведення земельних торгів).
У разі формування земельної ділянки шляхом поділу або об’єднання раніше сформованих земельних ділянок заявник, крім документів, що зазначені в абзаці першому цього пункту, подає органові державної реєстрації прав документ, що підтверджує виникнення права власності на раніше сформовану земельну ділянку і зазначений у пункті 27 цього Порядку.
[upd=1386954114][/upd]
Видав мінюст свідоцтва на право власності ще до того як отримав листа.
Отже тепер маємо 3-ри свідоцтва на кожного і в них зазначена частка 1/3.
От тепер незадача.
Згідно цього
Код: Виділити все
http://www.notars.com.ua/ua/raschet-nalogov/
От роз'яснення іншого нотаріусу
При продажі
Плата у розмірі державного мита1% та податок з доходу фізичних осіб 5% (також земельної ділянки, що не перевищує норми безоплатної передачі, визначеної статтею 121 Земельного кодексу України ( 2768-14) залежно від її призначення, (другий продаж, перебування у власності менше 3 років)). Маємо 6 %
внесок до Пенсійного фонду (не платимо) – 1% (не платимо бо у нас земельна ділянка)
З одного боку наша ділянка є 6га - та перевищує норму безкоштовної приватизації, але якщо розділити на 3-х то в норму влазимо. Так наче 5% не треба платити, бо по безкоштовній 2га, а у нас 6 . А з іншого боку ... платником є фізична особа та його частка не перевищує норми безкоштовної приватизації.
З іншого боку у нас право власності набуто в 2005 році, а от об'єднали ми ділянку в 2013році.
Чи це буде рахуватись як перебування у власності менше 3 років?
Так ніби й треба платити 5%.
Якщо через дарування то платимо при будь яких розкладах 1+5%=6% (якщо даримо родичам НЕ прешої черги).
Hidden text. You must be registered and have messages: 15
При розкладі дарування затрати на зделку становлять 48%вартості об'єкта, при розкладі продажу 1% від вартості то затрати на сделку становлять 33%(7950грн), при розкладі продажу 6% від вартості то затрати на сделку становлять 61%(14600грн) вартості об'єкту.
Затрати рахувались так: Технічка об'єднання+2 Витяги(до та після мін'юсту)+Нормативна+Експертна(оціночна)+Свідоцтва на праваВласності+ВитягиМінюсту+"Цукерки"=3620грн + ПослугиНотаріуса(3000грн)+ДержмитоТаПодаток(ВзалежностіВідВідсотку).
Бачу вихід писати листа за роз'ясненням до податкової.
Порадьте як можна в цій ситуації зробити купівлю продаж по миту 1%?
[upd=1386962784][/upd]
Написав такий запит до міністерства доходів та зборів
Про розмір податку з доходів фізичних осіб підчас продажу земельної ділянки утвореної шляхом об’єднання
ІНФОРМАЦІЙНИЙ ЗАПИТ
На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу надати наступну інформацію:
ЧЧЧЧЧ.2005року розпорядженням ЧЧЧЧЧЧЧЧЧЧЧЧ райдержадміністрації №ЧЧЧЧ-р «Про безоплатну передачу громадянам у власність земельних ділянок для ведення особистих селянських господарств» було передано ЧЧЧЧЧЧЧЧЧЧЧЧЧЧ, ХХХХХХХХХ та YYYYYYYYYYі земельні ділянки по 2.00га кожному. YYYYY.2006 року вищезазначені громадяни отримали правовстановчі документи на ці земельні ділянки. ЧЧ.11.2013 громадяни виявили бажання розробити технічну документацію щодо об’єднання земельних ділянок. YY.11.2013року громадяни отримали три свідоцтва про право власності на земельну ділянку (кадастровий номер ЧЧЧЧЧЧЧЧЧЧЧЧ) площею 6га на кожного із зазначенням частки у спільній частковій власності - 1/3.
На мою думку:
1. Площа земельної ділянки не перевищує норми безоплатної приватизації – бо 1/3 від 6.00га становить 2.00га. А також це підтверджується розпорядженням від ЧЧЧЧЧ.2005року.
2. Земельна ділянка площею 6га знаходиться у власності вищезазначених громадян починаючи з YYYYY.2006 року.
Громадяни збираються продати земельну ділянку спільної часткової власності тільки за умови коли протягом звітного податкового року вони НЕ продавали(не міняли) житлового будинку, квартири або їх частини, кімнати, садового (дачного) будинку (включаючи земельну ділянку, на якій розташовані такі об'єкти, а також господарсько-побутові споруди та будівлі, розташовані на такій земельній ділянці), а також земельної ділянки чи іншого об’єкта нерухомого майна.
Який розмір податку з доходу фізичних осіб треба сплатити в разі продажу земельної ділянки (кадастровий номер ЧЧЧЧЧЧЧЧЧЧЧЧ) до YY.11.2016 року?
Який розмір податку з доходу фізичних осіб треба сплатити в разі продажу земельної ділянки (кадастровий номер ЧЧЧЧЧЧЧЧЧЧЧЧ) після YY.11.2016 року?
Додатки:
1. Свідоцтва на право власності (3 аркуші).
2. Державні акти на право власності (3 аркуші)
3. Розпорядженням райдержадміністрації ЧЧЧЧЧ.2005року.
З повагою,