Сторінка 1 з 1
Розпорядник земель постіного користування сільськогосподарського призначення
Додано: 05 грудня 2013 18:27
doslidnik
Похабно розпізнаний текст листа
► Показати
ДЕРЖЗЕМАГЕНТСТВО УКРАЇНИ
Головне управління Держземагентства у Миколаївській області
Про надання роз'яснень
Головним управлінням розглянуто Вашого /гйста щодо надання роз'яснень вимог чинного законодавства України стосовно повноважень районних державних адміністрацій у галузі земельних відносин.
За результатами розгляду повідомляємо наступне.
Відповідно до вимог частини 4 статті 122 Земельного кодексу України центральний орган виконавчої влади з питань земельних ресурсів у галузі земельних відносин та його територіальні органи передають земельні ділянки сільськогосподарського призначення державної власності, крім випадків, визначених частиною восьмою цієї статті, у власність або у користування для всіх потреб.
Вимогами частини 6 статгі 118 Земельного кодексу України передбачено, що громадяни, зацікавлені в одержанні безоплатно у власність земельної ділянки із земель державної або комунальної власності для ведення фермерського господарства, ведення особистого селянського господарства, ведення садівництва, будівництва та обслуговування жилого будинку, господарських будівель і споруд (присадибної ділянки), індивідуального дачного будівництва, будівництва індивідуальних гаражів у межах норм безоплатної приватизації, подають клопотання до відповідного органу виконавчої влади або органу місцевого самоврядування, який передає земельні ділянки державної чи комунальної власності у власність відповідно до повноважень, визначених статтею 122 цього Кодексу. У клопотанні зазначаються цільове призначення земельної ділянки та її орієнтовні розміри. До клопотання додаються графічні матеріали, на яких зазначено бажане місце розташування земельної ділянки, погодження землекористувача (у разі вилучення земельної ділянки, що перебуває у користуванні інших осіб) та документи, що підтверджують досвід роботи у сільському господарстві або наявність освіти, здобутої в аграрному навчальному закладі (у разі надання земельної ділянки для ведення фермерського господарства).
При цьому слід відзначити, що порядок та повноваження органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування щодо вилучення земельних ділянок визначено статтею 149 цього Кодексу, які перебувають в постійному користуванні.
Так, вимогами частим 1,2, 5 цієї статті передбачено, що земельні ділянки, надані у постійне користування із земель державної та комунальної власності, можуть вилучатися для суспільних та інших потреб за рішенням органів державної влади. Ради міністрів Автономної Республіки Крим та органів місцевого самоврядування на підставі та в порядку, передбачених цим Кодексом.
Вилучення земельних ділянок провадиться за згодою землекористувачів на підставі рішень Кабінету Міністрів України, Ради міністрів Автономної Республіки Крим, місцевих державних адміністрацій сільських, селищних, міських рад відповідно до ї.\ повноважень.
Районні державні адміністраціїрації на їх території вилучають земельні ділянки державної власності (крім випадків, визначених частиною дев'ятою цієї статті), які перебувають у постійному користуванні, в межах сіл, селищ, міст районного значення для всіх потреб та за межами населених ПУНКТІВ для:
а) сільськогоеподарськоі о використання:
б) ведення водного господарства;
в) будівництва об'єктів, пов'язаних з обслуговуванням жителів Територіальної громади району (шкіл, лікарень, підприємств торгівлі, інфраструктури оптових ринків сільськогосподарської продукції тощо) з урахуванням вимог частини восьмої цієї статті.
Враховуючи викладене. Головне управління, на відміну від місцевих державних адміністрації, не наділене повноваженнями згідно зі статтею 14е) Земельного кодексу України вилучати земельні ділянки державної власності, які перебувають у постійному користуванні.
Отже ділянки для ведення садівництва в межах садових товариств які мають державні акти на постійне користування можуть передаватись у власність райдержадміністраціями. А також це стосується ділянок для ведення особистих селянських господарств.
І тут не важливо чи власник постіного користування помер чи ні (мабуть). Я не вивчав питання що стається з постійним користуванням після смерті/ліквідації користувача.
Це є в продовження теми
Розпорядження земельними ділянками с/г призначення органами Держземагентства
P.S. Як інколи добре перечитувати Земельний кодекс наново.
Додано: 06 грудня 2013 09:05
Obcy
doslidnik писав:P.S. Як інколи добре перечитувати Земельний кодекс наново.
Воно то добре, але спробуйте запустити це на практиці, кому цього листа показати, хто на нього зважатиме? З ним можна навіки застрягнути між кабінетами Держзему та Райадміну, у пошуках істини, і з"ясовувати хто вилучає,
а хто передає?)))
А тому хто вичитав норму, РЕСПЕКТ!!!
[upd=1386313871][/upd]
doslidnik писав:після смерті
постійне користування припиняється
Додано: 06 грудня 2013 09:18
doslidnik
Obcy писав:постійне користування припиняється
То зрозуміло, але який статус у ділянки? А головне чи можна таку земельну ділянку буде приватизувати таким самим чином. Вона ж була надана для постійного користування, а про те що постінійого користування вже немає в Законі нічого не написано. Умова щоб ділянка була надана!
[upd=1386314387][/upd]
Obcy писав:З ним можна навіки застрягнути між кабінетами Держзему та Райадміну!)))
У нас адміністрація руками і ногами ЗА. Чого певно не скажеш про Держземагентство, хоча листа то написало правильного.
Додано: 06 грудня 2013 09:33
Volodar
doslidnik писав:Отже ділянки для ведення садівництва в межах садових товариств які мають державні акти на постійне користування можуть передаватись у власність райдержадміністраціями. А також це стосується ділянок для ведення особистих селянських господарств.
Відповідно до цього розяснення, пропоную альтернативну схему дій morgayu
Райдержадміністрація приймає рішеня про вилучення з ппостійного користування відповідно до ст. 149 ЗКУ, а облзем рішення про передачу зем.ділянок с/г призначення для всіх потреб відповідно до ст. 122 ЗКУ
[upd=1386315372][/upd]
doslidnik писав:А головне чи можна таку земельну ділянку буде приватизувати
Вважаю, що при безоплатній приватизації "вилучення" не відбувається. і тому відповідно до ч. 1 ст. 118, ч. 4 ст. 122 ЗКУ громадянин-користувач у випадках приватизації для садівництва, зем.ділянки, яка є в його постійному користування, має звернутися до обл.зему
Додано: 06 грудня 2013 09:37
Obcy
Швидше за все так і буде, бо тут вимальовується конфлікт норм!
І так, хаос продовжується!!!
Додано: 06 грудня 2013 10:30
doslidnik
Volodar писав:Райдержадміністрація приймає рішеня про вилучення з ппостійного користування відповідно до ст. 149 ЗКУ, а облзем рішення про передачу зем.ділянок с/г призначення для всіх потреб відповідно до ст. 122 ЗКУ
У Нас, як і по всій країні, обл Держземагнство рішення про передачу у власність земель не приймає під будь-якими предлогами. Кажуть що є пара щасливців які скаргами на прокуратуру, Мінагрополітики та Держземагенство на Київ домоглись своєї землі, але це все на рівні чуток.
Додано: 06 грудня 2013 15:53
hap
не відкриваються зображення
Додано: 06 грудня 2013 16:42
doslidnik
hap писав:не відкриваються зображення
Клацаєте на картинку -і працює. Принаймі у мене так
Додано: 07 грудня 2013 11:31
hap
Volodar писав:Відповідно до цього розяснення, пропоную альтернативну схему дій morgayu
Райдержадміністрація приймає рішеня про вилучення з ппостійного користування відповідно до ст. 149 ЗКУ, а облзем рішення про передачу зем.ділянок с/г призначення для всіх потреб відповідно до ст. 122 ЗКУ
і головне, що ця схема повністю відповідає чинному на сьогодні законодавству
хоча вилучати від садівничих товариств не бачу логіки
Додано: 07 грудня 2013 18:01
doslidnik
hap писав:і головне, що ця схема повністю відповідає чинному на сьогодні законодавству
невже у Вас обласне приймає рішення про передачу у власність ділянки для садівництва та ОСГ. Або певно ви зацікавлені - через те і тягнете ковдру на обласне.
Додано: 09 грудня 2013 10:16
hap
doslidnik писав:невже у Вас обласне приймає рішення про передачу у власність ділянки для садівництва та ОСГ.
так, приймає
в тому числі і за рахунок тих земель, що перебувають у користуванні садівничих товариств
Додано: 09 грудня 2013 11:55
doslidnik
hap писав:так, приймає
в тому числі і за рахунок тих земель, що перебувають у користуванні садівничих товариств
І "безоплатно" :-? ?
Додано: 09 грудня 2013 19:13
hap
doslidnik писав:І "безоплатно" :-? ?
ну у у...
я знаю, що багато членів садівничих товариств, які мали у користуванні земельні ділянки, та надали необхідні документи отримали накази.
дуже сумніваюсь, що вони платили кошти, які не передбачені законодавством
Додано: 09 грудня 2013 19:34
doslidnik
hap писав:я знаю, що багато членів садівничих товариств, які мали у користуванні земельні ділянки, та надали необхідні документи отримали накази.
дуже сумніваюсь, що вони платили кошти, які не передбачені законодавством
Таке враження що Ви вже в Євросоюзі, а ми ще ні.
Додано: 09 грудня 2013 19:47
hap
doslidnik писав:Таке враження що Ви вже в Євросоюзі, а ми ще ні.
ну не зовсім так, і не за перший раз
просто після неодноразових і масових звернень "дотиснули" і справа потрохи пішла
[upd=1386611503][/upd]
а на рахунок вилучення із постійного користування садівничих товариств, то у нас такої проблеми немає, оскільки ще у середині 90-х на підставі Декрету КМУ "про приватизацію" масово приймались рішення (списками) про передачу у власність таких ділянок, тому по обліку вони всі приватні (що також є проблемою)
Додано: 20 грудня 2013 20:44
EvNik
hap писав:хоча вилучати від садівничих товариств не бачу логіки
А наприклад Держземагенство в нашому районі бачить. Проект відведення повертається із мотивацією "ділянка вже знаходиться в постійному користуванні" (держ.акт на садівницьке товариство було видано в 1988 р. на вже не існуюче підприємство). Саме товариство також де-юре не існує (воно не перереєструвалося ні як ГО, ні як кооператив). Наскільки я знаю, за рік лише у моєму районі таких проектів натопилося з десяток. Так що "логіка" таки є.
Додано: 21 грудня 2013 20:46
hap
однією із підстав припинення права користування, згідно із ст.141 ЗКУ є припинення діяльності релігійних організацій, державних чи комунальних підприємств, установ та організацій;
а згідно із ЦКУ припинення юридичної особи здійснюється, зокрема, шляхом реорганізації